Ο Άντραζ Σπόραρ βρήκε δύο φορές το δρόμο προς τα δίχτυα στη νίκη του Παναθηναϊκού με 2-1 επί του Παναιτωλικού και αμέσως μετά στις δηλώσεις του αναφέρθηκε στο στείρο διάστημα που πέρασε μέχρι να επιστρέψει στα γκολ, αλλά και στα συνεχόμενα ντέρμπι με Ολυμπιακό και ΑΕΚ.
«Γενικά ήταν πολύ δύσκολο παιχνίδι, έπαιξαν 5-3-2 και οι παίκτες του Παναιτωλικού αμύνονταν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, την οποία εμείς έπρεπε να ξεκλειδώσουμε, Στο α' ημίχρονο δώσαμε τη μάχη μας, στο β' ημίχρονο πετύχαμε τα δύο γκολ, με το α' ημίχρονο ξεκλειδώσαμε το παιχνίδι. Στα τελευταία λεπτά έπρεπε να εντείνουμε την προσοχή μας για να μην μπορέσουμε να αφήσουμε κάποια ευκαιρία στον αντίπαλο. Ίσως απόψε δεν ήταν το καλύτερο μας παιχνίδι, κρατάω όμως τους 3 βαθμούς οι οποίοι είναι σημαντικοί, ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς».
Για την εμφάνιση του και τα δύο γκολ που πέτυχε: «Το πιο δύσκολο πράγμα στο ποδόσφαιρο είναι να σκοράρεις. Όταν τα πράγματα δεν εξελίσσονται πολύ καλά, όπως ήταν η περίπτωση μου την τελευταία περίοδο η απάντηση είναι να συνεχίσεις την σκληρή προπόνηση, την πολύ δουλειά, να εκμεταλλευτείς την ευκαιρία που θα σου δοθεί και με το που θα έρθει αυτή η ευκαιρία να μπορέσεις να κάνεις αυτό που πρέπει. Αυτό που συγκρατώ είναι οι 3 βαθμοί που είναι σημαντικοί».
Για τα τρία ντέρμπι με Ολυμπιακό στο Κύπελλο και την ΑΕΚ: «Μοιάζει κάπως με τα πλέι οφς που έχεις συνεχόμενα ντέρμπι, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε 3 ντέρμπι με μία εβδομάδα. Πρέπει να συνεχίσουμε, να παίζουμε πιο καλά, να παίζουμε πιο γρήγορα, και είτε είναι ο αγώνας για το Κύπελλο, είτε για το πρωτάθλημα να παίζουμε με την ίδια ένταση και τη ίδια δυναμική. Θα κάνουμε τα πάντα για να προκριθούμε στην επόμενη φάση στο Κύπελλο και να νικήσουμε τον αγώνα με την ΑΕΚ. Η ομάδα έχει ποιότητα, υπάρχει ένας νέος προπονητής, φέρνει νέες ιδέες, θα χρειαστούμε λίγο χρόνο να τις αφομοιώσουμε, να αλλάξουμε το σύστημα, αλλά αυτό που κοιτάμε είναι να κάνουμε νίκες, έχουμε δύο παιχνίδια με δύο νίκες και θα κάνουμε τα πάντα στα επόμενα παιχνίδια να συνεχίσουμε αυτό το σερί».
Ο Φατίχ Τερίμ στη συνέντευξη Τύπου που ακολουθήσε της νίκης του Παναθηναϊκού επί του Παναιτωλικού με 2-1 αναφέρθηκε για μία ακόμα φορά στους στόχους των «πρασίνων» που είναι η κατάκτηση κάθε τροπαίου, μίλησε για το επερχόμενο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για το Κύπελλο, για τη μεταγραφική ενίσχυση στο κέντρο της άμυνας που δεν έχει έρθει ακόμα, αλλά και τα δύο φορ.
Τι του άρεσε από τον Παναθηναϊκό σήμερα και τι όχι: Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι που κερδίσαμε. Σιγά σιγά θα το πάμε και πιο καλά. Αυτή τη στιγμή είμαστε πρώτοι στη βαθμολογία κα μπορεί να παραμείνουμε ανάλογα με τα άλλα αποτελέσματα. Μου άρεσε πολύ που πιέζαμε πολύ, αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι δεν σκοράραμε στις ευκαιρίες που δημιουργήσαμε.
