Χωρίς τον Ζβόνιμιρ Σάρλια θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός στο ματς με τον Παναιτωλικό, για την 25η αγωνιστική της Super League.
Ο Κροάτης αμυντικός αντίκρισε την κίτρινη κάρτα στο πρόσφατο παιχνίδι με τον Άρη στη Θεσσαλονίκη και συμπλήρωσε τις τέσσερις στην Super League, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με μία αγωνιστική, σε έναν από τους τέσσερις επόμενους αγώνες.
Έτσι, δηλώθηκε από τον Παναθηναϊκό να εκτίσει την ποινή του στον εντός έδρας αγώνα με την ομάδα του Γιάννη Αναστασίου. Το ματς της Λεωφόρου με τον Παναιτωλικό είναι προγραμματισμένο στις 6 Μαρτίου.
Στη διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού θα είναι από την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου στις 14:00 τα εισιτήρια για τον αγώνα κόντρα στο Βόλο, στο πλαίσιο της 23ης αγωνιστικής της Super League. Η διάθεσή τους θα γίνει αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός πληροφορεί τους φιλάθλους της σχετικά με τα εισιτήρια της 23ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League 2022/23 με αντίπαλο τον Βόλο στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης» (18/2/2023, 5 μ.μ.), τα εξής:
Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα έχουν ως εξής:
| ΘΥΡΑ | ΤΙΜΗ |
| 6, 7 | 20€ |
| 1Β, 5Γ, 8Β, 12Β | 30€ |
| 1Α, 5Β, 8Α, 12Α | 40€ |
| 5Α, 9, 11 | 60€ |
| 2 | 80€ |
| 3 | 150€ |
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο πλαίσιο του αγώνα με τον Βόλο επισημαίνει στους φιλάθλους της ομάδας μας τα εξής:
– Οι θύρες του γηπέδου θα ανοίξουν τρεις ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα, δηλαδή στις 2 μ.μ.
– Κατά την άφιξή τους στο γήπεδο, οι φίλαθλοι οφείλουν να περιορίσουν το χρόνο παραμονής τους σε κοινόχρηστους χώρους και να κατευθύνονται άμεσα προς τη θύρα εισόδου όπου βρίσκεται η θέση τους.
H ΠΑΕ ΑΕΚ με ανακοίνωση που εξέδωσε γνωστοποίησε ότι θα κάνει έφεση για την απόφαση να κριθεί ο αγώνας με τον Ατρόμητο εντός αγωνιστικών χώρων, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στις παρεμβάσεις που έγιναν, μίας από τις οποίες ήταν και της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Έτσι, το «τριφύλλι» με δική του ανακοίνωση απάντησε τονίζοντας ότι πάντα κάνει παρεμβάσεις δημόσιες, διαφανείς και νόμιμες, σε αντίθεση με άλλους που ακολουθούν σκοτεινές διαδρομές.
«Οι παρεμβάσεις του Παναθηναϊκού υπήρξαν πάντα δημόσιες, διαφανείς και νόμιμες, σε αντίθεση με άλλους, οι οποίοι προβαίνουν σε μοχλεύσεις στο παρασκήνιο και σε σκοτεινές διαδρομές. Ευτυχώς στην Ελλάδα η ιστορία και η δράση καθενός μας είναι γνωστή σε όλους».
Χωρίς προβλήματα ξεκίνησε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για το σαββατιάτικο εντός έδρας παιχνίδι κόντρα στον Βόλο.
Μετά το ρεπό της Δευτέρας, οι «πράσινοι» προπονήθηκαν στο «Γ. Καλαφάτης», με όλους τους διαθέσιμους παίκτες να συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Τελευταία επιστροφή για τους «πράσινους» είναι αυτή του Χόρντουρ Μάγκνουσον που πλέον είναι πανέτοιμος για να πάρει και πάλι χρόνο συμμετοχής.
