Βαριά ήττα με σκορ 5-1 γνώρισε η ομάδα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού από την ΑΕΚ, στο ντέρμπι της αγωνιστικής, στην κορυφαία κατηγορία του futsal.
Το «τριφύλλι», που αγωνίστηκε χωρίς τους Σταυρακόπουλο και Αυλωνίτη, έμεινε πίσω στο σκορ, ωστόσο κατάφεραν να ισοφαρίσει πριν από το ημίχρονο σε 1-1 με γκολ του Κατεβτσιάν.
Στα πρώτα λεπτά του δεύτερου μέρους οι «πράσινοι» στάθηκαν άτυχοι, καθώς έχασαν με τραυματισμό και τον Καραβίδα. Έτσι, η ΑΕΚ εκμεταλλεύτηκε τις απουσίες και έχοντας καλή απόδοση στο παιχνίδι της έφτασε στη νίκη με τελικό σκορ 5-1.
Παναθηναϊκός (Ζιάβας): Χριστόπουλος, Κρασώνης, Λιαρόπουλος, Καραβίδας, Κατεβτσιάν, Γ. Αυλωνίτης, Οικονομίδης, Γρηγοράκος, Βλάχος, Π. Μπελτσίδης.
Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού επιβλήθηκε εκτός έδρας των Σειρήνων Γρεβενών με 3-0 και επανήλθε στα τρίποντα.
Οι «πράσινες» του κόουτς, Γιάννη Χαραλαμπίδη «έπιασαν» καλή απόδοση και παράλληλα ήταν ουσιαστικές σε μια έδρα που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα.
Ο ΠΑΟ κατάφερε και πήρε κεφάλι στο σκορ από το 4ο λεπτό χάρη σε ενέργεια της Χαμαλίδου. Εν συνεχεία ο Παναθηναϊκός έχασε αρκετές ευκαιρίες και σε κάποιες περιπτώσεις απειλήθηκε από τις γηπεδούχες. Τη νίκη ουσιαστικά σφράγισε στο 83΄ η Κανέλλου που κατάφερε και ταρακούνησε τα αντίπαλα δίχτυα.
Πριν κοπάσουν οι πανηγυρισμοί ήρθε και πάλι η Λόγου να κάνει το τελικό 3-0 και να δώσει πανηγυρικό τόνο στη νίκη του Παναθηναϊκού.
Σειρήνες: Μπουρτούνη (Τ), Δαδιου, Αμαραντιδου, Αγγελίδου, Μουρατιδου, Κελεμενι, Dorcas, Βλαχου, Τάσιου, Φραγγοπουλου, Situma Αλλαγές: Μποζιαρη, Ισπογλίδου, Στεργιούλα
Παναθηναϊκός (Χαραλαμπίδης): Δημητροπούλου, Κακαμπούκη, Κοκοτσάκη (60΄ Χάρις), Ρόγκαν (86΄Τσιρούλη) , Δημητρίου (86΄ Σιαφαρίκα), Χαμαλίδου, Κατωπόδη (60΄ Λόγου), Ντομόντ (60΄ Κανέλλου), Νταρζάνου, Σιδηρά και Τζιοβάνα.
Η Άννα Νίκη Σταμολάμπρου ήταν το πρόσωπο του αγώνα στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό για την Α1 μπάσκετ γυναικών.
Η γκαρντ του «τριφυλλιού» μετά το τέλος του αγώνα, που βρήκε νικητή το «τριφύλλι», γνώρισε την αποθέωση από τους φίλους της ομάδας, με αποτέλεσμα να συγκινηθεί. Έτσι, η Ελληνίδα παίκτρια θέλησε να πει το δικό της ευχαριστώ, κάτι που έκανε με ανάρτησή του.
«Ένα "ευχαριστώ" είναι λίγο για τα απίστευτα συναισθήματα που με κάνατε να νιώσω χθες. Οι στιγμές αυτές είναι μεγαλύτερες από οποιοδήποτε αιώνιο ντέρμπι και θα τις κρατήσω για πάντα. Σας ευχαριστώ».
Ο Γιάννης Καλμαζίδης στις δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από την ΑΕΚ, στο ντέρμπι της 3ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών στάθηκε στην κακή υποδοχή, ενώ ξεκαθάρισε πως οι «πράσινες» οφείλουν να δείξουν καλύτερο πρόσωπο στα ματς με την Γκόριτσα και τον Ολυμπιακό, την άλλη εβδομάδα.
