Ο Φώτης Ιωαννίδης αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο του τελευταίου τεύχους, του περιοδικού Esquire που κυκλοφορεί το Σάββατο, 6 Απριλίου, στο οποίο και παραχώρησε μεγάλη συνέντευξη.
Σε αυτή ο επιθετικός του Παναθηναϊκού ανέφερε μεταξύ άλλων τους στόχους τους με το «τριφύλλι», μίλησε για την αδυναμία που έχει στον Μπερνάρντ, για τον δυσκολότερο αμυντικό που έχει αντιμετωπίσει, όπως και για την αγάπη του για τα αυτοκίνητα.
Για τον πιο άμεσο στόχο του αλλά και τους πιο μακρινούς: «Προφανώς, το νταμπλ με τον Παναθηναϊκό. Ξέρεις, όταν ήμουν 17, είχα ένα σημειωματάριο όπου έγραφα, με χρονικό πλαίσιο μάλιστα, ποια πράγματα θέλω να πετύχω. Ένας από αυτούς τους στόχους ήταν το να μπορέσω να βρίσκομαι στην προσπάθεια της Εθνικής για το Euro 2024. Ήμουν μέσα σε αυτήν.
Ένας άλλος ήταν, μετά το πέρας της τριετίας μου στον Παναθηναϊκό -με την ομάδα να μην είναι στην ίδια κατάσταση που είναι τώρα- να έχω πάρει ένα πρωτάθλημα και δύο Κύπελλα. Αν πάρουμε το νταμπλ φέτος, θα έχω τικάρει κι αυτά τα κουτάκια. Μακάρι να το ολοκληρώσουμε.
Από εκεί και πέρα, όταν ξεκινάς μια καριέρα, αυτό που επιθυμείς είναι να μεγιστοποιήσεις το επίπεδο του ταλέντου σου. Είναι το σημείο που θα συνεχίσω, γιατί για αυτό δουλεύω καθημερινά άλλωστε. Να γίνω η καλύτερη εκδοχή του ποδοσφαιρικού εαυτού μου. Κάτι που θα μου δώσει τη δυνατότητα να ακολουθήσω μια πορεία για την οποία θα είμαι ευχαριστημένος και υπερήφανος».
Για τους αμυντικούς που τον δυσκόλεψαν περισσότερο και αγαπημένο συμπαίκτη: «Θα πω τον Βίρτζιλ Φαν Ντάικ. Στα ματς με την εθνική Ολλανδίας κατάλαβα πραγματικά το επίπεδό του και γιατί είναι, πιθανότατα, ο καλύτερος αμυντικός του πλανήτη. Και σ’ το λέω αυτό έχοντας κάνει καλό παιχνίδι απέναντί του. Φαίνεται η κλάση. Βέβαια, για να σου πω την αλήθεια, αυτή η μονομαχία βοήθησε και τη δική μου αυτοπεποίθηση, κατάλαβα πως μπορώ να σταθώ σε αυτό το επίπεδο. Από το δικό μας πρωτάθλημα ξεχωρίζω τον Αρόλντ Μουκουντί της ΑΕΚ. Έχει πολλά στοιχεία του σύγχρονου ποδοσφαιριστή και έχει κερδίσει τον σεβασμό μου.
Με αναγκάζεις να σου πω μόνο έναν αγαπημένο συμπαίκτη και με φέρνεις σε δύσκολη θέση (γέλια). Ανοίγεις μια μεγάλη κουβέντα τώρα και φοβάμαι μην αδικήσω κάποιους. Αν έπρεπε να επιλέξω έναν και μόνο έναν, θα σου πω τον Μπερνάρ, που δυστυχώς δεν θα έχουμε για καιρό ακόμη στα γήπεδά μας. Είναι μάγος. Πέρα από τον τρόπο που χειρίζεται την μπάλα, με εντυπωσιάζει ο τρόπος που αντιλαμβάνεται το τι συμβαίνει γύρω του στο γήπεδο σε μεγάλη ακτίνα, πώς τσεκάρει τους χώρους σε ασταμάτητο ρυθμό. Ώρες-ώρες το κεφάλι του δουλεύει όπως αυτό του Μέσι, δίχως υπερβολή. Πριν πάρει την μπάλα ξέρει τι θα κάνει, έχει διαύγεια και εκπληκτική ακρίβεια στις πάσες του. Και θεωρώ πως αυτό είναι μια ικανότητα που, όσο περισσότερο εξελίσσεις, τόσο καλύτερος παίκτης γίνεσαι».
