Η Κατερίνα Τόλιου ξεχωρίζει στο δεύτερο διαδοχικό World Table Tennis Feeder του Ντίσελντορφ, ενώ η Ελισάβετ Τέρπου μαζεύει πολύτιμες εμπειρίες.
Στη διοργάνωση συνεχίζει η Κατερίνα Τόλιου που συγκέντρωνε από την αρχή και τις περισσότερες πιθανότητες για καλό πλασάρισμα. Αφού είχε bye στις «64», το βράδυ νίκησε στα έξι σετ Ιταλίδα αντίπαλο, μπήκε στη 16άδα και πλέον κυνηγά τη διάκριση με είσοδο στα προημιτελικά. Το 2ο φαβορί, η Σουηδέζα Κριστίνα Σέλμπεργκ, είναι η προσεχής αντίπαλός της αύριο και η πρωταθλήτριά μας με το αμυντικό στυλ παιχνιδιού μπορεί να φτάσει σε νέα νίκη. Η Μαλαματένια Παπαδημητρίου αποκλείστηκε στον γύρο των «32», η Ελισάβετ Τέρπου στις «64», αλλά φυσικά είχαν και οι δύο νέα πολύτιμη εμπειρία κι έβγαλαν χρήσιμα συμπεράσματα για την αγωνιστική τους κατάσταση. Θυμίζουμε ότι η ελληνική επιτραπέζια αντισφαίριση μετέχει μόνο στο απλό γυναικών.
Το ταμπλό άρχισε το μεσημέρι από τον γύρο των «64». Η Τόλιου μπήκε χωρίς αγώνα στις «32» και εκεί αντιμετώπισε την Ιταλίδα Γκάια Μονφαρντίνι, η οποία νωρίτερα στη μέρα είχε αποκλείσει στον 1ο γύρο τη Γιάννα Ρόμπες από τη Γαλλία με 4-2 σετ.
Η 26άχρονη Ελληνίδα πρωταθλήτρια (νούμερο 145 στον κόσμο) συνάντησε δυσκολίες άσχετα, αν προηγήθηκε με 3-0 σετ. Η Μονφαρντίνι πήρε τα δύο επόμενα κι έγινε απειλητική, όμως η Τόλιου είχε καθαρό μυαλό και σταθερότητα και με 4-2 πήρε τη νίκη και την πρόκριση (11-7, 11-9, 11-9, 8-11, 9-11, 11-5).
Ακριβώς από κάτω στο ταμπλό η Κριστίνα Σέλμπεργκ, που συνεργάζεται και φέτος με τον Ολυμπιακό, έδωσε πολύ γερή αναμέτρηση με τη Γαλλίδα Λεϊλά Μοσταφαβί. Τελικά επικράτησε με 4-3 σετ και πέρασε στη 16άδα.
Η πρωταθλήτριά μας αντιμετωπίζει τη Σέλμπεργκ στις 13:45 ώρα Ελλάδας (12:45 τοπική) και θα κυνηγήσει τη νίκη, καθώς μάλιστα το έχει καταφέρει στο παρελθόν απέναντι στη Σκανδιναβή.
Bye στον 1ο γύρο είχε και η Παπαδημητρίου και στους «32» ήταν ξεκάθαρο αουτσάιντερ με αντίπαλο την πολιτογραφημένη Ισπανίδα Σοφία Σουάν Ζανγκ, η οποία βρίσκεται στο νούμερο 125 της παγκόσμιας κατάταξης. Η 17χρονη πρωταθλήτριά μας (No 611) έκανε την προσπάθειά της, όμως δεν γινόταν να πάει κόντρα στα προγνωστικά κι έχασε με 4-0 σετ (6-11 6-11, 5-11, 3-11).
Η Τέρπου (νούμερο 431 στην τρέχουσα παγκόσμια κατάταξη) ήταν η μόνη από την ελληνική πλευρά, που αγωνίστηκε στον γύρο των «64». Ανέλαβε πολύ δύσκολο έργο απέναντι στη Γερμανίδα Σαντάλ Μαντζ, η οποία στο 1ο Feeder της χρονιάς, την περασμένη εβδομάδα, έφτασε στα ημιτελικά του απλού και γι’ αυτό ανέβηκε σήμερα 8 θέσεις στον διεθνή πίνακα αξιολόγησης (Νο 185).
Με εξαίρεση το 1ο σετ η σημερινή δευτεραθλήτρια Ελλάδας του απλού γυναικών πίεσε πολύ την αντίπαλό της, όμως στα πιο κρίσιμα σημεία δεν της βγήκε το χτύπημα παραπάνω και ηττήθηκε με 4-0 (4-11, 8-11, 10-12, 9-11). Στην τεχνική καθοδήγηση είχε και στο Feeder 2 την προσωπική της προπονήτρια Λάουρα Νικουλάε.
