Ο Παναθηναϊκός Α.Ο. πραγματοποίησε την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του, με τους Δημήτρη Λαγό (πινγκ πονγκ) και Σπύρο Στέφα και Γιάννη Ανδρουλάκη από το τμήμα μπάσκετ νοητικής αναπηρίας να κερδίζουν τα φλουριά.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος έκοψε τις πρωτοχρονιάτικες πίτες του σε μια καταπράσινη ατμόσφαιρα στη Λεωφόρο.
Αρχικά στις 6.30μ.μ. έγινε η κοπή της πίτας των τμημάτων ΑμεΑ του Συλλόγου στη Θύρα 12 που βρέθηκε σύσσωμη η διοίκηση του Συλλόγου μαζί με τους αθλητές και αθλήτριες των τμημάτων.
Τα τμήματα που είναι «καμάρια» του Παναθηναϊκού έκαναν την ετήσια εκδήλωση της κοπής πίτας και πήραν τα κομμάτια τους ανά τμήμα.
Άπαντες είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για τα αγωνίσματα τους (προπονητές-τριες και αθλητές-τριες) και τις επιτυχίες τους ενώ χαιρετισμό απεύθυνε ο Πρόεδρος των τμημάτων ΑμεΑ κ. Δημήτρης Βρανόπουλος.
Οι τυχεροί που βρήκαν τα φλουριά ήταν ο Δημήτρης Λαγός (πινγκ πονγκ) και οι Σπύρος Στέφας και Γιάννης Ανδρουλάκης από το τμήμα μπάσκετ νοητικής αναπηρίας.
Εν συνεχεία κόπηκε η πίτα των τμημάτων του Παναθηναϊκού Α.Ο. στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Εν αρχή της διαδικασίας τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του «αιώνια πιστού» Γιώργου Αλεξανδρή, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή και προσέφερε στον Σύλλογο το λιθαράκι του, για να γίνει ακόμα ψηλότερο το οικοδόμημά του.
Κατόπιν απευθύνθηκε χαιρετισμός από τον Πρόεδρο κ. Παναγιώτη Μαλακατέ και εν συνεχεία ήρθαν τα τμήματα με αλφαβητική σειρά παρέλαβαν τα κομμάτια τους και φωτογραφήθηκαν.
Ο Παναθηναϊκός Α.Ο. πραγματοποίησε την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας για το 2024, σε μία όμορφη παναθηναϊκή βραδιά που έλαβε χώρα στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» στη Λεωφόρο.
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ο Πρόεδρος του ΠΑΟ, Τάκης Μαλακατές στην ομιλία του ευχαρίστησε τους ιδιοκτήτες της ΚΑΕ και ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρη Γιαννακόπουλο και Γιάννη Αλαφούζο, αντίστοιχα, ενώ έστειλε μήνυμα ενότητας αναφέροντας πως ο Παναθηναϊκός είναι ένας και αδιαίρετος.
«Καλησπέρα σε όλους, καλή χρόνια. Μετά από αυτό το πραγματικό πολύ ωραίο βίντεο με όλη την ιστορία του Παναθηναϊκού δεν έχει κανείς να πει πολλά.
Πραγματικά είμαι και περήφανος και συγκινημένος, από την κοπή πίτας στη θύρα 12 ΑΜΕΑ αλλά και στον Τάφο για όλο τον Παναθηναϊκό.
Έχουμε κοντά μας τον κύριο Παναγιωτίδη, της ΠΑΕ, ενώ θα μας τιμούσε και ο κύριος Παρθενόπουλος και κύριος Ντίνoς αλλά προέκυψε μια σύσκεψη με την Ευρωλίγκα και δεν τα κατάφεραν.
Κοντά μας βρίσκονται παλαίμαχοι, ο κύριος Κόντος και ο κύριος Συνοδινός. Θέλω να εκφράσω ότι ο Παναθηναϊκός, αυτός ο τεράστιος ο πιο μεγάλος και ένδοξος σύλλογος της χώρας, έχει αυτή τη στιγμή τρεις διοικήσεις οι οποίες προσπαθούν να πετύχουν το καλύτερο για τον σύλλογο και όλοι μαζί ενωμένοι, γιατί αυτό μήνυμα, μπορούμε πάντα.
