Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού επικράτησε της Ρέας Ρεθύμνου με 3-1 στο Κορωπί και έκανε ένα ακόμα «πράσινο» δώρο στα γενέθλια του Συλλόγου.
Αρκετά καλό αγωνιστικό πρόσωπο έδειξε το «τριφύλλι» που πήρε το τρίποντο κόντρα στην αξιόμαχη Ρέα σε έναν δυνατό αγώνα και έφτασε τους 34 βαθμούς και παραμένει στο κυνήγι του ΠΑΟΚ.
Παρότι ο Παναθηναϊκός βρέθηκε πίσω στο σκορ στο δεύτερο μόλις λεπτό εντούτοις πήρε άμεσα τα ηνία του αγώνα και ανέβασε στροφές
Το «τριφύλλι» πήρε την κατοχή και περιόρισε τον αντίπαλο στο μισό γήπεδο και κατάφερε να ισοφαρίσει με κεφαλιά της Κακαμπούκη έπειτα από σέντρα της Ντομόντ στο 25΄.
Οι γηπεδούχες συνέχισαν να απειλούν και τελικά είδαν την πίεση τους να αποδίδει καρπούς με την έναρξη του δευτέρου ημιχρόνου.
Πιο συγκεκριμένα έπειτα από γέμισμα της Σιδηρά και γύρισμα της Σπυριδωνίδου, ήρθε η Χαμαλίδου με μονοκόμματο σουτ να κάνει το 2-1 στο 48΄.
Περίπου 20 λεπτά αργότερα η Σπυριδωνίδου κατάφερε και εκμεταλλεύτηκε ένα γέμισμα της Δημητρίου από τα μετόπισθεν και αφού κέρδισε μια κόντρα πάτησε περιοχή και έδωσε έτοιμο γκολ στη Χαμαλίδου που διαμόρφωσε το τελικό 3-1.
Παναθηναϊκός (Ρούβαλης): Δημητροπούλου, Νεφρού, Σιδηρά, Δημητρίου, Νταρζάνου, Κακαμπούκη, Ρόγκαν, Κοκοτσάκη, Χαμαλίδου, Σπυριδωνίδου, Ντομόντ
Μπήκαν στο παιχνίδι και οι Σιαφαρίκα (αντί Κακαμπούκη) και Κανέλλου (αντί Σπυριδωνίδου) και Λόγου (αντί Ντομόντ)
Σε δήλωση της η Ελένη Κακαμπούκη ανέφερε: «Δείξαμε χαρακτήρα παρότι ο αντίπαλος προηγήθηκε νωρίς και μείναμε πίσω στο σκορ. Μπήκαμε δυνατά αμέσως στο ματς και καταφέραμε και το γυρίσαμε στη συνέχεια και πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να βάλουμε και άλλα γκολ. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι δεν θα τα παρατήσουμε μέχρι το τέλος και θα διεκδικήσουμε ότι μας αναλογεί και στους δύο στόχους».
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η δήλωση του κόουτς Δημήτρη Ρούβαλη που ανέφερε: «Δεχτήκαμε ένα πολύ γρήγορο γκολ σήμερα όμως αυτό δεν μας επηρέασε και αντιδράσαμε σωστά. Ο Παναθηναϊκός οφείλει να κυριαρχεί μέσα στον αγωνιστικό χώρο και αυτό κάναμε αμέσως και γυρίσαμε την εις βάρος μας κατάσταση, δείχνοντας την ποιότητά μας».
Εξαιρετική ήταν η συγκομιδή για το τμήμα Masters κολύμβησης του Παναθηναϊκού την πρώτη ημέρα των αγώνων Masterpool.
Το «πράσινο» τμήμα είχε μεγάλη συμμετοχή από την πρώτη ημέρα των αγώνων στο Σεράφειο κολυμβητήριο και κέρδισε τις εντυπώσεις.
Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι ο ΠΑΟ συνέλλεξε 8 χρυσά μετάλλια, 10 ασημένια μετάλλια και δύο χάλκινα μετάλλια.
Επιπλέον σημειώθηκε και ένα πανελλήνιο ρεκόρ από πλευράς «τριφυλλιού» με τον Γεράσιμο Τσιλιμιδό.
Μια ακόμη γρήγορη κούρσα είχε η αθλήτρια στίβου του Παναθηναϊκού, Γεωργία Δεσπολλάρη.
