Εκδήλωση στην οποία θα προχωρήσει στα επίσημα αποκαλυπτήρια του Φατίχ Τερίμ θα πραγματοποιήσει η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Όπως έγινε γνωστό ο Τούρκος τεχνικός θα παρουσιαστεί στις 15:00 το μεσημέρι της Παρασκευής (29/12), στο αμφιθέατρο "Ίδρυμα Ωνάση" της Εθνικής Πινακοθήκης.
Εκεί, ο 70χρονος προπονητής θα μιλήσει για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του «τριφυλλιού», ενώ θα απαντήσει και στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.
Την προετοιμασία του για τον προσεχή αγώνα κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα στη Λεωφόρο, συνέχισε απόψε ο Παναθηναϊκός, στη δεύτερη προπόνηση του Φατίχ Τερίμ, μετά την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας των «πρασίνων».
Το πρόγραμμα περιελάμβανε, πέραν από προθέρμανση και rondo, αρκετή μπάλα με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο και μικρές εστίες.
Ατομικό πρόγραμμα σε πιο έντονο ρυθμό ακολούθησαν οι Τσέριν και Τζούριτσιτς, ενώ θεραπεία έκαναν οι τραυματίες Πάλμερ – Μπράουν και Μάγκνουσον. Τέλος, απών ήταν ο Κλεϊνχέισλερ, που αναμένεται να αποτελέσει παρελθόν από το σύλλογο, καθώς θα συνεχίσει την καριέρα του στην Κροατία και την Χάιντουκ.
Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό θα αποτελέσει ο Λάζλο Κλεϊνχέισλερ, καθώς ο Ούγγρος μεσοεπιθετικός θα συνεχίσει την καριέρα του στην Κροατία με τη φανέλα της Χάιντουκ Σπλιτ.
Ο 29χρονος άσσος από χθες βρίσκεται στην Κροατία προκειμένου να ολοκληρώσει τη μετακίνησή του στην κροατική ομάδα, επιβεβαιώνοντας με αυτό τον τρόπο τα προ ημερών δημοσιεύματα Μέσων του εξωτερικού. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν ήταν παρών στη χθεσινή (27/12) πρώτη προπόνηση του Παναθηναϊκού υπό τις οδηγίες του Φατίχ Τερίμ.
Θυμίζουμε πως ο Λάζλο Κλεϊνχέισλερ ήρθε στο «τριφύλλι» τον Γενάρη του 2023 από την Όσιγιεκ, έναντι 500.000 ευρώ. Με τον Παναθηναϊκό πραγματοποίησε 21 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, πετυχαίνοντας και δύο γκολ.
Παρών στο προπονητικό κέντρο του Παναθηναϊκού στο Κορωπί για να αποχαιρετήσει τους παίκτες, με τους περισσότερους από τους οποίους εργάστηκε μαζί τα τελευταία 2,5 χρόνια, έδωσε απόψε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
Ο Σέρβος τεχνικός ευχαρίστησε τους ποδοσφαιριστές για την συνεργασία και τους ζήτησε να πάρουν το πρωτάθλημα, κάτι που αν συμβεί θα το χαρεί εκείνος περισσότερο απ' όλους. Παράλληλα σε μία κίνηση ανωτερότητας και επαγγελματισμού τους ζήτησε να είναι συνεργάσιμοι με τον Φατίχ Τερίμ και να τον βοηθήσουν για να πετύχει στο τέλος ο Παναθηναϊκός τους στόχους του.