Στα της προπόνησης, όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα στο «Κλεάνθης Βικελίδης» έκαναν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo, παιχνίδι σε μικρές εστίες, παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο και εξάσκηση στα τελειώματα.
Ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα θα παραμείνει στον Παναθηναϊκό έως το 2025 έπειτα από την ανανέωση του συμβολαίου του.
Ο Ισπανός εξτρέμ μπορεί πλέον να λογίζεται ως ένας από τους σημαντικότερους παίκτες στο ρόστερ, όμως από το καλοκαίρι του 2020, όταν ο Τσάβι Ρόκα τον έφερε στον Παναθηναϊκό, συνάντησε πολλές δυσκολίες έως ότου καθιερωθεί στη βασική ενδεκάδα, μέχρι φυσικά να τραυματιστεί.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός σε ένα βίντεο διάρκειας 5 λεπτών έχει καταγράψει την πορεία του Κανταλαπιέδρα από την πρώτη στιγμή έως κα σήμερα.
Ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα στις δηλώσεις του μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τον Παναθηναϊκό γνωστοποίησε πως είχε αποφασίσει να παραμείνει στο «τριφύλλι» πριν τραυματιστεί, ενώ σημείωσε πως στόχος του είναι η κατάκτηση τίτλων.
Ήταν δύσκολη η απόφαση να ανανεώσεις το συμβόλαιό σου στον Παναθηναϊκό;
«Όχι, είναι η αλήθεια. Είχα ήδη αποφασίσει, πριν τον τραυματισμό μου, να παραμείνω, να δημιουργήσω όνομα σε αυτόν τον μεγάλο σύλλογο και να καταφέρω να πετύχω όλους τους μελλοντικούς στόχους της ομάδας. Είναι μια πολύ ευτυχισμένη στιγμή για εμένα και την οικογένεια μου να συμπορευόμαστε με αυτόν τον μεγάλο σύλλογο».
Φανταζόσουν όταν ήρθες στον Παναθηναϊκό πριν από 2,5 χρόνια ότι θα είχε αυτή την πορεία η σχέση σου με τον κόσμο της ομάδας;
«Όταν ήρθα εδώ είπα ότι έρχομαι για να παίξω, για να κερδίσω τίτλους και να κάνω όνομα. Είμαι πολύ χαρούμενος από την στήριξη που μου δίνουν οι φίλαθλοι, για όλα όσα καταφέραμε φέτος και πέρυσι, έπειτα από τα τόσο δύσκολα χρόνια του Παναθηναϊκού και που μπορώ να βοηθήσω έναν τέτοιο σύλλογο και τους φιλάθλους του οι οποίοι πέρασαν τόσο άσχημα. Η αγάπη του κόσμο με γεμίζει χαρά και το περίμενα διότι είμαι πάντοτε θετικός και ήξερα ότι με προσπάθεια και αφοσίωση θα τα κατάφερνα».
Αγωνιστικά πέρασες διάφορα στάδια μέχρι την καταξίωση. Πόσο δύσκολη ήταν αυτή η διαδρομή;
«Εύκολο δεν ήταν. Είναι όπως η ζωή που έχει σκαμπανεβάσματα. Πάντοτε πρέπει να αντιστέκεσαι. Νιώθω πολύ υπερήφανος για όλα όσα έχουν συμβεί. Σε αυτή τη νέα φάση που βρίσκομαι τώρα, μαθαίνω πάρα πολλά, αξιολογώ πολλά κάτι που ήταν δύσκολο, αλλά μου δόθηκε μια μεγάλη ανταμοιβή και γι΄ αυτό είμαι πού υπερήφανος».