Η 20χρονη πρωταθλήτρια των 800 μ. στο μίτινγκ της Γάνδης τερμάτισε σε 2.05.88 κάνοντας τη δεύτερη καλύτερη της ζωής της μετά το ατομικό ρεκόρ που είχε σημειώσει στις 20 Ιανουαρίου στο Ντόρτμουντ.
Η Δεσπολλάρη πήρε την έβδομη θέση στο σύνολο στον αγώνα της βελγικής πόλης με την Τσίγκε Ντουγκούμα από την Αιθιοπία να είναι πρώτη με 2.01.45.
Η αθλήτρια στίβου του Παναθηναϊκού, Αναστασία Μαρινάκου επέστρεψε στη δράση της χειμερινής περιόδου με στόχο να δώσει συνέχεια στις εμφανίσεις του περσινού χειμώνα.
Η αθλήτρια αγωνίστηκε στο μίτινγκ του Μετς όπου κατέλαβε την 11η θέση στα 3.000 μ. με 9.09.03, που είναι η τρίτη επίδοση της καριέρας της στην απόσταση. Η αθλήτρια του Σταύρου Καρρέ προσπαθεί να επιστρέψει στους χρόνους που την αντιπροσωπεύουν και να καλύψει το χαμένο έδαφος, μετά τον τραυματισμό που την κράτησε εκτός δράσης την περσινή θερινή σεζόν.
Η Μαρινάκου έχει ατομικό ρεκόρ στην απόσταση 9.05.82 και το πέτυχε πριν ένα χρόνο στην ίδια διοργάνωση και είναι η τέταρτη επίδοση όλων των εποχών στον κλειστό στίβο.
Σπουδαία εμφάνιση για τον ξιφομάχο του Παναθηναϊκού, Σάββα Καββαδία που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο 3ο Κύπελλο Ξίφους Μονομαχίας Ανδρών.
Ο Καββαδίας αφιέρωσε την επιτυχία του μαζί με τον κόουτς Δημήτρη Κάζαγλη στα γενέθλια του Συλλόγου.
Παράλληλα, πολύ καλή εμφάνιση έκανε και ο Στέλιος Φουστανάκης, που κατέκτησε την τιμητική πέμπτη θέση.
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος στις δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Κηφισιάς με 3-0 σετ αναφέρθηκε στη σημαντικότητα του σερβίς, αλλά και στο έργο των δύο πασαδόρων, που χρησιμοποίησε κατά τη διάρκεια του αγώνα.
«Ξεκινήσαμε με πολλά λάθη από τα σέρβις και αυτό έδινε τη δυνατότητα στην Κηφισιά να είναι κοντά στο σκορ. Όταν το σέρβις μας βρήκε καλύτερο ρυθμό πετύχαμε μια νίκη όπως έπρεπε.
Ήταν αλήθεια πολύ καλοί σήμερα οι Ιερεθουέλο και Κασαμπαλής. Η αλλαγή τους έγινε για λόγους τακτικής γιατί θέλαμε ένα πιο απλό παιχνίδι».
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ακόμα μία νίκη για το πρωτάθλημα πήρε ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας με 3-0 σετ της Κηφισιάς, στο Ζηρίνειο, στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστική της Volley League.
Οι «πράσινοι», κάνοντας πολλά λάθη στο σερβίς στα δύο πρώτα σετ, δυσκολεύτηκαν απέναντι στη μαχητική ομάδα των Βορείων Προαστίων. Ωστόσο είχαν τις λύσεις και την ψυχραιμία για να φτάσουν στην κατάκτησή τους. Στο τρίτο σετ, οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου βελτιώθηκαν και διέλυσαν με το σερβίς τους την υποδοχή των γηπεδούχων, που δεν είχαν καμία απάντηση, φτάνοντας πολύ εύκολα στην κατάκτησή του, τη νίκη και το «τρίποντο».
Πρώτος σε πόντους ήταν ο Φερνάντο Ερνάντεζ, ενώ εξαιρετική δουλειά έκανε στο πρώτο σετ ο Ιερεθουέλο και στα υπόλοιπα δύο ο Σταύρος Κασαμπαλής που μοιράστηκαν το ρόλο του πασαδόρου. Σημαντική συνεισφορά στη νίκη είχε και ο Θανάσης Πρωτοψάλτης.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τον Ιερεθουέλο στην πάσα, τους Πρωτοψάλτη και Κόβαρ στις θέσεις των ακραίων, τους Πετρέα και Βουλκίδη κεντρικούς, τον Ερνάντεζ σε θέση διαγώνιου και τον Κοντοστάθη ως λίμπερο.
