Σπουδαία νίκη πήρε ο αθλητής πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού, Γιακούμπ Ντίγιας, καθώς απέκλεισε το Νο2 στον κόσμο, τον Ιάπωνα Χαριμότο και πέρασε στους «32» του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος που διεξάγεται στο Χιούστον. Επόμενος αντίπαλος για τον Πολωνό Ντίγιας θα είναι ο Γερμανός Ρούεν Φίλους.
Ο Αντρέι Γκάτσινα, επίσης αθλητής του «τριφυλλιού» πέρασε στους «64» με νίκη επί του Φενγκ από το Χονγκ Κονγκ αλλά αποκλείστηκε από τον Αμερικανό Κάνακ Τζα.
Τέλος, στις γυναίκες η «πράσινη» Σαμπίνα Σουρζάν αποκλείστηκε από την Ολλανδή Έρλαντ με 4-3 στον γύρο των 128.
Συνάντηση με τον Τσάβι Πασκουάλ και τον Μάνο Παπαδόπουλο λίγες ώρες πριν την αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με τη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης είχε ο προπονητής του «τριφυλλιού», Δημήτρης Πρίφτης.
Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο που δημοσίευσε η ρωσική ομάδα, οι τρεις άνδρες συνομίλησαν για λίγα λεπτά στο κλειστό του ΟΑΚΑ, με το κλίμα να είναι ιδιαιτέρως «ζεστό».
Την προετοιμασία του για τον αγώνα της Κυριακής κόντρα στον Παναιτωλικό στο γήπεδο της Λεωφόρου, συνέχισε ο Παναθηναϊκός με μία προπόνηση που έλαβε χώρα το πρωί της Πέμπτης (25/11) στο «Γ. Καλαφάτης»
Το πρόγραμμα προπόνησης περιελάμβανε προθέρμανση, rondo και παιχνίδι τακτικής, με τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς να ρίχνει το βάρος στο τελευταίο κομμάτι, κάτι που έχει κάνει στις περισσότερες από τις τελευταίες προπονήσεις του «τριφυλλιού».
Σε ότι αφορά τις απουσίες, θεραπεία έκαναν οι τραυματίες Καρλίτος, Λούντκβιστ και Πούγγουρας, ενώ με ατομικό πρόγραμμα συνέχισαν οι Ιωαννίδης, Σένκεφελντ, Κουρμπέλης, Αγιούμπ και Μπεκ.
Με ανακοίνωση που εξέδωσε η Ένωση των Παλαιμάχων του Παναθηναϊκού στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα στην πολιτεία να μην καθυστερεί άλλο τις διαδικασίες για την ανέγερση των νέων αθλητικών εγκαταστάσεων στο Βοτανικό, υπενθυμίζοντας παράλληλα ποια είναι η προσφορά του Παναθηναϊκού στον ελληνικό αθλητισμό, διαχρονικά!
Στην έγκριτη εφημερίδα “TA NEA” στις (24/11/2021) στην σελίδα 34:
γράφτηκαν επί λέξει τα εξής :
«… ο υφυπουργός Αθλητισμού τώρα ασχολείται με το πως θα πάρει ο ΠΑΟΚ το Καυτατζόγλειο …»
Να θυμίσουμε ότι η Θεσσαλονίκη δεν έχει μόνο ένα καινούργιο γήπεδο Ποδοσφαίρου ενώ ή Πρωτεύουσα διαθέτει μόνο αυτό στην Λεωφόρο (ηλικίας μεγαλύτερης των 80 ετών) και το υπό μελέτη καινούργιο της να βρίσκεται μόνιμα στις διαβουλεύσεις.
Μετά τα παραπάνω είναι υποχρέωση δική μας (των Παλαιμάχων Πρωταθλητών του Παναθηναϊκού) να ενημερώσουμε τους νέους πολιτικούς ηγέτες, όλοι των οποίων έχουν γεννηθεί μετά τον Β’ ΠΠ, πως η Πολιτεία έχει ανοικτές οφειλές για όσα έχει προσφέρει ο Παναθηναϊκός στον Ελληνικό Αθλητισμό, από το 1908, όταν δεν υπήρχε ούτε ΓΓΑ, ούτε Υπουργείου Αθλητισμού. Τότε η Πολιτεία αδιαφορούσε πλήρως για τον (επονομαζόμενο) εξωσχολικό Αθλητισμό και στα σχολεία δεν επιτρέπετο στους μαθητές να παίζουν Ποδόσφαιρο με τους “άλλους”.