Ανάμεσα σε άλλα ο Σέρβος προπονητής είπε στους παίκτες: «Όπως γνωρίζετε δεν θα συνεχίσουμε μαζί. Σας ευχαριστώ πολύ για όλα. Με κάνατε καλύτερο άνθρωπο και καλύτερο προπονητή, είστε η ομάδα μου. Μαζί πετύχαμε πολλά. Την πρώτη χρονιά πήραμε το Κύπελλο, την δεύτερη φτάσαμε μια ανάσα από το πρωτάθλημα, φέτος επιστρέψαμε στην Ευρώπη. Θα μπορούσαμε πέρσι να πάρουμε το πρωτάθλημα. Εύχομαι να το πάρετε φέτος το πρωτάθλημα και να ξέρετε πως θα το χαρώ πιο πολύ από όλους. Θέλω να σας ζητήσω κάτι. Όσο καλά συνεργαζόμασταν μαζί, το ίδιο καλή να είναι η συνεργασία σας και με τον νέο προπονητή. Να τον βοηθήσετε με όλες σας τις δυνάμεις γιατί αυτό που μετρά είναι να πετύχει ο Παναθηναϊκός τους στόχους του».
Αμέσως μετά την ομιλία του Ιβάν Γιοβάνοβιτς, ο Μπαρτ Σένκεφελντ, ως αρχηγός πήρε το λόγο, ευχαριστώντας εκ μέρους των ποδοσφαιριστών τον έμπειρο τεχνικό.
Ο Φατίχ Τερίμ πραγματοποίησε την πρώτη του προπόνηση στον Παναθηναϊκό και η κάμερα της ΠΑΕ βρέθηκε στο «Γ. Καλαφάτης» καταγράφοντας τις πρώτες στιγμές του Τούρκου τεχνικού.
Ο Φατίχ Τερίμ προπόνησε απόψε (27/12) για πρώτη φορά τους παίκτες του Παναθηναϊκού, λίγες ώρες αφότου ήρθε για μόνιμη εγκατάσταση στην Αθήνα.
Στην πρώτη του αναγνωριστική προπόνηση στο «τριφύλλι» ο Τούρκος τεχνικός μίλησε στους ποδοσφαιριστές για τον τρόπο που θέλει να λειτουργούν τόσο στους αγώνες, όσο και εκτός γηπέδου, ενώ αναφέρθηκε και στον στόχο τους που είναι μόνο η πρώτη θέση.
«Καλησπέρα σε όλους. Έγιναν τα πάντα πολύ γρήγορα. Πριν 2 μέρες ήρθε ο πρόεδρος και με βρήκε και σήμερα κάνω μαζί σας προπόνηση. Πολλούς από εσάς σας ξέρω, τους υπόλοιπους θα τους μάθω στην πορεία. Θέλω να ξέρετε πως αγαπάω τους παίκτες και πάντα τους προστατεύω στις τοποθετήσεις μου. Αν έχω κάτι να πω θα το κάνω μόνο ιδιωτικά. Γι' αυτό και δεν θέλω ούτε και να λέγεται τίποτα πίσω από την πλάτη μου. Η ομάδα είναι η οικογένειά μας. Το να βγεις 2ος δεν είναι επιτυχία. Μόνο η πρώτη θέση υπάρχει. Ακόμη και στη φανέλα που θα επιλέξω θέλω να έχει το νούμερο ένα. Η ομαδα είναι χρόνια εκτός πρωταθλήματος και πρέπει να ζήσουμε ξανά μεγάλες στιγμές», ανέφερε αρχικά και πρόσθεσε:
«Όταν θα χάνουμε θα φταίω εγώ, όταν θα κερδίζουμε θα νικάτε εσείς. Το πρώτο πράγμα που αλλάζει είναι τις παραμονές των αγώνων να μένετε σπίτια σας με τους δικούς σας ανθρώπους. Σας εμπιστεύομαι. Το δεύτερο να παίξουμε λίγο διαφορετικά. Με άλλο στιλ. Δεν είναι κάτι που θα έρθει από το διάστημα, θα το δουλέψουμε. Σας ζητάω κάτι σαν μια χάρη. Να μη δείχνετε τα συναισθήματά σας όταν δεν παίζετε ή γίνεστε αλλαγή. Αυτό με ενοχλεί και με απογοητεύει. Το γραφείο μου είναι πάντα ανοιχτό για ό,τι σας απασχολεί. Για να γίνουμε πρωταθλητές και να ακούσουμε τη μουσική του Τσάμπιονς λιγκ πρέπει να τα δίνουμε όλα και να κερδίζουμε ακόμα και όταν παίζουμε άσχημα. Ακόμα και αν κάποια στιγμή χάσουμε θα πρέπει να έχουμε παλέψει με όλες μας τις δυνάμεις. Θέλω πολύ να δουλέψω μαζί σας. Όταν ο πρόεδρος με ρώτησε αν είμαι έτοιμος να εργαστώ για τον Παναθηναϊκό του απάντησα αμέσως "ναι" και όλα πήραν το δρόμο τους».