Η Κηφισιά ήταν εκείνη που πήρε πρώτη το προβάδισμα (5-3), όμως ο Παναθηναϊκός δεν της επέτρεψε να ξεμακρύνει ισοφαρίζοντας σε 10-10. Οι «πράσινοι» δεν μπόρεσαν να προσπεράσουν, αν και είχαν φέρει το σετ στα ίσια και με δύο καθοριστικά μπλοκ οι γηπεδούχοι κατάφεραν να πάρουν αέρα τριών πόντων (17-14), αναγκάζοντας τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ. Ο Ερνάντεζ πήγε σε θέση σερβίς και βοήθησε σημαντικά τους «πράσινους» να μειώσουν σε 18-17 και στη συνέχεια να ισοφαρίσουν σε 20-20, με μπλοκ του εξαιρετικού Ιερεθουέλο. Όπως νωρίτερα έτσι και τη δεύτερη φορά, το «τριφύλλι» δεν προσπέρασε, επιτρέποντας στους γηπεδούχους να προηγηθούν με 22-20, μετά από κακό τελείωμα του Ερνάντεζ, όμως ο Κουβανός πήρε το αίμα του πίσω, ισοφαρίζοντας λίγο αργότερα σε 23-23. Το 24-24 έστειλε το σετ στην παράταση… και εκεί ο Ερνάντεζ «καθάρισε» με άσσο, «γράφοντας» το 25-27, για το 0-1 του Παναθηναϊκού.
Στο δεύτερο σετ ο Παναθηναϊκός έχοντας πλέον τον Κασαμαπλή σε θέση πασαδόρου, ήταν εκείνος που μπήκε σε θέση οδηγού στην αρχή (1-4), αλλά κάποια εύκολα λάθη στην υποδοχή των φιλοξενούμενων ήταν αυτά που έδωσαν την ευκαιρία στην ομάδα των βορείων προαστίων να ισοφαρίσει σε 6-6. Το «τριφύλλι» απάντησε με σερί 4-0 για να προηγηθεί εκ νέου (6-10), δίνοντας τις δύσκολες μπάλες στον Ερνάντεζ και τον Κουβανό να μην λαθεύει. Οι γηπεδούχοι ήταν αποφασισμένοι να παλέψουν κάθε φάση και να εκμεταλλευτούν οποιαδήποτε ευκαιρία. Έτσι μείωσαν σε 11-12 και έπειτα ισοφάρισαν σε 15-15. Οι λεπτομέρειες ήταν αυτές που θα έκριναν και το δεύτερο σετ, η τελική ευθεία του οποίου βρήκε τις δύο ομάδες ισόπαλες με 20-20. Με το σκορ στο 22-23, ο Ανδρεόπουλος πέρασε τον Μάρκου για να δυναμώσει το σερβίς. Ο Έλληνας διαγώνιος έκανε καλή δουλειά και σε συνδυασμό με δύο μπλοκ διαμορφώθηκε το 22-25, μέσω του οποίου ο Παναθηναϊκός έπαιρνε προβάδισμα με 0-2 στα σετ.
Εξαιρετική ήταν η εκκίνηση του Παναθηναϊκού και στο τρίτο σετ, όπου προηγήθηκε με 0-3 και 3-8, ύστερα από άσσο του Ερνάντεζ. Την σκυτάλη των άσσων από τον Κουβανό πήρε ο Πρωτοψάλτης, που με δύο συνεχόμενους διέλυσε την υποδοχή της Κηφισιάς διαμορφώνοντας το 4-13. Από εκείνο το σημείο και μετά το σετ και κατ’ επέκταση το ματς δεν είχε επιστροφή για τους γηπεδούχους. Ο Παναθηναϊκός έφτασε με άνεση στο 8-20 και με συνοπτικές διαδικασίες στο 13-25, παίρνοντας το σετ και τη νίκη με 0-3.
Οι πόντοι της Κηφισιάς προήλθαν από 2 άσσους, 22 επιθέσεις (αποτελεσματικότητα 35%), 3 μπλοκ, 33 λάθη αντιπάλων (23 χαμένα σερβίς) και οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 7 άσσους, 38 επιθέσεις (58% αποτελεσματικότητα), 7 μπλοκ, 25 λάθη αντιπάλων (17 χαμένα σερβίς).