Ο Ματέους Βιτάλ μίλησε στο match programme της αναμέτρησης με την Αναγέννηση Καρδίτσας και αναφέρθηκε στις παγίδες που κρύβει το συγκεκριμένο παιχνίδι, την πορεία του στο «τριφύλλι», την Λεωφόρο, αλλά και για τις εντυπώσεις του από τη ζωή στην Αθήνα.
Μετά από ένα μεγάλο ντέρμπι, όπως είναι αυτό με τον Ολυμπιακό, έρχεται ένα ματς Κυπέλλου απέναντι σε μια ομάδα μικρότερης κατηγορίας. Ο αντίπαλος σάς δίνει έναν αέρα πρόκρισης και μια μεγαλύτερη… ασφάλεια;
«Είναι ένα παιχνίδι που πρέπει να το δούμε όπως όλα τα ματς. Οφείλουμε να αντιμετωπίσουμε την Αναγέννηση όπως κάθε αντίπαλο με σκοπό τη νίκη, διότι ο στόχος μας είναι να προχωρήσουμε στον θεσμό του Κυπέλλου. Δεν πρέπει να υποτιμήσουμε τον αντίπαλο».
Το άγνωστο και το απρόβλεπτο της Καρδίτσας σε συνδυασμό με το ότι πολλές φορές οι μικρότερες ομάδες υποτιμούνται μήπως κρύβει παγίδες;
«Πολλές φορές όταν αντιμετωπίζεις ομάδες χαμηλότερου επιπέδου ή μικρότερης κατηγορίας μειώνεται και το επίπεδο συγκέντρωσης. Άρα πρωταρχικός μας στόχος είναι να μπούμε στο ματς συγκεντρωμένοι, να κάνουμε το παιχνίδι μας και να νικήσουμε. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τους υποτιμήσουμε…».
Το Κύπελλο αποτελεί τον «ευκολότερο» και γρηγορότερο τρόπο για έναν τίτλο καθώς συγκριτικά με το πρωτάθλημα τα ματς είναι λιγότερα και οι πιθανότητες περισσότερες για τελικό. Νιώθεις ότι η ομάδα μπορεί να το διεκδικήσει μέχρι τέλους;
«Συμφωνώ με αυτό γιατί το Κύπελλο είναι μια πολύ πιο σύντομη διαδικασία απ’ το πρωτάθλημα. Άρα είναι και πιο γρήγορος τρόπος για να φτάσεις στον τίτλο. Παρά το γεγονός όμως ότι φαίνεται ευκολότερο, είναι ένας θεσμός που απαιτεί πολλή σοβαρότητα και μεγάλη συγκέντρωση».
Είναι προτιμότερο να γίνεται το πρώτο παιχνίδι στη Λεωφόρο σε τέτοιου είδους αναμετρήσεις, προκειμένου να πιέσεις απ’ την αρχή για ένα σκορ πρόκρισης ή θα ήταν καλύτερα να παιζόταν εντός έδρας η ρεβάνς;
«Θεωρώ ότι το καλύτερο θα είναι να σκοράρουμε στην έδρας μας παίζοντας καλά, ώστε να πάμε με περισσότερη ασφάλεια στον εκτός έδρας αγώνα».
Είχες ακούσει για το πάθος των φιλάθλων στην Ελλάδα. Πλέον τι γνώμη έχεις σχηματίσει;
«Αν και δεν καταλαβαίνω ελληνικά και τι λένε τα συνθήματα, νιώθω τον φανατισμό και το πάθος των φιλάθλων. Είναι κάτι το εκπληκτικό»!
Οι πρώτες σου εντυπώσεις απ’ τη Λεωφόρο;
«Μου αρέσει πολύ, είναι σαν ηφαίστειο! Είναι ένα καθαρά ποδοσφαιρικό γήπεδο με πολλούς και παθιασμένους φιλάθλους. Το απολαμβάνω»!
Ήδη απ’ τα πρώτα παιχνίδια ένιωσες την αγάπη των φιλάθλων. Πώς αισθάνθηκες όταν άκουσες το όνομά σου απ’ την εξέδρα;
«Ήταν πραγματικά μια πολύ όμορφη στιγμή. Ένιωσα υπέροχα. Μου δίνει χαρά, δύναμη και θέληση για να ανταποδώσω αυτή την αγάπη».
Ο Ματέους σε τι κατάσταση βρίσκεται; Έχουμε δει τον παίκτη Βιτάλ ή έχεις κι άλλα να δώσεις;
«Σίγουρα έχω να δείξω πολλά ακόμη. Έχουν βγει κάποια ωραία πράγματα μεν, αλλά έχω κι άλλα να δείξω και να κάνω προκειμένου να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».
Ήρθες τέλη Αυγούστου στην Ελλάδα και δεν πρόλαβες την καλοκαιρινή προετοιμασία με τον Παναθηναϊκό. Παράλληλα, είχες ήδη στα πόδια σου τη σεζόν απ’ το βραζιλιάνικο πρωτάθλημα. Πόσο σε επηρέασε αυτό;
«Τουλάχιστον στην αρχή, δεν με επηρέασε. Μετά υπήρξε μια κόπωση αλλά πέρασε. Είμαι ετοιμοπόλεμος και με πολλή όρεξη για να βοηθήσω και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό».
