Ο σπουδαίος ηθοποιός, Σπύρος Φωκάς έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 86 ετών και ο Παναθηναϊκός Α.Ο. με επίσημη ανακοίνωση αποχαιρέτησε έναν ένθερμο φίλαθλο του «τριφυλλιού».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εκφράζει τα βαθιά του συλλυπητήρια για τον χαμό του σπουδαίου ηθοποιού Σπύρου Φωκά που ήταν και ένθερμος φίλαθλος του Συλλόγου.
Ο «Ομάρ Σαρίφ» του παγκόσμιου κινηματογράφου έκανε μια τεράστια καριέρα και το όνομα του έγινε γνωστό σε όλα τα μήκη και τα πλάτη.
Η καριέρα του είναι γνωστή γενικά, αυτό πάντως που τον συντρόφευε στη διεθνή καριέρα του στο εξωτερικό ήταν ο Παναθηναϊκός. Ο Φωκάς βραβεύτηκε σε εκδήλωση των παλαιμάχων του «τριφυλλιού» το 2012 και είχε πει: «Για να καταλάβετε πόσο παλιός φίλαθλος του Παναθηναϊκού είμαι θα σας πω ότι έγινα Παναθηναϊκός την εποχή που ήταν τερματοφύλακας ο Μαθιός και από τη στιγμή που έκανα καριέρα στο εξωτερικό ερχόμουν για μια μέρα για να δω τον Παναθηναϊκό και έφευγα. Το αίμα μου είναι πράσινο».
Διπλή μεταγραφική ενίσχυση ανακοίνωσε για το τμήμα Masters κολύμβησης ο Παναθηναϊκός, εντάσσοντας στο δυναμικό του τους κολυμβητές ΑμεΑ, Έφη Γκουλή και Γιάννη Σώμο.
Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει την ενίσχυση και παράλληλα την ενοποίηση του αθλητισμού και τη συμπερίληψη και σε αυτό το πλαίσιο η κολυμβήτρια Έφη Γκουλή και ο Γιάννης Σώμος εντάχθηκαν στο τμήμα Masters κολύμβησης του Συλλόγου.
Σε δύο ακόμα σημαντικές μεταγραφικές κινήσεις προχώρησε το τμήμα Masters του «τριφυλλιού» καθώς μετά τους κολυμβητές ΑμεΑ Θοδωρή Μωραΐτη και Γιώργο Δρακόπουλο ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του και την Έφη Γκουλή και τον Γιάννη Σώμο.
Η πρώτη αποκτήθηκε από την ομάδα του Αιγάλεω και ο δεύτερος από τον Γλαύκο Περιστερίου και φιλοδοξούν να ενισχύσουν τον Παναθηναϊκό και σε αυτή την κατηγορία στην πισίνα.
Τον ρόλο του «πρέσβη» του Παναθηναϊκού στην Ιρλανδία απέκτησε πλέον ο Πάτρικ Μπερκ, με τον άλλοτε μπασκετμπολίστα των «πράσινων» να δηλώνει πως ο Παναθηναϊκός θα είναι πάντα ένα κομμάτι της ζωής του.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει τη συνεργασία του με τον Πάτρικ Μπερκ ως «πρέσβη» στη χώρα της Ιρλανδίας.
Ο Σύλλογος έχει ξεκινήσει επαφές με αθλητές-τριες που έχουν δοξάσει το «τριφύλλι» και θα το εκπροσωπούν στις χώρες από τις οποίες προέρχονται με σκοπό να υψωθεί ακόμα ψηλότερα σε όλο τον κόσμο η σημαία του Συλλόγου.
Η συνέχεια γίνεται με την Ιρλανδία που είναι μια χώρα που έχει ιδιαίτερη σχέση με το «τριφύλλι» ούτως ή άλλως καθώς είναι εθνικό της σύμβολο.
Ο «εκλεκτός» του Συλλόγου είναι ο άλλοτε μπασκετμπολίστας Πάτρικ Μπερκ που τίμησε την πράσινη φανέλα 1998-2001. Ήρθε στον Σύλλογο από την Ταού Κεράμικα και εν συνεχεία έπαιξε σε σπουδαίες ομάδες όπως οι Ορλάντο Μάτζικ, η Ρεάλ Μαδρίτης και οι Φοίνιξ Σανς.