Πόσο δύσκολη είναι αυτή η περίοδος του τραυματισμού σου;
«Όταν συνέβη αυτό, τόσο η ομάδα όσο και εγώ, ζούσαμε μεγάλες στιγμές. Ήταν ένας αγώνας για τον οποίο είχαμε μιλήσει με τον Ιβάν και μου είχε πει ότι εάν με χρειαζόταν η ομάδα, θα με χρησιμοποιούσε, διότι ένιωθα κάποιες ενοχλήσεις. Απάντησα στον Ιβάν ότι θα ήθελα να συμμετάσχω, εάν υπήρχε ανάγκη. Αυτό συνέβη, τελικά τραυματίστηκα κι έστω και αν ακουστεί περίεργα, το πήρα καλά, δεν μπορείς να γυρίζει τον χρόνο πίσω. Πρέπει να κοιτάξεις μπροστά. Είχα πολλούς συμπαίκτες που αντιμετώπισαν τέτοιου είδους τραυματισμούς. Το πρώτο που σου λένε είναι ότι το σημαντικό είναι το μυαλό και η νοοτροπία. Οπότε το χτύπημα ήταν ισχυρό, η στιγμή κακή. Παρ΄ όλα αυτά άλλαξα αμέσως και είπα ότι όλα θα πάνε καλά, εάν το μυαλό μου δουλέψει σωστά. Και χάρη στην οικογένεια μου, τη σύντροφό μου, τους συμπαίκτες μου, τον Ιβάν όλα έγιναν πολύ πιο εύκολα και από αυτό μαθαίνεις. Εγώ έμαθα πολλά και έχω ακόμα αρκετά να μάθω».
Έχεις δίπλα σου το πρώτο τρόπαιο. Πως φαντάζεσαι τον εαυτό στου στον Παναθηναϊκό τα επόμενα 2,5 χρόνια;
«Όπως είπα από την πρώτη στιγμή που έφτασα εδώ, ήρθα για να κερδίσω τίτλους. Αυτός είναι ο πρώτος και ελπίζω από εδώ και στο εξής να έρθουν ακόμα περισσότεροι. Είναι απίστευτη η αίσθηση να κερδίζεις τίτλους με αυτόν τον σύλλογο, οι φίλαθλοι είναι απίστευτοι και αυτό είναι ό,τι περισσότερο επιθυμώ να βρίσκομαι μέσα στον αγωνιστικό χώρο και να βοηθάω την ομάδα και να κερδίζουμε τίτλους. Γι΄ αυτό ήρθα».
Παίκτης του Παναθηναϊκού θα είναι και επίσημα έως το 2025 ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα, με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός να ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του Ισπανού εξτρέμ.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την ανανέωση συμβολαίου του Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα. Ο πρώτος σκόρερ του Τριφυλλιού στην εφετινή σεζόν υπέγραψε το νέο συμβόλαιο του, με το οποίο παραμένει στην ομάδα μας έως τον Ιούνιο του 2025!
Ο Αϊτόρ εντάχθηκε στον Παναθηναϊκό το καλοκαίρι του 2020 και εξελίχθηκε σε ποδοσφαιριστή κομβικής σημασίας για την ομάδα. Αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης του τελικού Κυπέλλου της σεζόν 2021-22, σκοράροντας το μοναδικό γκολ της αναμέτρησης κόντρα στον ΠΑΟΚ. Με τη φανέλα του Τριφυλλιού έχει αγωνιστεί σε 72 αναμετρήσεις σε όλες τις διοργανώσεις, σκοράροντας 20 γκολ.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς χαρακτήρισε δίκαιη την κριτική που δέχονταν ο Παναθηναϊκός, σημείωσε πως ο καλύτερος κριτής για εκείνον και τους ποδοσφαιριστές είναι ο κόσμος και υπογράμμισε πως ο εξαιρετικός πρώτος γύρος του «τριφυλλιού» αύξησε τις απαιτήσεις για τους «πράσινους».
