Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τον Παναθηναϊκό ο Φώτης Ιωαννίδης σημείωσε πως είναι δεμένος με το «τριφύλλι» με το οποίο θέλει τρόπαια και πορείες στην Ευρώπη.
Από πέρυσι φοράς μία φανέλα με έναν «βαρύ» αριθμό για την ιστορία του Παναθηναϊκού. Φέτος έγινες σύνθημα στην εξέδρα. Τι μπορείς να πετύχεις από εδώ και πέρα;
«Ελπίζω να βοηθάω την ομάδα κάθε χρόνο να πετυχαίνει τους στόχους της και να αυτοί δεν είναι άλλοι από το να κερδίζουμε πρωταθλήματα, κύπελλα και μεγάλες πορείες στην Ευρώπη. Αυτοί είναι οι βασικοί μου στόχοι και θεωρώ ότι και ατομικά με ρεκόρ και ασίστ θα βοηθήσουν την ομάδα».
Έχεις ήδη 98 συμμετοχές με τον Παναθηναϊκό. Με το νέο συμβόλαιο που πιστεύεις πως μπορείς να φτάσεις;
«Η αλήθεια είναι πως δεν θα πω έναν ακριβή αριθμό, αλλά η αλήθεια είναι πως είμαι δεμένος με την ομάδα και θέλω να φτάσω όσες περισσότερες συμμετοχές γίνεται, ώστε να βοηθήσω την ομάδα μέσα στα επόμενα χρόνια να κατακτήσει τρόπαια και να κάνει πορείες στην Ευρώπη».
Την επέκταση του συμβολαίου του Φώτη Ιωαννίδη έως το καλοκαίρι του 2027 ανακοίνωσε επίσημα η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, όπως είχαμε αναφέρει σε ρεπορτάζ νωρίτερα. Ο 23χρονος επιθετικός μετράει ως τώρα 98 εμφανίσεις με 17 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ είναι και 4 φορές διεθνής με την Εθνική Ελλάδας.
Στην πρώτη του δήλωση αμέσως μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο δυναμικός στράικερ ανέφερε: «Νιώθω έτοιμος να αναλάβω περισσότερες ευθύνες, μέσα στο γήπεδο και εκτός».
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την επέκταση συμβολαίου του Φώτη Ιωαννίδη. Ο Έλληνας επιθετικός υπέγραψε νέο συμβόλαιο, με το οποίο παραμένει στην ομάδα έως τον Ιούνιο του 2027.
Ο Φώτης εντάχθηκε στον Παναθηναϊκό το καλοκαίρι του 2020 και αμέσως έγινε βασικό στέλεχος της ομάδας. Με τη φανέλα του Τριφυλλιού έχει αγωνιστεί σε 98 αναμετρήσεις σε όλες τις διοργανώσεις.
Την Πέμπτη 11 Μαΐου στις 14:00 θα κυκλοφορήσουν τα εισιτήρια για το ματς του Παναθηναϊκού με τον Άρη στη Λεωφόρο, το οποίο θα είναι και το τελευταίο για τη φετινή αγωνιστική περίοδο.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός πληροφορεί τους φιλάθλους της σχετικά με τα εισιτήρια της 10ης αγωνιστικής των playoffs του πρωταθλήματος Super League 2022/23 με αντίπαλο τον Άρη στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης» (14/5/2023, 8 μ.μ.), τα εξής:
Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα έχουν ως εξής:
| ΘΥΡΑ | ΤΙΜΗ |
| 6, 7 | 15€ |
| 1Β, 5Γ, 8Β, 12Β | 30€ |
| 1Α, 5Β, 8Α, 12Α | 45€ |
| 5Α, 9, 11 | 100€ |
| 2 | 120€ |
| 3 | 300€ |
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο πλαίσιο του αγώνα με τον Άρη επισημαίνει στους φιλάθλους της ομάδας μας τα εξής:
– Οι θύρες του γηπέδου θα ανοίξουν τρεις ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα, δηλαδή στις 5 μ.μ.