Ήταν στέλεχος της ομάδας που κατέκτησε την Ευρωλίγκα το 2000 και αναμφίβολα ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στους «αιώνια πιστούς».
Στόχοι των πρεσβευτών του Παναθηναϊκού στις διάφορες χώρες είναι η στενότερη συνεργασία μέσω αθλητών και συλλόγων, η ακόμα μεγαλύτερη αλληλεπίδραση του «τριφυλλιού» με την κάθε χώρα και η σειρά δράσεων και εκδηλώσεων.
Σε δήλωση του ανέφερε: «Ο Παναθηναϊκός θα είναι πάντα ένα κομμάτι της ζωής μου που θα το κουβαλάω. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα προσπαθήσω όσο μπορώ από την πλευρά μου να συνεισφέρω ώστε να ενώσω περισσότερο τον Παναθηναϊκό με την Ιρλανδία, τη χώρα που γεννήθηκα. Το τριφύλλι μας ενώνει όλους και θεωρώ ότι από την Tullamore μέχρι την Αθήνα ο δρόμος είναι… πράσινος»
Στοιχεία επικοινωνίας:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Το Σάββατο 11 Νοεμβρίου στις 17:00 ορίστηκε να διεξαχθεί το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό για την 4η αγωνιστική της Volley League γυναικών, το οποίο ύστερα από απόφαση της Μ.Δ.Ο. / Ε.Ο.ΠΕ. θα γίνει χωρίς την παρουσία φιλάθλων!
Γυμναστήριο Μετς, 17.00: Παναθηναϊκός Α.Ο. - Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. Διαιτητές: Μυλωνάκης, Κυριοπούλου, Παρατηρτ\ητής: Πέρρος, Επόπτες: Αρβανίτης, Παπαθανασίου, Γραμματεία: Καρατζογλίδου
Γυμναστήριο Μίκρας, 18.00: Α.Σ. Άρης - Α.Ο. Μαρκοπούλου Revoil Διαιτητές: Δανιηλίδου, Μούζουλας, Παρατηρητής: Δεληκωστίδης, Επόπτες: Κουκουμάκας Π., Σταυρίδου, Γραμματεία: Εμμανουηλίδου.
Γυμναστήριο «Χαλκιοπούλειο», 18.00: Α.Ο. Λαμίας 2013 - Α.Ο. Θήρας Διαιτητές: Βασιλειάδης, Μαυράκης, Παρατηρητής: Θεμελής, Επόπτες: Σκορδαρά, Στάικος, Γραμματεία: Μπίτσικα.
Γυμναστήριο Δ.Α.Κ. Πεύκων, 18.30: Α.Σ. Ακαδ. Πρωταθλητών Πεύκων - Π.Α.Ο.Κ. Διαιτητές: Γεωργιάδης Εμμ., Μαυρίδης, Παρατηρητής: Κάλλης, Επόπτες: Δρούκα, Ψύχου, Γραμματεία: Χατζηγεωργίου.
Γυμναστήριο «Π. Νικολαΐδης», 19.00: Ο.Φ.Α. Απολλώνιος - Α.Σ.Π. Θέτις Διαιτητές: Βελώνης, Γεωργάκη, Παρατηρητής: Διαμαντόπουλος, Επόπτες: Μουζακίτη, Γεωργοπούλου, Γραμματεία: Μπίτσικα.
Γυμναστήριο «Α. Φώτσης», 19.30: Ηλυσιακός Α.Ο. - Α.Ε.Κ. Διαιτητές: Μάλφας, Γεωργιάδης Στ., Παρατηρητής: Ράπτης, Επόπτες: Τουκτούκας, Τσιλαλής, Γραμματεία: Μισιάκα.
*Ο αγώνας Παναθηναϊκός Α.Ο. – Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών κατόπιν απόφασης του Μ.Δ.Ο. / Ε.Ο.ΠΕ..
