Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Σε περίπατο μετέτρεψε τον αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας με 95-44 στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής της Α1 μπάσκετ γυναικών.
Οι «πράσινες» ενόψει του τελικού Κυπέλλου της 18ης Φεβρουαρίου ενάντια στις Εσπερίδες μπήκαν από το πρώτο δευτερόλεπτο με μεγάλη ενέργεια αλλά και συγκέντρωση στο ματς, πήραν από το πρώτο δεκάλεπτο διψήφια διαφορά, την οποία στη συνέχεια μεγάλωσαν για να φτάσουν εύκολα στη νίκη.
Μεγάλη πρωταγωνίστρια ήταν η Τζίλιαν Αλέιν που από την πρώτη περίοδο είχε πετύχει double-double, κλείνοντας τον αγώνα με 18 πόντους και 27 ριμπάουντ!!! Η Πηνελόπη Παυλοπούλου πρόσθεσε 15 πόντους, ενώ είχε και 7 ασίστ, την ώρα που 12 πόντους και 4 ασίστ είχε η Άννα Νίκη Σταμολάμπρου. 12 πόντους και 7 ασίστ είχε η Διονυσία Αλεξανδρή και 10 πόντους η Δέσποινα Θεοδωρομανωλάκη.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Σταμολάμπρου, Τζόουνς, Τσίβτκοβιτς και Αλέιν, ενώ οι πρώτες πέντε για τον ΠΑΟΚ ήταν οι Γουόκερ, Κιλαζίδου, Ράις, Μυλωνάκη και Τζόουνς Μ.
Οι «πράσινες» στα πρώτα τρία λεπτά της πρώτης περιόδου κράτησαν τις φιλοξενούμενες χωρίς πόντο, με αποτέλεσμα να πάρουν το προβάδισμα με 8-0 στο 3’, έχοντας σε εξαιρετική κατάσταση την Αλέιν. Ο ΠΑΟΚ γύρισε την άμυνα του σε ζώνη, ωστόσο αυτό δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τις «πράσινες» που έφτασαν στο +9 (12-3) στο 6’ ύστερα από καλάθι της Παυλοπούλου και στη συνέχεια στο +10 (14-4 στο 8’) για πρώτη φορά στον αγώνα. Η εξαιρετική πρώτη περίοδος για τις «πράσινες» ολοκληρώθηκε με το σκορ στο 20-8 και την Τζίλιαν Αλέιν να έχει γράψει ήδη… double-double, μετρώντας 10 πόντους και 15 ριμπάουντ!!!
Στο δεύτερο δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός «χτύπησε» στον αιφνιδιασμό, στις πρώτες του επιθέσεις, μεγαλώνοντας ακόμα περισσότερο τη διαφορά (26-10 στο 12’). Οι γηπεδούχες συνέχισαν να ελέγχουν απόλυτα το ματς, οι Σωτηρίου και Αλεξανδρή πρόσφεραν τα μέγιστα σε άμυνα και επίθεση και έτσι το «τριφύλλι» πήγε στο 33-17 στο 16’, αναγκάζοντας τον τεχνικό του ΠΑΟΚ να καλέσει τάιμ άουτ, αφού έβλεπε όλα του τα σχέδια να πέφτουν στο κενό. Όλα αυτά την ώρα που η Τζίλιαν Αλέιν έπαιρνε ανάσες στον πάγκο, ενώ η Τζάζμιν Τζόουνς είχε αποχωρίσει με ενοχλήσεις στο πόδι. Η Σταμολάμπρου ήταν εκείνη που έστειλε τη διαφορά πλέον των 20 πόντων (40-19 στο 18’), σε ένα παιχνίδι όπου οι γηπεδούχες δεν αντιμετώπιζαν κανένα πρόβλημα. Ένα μικρό σερί του ΠΑΟΚ, έφερε στο σκορ στο 40-25, αλλά η Σωτηρίου ήταν εκείνη που διαμόρφωσε το 42-25 στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου.
