Μεταγραφικό σενάριο με πρωταγωνιστή τον Κρίστοφερ Ολιβάρες, γιo του Πέρσι Ολιβάρες, ο οποίος στο παρελθόν αγωνίστηκε στον Παναθηναϊκό αλλά και τον ΠΑΟΚ, ήρθε στο φως της δημοσιότητας από το Περού.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα «elfutbolero», ο Κρίστοφερ Ολιβάρες, έχει τραβήξει το ενδιαφέρον πολλών ομάδων από την Ελλάδα. Ανάμεσα τους είναι ο Παναθηναϊκός, αλλά και οι ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός.
Ο 24χρονος επιθετικός, ο οποίος γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη όταν ο πατέρας του έπαιζε στον ΠΑΟΚ τη φετινή σεζόν μετράει έξι γκολ και τρεις ασίστ σε 13 παιχνίδια στην πρώτη κατηγορία του Περού με τη φανέλα της Ντεπορτίβο Μουνισιπάλ. Μάλιστα, έχει καταφέρει να αποκτήσει και μικρή εμπειρία από το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, αφού για μικρό διάστημα αγωνίστηκε στην πορτογαλική Γκιμαράες.
Την προσθήκη του Γιάννη Παπαδημητρίου ανακοίνωσε επίσημα η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, με το νέο μέλος της «πράσινης» οικογένειας να αναλαμβάνει ρόλο τεχνικού διευθυντή.
Ο Παπαδημητρίου εκτός από τη συνδρομή του στη διοίκηση θα προσφέρει βοήθεια και στον Ιβάν Γιοβάνοβιτς, αναφορικά με το μεταγραφικό κομμάτι. Θυμίζουμε πως ο Γιάννης Παπαδημητρίου είχε διατελέσει στο ίδιο πόστο τόσο στην Ξάνθη όσο και στην ΑΕΚ, ενώ στην τελευταία υπήρξε και εκτελεστικός διευθυντής.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει ότι ο Γιάννης Παπαδημητρίου αναλαμβάνει τον ρόλο του τεχνικού διευθυντή. Ο κ. Παπαδημητρίου βρίσκεται ήδη σε συνεργασία με τη διοίκηση και την τεχνική ηγεσία για την υλοποίηση του μεταγραφικού σχεδιασμού της ομάδας.
Ο Γιάννης Παπαδημητρίου έχει διατελέσει τεχνικός διευθυντής στην Ξάνθη και στην ΑΕΚ, όπου αργότερα ανέλαβε και χρέη εκτελεστικού διευθυντή.
Ισόπαλος με σκορ 2-2 αναδείχτηκε ο Παναθηναϊκός Β’ κόντρα στην Αναγέννηση Καρδίτσας, στο ΟΑΚΑ για την 26η αγωνιστική του πρωταθλήματος Super League 2.
Οι «πράσινοι» αν και προηγήθηκαν δύο φορές στο ματς δεν κατάφεραν να πάρουν τους τρεις βαθμούς της νίκης. Ο Μπιλάλ ήταν ο σκόρερ και των δύο τερμάτων του «τριφυλλιού».
Το παιχνίδι ξεκίνησε νωθρά, αλλά μετά το δεκάλεπτο ο ρυθμός ανέβηκε, με το Τριφύλλι να παίρνει την κατοχή της μπάλας και να απειλεί στο 10ο λεπτό, με το σκαστό σουτ του Κυριόπουλου μέσα από την περιοχή το οποίο απέκρουσε ο Τσέλιος. Η δε Αναγέννηση έφτασε κοντά στο 0-1 στην αμέσως επόμενη φάση, όταν από γέμισμα από αριστερά ο Πολίτης σούταρε από θέση μέσα δεξιά, αλλά η μπάλα βρήκε στο αριστερό δοκάρι του Σουρδή.
Ο Παναθηναϊκός Β' «απάντησε» στο 13’, καθώς μετά τη σέντρα του Μαρτίνη από την αριστερή πλευρά στο δεύτερο δοκάρι, ο Μαντσίνι βρέθηκε τετ α τετ με τον Τσέλιο από πλάγια θέση, αλλά πλάσαρε πάνω του. Ακολούθησαν μια ημιτελής προσπάθεια του Ριμπέιρο στο 20ο λεπτό, με τον Λάμψια να καθαρίζει την φάση στα καρέ της ομάδας του και ένα διαγώνιο σουτ του Μαρτίνη αριστερά της περιοχής, δύο λεπτά μετά.
