Την προετοιμασία του για τον αγώνα της προσεχούς Δευτέρας ενάντια στον Παναιτωλικό συνέχισε ο Παναθηναϊκός, με μία προπόνηση που έλαβε χώρα το πρωί της Πέμπτης (2/3) στο «Γ. Καλαφάτης» στο Κορωπί.
Το πρόγραμμα των «πρασίνων» περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, ασκήσεις κατοχής και μίνι τουρνουά σε μικρό χώρο.
Για μία ακόμα φορά ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Μπέντζαμιν Βέρμπιτς, με τον Σλοβένο εξτρέμ να μην υπολογίζεται για το προσεχές παιχνίδι. Θυμίζουμε ότι στην αναμέτρηση της Δευτέρας έχει δηλωθεί να εκτίσει την ποινή της μίας αγωνιστικής λόγω καρτών ο Ζβόνιμιρ Σάρλια.
Στις προπονήσεις επέστρεψαν απόψε (1/3) οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού, μετά το διήμερο ρεπό που τους είχε παραχωρηθεί από τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
Έτσι οι «πράσινοι» ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για τον αγώνα της προσεχούς Δευτέρας, ενάντια στον Παναιτωλικό, στο γήπεδο της Λεωφόρου. Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και παιχνίδι.
Μοναδικός απόντας ήταν ο Μπέντζαμιν Βέρμπιτς, που έκανε θεραπεία. Θυμίζουμε πως ο Σλοβένος εξτρέμ θα είναι εκτός «μάχης» για το συγκεκριμένο παιχνίδι, όπως και ο ο Ζβόνιμιρ Σάρλια που έχει δηλωθεί να εκτίσει τιμωρία μίας αγωνιστικής.
Θυμίζουμε πως από αύριο, Πέμπτη (2/3), θα είναι διαθέσιμα και τα εισιτήρια του συγκεκριμένου αγώνα.
Στη διάθεση των φίλων του Παναθηναϊκού θα βρίσκονται από την την Πέμπτη 2 Μαρτίου στις 12 το μεσημέρι τα εισιτήρια για τον εντός έδρας αγώνα της προσεχούς Δευτέρας κόντρα στον Παναιτωλικό για την 25η αγωνιστική της Super League.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός πληροφορεί τους φιλάθλους της σχετικά με τα εισιτήρια της 25ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Super League 2022/23 με αντίπαλο τον Παναιτωλικό στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης» (6/3/2023, 7.30 μ.μ.), τα εξής:
Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα έχουν ως εξής:
| ΘΥΡΑ | ΤΙΜΗ |
| 6, 7 | 20€ |
| 1Β, 5Γ, 8Β, 12Β | 30€ |
| 1Α, 5Β, 8Α, 12Α | 40€ |
| 5Α, 9, 11 | 60€ |
| 2 | 80€ |
| 3 | 150€ |
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο πλαίσιο του αγώνα με τον Παναιτωλικό επισημαίνει στους φιλάθλους της ομάδας μας τα εξής:
– Οι θύρες του γηπέδου θα ανοίξουν τρεις ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα, δηλαδή στις 4.30 μ.μ.
– Κατά την άφιξή τους στο γήπεδο, οι φίλαθλοι οφείλουν να περιορίσουν το χρόνο παραμονής τους σε κοινόχρηστους χώρους και να κατευθύνονται άμεσα προς τη θύρα εισόδου όπου βρίσκεται η θέση τους.
Συνέντευξη στην «Gazzetta dello Sport», παραχώρησε ο Αλμπέρτο Μπρινιόλι ο οποίος μίλησε για πολλά και διάφορα από το ελληνικό πρωτάθλημα και την παρουσία του στον Παναθηναϊκό.
Ο τερματοφύλακας του «τριφυλλιού» μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στα καρότα πέταξαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού στο ντέρμπι, στο περιστατικό με την κροτίδα στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, ενώ χαρακτήρισε τον Παναθηναϊκό με τη Μίλαν του Πιόλι. Παράλληλα σημείωσε πως: «θα τρέξω στον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας αν πάρουμε το πρωτάθλημα»!
