Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε με 3-1 σετ εκτός έδρας από την ΑΕΚ στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
*Το παιχνίδι μεταδίδεται από το επίσημο κανάλι της ΑΕΚ στο Youtube, με ότι και αν αυτό συνεπάγεται στη δημοσιογραφική κάλυψή του.
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Μεγάλη νίκη σε ματς θρίλερ πήρε ο Παναθηναϊκός στο ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής της Α1 Μπάσκετ Γυναικών, επικρατώντας του Ολυμπιακού με 56-55 στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Οι «πράσινες» παρουσιάστηκαν αγχωμένες στο ντέρμπι και δεν απέδωσαν σύμφωνα με τις δυνατότητες τους. Ωστόσο ακόμα και έτσι, είχαν τα ψυχικά αποθέματα να βρουν τις λύσεις στο τέλος, να πάρουν τη νίκη και να παραμείνουν αήττητες στην Α1.
Μεγάλη πρωταγωνίστρια του «τριφυλλιού» ήταν η Τζάζμιν Τζόουνς με 18 πόντους, 6 ριμπάουντ και 2 ασίστ, ενώ double-double έκανε η Κόρτνεϊ Ρέιντζ με 12 πόντους και 11 ριμπάουντ. Διψήφια με 10 πόντους ήταν η Αντριάνα Τσβίτκοβιτς, ενώ 9 πόντους είχε η Άννα Νίκη Σταμολάμπρου που ευστόχησε σε μεγάλο τρίποντο και στο τέλος αποθεώθηκε από το κοινό που γέμισε το κλειστό της Λεωφόρου. Τέσσερις παίκτριες με διψήφιο αριθμό πόντων είχε ο Ολυμπιακός τις Μπρουκ Ουίλιαμς με 12 πόντους, 4 ριμπάουντ και 5 ασίστ, Κρίστιβν Βίτολα (10π, 11ριμπ.), Αγγελική Νικολοπούλου (10π., 10ριμπ.) και Ελεάννα Χριστινάκη (10π.).
Με αυτή τη νίκη το «τριφύλλι» έκανε το 5/5 στο πρωτάθλημα και φυσικά έχει τον πρώτο λόγο για το πλεονέκτημα έδρας στα φετινά play-offs.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Σταμολάμπρου, Τζόουνς, Τσβίτκοβιτς και Ρέιντζ, ενώ οι πρώτες πέντε για τον Ολυμπιακό ήταν οι Νικολοπούλου, Δίελα, Χριστινάκη, Σπυριδοπούλου και Βίτολα.
Το «τριφύλλι» μπήκε πολύ δυνατά στο ματς τρέχοντας σερί 7-0 στα πρώτα δύο λεπτά του αγώνα, βρίσκοντας πόντους από τις Τζόουνς και Σταμολάμπρου. Ο Ολυμπιακός βελτίωσε την άμυνά του και εκμεταλλευόμενος δύο λάθη των «πράσινων» μείωσε σε 7-5 στο 4’. Οι «ερυθρόλευκες» ήλεγξαν για ένα δίλεπτο το ρυθμό, κυρίως μέσω της επιθετικής τους άμυνας πάνω στις Παυλοπούλου και Σταμολάμπρου, που οδήγησαν τον Παναθηναϊκό σε άστοχες επιθέσεις. Έτσι οι «ερυθρόλευκες» μετέτρεψαν το 10-5 σε 10-10 στο 6’. Ο Παναθηναϊκός άντεξε στην αντεπίθεση του Ολυμπιακού και παρότι το ματς είχε ένα διάστημα άναρχου μπάσκετ, το δίδυμο Ρέιντζ και Τζόουνς οδήγησε τις «πράσινες» στο 16-10, στο τέλος της πρώτης περιόδου.