Τα σετ: 0-3 (25-27, 22-25, 13-25)
Α.Ο.Π.ΚΗΦΙΣΙΑΣ (Κώστας Χριστοφιδέλης): Στιβαχτής 2π. (2 άσσοι), Ρέγκο Ρικάρντο 2 (2/12επ., 62% υπ., 19%αρ.), Μπόγιτς 3 (3/8επ., 60%υπ., 20%αρ.), Σπηλιώτης 2 (0/3π., 2 μπλοκ), Αλβες 6 (6/9επ.), Οκοσάνοβιτς 12 (11/25επ., 1 μπλοκ) / Βελούδης (λ. – 29%υπ.), Παπαγεωργίου, Φωλιάς (λ), Χασμπάλα, Σπηριούνης, Παύλου, Τζάρας.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 7π. (7/9επ., 60%υπ., 20%αρ.), Ιερεζουέλο 2 (1/3επ., 1 μπλοκ), Πετρέας 4 (2/2επ., 2 μπλοκ), Ερνάντεζ 18 (13/27επ., 2 μπλοκ, 3 άσσοι), Βουλκίδης 6 (6/7επ.), Πρωτοψάλτης 10 (7/14επ., 1 μπλοκ, 2 άσσοι, 20%υπ.) / Κοντοστάθης (λ. – 50%υπ., 22%αρ.), Ζήσης (λ), Κασαμπαλής 3 (2 άσσοι, 1 μπλοκ), Μάρκου 2 (2/2επ.), Κωστόπουλος.
Ο Γιάννης Καλμαζίδης στις δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Θέτιδας Βούλας με 3-0 σετ στάθηκε στην ικανότητα της ομάδας του στην επίθεση.
«Χρόνια πολλά στον Σύλλογο να τα χιλιάσουμε με υγεία για όλους και όλες. Σήμερα κάναμε ένα σοβαρό ματς και είχαμε καλή προσέγγιση και αποφασιστικότητα.
Δεν σημαίνει κάτι που χάσαμε ένα ματς (σ.σ. ήττα από τον Ολυμπιακό) και προφανώς δεν χάλασε ο κόσμος για εμάς. Δεν στεκόμαστε στα παλιά προχωράμε μπροστά. Ξέραμε τι μας περιμένει όλη την εβδομάδα και προετοιμαστήκαμε κατάλληλα. Εμείς έχουμε δυνατή επίθεση και ακόμα και όταν δεν γίνονται τέλεια οι υποδοχές μπορούμε να διαχειριστούμε την κατάσταση».
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Στις νίκες επέστρεψε ο Παναθηναϊκός για την Volley League Γυναικών, καθώς οι «πράσινες» επικράτησαν με 3-0 σετ της Θέτιδας Βούλας, σε ματς για την 16η αγωνιστική.
Οι «πράσινες» παρουσιάστηκαν με συγκέντρωση στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και σε συνδυασμό με την ψυχραιμία που επέδειξαν σε κρίσιμα σημεία του αγώνα, κυρίως στο δεύτερο σετ, έφτασαν στη νίκη και τους τρεις βαθμούς.
Έτσι τα «φίνα κορίτσια» άφησαν για τα καλά πίσω τους την προηγούμενη ήττα από τον Ολυμπιακό, προσφέροντας παράλληλα το δικό τους δώρο στον Σύλλογο, ο οποίος συμπληρώνει 116 χρόνια ζωής.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με την Παπαφωτίου στην πάσα, τις Γκρότες και Καρκάσες ως ακραίες, τις Μεταξά και Σαμαντάν στις θέσεις των κεντρικών, την Άτκινσον ως διαγώνια και την Μπελιά σε θέση λίμπερο.
Το γρήγορο 0-2 της Θέτιδας δεν επηρέασε τις «πράσινες» που άμεσα πήραν προβάδισμα με 5-3 και στη συνέχεια με 9-5. Το τάιμ άουτ που κάλεσε ο προπονητής των φιλοξενούμενων λειτούργησε ευεργετικά για τη Θέτιδα, που με την Παπαγεωργίου στο σερβίς μείωσε σε 12-11. Η κεντρική της Θέτιδας έκανε πολύ καλό παιχνίδι στο πρώτο σετ, οδηγώντας τις φιλοξενούμενες στο προβάδισμα και το 16-17. Ωστόσο, η Μεταξά είχε την απάντηση και συνέβαλε σημαντικά στο να ανακτήσει ο Παναθηναϊκός το προβάδισμα, μπαίνοντας στην τελική ευθεία του πρώτου σετ προηγούμενος με 20-18. Οι παίκτριες του Καλμαζίδη δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη και με 25-22 έκαναν το 1-0 στα σετ.
