Τη νίκη και την πρόκριση στην επόμενη φάση του Challenge Cup Γυναικών πήρε ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας εύκολα με 3-0 σετ της Οστράβα στον επαναληπτικό αγώνα της ήττας του με 3-2.
Οι «πράσινες» είχαν μεγάλη συγκέντρωση και πίεσαν τις Τσέχες από το σερβίς, ενώ παράλληλα πήραν μεγάλη βοήθεια και από το μπλοκ. Έτσι βρήκαν από νωρίς ρυθμό και με τον Απόστολο Οικονόμου να μην ανοίγει το ροτέισιον κατάφεραν να φτάσουν εύκολα στο 3-0 πανηγυρίζοντας τη νίκη και την πρόκριση μαζί με τους φιλάθλους του «τριφυλλιού», που είχαν γεμίσει το κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.
Πλέον οι «πράσινες» θα αντιμετωπίσουν μία εκ των Γκενκ ή Οστάνδη με την πρώτη να έχει επικρατήσει στο πρώτο παιχνίδι με 3-0 και να φαντάζει το φαβορί για την πρόκριση.
Το ξεκίνημα του Παναθηναϊκού στο πρώτο σετ ήταν το χειρότερο δυνατό, με την Οστράβα να αιφνιδιάζει και να προηγείται με 0-4. Η κακή υποδοχή του «τριφυλλιού» βρήκε αντίβαρο όταν πήγε στο σερβίς η Κωνσταντίνου. Η Κύπρια ακραία με τα καλά σερβίς έβαλε προβλήματα στην υποδοχή της Οστράβα και βοήθησε τις «πράσινες» να ισοφαρίσουν σε 7-7. Οι παίκτριες του Οικονόμου βρήκαν ρυθμό, ξεσήκωσαν την εξέδρα και με καλές επιλογές σε άμυνα και επίθεση πήραν διαφορά τριών πόντων (11-8), αποκαθιστώντας την τάξη. Η Τσέχες δεν τα παράτησαν και επέστρεψαν στο σετ προσπερνώντας με 15-16, αλλά η ψυχραιμία των κοριτσιών του Παναθηναϊκού και το καλό μπλοκ ήταν καθοριστικοί παράγοντες στο να πάρει και πάλι το προβάδισμα το «τριφύλλι» φτάνοντας στο 20-16. Ο Παναθηναϊκός δεν έχασε την ευκαιρία και με 25-18 πήρε το πρώτο σετ, κάνοντας το πρώτο βήμα για τη νίκη.
Το δεύτερο σετ ήταν πιο ανταγωνιστικό με τις δύο ομάδες να πηγαίνουν χέρι-χέρι στο σκορ (7-7). Σε εκείνο το σημείο οι παίκτριες της Οστράβα έχασαν την συγκέντρωσή τους και υποπίπτοντας σε κάποια εύκολα λάθη βοήθησαν τον Παναθηναϊκό να πάρει το μομέντουμ και το προβάδισμα με 10-7. Τα «φίνα κορίτσια» διατήρησαν σε υψηλό επίπεδο το σερβίς τους και έτσι έβαλαν το νερό στο αυλάκι για την κατάκτηση και του δεύτερου σετ προηγούμενες με 17-12. Τα κορίτσια του «τριφυλλιού» δεν είχαν πρόβλημα να «καθαρίσουν» και το δεύτερο σετ με 25-21 και να βρεθούν ένα σετ μακριά από τη νίκη και την πρόκριση στην επόμενη φάση.