Για τη λίγκα του εξωτερικού που θα του ταίριαζε περισσότερο: «Είμαι απολύτως αφοσιωμένος στον Παναθηναϊκό αυτό το διάστημα και δεν με απασχολεί καθόλου ό,τι γράφεται ή ακούγεται. Όταν ήμουν μικρός, είχα όνειρο να παίξω σε ομάδα του εξωτερικού, αλλά αυτές είναι καταστάσεις που δεν χρειάζεται να εκβιάζεις. Δεν ξέρεις, άλλωστε, τι θα φέρει η ζωή. Πάντως, επαναλαμβάνω πως είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος και αφοσιωμένος σε αυτά που έχουμε μπροστά μας με τον Παναθηναϊκό. Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ, θα γίνω ακόμα περισσότερο αν πάρουμε το νταμπλ.
Θεωρητικά πάντα, νιώθω πως θα ταίριαζα οπουδήποτε (σε πρωτάθλημα του εξωτερικού), δίχως να το λέω με έπαρση. Αγωνιστικά πιστεύω πως μπορώ να προσαρμοστώ και να σταθώ. Συμπαθώ ως πρωτάθλημα περισσότερο, πάντως, την Premier League και μετά την Bundesliga. Πιο μικρός ήμουν Λίβερπουλ, είχε τύχει όταν ήμουν 10 ετών να επισκεφθούμε το Άνφιλντ με τον πατέρα μου και είχα εντυπωσιαστεί. Μου άρεσε το γήπεδο και όλα όσα έζησα εκεί, ως τουρίστας σκέψου, δεν είχα δει καν ματς».
Σε απολογία κλήθηκε από το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της Super League για μία ακόμα φορά η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, αναφορικά με το ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ.
Το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κάλεσε σε απολογία, την Παρασκευή, 12-4-2024 και ώρα 11:00, τους εξής:
ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: "Βάσει των αναφερομένων στο από 3/4/2024 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 3/4/2024 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 2032/24/698380 από 4/4/2024 Έκθεση της Αστυνομίας", στον αγώνα μεταξύ των ομάδων ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – ΠΑΕ ΑΕΚ.
*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, γ’, 15 παρ. 1 περ. α’, γ’, 2 περ. α’, 3 περ. Ι α’, ε’, του Π.Κ. της ΕΠΟ.
ΑΛΕΞΙΟ ΚΟΥΓΙΑ (Αξιωματούχο της ομάδας ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ): "Με την παρούσα μας, σας διαβιβάζουμε την συνημμένη υπ’ αριθμ. πρωτ. 7923_2024/04-04-2024 Πειθαρχική Δίωξη του Αναπληρωτή Υπευθύνου Άσκησης Πειθαρχικής Διώξεως Ποδοσφαιρικών Αδικημάτων, καλώντας σας συνάμα, όπως παραστείτε ενώπιόν μας, κατά την εκδίκασή της, η οποία προσδιορίσθηκε, κατά την ημερομηνία της 12ης-04-2024, ημέρα Παρασκευή και ώρα 11:00 π.μ., συντέμνοντας την προθεσμία κλητεύσεώς σας, ως προς την ανωτέρω δίωξη του Υπευθύνου Ασκήσεως Διώξεως Ποδοσφαιρικών Αδικημάτων, κατ’ άρθρα 8 και 33 του Δικονομικού Κανονισμού Λειτουργίας Δικαστικών Οργάνων της Ε.Π.Ο."
Με μεσημεριανή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» συνεχίστηκε απόψε (5/4) η προετοιμασία του Παναθηναϊκού ενόψει του κυριακάτικου εκτός έδρας αγώνα κόντρα στον Άρη.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Στο πρόγραμμα της ομάδας εντάχθηκε και ο Άντραζ Σπόραρ, ο οποίος πλέον υπολογίζεται για το ματς της Θεσσαλονίκης, μετά την απουσία του στο ντέρμπι με την ΑΕΚ. Αντίθετα, ασκήσεις στο γυμναστήριο έκανε ο Μπαρτ Σένκεφελντ, ενώ απών λόγω ίωσης ήταν ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα. Από κει και πέρα, το δικό τους πρόγραμμα συνέχισαν οι Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν.