Η δεύτερη περίοδος ξεκίνησε με σερί 5-0 του Ολυμπιακού, που μείωσε σε 16-15 στο 12’. Η Ελένη Καπογιάννη κάλεσε τάιμ άουτ και επανέφερε στο ματς την Τσβίτκοβιτς αντί της Ρέιντζ σε θέση σέντερ, κάνοντας έτσι πιο ευέλικτο το σχήμα του Παναθηναϊκού. Το δεύτερο φάουλ της Τζόουνς (αμφότερα επιθετικά) στο ματς έφερε την Αμερικανίδα στον πάγκο, την ίδια στιγμή που οι φιλοξενούμενες κατάφεραν να ισοφαρίσουν σε 18-18 στο 13’ και στη συνέχεια (15’) να περάσουν για πρώτη φορά μπροστά στο σκορ (21-22) με νέο τρίποντο της Νικολοπούλου. Οι «ερυθρόλευκες» σούταραν με το τρομερό 6/10 τρίποντα και αυτό το στατιστικό ήταν καθοριστικό για το +7 (24-31) των φιλοξενούμενων στο 17’. Η Τζόουνς επέστρεψε στο ματς και μαζί της η μεγαλύτερη έφεση του «τριφυλλιού» στο σκοράρισμα. Η Αμερικανίδα έφτασε στους 10 πόντους και μείωσε σε 27-31, αναγκάζοντας τον τεχνικό του Ολυμπιακού να καλέσει τάιμ άουτ 1’:30’’ πριν το τέλος του ημιχρόνου. Το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε με τον Παναθηναϊκό να είναι πίσω στο σκορ με 27-33.
Ο Ολυμπιακός διατήρησε το προβάδισμα και στο πρώτο δίλεπτο της τρίτης περιόδου, όπου μεγάλωσε τη διαφορά στο +8 (29-37). Η Καπογιάννη δοκίμασε σχήμα με την Αλεξανδρή στο «1», την Παυλοπούλου στο «2» και την Τσβίτκοβιτς στο «5», αλλά και πάλι οι «πράσινες» δεν μπόρεσαν να βρουν το ξέσπασμα που χρειάζονταν για να ανακτήσουν το προβάδισμα, μένοντας έτσι πίσω στο σκορ 36-40, ενώ απέμεναν 3’:34’’ για τη λήξη του τρίτου δεκαλέπτου. Αν και πλησίασε ακόμα περισσότερο (38-40), ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε να προσπεράσει στο σκορ και έτσι πληρώνοντας την αστοχία του αλλά και κάποια σημαντικά χαμένα ριμπάουντ (26-32) επέτρεψε εκ νέου στις «ερυθρόλευκες» να ξεφύγουν με 38-45 στο 29’. Το μόνο που μπόρεσαν οι «πράσινες» ήταν να μειώσουν σε 40-45 στο τέλος της περιόδου, αφήνοντας φυσικά όλα τα σενάρια ανοιχτά ενόψει του τέταρτου και τελευταίο δεκαλέπτου.
Ο Παναθηναϊκός ήταν άστοχος, ο Ολυμπιακός ήλεγχε τα ριμπάουντ και έτσι το -5 (41-46) για τις γηπεδούχες παρέμενε και μετά τα πρώτα τρία λεπτά της τέταρτης περιόδου. Η Τσβίτκοβιτς με τρίποντο από τη γωνία έβαλε… φωτιά στο ματς γράφοντας το 44-46, απομένοντας 6’:09’’ για το τέλος του αγώνα. Η Τζόουνς στο 35’ ισοφάρισε σε 46-46 και στην επόμενη επίθεση έδωσε μετά από ώρα το προβάδισμα (49-48) στον Παναθηναϊκό 4’:06’’ για τη λήξη. Η Τσβίτκοβιτς αποβλήθηκε από τη συνέχεια του αγώνα με πέντε φάουλ 1’:47’’ πριν το τέλος με το σκορ στο 51-53. Η Σταμολάμπρου με μεγάλο τρίποντο έβαλε μπροστά τον Παναθηναϊκό (54-53), μπαίνοντας στο τελευταίο λεπτό του αγώνα. Η Νικολοπούλου απάντησε για το 54-55 και η Ελένη Καπογιάννη πήρε τάιμ άουτ για να σχεδιάσει την πιο κρίσιμη επίθεση στο ματς. Η μπάλα πήγε στην Τζόουνς και η Αμερικανίδα με προσωπικό καλάθι «έγραψε» το 56-55, απομένοντας 26,2 δευτερόλεπτα για το τέλος, με όλη την επίθεση να είναι για τον Ολυμπιακό. Η άμυνα του Παναθηναϊκού οδήγησε σε airball την Ουίλιαμς και έτσι το «τριφύλλι» πήρε τη νίκη με 56-55.