– Κατά την άφιξή τους στο γήπεδο, οι φίλαθλοι οφείλουν να περιορίσουν το χρόνο παραμονής τους σε κοινόχρηστους χώρους και να κατευθύνονται άμεσα προς τη θύρα εισόδου όπου βρίσκεται η θέση τους.
Την εξαιρετική χρονιά την οποία πραγματοποίησε με τα χρώματα του Παναθηναϊκού, αναμένεται να εξαργυρώσει με νέο συμβόλαιο ο Φώτης Ιωαννίδης και μάλιστα άμεσα!
Συγκεκριμένα, ο Έλληνας επιθετικός αυτή την ώρα (15:59) βρίσκεται στα γραφεία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός προκειμένου να υπογράψει νέο συμβόλαιο διάρκειας τεσσάρων ετών (έως το καλοκαίρι του 2027) με το «τριφύλλι», με τις απολαβές του να είναι αυξημένες. Μάλιστα δεν αποκλείεται μέσα στην ημέρα να υπάρξουν και οι επίσημες ανακοινώσεις.
Θυμίζουμε ότι ο Φώτης Ιωαννίδης έχει πετύχει 7 τέρματα τη φετινή σεζόν, χαρίζοντας επί της ουσίας σημαντικούς βαθμούς στον Παναθηναϊκό, που τον κράτησαν μέσα στο κυνήγι του τίτλου.
Στο πλευρό του Ιβάν Γιοβάνοβιτς στάθηκε ο γιος του προπονητή του Παναθηναϊκού, Νίκολα Γιοβάνοβιτς, έπειτα από το ξέσπασμα που είχε ο τεχνικός του «τριφυλλιού» κατά της Super League και της ΕΠΟ, στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε του ντέρμπι στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Με ανάρτησή του στα social media ο Νίκολα Γιοβάνοβιτς ανέφερε: «Πόσο περήφανος είμαι για εσένα δεν περιγράφεται. Πόσο ευλογημένος νοιώθω που σε ζω κάθε μέρα και μαθαίνω από σένα!! Πονάει η αλήθεια!! Άνθρωποι σαν εσένα δεν πέφτουν οπότε θα ξαναγυρίσουμε όπως κάναμε πάντα».
Την προετοιμασία του για τον τελευταίο αγώνα της σεζόν κόντρα στον Άρη ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, με πρωινή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης».
Όσοι ποδοσφαιριστές βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό έκαναν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε μικρό χώρο.
Η προπόνηση κυμάνθηκε σε χαμηλή ένταση, ενώ αύριο (11/5) το πρωί οι «πράσινοι» αναμένεται να προπονηθούν ξανά.
Με ανακοίνωση που εξέδωσε, η Θύρα 13 Άρτας αναφέρεται στον Ιβάν Γιοβάνοβιτς, για τον οποίο μιλάει με τα καλύτερα λόγια, ενώ οι οργανωμένοι οπαδοί του «τριφυλλιού» υπογραμμίζουν πως η ομάδα ήταν απροστάτευτη εξωαγωνιστικό επίπεδο.
Πήγαμε εναντίον όλων, με κάθε πιθανή και απίθανη "ιστορία" απέναντι μας...τους κάναμε να συμπορευτούν με τους δήθεν εχθρούς τους και να πανηγυρίσουν τα γκολ τους εναντίον μας περισσότερο από τα δικά τους...ακούσαμε όποια θεωρία συνωμοσίας περί φιλικών, περί συμμαχιών και λοιπά ευφάνταστα από αυτούς που έστησαν φέτος μέχρι και τα σημαιάκια του κόρνερ για το 2ο πρωτάθλημα στην 9ετή ιστορία τους...
ΙΒΑΝ ΓΙΟΒΑΝΟΒΙΤΣ:
Σ' ευχαριστούμε γιατί έκανες ένα ολόκληρο παρακράτος να τρέμει μέχρι την τελευταία στιγμή. Ανακάλυψαν νέους τρόπους, έβγαλαν μεζούρες, "μέθυσαν" διαιτητές, πάτησαν πάνω σε fair play, έπαιξαν βόλει, ενώθηκαν όλοι εναντίον σου και της ομάδας σου.