Με την έναρξη της τρίτης περιόδου, η Σταμολάμπρου ήταν αυτή που έγραψε το +23 για τον Παναθηναϊκό (52-29), σε ένα παιχνίδι όπου πλέον οι «πράσινες» είχαν καθαρίσει την υπόθεση νίκη και σκέφτονταν τον τελικό του Κυπέλλου της 18ης Φεβρουαρίου ενάντια στις Εσπερίδες. Παρά ταύτα, η Ελένη Καπογιάννη δεν άφηνε σε κανένα σημείο τις παίκτριες της να χαλαρώσουν, ούτε είχε προχωρήσει σε εκτεταμένο ροτέισιον. Ως αποτέλεσμα, η διαφορά μεγάλωσε ακόμα περισσότερο (66-32 στο 29’), ύστερα από το πρώτο καλάθι της Θεοδωρομανωλάκη στο ματς, η οποία έπαιρνε χρόνο συμμετοχής. Το τέλος της τρίτης περιόδου βρήκε τις γηπεδούχες στο +40 (72-32), μιας και η Αλεξανδρή ευστόχησε σε ένα buzzer beater τρίποντο από τα 8 μέτρα, σηκώνοντας στο… πόδι το κλειστό της Λεωφόρου.
Η τέταρτη περίοδος κινήθηκε σε πιο χαλαρά πλαίσια, αφού ο Παναθηναϊκός κατέβασε ελαφρώς τις στροφές του, χωρίς όμως να παρουσιαστεί αδιάφορος. Από την άλλη ο ΠΑΟΚ διατηρούσε την άμυνα ζώνης, χωρίς όμως να προβληματίζεται το «τριφύλλι» που προηγούνταν με 82-37 στο 33’. Από το 35’ και μετά η Ελένη Καπογιάννη ξεκίνησε το εκτεταμένο ροτέισιον, βάζοντας στο ματς τις Μπάτσιου (18 χρονων) και Καμπακά (16 χρονών), ενώ ξεκούραζε όλες τις βασικές για να αποφευχθούν τυχόν τραυματισμοί. Ο Παναθηναϊκός πήρε εν τέλει τη νίκη με 95-44.
Τα δεκάλεπτα: 20-8, 42-25, 72-32, 95-44
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Σταμολάμπρου 12(2), Παυλοπούλου 15(1), Καμπάκα, Τσβίτκοβιτς 9, Μπάτσιου, Σωτηρίου 8, Αλεξανδρή 12(2), Τζόουνς 2, Θεοδωρομανωλάκη 10(3), Αλέιν 18, Χαιριστανίδου 9.
ΠΑΟΚ (Αγγελίδης): Γουόκερ 11, Κιλαζίδου 1, Ράιτς 6, Τόλη, Κουμαντσιώτου 4, Πολυμέρου, Μυλωνάκη 5(1), Μιχαηλίδου 2, Σταματάκη 4, Τζόουνς 11.
Με μία ομιλία του Απόστολου Νικολαΐδη και ένα πολύ όμορφο βίντεο γιόρτασε ο Παναθηναϊκός Α.Ο. τα 116 χρόνια από την ημέρα της ίδρυσής του.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος γιορτάζει και φέτος την 3η Φεβρουαρίου με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο με ένα μοναδικό βίντεο και μία αξέχαστη ομιλία του τεράστιου Απόστολου Νικολαϊδη.
Αποσπασματικά διαβάζουμε από τον λόγο του «Πατριάρχη» Απόστολου Νικολαϊδη για τα 70 χρόνια τα εξής:
«Συγκρατών τη μεγάλη συγκίνηση που με κατέχει την ιστορική αυτή στιγμή αποτίω φόρο τιμής στους ιδρυτάς του Παναθηναϊκού μας τον πρώτον οραματιστήν της Παναθηναϊκής ιδέας και κύριον ιδρυτήν του Ομίλου μας Γεώργιον Καλαφάτη…
Ασφαλώς ούτε ο Καλαφάτης ούτε οι συναδέλφοι του όη φαντασία και αν διέθετανκαι όσους οραματισμούς είχαν οι ψυχές τους θα ήτο αδύνατο να πιστέψουν πως το δημιούργημα τους εκείνο, θα ελάμβανε την έκταση που έλαβε μερικά χρόνια μετά την ίδρυσή του, ο Παναθηναϊκός.
