Σενάριο το οποίο ταράζει τα... νερά κάνει την εμφάνισή του από την Τουρκία, αναφέροντας πως ο Φατίχ Τερίμ είναι έτοιμος να αναλάβει την τεχνική ηγεσία του Παναθηναϊκού!
Την είδηση δημοσιεύει ως αποκλειστική ο Τούρκος δημοσιογράφος, Γιαγκίζ Σαμπουντσούογλου, ο οποίος με ανάρτηση κάνει λόγο πως ο πολύπειρος Τούρκος τεχνικός, Φατίχ Τερίμ αναμένεται να γίνει ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού.
Ο 70χρονος Τερίμ δεν εργάζεται σε ομάδα από τον Γενάρη του 2022, που ολοκλήρωσε την συνεργασία του με την Γαλατάσαραϊ. Στο παρελθόν έχει περάσει τέσσερις φορές από την εθνική Τουρκίας, αλλά και τους πάγκους των Μίλαν και Φιορεντίνα.
Πλέον μένει να φανεί εάν το σενάριο αυτό έχει βάση ή όχι, ωστόσο πολλά τουρκικά δημοσιεύματα αναφέρουν πως ο Τερίμ βρίσκεται προ των πυλών του Παναθηναϊκού και μάλιστα αναμένεται στην Αθήνα αύριο (27/12)!
Χωρίς τον Τόνι Βιλένα θα παραταχθεί ο Παναθηναϊκός στο παιχνίδι με αντίπαλο τον Αστέρα Τρίπολης, στη Λεωφόρο, για την 19η αγωνιστική της Super League.
O Ολλανδός μέσος συμπλήρωσε τρεις κίτρινες κάρτες στο παιχνίδι των «πράσινων» με το Βόλο και έτσι βάσει κανονισμού θα πρέπει να απουσιάσει σε ένα από τα επόμενα τέσσερα ματς.
Έτσι, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς προχώρησε στην απόφαση να αφήσει τον Βιλένα εκτός από την αναμέτρηση του «τριφυλλιού» με τους Αρκάδες. Επί του παρόντος η ακριβής ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα δεν έχει γίνει γνωστή και θα αποφασιστεί στο προσεχές Δ.Σ. της Super League.
Κλείνοντας, να σημειωθεί ότι στο όριο καρτών είναι τέσσερις ακόμα ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού, οι Μπαρτ Σένκεφελντ, Γουίλιαν Αράο, Μπένιαμιν Βέρμπιτς και Φίλιπ Τζούρισιτς.
Σε συζητήσεις με τον Παναθηναϊκό για την απόκτηση του Ένις Τσοκάι είναι η Χάιντουκ, σύμφωνα με δημοσιεύματα που κάνουν την εμφάνισή τους από την Κροατία.
Το γεγονός πως ο Αλβανός αμυντικός μέσος δε χρησιμοποιείται από τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς, έφερε στο στόχαστρο της Χάιντουκ τον δυναμικό μέσο και μάλιστα η διοίκησή της φέρεται να έχει ήδη προσεγγίσει τον Παναθηναϊκό για συζητήσεις.
Τη φετινή σεζόν ο 24χρονος μετράει τρεις συμμετοχές με τους «πράσινους» κι άλλες τρεις με την ομάδα Β. Θυμίζουμε πως εκτός από την Χάιντουκ, φερόμενο ενδιαφέρον υπάρχει και από την Όσιγιεγκ.
Τα δημοσιεύματα στη Βραζιλία που θέλουν ομάδας από τη χώρα του καφέ να ενδιαφέρονται για τον Μπερνάρντ συνεχίζονται και σήμερα, με τον Βραζιλιάνο μεσοεπιθετικό του Παναθηναϊκού να παραμένει στο μεταγραφικό προσκήνιο.
Σύμφωνα λοιπόν με όσα αναφέρουν τα Βραζιλιάνικα ΜΜΕ, η Παλμέιρας, η Κορίνθιανς και η Σάο Πάολο είναι τρεις ομάδες που έχουν… κυκλώσει το όνομα του έμπειρου μεσοεπιθετικού.
Ωστόσο, την ίδια ώρα πάντως ξεκαθαρίζεται πως: «Ο Μπερνάρντ έχει συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό ως τις 30/6/24 και δεν είναι στις προθέσεις της ομάδας του ή του παίκτη να φύγει νωρίτερα».