Για τους δύο φορ που χρησιμοποίησε στο β' ημίχρονο: Δεν μπορούμε να έχουμε μόνο ένα σχέδιο που παίζουμε αλλά να υπάρχει και plan b. Ο Φώτης στο πρώτο ημίχρονο έπαιζε με τρεις στόπερ και δυσκολεύτηκε λίγο. Γι' αυτό βάλαμε τον Σπόραρ. Μόλις βρήκαμε σκορ, βγάλαμε τον ένα επιθετικό. Σε τρεις μέρες υπάρχει κι άλλο παιχνίδι, κουράστηκαν οι παίκτες. Στο ποδόσφαιρο πάντα δεν πηγαίνει όπως το σκέφτεσαι, αλλάζουν τα πράγματα μέσα στο γήπεδο. Το Νο45 από την αντίπαλη ομάδα ήταν πολύ καλός στις ψηλές μπάλες. Ήταν πολύ σημαντικό να κρατάμε το παιχνίδι και γι' αυτό κάναμε τις αλλαγές στο τέλος.
Για τον Σπόραρ: Αυτό το παιχνίδι θα το παίζουμε όλοι μαζί. Ανά τρεις μέρες θα παίζουμε αγώνες. Ήταν πολύ σημαντικό που ήρθε από τον πάγκο και σκόραρε, χρειαζόμαστε όλους τους παίκτες. Έτσι είμαστε μία ομάδα, πρέπει να συντονιστούμε όλοι μαζί. Δεν υπάρχει το "δεν παίζω, δεν θα δώσω τα πάντα". Από τον πρόεδρο μέχρι εμένα, είμαστε μία ομάδα. Άσχετα αν ερχόμαστε από τον πάγκο, πρέπει να δώσουμε ό,τι χρειάζεται.
Για την αλλαγή στα γκολπόστ: Έχουμε τρεις καλούς τερματοφύλακες, πρέπει να είναι πάντα έτοιμοι για τους αγώνες. Άσχετα ποιος παίζει, όλοι πρέπει να είναι έτοιμοι για να δώσουν τα πάντα.
Για παίκτες που δεν έπαιζαν πολύ μέχρι τώρα και χρησιμοποιεί: Δεν πέρασε αρκετός χρόνος για να μπορούμε να πούμε περισσότερα, αλλά σε δύο αγώνες είδαμε λίγο πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Τώρα συνηθίζουν οι παίκτες τη φιλοσοφία που θέλω να περάσω. Για τους παίκτες που λέτε, ξεκίνησαν να παίζουν και να συνηθιζουν τον τρόπο που αγωνιζόμαστε. Σε δύο αγώνες είδαμε κάποια πράγματα που πήγαν καλύτερα, ελπίζω στους επόμενους αγώνες θα τα πάνε ακόμα καλύτερα. Έχω πει στους παίκτες ότι όταν κερδίζετε πάντα θα βγαίνετε μπροστά εσείς. Όταν χάνουμε, θα βγαίνω εγώ. Πάντα μιλάω μπροστά στους παίκτες, ποτέ πίσω από την πλάτη τους. Είμαστε πάντα δεμένοι.
Στις μεγάλες ομάδες δεν υπάρχει το συγνώμη, πάντα προσπαθούμε για το καλύτερο. Δεν δέχομαι την φιλοσοφία, παίζει η αντίπαλη ομάδα, μετά είναι η σειρά μας. Πάντα προσπαθούμε να παίξουμε εμείς. Ειμαστε ο Παναθηναϊκός, έχουμε αρκετά χρόνια να πάρουμε το πρωτάθλημα. Για να το πάρουμε πρέπει να είμαστε δυνατοί, να εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλο.
Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: Ξέρω τι σημαίνει το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Το κύπελλο είναι δύο αγώνες. Ο αντίπαλός μας είναι δυνατός, δεν θα είναι εύκολο. Έχουμε σεβασμό στους αντιπάλους. Αλλά κι εμείς προσπαθούμε να μας σέβεται ο αντίπαλος. Οι οπαδοί πρέπει να ξέρουν ότι αν υπάρχει ένα Κύπελλο, εμείς πάντα θα παίζουμε γι αυτό το Κύπελλο. Ό,τι κι αν είναι, πάντα ο στόχος μας είναι είναι να το κατακτήσουμε. Και το Κυπελλο είναι πολύ σημαντικό.