Χρειάστηκαν μεγάλες προσπάθειες, ανυποχώρητοι αγώνες, μεγάλος και συνεχής ενθουσιασμός, ακάματοι μόχθοι, ασίγαστο πάθος και πολλές θυσίες για να επιβιώσει να ανδρωθεί και να επιβληθεί ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ μας…
Πράγματι αγαπητοί φίλοι ο Παναθηναϊκός μας , μεγάλωσε τόσο , ώστε με πεποίθηση πλέον να πιστεύουμε ότι κάποτε θα εορτάζονται οι εκατονταετηρίδες αυτού. Γιατί ο Παναθηναϊκός που είναι μια ιδέα, είναι αθάνατος»
Με την εκτός έδρας αναμέτρηση του Παναθηναϊκού κόντρα στην Κηφισιά, κορυφώνεται απόψε το πρόγραμμα της 14ης αγωνιστικής στο πρωτάθλημα Volley League (20:15, ΕΡΤ3).
Ο Παναθηναϊκός είναι στο -1 από τον Ολυμπιακό και δε... διαπραγματεύεται την απώλεια βαθμών. Η ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου, σε ένα παιχνίδι που χρειάζεται μεγάλη σοβαρότητα απέναντι σε έναν αντίπαλο που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα, θέλει να συνεχίσει το επιτυχημένο σερί και να διατηρήσει τις δυνάμεις της για τη δύσκολη συνέχεια.
Παράλληλα, οι «πράσινοι» στοχεύουν στο τρίποντο και για να το χαρίσουν ως δώρο στο Σύλλογο για τα 116α γενέθλιά του.
Η Κηφισιά προέρχεται από την ήττα στον αγώνα με τον Ολυμπιακό αλλά νωρίτερα είχε οικοδομήσει σερί 4-0 νικών, δείχνοντας πως έχει ανακάμψει και έχει κλείσει πίσω της το κακό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα. Βρίσκεται άλλωστε στην 5η θέση της βαθμολογίας με 11 βαθμούς και ισοβαθμεί με τον Άθλο. Στόχος της είναι η υπέρβαση αλλά και μία καλή εμφάνιση.
Σε 37 αγώνες πρωταθλήματος ο Παναθηναϊκός προηγείται της Κηφισιάς με 24-13 νίκες.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Ιωαννίδης και Μυλωνάκης.
Δείτε τη βαθμολογία της Volley League κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Στο κλειστό του Μετς επιστρέφει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος θα φιλοξενήσει τη Θέτιδα Βούλας, σε αγώνα για την 16η αγωνιστική της Volley League Γυναικών (16:30, PAO TV).
Ο δεύτερος πλέον Παναθηναϊκός σε ένα απαιτητικό παιχνίδι, το οποίο κρύβει αρκετές παγίδες, αναζητά την άμεση επιστροφή του στις νίκες, ύστερα από την ήττα του στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Το έργο για τα κορίτσια του Γιάννη Καλμαζίδη δεν είναι εύκολο, μιας και η ομάδα της Βούλας βρίσκεται στην 5η θέση και προέρχεται από δύο νίκες. Μάλιστα, στο σημερινό ματς θα παραταχθεί ενισχυμένη έχοντας νέο πρόσωπο την Αμερικανίδα διαγώνια, Ολουόμα Οκάρο που αγωνιζόταν μέχρι πρότινος στον ΖΑΟΝ και θα αντικαταστήσει την Πάνι Πετοβάρι.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Πρέντζας και Βουδούρης.
Δείτε τη βαθμολογία της Volley League κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Συνέχεια στις υποχρεώσεις του για την Α1 μπάσκετ γυναικών δίνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος φιλοξενεί στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος», στη Λεωφόρο, τον ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής (14:30, PAO TV).
Τα κορίτσια της Ελένης Καπογιάννη, ανήμερα των 116ων γενεθλίων του Συλλόγου, θέλουν να πάρουν τη νίκη και να τη χαρίσουν ως δώρο στο «τριφύλλι». Παράλληλα, θέλουν να μείνουν αήττητες στο πρωτάθλημα και να συνεχίσουν να βρίσκονται στην κορυφή της βαθμολογίας.