Η αρχή του τρίτου σετ ήταν παρόμοια με αυτή του δεύτερου, έως ότου το μπλοκ της Χατζηευστρατιάδου να δώσει αέρα δύο πόντων στον Παναθηναϊκό (6-8). Οι «πράσινες» χωρίς να είναι το ίδιο ενεργητικές με το πρώτο σετ κατάφερναν να μεγαλώσουν τη διαφορά στο 15-11, φέρνοντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη πίεση στην Οστράβα που έδειχνε να λυγίζει. Το «τριφύλλι» μπήκε στην τελική ευθεία για την κατάκτηση του τρίτου σετ προηγούμενο με 20-15 και λίγο αργότερα έφτασε στο 25-17 και το 3-0 παίρνοντας τη νίκη και την πρόκριση στην επόμενη φάση.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 2 άσσους, 40 επιθέσεις, 10 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων και της Οστράβα προήλθαν από 4 άσσους, 25 επιθέσεις, 10 μπλοκ και 17 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-18, 25-21, 25-17)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Απόστολος Οικονόμου): Χατζηευστρατιάδου 9 (4/11 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ), Κωνσταντίνου 7 (7/21 επ., 43% υπ. - 38% άριστες), Κρος 9 (6/13 επ., 3 μπλοκ), Στεπανένκο 12 (10/32 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Γκρόθες 11 (11/19 επ., 33% υπ. - 33% άριστες), Παπαφωτίου 4 (2/2 επ., 2 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 58% υπ. - 42% άριστες), Ξηντάρα (λ), Καραγκούνη.
ΟΣΤΡΑΒΑ (Ζντένεκ Πόμερ): Γεντλίκοβα 3 (1/6 επ., 2 μπλοκ), Ποσπισίλοβα 4 (1/2 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Νετσιπόρουκα 6 (5/16 επ., 1 άσσος, 38% υπ. - 31% άριστες), Στρίμποβα 12 (9/34 επ., 3 μπλοκ, 28% υπ. - 24% άριστες), Ζεμάνοβα 5 (3/8 επ., 2 μπλοκ), Κοτλάμποβα 9 (6/2 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ) / Γιάνκοβα (λ, 67% υπ. - 60% άριστες), Κασπάροβα, Μπαουέροβα, Γιασέκοβα, Τσλάντκοβα.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο Χάουαρντ Σαντ Ρος σε δηλώσεις του για το παιχνίδι με τη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης για την 12η αγωνιστική της Euroleague, αναφέρθηκε στο αμυντικό ριμπάουντ το οποίο αποτελεί πρόβλημα για τον Παναθηναϊκό, ενώ υπογράμμισε πως οι «πράσινοι» πρέπει να εκμεταλλευτούν την καλή ψυχολογία που έχουν μετά τη νίκη στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό: «Σίγουρα είναι κάτι που κάνει καλό στην ψυχολογία μας και θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία που μας έδωσε στην αυτοπεποίθηση το αποτέλεσμα του ντέρμπι. Και είναι κάτι που θα μας βοηθήσει και στην Euroleague».
Για το τι πρέπει να αλλάξει ο Παναθηναϊκός: «Όσο περισσότερο μένουνε στην "comfort zone" στο παιχνίδι τόσο βλέπουμε ότι μπορούμε να δουλέψουμε καλύτερα ως τώρα. Πρέπει όλοι να κάνουμε ένα βήμα μπροστά και όλοι πρέπει να κάνουμε κάτι που μέχρι που μέχρι τώρα δεν κάναμε. Όσα περισσότερα δίνεις στην ομάδα, τόσο περισσότερο θα φανεί στην πορεία».
Για το ποιο είναι το βασικό πρόβλημα ως τώρα: «Έχουμε πρόβλημα στο αμυντικό ριμπάουντ. Και η Ζενίτ είναι μία πολύ καλή ομάδα στον συγκεκριμένο τομέα. Δίνουμε στις άλλες ομάδες δεύτερες ευκαιρίες και πολλούς εύκολους πόντους και αυτό είναι κάτι που πληρώνουμε».
Ο Δημήτρης Πρίφτης παραχωρώντας δηλώσεις ενόψει του αγώνα με την Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης τόνισε πως από το παιχνίδι με την Μπάγερν και έπειτα βλέπει μία μικρή βελτίωση στον τρόπο λειτουργίας του Παναθηναϊκού, ενώ αναφέρθηκε και στην οργάνωση της ρωσικής ομάδας στο σετ παιχνίδι.
Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό: «Πιστεύω ανεξάρτητα από το τελευταίο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, μία πρόοδος είναι δειλά φανερή από το προηγούμενο παιχνίδι με την Μπάγερν, που δυστυχώς το χάσαμε όπως το χάσαμε αλλά εκεί είχαμε κάποια καλύτερα δείγματα και πιστεύω και ελπίζω να το διατηρήσουμε αυτό και στο αυριανό παιχνίδι».