Για τον Σένκεφελντ και τη μεταγραφή του στόπερ: Μην ανησυχείτε καθόλου, 11 άτομα θα είμαστε στο γήπεδο. Έχουμε κάποιες ελλείψεις στην ομάδα, αλλά όλοι προσπαθούμε να τα καλύψουμε. Αλλά ως άνθρωπος δεν είμαι εδώ για να βρίσκω δικαιολογίες, αλλά να κάνουμε το καλύτερο και να κερδισουμε. Έχουμε ελλείψεις, προσπαθούμε να το δούμε από την ομάδα πώς μπορούμε να το λύσουμε. Δεν έχω καμία αμφιβολία, όποιος και να παίξει, θα δώσει τα πάντα για να κερδίσουμε.
Για την εικόνα του για το ρόστερ μετά από δύο αγώνες: Στη φιλοσοφία μας δεν αλλάζει κάτι, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε τον τρόπο που παίζουμε. Αύριο το πρωί θα κοιτάξουμε ξανά την εικόνα μετά από δύο αγωνες, θα δούμε αναλυτικά τι μας έφεραν. Αφήσαμε κάποιους παίκτες να ξεκουραστούν, θα δούμε και τον αγώνα σήμερα το βράδυ και ανάλογα με αυτό θα δούμε τι θα κάνουμε.
Ο Παναθηναϊκός κατάφερε να πάρει τη νίκη με 2-1 επί του Παναιτωλικού, έχοντας ως μεγάλο πρωταγωνιστή και σκόρερ τον Άντραζ Σπόραρ, που βρήκε το δρόμο προς τα δίχτυα δύο φορές.
Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τη νίκη με 2-1 πήρε ο Παναθηναϊκός κόντρα στον Παναιτωλικό, στη Λεωφόρο, στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Super League.
Οι «πράσινοι» αν και αγχώθηκαν, είδαν τον Άντραζ Σπόραρ να επιστρέφει στα γκολ και να «καθαρίζει» το ματς. Ο Σλοβένος πέρασε ως αλλαγή στην αρχή του δευτέρου μέρους και σκοράροντας στο 51' και το 90', ήταν αυτός που ουσιαστικά έδωσε το τρίποντο στο «τριφύλλι». Για τους φιλοξενούμενους μείωσε ο Σενγκέλια στο 92'.
Με αυτή τη νίκη ο Παναθηναϊκός περνάει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας και περιμένει τα αποτελέσματα των ντέρμπι Άρη-ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού-ΑΕΚ για να γνωρίζει την τελική διαμόρφωση του βαθμολογικού πίνακα.
Ο Φατίχ Τερίμ παρέταξε τον Παναθηναϊκό με σχηματισμό 4-3-3. Ο Λοντίγκιν ήταν στην εστία, ο Χουάνκαρ κάλυπτε το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Βαγιαννίδης το δεξί και οι Αράο και Γεντβάι τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Ζέκα ήταν το αμυντικό χαφ, με τους Βιλένα και Τσέριν να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Τζούρισιτς στα δεξιά και ο Μαντσίνι στα αριστερά αγωνίστηκαν στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή ήταν ο Ιωαννίδης.
Από τη μεριά του ο Γιάννης Πετράκης επέλεξε για τον Παναιτωλικό σχηματισμό 3-5-2. Ο Καπίνο ήταν στο τέρμα, ενώ οι Οικονόμου, Μλάντεν και Μαλής συνέθεσαν την τριάδα της άμυνας. Ο Μαυρίας ανέλαβε όλη τη δεξιά πλευρά και ο Λιάβας την αριστερή. Οι Πέρεθ, Μπαλντασάρα και Χατζηθεοδωρίδης σχημάτισαν την τριάδα της μεσαίας γραμμής, την ώρα που οι Καρέλης και Σενγκέλια αποτέλεσαν το δίδυμο της επίθεσης για τους Αγρινιώτες.
Μόλις στο 2ο λεπτό ο Παναθηναϊκός είχε την πρώτη ευκαιρία στο παιχνίδι, με ωραία σέντρα του Βαγιαννίδη από δεξιά και κεφαλιά του Ιωαννίδη στην κίνηση, αλλά η μπάλα πέρασε λίγο άουτ.