Οι Μπακετέα, Κουκουλεκίδης Β. και Τσικριτσάκη θα είναι οι τρεις διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Μπάσκετ Γυναικών, κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Ο διεθνής πασαδόρος του Παναθηναϊκού, Σταύρος Κασαμπαλής αναδείχτηκε πολυτιμότερος αθλητής της 11ης αγωνιστικής στο πρωτάθλημα Volley League 2023-24.
Ο Σταύρος Κασαμπαλής ήταν ο κορυφαίος στη νίκη του «τριφυλλιού» επί του ΠΑΟΚ με 3-0 σετ στο γυμναστήριο του Μετς.
Μοίρασε τέλεια το παιχνίδι στους συμπαίκτες του σημειώνοντας και έναν πόντο από επίθεση (1/1 επιθέσεις), ενώ η συνολική επίδοση της ομάδας του στην επίθεση ήταν 62% αποτελεσματικότητα στην επίθεση. Εντυπωσιακή ήταν και η επίδοση του στο index με 7,4.
Ο Σταύρος Κασαμπαλής λαμβάνει για πρώτη φορά τη διάκριση του MVP. Είναι η 80η φορά που παίκτης του Παναθηναϊκού αναδείχτηκε MVP από το 1998 που καθιερώθηκε ο θεσμός και η πρώτη διάκριση εντός της σεζόν 2023-24. Ο Σταύρος Κασαμπαλής είναι γεννημένος 01/06/1995, έχει ύψος 1.90 και αγωνίζεται πασαδόρος.
Η ανακοίνωση της διάκρισης στον Σταύρο Κασαμπαλή έγινε από τον προπονητή του Δημήτρη Ανδρεόπουλο: «Ήταν ιδιαίτερη ημέρα για μένα όταν στην προπόνηση μου ανακοινώθηκε ότι ήμουν ο MVP της αγωνιστικής που παίξαμε με τον ΠΑΟΚ. Αυτό με κάνει χαρούμενο και νιώθω μεγάλη τιμή που κατάφερα μία τέτοια ατομική διάκριση σε ένα δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο. Την διάκριση αυτή δεν θα μπορούσα να την πάρω χωρίς τους συμπαίκτες, γι’αυτό τους το αφιερώνω. Επίσης θέλω να το αφιερώσω στον φίλο του Παναθηναϊκού που χάθηκε πριν λίγες ημέρες, τον Γιώργο Αλεξανδρή».
Μεταγραφική ενίσχυση της τελευταίας στιγμής ήρθε για την ανδρική ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού, ο οποίος πρόσθεσε στο ρόστερ του τον Κάμερον Κερν! Ο λόγος για έναν 24χρονο Καναδό πασαδόρο, ο οποίος αγωνίζονταν στη Σλοβενία με τα χρώματα της Κρκα.
Οι «πράσινοι» αν και δε θα προχωρήσουν σε κάποια αποδέσμευση ενός εκ των Ιερεθουέλο ή Σταύρου Κασαμπαλή, έκριναν πως χρειάζονται ενίσχυση στην πάσα, εξαιτίας κάποιων τραυματισμών που αντιμετωπίζει ο Κουβανός άσσος, με αποτέλεσμα να απαιτείται ειδική διαχείρηση. Έτσι και ιδιαίτερα από τη στιγμή που οι στόχοι μπαίνουν στην τελική τους ευθεία, απαιτείται υπεροπλία σε όλες τις θέσεις, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την έλευση του νεαρού πασαδόρου.
Εν κατακλείδι, ο Κερν έρχεται για να πλαισιώσει τους δύο υπάρχοντες πασαδόρους των «πρασίνων», ισχυροποιώντας ακόμα περισσότερο την ομάδα και προσφέροντας μία ακόμα επιλογή στο Δημήτρη Ανδρεόπουλο.
Στο απόγειο της χτεσινής βραδιάς της ετήσιας εκδήλωσης του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού έγινε και η απονομή των βραβείων του Συλλόγου.
Ο ετήσιος πλέον πράσινος θεσμός ξεκίνησε με μια ειδική βράβευση αυτή του πυγμάχου Θοδωρή Ριτζάκη που θα κρεμάσει τα γάντια του σε λίγους μήνες και ο Σύλλογος του έδωσε τιμητική πλακέτα δια χειρός Ρούλη Αγραπιδάκη.