«Έγινε ένα ματς που δεν διεκδικεί ιδιαίτερες δάφνες ποιότητας. Δυστυχώς από πλευράς μας υστερήσαμε σε κάποιους τομείς και δεν τα καταφέραμε. Σίγουρα έπαιξε καθοριστικό ρόλο ότι αγωνιστήκαμε χωρίς τρεις αθλήτριες μας, την Ρόγκα, την Χατζηευστρατιάδου και τη Γκρότους ωστόσο για εμένα δεν αποτελεί δικαιολογία.
Δυστυχώς δεν φάνηκε η υποδοχή μας που είναι πολύ καλή, ενώ από κει και πέρα δεν διαφέρουν ιδιαίτερα τα ποσοστά μας στην επίθεση.
Πρέπει να είμαστε σε καλύτερο επίπεδο και οφείλουμε να το δείξουμε στους αγώνες της Τετάρτης και του Σαββάτου κόντρα στην Γκόριτσα και τον Ολυμπιακό αντίστοιχα».
Καλή παρουσία είχε το τμήμα ξιφασκίας του Παναθηναϊκού σε Αθήνα και Πάτρα, με δύο «τριφύλλια» να ανεβαίνουν στο βάθρο.
Πιο συγκεκριμένα στο 1ο Κύπελλο Ανδρών (στην κατηγορία επέ) που έγινε στην Πάτρα ο Στυλιανός-Ραφαήλ Φουστανάκης πήρε την τρίτη θέση ανοίγοντας λογαριασμό… μεταλλίων ως αθλητής του «τριφυλλιού». Στην ίδια διοργάνωση συμμετείχε και ο Σάββας Καββαδίας που πήρε την 5η θέση.
Σε ότι αφορά το 2ο Κύπελλο Νεανίδων (foil) η Μυρσίνη Χέιντβιγκ Παυλοπούλου πήρε την τρίτη θέση.
Την ήττα με 3-1 σετ γνώρισε ο Παναθηναϊκός από την ΑΕΚ για την 3η αγωνιστική της Volley League Γυναικών.
Οι «πράσινες» δεν παρουσίασαν το καλό τους πρόσωπο στο κλειστό του Ολυμπιακού Χωριού, επιτρέποντας στην «Ένωση» να υπερισχύσει σε σερβίς και μπλοκ, δύο στοιχεία που έδωσαν τη νίκη στις γηπεδούχες.
Πρώτη απώλεια για την ομάδα του Γιάννη Καλμαζίδη, χωρίς μάλιστα το «τριφύλλι» να μπορέσει να πάρει κάτι από το ματς. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Παναθηναϊκός αγωνίστηκε χωρίς τις Χατζηευστρατιάδου, Ρόγκα και Γκρότες, που έμειναν εκτός λόγω τραυματισμών.
Με τα σερβίς της Νικόλοβα η ΑΕΚ ξεκίνησε δυναμικά το πρώτο σετ και προηγήθηκε με 10-6. Η Κάρκασες λίγο αργότερα έφερε την ισοφάριση σε 12-12, για να περάσει μπροστά ο Παναθηναϊκός με 17-18 με λάθος της Ένωσης. Με άσσο της Ξανθοπούλου έγινε το 23-20, η Μπλάνκο σταμάτησε την Κάρκασες για το 24-20 και παρά τη μείωση του σκορ σε 24-21 από τις πράσινες, η Μπλάνκο είπε στοπ ξανά στην Κάρκασες για το 25-21.
Στο δεύτερο σετ το 5-5 έγινε 5-8 με επίθεση της Κάρκασες. Τρεις σερί άσσοι της Παπαφωτίου διαμόρφωσαν το 8-11, για να κάνει η ίδια το 8-14 πάλι από τη γραμμή του σερβίς. Με επίθεση της Άτκινσον έγινε το 17-25 για το 1-1 σετ.