Με τους «πράσινους» να συνεχίζουν να ελέγχουν τον ρυθμό και να φτάνουν στο 1-0 με τη συμπλήρωση μισής ώρας αγώνα, όταν από σέντρα του Μαρτίνη από τα αριστερά ο Μπιλάλ με κοντινή προβολή, άνοιξε το σκορ. Oι φιλοξενούμενοι ανέβασαν την πίεσή τους και προσπάθησαν να αντιδράσουν στο 38’, με το σουτ του Κοζορώνη έξω από την περιοχή να περνάει λίγο δίπλα από την εστία του Σουρδή. Τελικά, έφτασαν στην ισοφάριση στο 43ο λεπτό, με τον Πολίτη να δίνει την ασίστ στον Βερνάρδο ο οποίος με σκαστό σουτ πέτυχε το 1-1.
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με τις δύο ομάδες να μην μπορούν να βρουν τους χώρους για να γίνουν απειλητικές, παρότι ο Παναθηναϊκός Β' κυκλοφόρησε με υπομονή την μπάλα. Ενώ ήταν η Αναγέννηση εκείνη που έφτασε πρώτη κοντά στο γκολ, με τον Σουρδή να αποκρούει εντυπωσιακά το σουτ του Ριμπέιρο λίγο έξω από την μικρή περιοχή, στο 61’.
Αντιθέτως, ο Φουρτάδο -που είχε περάσει αλλαγή λίγο νωρίτερα- έκανε την ατομική ενέργεια από αριστερά, έβγαλε την παράλληλη σέντρα και ο Μπιλάλ με το δεύτερο προσωπικό του τέρμα, σημείωσε το 2-1 στο 64’. Οι παίκτες του Σωτήρη Αντωνίου έφτασαν κοντά και σε τρίτο γκολ, στο 70ο λεπτό, με τον Φουρτάδο να αστοχεί σε δύο χρόνους από το ύψος του πέναλτι, αν και αμαρκάριστος, μετά το γέμισμα του Μαρτίνη.
Ο Παναθηναϊκός Β προσπάθησε να κάνει διαχείριση του προβαδίσματός του στη συνέχεια, βλέποντας ένα δυνατό σουτ του Εμπό στο 76’ να περνάει λίγο δίπλα από την εστία. Την ώρα που η ομάδα της Θεσσαλίας έγινε απειλητική μέσω του μακρινού σουτ του Κοζορώνη δύο λεπτά αργότερα, με τον Σουρδή να το μπλοκάρει εύκολα.
Μπαίνοντας στο τελευταία λεπτά του ματς, η Αναγέννηση πίεσε περισσότερο και έφτασε στην ισοφάριση, μετά την ατομική ενέργεια του -ερχόμενου από τον πάγκο- Μπάτροβιτς, που πέτυχε το 2-2 στο 86’.
Παναθηναϊκός Β’: Σουρδής, Λάμψιας, Προδρομίτης, Σιδεράς, Μαρτίνης, Καραμπάς (61’ Βουτσάς), Αθανασακόπουλος (89’ Νταμπίζας), Κρυπαράκος (62’ Φουρτάδο), Μαντσίνι (62’ Εμπό), Κυριόπουλος (89’ Καρβούνης), Μπιλάλ.
Αναγέννηση Καρδίτσας: Τσέλιος, Σταμόπουλος, Δημόπουλος, Κοζορώνης, Μπάλας, Μπούζας (76’ Μπάτροβιτς), Βερνάρδος (87’ Κορέλας), Πολίτης (73’ Γιάκος), Αναστασόπουλος, Σκόνδρας, Ριμπέιρο.
Στη «μάχη» της 26ης αγωνιστικής του Α' Ομίλου της Super League 2 μπαίνει απόψε ο Παναθηναϊκός Β', ο οποίος φιλοξενεί στο ΟΑΚΑ την Αναγέννηση Καρδίτσας (16:00).
Οι «πράσινοι» μετά την ήττα από τον Απόλλωνα Πόντου θέλουν να επιστρέψουν στις νίκες αλλά και στις καλές εμφανίσεις. Ωστόσο για να το πετύχουν αυτό εκτός από το εμπόδιο της Αναγέννησης θα πρέπει να ξεπεράσουν και τα προβλήματα.