Τα δεκάλεπτα: 16-10, 27-33, 40-45, 56-55.
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Σταμολάμπρου 9(2), Κωτούλα, Παυλοπούλου, Τσβίτκοβιτς 10(2), Σωτηρίου 2, Αλεξανδρή 2, Τζόουνς 18(1), Ρέιντζ 12, Θεοδωρομανωλάκη 3(1), Χαιριστανίδου .
Ολυμπιακός (Νίκλας): Μόρισον 6, Ουίλιαμς 12(1), Σπυριδοπούλου 6(2), Νικολοπούλου 10(2), Καρλάφτη 1, Δίελα , Βίτολα 10(2), Χριστινάκη 10(1) Κολλάτου.
Με πλήρη αγωνιστική δράση και την 7η αγωνιστική συνεχίζεται το πρωτάθλημα υδατοσφαίρισης Α1 Εθνικής Κατηγορίας Ανδρών, εκεί όπου ο Παναθηναϊκού φιλοξενεί στο δημοτικό κολυμβητήριο του Γουδή τον ΝΟ Πατρών (17:00).
Οι «πράσινοι» προέρχονται από την ευρεία νίκη τους επί του ΝΟ Χίου και έχουν μπροστά τους μία καλή ευκαιρία να συνεχίσουν με νίκη τις υποχρεώσεις τους για το πρωτάθλημα.
Το «τριφύλλι» θέλει τη νίκη και τους τρεις βαθμούς για να φτάσει τους 10 βαθμούς, ενώ το σύνολο της Πάτρας θα παλέψει για να κάνει την έκπληξη. Με νίκη ο ΝΟ Πατρών θα φτάσει τους 6 βαθμούς, μειώνοντας την απόστασή του από το «τριφύλλι» στον ένα βαθμό.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Γιώργος Κραβαρίτης και Αιγέας Παντελής.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 πόλο ανδρών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Με ντέρμπι συνεχίζονται απόψε οι υποχρεώσεις του Παναθηναϊκού στη Volley League Γυναικών, καθώς τα «φίνα κορίτσια» φιλοξενούνται στο κλειστό γυμναστήριο του Ολυμπιακού Χωριού από την ΑΕΚ, για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος (17:30).
Σε μια επανάληψη της περσινής σειράς των ημιτελικών του πρωταθλήματος, αλλά και του τελικού του Κυπέλλου, το «τριφύλλι» στοχεύει στην κατάκτηση της νίκης και των τριών βαθμών, για να παραμείνει αήττητο και να συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο Παναθηναϊκός αναμένεται να παραταχθεί με μία σημαντική απουσία καθώς, ο Γιάννης Καλμαζίδης κατά πάσα πιθανότητα δε θα έχει στη διάθεση του την Μάρετ Γκρότες. Η Ολλανδέζα ακραία αντιμετωπίζει κάποιες ενοχλήσεις στο γόνατο, οι οποίες μάλιστα την κράτησαν εκτός και από το παιχνίδι με το Μαρκόπουλου, πριν από μία εβδομάδα. Στον αντίποδα, διαθέσιμη θα είναι η Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου, που ξεπέρασε τον τραυματισμό που την ταλαιπωρούσε.
Στην άλλη μεριά, ο Γιουνούς Οτσάλ δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υπολογίζοντας σε όλες τις παίκτριές του.
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι οι Γεροθόδωρος και Μουλά Λ.
Δείτε τη βαθμολογία της Volley League Γυναικών, κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Το πρώτο ντέρμπι για τη φετινή Α1 Γυναικών δίνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος φιλοξενεί στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Λεωφόρου τον Ολυμπιακό στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής (14:30, PAO TV).
Τα κορίτσια του «τριφυλλιού» προέρχονται από την πικρή ήττα κόντρα στη Μεχέλεν για το EuroCup. Έτσι θέλουν να εκμεταλλευτούν τη δύναμή της έδρας για να επιστρέψουν στα θετικά αποτελέσματα, αλλά και να βελτιώσουν την ψυχολογία του κρίσιμου αγώνα που ακολουθεί με την Μπεσίκτας στην Τουρκία.