Την τρίτη σερί νίκη του στο πρωτάθλημα πέτυχε το τμήμα πόλο του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΑΝΟ Γλυφάδας με σκορ 15-11 στο Σεράφειο κολυμβητήριο.
Οι «πράσινοι» με πολύ καλή άμυνα και πολυφωνία στην επίθεση κατάφεραν να πετύχουν μια πολύ σημαντική νίκη στην 8η αγωνιστική, προσπερνώντας κατά έναν βαθμό (13 έναντι 12) τον αντίπαλό τους και μπαίνοντας βαθμολογικά στην πρώτη τετράδα του A’ Oμίλου.
Κορυφαίοι σκόρερ για το «τριφύλλι» ήταν ο Αγκόρτσας με 4 γκολ και ο Μπραΐμης με 3.
Το «τριφύλλι» μπορεί να δέχτηκε γκολ στο πρώτο λεπτό (0-1) αλλά γρήγορα ανέβασε στροφές και ισοφάρισε σε 1-1 με τον Αλβέρτη στο 4’. Δύο λεπτά αργότερα ο Νικολαΐδης έδωσε το προβάδισμα στον ΠΑΟ (2-1) και στο 7’ ο Ζερβουδάκης διαμόρφωσε το 3-1. Στα 36’’ πριν το τέλος της περιόδου οι φιλοξενούμενοι μείωσαν σε 3-2.
Με την έναρξη του δευτέρου οκταλέπτου η Γλυφάδα έφερε το σκορ στα ίσα (3-3), όμως οι «πράσινοι» με τους Μπραΐμη και Αγκόρτσα πήραν ξανά αέρα +2 (5-3) στα μισά της περιόδου. Οι φιλοξενούμενοι μείωσαν στο ελάχιστο (5-4) 2.30 πριν το ημίχρονο, όμως στα επόμενα δύο λεπτά ο Παναθηναϊκός με τέσσερα γκολ από τους Νικολαΐδη, Δερμιτζάκη, Αγκόρτσα και Μπραΐμη έκλεισε το ημίχρονο με 9-4.
Με τον ίδιο τρόπο ξεκίνησε και το δεύτερο μισό, με τη Γλυφάδα να κερδίζει πέναλτι και να μειώσει σε 9-5. Λίγο αργότερα ο Αγκόρτσας έβαλε ξανά με +5 μπροστά το «τριφύλλι» (10-5) και ο Μπραϊμης στο 7ο λεπτό της περιόδου έγραψε τη μεγαλύτερη διαφορά +6 (11-5). Η Γλυφάδα μείωσε σε 11-6 αλλά ο Αλβέρτης έδωσε εκ νέου double σκορ στον ΠΑΟ (12-6).
Στην τελευταία περίοδο φιλοξενούμενοι έτρεξαν ένα σερί 2-0 και μείωσαν στα τέσσερα τέρματα (12-8), όμως ο Στίβενσον σταμάτησε το ρυθμό τους βρίσκοντας δίχτυα (13-8), πέντε λεπτά πριν τη λήξη. Η ομάδα των Νοτίων Προαστίων πέρασε στην αντεπίθεση και πίεσε, ωστόσο οι «πράσινοι» άντεξαν για το τελικό 15-11.
Οκτάλεπτα: 3-2, 6-2, 3-2, 3-5.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Μάζης): Ριστίσεβιτς, Ταλιούρας, Κανδανολέων, Ζερβουδάκης 1, Νικολαΐδης Γ. 2, Στίβενσον 1, Μπραΐμης 3, Σγουρίδης, Χατζηγούλας 1, Δερμιτζάκης Δ. 1, Αγκόρτσας 4, Αλβέρτης 2, Κρατημένος, Χωματάς, Σκλήρας.
ΑΝΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ (Γιώργος Παπαδόπουλος): Κουρούβανης Δ., Τζελάτης, Βαλλιανάτος 2, Ναγκλ, Μαυράκης 1, Μπομπός, Μιγιούσκοβιτς 4, Ίλιτς, Παπαγεωργίου 1, Πούρος 1, Ηλιόπουλος Αλ. 2., Κούκουνας, Ηλιόπουλος Νεκ., Μιγκλής, Πριμηκύριος.