- Πώς είναι το ποδόσφαιρο στην Αθήνα;
«Το επίπεδο έχει σαφώς βελτιωθεί σε σύγκριση με πέρυσι. Οι ομάδες που δίνουν μάχη κόντρα στην κυριαρχία του Ολυμπιακού αυξήθηκαν. Η 5άδα της κατηγορίας, αν έπαιζε στην Ιταλία, θα εξασφάλιζε την παραμονή. Το πρόβλημα είναι ότι πέρα από τις τρεις ομάδες της Αθήνας και τις δύο της Θεσσαλονίκης, οι άλλες 8-9 δυσκολεύονται. Στην Ελλάδα τα τηλεοπτικά δικαιώματα φέρνουν λιγότερα χρήματα από την Ιταλία. Μπορεί να γίνουν συμφωνίες με μία από τις δύο τηλεοπτικές εταιρείες της χώρας, αλλά αναλογικά μιλάμε για χαμηλότερα έσοδα. Εδώ, αν δεν είσαι από τις ομάδες της Αθήνας, είναι δύσκολο να σκεφτείς να ξοδέψεις δύο εκατ. ευρώ για έναν παίκτη».
- Πως θα πεις σε έναν Ιταλό για ένα ντέρμπι της Αθήνας;
«Μπορείτε να αναφερθείτε σε ό,τι συμβαίνει στις εξέδρες. Ήμασταν στην έδρα του Ολυμπιακού, υπάρχει θερμή ατμόσφαιρα κάθε φορά. Πέταξαν μερικά καρότα στο γήπεδο. Εκτίμησα και τα καρότα, λαμβάνοντας υπόψη ότι στο άλλο ντέρμπι, κόντρα στην ΑΕΚ, έπεσαν βόμβες κοντά στην εστία μου».
- Μπορείς να μας πεις το όνομα ενός συμπαίκτη σου που προτείνεις για την Serie A;
«Μπερνάρντ, χωρίς αμφιβολία. Το βιογραφικό του μιλάει από μόνο του. Επαιξε στο Παγκόσμιο Κύπελλο με την Βραζιλία. Από όλο το ελληνικό πρωτάθλημα, λέω ότι ο Κωνσταντελιάς μπορεί να έχει τεράστια έκρηξη στην καριέρα του. Ξέρω ότι τον θέλει η Μίλαν».
- Πόσο πρέπει να περιμένει ένα τόσο μικρό παιδί;
«Οφείλεις να πιστεύεις στους νέους, διαφορετικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να τους αποκτήσεις. Για όσους δεν προέρχονται από τα 5 μεγάλα πρωταθλήματα της Ευρώπης, χρειάζεται υπομονή. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για το Βέλγιο, από όπου προέρχεται για παράδειγμα ο Ντε Κετελάρε της Μίλαν. Έπαιξα με τον Νικολάου στην Εμπολι, ήρθε από τον Ολυμπιακό αλλά του πήρε ενάμιση χρόνο για να προσαρμοστεί στην Ιταλία».
- Σου λείπει η Serie A;
«Ναι, αλλά δεν θα έκανα τα πάντα για να επιστρέψω. Εδώ προσπαθώ να εκμεταλλευτώ την καλή ευκαιρία που μου δόθηκε, έχω ακόμη ενάμιση χρόνο συμβόλαιο. Το περασμένο καλοκαίρι με προσέγγισαν ομάδες από την Serie A αλλά δεν ήταν μια προοπτική που μου άρεσε».