Παράλληλα, οι «πράσινες» είναι αήττητες στο πρωτάθλημα και με νίκη θα παραμείνουν μόνες στην κορυφή της βαθμολογίας.
Οι Τσολάκος, Τζιοπάνος και Κωνσταντινίδου θα είναι οι διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 μπάσκετ γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Ο Παναθηναϊκός κοντράρεται με την ΑΕΚ εκτός έδρας για την 3η αγωνιστική της Volley League Γυναικών, το απόγευμα του Σαββάτου (4/11, 17:30) και στις δηλώσεις της ενόψει του ντέρμπι η Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου στάθηκε στους ανοιχτούς λογαριασμούς που υπάρχουν από πέρυσι.
Αναλυτικά όσα είπε η κεντρική του Παναθηναϊκού:
«Αύριο παίζουμε τον πρώτο αγώνα μας με την ΑΕΚ για φέτος και σίγουρα έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς και από πέρυσι καθώς ήταν μια δυνατή ομάδα και παίξαμε αγώνες σε υψηλό επίπεδο. Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό προκειμένου να πάρουμε τη νίκη και να συνεχίσουμε το πρωτάθλημα χωρίς βαθμολογικές απώλειες. Για την ώρα έχουμε ανταποκριθεί σε Ελλάδα και Ευρώπη ωστόσο ο δρόμος είναι μακρύς και εμείς δουλεύουμε σκληρά κάθε μέρα για να πετύχουμε τους στόχους μας. Η ΑΕΚ έχει μια αξιόμαχη ομάδα ωστόσο εμείς είμαστε οι εν δυνάμει πρωταθλήτριες και πρέπει να το δείξουμε από το πρώτο μας ντέρμπι φέτος».
Το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού επικράτησε με 10-2 της Αθηναϊκής στη 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος στο γήπεδο του Ρουφ, κάνοντας το δύο στα δύο.
Οι «πράσινες» του Γιάννη Παπαδόπουλου επέβαλλαν τον ρυθμό τους και δε δυσκολεύτηκαν να φτάσουν στη δεύτερη νίκη τους στο πρωτάθλημα σε ισάριθμους αγώνες.
O Παναθηναϊκός αγωνίστηκε με τις: Ανδρή, Δέλιου (4), Ελεονώρα (2), Φυρογένη (2), Κλαμπάνη (1), Αντιόχου (1), Κωνσταντινίδου, Ιωάννου, Κωστοπούλου, Μωραΐτου, Σκαρλατίδου και Κωνσταντινίδη.
Η Αθηναϊκή Αγ. Δημητρίου αγωνίστηκε με τις: Παπαδοπούλου, Γκότση, Κόντα, Πατσιαντή, Μπαρούτη, Καρετζάκη (1), Μαισδράκη (1).
Την απόκτηση πέντε αθλητών για την ομάδα μπάσκετ με αμαξίδιο ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός.
Ο λόγος για τους Φρένετερικ Μποσέ, Αναγνώστη Τσίλη, Διονύση Χριστοδούλου, Γιώργο Τσαουσίδη, αλλά και τον Μάρτσιν Μπαλτσερόφσκι, πατέρα του Αλεξάντερ Μπαλτσερόφσκι, ο οποίος διατηρεί και ρόλο τεχνικού συμβούλου στην ομάδα.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Φρενετερικ Μποσέ για το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο.
Σε μια ακόμα σπουδαία μεταγραφική κίνηση προχώρησε το «τριφύλλι» αφού ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του τον 31χρονο Γάλλο Φρέντερικ Μποσέ.
Πρόκειται για μια εξαιρετική προσθήκη που θα προσδώσει ακόμα μεγαλύτερη ποιότητα στην ομάδα και θα την βοηθήσει να επιστρέψει στους τίτλους.
Έχει πλούσιο βιογραφικό με πέρασμα από τις ομάδες από τη Λιλ και τη Λανς και πολύτιμες εμπειρίες από ένα πρωτάθλημα υψηλού επιπέδου.