Πριν το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ εμφανίστηκαν τα πρώτα δημοσιεύματα που έβαζαν τη Λάτσιο στο παιχνίδι της απόκτησης του Φώτη Ιωαννίδη και όπως φαίνεται η ιταλική ομάδα έχει βάλει για τα καλά στο μάτι τον επιθετικό του «τριφυλλιού».
Σύμφωνα με όσα αναφέρει σε νέο δημοσίευμα το «SkySports», σκάουτερ των «λατσιάλι» βρέθηκε στη Λεωφόρο και είδε από κοντά τον Ιωαννίδη να… οργιάζει στη νίκη επί της ΑΕΚ με 2-1.
Από τη γειτονική χώρα γίνεται λόγος πως ο Ιωαννίδης είναι ένας από τους πιθανούς διαδόχους του Τσίρο Ιμόμπιλε, ενώ σημειώνεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Σεβίλλη, Σπόρτινγκ Λισαβόνας και Στουτγκάρδη.
Θυμίζουμε πως στο παρελθόν η Λάτσιο είχε αποκτήσει από τον Παναθηναϊκό τον Τζιμπρίλ Σισέ, ενώ μέλος της ομάδας είναι και ο Έλληνας τερματοφύλακας, Χρήστος Μανδάς.
Χρηματικό πρόστιμο ύψους 11.000 ευρώ θα κληθεί να πληρώσει η ΠΑΕ Παναθηναϊκός αναφορικά με τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στο εντός έδρας παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ. Αυτή είναι μία από τις αποφάσεις της Πειθαρχικής Επιτροπής της ΕΠΟ.
«Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ έλαβε κατά την τελευταία της συνεδρίαση τις ακόλουθες αποφάσεις.
1) Επιβάλλει σε βάρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός συνολική χρηματική ποινή ύψους 11.000 ευρώ.(αγώνας της 21.02.2024, Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ, για το Κύπελλο Ελλάδος)
2) Επιβάλλει σε βάρος του Αχιλλέα Μπέου, αξιωματούχου της ΠΑΕ Βόλος ΝΠΣ, χρηματική ποινή ύψους 15.001 ευρώ.
(πειθαρχική δίωξη για δημόσιες δυσμενείς κρίσεις σχετικά με τον αγώνα της 07.12.2023, ΠΑΟΚ-Βόλος, για το Κύπελλο Ελλάδος)
3) Απαλλάσσει την ΠΑΕ Παναιτωλικός και τον εκπρόσωπό της, Marco Markovski, από τα αποδιδόμενα σε αυτούς πειθαρχικά παραπτώματα.
(αγώνας της 13.02.2024, Παναιτωλικός-Άρης, για το Κύπελλο Ελλάδος)
4) Επιβάλλει σε βάρος της ΠΑΕ Παναιτωλικός χρηματική ποινή ύψους 1.000 ευρώ.
(αγώνας της 13.02.2024, Παναιτωλικός-Άρης, για το Κύπελλο Ελλάδος)
5) Επιβάλλει σε βάρος της ΠΑΕ Νίκη Βόλου χρηματική ποινή συνολικού ύψους 4.000 ευρώ.
(αγώνας της 30.01.2024, Νίκη Βόλου-Άρης, για το Κύπελλο Ελλάδος)
6) Απαλλάσσει το σωματείο «Απόλλων Παραλιμνίου» από την αποδιδόμενη σε αυτό πειθαρχική παράβαση.
(αγώνας της 11.02.2024, ΝΠΣ Βέροια 2019-Απόλλων Παραλιμνίου, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
7) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Ερμής Ζωνιανών» χρηματική ποινή ύψους 834 ευρώ.
Επιβάλλει σε βάρος του Άγγελου Κασσωτάκη, εκπροσώπου του «Ερμή Ζωνιανών», τις εξής πειθαρχικές ποινές: α) χρηματική ποινή ύψους 834 ευρώ και β) ποινή απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για 15 ημέρες.
Απειλεί σε βάρος του σωματείου χρηματική ποινή ύψους 1.667 ευρώ, σε περίπτωση μη τήρησης της ποινής της απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για 15 ημέρες που επιβλήθηκε σε βάρος του Άγγελου Κασσωτάκη.
(αγώνας της 04.02.2024, ΑΠΟ Περαμαϊκός-Ερμής Ζωνιανών, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
8) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Ερμής Ζωνιανών» χρηματική ποινή ύψους 2.000 ευρώ.