- Πώς είναι ο αέρας στην πράσινη πλευρά της Αθήνας; Μπορείς να κατακτήσεις το πρωτάθλημα;
«Ούτε εμείς αλλά ούτε ο σύλλογος περιμέναμε ότι θα βρισκόμασταν στην κορυφή στα τέλη Φεβρουαρίου. Πέρυσι πήραμε το Κύπελλο, περάσαμε στα προκριματικά της Conference League, αλλά αποκλειστήκαμε αμέσως. Το 2023 είχαμε στόχο να βελτιωθούμε. Αν όντως κατακτήσουμε τον τίτλο θα είναι ένα θαύμα. Κατά μία έννοια, αυτή η σεζόν είναι μια επιβεβαίωση της προόδου που υπάρχει από πέρυσι. Αναλογικά, βλέπω τον Παναθηναϊκό ως την Μίλαν του Στέφανο Πιόλι. Προσπαθεί πάντα να βελτιώνεται και καλείται να επιβεβαιώσει ό,τι καλό έγινε την περασμένη χρονιά μετά από σερί δύσκολες σεζόν».
- Τι είσαι διατεθειμένος να κάνεις αν ο Παναθηναϊκός πάρει τον τίτλο;
«Τον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας. Σκεφτείτε ότι δυσκολεύομαι να κάνω έστω και δύο χιλιόμετρα, οπότε θα ήταν κάτι τεράστιο».
- Δεν μπορεί να ξεχάσει κανείς το γκολ που πέτυχες κόντρα στον Ντοναρούμα στο ματς με την Μίλαν, προσπάθησες να σκοράρεις και στην Ελλάδα;
«Ναι, το παραδέχομαι. Στο ντέρμπι του πρώτου αγώνα με τον Ολυμπιακό χαναμε με ένα γκολ και είχαμε φάουλ στα πλάγια. Ήμουν ήδη στην περιοχή έτοιμος να διεκδικήσω την κεφαλιά, όμως ο διαιτητής κλήθηκε από το VAR και μετέτρεψε το φάουλ σε πέναλτι. Ηταν καλύτερα έτσι».
- Τι διαλέγεις, πίτσα ή πίτα γύρο;
«Πίτσα, χωρίς αμφιβολία. Εκτιμώ όμως το τζατζίκι και το σουβλάκι. Η ελληνική κουζίνα δεν είναι κακή. Αρκεί που δεν φτιάχνουν ζυμαρικά. Μόνο εμείς μπορούμε να το κάνουμε αυτό».
- Θέλεις να κατακτήσεις το πρωτάθλημα και μετά να παίξεις στο Champions League. Ποιον θα ήθελες να αντιμετωπίσεις στη φάση των ομίλων;
«Από τους Ιταλούς, μια από τις δύο ομάδες του Μιλάνο. Το Champions League στο San Siro είναι το πιο κοντινό πράγμα στον Παράδεισο. Αλλά από τα άλλα μεγάλα club, λέω Μπαρτσελόνα. Δεν έχω πατήσει ποτέ το χορτάρι στο Camp Nou».
Το όνομα του Δημήτρη Κουρμπέλη φέρνουν στο μεταγραφικό προσκήνιο της Ρέιντζερς τα ξένα ΜΜΕ, την ώρα που στο παρελθόν το όνομα του αρχηγού του Παναθηναϊκού έχει συνδεθεί και με την Σέλτικ.
Σύμφωνα με τα ΜΜΕ της Σκωτίας το συμβόλαιο του βασικού αμυντικού χαφ της Ρέιντζερς, Ράιαν Τζακ ολοκληρώνεται το προσεχές καλοκαίρι την ίδια ώρα που έχει προτάσεις από ομάδες της Premier League. Ως εκ τούτου η ιστοσελίδα «Footballfancast», υπογραμμίζει πως ο Κουρμπέλης έχει τις προδιαγραφές για να τον αντικαταστήσει, ενώ θετική γνώμη για τον παίκτη έχει εκφράσει και ο προπονητής της ομάδας, Μίκαελ Μπικ.
Στο ρεπορτάζ δεν διευκρινίζεται αν έχει γίνει κίνηση για την απόκτησή του, ενώ να θυμίσουμε πως το συμβόλαιο του Κουρμπέλη με τον Παναθηναϊκό ολοκληρώνεται το προσεχές καλοκαίρι.