Ο Παναθηναϊκός χωρίς να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα δυσκολίες επικράτησε με 3-0 σετ της Νόβα Γκόριτσα στο κλειστό του Μετς και έγινε το μεγάλο φαβορί για την πρόκριση στους «16» του Challenge Cup γυναικών.
Στον επαναληπτικό της Σλοβενίας, που θα γίνει σε μία εβδομάδα, οι «πράσινες» χρειάζονται δύο σετ για να πάρουν το εισιτήριο για την επόμενη φάση.
Η Σέρινταν Άτκινσον με 16 πόντους οδήγησε τον Παναθηναϊκό στην επίθεση, με την Ναταλία Μεταξά να τελειώνει το παιχνίδι με 90% αποτελεσματικότητα στην επίθεση (9/10 τελειωμένες) και 11 συνολικούς πόντους. Στους 15 σταμάτησε η Μαρτίνα Σαμαντάν, ενώ λύσεις έδωσε και η Μαρία Γενιτσαρίδη (9π.).
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν αγωνίστηκαν από πλευράς «τριφυλλιού» η Πέννυ Ρόγκα και η Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου.
Στο πρώτο σετ ο Παναθηναϊκός δυσκολεύτηκε στους πρώτους πόντους και έμεινε αρχικά πίσω με 5-6. Εν συνεχεία πέρασε μπροστά στο σκορ όμως η Γκόρτισα παρέμενε στο σκορ με αποτέλεσμα οι δύο ομάδες να πηγαίνουν μαζί με 9-9. Σε εκείνο το σημείο ο Παναθηναϊκός πίεσε πολύ την αντίπαλο του και κατάφερε να πάρε διαφορά 16-11 και εν συνεχεία με την Καρκάσες στο σερβίς ξέφυγε το σκορ σε 19-11. Η συνέχεια του σετ ήταν διαδικαστική αν και υπήρξε ένα χαλάρωμα από πράσινης πλευράς στους τελευταίους πόντους και τελικά ήρθε το 25-19.
Στο δεύτερο σετ το «τριφύλλι» μπήκε και πάλι με σοβαρότητα και προβάδισμα 5-3 με την Ατκινσον στο σερβίς. Με σταθερή τη Σαμαντάν στο μπλοκ το ματς πήγε στο 7-7 ωστόσο με υπομονή και σωστά δυνατά τελειώματα ήρθε το 11-8. Με εύστοχα χτυπήματα της Ναταλίας Μεταξά και μπλοκ της ίδιας η διαφορά εκτοξεύτηκε πάλι στο 16-9 . Το σετ πήρε και πάλι τον… πράσινο δρόμο του και με άνετο πόντο της Σαμαντάν και άσο της Γενιτσαρίδη ήρθε το 20-13. Με μια ψυχωμένη φάση και φοβερές άμυνες η Παπαφωτίου βρήκε την ευκαιρία και «κάρφωσε» στο 21-14 και το σετ κατακτήθηκε τελικά με 25-18.
Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός ήταν και πάλι στη θέση του οδηγού στο σκορ με 5-3 και πάτησε γκάζι μέχρι και τα μισά περίπου του σετ με 14-6. Στο τρίτο σετ μπήκε και η Μάρετ Γκρότες μετά τον τραυματισμό της και έδειξε να βρίσκει τα πατήματά της. Η επικράτηση ήρθε σχετικά άνετα με 25-18.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 7 άσσους, 48 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 13 λάθη αντιπάλων και της Νόβα Γκόριτσα προήλθαν από 4 άσσους, 34 επιθέσεις, 4 μπλοκ και 13 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-19, 25-18, 25-18)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Καρκάσες 6 (5/19 επ., 1 άσσος, 67% υπ. 50% άριστες), Άτκινσον 16 (14/27 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Παπαφωτίου 5 (2/3 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Σάμανταν 15 (11/19 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ), Μεταξά 11 (9/10 επ., 2 μπλοκ), Γενιτσαρίδη 9 (7/15 επ., 2 άσσοι, 57% υπ. - 24% άριστες) / Μπελιά (λ, 55% υπ. - 45% άριστες), Γκρότους, Βασιλαντωνάκη, Κελεσίδη.