Ο Παναθηναϊκός είναι ένας και αδιαίρετος και όλοι είμαστε υπηρεσία του για να προσφέρουμε το καλύτερο στον σύλλογο που αγαπάμε.
Μετά από 3μιση χρόνια στην ηγεσία θα ήθελα να ευχαριστήσω την ΚΑΕ και τον κύριο Γιαννακόπουλο γιατί εκείνος έβαλε μπροστά το 2018 να αναλάβει τη διοίκηση και ουσιαστικά έναν Παναθηναϊκός που πήγαινε από το κακό στο χειρότερο, να τον ξεχρεώσει ώστε σήμερα να μπορούμε να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπέρα.
Αν δεν ήταν ο κύριος Γιαννακόπουλος, ο Παναθηναϊκός δεν θα ήταν αυτός που είναι σήμερα κι εγώ δεν θα είχα την τιμή να ηγούμαι.
Ευχαριστώ επίσης την ΠΑΕ που είναι στο πλευρό μας και μας βοηθά, με την κάρτα μέλους και την κάρτα φίλου, οι οποίες μας έδωσαν βοήθεια και ανάσα να δημιουργήσουμε τμήματα που σήμερα είναι διεκδικητές τίτλων. Χωρίς βοήθεια, τα οράματα είναι δύσκολα. Ευχαριστώ τον κύριο Αλαφουζο.
Το μήνυμα είναι ένα, ο Παναθηναϊκός είναι ένας και όλοι μαζί ενωμένοι χωρίς εσωστρέφεια μπορούμε να κάνουμε πράξη το όραμα ο Παναθηναϊκός να είναι πρωταγωνιστής παντού.
Εύχομαι το τέλος χρονιάς να μας βρει πρωταθλητές και κυπελλούχους και η ΚΑΕ να πάρει το 7ο αστέρι».
Ο άλλοτε ακοντιστής του Παναθηναϊκού, Στάθης Καλαμπάκος έφυγε από τη ζωή και ο Παναθηναϊκός Α.Ο. με ανακοίνωσή του εξέφρασε τη λύπη του.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εκφράζει τα βαθιά και ειλικρινή του συλλυπητήρια στους συγγενείς και τους οικείους του Στάθη Καλαμπάκου.
Φτωχότερη έμεινε η Παναθηναϊκή οικογένεια καθώς έφυγε από τη ζωή ο Στάθης Καλαμπάκος που ήταν μέλος σε ένδοξες ομάδες στίβου του Συλλόγου. Ο αθλητής με καταγωγή από την Άρτα είχε λαμπρή καριέρα με το τριφύλλι στο στήθος στον ακοντισμό και ήταν μάλιστα ένας από τους καλύτερους στην Ελλάδα.
Στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας το 1955 και το 1959 και στην πρώτη διοργάνωση ανέβηκε στο βάθρο με επίδοση 59.38μ. και στη δεύτερη διοργάνωση με 66.43μ.
Επιπλέον το 1958 έσπασε το Πανελλήνιο ρεκόρ με ρίψη του ακόντιου στα 69 μέτρα και 25 εκατοστά. Αναμφίβολα επρόκειτο για μια σπουδαία μορφή του Συλλόγου με τεράστια προσφορά.
Στη διάθεση των φίλων του Παναθηναϊκού βρίσκονται τα εισιτήρια για τον τελικό του Κυπέλλου μπάσκετ γυναικών κόντρα στις Εσπερίδες. Μόλις 5 ευρώ το κόστος του εισιτηρίου.
Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει τις Εσπερίδες στο Ηράκλειο στον τελικό γυναικών του μπάσκετ την Κυριακή 18 Φεβρουαρίου στις 15:30.
Οι «πράσινες» διεκδικούν και φέτος τον τίτλο του κυπέλλου Ελλάδας στο φιλόξενο Ηράκλειο και αναμένεται να έχουν τη συμπαράσταση των φιλάθλων τους.
Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να αγοράσει εισιτήριο στον ακόλουθο σύνδεσμο και κοστίζει 5 ευρώ.
https://www.ticketmaster.gr/showProduct.html?idProduct=2130016
Ο Παναθηναϊκός και οι αθλητές-τριες του δίνουν καθοριστικούς αγώνες εντός Αττικής την εβδομάδα 29 Ιανουαρίου-4 Φεβρουαρίου.
Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου
21:30 Ρουφ, Παναθηναϊκός-Αδέσποτος Αθηνών Futsal γυναικών
Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου
19:30 Θύρα 12 γηπέδου Λεωφόρου, Παναθηναϊκός ΑΟ τμήμα πινγκ πονγκ ΑμεΑ – Νεγροποντε, Πρωτάθλημα ΠΟΦΕΠΑ
Σάββατο 3 Φεβρουαρίου
11:30 Ζηρίνειο, Κηφισιά-Παναθηναϊκός, Αγόρια Κ18 ΕΣΠΑΑΑ
14:30 κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ, 14η αγωνιστική μπάσκετ γυναικών (PAOTV)
16:30 Μετς, Παναθηναϊκός – ΑΣΠ Θέτις,16η αγωνιστική βόλεϊ γυναικών (PAOTV)
17:00 5ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας, Ίωνες-Παναθηναϊκός, Κορίτσια Κ18 (2)
19:20 Κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Άρης Χολαργού, 15η αγωνιστική ΕΣΚΑ Κορασίδες
20:30 Ζηρίνειο, Κηφισιά-Παναθηναϊκός, Volleyleague ανδρών (ΕΡΤ)
21:00 Κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Μαρκόπουλο Κορίτσια Κ18 ΕΣΠΑΑΑ
Κυριακή 4 Φεβρουαρίου
15:00 Κορωπί, Παναθηναϊκός – ΡΕΑ, 14η Αγωνιστική ποδόσφαιρο γυναικών
17:15 «Σ.Καλαϊτζής» Αμαζόνες-Παναθηναϊκός Κορίτσια Κ18 (3) ΕΣΠΑΑΑ
19:00 Άγιος Στέφανος, ΑΟ Αγίου Στεφάνου-Παναθηναϊκός, Κορίτσια Κ20 ΕΣΠΑΑΑ
O Παναθηναϊκός συνεχίζει να προπορεύεται στη Γ΄ Εθνική Κατηγορία του σκάκι, παίρνοντας ακόμα μία νίκη καθώς επιβλήθηκε του Φοίβου Πειραιά με 8-2.
Ζωγράφου-Χολαργός 1.5-8, Αμπελόκηποι-ΣΟ Αθηνών 8-2, Φοίβος-Πειραιά-Παναθηναϊκός 2-8, Αγία Παρασκευή-Ηλιούπολη 2-8, Μαρούσι-ΑΕΚ 3.5-6.5
Βαθμολογία: 1)Παναθηναϊκός 6β. (26.5Π.), 2)Χολαργός 5 β. (21π.), 3)ΑΕΚ 5β. (12π.), 4)Αμπελόκηποι 4β. (14.5π.), 5) Μαρούσι 3β. (18π.), 6)Ηλιούπολη 3β. (17.5π.), 7)Φοίβος 2β. (12π.), 8) ΣΟ Αθηνών 1β. (9π.), 9)Ζωγράφου 1β. (6.5 π.) και 10)Αγία Παρασκευή 0 β. (8.5π.).
Η ανδρική ομάδα futsal του Παναθηναϊκού νίκησε με 5-4 εκτός έδρας την Κόμπρα και διατηρήθηκε στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Ο Παναθηναϊκός κατάφερε και είχε την ουσία στον Βύρωνα κόντρα σε μια επικίνδυνη ομάδα που είναι πολύ σκληρή ειδικά στα εντός έδρας ματς της.
Οι «πράσινοι» άνοιξαν το σκορ με τον Σταυρακόπουλο στο 16΄ ενώ δύο λεπτά αργότερα ήρθε η σειρά του Ποσίνκοβιτς να πετύχει το πρώτο του γκολ με την πράσινη φανέλα και το 0-2 ήταν και το σκορ του πρώτου ημιχρόνου.
Στην επανάληψη οι φιλοξενούμενοι μείωσαν αρχικά σε 1-2 στο 22΄ και στο 25΄ κατάφεραν να φέρουν το ματς στα ίσα σε 2-2.
Στο 29΄ ο Β. Αυλωνίτης έβαλε και πάλι τον Παναθηναϊκό μπροστά σκορ σκορ με 2-3 και τρία λεπτά αργότερα ο Βλάχος διαμόρφωσε το 2-4.