Ο Παναιτωλικός, από τη μεριά του έδειχνε συμπαγής στα αμυντικά του καθήκοντα και έψαχνε την ευκαιρία για να γίνει επικίνδυνος στην επίθεση. Αυτό το κατάφερε στο 11ο λεπτό, με τον Μαντσίνι να απομακρύνει την μπάλα από εκτέλεση κόρνερ, εκείνη να καταλήγει στον Μαυρία, το σουτ του οποίου πέρασε λίγο δίπλα από το δεξί δοκάρι του Λοντίγκιν, που έπεσε στην εστία του.
Η απάντηση των γηπεδούχων στην ευκαιρία των φιλοξενούμενων ήρθε στο 14’ με τον Βιλένα να κλέβει, να πασάρει στον Ιωαννίδη, εκείνος στον Τζούριτσιτς, το γύρισμα του οποίου από αριστερά δεν μπόρεσε να μετουσιώσει σε γκολ ο Μαντσίνι, βρίσκοντας άσχημα την μπάλα από το σημείο του πέναλτι, δίνοντας την ευκαιρία στον Καπίνο να μπλοκάρει.
Πριν τη συμπλήρωση 20 λεπτών αγώνα ο Παναιτωλικός είχε μία ακόμα καλή στιγμή, όταν ο Καρέλης βρέθηκε με την μπάλα σε θέση μέσα αριστερά και σούταρε, αλλά ο Λοντίγκιν όντας έτοιμος μπλόκαρε με διπλή προσπάθεια. Οι γηπεδούχοι συνέχισαν να έχουν την κατοχή της μπάλας και να ψάχνουν το γκολ και στο 24 έφτασαν πολύ κοντά στο να το πετύχουν. Ο Βιλένα σέντραρε παράλληλα στο δεύτερο δοκάρι, αλλά ο Βαγιαννίδης δεν έβαλε την προβολή και έτσι ο κίνδυνος πέρασε για την εστία του Καπίνο.
Το «τριφύλλι» είχε την κατοχή, αλλά υστερούσε στη δημιουργία, κάτι που φυσικά ήταν απόρροια και της αμυντικογενούς τακτικής των φιλοξενούμενων. Στο 35ο λεπτό ύστερα από ωραία συνεργασία των «πρασίνων», ο Μαντσίνι βρέθηκε σε θέση βολής από θέση διαγώνια δεξιά, αλλά από το σουτ που επιχείρησε η μπάλα πέρασε λίγο πάνω από το οριζόντιο δοκάρι του Καπίνο.
Στο τελευταίο δεκάλεπτο ο ρυθμός του αγώνα μειώθηκε, καμία από τις δύο ομάδες δεν απείλησε και έτσι το 0-0 τις συνόδευσε έως τα αποδυτήρια.
Στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με δύο αλλαγές, καθώς οι Βιλένα και Ματσίνι έδωσαν τις θέσεις τους στους Αϊτόρ και Σπόραρ. Ως εκ τούτου οι «πράσινοι» αγωνίστηκαν με δύο επιθετικούς, αλλάζοντας το σχηματισμό τους σε 4-4-2. Από τη μεριά του ο Γιάννης Πετράκης δεν προχώρησε σε κάποια αλλαγή.
Οι αλλαγές του Τερίμ απέδωσαν άμεσα αφού ο Παναθηναϊκός πήρε το προβάδισμα στο 51ο λεπτό. Ο Χουάνκαρ έκανε την σέντρα από αριστερά και ο Σπόραρ με σκαστή κεφαλιά έστειλε την μπάλα κάτω από τα πόδια του Καπίνο και στο βάθος της εστίας για το 1-0!
Ο Παναθηναϊκός ήταν περισσότερο απειλητικός στο δεύτερο μέρος. Στο 59’ με σέντρα-σουτ του Χουάνκαρ από αριστερά, ο Καπίνο με εντυπωσιακή επέμβαση έδιωξε σε κόρνερ. Ο Πετράκης στο 62’ έκανε τριπλή αλλαγή με τους Καρέλη, Χατζηθεοδωρίδη και Πέρεθ, να δίνουν τις θέσεις τους στους Χουάνπι, Πέδρο και Ντουάρτε.