Το «τριφύλλι» θα αγωνιστεί χωρίς τον τραυματία Ταβάρες, τον Αγκοστίνιο που απουσιάζει με άδεια καθώς και τους Σαρδέλη και Αντωνίου, οι οποίοι είναι εκτός λόγω ίωσης.
Ο Γιουματζίδης θα είναι ο διαιτητής της σημερινής αναμέτρησης , έχοντας για βοηθούς του Δέλλιο και Νάστο.
|
Θέση |
Ομάδα |
Αγώνες |
Βαθμολ |
|
1 |
ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ |
23 |
57 |
|
2 |
Α.Ε. ΛΑΡΙΣΑΣ |
24 |
48 |
|
3 |
ΠΑΟΚ Β |
23 |
44 |
|
4 |
ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ |
23 |
40 |
|
5 |
Π.Ο.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ |
23 |
40 |
|
6 |
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
23 |
39 |
|
7 |
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Β |
23 |
29 |
|
8 |
ΑΛΜΩΠΟΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ |
24 |
28 |
|
9 |
ΔΙΑΓΟΡΑΣ Γ.Σ. |
23 |
27 |
|
10 |
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ |
23 |
26 |
|
11 |
ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΟΝΤΟΥ |
24 |
25 |
|
12 |
ΒΕΡΟΙΑ Ν.Π.Σ |
23 |
24 |
|
13 |
ΗΡΑΚΛΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ |
23 |
22 |
|
14 |
ΘΕΣΠΡΩΤΟΣ Α.Σ. |
24 |
17 |
|
15 |
ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ |
24 |
4 |
Ο Παναθηναϊκός έχει ήδη ξεκινήσει το «χτίσιμο» της ομάδας για τη νέα σεζόν. Οι προσθήκες ποιοτικών ποδοσφαιριστών στο ήδη υπάρχον ρόστερ είναι το πρώτο που θέλουν να κάνουν οι άνθρωποι του «τριφυλλιού», κάτι που ισχύσει και για τη θέση του δεξιού μπακ.
Ένας από τους ποδοσφαιριστές που έχουν ξεχωρίσει για τη συγκεκριμένη θέση είναι ο Άνχελο Πρεσιάδο. Ο 25χρονος διεθνής δεξιός οπισθοφύλακας από το Εκουαδόρ αγωνίζεται στην Γκενκ και το συμβόλαιο του ολοκληρώνεται το καλοκαίρι. Ωστόσο υπάρχει επιλογή ανανέωσης για δύο χρόνια ακόμα, χωρίς προς ώρας να έχει γίνει γνωστό εάν η βελγική ομάδα θέλει να την ενεργοποιήσει.
Το «τριφύλλι» έχει προσεγγίσει τον ποδοσφαιριστή, σύμφωνα με όσα αναφέρουν από το Βέλγιο και πλέον μένει να φανεί εάν και πως θα προχωρήσει αυτή η υπόθεση για τον Παναθηναϊκό.
Ο Πρεσιάδο, ο οποίος μπορεί να αγωνιστεί και ως αριστερό εξτρέμ, ξεκίνησε την καριέρα του από την Αμέρικα Ντε Κίτο, ενώ έπειτα μετακόμισε στην Ιντεπεντιέντε του Εκουαδόρ, όπου πραγματοποίησε 83 συμμετοχές με 7 γκολ και 8 ασίστ. Τον Ιανουάριο του 2021 πήρε μεταγραφή για την Γκενκ, η οποία δαπάνησε 3 εκατ. ευρώ. Με την Γκενκ μετράει 67 συμμετοχές και 7 ασίστ. Τη φετινή περίοδο, η οποία δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί έχει συμμετάσχει σε 26 παιχνίδια και έχει μία ασίστ.
Τέλος, με την εθνική ομάδα του Εκουαδόρ μετράει 29 συμμετοχές, τρεις από τις οποίες στο τελευταίο Μουντιάλ, όλες ως βασικός.
Ο Μιγκέλ Ταβάρες στάθηκε άτυχος καθώς τραυματίστηκε σοβαρά στη χθεσινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, αφού υπέστη ρήξη χιαστού.
Έτσι σήμερα ο Πορτογάλος πέρασε την πόρτα του χειρουργείου, όπου και ολοκλήρωσε με επιτυχία την επέμβαση για την αποκατάσταση του τραυματισμού του στον οπίσθιο χιαστό σύνδεσμο του δεξιού του ποδιού.