Τα χρήματα που θα λάβει ο Φατίχ Τερίμ για τον 1,5 χρόνο συμβολαίου συνεργασίας που υπέγραψε με τον Παναθηναϊκό αποκαλύπτουν τα τουρκικά ΜΜΕ.
Σύμφωνα λοιπόν με τα Μέσα από τη γειτονική χώρα, ο 70χρονος προπονητής θα λάβει συνολικά 1,35 εκατομμύρια ευρώ (29 εκατ. τουρκικές λίρες). Μάλιστα, οι Τούρκοι ξεκαθαρίζουν πως σε αυτά τα χρήματα δεν συμπεριλαμβάνονται τα μπόνους επίτευξης στόχων.
Τα πρώτα δημοσιεύματα από την Τουρκία που στέλνουν τον Τάσο Μπακασέτα στον Παναθηναϊκό έκαναν χθες την εμφάνισή τους και σήμερα συνεχίζονται, θεωρώντας μάλιστα βέβαιη τη μετακίνηση του Έλληνα διεθνή στο «τριφύλλι».
Συγκεκριμένα, η τουρκική Sabah σε ανάρτηση που έκανε στο Twiiter αναφέρει πως... «Βέβαιη θεωρείται η μεταγραφή του Μπακασέτα στον Παναθηναϊκό», ενώ έσπευσε να ντύσει τον αρχηγό της Εθνικής ομάδας στα πράσινα.
Στο ίδιο ρεπορτάζ αναφέρεται πως ο ο Μπακασέτας θέλει να αποχωρήσει από την Τράμπζονσπορ στην οποία ο Παναθηναϊκός θα δώσει κάποιο αντίτιμο για να αποκτήσει από τώρα τον παίκτη. Υπενθυμίζεται πως ο Έλληνας διεθνής έχει συμβόλαιο με την Τράμπζονσπορ ως το φινάλε της σεζόν.
Τον Λάζλο Κλεϊνχέισλερ έχει στη μεταγραφική της λίστα η Χάιντουκ, σύμφωνα με όσα αναφέρουν τα ουγγρικά Μέσα ενημέρωσης, αφού ο σύλλογος από το Σπλιτ της Κροατίας θέλει να ενισχυθεί ενόψει της χειμερινής μεταγραφικής περιόδου.
Μάλιστα, οι Ούγγροι στέκονται στο γεγονός πως ο συμπατριώτης τους δεν έχει χρόνο συμμετοχής στον Παναθηναϊκό και έτσι η Χάιντουκ ποντάρει σε αυτό για να τον ντύσει στα χρώματά της.
Στα ίδια δημοσιεύματα γίνεται λόγος πως ο 29χρονος μεσοεπιθετικός, δε θα θέλει να ρισκάρει να χάσει τη θέση του στην αποστολή της Ουγγαρίας για το Euro 2024 και έτσι το να βρει μια ομάδα όπου θα πάρει χρόνο συμμετοχής είναι το ζητούμενο για εκείνον.
Φυσικά, όλα αυτά πριν την αλλαγή προπονητή στον Παναθηναϊκό και την έλευση του Φατίχ Τερίμ, η οποία δεν αποκλείεται να αλλάξει τα δεδομένα.
Αξίζει να σημειωθεί πως στο πρόσφατο παρελθόν είχε υπάρξει δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για ενδιαφέρον της Χάιντουκ και για τον Ένις Τσοκάι.
Στην Αθήνα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα ο Φατίχ Τερίμ, η πτήση του οποίου από την Κωνσταντινούπολη προσγειώθηκε στο «Ελ. Βενιζέλος».