Το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης» αλλά και το ακυρωθέν γκολ των «ερυθρολεύκων» σχολίασε στην εκπομπή Monday FC της NOVA ο Ντέμης Νικολαΐδης.
Ο παλαίμαχος επιθετικός σημείωσε πως το γκολ του Ολυμπιακού ήταν οφσάιντ, άρα καλώς ακυρώθηκε, ενώ μίλησε και για τους κορυφαίους της κάθε ομάδας.
Για το οφσάιντ γκολ του Ολυμπιακού: «Σοβαρά μιλάς; Τι θέλεις να πούμε; Να πούμε τι; Ότι είδαμε έναν Πορτογάλο διαιτητή που έπαιξε υπέρ μίας ομάδας ή υπέρ της άλλης; Μία χαρά ήταν η απόφαση. Ο Ελ Αραμπί δεν πηδάει; Δεν τζαρτζάρει τον αμυντικό; Υπάρχει διαιτητής ξένος και VAR. Δηλαδή τι; Πρέπει να είμαστε ψύχραιμοι, κανένας δεν μας κυνηγάει... Ήταν οφσάιντ. Όσο πάμε προς το τέλος του πρωταθλήματος, μην κυριαρχήσουν οι δηλώσεις και οι ανακοινώσεις, δεν αξίζει σ' αυτό το πρωτάθλημα να πάμε έτσι».
Για το αγωνιστικό μέρος σχολίασε: «Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος, θα μπορούσε να κερδίσει... Θα μπορούσε να χάσει κιόλας στη μεγάλη ευκαιρία του Σπόραρ, στο σουτ. Ο Παναθηναϊκός ήταν στημένος για να πάρει το Χ, ο Ολυμπιακός μπήκε με νοοτροπία να πάρει το ματς, ήταν λίγο άτυχος. Με την ΑΕΚ ο Παναθηναϊκός έπαιξε καλύτερα.
Σε καλή μέρα ο Παναθηναϊκός είχε τον Κουρμπέλη, πολλή δουλειά έκανε και ο Μπερνάρ. Πολλοί παίκτες του Ολυμπιακού ήταν καλοί. Πολύ καλός ο Εμβιλά και ο Ροντινέι».
Το υπάρχον σύστημα της UEFA με τις προκρίσεις των ομάδων στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις θέλησε να κατακρίνει ο Αντρέα Ανιέλι, ο οποίος μεταξύ άλλων έκανε αναφορά και στον Παναθηναϊκό.
Ο πρώην πρόεδρος της Γιουβέντους μιλώντας στην ολλανδική εφημερίδα «De Telegraaf», υπογράμμισε πως με την υπάρχουσα μορφή των ευρωπαϊκών διοργανώσεων, ομάδες όπως ο Παναθηναϊκός δεν έχουν μέλλον. Παράλληλα υπεραμύνθηκε της προσπάθειας της ίδρυσης της European Super League, όπου υπήρξε ιδρυτικό μέλλον.
«Το μονοπώλιο της UEFA πρέπει να σπάσει για να δώσει στους συλλόγους ένα οικονομικά σταθερό μέλλον. Ένα μέλλον στο οποίο οι σύλλογοι δεν θα καταρρέουν αν δεν προκριθούν για μία χρονιά στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Αυτό είναι ένα πρόβλημα για κάθε σύλλογο.
Με τέτοια αβεβαιότητα, δεν είναι δυνατό ως σύλλογος να λαμβάνεις μακροπρόθεσμες, βιώσιμες και ορθές αποφάσεις. Γι’ αυτό και είμαι υπέρ ενός συστήματος πρωταθλήματος στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο σε κορυφαίο επίπεδο, με περισσότερος οικονομικές και αθλητικές ευκαιρίες για όλους.
Το 2019 ο Αλεξάντερ (Τσέφεριν) και εγώ ήμασταν έτοιμοι. Οι κορυφαίοι σύλλογοι από τις υποκατηγορίες της ECA (τότε περίπου 130 ευρωπαϊκοί επαγγελματικοί σύλλογοι) είχαμε συμφωνήσει σε μία νέα μορφή.