Δύο λάθη από τις παίκτριες του Παναθηναϊκού και κάποια προβλήματα στην υποδοχή έφεραν το 4-6 και το 5-8 στην αρχή του δεύτερου σετ. Η Καρκάσες… ζεστάθηκε και με διαδοχικούς πόντους από επιθέσεις και μπλοκ έφερε το σετ στα ίσια (9-9), για να ακολουθήσει ο άσσος της Παπαφωτίου και ένα ακόμα μπλοκ της Κουβανής για το 11-9. Το «τριφύλλι» έδειχνε να απλοποιεί τα πράγματα για την κατάκτηση και του δεύτερου σετ, όταν πήρε… αέρα τριών πόντων (16-13), διατηρώντας τη διαφορά και στη συνέχεια του σετ (20-17). Η Θέτιδα δεν κατέθεσε τα όπλα, ισοφαρίζοντας σε 24-24 με μπλοκ πάνω στην Καρκάσες, αλλά οι «πράσινες» με μία επίθεση της Κουβανής και έναν άσσο της Σαμαντάν απάντησαν για το 26-24 και το 2-0 στα σετ.
Στο τρίτο σετ η Θέτιδα μπήκε δυνατά παίρνοντας προβάδισμα με 0-3, αλλά με σερί 4-0 ο Παναθηναϊκός προσπέρασε (4-3). Η ποιότητα του «τριφυλλιού» φάνηκε σε κάποιες δύσκολες επιθέσεις που οι «πράσινες» πήραν πόντους, ανοίγοντας τη διαφορά στο +4 (11-7). Από εκείνο το σημείο και έπειτα τα πράγματα έγιναν πιο εύκολα για τις γηπεδούχες, οι οποίες αύξησαν την απόστασή τους από την ομάδα της Βούλας στο +5 (16-11). Τα «φίνα κορίτσια» διαχειρίστηκαν με προσοχή το προβάδισμά που είχαν αποκτήσει και αφού αρχικά «έγραψαν» το 20-16, στη συνέχεια διαμόρφωσαν το 25-18 και πήραν τη νίκη με 3-0 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 5 άσσους, 37 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 25 λάθη αντιπάλων και της Θέτιδας προήλθαν από 4 άσσους, 35 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 18 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-22, 26-24, 25-18)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Καρκάσες 16 (14/34 επ., 2 μπλοκ, 48% υπ. – 30% άριστες), Άτκινσον 12 (9/30 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Γκρότους 7 (6/18 επ., 1 μπλοκ, 44% υπ. – 22% άριστες), Παπαφωτίου 3 (1/2 επ., 2 άσσοι), Σάμανταν 5 (3/8 επ., 2 άσσοι), Μεταξά 8 (4/9 επ., 4 μπλοκ) / Μπελιά (λ, 53% υπ. – 26% άριστες), Χατζηευστρατιάδου, Φουμάκη, Κελεσίδη.
Α.Σ.Π. ΘΕΤΙΣ (Σωτήρης Αντωνίου): Όλσον 3 (2/4 επ., 1 άσσος), Χέιντεν 8 (7/24 επ., 1 μπλοκ, 50% υπ. – 0% άριστες), Οκάρο 7 (7/29 επ.), Σιρίνινα 10 (7/11 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Μερτέκη 8 (6/21 επ., 2΄ασσοι, 54% υπ. – 29% άριστες), Παπαγεωργίου 8 (4/12 επ., 4 μπλοκ) / Μανιατογιάννη (λ, 60% υπ. – 33% άριστες), Γαροφαλάκη, Σπανάκη.
Η Ελένη Καπογιάννη μετά την εύκολη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ αναφέρθηκε στα 116α γενέθλια του Συλλόγου, αλλά και στα παιχνίδια που ακολουθούν για το πρωτάθλημα, όπως και στον τελικό του Κυπέλλου.
«Χρόνια πολλά στον ένδοξο Παναθηναϊκό μας. Σήμερα παίξαμε ένα καλό παιχνίδι. Αυτό το μήνα παίζουμε σημαντικούς αγώνες που θα κρίνουν σε μεγάλο βαθμό και τους φετινούς μας στόχους.
Θέλουμε να ελαχιστοποιήσουμε τα νεκρά διαστήματα που έχουμε, κυρίως όταν κάνουμε ροτέισιον. Μπροστά μας έχουμε το κύπελλο και πρέπει να δείξουμε το καλό αγωνιστικό μας πρόσωπο».