Σ' ευχαριστούμε γιατί ΜΟΝΟΣ, με το 4ο μπάτζετ, με την ομάδα απροστάτευτη και χωρίς διοίκηση όπως 20 χρόνια πριν στη Ριζούπολη, έκανες τόσες υπερβάσεις...
Σ' ευχαριστούμε γιατί έδωσες μετά από χρόνια νόημα στις Κυριακές μας
Σ' ευχαριστούμε γιατί αντιπροσωπεύεις το ήθος και τις αξίες.
ΑΛΛΟΙ πρέπει να νιώθουν άσχημα για όσα έκαναν με τον τρόπο που τα έκαναν, όχι ΕΣY... ελπίζουμε να μείνεις για χρόνια στο τιμόνι και να σε αφήσουν να επαναφέρεις την ομάδα σε πρωταγωνιστικό επίπεδο σε Ελλάδα και Ευρώπη
Την Κυριακή θα είμαστε εκεί που είναι η θέση μας και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα χρονιά με τα προκριματικά του Champions League μετά από χρόνια.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑΧΤΗ
ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΥΡΑ 13
Ο Ντέμης Νικολαΐδης σχολίασε τις δηλώσεις του Ιβάν Γιοβάνοβιτς μετά την ήττα του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, αναφέροντας πως ο προπονητής του «τριφυλλιού» είναι σκληρός με τον εαυτό του, ενώ παράλληλα διέκρινε πως οι «πράσινοι» ήταν εξαντλημένοι από τον COVID.
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του Ιβάν Γιοβάνοβιτς είπε: «Δεν θεωρώ ότι έχασε το πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός, δεν το έχασε μόνος του, αλλά γιατί είχε απέναντί του μια πολύ δυνατή ΑΕΚ. Ο Γιοβάνοβιτς είναι πολύ σκληρός με τον εαυτό του. Ήταν εκπληκτικό αυτό που έκανε φέτος χωρίς να έχει ένα τόσο μεγάλο και ποιοτικό ρόστερ όπως η ΑΕΚ».
Για την εικόνα των «πράσινων» στο ντέρμπι, ανέφερε: «Ο Παναθηναϊκός φάνηκε εξαντλημένος από τον Covid. Φάνηκε σαν να κράτησε δυνάμεις στο πρώτο ημίχρονο, ίσως γιατί ο Γιοβάνοβιτς έκρινε ότι οι παίκτες του δεν θα μπορούσαν να αντέξουν σε υψηλό ρυθμό σε όλο το ματς. Στο δεύτερο μέρος ο Παναθηναϊκός ανέβηκε, αλλά δεν έκανε ευκαιρίες. Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος και κέρδισε δίκαια».
Ανακοίνωση για τη διαιτησία του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό εξέδωσε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, με το «τριφύλλι» να υπογραμμίζει πως ο μη καταλογισμός πέναλτι στην ανατροπή του Σπόραρ στο 57ο λεπτό αλλάζει τα δεδομένα του αγώνα
Για ακόμα μία φορά εφέτος μία εις βάρος μας διαιτητική απόφαση, ο μη καταλογισμός πέναλτι στην ανατροπή του Σπόραρ στο 57ο λεπτό, αλλάζει τα δεδομένα του αγώνα. Κατάντησε ρουτίνα πλέον η εις βάρος μας αδικία.
Ο Άντραζ Σπόραρ στις δηλώσεις του μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Ολυμπιακό σημείωσε πως οι «πράσινοι» δεν έπαιξαν καλά και δεν άξιζαν τη νίκη.
«Δεν αξίζαμε τη νίκη, δεν παίξαμε όπως έπρεπε. Ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος, ήταν ο αγώνας της χρονιάς έχουμε ακόμα ένα ματς αλλά δεν παίξαμε καλά».
Για τη φάση του Μπερνάρντ: «Αν ο Μπερνάρντ έβαζε το γκολ θα έδινε ώθηση στην ομάδα. Αν ο Μπερνάρντ το είχε βάλει ίσως το αποτέλεσμα ήταν διαφορετικό, όμως κάναμε μία ευκαιρία και σε αυτά τα ματς δε νικάς με μία ευκαιρία».