Μεγάλη ζήτηση φαίνεται πως έχει ο Μπερνάρντ, ο οποίος έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ομάδων από τη Βραζιλία, τις ΗΠΑ, το Μεξικό και την Τουρκία.
Αυτό υποστηρίζει σε δημοσίευμά της η ιστοσελίδα «Noataque.com.br», υπογραμμίζοντας ότι ο ατζέντης του Μπερνάρντ, Αντριάνο Σπαντότο, έχει δεχτεί ήδη κρούσεις από αυτές τις ομάδες, μίας και το συμβόλαιο του Βραζιλιάνου μεσοεπιθετικού ολοκληρώνεται το προσεχές καλοκαίρι.
Από κει και πέρα, ο αθλητικός διευθυντής της Ατλέτικο Μινέιρο, Ροντρίγκο Καετάνο, τοποθετήθηκε για το θέμα και διέψευσε κατηγορηματικά τις φήμες που θέλουν την ομάδα του να είναι μια από τις ενδιαφερόμενες.
«Δεν υπάρχει καμία διαπραγμάτευση. Αυτό μπορώ να πω. Ιδίως γιατί έχει συμβόλαιο. Αν κάποια στιγμή εκφράσει πραγματικά την επιθυμία του να έρθει, έχω πολύ καλή σχέση και με τον ατζέντη του. Αν ο σύλλογος κι ο ίδιος καταλάβουν ότι είναι πραγματικά το καλύτερο και για τους δύο, θα είναι εκπληκτικό. Δεδομένου του παρελθόντος του εδώ, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα είναι ευπρόσδεκτος. Πάντα θέλουμε τους καλύτερους εδώ. Πάντα. Πρέπει όμως να δούμε και τι ταιριάζει με το μπάτζετ του κλαμπ. Αυτή είναι μία άλλη συζήτηση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Επίσκεψη από αντιπροσωπεία της Θύρας 13 δέχτηκε η αποστολή του Παναθηναϊκού, αμέσως μετά την επιστροφή της στο «Γ. Καλαφάτης» τα ξημερώματα της Πέμπτης (21/12), από το Βόλο και το νικηφόρο ματς κόντρα στην τοπική ομάδα.
Οι οργανωμένοι φίλοι του «τριφυλλιού» από τη μία στήριξαν την ομάδα, από την άλλη εξέφρασαν τον προβληματισμό τους για τις τελευταίες κακές εμφανίσεις και τα άσχημα αποτελέσματα, πριν το ματς με τους Θεσσαλούς. Η συζήτηση έγινε σε ήρεμο κλίμα, με τους φίλους του Παναθηναϊκού να κλείνουν ζητώντας την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Από την ομάδα, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς, αλλά και ο εκ των αρχηγών Φώτης Ιωαννίδης ήταν εκείνοι που μίλησαν με τους οπαδούς, υπογραμμίζοντας πως θα συνεχίσουν να δίνουν το 100% για την κατάκτηση των εγχώριων τίτλων.
Ο Αλεξάντερ Γερεμέγεφ ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής στη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Βόλου με 0-3 και στις δηλώσεις του αμέσως μετά το ματς ανέφερε πως μπορεί να σκοράρει ακόμα περισσότερο.
«Το έκανα πάλι και είναι ένα πολύ καλό συναίσθημα που κερδίσαμε σήμερα. Όταν είσαι εκτός βλέπεις το ματς, μελετάς, είχαμε αυτά που είχαμε προετοιμάσει. Στο πρώτο γκολ ήταν εξαιρετική η ενέργεια του Φώτη, ανοίξαμε το ματς. Μετά μπήκα και εγώ και μπορέσαμε να συνεχίσουμε καλά. Σκόραρα ξανά και πιστεύω πως μπορώ να σκοράρω περισσότερο μαζί με άλλους παίκτες. Θέλαμε αυτή τη νίκη.
Κάθε νίκη είναι πολύ σημαντική. Είχαμε ευκαιρίες, ανοίξαμε το σκορ και άνοιξε το ματς. Όσον αφορά εμένα, ήμουν αρκετό καιρό εκτός, ήταν σημαντικό το γεγονός πως μπήκα, σκόραρα και εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία που που δόθηκε».