Για το τι πρέπει να διορθώσει ο Παναθηναϊκός στη συνέχεια: «Είναι 3-4 παιχνίδια που τα έχουμε χάσει στις λεπτομέρειες, άρα μικρά πραγματάκια που μας λείπουν πρέπει να τα βρούμε και να τα παρουσιάσουμε στο γήπεδο. Τώρα τι είναι αυτό. Είναι 1-2 καλές άμυνες, είναι ένα σουτ, που πολλές φορές δεν το έχουμε, γιατί όταν το έχουμε είναι καλύτερα τα πράγματα. Είναι ένα σημαντικό ριμπάουντ που σε κάποια παιχνίδια το χάσαμε, όπως και με την Μπάγερν, όπως και με την Μπασκόνια είναι θέμα ριμπάουντ που χάσαμε αυτά τα δύο ματς. Νομίζω αυτό το λίγο έξτρα που χρειάζεται η ομάδα από τον καθένα».
Για τη Ζενίτ: «Πολύ οργανωμένη στο σετ παιχνίδι, διαβάζει πολύ καλά. Έχει καλή εκτέλεση και ταχύτητα στην εκτέλεση. Έχει χτυπήματα από διαφορετικά σημεία και δεν είναι εύκολο να την μαρκάρεις. Έχε πολλαπλούς τρόπους να σε χτυπήσει για να σουτ κάνει ζημιά, να δημιουργήσει ρήγματα και πλεονεκτήματα».
Για την άμυνα ζώνης: «Οτιδήποτε χρειαστεί για να μας κάνει να κερδίσουμε θέλουμε να το χρησιμοποιήσουμε. Σίγουρα η άμυνα ζώνης είναι κάτι που θέλει να είσαι έτοιμος πνευματικά. Θα πρέπει ο αντίπαλος να επιτεθεί με διαφορετικό τρόπο από τον οποίο συνήθως επιτίθεται. Αφήνει αρκετά πράγματα η ζώνη για είμαι ειλικρινής. Είναι μία άμυνα ρίσκου. Συζητήσαμε τι πρέπει να κάνουμε και στα πλαίσια της ομάδας να την βοηθήσουμε να έχει καλύτερη τύχη την επικαλεστήκαμε στα τελευταία παιχνίδια.
Ανακοινώθηκε η κορυφαία επτάδα του πρωταθλήματος για την 9η αγωνιστική της Volleyleague γυναικών και δύο βολεϊμπολίστριες του Παναθηναϊκού βρίσκονται σε αυτή. Ο λόγος για τις Μανωλίνα Κωνσταντίνου και Εβίτα Ξηντάρα.
Διαγώνια: Ταϊνά Ροντρίγκες (Α.Ο.Φ. Πορφύρας) 30π. (25/65 επ., 5 άσσοι).
Κεντρικές: Ιωάννα Πολυνοπούλου (Π.Α.Ο.Κ.) 16π. (11/16 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ), Ιωάννα Κασδοβασίλη (Α.Ο.Ν. Αμαζόνες) 10π. (6/8 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ).
Ακραίες: Μανωλίνα Κωνσταντίνου (Παναθηναϊκός Α.Ο.) 17π. (15/29 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 50% υπ. - 38% άριστες), Μαρία Γενιτσαρίδη (Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.) 17π. (9/19 επ., 7 άσσοι, 1 μπλοκ, 20% υπ. - 10% άριστες).
Πασαδόρος: Νεφέλη Χατζηγρηγορίου (Α.Σ.Π. Θέτις) 4π. (1/1 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ).
Λίμπερο: Εβίτα Ξηντάρα (Παναθηναϊκός Α.Ο.) (λ, 62% υπ. - 43% άριστες).
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Το γυναικείο τμήμα μπάσκετ του Παναθηναϊκού προελαύνει στο ελληνικό πρωτάθλημα και τέσσερις αθλήτριες του βρίσκονται ανάμεσα στις κορυφαίες στις στατιστικές κατηγορίες. Συγκεκριμένα οι Τσάστιτι Ριντ, Σεκούια Χολμς, Λολίτα Λύμουρα και Τζαναέ Σμιθ φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των κατηγοριών.