Σταδιακά ο ρυθμός του αγώνα έπεσε. Ο Παναθηναϊκός έδωσε χώρο στον Παναιτωλικό, που πήρε μέτρα στο γήπεδο και λίγο έλειψε να φέρει το ματς στα ίσια στο 74’. Ο Ζοάο Πέδρο πήρε φοβερή κεφαλιά, αλλά ο Λοντίγκιν με τρομερή απόκρουση στο «Γ» της εστίας του απέκρουσε σε κόρνερ.
Στο 75ο λεπτό ο Μπερνάρντ πέρασε στη θέση του Ιωαννίδη, ενώ στο 78’ ο Μπελεβώνης σε αυτή του Μαυρία, που αποχώρησε με πρόβλημα τραυματισμού.
Ο Παναθηναϊκός έφτασε πολύ κοντά στο δεύτερο γκολ στο 80’. Ο Τζούρισιτς βρέθηκε στην περιοχή του Καπίνο και έκανε το διαγώνιο σουτ, αλλά η μπάλα προσέκρουσε στο δεξί κάθετο δοκάρι, μένοντας έτσι το 1-0. Στο 88’ το «τριφύλλι» απείλησε εκ νέου με δυνατό χαμηλό σουτ του Τσέριν, όμως και πάλι ο Καπίνο κράτησε το 1-0 με νέα απόκρουση.
Ότι δεν κατάφεραν οι Τζούρισιτς και Τσέριν, το έκανε ο Σπόραρ στο 90ο λεπτό. Από ωραία πάσα του Τζούρισιτς, ο Σλοβένος επιθετικός βγήκε στο πλαϊνό τετ α τετ με τον Καπίνο, τον νίκησε και έκανε το 2-0.
Στο 91’ ο Γερεμέγεφ μπήκε αντί του Τζούρισιτς και ο Φικάι, στο επαγγελματικό του ντεμπούτο στη θέση του Χουάνκαρ, αλλά αμέσως μετά (92’) ο Παναιτωλικό μείωσε σε 2-1. Ο Μπελεβώνης έκλεψε από τον Ζέκα (ίσως και με φάουλ), έδωσε στον Σενγκέλια που εκτέλεσε με δυνατό σουτ τον Λοντίγκιν.
Στην τελευταία φάση του ματς ο Παναιτωλικός προσπάθησε μέσω στημένης φάσης να πετύχει το γκολ της ισοφάρισης, ο κίνδυνος πέρασε και έτσι ο Παναθηναϊκός έφτασε στη νίκη με τελικό σκορ 2-1.
Με πέντε αλλαγές σε σχέση με την ενδεκάδα που παρατάχθηκε στο ματς με τον ΠΑΣ Γιάννινα, θα αγωνιστεί κόντρα στον Παναιτωλικό ο Παναθηναϊκός.
Ο Φατίχ Τερίμ δίνει φανέλα βασικού στους Λοντίγκιν, Ζέκα, Τσέριν, Χουάνκαρ και Τζούρισιτς, αντί των Μπρινιόλι, Πέρεθ, Μπερνάρντ, Μλαντένοβιτς και Παλάσιος.
Συγκεκριμένα, ο Λοντίγκιν θα είναι στην εστία, ο Χουάνκαρ θα καλύπτει το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Βαγιαννίδης το δεξί και οι Αράο και Γεντβάι τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Ζέκα θα είναι το αμυντικό χαφ, με τους Βιλένα και Τσέριν να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Τζούρισιτς στα αριστερά και ο Μαντσίνι στα δεξιά, θα αγωνίζονται στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή θα είναι ο Ιωαννίδης, σε σχηματισμό 4-3-3.
Με πρωινή προπόνηση ο Παναθηναϊκός Β΄ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αυριανή (8/1) εντός έδρας αναμέτρηση με την Παναχαϊκή (14:00), στο «Ζηρίνειο», στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της Super League 2.