Η παραπάνω αναφορά γίνεται στα πλαίσια του δικαιώματος ελευθέρου λόγου που έχουν όλοι στα δημοκρατικά πολιτεύματα και όχι από αντιπολιτευτική διάθεση. Ακόμη το κάνουμε από την υποχρέωση να ενημερώσουμε τους υπευθύνους ώστε να αναστοχασθούν τις ευθύνες τους, ως εκ της θέσης που κατέχουν.
Με σεβασμό προς τους κρατικούς λειτουργούς – δημοτικούς παράγοντες, αλλά ακόμη μεγαλύτερο σεβασμό προς τον Αθλητισμό που σήμερα αποτελεί κοινό αγαθό, αλλά τους Αθηναίους να ασφυκτιούν, επιθυμούμε να σημειώσουμε τα ακόλουθα:
Για όλους αυτούς τους λόγους και για να μην βεβηλώνουμε την εθνική μας αθλητική ιστορία είναι απαραίτητο να μην υπάρχει καθυστέρηση στην εκπλήρωση της κρατικής υποχρέωσης όχι μόνο προς την ιστορία των 124 ετών προς τον Παναθηναϊκό αλλά και προς τους Αθηναίους.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης των Παλαιμάχων Πρωταθλητών
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ .ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΟΝΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΒΕΡΗΣ
Το Ισραήλ και η Χάποελ Ιερουσαλήμ είναι πολύ πιθανό να αποτελέσουν τον επόμενο προορισμό του Γιόγκι Φέρελ, ο οποίος όπως σας έχουμε ενημερώσει από χθες θα αποτελέσει παρελθόν από τον Παναθηναϊκό.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έρχονται από το Ισραήλ και τον συνάδελφο Ρόι Κόεν, η πλευρά της Χάποελ Ιερουσαλήμ είναι σε επικοινωνία με τον Αμερικανό γκαρντ και δεν αποκλείεται το προσεχές διάστημα να υπάρξουν οριστικές εξελίξεις.
Μάλιστα στο ίδιο δημοσίευμα του Sport5.co.il τονίζεται επίσης ότι η Χάποελ «τσεκάρει» και τον Τζεχάιβ Φλόιντ, ο οποίος δεν έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Δημήτρη Πρίφτη, δείγμα της αλλαγής του στην εξάδα των ξένων για τις ελληνικές διοργανώσεις με τον Τζέρεμι Έβανς.
Ο Παναθηναϊκός πήρε σημαντικό διπλό ψυχολογίας και γοήτρου κόντρα στον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ με το πλάνο του Δημήτρη Πρίφτη να βγαίνει στο παρκέ του φαληρικού γηπέδου.
Ωστόσο ο Έλληνας τεχνικός δεν είχε δουλέψει μόνο στο τακτικό κομμάτι αλλά είχε φροντίσει να ανεβάσει και την ψυχολογία των παικτών του. Μάλιστα όπως αναφέρει σήμερα (25/11) η εφημερίδα «Livesport» ο Πρίφτης λίγο πριν η αποστολή αποβιβαστεί από το πούλμαν στο ΣΕΦ έκανε μία σύντομη ομιλία στην οποία και ανέφερε:
«Απόψε θα δώσουμε και την ψυχή μας για τη νίκη. Θα δώσουμε τα πάντα για την ομάδα, για τους εαυτούς μας και τον κόσμο». Τα υπόλοιπα από κει και πέρα είναι πλέον γνωστά με τον Παναθηναϊκό να φεύγει για μία ακόμα φορά νικητής από το φαληρικό γήπεδο.
Τη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης αντιμετωπίζει απόψε στο ΟΑΚΑ ο Παναθηναϊκός στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής της κανονικής περιόδου της Euroleague (21:30, Novasports Prime).
Οι «πράσινοι» μετά τη μεγάλη εκτός έδρας νίκη που πήραν για το πρωτάθλημα στο ΣΕΦ κόντρα στον Ολυμπιακό επιστρέφουν στις υποχρεώσεις τους για την Ευρωλίγκα με στόχο να επιστρέψουν στις νίκες για να ξεκολλήσουν από τον πάτο της βαθμολογίας που βρίσκονται με ρεκόρ 2-9.
Το «τριφύλλι» έχει καλή ψυχολογία τόσο λόγω της νίκης στο ντέρμπι, όσο και της βελτίωσης που δείχνει στο παιχνίδι του, την οποία και καλείται να χρησιμοποιήσει για να πάρει τους δύο βαθμούς. Φυσικά το έργο του μόνο εύκολο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Η Ζενίτ του άλλοτε «πράσινου», Τσάβι Πασκουάλ αλλά και του Μάνου Παπαδόπουλου, με ρεκόρ 8-3 βρίσκεται στην 4η θέση που δίνει πλεονέκτημα έδρας στα play offs και ψάχνει ένα ακόμα δίποντο προκειμένου να διατηρηθεί εκεί ή και να ανέβει ακόμα πιο ψηλά, αφού απέχει μόλις μία νίκη από την κορυφή της βαθμολογίας.