Ο ποδοσφαιριστής θα γυρίσει για ένα διάστημα στην πατρίδα του, μέχρι να ξεκινήσει θεραπεία. Θυμίζουμε πως ο Ταβάρες θα χρειαστεί περίπου εννιά μήνες για να πατήσει ξανά γήπεδο και να επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς.
Μάλιστα μέσω ανάρτησης το «τριφύλλι» έσπευσε να ευχηθεί περαστικά στον ποδοσφαιριστή του Παναθηναϊκού Β’.

Με μία προπόνηση στο «Γιώργος Παπασιδέρης» ολοκληρώθηκε σήμερα το μεσημέρι η προετοιμασία του Παναθηναϊκού Β' για τον αγώνα με την Αναγέννηση Καρδίτσας (19/05, 16:00) στο Ολυμπιακό στάδιο, για την 26η αγωνιστική του Α’ ομίλου της Super League 2.
Το πρόγραμμα των «πράσινων» περιλάμβανε ταχύτητες, rondo, παιχνίδι τακτικής και στατικές φάσεις. Εκτός έμειναν ο τραυματίας Ταβάρες, ο Αγκοστίνιο με άδεια καθώς και οι Σαρδέλης και Αντωνίου λόγω ίωσης.
Μετά το τέλος της προπόνησης, ο Σωτήρης Αντωνίου ανακοίνωσε τους ποδοσφαιριστές που συμπεριλήφθηκαν στην αποστολή του Παναθηναϊκού Β' για το αυριανό εντός έδρας ματς.
Αυτοί είναι οι: Σουρδής, Λίλο, Μαργκόνο, Σερπέζης, Σιδεράς, Βουτσάς, Αθανασακόπουλος, Μαρτίνης, Εμπό, Μαντσίνι, Φουρτάδο, Νταμπίζας, Κυριόπουλος. Δημητριάδης, Κρυπαράκος, Προδρομίτης, Τουρκοχωρίτης, Ρόμπι, Καρβούνης, Λάμψιας, Μπιλάλ, Καραμπάς.
Ο Μπερνάρντ σε συνέντευξη που παραχώρησε αναφέρθηκε στη σεζόν που ολοκληρώθηκε, αλλά και στο θέμα με τον κορωνοϊό πριν από το ματς με τον Ολυμπιακό. Παράλληλα απάντησε σε ερώτηση για το μέλλον του στο «τριφύλλι», υπογραμμίζοντας πως θα παραμείνει στο «τριφύλλι».
-Τι γεύση σου αφήνει συνολικά η σεζόν, αλλά και το φινάλε της;
«Σαφώς και υπάρχει απογοήτευση για το τελικό αποτέλεσμα. Οδηγήσαμε την κούρσα της βαθμολογίας όλη τη σεζόν και στα τελευταία δύο παιχνίδια χάσαμε την κορυφή. Νομίζω πως πρώτα απ’ όλα είναι σημαντικό να μάθουμε απ’ όσα έγιναν σε αυτή τη σεζόν, διότι είναι κάποια πράγματα που δεν πρέπει να συμβαίνουν σε μία ομάδα που παλεύει για το πρωτάθλημα. Χάσαμε σε κάποια σημεία της χρονιάς την αυτοπεποίθησή μας και βαθμούς με χαζό τρόπο. Και πρέπει να μάθουμε να είμαστε πιο δυνατοί στις άσχημες στιγμές και στις δύσκολες στιγμές για να πάμε πολύ καλύτερα την επόμενη σεζόν».