Τα καλά σερβίς της Νικόλοβα συνεχίστηκαν στο τρίτο σετ. Η Βουλγάρα διαγώνια με μία επίθεση και τρεις άσσους έκανε το 5-5 σε 9-5 για να πάρει η ΑΕΚ σαφές προβάδισμα. Με το σκορ στο 20-13 ο Παναθηναϊκός έκανε την αντεπίθεσή του και με άουτ της Στράντζαλη έγινε το 20-17. Η ίδια πήρε το side out για την Ένωση (21-17), για να τελειώσει το σετ η Νικόλοβα με δύο επιθέσεις για το 25-19.
Ο Παναθηναϊκός είχε τον έλεγχο του τέταρτου σετ στη μεγαλύτερη διάκρειά του και με άσσο της Παπαφωτίου προηγήθηκε με +4 (13-17). Δύο επιθέσεις από Πάσκοβα, Νικόλοβα και ένα μπλοκ της Μπλάνκο έκαναν το 16-17 αλλά οι πράσινες με άσσο της Κελεσίδη έγινε το 17-20. Η Άτκινσον έκανε το 18-21, αλλά η ίδια έκανε λάθος επίθεση για το 20-21 και στη συνέχεια η Κωνσταντινίδου με μπλοκ έφερε το σετ στα ίσια (21-21). Η Στράντζαλη έβαλε την ΑΕΚ μπροστά στο σκορ (22-21), με την Γενιτσαρίδη να δίνει εκ νέου προβάδισμα στον Παναθηναϊκό (22-23). Στις επόμενες φάσεις το καλά στημένο μπλοκ από Γιώτα, Κωνσταντινίδου έδωσαν το σετ και το τρίποντο στην ΑΕΚ .
Οι πόντοι της ΑΕΚ προήλθαν από 10 άσσους, 49 επιθέσεις, 14 μπλοκ και 19 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 9 άσσους, 46 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 25 λάθη αντιπάλων.
Α.Ε.Κ. (Γιουνούς Οτσάλ): Γιώτα 8 (2/7 επ., 6 μπλοκ), Κωνσταντινίδου 4 (1/3 επ., 3 μπλοκ), Καλντερόν 6 (5/15 επ., 1 μπλοκ, 38% υπ. - 12% άριστες), Πάσκοβα 7 (5/27 επ., 2 άσσοι, 44% υπ. - 33% άριστες), Μπλάνκο 14 (9/15 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ), Νικόλοβα 21 (15/41 επ., 6 άσσοι) / Ξηντάρα (λ, 50% υπ. - 33% άριστες), Κοσμά (λ, 67% υπ. - 33% άριστες), Γρυλλάκη, Στράντζαλη 8 (8/23 επ., 41% υπ. - 18% άριστες), Καλαντάτζε 4 (4/8 επ.), Ξανθοπούλου 1 (1 άσσος).
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Καρκάσες 19 (19/41 επ., 47% υπ. - 34% άριστες), Άτκινσον 14 (13/39 επ., 1 άσσος), Παπαφωτίου 6 (5 άσσοι, 1 μπλοκ), Σάμανταν 4 (3/8 επ., 1 μπλοκ), Μεταξά 4 (3/8 επ., 1 μπλοκ), Γενιτσαρίδη 8 (6/22 επ., 2 άσσοι, 32% υπ. - 21% άριστες) / Μπελιά (λ, 46% υπ. - 33% άριστες), Γκρότους, Κελεσίδη 3 (0/4 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ).
Δείτε ξανά ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού εκμεταλλεύτηκε την έδρα της και νίκησε τον ΝΟ Πατρών με 11-9, για την 7ηαγωνιστική της Α1.
Ο ΠΑΟ, αν και δεν είχε καλή απόδοση, ήταν ανώτερος κόντρα στον αξιόμαχο ΝΟ Πατρών, είχε την ουσία και κατάφερε και λύγισε την αχαϊκή ομάδα. Ο Στίβενσον ξεχώρισε σε ατομικό επίπεδο αφού σημείωσε 4 τέρματα.
Σε δήλωση του ο προπονητής του «τριφυλλιού», Δημήτρης Μάζης ανέφερε: «Δεν είμαι πολύ ικανοποιημένος από την απόδοση μας σήμερα ωστόσο πάντα οι βαθμοί μετράνε. Θα κάνουμε ότι χρειαστεί για να αλλάξουμε την αγωνιστική μας εικόνα και στο τέλος να πετύχουμε τους στόχους μας».