Αγωνιστικά προβλήματα για τον Παναθηναϊκό δεν υπάρχουν, με τον Δημήτρη Πρίφτη να υπολογίζει σε όλους τους παίκτες. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί ο Βασίλης Καββαδάς που βρίσκεται στην Αγγλία με την Εθνική ομάδα για τα προκριματικά του Μουντομπάσκετ, ενώ μένει να φανεί εάν θα είναι στην αποστολή ο Γιόγκι Φέρελ, ο οποίος όπως όλα δείχνουν θα αποχωρήσει πρόωρα από τον Παναθηναϊκό.
Οι Μπόρις Ρίζικ, Μεχντί Ντιφαλά και Ούρος Νίκολιτς θα είναι οι τρεις διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.
Παρελθόν θα αποτελέσει από τον Παναθηναϊκό όπως όλα δείχνουν ο Γιόγκι Φέρελ, ο οποίος ανακοινώθηκε από το «τριφύλλι» πριν από περίπου 1,5 μήνα!
Ο Αμερικανός γκαρντ, ο οποίος δεν έχει χρόνο συμμετοχής ζήτησε από τους «πράσινους» να αποδεσμευτεί προκειμένου να βρει μία νέα ομάδα στην οποία θα έχει χρόνο συμμετοχής. Οι «πράσινοι» αναμένεται να κάνουν δεκτό το αίτημά του και έτσι ο Αμερικανός πλέι μέικερ αναμένεται να αποχωρήσει, με το πέρασμά του από τους νταμπλούχους Ελλάδος να αποδεικνύεται πολύ σύντομο.
Μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει υπάρξει συμφωνία, για να μπορέσουμε να μιλήσουμε για κάτι επίσημο, ωστόσο είναι θέμα χρόνου να μπει τέλος στη συνεργασία του Παναθηναϊκού με τον 28χρονο γκαρντ.
Στις πέντε εμφανίσεις που έχει κάνει έως τώρα ο Φέρελ με τον Παναθηναϊκό στην Ευρωλίγκα έχει μετρήσει 1.6 πόντους και 1.8 ασίστ.
Η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού πήρε την πρόκριση για τους «16» του Challenge Cup, επικρατώντας στο δεύτερο παιχνίδι της Οστράβα με 3-0 σετ και έτσι κάλυψε την ήττα του πρώτου αγώνα με 3-2 στην Τσεχία.
Επόμενος αντίπαλος για τα κορίτσια του «τριφυλλιού» θα είναι η Γκενκ. Η βελγική ομάδα επικράτησε εκτός έδρας με 3-0 σετ της Οστάνδης, ενώ ο επαναληπτικός δεν διεξήχθη λόγω κρουσμάτων covid-19.
Ως εκ τούτου η Γκενκ πήρε την πρόκριση και βρέθηκε στο δρόμο του «τριφυλλιού». Οι ημερομηνίες των αγώνων θα ανακοινωθούν προσεχώς.
Απόλυτα ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο Απόστολος Οικονόμου από την εμφάνιση και τη νίκη του Παναθηναϊκού κόντρα στην Οστράβα, με τον τεχνικό του «τριφυλλιού» να στέκεται στην παρουσία του κόσμου, αλλά και στο τρίπτυχο σερβίς, μπλοκ, άμυνα.
«Αξίζουν συγχαρητήρια στις αθλήτριες και στο προπονητικό τιμ. Ευχαριστούμε πολύ και τον κόσμο που μας έδωσε φτερά. Η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να προσαρμοστούμε και σε αυτή την συνθήκη γιατί μην ξεχνάμε ότι με την πανδημία πέρασαν δύο χρόνια χωρίς θεατές στα γήπεδα. Σήμερα επιβληθήκαμε απέναντι σε μία καλή ομάδα με την ώθηση και του κόσμου.
Για εμάς ήταν τελικός, θέλουμε να προχωρήσουμε στην Ευρώπη. Σήμερα πανηγυρίζουμε, όμως από αύριο το ξεχνάμε γιατί και το ελληνικό πρωτάθλημα έχει απαιτήσεις. Σήμερα λειτούργησε το σερβίς, μπλοκ-άμυνα και κάναμε τρία καλά σετ».