-Πόσο άδικο νιώθεις πως ήταν αυτό που έγινε στο φινάλε της χρονιάς με τα κρούσματα Covid-19 και το γεγονός ότι εξαναγκάστηκε να παίξει ο Παναθηναϊκός ένα ντέρμπι τίτλου με 17 κρούσματα;
«Δεν πιστεύω ότι ήταν ένα θέμα που το έφερε κάποιος απ’ την ομάδα μας απ’ έξω και το πέρασε σε όλους μας. Το πιο πιθανό είναι πως ήρθε από μία άλλη ομάδα. Οπότε είναι διαφορετικό. Γιατί σαν ομάδα προσέχεις τα πάντα γύρω από τον Covid όλη τη σεζόν, κάνεις τεστ κάθε μέρα, είσαι υγιής, όλοι είναι υγιείς μέσα στο κλαμπ και παίζεις με μία ομάδα με Covid-19 και μετά από μία εβδομάδα όλοι στη δική μας ομάδα έχουν κορονοϊό. Παίξαμε εναντίον του Ολυμπιακού και σχεδόν όλη η ομάδα μας είχε Covid-19. Ναι, σύμφωνοι, όλοι μας έχουμε εμβολιαστεί, αλλά δεν είναι το ίδιο να παίζεις με Covid-19. Σαφώς και το κορμί σου παλεύει εναντίον του ιού, αλλά ξοδεύεις ενέργεια για να τρέξεις, για αγωνιστείς, να σκοράρεις, αλλά έχεις τα όριά σου. Οπότε είναι διαφορετικό... Δεν θέλω να φαίνεται σαν να παραπονιέμαι. Δεν θέλω να είμαι εδώ και να λέω «φταίει η Covid». Μπορεί να μην χάσαμε τον τίτλο απ’ αυτό το παιχνίδι. Αλλά όλο αυτό σου αφήνει μία άσχημη αίσθηση, γιατί δεν μας έδωσαν λίγο χρόνο να το ξεπεράσουμε όλο αυτό. Αν ήταν ειλικρινείς απέναντί μας, θα μας έδιναν λίγο χρόνο για να το ξεπεράσουμε. Αλλά δεν το έκαναν. Είναι κρίμα... Γιατί δεν το έχω ξαναδεί αυτό το πράγμα, όπου κι αν έχω παίξει. Να μην ενδιαφέρει κανέναν κάτι τόσο σοβαρό. Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο... Πρέπει να μάθουμε μέσα απ’ αυτή τη διαδικασία και να κάνουμε κάτι ακόμη καλύτερο την επόμενη σεζόν».
-Έχει γραφτεί αρκετές φορές το τελευταίο διάστημα για ενδιαφέρον προς το πρόσωπό σου από ομάδες της Βραζιλίας και συγκεκριμένα την Ατλέτικο Μινέιρο. Ποιες είναι οι σκέψεις σου για την επόμενη σεζόν;
«Θα είμαι εδώ. Έχω συμβόλαιο. Λατρεύω το μέρος, τον Παναθηναϊκό, τον κόσμο του που με έχει αγκαλιάσει απ’ την πρώτη μέρα που ήρθα. Όλα είναι ιδανικά για εμένα. Θα παίξουμε στην Ευρώπη και στα καλοκαιρινά προκριματικά του Champions League, οπότε εύχομαι την επόμενη σεζόν να φέρουμε την ομάδα σε ένα άλλο, ακόμη υψηλότερο επίπεδο. Εφέτος, βελτιωθήκαμε κι εξελιχθήκαμε πάρα πολύ, δείξαμε το μέγεθος και το όνομα αυτού του κλαμπ αλλά μπορούμε να πάμε πολύ καλύτερα την επόμενη χρονιά. Έχουμε μία μεγάλη «αποστολή» για την επόμενη σεζόν...».
Εξαιρετικά άτυχος στάθηκε ο Μιγκέλ Ταβάρες, καθώς ο ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού Β’ στη διάρκεια της σημερινής προπόνησης υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού συνδέσμου! Ο Πορτογάλος θα υποβληθεί σε χειρουργείο και η επιστροφή του στην δράση υπολογίζεται σε εννιά μήνες.
Η ατυχία χτύπησε την πόρτα του Μιγκέλ Ταβάρες, ο οποίος στη διάρκεια της σημερινής προπόνησης του Παναθηναϊκού Β τραυματίστηκε στο δεξί του πόδι.
Ο Πορτογάλος εξτρέμ υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία η οποία έδειξε ότι υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού συνδέσμου.
Ο Ταβάρες θα υποβληθεί σε χειρουργείο και η επιστροφή του στην δράση με τη δεύτερη ομάδα του Τριφυλλιού υπολογίζεται σε εννιά μήνες.
«Κεραυνούς» κατά της ΑΕΚ, της ΕΠΟ και της Super League εξαπέλυσε με δηλώσεις του ο Γιάννης Αλαφούζος, με τον μεγαλομέτοχο του Παναθηναϊκού να υπογραμμίζει μεταξύ άλλων πως η ΑΕΚ έκλεψε το πρωτάθλημα.