Ο Θοδωρής Ριτζάκης είπε: «Στον Παναθηναϊκό είμαι μια ντουζίνα χρόνια στον Παναθηναϊκό ωστόσο είμαι διπλά χαρούμενος γιατί δεν ήταν μόνο η ποσότητα των χρόνων αλλά και η ποιότητα».
Ο Ρούλης Αγραπιδάκης αρκέστηκε να πει: « Η χαρά μου είναι πάντα τεράστια όταν βραβεύω σπουδαίος αθλητές του Συλλόγου μας όπως είναι ο Θοδωρής και με κάνει περήφανω ως Παναθηναϊκό».
Το βραβείο του κορυφαίου αθλητή κατέκτησε φέτος ο Κριστιάν Γκολομέεβ με την σπουδαία επιτυχία του στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας πισίνας στο Οτοπένι.
Ο κολυμβητής του Παναθηναϊκού κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο με την Εθνική ομάδα 4Χ50 με νέο πανελλήνιο ρεκόρ στο Ευρωπαϊκό 25άρας πισίνας και έγραψε ιστορία.
Σε δήλωση του ο Γκολομέεβ είπε: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτό το βραβείο, είναι τιμή μου σημαίναι πολλά για μένα και σίγουρα θα μου δώσει τη δύναμη να κάνω και άλλα πράγματα».
Τη βράβευση του έκανε το μέλος του Δ.Σ. Σωτήρης Νίκας που φώναξε «Ζήτω ο Παναθηναϊκός μας, με τέτοιους αθλητές δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα».
Το βραβείο καλύτερης αθλήτριας πήρε η Άννα Ντουντουνάκη δια χειρός του Γενικού Γραμματέα του Συλλόγου κ. Βασίλη Παυλόπουλου.
Η Ντουντουνάκη που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας πισίνας στα 50μ. πεταλούδα είπε «Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε απόψε και η χρονιά έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο. Η οικογένεια του Παναθηναϊκού με έχει αγκαλιάσει και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την στήριξη».
Ο κ. Βασίλης Παυλόπουλος «Νιώθω υπερηφάνεια που αθλήτριες του επιπέδου της Άννας Ντουντουνάκη είναι στον Παναθηναϊκό. Δεν έχω να πω πολλά γιατί οι παράγοντες πρέπει να σιωπούν μπροστά στους αθλητές και τις αθλήτριες. Εμείς είμαστε εδώ για να στηρίξουμε όλα τα τμήματα».
Επιπλέον κατόπιν βραβεύτηκε η Αθηνά Παπαφωτίου για το βραβείο ήθους και την πολύπλευρη κοινωνικής της προσφορά.
Η Παπαφωτίου υπογράμμισε: «Είναι ιδιαίτερη τιμή αυτό το βραβείο για μένα. Νομίζω ότι όση αξία παίρνουμε ως αθλήτριες που αγωνιζόμαστε στον Παναθηναϊκό άλλο τόσο πρέπει να σταθούμε και να ανταποδώσουμε.
Ο Παναθηναϊκός έχει αποδείξει τα ιδεώδη που πρεσβεύει και τις αξίες. Όσο χρονικά είμαστε στο φως της δημοσιότητας ως αθλήτριες έχουμε χρέος και τιμή να υπερασπιστούμε όλα αυτά ιδεώδη και να διαμορφώσουμε το αποτύπωμα που θέλουμε να έχει ο αθλητισμός στην κοινωνία.
Η προσπάθεια αυτή που έκανα ξεκίνησε μέσω του αθλητισμού και αυτός ήταν ο στόχος ότι έχω πάρει από τον αθλητισμό να το γυρίσω κατά κάποιο τρόπο σε όσους το έχουν ανάγκη και δεν είχε τις ίδιες ευκαιρίες με εμάς».
Τη βράβευση έκανε ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο. κ. Παναγιώτης Μαλακατές που είπε: «Η Αθηνά είναι ένα διαμάντι στον Παναθηναϊκό. Είναι μια αθλήτρια με ήθος και αξίες. Η Αθηνά έχει τεράστια προσφορά και στο αγωνιστικό κομμάτι και από όταν ήρθε ο Παναθηναϊκός επέστρεψε στους τίτλους».