Σε δήλωση του ο Φρεντ ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που εντάσσομαι στην οικογένεια του Παναθηναϊκού. Ο Σύλλογος κάνει πολύ μεγάλα βήματα τα τελευταία χρόνια έτσι ώστε να γίνει γνωστό το club και στο μπάσκετ με αμαξίδιο και να εκτοξεύσει τη φήμη του σε όλη την Ευρώπη».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Μάρτσιν Μπαλτσερόφσκι ως αθλητή της ομάδας μπάσκετ με αμαξίδιο.
Σε μια σπουδαία μεταγραφική κίνηση προχώρησε ο Παναθηναϊκός καθώς έπεισε τον Μάρτσιν Μπαλτσερόφσκι να αγωνιστεί στη μπασκετική ομάδα του Συλλόγου με αμαξίδιο.
Αν και αρχικά συμφωνήθηκε να είναι ως τεχνικός σύμβουλος στην ομάδα λόγω της παρουσίας του στην Ελλάδα με τον γιο του, εντούτοις πείστηκε να φορέσει την πράσινη φανέλα και να αγωνιστεί με το «τριφύλλι»Ο πατέρας του νέου σέντερ του Παναθηναϊκού αποτελεί μία από τις σπουδαιότερες μορφές του μπάσκετ με αμαξίδιο στην Πολωνία, καταφέρνοντας – μεταξύ άλλων – να οδηγήσει ως παίκτης την ομάδα στην 6η θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος το 2018, όταν και κέρδισε μία θέση στην καλύτερη πεντάδα του τουρνουά.
Σε δήλωση του ο Μπαλτσερόφσκι ανέφερε: «Είμαι χαρούμενος που τελικά θα αγωνίζομαι ως αθλητής στην ομάδα μπάσκετ με αμαξίδιο του Συλλόγου.
Οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού μου μετέφεραν ένα σπουδαίο πλάνο για την ομάδα και εντέλει θα είμαι και εγώ ένα μέλος της ομάδας και θα ενισχύσω τα μέγιστα για να κατακτήσουμε τους στόχους μας και να κάνουμε χαρούμενους τους οπαδούς μας».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Αναγνώστη Τσίλη στο μπάσκετ με αμαξίδιο.
Σπουδαία μεταγραφική προσθήκη για τον Παναθηναϊκό καθώς έντυσε στα «πράσινα» τον Καβαλιώτη Αναγνώστη Τσίλη.
Αναμφίβολα είναι μια ακόμα πολύ ποιοτική προσθήκη και αναμένεται να βοηθήσει τα μέγιστα για την επίτευξη των στόχων.
Ο Τσίλης έχει αγωνιστεί στο παρελθόν στις ομάδες της Καβάλας και του Μέγα Αλέξανδρου Θεσσαλονίκης ενώ είναι διεθνής και με την Εθνική ομάδα.
Σε δήλωση του ο Τσίλης τόνισε: «Για μένα ήταν όνειρο ζωής να αγωνιστώ με τη φανέλα του Παναθηναϊκού. Είμαι ευτυχισμένος που θα παίξω μπροστά στους οπαδούς της ομάδας μας , καθώς ως τώρα είχα βιώσει το συναίσθημα μόνο ως αντίπαλος. Από κει και πέρα μας περιμένει σκληρή δουλειά όλους και όλες για να πετύχουμε αυτά που πρέπει και ξέρουμε ότι οι απαιτήσεις είναι μεγάλες».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Διονύση Χριστοδούλου για το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του «τριφυλλιού».
Σε μια ακόμα πολύ σημαντική μεταγραφική κίνηση προχώρησε ο Παναθηναϊκός αφού ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του τον Διονύση Χριστοδούλου.
Πρόκειται για μια πολύ σημαντική προσθήκη καθώς ο διεθνής παίκτης από τη Χαλκίδα έχει πλούσιο βιογραφικό με συμμετοχές στην Εθνική ομάδα και πέρασμα από ομάδες όπως η ΑΕΚ και ο Άτλας.