Το πρόγραμμα προπόνησης περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, τακτική, τελειώματα και εξάσκηση στις στατικές φάσεις.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Φρόκου, που έμεινε εκτός αποστολής, όπως και ο Βουτσάς, που συμπλήρωσε τρεις κίτρινες κάρτες και δηλώθηκε να εκτίσει την ποινή μίας αγωνιστικής στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
Στην αποστολή που επέλεξε ο Σωτήρης Αντωνίου για την αυριανή αναμέτρηση συμπεριλήφθηκαν οι: Λίλο, Μαργκόνο, Σουρδής, Κάτρης, Λάμψιας, Μαρτίνης, Προδρομίτης, Τουρκοχωρίτης, Σιδεράς, Τσεβάς, Αθανασακόπουλος, Φουρτάδο,Καραμπάς, Σαρδέλης, Καρβούνης, Συμεωνίδης, Κρυπαράκος, Κυριόπουλος, Μπιλάλ, Λιούμης, Νταμπίζας, Χατζηιωάννου.
Τα μεταγραφικά σενάρια που αφορούν τον Παναθηναϊκό, εξαπλώνονται ραγδαία, ιδιαίτερα μετά τη στιγμή της έλευσης του Φατίχ Τερίμ στο «τριφύλλι».
Ένα από αυτά έρχεται από τον Κοσκούν Τσελίκ, Τούρκο δημοσιογράφο της «Milliyet», που υποστηρίζει ότι οι «πράσινοι» αναμένεται να αποκτήσουν τον 31χρονο μέσο της Άδανα Ντεμίρσπορ, Εμρέ Ακμπάμπα. Όπως σημειώνεται, ο Τερίμ είχε προχωρήσει στην απόκτηση του έμπειρου μεσοεπιθετικού και όταν ήταν προπονητής της Γαλατασαράι το 2018, μία μεταγραφή που είχε κοστίσει τότε 4 εκατομμύρια ευρώ.
Ο Ακμπάμπα αγωνίζεται στην Άδανα Ντεμίρσπορ από το 2022, έχοντας πραγματοποιήσει 51 εμφανίσεις, μετρώντας 12 γκολ και 5 ασίστ. Στο παρελθόν έχει επίσης αγωνιστεί σε Αντάλιασπορ και Αλάνιασπορ, ενώ έχει χριστεί και 7 φορές διεθνής με την εθνική ομάδα της Τουρκιας.
Ο Παναθηναϊκός κοντράρεται απόψε με τον Παναιτωλικό στη Λεωφόρο, στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Super League (17:00, Cosmote Sport 1).
Οι «πράσινοι» μετά τη νίκη τους επί του ΠΑΣ Γιάννινα, στο ντεμπούτο του Φατίχ Τερίμ, θέλουν να πάρουν μία ακόμα νίκη, η οποία θα τους φέρει στην κορυφή και στη συνέχεια θα περιμένουν να δουν το αποτέλεσμα του Άρης-ΠΑΟΚ (19:30), προκειμένου να εκμεταλλευτούν τυχόν απώλεια του «δικεφάλου». Φυσικά η προσοχή των «πρασίνων» θα επικεντρωθεί και στο Ολυμπιακός-ΑΕΚ, αφού τις προσεχείς εβδομάδες θα έρθουν αντιμέτωποι και με τις δύο ομάδες τόσο για το πρωτάθλημα, όσο και για το Κύπελλο.
Από τη μεριά του ο Παναιτωλικό προέρχεται από τη νίκη επί του Πανσερραϊκού. Οι Αγρινιώτες έχουν καλή ψυχολογία και θα αγωνιστούν στη Λεωφόρο με στόχο να πάρουν βαθμό ή βαθμούς στην προσπάθεια που κάνουν να εξασφαλίσουν την παραμονή τους στην κατηγορία.
Απουσίες υπάρχουν και από τις δύο πλευρές. Ο Φατίχ Τερίμ δεν υπολογίζει στους τραυματίες Μπαρτ Σένκεφλεντ, Σεμπάστιαν Παλάσιος, Έρικ Πάλμερ-Μπράουν και Χόρντουρ Μάγκνουσον, αλλά και στους τιμωρημένους Μπέντζαμιν Βέρμπιτς και Ρούμπεν Πέρεθ. Στην αποστολή ωστόσο για πρώτη φορά θα είναι ο Δημήτρης Λημνιός. Για τον Παναιτωλικό, ο Γιάννης Πετράκης δεν υπολογίζει στους Τορεχόν, Ντουάρτε, Ντίας και Μπακάκη.