(αγώνας της 07.02.2024, Ερμής Ζωνιανών-Αλμυρός, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
9) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Σβορώνος» χρηματική ποινή ύψους 500 ευρώ.
(αγώνας της 18.02.2024, Πιερικός-Σβορώνος, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
10) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Σβορώνος» χρηματική ποινή ύψους 500 ευρώ.
(αγώνας της 11.02.2024, Σβορώνος-Αστήρ Λιανοκλαδίου, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
11) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Άρης Αβάτου» χρηματική ποινή ύψους 1.111 ευρώ.
Απαλλάσσει το σωματείο «ΑΟ Χανιώτης» από την αποδιδόμενη σε αυτό πειθαρχική παράβαση.
(αγώνας της 10.03.2024, Άρης Αβάτου-ΑΟ Χανιώτης, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
12) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Αγ. Παρασκευής ΑΟ» χρηματική ποινή ύψους 334 ευρώ.
Απαλλάσσει το σωματείο «Απόλλων Αθηνών» από την αποδιδόμενη σε αυτό πειθαρχική παράβαση.
(αγώνας της 11.02.2024, Αγ. Παρασκευής ΑΟ-Απόλλων Αθηνών, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
13) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Θύελλα ΑΠΟ Ραφήνας» χρηματική ποινή ύψους 2.000 ευρώ.
(αγώνας της 04.02.2024, Θύελλα Ραφήνας-Κυανούς Αστήρ Βάρης, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
14) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Απόλλων Αθηνών» χρηματική ποινή ύψους 500 ευρώ.
Επιβάλλει σε βάρος του Ιάσωνα Βασιλειάδη, γυμναστή του σωματείου «Απόλλων Αθηνών», τις εξής πειθαρχικές ποινές: α) χρηματική ποινή ύψους 500 ευρώ και β) ποινή απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για 1 μήνα.
Απειλεί σε βάρος του σωματείου χρηματική ποινή ύψους 1.667 ευρώ, σε περίπτωση μη τήρησης της ποινής της απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για 1 μήνα που επιβλήθηκε σε βάρος του Ιάσωνα Βασιλειάδη.
(αγώνας της 04.02.2024, Προοδευτική Νεολαία-Απόλλων Αθηνών, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
15) Απαλλάσσει το σωματείο «Άρης Πετρούπολης» και τον εκπρόσωπό του, Θεμιστοκλή Τζέμη από τα αποδιδόμενα σε αυτούς πειθαρχικά παραπτώματα.
(αγώνας της 18.02.2024, Απόλλων Αθηνών-Άρης Πετρούπολης, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
16) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «ΑΠΟ Περαμαϊκός» χρηματική ποινή ύψους 500 ευρώ.
(αγώνας της 18.02.2024, ΑΠΟ Περαμαϊκός-Εθνικός ΟΦΠΦ», για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
17) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «ΑΟ Υπάτου Βοιωτίας» χρηματική ποινή ύψους 500 ευρώ.
Επιβάλλει σε βάρος του Γεώργιου Κούτη, φυσικοθεραπευτή του σωματείου «ΑΟ Υπάτου Βοιωτίας», τις εξής πειθαρχικές ποινές: α) χρηματική ποινή ύψους 500 ευρώ και β) ποινή απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για 1 μήνα.
Απειλεί σε βάρος του σωματείου χρηματική ποινή ύψους 1.667 ευρώ, σε περίπτωση μη τήρησης της ποινής της απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για 1 μήνα που επιβλήθηκε σε βάρος του Γεώργιου Κούτη.
(αγώνας της 18.02.2024, ΑΟ Υπάτου-ΑΟ Επισκοπής, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
18) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Πανελευσινιακός» χρηματική ποινή ύψους 834 ευρώ.
Επιβάλλει σε βάρος του Βασίλειου Γεωργά, εκπροσώπου του σωματείου «Πανελευσινιακός», τις εξής πειθαρχικές ποινές: α) χρηματική ποινή ύψους 834 ευρώ και β) ποινή απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για 15 ημέρες.
Απειλεί σε βάρος του σωματείου χρηματική ποινή ύψους 1.667 ευρώ, σε περίπτωση μη τήρησης της ποινής της απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για 15 ημέρες που επιβλήθηκε σε βάρος του Βασίλειου Γεωργά.