Για τα όσα έγιναν πριν από το ματς με τον Ολυμπιακό και στο ματς με την ΑΕΚ: «Πριν αναφερθώ σε όσα έγιναν την προηγούμενη εβδομάδα, να πούμε τι έγινε και πριν. Ξεκινώντας από τα πιο πρόσφατα γεγονότα, όταν παίξαμε με την ΑΕΚ 3-4 παίκτες της είχαν Covid. Μας το είχαν αποκρύψει. Δεν υπάρχει πλέον πρωτόκολλο, αλλά θα έπρεπε να μας το πουν. Δυστυχώς, κολλήσαμε εκεί Covid. Είμαστε η μόνη ομάδα που κάνει καθημερινά PCR, αυτή τη φορά συνέπεσε να κολλήσουν πολλοί παίκτες μας. Είχαμε 16 κρούσματα ποδοσφαιριστών και μεγάλο κομμάτι του προπονητικού τιμ. Όταν προέκυψε το πρόβλημα, ενημερώσαμε την Super League. Υπάρχει διάταξη που προβλέπει τη δυνατότητα αναβολής. Πήγαμε και τους το είπαμε και ενώ συζητούσαμε για Τετάρτη, που κι αυτό ήταν λίγο παράλογο, πιθανόν να μας πρότειναν Τρίτη, ήρθαν και μας είπαν να παίξουμε Τρίτη. Αυτό είναι αστείο. Υπήρχε παρασκηνιακή συμφωνία των ομάδων των playoffs, στην οποία πρωτοστάτησε η ΑΕΚ. Μας ήρθε ένα μπουγιουρντί ότι παίζουμε Δευτέρα και μείναμε όλοι κόκκαλο . Όλο αυτό ήταν παλαβό, απαράδεκτο και δημιούργησε ακραίες συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού. Στα playoffs εμείς δεν έχουμε κανέναν σύμμαχο, ενώ άλλες ομάδες έχουν και καταλαβαίνετε τι εννοώ. «Πήρα τον προπονητή τηλέφωνο και μου είπε ‘μία μέρα δεν θα μας κάνει διαφορά’. Είπε πως είμαστε έτοιμοι να παίξουμε και δεν ήθελε να πειράξει την ψυχική ορμή που είχαν οι παίκτες. Του είπα πως ‘αν επιμένετε εσείς να πάμε για Δευτέρα, πάμε για Δευτέρα’. Θα ήταν αστείες οι διαφορές να παίξουμε Τρίτη ή Τετάρτη. Θέσανε σε κίνδυνο την υγεία των ποδοσφαιριστών μας. Θυμίζω ότι ο Γκάνεα είχε επιπλοκές και ακόμη δεν παίζει μπάλα. Όλο αυτό που έγινε ήταν αθέμιτο και βαρύ, αλλά δυστυχώς έτσι λειτουργεί το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Για το πρωτάθλημα και που κρίθηκε: «Είναι μια ομάδα που έκλεψε παιχνίδια με διαιτησίες. Είχαμε ακραίες διαιτησίες, βαφτίσαμε μεθυσμένους ξένους διαιτητές και βάλαμε τον Διαμαντόπουλο να σφυρίξει, που κάθε φορά που σφυρίζει, σφυρίζει υπέρ της ΑΕΚ. Κάθε φορά υπάρχει αλλοίωση. Θυμάστε τον Νταμπάνοβιτς. Είχαμε μια ακραία διαιτησία, ένα έκτρωμα διαιτησίας. Δυστυχώς είχαμε τέτοια φαινόμενα. Παρόλο που η ΑΕΚ είχε χωρίς καμία αμφιβολία καλή ομάδα, έκλεψε το πρωτάθλημα».