Τέλος, το βραβείο προσφοράς στον Σύλλογο δόθηκε φέτος στον Γιώργο Καραγκούνη δια χειρός του κ. Δημήτρη Βρανόπουλου.
Ο «Κάρα» εμφανώς συγκινημένος είπε «Χαίρομαι που είμαι εδώ και βλέπω όλοι οι αθλητές έχουν τόσο ήθος όσο έχει αυτός ο Σύλλογος που πρεσβεύουν.
Πραγματικά ο Σύλλογος είναι πολύ μεγάλος και στο ποδόσφαιρο που είμαι εγώ αλλά και σε όλα τα σπορ. Η διοίκηση είναι δίπλα σας για να σας λύσει όλα τα προβλήματα. Εύχομαι να γίνει και το καινούριο σπίτι πολύ γρήγορα έτσι ώστε όλοι οι αθλητές και αθλήτριες να έχουν ακόμα καλύτερες προϋποθέσεις και να κάνουν μεγάλα πράγματα. Να ακολουθήσετε τα όνειρα σας».
Ο Αντιπρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο. κ. Δημήτρης Βρανόπουλος «Ευχαριστούμε πολύ τον Γιώργο Καραγκούνη που παραμένει δίπλα στον Σύλλογο και ελπίζω να συνεχίσουμε να τον βλέπουμε»
Δείτε ΟΛΗ τη χτεσινή εκδήλωση και την κοπή πίτας στον Τάφο του Ινδού στον ακόλουθο σύνδεσμο
Ο Παναθηναϊκός Α.Ο τίμησε με τον τρόπο τους πέντε παγκόσμιους ρέκορντμαν του και τους βράβευσε για τις αξιοθαύμαστες επιδόσεις τους που συγκλόνισαν τον αθλητικό κόσμο.
Κατά τη χτεσινή ετήσια κοπή της πίτας του Παναθηναϊκού Α.Ο. και στο περιθώριο των βραβείων Παναθηναϊκού έγινε μια ξεχωριστή τιμητική βράβευση στους «πράσινους» παγκόσμιους ρέκορντμαν.
Σε αυτό το πλαίσιο ο Σύλλογος κάλεσε χτες τα 4/5 των παγκόσμιων ρέκορντμαν του ΠΑΟ και τους βράβευσε για αυτές τις μοναδικές επιτυχίες τους.
Πρώτος βραβεύτηκε ο τεράστιος Χρήστος Ιακώβου από το μέλος του Δ.Σ. του «τριφυλλιού» Κυριακή Γαλάνη που ανέφερε «Εμείς ερχόμαστε τότε στις 4 το απόγευμα και φεύγαμε από το γήπεδο του Παναθηναϊκού στις 10 και στις 11 το βράδυ. Μπορώ να πω ότι τα παγκόσμια ρεκόρ είναι της οικογένειας του Παναθηναϊκού, είχαμε έναν Σύλλογο που μας αγκάλιασε και προπονητές που ήταν συνέχεια δίπλα μας».
Μετά βραβεύτηκε ο Χρήστος Παπανικολάου το βραβείο του οποίου παρέλαβε ο προπονητής του τμήματος στίβου Νότης Παπούλιας από τον εμβληματικό αθλητή και παράγοντα του Συλλόγου Μανώλη Λεκάκη.
Ο κ. Λεκάκης είπε: «Είχαμε την τύχη να μεγαλώσουμε και να είμαστε αθλητές την εποχή του πολύ μεγάλου Χρήστου Παπανικολάου. Ο πρώτος που έφερε παγκόσμιο ρεκόρ στον στίβο και πάντα θα τον θυμόμαστε».
Στο ίδιο μήκος κύματος και η δήλωση του Νότη Παπούλια που υπογράμμισε «Είναι τεράστια η τιμή για μένα να παραλαμβάνω βραβείο εκ μέρους του Χρήστου Παπανικολάου. Μιλάμε για έναν τεράστιο αθλητή παγκοσμίου επιπέδου».
Κατόπιν ακολούθησε η βράβευση των αδερφών Καραγεώργων, Άρη και Χρήστου που τους βράβευσαν τα μέλη του Δ.Σ. Ελένη Κατσούλη και Νίκος Κοκκινάκη.