(αγώνας της 18.02.2024, Πανελευσινιακός-ΑΕ Ερμιονίδας, για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας)
19) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «ΠΑΟΚ» χρηματική ποινή ύψους 167 ευρώ.
Απαλλάσσει το σωματείο «Θεονή ΑΟ Τρίκαλα».
(αγώνας της 11.02.2024, Θεονή ΑΟ Τρίκαλα-ΠΑΟΚ, για το πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας Γυναικών)
20) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Κούκου ΑΕΚ Πιερίας», για τη ματαίωση του αγώνα με το σωματείο «ΑΕΚ Βέροιας» (18.02.2024) για το πρωτάθλημα της Γ’ Κατηγορίας Γυναικών, τις ακόλουθες πειθαρχικές ποινές: α) απώλεια του αγώνα με τέρματα 0-3, β) συνολική χρηματική ποινή ύψους 750 ευρώ, γ) αφαίρεση 5 βαθμών από το πρωτάθλημα που αγωνίζεται και δ) αφαίρεση 5 βαθμών από το επόμενο πρωτάθλημα που θα αγωνισθεί.
21) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Κούκου ΑΕΚ Πιερίας», για τη ματαίωση του αγώνα με το σωματείο «ΠΑΟ Κοίλων» (03.03.2024) για το πρωτάθλημα της Γ’ Κατηγορίας Γυναικών, τις ακόλουθες πειθαρχικές ποινές: α) απώλεια του αγώνα με τέρματα 0-3, β) συνολική χρηματική ποινή ύψους 750 ευρώ, γ) αφαίρεση 5 βαθμών από το πρωτάθλημα που αγωνίζεται και δ) αφαίρεση 5 βαθμών από το επόμενο πρωτάθλημα που θα αγωνισθεί.
22) Επιβάλλει σε βάρος του σωματείου «Κούκου ΑΕΚ Πιερίας», για τη ματαίωση του αγώνα με το σωματείο «Πιερίδες Μούσες ΑΟ» (10.03.2024) για το πρωτάθλημα της Γ’ Κατηγορίας Γυναικών, τις ακόλουθες πειθαρχικές ποινές: α) απώλεια του αγώνα με τέρματα 0-3, β) συνολική χρηματική ποινή ύψους 750 ευρώ, γ) αφαίρεση 5 βαθμών από το πρωτάθλημα που αγωνίζεται και δ) αφαίρεση 5 βαθμών από το επόμενο πρωτάθλημα που θα αγωνισθεί και, ε) αποβολή από το πρωτάθλημα που αγωνίζεται και υποβιβασμός στην αμέσως κατώτερη κατηγορία».
Την προετοιμασία του για τον αγώνα κόντρα στον Άρη ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, αφήνοντας πλέον πίσω του τη νίκη επί της ΑΕΚ και στρέφοντας την προσοχή του στις επόμενες αγωνιστικές του υποχρεώσεις.
Ως είθισται την επόμενη ημέρα αγώνα, οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Στη μεσημεριανή προπόνηση της Πέμπτης όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του παιχνιδιού με την ΑΕΚ ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση και rondo, ολοκληρώνοντας με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Απών λόγω ίωσης ήταν ο Αϊτόρ, πρόγραμμα στο γυμναστήριο ακολούθησε ο Σένκεφελντ, ενώ ατομικό έκανε ο Σπόραρ.
Με επίσημη ανακοίνωση, η Θύρα 13 ασκεί έντονη κριτική σε ΕΠΟ και πολιτεία σχετικά με τις παλινωδίες για τη διεξαγωγή του τελικού Κυπέλλου ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Άρη και στο τέλος καταλήγει προτείνοντας ο τελικός να γίνει στην έδρα των «κιτρινόμαυρων», με φιλάθλους και των δύο ομάδων!
Άλλος ένας τελικός προ των πυλών και μια φορά ακόμη μας βρίσκει θεατές του ίδιου έργου.
Στην αρχή με γέλια τα οποία εν τέλει μετατρέπονται σε θλίψη, παρακολουθώντας όλο αυτό που συμβαίνει κι εφόσον μας αφορά άμεσα μπορούμε να σας κάνουμε μία υπενθύμιση.