Για τις συμμαχίες που υπάρχουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο και πως επηρεάζουν το πρωτάθλημα: «Είναι ένας κάκιστος συνδυασμός. Ο κ. Μπαλτάκος ήταν Παναθηναϊκός, δεν μπορώ να πιστέψω πως είναι ακόμη με τη συμπεριφορά του. Εκείνος με τον κ. Μπένετ δημιούργησαν αυτές τις συνθήκες στο ελληνικό πρωτάθλημα. Είδαμε και τον κ. Σιδηρόπουλο που έκανε ακραίες διαιτησίες. Ακόμη και στα play out είδαμε ακραίες διαιτησίες όπου σφυρίχτηκε πέναλτι στο δέκατο λεπτό των καθυστερήσεων σε αγώνα με επτά λεπτά καθυστερήσεις. Είδαμε ακραία καθυστέρηση παιχνιδιού στο Λεβαδειακός-Παναιτωλικός. Αυτό έκρινε σε μεγάλο βαθμό ποιος θα πέσει. Υπάρχουν ομάδες με άμεση εξάρτηση από άλλες ομάδες, που θα χαρίζουν αγώνες σε άλλους και θα σκοτώνονται με μας. Δεν είναι όλες οι ομάδες διεφθαρμένες, αλλά υπάρχουν πολλές που δεν θα επιβιώσουν αν δεν υποταχθούν στις απαιτήσεις του εκάστοτε ισχυρού. Αυτό γινόταν χρόνια στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Εδώ ο Παναθηναϊκός στελέχωσε την Εθνική ομάδα του 2004 και δεν μπορούσε να πάρει το πρωτάθλημα»..
Για το πως το αντιμετωπίζουν στην κυβέρνηση: «Δεν υπάρχει καμία κυβερνητική διάθεση να κάνει το παραμικρό στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Υπάρχει ομερτά και συμβιβασμός. Εμείς θα πολεμήσουμε με κάθε τρόπο για να μην έχουμε τα φαινόμενα τα φετινά. Θα προσπαθήσουμε τουλάχιστον να το περιορίσουμε».
Για τους Έλληνες διαιτητές: «Έχει υπονομευτεί βαθιά το ελληνικό πρωτάθλημα. Υπάρχουν εξαιρετικοί Έλληνες διαιτητές, αλλά όταν έχουν από πάνω τους ανθρώπους που θα τους κόψουν τα παιχνίδια… Τα παιχνίδια για έναν διαιτητή είναι η ζωή τους. Όταν τους λες ότι αν δεν σφυρίξεις με αυτόν τον τρόπο δεν θα σφυρίξεις ή δεν θα γίνεις διεθνής, τότε καταλαβαίνετε πως είναι συνθηκολογημένη η κατάσταση».
Για τις φετινές διαιτησίες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και για τους Πολωνούς διαιτητές: «Αν συγκρίνουμε τις φετινές διαιτησίες με προηγούμενα χρόνια ήταν καλύτερες. Υπήρχαν παραδείγματα, είτε με μεζούρες επειδή δεν θέλαμε να παίξουμε εκείνη τη μέρα, αλλά και παιχνίδια που υπήρξαν πιθανές αλλοιώσεις με έντεχνο τρόπο. Και ο Κλάτενμπεργκ, αλλά κυρίως ο Μπένετ φέτος ήταν μεγάλη απογοήτευση. Και κυρίως ο κ. Μπαλτάκος που είναι ο πρόεδρος. Ήταν εντυπωσιακή η συνομιλία που είχα μαζί του τη μέρα που έβγαλαν κάποιοι δημοσιογράφοι που πρόσκεινται σε συγκεκριμένη ομάδα για τους Πολωνούς. Δεν ήξερες τίποτα, μου είπε. Του το είπα εγώ. Και μετά ο όλος χειρισμός ήταν λάθος και σαν από θαύμα ποιος διαιτήτευσε; Ο κ. Διαμαντόπουλος. Αυτές οι συγκυρίες κάθε άλλο παρά τυχαίες δεν ήταν».
Για το αν υπάρχει κουβέντα για την επαγγελματική διαιτησία: «Η συζήτηση για επαγγελματική διαιτησία έχει πεθάνει, ελπίζω να αναστηθεί. Δεν έχει εφαρμοστεί η ολιστική μελέτη. Η ΕΠΟ είναι βαθιά άρρωστη, ο τρόπος που επιλέγεται ο πρόεδρος είναι λάθος. Οι ΕΠΣ βγαίνουν με δυσκολία και δίνουν υπεράνθρωπο αγώνα για να επιβιώσουν οι ομάδες».