Σε ότι αφορά την πιθανή ενδεκάδα του Παναθηναϊκού, αυτή θα αποτελείται από τους Μπρινιόλι στην εστία, ο Μλαντένοβιτς θα καλύπτει το αριστερό άκρο της άμυνας, ο Βαγιαννίδης το δεξί και οι Αράο και Γεντβάι τις δύο θέσεις στα στόπερ. Ο Ζέκα θα είναι το αμυντικό χαφ, με τους Βιλένα και Μπερνάρντ να είναι οι άλλοι δύο στο χώρο του κέντρου. Από κει και μετά, ο Αϊτόρ στα αριστερά και ο Μαντσίνι στα δεξιά, θα αγωνίζονται στα δύο «φτερά» της επίθεσης, ενώ στην κορυφή θα είναι ο Ιωαννίδης, σε σχηματισμό 4-3-3.
Ο Βασίλης Φωτιάς θα είναι ο διαιτητής της αναμέτρησης. Βοηθοί του θα είναι οι Νικολακάκης και Παπαδάκης, 4ος ορίστηκε ο Παπαπέτρου, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Περράκης και Πάτρας.
Δείτε τη βαθμολογία της Super League κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Την προετοιμασία του για τον αγώνα κόντρα στον Παναιτωλικό, στη Λεωφόρο, στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Super League, ολοκλήρωσε απόψε ο Παναθηναϊκός με μία προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης».
Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και τακτική. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Μπαρτ Σένκεφελντ, ο οποίος έμεινε εκτός αποστολής, όπως και οι τραυματίες Σεμπάστιαν Παλάσιος, Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν.
Αξίζει να σημειωθεί πως εκτός αποστολής είναι και οι Ρούμπεν Πέρεθ και Μπέντζαμιν Βέρμπιτς, καθώς δηλώθηκαν να εκτίσουν την ποινή μίας αγωνιστικής στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Στον αντίποδα για πρώτη φορά στην αποστολή του Παναθηναϊκού έχει συμπεριληφθεί ο Δημήτρης Λημνιός.
Μετά το τέλος του προγράμματος ο Φατίχ Τερίμ ανακοίνωσε τη λίστα με την αποστολή του αγώνα. Σε αυτή βρίσκονται οι: Μπρινιόλι, Λοντίγκιν, Ξενόπουλος, Βαγιαννίδης, Χουάνκαρ, Ζέκα, Ιωαννίδης, Σπόραρ, Μπερνάρ, Λημνιός, Τσέριν, Μαντσίνι, Τσοκάι, Γεντβάι, Αϊτόρ, Μλαντένοβιτς, Φικάι, Κώτσιρας, Γερεμέγεφ, Τζούριτσιτς, Βιλένα, Αράο.
Η Super League ανακοίνωσε το πρόγραμμα της 19ης, 20ης και 21ης αγωνιστικής, εκεί όπου ο Παναθηναϊκός κοντράρεται με Αστέρα Τρίπολης (εντός), ΠΑΟΚ (εκτός) και Ολυμπιακό (εντός), αντίστοιχα.
19η αγωνιστική
Σάββατο 20/1
Λαμία-Κηφισιά (17:30)
ΠΑΣ Γιάννινα-Πανσερραϊκός (19:00)
ΟΦΗ-Παναιτωλικός (20:00)
Κυριακή 21/1
Βόλος-ΠΑΟΚ (16:00)
Ατρόμητος-ΑΕΚ (17:30)
Παναθηναϊκός-Αστέρας Τρ. (19:30)
Αρης-Ολυμπιακός (20:30)
20η αγωνιστική
Σάββατο 27/1
Παναιτωλικός-Λαμία (17:30)
Πανσερραϊκός-Βόλος (19:30)
Κηφισιά-Αρης (20:00)
Κυριακή 28/1
ΑΕΚ-ΟΦΗ (16:00)
Αστέρας Τρίπολης-Ατρόμητος (17:30)
Ολυμπιακός-ΠΑΣ Γιάννινα (19:30)
ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός (20:30)
21η αγωνιστική
Σάββατο 3/2
Βόλος-Παναιτωλικός (17:30)
Πανσερραϊκός-Αρης (19:30)
Κυριακή 4/2
ΟΦΗ-Κηφισιά (16:00)
ΑΕΚ-Αστέρας Τρίπολης (17:30)
ΠΑΣ Γιάννινα-Λαμία (17:30)
Ατρόμητος-ΠΑΟΚ (20:30)
Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός (21:00)