Σε άλλη μία προσπάθεια μας, με γνώμονα τις μετακινήσεις οπαδών, φιλοξενήσαμε τον κόσμο του Άρη το 2022 στη Λεωφόρο χωρίς να γίνει το παραμικρό . Το παραμικρό δεν έγινε ούτε και στον τελικό κυπέλλου μπάσκετ στο Αλεξάνδρειο το 2017 στην έδρα του φιναλίστ του κυπέλλου.
Και αφού δε θυμάστε ή κάνετε πως δε θυμάστε και αφού είστε ανάξιοι, όλα αυτά τα χρόνια, επιτρέψτε μας να σας βοηθήσουμε περισσότερο.
Δεν απασχολεί τον κόσμο του Παναθηναϊκού ούτε η ανικανότητα της επο να μην μπορεί να κάνει τα προβλεπόμενα των προκηρύξεων που η ίδια βγάζει , ούτε η ανικανότητα της κυβέρνησης που ενώ εξαγγέλει νέα μέτρα τελικά επι τάπητος να μη μπορεί να τα εφαρμόσει.
Είμαστε όμως εδώ για να πούμε το εξής:
Ο τελικός κυπέλλου πρέπει να γίνει με κόσμο!!!
Τι πιο απλό και τι πιο αυτονόητο!
Ήρθε η ώρα, να εξαλείψουμε όλα αυτά τα οποία μας έχετε προσάψει και συνεχίζετε να μας προσάπτετε, γι’ αυτό κι αν δεν σας αρέσουν όλες οι υπόλοιπες λύσεις εμείς προτείνουμε το εξής:
ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ!
Με κόσμο και των δυο ομάδων όπως το 2010 που είχαμε ως έδρα εμείς το ΟΑΚΑ.
Δεν μας νοιάζει το μέρος. Όπου και να γίνει θα το κάνουμε Λεωφόρο!
Υ.Γ1 Την επόμενη φορά που θα σας κάνουμε τη ζωή ευκολότερη, να βγάλετε σχετική ευχαριστήρια ανακοίνωση.
Υ.Γ2 Το πρόβλημα δεν είναι οι οπαδοί, τα γήπεδα, οι πόλεις, το πρόβλημα είστε εσείς!
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 4ης αγωνιστικής των Playoffs της Super League ανακοίνωσε η ΚΕΔ, σε μία αγωνιστική όπου ο Παναθηναϊκός ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη για να κοντραριστεί με τον Άρη.
Για το ματς του «τριφυλλιού» ορίστηκε ο 47χρονος, Αλεκσάνταρ Στάβρεφ από την πρώτη κατηγορία της UEFA. Ο διαιτητής από τη Β. Μακεδονία θα έχει βοηθούς Ντέγιαν Κονσταντίνοφ και Γκότσε Πετρέσκι, 4ος θα είναι ο Βεργέτης και στο VAR ο γνώριμος Κροάτης, Ιβάν Μπέμπεκ με τον Νικολακάκη.
Σάββατο 6/4
17:00 Ατρόμητος-Πανσερραϊκός: Τσαγκαράκης (Μηνούδης, Τσολακίδης, 4ος Ανδριανός, VAR: Παπαπέτρου, Σπυρόπουλος)
19:30 Αστέρας Τρίπολης-Κηφισιά: Σιδηρόπουλος (Δημητριάδης, Στάικος, 4ος Φωτιάς, VAR: Μανούχος, Παπαδάκης)
19:30 Παναιτωλικός-Βόλος: Κατοίκος (Φωτόπουλος, Σινιοράκης, 4ος Κατσικογιάννης, VAR: Κουμπαράκης, Κωνσταντίνου)
20:00 ΟΦΗ-ΠΑΣ Γιάννινα: Πουλικίδης (Πετρόπουλος, Δ.Βεργέτης, 4ος Γκάμαρης, VAR: Τζήλος, Σαμοΐλης)
Κυριακή 7/4
17:00 Λαμία-Ολυμπιακός: Τσακαλίδης (Μεϊντάνας, Καραγκιζόπουλος, 4ος Τσιμεντερίδης, VAR: Ευαγγέλου, Νικολαΐδης)
19:30 Άρης-Παναθηναϊκός: Στάβρεφ (Κονσταντίνοφ, Πετρέσκι, 4ος Χρ.Βεργέτης, VAR: Μπέμπεκ, Νικολακάκης)
20:30 ΑΕΚ-ΠΑΟΚ: Στίλερ (Γκίτελμαν, Λουπ, 4ος Περράκης, VAR: Κρίστιαν, Μπουξμπάουμ)
Ο Φώτης Ιωαννίδης στις δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της ΑΕΚ με 2-1 ανέφερε πως ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς και αν οι «πράσινοι» καταφέρουν να κερδίσουν όλα τα ματς θα είναι εκείνοι που θα πάρουν το πρωτάθλημα.