Για τη σχέση του με τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς και για τον Μελισσανίδη: «Με τον προπονητή έχουμε άριστη σχέση, μιλάμε 2-3 φορές την εβδομάδα στο τηλέφωνο. Εμπιστεύομαι τους συνεργάτες μου και προσπαθώ πάντα να κάνω ό,τι μου ζητά ο προπονητής. ΤΟ βάρος που είχε φέτος ήταν τεράστιο και αν δεν υπήρχαν κάποιες απαράδεκτες διαιτησίας αλλά και του Covid, που ήταν θέμα ατυχίας και έλλειψης ευαισθησίας της ομάδας που μας κόλλησε και των άλλων ομάδων των playoffs, ίσως μιλούσαμε διαφορετικά. Δεν υπήρχε ομάδα που να συμπαθεί τον Παναθηναϊκό, αλλά ξέρουμε ποιος ήταν ο πρωτοστάτης σε αυτή την ανέντιμη συναλλαγή. Ο κ. Μελισσανίδης! Μια ομάδα δεν ανήκει σε ένα πρόσωπο, ανήκει στους οπαδούς της. Με την ΑΕΚ είχαμε πάντα καλές σχέσεις, έχει υποβιβαστεί γιατί δεν πλήρωσε τα χρέη της όπως εμείς».
Για το τι είπε στον Ιβάν Γιοβάνοβιτς: «Έδωσα συγχαρητήρια στον κ. Ιβάνοβιτς γιατί ήμασταν πρώτοι και όλοι είδαμε πώς καταλήξαμε δεύτεροι. Άλλαξε την ομάδα και την έφερε ξανά στο επίπεδο που πρέπει να είναι. Συμφωνήσαμε να κάνουμε άμεσα μεταγραφές για την ενίσχυση της ομάδας. Ο προπονητής μας προσπάθησε να προστατεύσει τα συμφέροντα του Παναθηναϊκού. Δεν ήθελε να φέρει 20 παίκτες, ακόμη κι αν εγώ μπορούσα να φέρω. Και για θέμα συγκυρίας, αργήσαμε να κάνουμε κάποιες μεταγραφές. Με τις όποιες καθυστερήσεις όμως η ομάδα ήταν πρώτη τόσες αγωνιστικές. Αν μας έλεγε κανείς πέρσι ότι η ομάδα θα ήταν δεύτερη και θα έχανε το πρωτάθλημα από συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού, θα μιλούσαμε για πρόοδο».
Για την περίοδο που ανέλαβε τον Παναθηναϊκό και τη συνέχεια: «Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα βρεθώ ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού. Όταν κάναμε την προσπάθεια της Παναθηναϊκής Συμμαχίας, ενώ κάναμε έρευνα και περιμέναμε 100.000 μέλη από τα 2 εκατομμύρια οπαδών μας, όσα έχει περίπου και ο Ολυμπιακός (οι επόμενες ομάδες είναι στα μισά από μας) δεν πέτυχε η προσπάθεια και βρέθηκα σε μια συνθήκη που δεν υπήρχε κανένας να βοηθήσει. Υπήρχαν χρέη 60 εκατ. ευρώ και ένα ρόστερ και με τα συμβόλαια που υπήρχαν φτάσαμε σε ένα χρέος 100 εκατ. ευρώ που ήταν δύσκολο να αντιμετωπιστεί. Έκανα κι εγώ λάθη, είχαμε μια καταστροφική χρονιά στην περίοδο Στραματσιόνι, τα διαλύσαμε όλα εκείνη τη χρονιά… Σήμερα δεν υπάρχουν αυτά τα χρέη, έχουν πληρωθεί υποχρεώσεις 120 εκατ. ευρώ. Μιλάμε για μεγάλη προσπάθεια, πάρα πολύ αιματηρή. Ήταν σαν να έχω το ένα χέρι πίσω από την πλάτη. Ένας επιχειρηματίας μπορεί να έχει και δύσκολες χρονιές και δεν έχει τη δυνατότητα να πληρώσει 30-40 εκατ. ευρώ σε έναν χρόνο».
Για το αν έχει χρέη τώρα ο Παναθηναϊκός: «Δεν υπάρχουν πλέον χρέη. Δεν έχουμε υποχρέωση απέναντι σε παίκτες, μάνατζερ, προπονητές ή ομάδες. Όλα είναι τακτοποιημένα, υπάρχουν κάποιες ρυθμίσεις στην εφορία που τηρούνται κανονικά».
Για το αν έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τη νέα χρονιά: «Ο σχεδιασμός δεν έχει αρχίσει τώρα, αλλά μετά τον Ιανουάριο. Έχουμε καταλήξει σε κάποια πράγματα και θέλουμε ως τις 15 Ιουνίου να έχουμε κάνει τις 3-4 κρίσιμες μεταγραφές που θέλουμε να κάνουμε και στη συνέχεια να κάνουμε κάποιες ακόμη».