Ο Χρήστος Καραγεώργος τόνισε: «Είναι μέγιστη η τιμή για μένα να με βραβεύει ο κορυφαίος των κορυφαίων Συλλόγων της πατρίδας μας. Από τα 12 μου χρόνια με οδήγησε στις Λεωφόρους του αθλητισμού και εύχομαι να συνεχίσει να είναι λαμπρός φάρος να εμπνέει τη νεολαία και να της δίνει τη δυνατότητα να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρα τους».
Από κει και πέρα ο Άρης Καραγεώργος υπογράμμισε: «Ευχαριστώ τον Σύλλογο μας τον μεγάλο Παναθηναϊκό, ο οποίος διαχρονικά πλουτίζει την ύπαρξη μου. Άντε να φανταζόμουν με τον αδερφό μου που οργώναμε τις αλάνες ότι θα βρίσκαμε τέτοια μεγάλη και ζεστή αγκαλιά. Τίποτα δεν ήρθε μόνο του, το αναζητούσαμε αυτό, είμαστε ευγνώμονες που μπορέσαμε να ενταχθούμε στον Σύλλογο».
Έπειτα ήρθε η στιγμή του Λεωνίδα Σαμπάνη που βραβεύτηκε από τον Απόστολο Κόντο σε συγκινητικό κλίμα. Ο άλλοτε σπουδαίος αρσιβαρίστας του ΠΑΟ είπε: «Είναι μεγάλη τιμή για μένα και είμαι πολύ περήφανος και είναι έκπληξη που με βραβεύει ο Απόστολος Κόντος. Η ακόμα μεγαλύτερη χαρά μου είναι ότι είμαι Παναθηναϊκός και σας ευχαριστώ όλους».
Ο Απόστολος Κόντος τόνισε: «Σήμερα βραβεύσαμε έναν πολύ μεγάλο αθλητή και έναν πολύ σπουδαίο άνθρωπο που έχει γράψει τη δική του ιστορία στον ελληνικό αθλητισμό».
Ο Παναθηναϊκός Α.Ο. πραγματοποίησε την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του, με τους Δημήτρη Λαγό (πινγκ πονγκ) και Σπύρο Στέφα και Γιάννη Ανδρουλάκη από το τμήμα μπάσκετ νοητικής αναπηρίας να κερδίζουν τα φλουριά.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος έκοψε τις πρωτοχρονιάτικες πίτες του σε μια καταπράσινη ατμόσφαιρα στη Λεωφόρο.
Αρχικά στις 6.30μ.μ. έγινε η κοπή της πίτας των τμημάτων ΑμεΑ του Συλλόγου στη Θύρα 12 που βρέθηκε σύσσωμη η διοίκηση του Συλλόγου μαζί με τους αθλητές και αθλήτριες των τμημάτων.
Τα τμήματα που είναι «καμάρια» του Παναθηναϊκού έκαναν την ετήσια εκδήλωση της κοπής πίτας και πήραν τα κομμάτια τους ανά τμήμα.
Άπαντες είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για τα αγωνίσματα τους (προπονητές-τριες και αθλητές-τριες) και τις επιτυχίες τους ενώ χαιρετισμό απεύθυνε ο Πρόεδρος των τμημάτων ΑμεΑ κ. Δημήτρης Βρανόπουλος.
Οι τυχεροί που βρήκαν τα φλουριά ήταν ο Δημήτρης Λαγός (πινγκ πονγκ) και οι Σπύρος Στέφας και Γιάννης Ανδρουλάκης από το τμήμα μπάσκετ νοητικής αναπηρίας.
Εν συνεχεία κόπηκε η πίτα των τμημάτων του Παναθηναϊκού Α.Ο. στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Εν αρχή της διαδικασίας τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του «αιώνια πιστού» Γιώργου Αλεξανδρή, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή και προσέφερε στον Σύλλογο το λιθαράκι του, για να γίνει ακόμα ψηλότερο το οικοδόμημά του.
Κατόπιν απευθύνθηκε χαιρετισμός από τον Πρόεδρο κ. Παναγιώτη Μαλακατέ και εν συνεχεία ήρθαν τα τμήματα με αλφαβητική σειρά παρέλαβαν τα κομμάτια τους και φωτογραφήθηκαν.