«Ήταν τελικός για εμάς, καταφέραμε να τον κερδίσουμε. Η ομάδα είχε την ψυχολογία να γυρίσει ένα παιχνίδι που πάλι βρεθήκαμε πίσω στο σκορ πολύ νωρίς και δείχνουμε νοοτροπία νικητή».
Για το που κρίθηκε το ματς, αλλά και την εμφάνισή του: «Προσωπικά θέλω να δίνω το 100% για να βοηθάω την ομάδα να κερδίζει, αυτός είναι ο στόχος μου, αυτό προσπάθησα να κάνω και σήμερα. Πιστεύω το κατάφερα σε μεγάλο βαθμό. Όσον αφορά το παιχνίδι γνωρίζαμε ότι είναι ένας τελικός και καταφέραμε να κερδίσουμε».
Για το γκολ που πέτυχε: «Ήταν ένα όμορφο γκολ και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό».
Για τη συνέχεια του πρωταθλήματος: «Ο δρόμος είναι μακρύς, είναι όλα ωραία παιχνίδια πολύ δύσκολα. Ο στόχος είναι σε κάθε παιχνίδι να παίρνουμε τους τρεις βαθμούς. Αν το καταφέρουμε αυτό θα πάρουμε και το πρωτάθλημα».
Για την πίεση της ΑΕΚ στο 2ο ημίχρονο: «Νομίζω είναι λογικό. Ήμασταν μπροστά στο σκορ, είχαμε μια πίεση από μόνοι μας για τη νίκη, αλλά εν τέλει τα καταφέραμε».
Για το επερχόμενο ματς με τον Άρη: «Οι τρεις βαθμοί πλέον είναι ότι πιο σημαντικό υπάρχει. Πρέπει να κερδίσουμε και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς».
Ο Φατίχ Τερίμ μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά τη νίκη με ανατροπή του Παναθηναϊκού επί της ΑΕΚ (2-1), μίλησε για την αντίδραση που έβγαλε το «τριφύλλι» παρόλο το γεγονός πως έμεινε πίσω στο σκορ, ενώ υπογράμμισε πως η εμφάνιση του πρώτου ημιχρόνου ήταν ότι πιο κοντινό έχει ονειρευτεί για τον δικό του Παναθηναϊκό. Παράλληλα σχολίασε και την εμφάνιση των Σαμέτ Ακαϊντίν και Φώτη Ιωαννίδη.
Για τη νίκη και τη μάχη του πρωταθλήματος: Θα είναι μέχρι το τέλος. Κερδίσαμε μία ομάδα που είναι πολύ καλή. Ξέρουμε και πώς χάσαμε πριν τρεις μέρες, αλλά είναι μία σημαντική νίκη. Είμαστε μέσα στο παιχνίδι μέχρι το τέλος.
Για το γκολ που δέχτηκε ο Παναθηναϊκός από την πρώτη ευκαιρία του αντιπάλου: Δεν υπάρχει εξήγηση για ένα τέτοιο γκολ, που δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις πολύ λογικό. Παρ' όλα αυτά, ήταν σημαντικό να αντιδράσουμε και να πάρουμε αυτό το αποτέλεσμα. Πραγματικά είναι πολύ καλή ομάδα, έχει πολύ καλούς παίκτες. Γι' αυτό τον λόγο είναι πολύ δύσκολο. Αλλά αντιδράσαμε πολύ καλά. Όμως δεν μπορώ να περιγράψω τέτοιου είδους γκολ.
Για την τριάδα στην άμυνα στο β' μέρος: Δεν κάναμε εντελώς άμυνα με τρεις πίσω. Ο Αράο έπαιξε πιο πολύ σαν “εξάρι” στο πρώτο ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο τον φέραμε πιο πίσω για να μη δώσουμε πολλά κενά στον αντίπαλο και δεν δώσαμε, ενώ βρήκαμε πολλές ευκαιρίες. Έχουμε δουλέψει πολύ καλά με την ΑΕΚ μέχρι σήμερα.