Ο Ποσίνκοβιτς σφράγισε τη νίκη του «τριφυλλιού» στο 34΄ καθώς πέτυχε το πέμπτο πράσινο τέρμα και οι γηπεδούχοι απλά μείωσαν στα τελευταία λεπτά σε 4-5 με δύο γκολ που πέτυχαν.
Παναθηναϊκός (Ζιάβας): Π.Μπελτσίδης,Β.Αυλωνίτης, Καραβίδας,Ποσίνκοβιτς, Κλαούντιο, Οικονομίδης, Κρασώνης, Γ.Αυλωνίτης, Σταυρακόπουλος, Χριστόπουλος, Γρηγοράκος, Παυλίδης Βλάχος, Πακακώστας και Παναγιωτόπουλος.
Δεν τα κατάφερε η γυναικεία ομάδα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού καθώς έχασε στο φινάλε από την ΑΕΚ με 3-4.
Οι «πράσινες» έφτασαν κοντά στη νίκη όμως δεν κατάφεραν να την πάρουν στο τέλος και έχασαν το ματς από τις «κιτρινόμαυρες» στο ΣΕΦ μένοντας έτσι στην τρίτη θέση της βαθμολογίας.
Τόλιου-Ζαχαριά 3-1 (11-9, 14-12, 8-11, 12-10)
Παρίδη-Γιόνκοβα 3-1 (11-7, 11-6, 7-11, 15-13)
Τοφάντ-Γερασιμάτου 3-1 (6-11, 11-8, 11-7, 11-8)
Τόλιου-Γιόνκοβα 1-3 (9-11, 1-11, 11-7, 10-12)
Τοφάντ-Ζαχαριά 2-3 (7-11, 11-8, 5-11, 11-5, 4-11)
Παρίδη-Γερασιμάτου 1-3 (11-13, 8-11, 11-8, 8-11)
Παρίδη/Τόλιου-Γερασιμάτου/Γιόνκοβα 0-3 (7-11, 9-11, 4-11)
Το ανδρικό τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού τελείωσε τους αγώνες του στη Βέροια με νίκη κόντρα στον ΟΕΑ Θεσσαλονίκης με 4-0.
Οι «πράσινοι» αγωνίστηκαν με τον Αντωνιάδη στη σύνθεσή τους και έδειξαν καλό αγωνιστικό πρόσωπο.
Αντωνιάδης-Γιώβας 3-2 (11-9, 7-11, 3-11, 11-9, 11-6)
Αγγελάκης-Καρυοφυλλίδης 3-0 (11-4, 11-7, 11-8)
Κ. Κωνσταντινόπουλος-Κουλούρης 3-0 (11-2, 11-1, 11-5)
Αντωνιάδης-Καρυοφυλλίδης 3-0 (11-8, 11-7, 11-7)
Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού επικράτησε εκτός έδρας της Θεόνης στα Τρίκαλα με 1-0 χάρη σε γκολ της Σπυριδωνίδου.
Το «τριφύλλι» έδειξε ότι παραμένει προσηλωμένο στους αγώνες του και είχε την ουσία κόντρα σε έναν αντίπαλο που παρουσιάζεται εξαιρετικά δυνατός στην έδρα του.
Η Σπυριδωνίδου έχει αρχίσει και δείχνει σημάδια της ποιότητάς της και ήταν αυτή που έλυσε σήμερα τον γόρδιο δεσμό της αντίπαλης άμυνας με γκολ στο 44ο λεπτό, που έμελλε να είναι και το μοναδικό της αναμέτρησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Παναθηναϊκός είχε τη συμπαράσταση των φιλάθλων του και στα Τρίκαλα. Μάλιστα, το βράδυ επισκέφτηκε την αποστολή ο σύνδεσμος του «τριφυλλιού» από την Καλαμπάκα.
Παναθηναϊκός (Ρούβαλης): Γιαννακούλη, Κοκοτσάκη, Ρόγκαν, Σιδηρά, Μάια, Δημητρίου, Κακαμπούκη, Ντομόντ, Νεφρού, Χαμαλίδου και Σπυριδωνίδου.
Αγωνίστηκαν και οι: Νταρζάνου στη θέση της Κοκοτσάκη, Σιαφαρίκα στη θέση της Ντομόντ και Κανέλου στη θέση της Σπυριδωνίδου.