Για το σημερινό ματς: «Εμείς κάναμε ένα ξεχωριστό πρώτο γύρο και νομίζω ότι οι περισσότεροι στέκονται μόνο σ’ αυτόν και μας κρίνουν βάσει αυτού. Είμαστε καλή ομάδα, παλεύουμε για πιο υψηλούς στόχους και τα πράγματα δεν είναι εύκολα. Υπήρξαν περίοδοι που ήμασταν καλοί αλλά και αντίστοιχοι που δεν ήμασταν και χάσαμε βαθμούς. Το παιχνίδι ήταν δύσκολο γιατί ο Άρης είναι καλή ομάδα. Μπορεί αυτή τη στιγμή βαθμολογικά ο Άρης να μην είναι στη θέση που θα έπρεπε να ήταν, βάσει και της εικόνας που είχε στα παιχνίδια. Μετά το 1-0 το παιχνίδι έγινε πιο δύσκολο για μας. Γενικώς ο αγώνας ήταν ισορροπημένος, δεν ήταν τόσο όμορφος και είχε περισσότερες μονομαχίες. Αυτό περιμέναμε. Μας κάνει χαρούμενους που κερδίσαμε αλλά και γιατί κάναμε ανατροπή. Τώρα έχουμε τόσα παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένων και των Playoffs, εμείς προσπαθούμε να μην επιστρέφουμε στο τι έγινε».
Για την κριτική που δέχεται η ομάδα: «Η κριτική δεν είναι ποτέ άδικη γιατί στο ποδόσφαιρο όλες οι ομάδες παίζουν για τον κόσμο. Δεν είναι άδικη όταν δεν έχουμε καλή εικόνα στο γήπεδο. Εξάλλου, σαν μεγάλη ομάδα πρέπει να είσαι έτοιμος για την κριτική όταν δεν παρουσιάζεις αυτό που περιμένει ο κόσμος. Ο καλύτερος κριτής για μας είναι ο φίλαθλος κόσμος.
Αναφέρθηκα στον πρώτο γύρο γιατί αυτή είναι η πραγματικότητα γιατί κάναμε εκπληκτικό πρώτο γύρο και είναι λογικό αυτή η πορεία να είναι ο κριτής. Με την αξία μας κάναμε αυτόν τον γύρο. Οι απαιτήσεις σε μια ομάδα και με τέτοιο πρώτο γύρο έχουν γίνει υψηλότερες. Θέλουμε να είμαστε εδώ και πρέπει να ανταποκρινόμαστε πάντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεν είναι πάντα εύκολα γιατί έχουμε να αντιμετωπίσουμε καλές ομάδες. Ο Άρης μπορεί να μην είναι μαζί μας στον βαθμολογικό πίνακα αλλά τον σέβομαι πολύ. Ο Άρης αδικείται από τη βαθμολογική θέση του».
Ο Ντάνιελ Μαντσίνι πέτυχε το πρώτο του γκολ με τον Παναθηναϊκό στον πρώτο αγώνα κόντρα στην παλιά του ομάδα, τον Άρη. Αμέσως μετά το τέλος του παιχνιδιού ο Αργεντινός εξτρέμ μίλησε για αυτό, αλλά και για την αφιέρωση που έκανε στον αδικοχαμένο Άλκη.
Για το πρώτο παιχνίδι που έπαιξε απέναντι στον Άρη: «Ήταν ένα κάπως ιδιαίτερο παιχνίδι για εμένα, έπαιξα απέναντι στην ομάδα που αναδείχτηκα και μου προσέφερε πολλά. Σκόραρα επίσης, όπως ξέρετε είμαστε όλοι επαγγελματίες, αυτή είναι η πορεία μας».
Για την αντίδρασή του μετά το γκολ που πέτυχε: «Καταρχάς θα ήθελα να αποτίνω τον σεβασμό μου στον Άρη και στον κόσμο του. Η κίνηση που έκανα ήταν το Α, για τον Άλκη, που χάθηκε τόσο άδικα. Μου είχαν πει ότι είχε στο κινητό του μια φωτογραφία μου, ήταν κίνηση που βγήκε από μέσα μου».
Για το αν αλλάζει το κλίμα η νίκη επί του Άρη: «Σίγουρα την χρειαζόμασταν μια τέτοια νίκη, ήταν η αλλαγή που χρειαζόμασταν για να δείξουμε ένα νέο πρόσωπο και να συνεχίσουμε τη μάχη μας για το πρωτάθλημα. Είναι το έναυσμα και πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε το ίδιο καλά ως το τέλος».