Για το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός βρέθηκε πίσω στο σκορ στα τελευταία παιχνίδια: Όσο κερδίζεις, δεν έχει σημασία να μένεις πίσω στο σκορ, αλλά ειδικά στα πλέι οφ, όταν γίνεται, δεν είναι το πιο εύκολο να αντιδράς. Είμαστε μία ομάδα που είχε δεχτεί τα λιγότερα γκολ, αλλά τώρα βλέπουμε ότι δεχόμαστε γκολ. Γι' αυτό δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος που δεχόμαστε εύκολα γκολ, όμως είμαι από την αντίδρασή μας κάθε φορά. Στο πρώτο ημίχρονο που δεχτήκαμε το γκολ, ήταν σημαντικό να σκοράρουμε και το δεύτερο τέρμα. Σε κάθε φάση που βγήκαμε μπροστά, είχαμε ευκαιρία.
Αν είναι η πιο σημαντική νίκη του στον Παναθηναϊκό ως σήμερα: Σημαντική νίκη, βέβαια κάθε νίκη είναι σημαντική. Βέβαια μία νίκη με την ΑΕΚ, είναι πιο σημαντική. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, αυτή η νίκη μας έφερε πιο κοντά σε όλους και μας κρατάει μέχρι τέλους μέσα στο παιχνίδι. Στο πρώτο ημίχρονο, μετά το γκολ που αντιδράσαμε, πιέσαμε πιο πολύ, φέραμε την μπάλα πιο πολύ στην περιοχή. Αυτός ο Παναθηναϊκός είναι το πιο κοντινό που έχω στο μυαλό μου.
Για το γεγονός ότι σταμάτησε το αήττητο σερί 17 ντέρμπι της ΑΕΚ κι αν μπορεί να χτίσει σε αυτό για την ψυχολογία της ομάδας του: Θα μπορούσαμε να τους είχαμε κερδίσει και στον προηγούμενο αγώνα που παίξαμε, μείναμε στο 2-2 με το πέναλτι που δόθηκε στο τελευταίο λεπτό και εκείνο που δεν δόθηκε (σ.σ. υπέρ του Παναθηναϊκού στον Βέρμπιτς). Η ΑΕΚ είναι πολύ καλή ομάδα, έχει καλό προπονητή. Είναι μεγάλη νίκη. Ό,τι είπα, στους παίκτες τα έκαναν σήμερα. Στο δεύτερο ημίχρονο κρατάγαμε πιο πολύ το κοντρόλ του παιχνιδιού. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, ήταν πολύ καλοί σήμερα.
Για το πόσο καθοριστικός είναι ο Ιωαννίδης που έκανε εξαιρετικό παιχνίδι και για τον Ακαϊντίν που μάρκαρε τον Λιβάι: Θα ξεκινήσω με τον Σαμέτ. Δεν είναι και το πιο εύκολο να παίξεις απέναντι στον Γκαρσία, σήμερα έπαιξε εξαιρετικά, ήταν πολύ καλός. Σήμερα όλοι έχουν παίξει πολύ καλά, και ο Κώτσιρας και ο Φίλιπ και ο Ντραγκόφσκι, αλλά ο Σαμέτ δεν έκανε ούτε ένα λάθος. Γενικα όλη η άμυνα ήταν πολύ καλά. Ο Φώτης είναι πάρα πολύ σημαντικός παίκτης, έχει πολύ ωραία χαρακτηριστικά. Όταν θέλει να παίξει, δεν μπορεί να τον σταματήσει κανείς.
Πιστεύω ότι θα φτάσει σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο. Και σήμερα σαν αρχηγός, οδήγησε πολύ καλά την ομάδα, γυρνούσε πίσω. Έκανε πολύ σημαντικά πράγματα σήμερα. Όπως είπα έχει τεράστιο ταλέντο ο Φώτης, σήμερα είχαμε μία συνομιλία στο γήπεδο που ήταν λίγο αστεία στο τέλος. Ήρθε να πιει λίγο νερό και νόμιζε ότι θα τον βγάλω, και μου είπε ότι θέλει να συνεχίσει. Του ανέφερα ότι δεν είχα πρόθεση να τον αντικαταστήσω. Όταν θέλει ο Φώτης δεν μπορεί να τον σταματήσει κανείς.