ΝΟΒΑ ΓΚΟΡΙΤΣΑ (Λίπιτσερ Σάμετς): Κόρεν 11 (8/12 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Φρέλιχ 11 (8/31 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Άσκεριτς 7 (7/11 επ.), Γκόντετς 6 (6/18 επ., 31% υπ. - 17% άριστες), Μπλάζιτς 5 (5/20 επ., 38% υπ. - 19% άριστες), Ζίγκον 2 (2 άσσοι) / Μαζέι (λ, 50% υπ. - 20% άριστες), Βούλιτς (λ).
Με την 8η αγωνιστική συνεχίζεται απόψε το πρωτάθλημα της Α1 πόλο ανδρών, εκεί όπου ο Παναθηναϊκός θα φιλοξενήσει στο Σεράφειο κολυμβητήριο τον ΑΝΟ Γλυφάδας (21:30, PAO TV).
Στην αυλαία του Β’ Γύρου της Α’ Φάσης του πρωταθλήματος οι «πράσινοι» θέλουν να συνεχίσουν το νικηφόρο σερί των δύο αγώνων και να πάρουν μία άτυπη ρεβάνς για την ήττα τους στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Μάλιστα, με νίκη απόψε οι «πράσινοι» του Δημήτρη Μάζη θα πλασαριστούν μέσα στην πρώτη τετράδα του ομίλου τους, ξεπερνώντας κατά ένα βαθμό το σημερινό τους αντίπαλο!
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Νίκος Μπουδραμής, Γιώργος Κραβαρίτης.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Πόλο Ανδρών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Τις ευρωπαϊκές του υποχρεώσεις για το Challenge Cup γυναικών συνεχίζει απόψε ο Παναθηναϊκός, καθώς κοντράρεται με τη Νόβα Γκόριτσα στο κλειστό του Μετς, στον πρώτο από τους δύο αγώνες της φάσης των «32» (17:00, PAO TV).
Το «τριφύλλι» θέλει να εκμεταλλευτεί την έδρα του και να πάρει τη νίκη ενάντια στη σλοβενική ομάδα, που θα το φέρει πιο κοντά στη φάση των «16». Παράλληλα, με νίκη οι «πράσινες» θα δείξουν πως έχουν αφήσει πίσω τους την ήττα από την ΑΕΚ στο πρωτάθλημα, αλλά και θα πάρουν ψυχολογία ενόψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό που ακολουθεί.
Ο επαναληπτικός στην Σλοβενία θα γίνει σε μία εβδομάδα (15/11, 19.00). Διαιτητές του αγώνα θα είναι η Ισπανίδα, Μαρία Σάντσεζ και ο Ιταλός, Σιμόνε Σάντι.
Στο Άλσος Ιλισίων διοργανώθηκε την Κυριακή 5/11 από τον Αθλητικό Όμιλο Θησέα, διασυλλογικός αγώνας cyclocross, από τους πιο θεαματικούς και απολαυστικούς αγώνες ποδηλασίας μεικτής επιφάνειας οι οποίοι γίνονται μέσα σε ειδικά διαμορφωμένες πίστες εντός αστικής δομής.
Ο Στέφανος Μιχάλης πήρε την ένατη θέση σε ένα δύσκολο, σκληρό τερέν και πολύ υψηλό επίπεδο συμμετεχόντων που έκανε τον αγώνα γρήγορο και γεμάτο απρόοπτα.
Την Κυριακή 5/11 διοργανώθηκε από τον Αθλητικό Όμιλο Θησέα διασυλλογικός αγώνας ορεινής ποδηλασίας MTB XCC (Cross Country Short Track).
Την πρώτη θέση στην κατηγορία των γυναικών πήρε η αθλήτρια του Παναθηναϊκού, Λυδία Μούτσιου η οποία μετά τους αγώνες δρόμου πρωταγωνίστησε και στη χωμάτινη επιφάνεια, σε ένα πολύ δυνατό αγώνα που διεξήχθη στο Άλσος Ιλισίων.