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε της νίκης του Παναθηναϊκού επί του Βόλου (0-3) αναφέρθηκε στη σημασία της αντίδρασης, ενώ μίλησε τόσο για τον Γερεμέγεφ, όσο και για τον Μπρινιόλι.
Για τη νίκη του Παναθηναϊκού: «Η μοίρα των μεγάλων ομάδων εξαρτάται από τα αποτελέσματα. Αυτό που γίνεται σε εμάς το τελευταίο διάστημα είναι φυσιολογικό, όταν δεν έρχονται τα αποτελέσματα που θέλουμε. Ήταν σημαντικό για εμάς να πάρουμε αποτέλεσμα, έχοντας τρία ματς σε έξι μέρες. Ήταν σημαντικό να αλλάξουμε την εικόνα μας. Αγωνιστική και βαθμολογική. Χρειαζόμασταν τους βαθμούς. Ήταν σημαντικό που κερδίσαμε για να μπορούν και παίκτες να ξεκουραστούν και να προετοιμαστούν για ένα απαιτητικό πρόγραμμα τον Ιανουάριο. Ήταν δυνατό παιχνίδι, ο Βόλος είναι πιεστικός και πάντα επικίνδυνος. Ήμασταν συγκεντρωμένοι και καταφέραμε να ανοίξουμε το σκορ. Από εκεί και μετά είχαμε διάθεση και το τελειώσαμε αρκετά καλά».
Για τον Γερεμέγεφ: «Είμαι προπονητής μιας ομάδας με καλό ρόστερ. Πάντα ο προπονητής αξιολογεί ανάλογα με τα παιχνίδια και τις συνθήκες. Η προσπάθεια του Άλεξ δεν είναι τυχαία, δουλεύει σκληρά στις προπονήσεις, ψάχνει ευκαιρίες και όποτε τις είχε ήταν πολύ καλός και μας βοήθησε σε παιχνίδια όπως το σημερινό. Θα βοηθήσει το σημερινό τον ίδιο και την ομάδα για τη συνέχεια. Δεν είναι εύκολο για έναν παικτή με λίγο χρόνο να είναι πάντα έτοιμος και ουσιαστικός. Δουλεύει πολύ καλά και με μεγάλη υπομονή περιμένει τον χρόνο του. Επειδή θα έχουμε πολλά παιχνίδια, σίγουρα ο Άλεξ θα έχει πολύ περισσότερο χρόνο».
Για το αν σκέφτεται μετά το σημερινό ματς να κάνει τον Ιωαννίδη δεκάρι: «Εδώ και 2,5 χρόνια προσπαθώ να τον κάνω στράικερ, αν τον γυρίσω δεκάρι, πάμε δυόμιση χρόνια πίσω. Είναι ένας σύγχρονος παίκτης με ικανότητα να παίζει με ή χωρίς την μπάλα Είναι στράικερ και στα παιχνίδια μπορεί να μας βοηθήσει ενδεχομένως σε άλλη θέση με τα άλλα παιδιά όπως ο Γερεμέγεφ και ο Σπόραρ. Δεν είναι κάτι που έγινε πρώτη φορά. Εξαρτάται απ΄ το παιχνίδι το δικό μας και από τη συμπεριφορά του αντιπάλου. Σήμερα αυτό μας βοήθησε, σε κάποια άλλα όχι, αλλά δε είναι κάτι στάνταρ για εμένα. Είναι κάτι που ενδεχομένως μπορεί να το χρησιμοποιήσουμε πάλι».
Για τον Μπρινιόλι: «Έχω μιλήσει φυσικά μαζί του. Ο Αλμπέρτο είναι πολύ στεναχωρημένος. Πέρασε αρκετά δύσκολα και είναι φυσιολογικό. Σήμερα ίσως ήταν ο πιο χαρούμενος άνθρωπος που κερδίσαμε. Αυτά γίνονται στο ποδόσφαιρο. Είναι σημαντικό για τους παίκτες να ξεπερνάνε τα λάθη. Ο Αλμπέρτο έχει τη μέγιστη συμπαράσταση μας και είμαι σίγουρος ότι θα είναι αύριο αυτός που είναι τα τελευταία 2,5 χρόνια. Όλοι μας έχουμε κακές στιγμές. Είναι σημαντικό να έχεις ανθρώπους δίπλα σου για να σου συμπαραστέκονται. Όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα είναι μαζί του».