Στις πρώτες του δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου που τον περίμεναν, ο 70χρονος τεχνικός ανέφερε πως το συμβόλαιό του με τον Παναθηναϊκό θα έχει διάρκεια 1,5 χρόνο, ενώ υπογράμμισε πως το πλάνο του Γιάννη Αλαφούζου τον έπεισε για να δεχτεί τη δουλειά.
Παράλληλα, ο Τερίμ ανέφερε ότι ο στόχος του δεν είναι άλλος από την κατάκτηση του πρωταθλήματος με τον Παναθηναϊκό.
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος η συνάντηση που είχαμε με τον πρόεδρο δεν διήρκεσε πολύ, γιατί υπήρχε πολύ καλή ενέργεια και δεν χρειάστηκε. Ο πρόεδρος ήξερε τι ήθελε και με το πλάνο που μου είπε δεν χρειάστηκε να σκεφτώ πάρα πολύ και αποφάσισα να δεχτώ αυτή την πρόταση», είπε αρχικά.
Για το τι ξέρει για τον Παναθηναϊκό: «Φυσικά και ακολουθώ το ελληνικό πρωτάθλημα και ξέρω τον Παναθηναϊκό, τον Ολυμπιακό, την ΑΕΚ. Γνωρίζω όλες τις ομάδες, αλλά δεν έχω τον απόλυτο έλεγχο, οπότε το συντομότερο δυνατό θέλω να δω την ομάδα για να δω τι ελλείψεις έχουμε και να δουλέψω πάνω σε αυτό όσο πιο γρήγορα γίνεται».
Για το αν μπορεί να στείλει ένα μήνυμα στον κόσμο και τι στόχους έχει: «Από ό,τι ξέρω ο Παναθηναϊκός έχει χρόνια να πάρει το πρωτάθλημα. Εγώ όπου και αν πηγαίνω, πηγαίνω για να κερδίσω. Εγώ την υπογραφή μου δεν την βάζω μόνο με μολύβι, την βάζω με την καρδιά μου. Ήρθα να κάνω τον Παναθηναϊκό πρωταθλητή. Πιστεύω θα έχω αυτή τη συμπεριφορά και στο πρωτάθλημα. Υπάρχει ένας ανταγωνισμός μεταξύ τεσσάρων ομάδων, οι αντίπαλοί μας είναι και ποιοτικοί και δυνατοί, τους σέβομαι. Σαν Παναθηναϊκός μας λείπει αυτή την στιγμή το πρωτάθλημα, μας λείπει η Ευρώπη, οπότε οι στόχοι είναι πολύ ανοιχτοί. Ούτως ή άλλως, είχαμε μία συζήτηση με τον πρόεδρο πάνω σ' αυτό. Αρχικά, με τον πρόεδρο είχαμε μιλήσει για έξι μήνες, αλλά καταλήξαμε στον 1,5 χρόνο γιατί έχουμε έναν στόχο και θέλουμε να τον πετύχουμε. Πέρυσι ο Παναθηναϊκός πάλεψε μέχρι τέλους και φέτος θέλω να παλέψουμε όσο πιο σκληρά γίνεται με την ομάδα. Έχω δει κάποιους παίκτες που είναι πολύ ποιοτικοί. Από τον καθένα θα προσπαθήσουμε να πάρουμε το καλύτερο».
Στο τέλος των δηλώσεών του υπογράμμισε: «Θέλω να προσθέσω κάτι ακόμα. Είμαι από την άλλη πλευρά της θάλασσας, δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από τον κύριο Ερντογάν για να με συγχαρεί που ήρθα στον Παναθηναϊκό. Έχω υπηρετήσει την Εθνική ομάδα της Τουρκίας. Είμαστε δύο χώρες που μοιραζόμαστε την ίδια θάλασσα και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Θα έρθει και η γυναίκα μου και θα ξεκινήσουμε στο νέο περιβάλλον. Όταν ήμουν στην Φιορεντίνα, ο Αταμάν ήταν στην Ιταλία. Και τώρα το ίδιο, είμαι χαρούμενος για αυτό».