Ο Χριστοδούλου είναι ένας αθλητής που αποκτήθηκε πριν λίγο καιρό να ενισχύσει τον Παναθηναϊκό καις τα τμήματα της ΕΑΟΜ ΑμεΑ και συγκεκριμένα στο βόλεϊ καθιστών.
Σε δήλωση του ο Χριστοδούλου ανέφερε: «Με χαρά και τιμή εντάσσομαι στην οικογένεια του Παναθηναϊκού και στο μπάσκετ με αμαξίδιο. Το κίνητρο είναι μεγάλο για όλους μας καθώς καλούμαστε να ανακτήσουμε και πάλι τα ηνία. Το πρωτάθλημα θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και φέτος ωστόσο καλούμαστε να δείξουμε τη δουλειά που κάνουμε στο γήπεδο και να πετύχουμε τους στόχους μας».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του στο τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο με τον Γιώργο Τσαουσίδη για την αγωνιστική σεζόν 2023-2024.
Σε μια πολύ σημαντική μεταγραφική προσθήκη προχώρησε το «τριφύλλι» καθώς έντυσε και πάλι στα «πράσινα» τον Γιώργο Τσαουσίδη.
Ο αθλητής που επέστρεψε πριν λίγους μήνες και στη σκοποβολή του «τριφυλλιού» πλέον θα ενισχύσει και το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο.
Ο έμπειρος αθλητής που είναι διεθνής με την Εθνική ομάδα αγωνιζόταν στο Μαρούσι και γύρισε και πάλι στον Παναθηναϊκό με στόχο την επιστροφή στους τίτλους.
Σε δήλωση του ανέφερε: «Είμαι χαρούμενος και γυρνάω σε μια γνώριμη ομάδα για μένα. Ο Παναθηναϊκός έχει επενδύσει στον αθλητισμό ΑμεΑ και είμαι και εγώ εδώ με τη σειρά μου να βοηθήσω να ανέβουμε επίπεδο. Έχουμε πολύ δουλειά για να ανακτήσουμε τους εγχώριους στόχους και παράλληλα να κάνουμε μια αξιοπρεπή πορεία στην Ευρώπη».
Η Κόρτνεϊ Ρέιντζ μετά από την ήττα του Παναθηναϊκού από τη Μέχελεν δήλωσε πως η σημερινή ήττα αποτελεί μάθημα για τις «πράσινες».
«Δυστυχώς σήμερα δεν καταφέραμε να φτάσουμε στη νίκη καθώς για να νικήσουμε σε αυτό το επίπεδο πρέπει να παίζουμε και τα 40 λεπτά σε υψηλό επίπεδο. Για εμάς ήταν ένα μάθημα το αποψινό ματς και δεν θέλουμε να επαναληφθούν παρόμοια λάθη στη συνέχεια. Έχουμε δρόμο μπροστά μας , αφήνουμε πίσω αυτόν τον αγώνα και θα ψάξουμε μεγάλες νίκες στα επόμενα ματς».
Η Ελένη Καπογιάννη στις δηλώσεις της μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τη Μέχελεν στάθηκε στα πολλά λάθη που έκαναν οι παίκτριές της στην τελική ευθεία του αγώνα, «χαρίζοντας» ουσιαστικά τη νίκη στη βελγική ομάδα.
«Θεωρώ σήμερα ότι ήμασταν πολύ καλά για περίπου 35 λεπτά αλλά όταν η μπάλα ήταν βαριά στο τέλος, κάναμε τραγικά λάθη. Ουσιαστικά αυτοκτονήσαμε, δώσαμε γκολ-φάουλ, κάναμε αναίτια λάθη, χάσαμε ριμπάουντ από βολή, γενικά κάναμε τα πάντα για να δώσουμε το ματς στη Μέχελεν.
Σταθήκαμε πολύ καλά στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα, τις μπερδέψαμε με την τακτική μας και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο αντίπαλος είναι μια ομάδα επιπέδου Ευρωλίγκα.
Στα τελευταία λεπτά όμως υποχωρήσαμε σαν μυαλό και σαν προσωπικότητες. Θέλω να συγχαρώ τις παίκτριες μου γιατί πραγματικά προσπάθησαν και πλέον το μυαλό μας και η προετοιμασία μας στρέφεται στο ματς με τον Ολυμπιακό».