Οι μεσαίου μεγέθους σύλλογοι στα μεγάλα πρωταθλήματα, οι μάνατζερ των μεγάλων πρωταθλημάτων και ορισμένες εθνικές ομοσπονδίες είδαν την νέα μορφή ως απειλή και έτσι ο Τσέφεριν αποσύρθηκε.
Όταν η UEFA αποφάσισε να μπλοκάρει το πλάνο, προέκυψαν σχέδια εκτός UEFA για την διοργάνωση ενός νέου πρωταθλήματος με όλους τους συλλόγους της ECA.
Αν το πρότζεκ ευοδωθεί θα εξαρτηθεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Εσωτερικά, ήταν ένας πόλεμος που δεν μπορούσα να κερδίσω. Αν και ξέρω ότι το υπάρχον σύστημα δεν προσφέρει μέλλον σε ομάδες όπως ο Άγιαξ, η Άντερλεχτ, η Σέλτικ, η Μπενφίκα, ο Παναθηναϊκός, ο Ερυθρός Αστέρας.
Επομένως δεν μπορείς να μείνεις στάσιμος αλλά να πάρεις άλλους δρόμους αναφορικά με αυτό που θέλεις να κάνεις για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο σε επίπεδο συλλόγων».
Σε απόλυτη συμφωνία με τις αποφάσεις του Ζοάο Πινέιρο, του Πορτογάλου διαιτητή που σφύριξε το ντέρμπι του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, ήρθαν οι Παναγιώτης Βαρούχας και Αριστομένης Κουτσιαύτης.
Οι δύο πρώην διαιτητές σχολίασαν τις αποφάσεις του Πινέιρο σε τηλεοπτικές εκπομπές, λέγοντας πως σωστά δεν μέτρησε το γκολ του Ολυμπιακού, ενώ επίσης σωστά αποβλήθηκε ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος.
Αρχικά ο Παναγιώτης Βαρούχας είπε στην «Αθλητική Κυριακή»: «Για το γκολ του Ολυμπιακού, την ώρα που γίνεται η μεταβίβαση ο Ελ Αραμπί είναι σε θέση οφσάιντ. Κάνει διεκδίκηση της μπάλας, συμμετέχει στη φάση. Σωστά πήγε στο VAR και είδε την παράβαση. Ήταν σε θέση οφσάιντ και κάνει συμμετοχή στη συνέχεια.
Είναι παράβαση, είναι κίτρινη, σωστά δόθηκε στον Σωκράτη. Η 2η κίτρινη, κάνει προβολή, το χέρι δεν είναι στήριξης. σηκώνει το χέρι του και σταματά την κατεύθυνση της μπάλας. Ήταν σωστή η 2η κίτρινη και στη συνέχεια η κόκκινη».
Στη συνέχεια ο Αριστομένης Κουτσιαύτης είπε στην εκπομπή «Τοtal Football»: «Ο παίκτης του Ολυμπιακού είναι οφσάιντ. Διεκδικεί τη μπάλα. Η κίνησή του επιδρά στον αντίπαλο. Στη συνέχεια μπαίνει το γκολ. Ο κανονισμός λέει πως οταν ειναι σε θέση οφσάιντ, τιμωρείται για αυτό όταν εμπλέκεται ενεργά στο παιχνίδι, διεκδικώντας τη μπάλα από τον αντίπαλο, πηδώντας για τη μπάλα. Αυτή η ενέργειά του επιδρά στον αντίπαλο και υπάρχει και επαφή. Στη συνέχεια ο Βαλμπουενά διεκδικεί τη μπάλα με υποψία φάουλ. Είναι μία φάση στην οποία ο διαιτητής έχει καλύτερη άποψη, καθώς βρίσκεται στον αγωνιστικό χώρο, θα θεωρούσα πως αυτή η φάση βρίσκεται στη γκρίζα ζώνη. Έτσι και αλλιώς δεν έχει σημασία, διότι έχει προηγηθεί το οφσάιντ. Είναι μία πολύ εύκολη φάση. Διδάσκεται σε όλα τα βιντεο της UEFA και νομίζω πως 100 στους 100 διαιτητές θα το έδιναν. Ο βοηθός βρίσκεται σε λάθος θέση και αυτό δημιούργησε όλο το χαμό.