Τα οκτάλεπτα: 1-2, 4-2, 2-4, 4-1
Παναθηναϊκός (Δημήτρης Μάζης): Ριστίσεβιτς, Παπαθεοδοσίου, Κανδανολέων, Ζερβουδάκης, Νικολαΐδης Γ. 2, Στίβενσον 4, Μπραΐμης, Σγουρίδης 2, Χατζηγούλας, Δερμιτζάκης Δ., Αγκόρτσας 2, Αλβέρτης 1, Κρατημένος, Χωματάς, Εγνατιάδης
ΝΟ Πατρών (Γιώργος Ντόσκας): Καζάκος, Τζώρτζης 1, Αγγελόπουλος, Κανελλόπουλος Β., Γεωργαράς 3, Παπαχριστόπουλος, Παπαδόγκωνας, Πασσάς, Ανδρικόπουλος, Λαμπάτος, Βικάτος 2, Γαβαλάς Ι., Βυθούλκας, Γουίλσον 3, Μπετχαβάς
Ο Παναθηναϊκός επικράτησε του Ολυμπιακού με 56-55 στο ντέρμπι της Α1 Μπάσκετ Γυναικών, ωστόσο όπως φαίνεται το παιχνίδι θα έχει και συνέχεια, αφού οι «ερυθρόλευκοι» κατέθεσαν ένσταση!
Η πλευρά του Ολυμπιακού υποστηρίζει ότι στην τελευταία φάση του αγώνα υπήρχε φάουλ στη Μόρισον και κακώς δε δόθηκε. Από τη μεριά τους οι διαιτητές ορθώς δεν καταλόγισαν την παράβαση (αν υπήρχε) αφού νωρίτερα είχε ολοκληρωθεί ο χρόνος των 24 δευτερολέπτων και ουσιαστικά το παιχνίδι είχε σταματήσει.
Η ένσταση καταγράφηκε στο Φύλλο Αγώνα, ωστόσο είναι εμφανές πως το 24άρι έχει ολοκληρωθεί νωρίτερα από τη στιγμή που η Μόρισον γίνεται κάτοχος της μπάλας.
Ο Παναθηναϊκός Α.Ο. με ανακοίνωσή του ευχαρίστησε τους φίλους της ομάδας που βρέθηκαν στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, στο «Παύλος Γιαννακόπουλος», κάνοντας λόγο πως προχωρούν όλοι μαζί σαν μια γροθιά!
Η διοίκηση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου ευχαριστεί θερμά το «αιώνια πιστό» κοινό της ομάδας για την εκπληκτική ατμόσφαιρα που δημιούργησε στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Ο Σύλλογος είναι Μεγάλος και δεν υπάρχει άλλος… παρόμοιος πουθενά γιατί απλά έχει στο πλάι του τα εκατομμύρια των οπαδών του.
Σήμερα στο κλειστό οι οπαδοί μας απέδειξαν για ακόμα μια φορά πως μπορούν να αποτελέσουν τον επιπλέον παίκτη της ομάδας και να είναι αυτοί που… της νίκης έχουν πάντα τα κλειδιά!
Προχωράμε όλοι-ες μαζί σαν μια γροθιά…
Η Ελένη Καπογιάννη στις δηλώσεις της μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ανέλυσε την εμφάνιση της ομάδας της, ενώ αναφέρθηκε και στην υποδειγματική συμπεριφορά των φίλων του «τριφυλλιού».
«Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στις παίκτριες μου που πήραν αυτό το σημαντικό ματς. Ο αγώνας ήταν νευρικός στη μεγαλύτερη διάρκεια του. Από την πλευρά μας είχαμε αδικαιολογήτως τόσο άγχος όμως παρόλα αυτά καταφέραμε και γυρίσαμε την εις βάρος μας κατάσταση. Αυτή η νίκη δίνει απλά ένα ψυχολογικό και βαθμολογικό προβάδισμα, αλλά μέχρι εκεί.
Τέλος δεν έχω λόγια για ακόμα μια φορά να αναφερθώ στον κόσμο μας που ήταν για μια ακόμα φορά υποδειγματικός. Η ατμόσφαιρα ήταν εκπληκτική και θέλω να τους ευχαριστήσω για ακόμα μια φορά και ξέρω ότι θα είναι μαζί μας και στη συνέχεια».