Για το τι τον τράβηξε στον Παναθηναϊκό: «Είχα διάφορες προτάσεις, αλλά όταν ήρθε αυτή από τον Παναθηναϊκό δεν αμφέβαλλα στιγμή, πίστεψα ότι είναι το καλύτερο για μένα και την οικογένειά μου. Μακάρι να είναι καλή επιλογή, εγώ θα διαβεβαιώσω ότι θα δώσω τα πάντα».
Για την πάσα του Ιωαννίδη στο γκολ: «Ναι, όταν είδαμε τον χώρο που δημιουργήθηκε δεν σταματήσαμε, ήταν σίγουρος ότι αν μου βγάλει την πάσα θα την μετατρέψω σε γκολ. Εκμεταλλεύτηκα τον χώρο, σούταρα και κατάφερα να σκοράρω».
Για την παράδοση που έχουν παίκτες από την Αργεντινή στον Παναθηναϊκό: «Γνωρίζω ότι πέρασαν πολλοί από τον Παναθηναϊκό που έγραψαν ιστορία. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, βήμα-βήμα, είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά».
Ο Φώτης Ιωαννίδης απέδωσε την ανατροπή του Παναθηναϊκού επί του Άρη στο σωστό ποδόσφαιρο και την ηρεμία που έδειξαν οι «πράσινοι» όταν έμειναν πίσω στο σκορ, ενώ σημείωσε πως είναι πνευματικό το πρόβλημα που εκείνος και οι συμπαίκτες του δεν έχουν επιστρέψει στα παλιά τους στάνταρ.
«Στην αρχή ήμασταν νωθροί, δεν είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού, δεχτήκαμε το γκολ αλλά με ηρεμία και σωστό ποδόσφαιρο γυρίσαμε το παιχνίδι, δεν πανικοβληθήκαμε.
Στόχος μας να επιστρέψουμε στο μομέντουμ που είχαμε και να παλέψουμε για το πρωτάθλημα, ήταν σημαντική νίκη και ψυχολογικά και βαθμολογικά. Είμαστε μια ομάδα που αν δεν παίξουμε το ποδόσφαιρο που ξέρουμε δε μπορούμε να νικήσουμε.
Δεν υπάρχει λόγος που δεν είχαμε καλή φόρμα. Ήταν κάποια παιχνίδια που δεν ανταποκριθήκαμε και ο στόχος μας είναι να επιστρέψουμε στην φόρμα μας και να παλέψουμε για το πρωτάθλημα».
Για τις ασίστ που έχει δώσει και τη κακή φόρμα της ομάδας μετά τη διακοπή: «Η δουλειά μου είναι να βοηθάω την ομάδα, είναι σημαντικό να δίνω ασίστ όσο και να βάζω γκολ, όσο δουλεύω θα έρθουν τα γκολ. Γνωρίζαμε τον Μαντσίνι, μου αρέσει πολύ όπως παίζει και τον βλέπω από κοντά και χρόνο με το χρόνο θα έχουμε καλύτερη συνεργασία.
Θέλουμε να γυρίσουμε στο παλιό μας στιλ, να μην έχουμε πίεση, να είμαστε άνετοι. Περισσότερο είναι στο μυαλό μας η ικανότητα υπάρχει, είναι στα πόδια μας όλα. Στο ποδόσφαιρο κάποιες στιγμές είναι στο μυαλό των παικτών το ότι δε βγαίνει αυτό που θέλουν στο χορτάρι».
Για τα play off και τα ντέρμπι: «Είναι τα μεγάλα ματς του ελληνικού πρωταθλήματος. Από πέρσι κερδίζαμε, ο στόχος μας είναι να κερδίζουμε κάθε Κυριακή και το πρωτάθλημα θα κριθεί στα play off».