Η δεύτερη κίτρινη στον Σωκράτη, δεν υπάρχει κάρτα για χέρι αλλά για υποσχόμενη επίθεση. Ο παίκτης του Ολυμπιακού κάνει το μαρκάρισμα και στη συνέχεια με μία δεύτερη κίνηση. Σωστή η απόφαση του διαιτητή. Ο κανονισμός λέει πως όταν το χέρι εκτείνεται πέρα από το σώμα οριζόντια δεν είναι χέρι στήριξης, που είπε ο Σωκράτης στις δηλώσεις του μετά το ματς».
Την ήττα με 2-1 γνώρισε η ομάδα Κ19 του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για την 24η αγωνιστική.
Το «τριφύλλι» ήταν ανώτερο από τους «ερυθρόλευκους» είχε ευκαιρίες και δύο δοκάρια με τους Καλοσκάκη και Βολάκη, αλλά του κόστισαν στο φινάλε τα ατομικά λάθη, τα οποία του στέρησαν το δικαίωμα να φύγει με βαθμό ή βαθμούς από τους Ρέντη.
Ο Παναθηναϊκός άρχισε το ντέρμπι δυναμικά αγγίζοντας το γκολ μόλις στο 1′ με σουτ του Καλοσκάμη στο δοκάρι. Η πίεση συνεχίστηκε από πλευράς «τριφυλλιού» και στο 5′ ο Νταμπίζας απ’ το ύψος της μικρής περιοχής, έπειτα από ενέργεια του Καλοσκάμη, άνοιξε το σκορ για τον Παναθηναϊκό, που στο 10′ θα μπορούσε να έχει πετύχει και δεύτερο γκολ σε μεγάλη ευκαιρία του Βολάκη. Ο εξτρέμ του «τριφυλλιού» όμως νικήθηκε απ’ τον Παπαδούδη στο τετ α τετ.
Ο Παναθηναϊκός διατήρησε τα ηνία στο ματς, ενώ είχε και δεύτερο δοκάρι με τον Βολάκη στο β’ ημίχρονο. Κόντρα στη ροή του αγώνα κι ενώ οι «πράσινοι» είχαν τον έλεγχο, ο Ολυμπιακός εκμεταλλεύτηκε τα ατομικά λάθη των «πρασίνων» και αφού μείωσε με τον Χαραλαμπόγλου στο 87′, πέτυχε και το νικητήριο γκολ στο 95′ με τον ίδιο παίκτη για το τελικό 2-1.
Ολυμπιακός: Παπαδούδης, Φρέρης, Ρέτσος, Κ. Κωστούλας, Καλογερόπουλος, Τσέλα, Κουτσογούλας, Μουζακίτης, Μπ. Κωστούλας, Προκοπίου, Σταυρόπουλος.
Παναθηναϊκός: Παναγάκος, Τσεβάς, Παυλάκης, Προδρομίτης, Κάτρης, Λιατίφης (85′ Νικολετόπουλος), Συμεωνίδης, Καλοσκάμης, Κυριόπουλος (75′ Καλός), Καλοσκάμης (85′ Τσιάβος), Νταμπίζας (90′ Ναλιτζής).
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στη συνέντευξη Τύπου του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, έβαλε στη θέση του «δημοσιογράφο»-οπαδό του Ολυμπιακού, ο οποίος θέλησε να προβοκάρει με ερώτησή του τον Σέρβο τεχνικό.
Σήμερα η ΠΑΕ Παναθηναϊκός με βίντεο έδωσε στη δημοσιότητα ολόκληρη την συνέντευξη Τύπου του Ιβάν Γιοβάνοβιτς μετά το τέλος του ντέρμπι.