Πόντοι
1.Τσάσιτι Πάτερσον (Δάφνη Αγ.Δημ.) 96
2.Τσάστιτι Ριντ (Παναθηναϊκός) 90
3. Σαμάνθα Κούπερ (ΠΑΣ Γιάννινα) 86
-Ντε Αντρεα Γκίβενς (Δάφνη Αγ.Δημ.) 86
4.Ροξάνα Μπάραμαν (Εσπερίδες) 64
5. Κόμπι Θόρντον (Νίκη Λευκάδας) 63
Ριμπάουντ
1.Σαμάνθα Κούπερ (ΠΑΣ Γιάννινα) 53
2. Ράσελ Χολιβάι (ΠΑΟΚ) 35
3. Φιόνα Οντουάιρ (Νίκη Λευκάδας) 34
4.Αλέξις Χάιντερ (Ελευθερία Μοσχάτου) 33
5. Ντάζα Ντάνιελ (Δάφνη Αγ. Δημ.) 32
Ασίστ
1.Σαμάνθα Μακέι (ΠΑΣ Γιάννινα) 28
– Τσάσιτι Πάτερσον (Δάφνη Αγ. Δημ.) 28
2.Σεκούια Χολμς (Παναθηναϊκός) 22
3. Λολίτα Λύμουρα (Παναθηναϊκός) 19
– Πηνελόπη Παυλοπούλου (ΠΑΟΚ) 19
– Τσάστιτι Ριντ (Παναθηναϊκός) 19
4. Αντζελα Ροντρίγκεζ (ΟΑ Χανίων) 18
5. Αγγελική Νικολοπούλου (Ολυμπιακός) 16
Κλεψίματα
1.Αντελα Ντέλιτς (ΟΑ Χανίων) 11
– Τσάσιτι Πάτερσον (Δάφνη Αγ.Δημ.) 11
2. Ντομινίκ Μακμπράιντ (Νίκη Λευκάδας) 10
– Λαπρέσα Στάνλεϊ (ΠΑΟΚ) 10
– Χριστιάνα Γεροστεργίου (Δάφνη Αγ. Δημ.) 10
3. Χρυσάνθη Μπενέκη (Εσπερίδες) 9
– Πηνελόπολη Παυλοπούλου (ΠΑΟΚ) 9
– Σεκούια Χολς (Παναθηναϊκός) 9
– Ντε Αντρεα Γκίβενς (Δάφνη Αγ. Δημ.) 9
4.Αλέξις Τόλφρι (Ολυμπιακός) 8
Κοψίματα
1.Ρουθ Χάμπλιν (Ολυμπιακός) 6
2. Κων/να Σαρηγιαννίδου (ΠΑΣ Γιάννινα) 4
– Εμιλι Πότερ (Εσπερίδες) 4
– Μαρία Κατσαμούρη (ΠΑΟΚ) 4
– Τσάστιτι Ριντ (Παναθηναϊκός) 4
– Ντομινίκ Μακμπράιντ (Νίκη Λευκάδας) 4
– Ντάζα Ντάνιελ (Δάφνη Αγ.Δημ.) 4
3. Τζαναέ Σμιθ (Παναθηναϊκός) 2
– Σταυριανή Βιντσιλαίου (Εσπερίδες) 2
– Κρίστιν Βίτολα (Ολυμπιακός) 2
Οικονομία
1. Σαμάνθα Κούπερ (ΠΑΣ Γιάννινα) 102
2. Τσάστιτι Ριντ (Παναθηναϊκός) 98
3. Τσάσιτι Πάτερσον (Δάφνη Αγ. Δημ.) 97
4. Ντε Αντρεα Γκίβενς (Δάφνη Αγ. Δημ.) 85
5. Σεκούια Χολμς (Παναθηναϊκός) 67
Η Κατερίνα Τόλιου συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πινγκ πονγκ που έλαβε χώρα στο Χιούστον των ΗΠΑ.
Η αθλήτρια του Παναθηναϊκού αντιμετώπισε την Αντριάνα Ντίαζ από το Πουέρτο Ρίκο η οποία ήταν το νούμερο 14 στα seeding του απλού γυναικών. Η Τόλιου (No 145 στον κόσμο) ηττήθηκε με 4-0 (11-3, 11-7, 11-5, 11-3) ωστόσο προσπάθησε να σταθεί ανταγωνιστική απέναντι στην πολύ δυνατή αντίπαλο της.
Φυσικά η αθλήτρια του «τριφυλλιού» κρατάει την εμπειρία, τα συμπεράσματα από ένα πολύ χρήσιμο τεστ κόντρα σε εξαιρετική αθλήτρια, που δεν προέρχεται από την Ευρώπη ή την Ασία και το γεγονός ότι δικαιωματικά έδωσε το «παρών» στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα των ΗΠΑ. Η Τόλιου αποκλείστηκε από τη συνέχεια στον αγώνα που έδωσε στη φάση των 128.
Το πλήρες πρόγραμμα της 5ης αγωνιστικής της Volley League ανδρών ανακοίνωσε επίσημα η ΕΣΑΠ.
Αναφορικά με το δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι του Παναθηναϊκού ενάντια στον ΠΑΟΚ, ορίστηκε να γίνει την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου, με το πρώτο σερβίς να έχει προγραμματιστεί για τις 19:15. Το παιχνίδι θα καλυφθεί τηλεοπτικά από την ΕΡΤ3.
Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021
PAOK Sports Arena 19.15 (ΕΡΤ-3): Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός Α.Ο.
Διαιτητές: Παπαδογούλας, Παπακοσμάς, Παρατηρητής: Αντωνούλης, Επόπτες: Βασδέκης, Λούμσι, Γραμματεία: Δεληκωστίδου.
Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021
Δ. Βικέλας Σύρος 19.00 (Live Streaming ESAP TV): Α.Ο. Φοίνικας Σύρου ΟΝΕΧ - Ο.Φ.Η.
Διαιτητές: Πρέντζας, Μενεσλής, Παρατηρητής: Πέρρος, Επόπτες: Παπαδημητρίου, Βρούτσης, Γραμματεία: Πιρπινιά.
Μίλωνα 20.00 (ΕΡΤ-3): Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων - Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.
Διαιτητές: Ιωαννίδης, Βελώνης, Παρατηρητής: Γεωργουλέας, Επόπτες: Ιωάννου, Βαρατάσης, Γραμματεία: Καλιγέρη.
Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021
Δ. Βικέλας Βέροια 17.00 (Live Streaming ESAP TV): Α.Π.Σ. Φίλιππος Βέροιας - Α.Ο.Π. Κηφισιάς
Διαιτητές: Γεωργιάδης Ε., Δανιηλίδου, Παρατηρητής: Μιχελινάκης, Επόπτες: Χανός, Πλιάχα, Γραμματεία: Συρομάχου.
Κλειστό θα παραμείνει την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021 το γραφείο μελών στη Λεωφόρο, όπως επίσημα ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει ότι το γραφείο μελών του Συλλόγου θα παραμείνει κλειστό την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου.
Το γραφείο μελών του Συλλόγου θα ανοίξει και πάλι κανονικά την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου στις 10 το πρωί.
Την προετοιμασία του για τον αγώνα της Κυριακής στη Λεωφόρο κόντρα στον Παναιτωλικό ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, με μία προπόνηση που έλαβε χώρα το πρωί της Τετάρτης (24/11) στο «Γ. Καλαφάτης».
Τα ευχάριστα νέα για το «τριφύλλι» προέρχονται από τους Ιωαννίδη και Σένκεφελντ. Αμφότεροι ξεκίνησαν ατομικό πρόγραμμα με τρέξιμο στο γήπεδο και έδειξαν πως σιγά σιγά ξεπερνούν τους τραυματισμούς τους.
Από κει και πέρα θεραπεία έκανε ο Πούγγουρας και ατομικό οι Κουρμπέλης, Αγιούμπ και Μπεκ. Εκτός προπόνησης φυσικά έμειναν οι τραυματίες Καρλίτος (τράβηγμα) και Λούντκβιστ (διάστρεμμα) για το οποίο σας ενημερώσαμε νωρίτερα.
Τέλος σε ότι αφορά το πρόγραμμα προπόνησης, περιελάμβανε αποθεραπεία για όσους αγωνίστηκαν βασικοί στο ματς με τη Λαμία και προθέρμανση, rondo, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.