Νέος τόπος, νέα ομάδα, νέα γλώσσα, νέοι συμπαίκτες. Πάντοτε η προσαρμογή θέλει χρόνο. Πώς αισθάνεσαι; Νιώθεις ότι έχεις προσαρμοστεί πλέον;
«Δεν ήταν εύκολη η προσαρμογή. Άλλαξα χώρα για πρώτη φορά, νέο περιβάλλον, γλώσσα, συνήθειες. Πλέον όμως έχω προσαρμοστεί πλήρως και είμαι πολύ χαρούμενος εδώ! Με βοήθησαν όλοι στην ομάδα. Ιδίως η βοήθεια του Μαουρίσιο ήταν πολύ σημαντική».
Τι ατμόσφαιρα έχει συναντήσει στα αποδυτήρια;
«Το κλίμα είναι εξαιρετικό. Υπάρχει ένα πολύ ευχάριστο γκρουπ παικτών. Είμαστε χαρούμενοι και ενωμένοι με ίδιες σκέψεις και κοινούς στόχους. Υπάρχει αρμονία στην ομάδα».
Πέραν της ωραίας ατμόσφαιρας βλέπουμε και αλληλοστήριξη μεταξύ σας. Όπως για παράδειγμα είδαμε το πέναλτι που σου παραχώρησε ο Καρλίτος, ο οποίος έκανε το ίδιο και με τον Παλάσιος…
«Ήταν μια πολύ όμορφη στιγμή. Η κίνησή του δείχνει τη φιλία του και την καλή ατμόσφαιρα που υπάρχει στα αποδυτήρια. Μου έδωσε μεγάλη χαρά γιατί με βοήθησε να σκοράρω. Πραγματικά τον ευχαριστώ για την κίνησή του και τη φιλία του».
Στο διάστημα που βρίσκεσαι στον Παναθηναϊκό, βλέπεις βελτίωση στην ομάδα;
«Δεν υπάρχει αμφιβολία γι’ αυτό. Φαίνεται καθαρά σε κάθε αγώνα η βελτίωση. Κι αυτό διευκολύνει την καθημερινότητά μας καθώς η δουλειά που κάνουμε βγαίνει. Είναι κάτι που μας δίνει κίνητρο για τη συνέχεια. Έχουμε όμως πολλά περιθώρια βελτίωσης και θέλουμε να φτάσουμε εκεί ώστε να πετύχουμε σε όλους τους στόχους μας».
Πού αποδίδεις την αναποτελεσματικότητα κυρίως στα εκτός έδρας ματς;
«Είναι δύσκολο να δώσεις μια απάντηση. Το σίγουρο είναι ότι προσπαθούμε το ίδιο εντός και εκτός έδρας. Κάποιες φορές τα καταφέρνουμε, άλλες όχι. Ίσως είναι και θέμα τύχης. Εμείς όμως δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας κι αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε».
Απ’ όσα έχεις παρακολουθήσει μέχρι σήμερα πώς κρίνεις το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου;
«Έχω θετικές εντυπώσεις. Υπάρχουν καλές ομάδες και το επίπεδο είναι υψηλό. Το παιχνίδι στην Ελλάδα έχει δύναμη, έχει τεχνική, είναι έντονο κι έχει ένταση».
Εκτός γηπέδου πώς είναι η ζωή στην Αθήνα;
«Άρχισα να γνωρίζω μερικά πράγματα στην Αθήνα. Περνάω όμως πολύ χρόνο στο σπίτι. Όλοι μας έχουμε προσαρμοστεί πλέον: κι εγώ, κι η γυναίκα μου και η κόρη μας που πάει σχολείο εδώ. Μ’ αρέσει πολύ η ζωή στην Αθήνα. Υπάρχουν ωραία μέρη».
Τι σου αρέσει περισσότερο, τι απολαμβάνεις στην Ελλάδα;
«Η πόλη είναι πανέμορφη, ο πολιτισμός και η ιστορία σας. Μ’ αρέσει πολύ και το φαγητό σας (γέλια)! Δεν ήξερα την ελληνική κουζίνα…».
Ποιες γεύσεις ξεχωρίζεις;
«Μ’ αρέσει η χωριάτικη σαλάτα, η φέτα και το τζατζίκι!»
Υπάρχει κάτι που σε ενοχλεί;
«Η κίνηση στους δρόμους!».
Με τα ελληνικά πώς τα πας;
«Δύσκολα! Ξέρω τα βασικά: καλημέρα, καλησπέρα, ευχαριστώ και μ…! Αν και μιλάτε πολύ αγγλικά».
Τι θα ήθελες να κάνεις αν δεν έπαιζες ποδόσφαιρο;
«Θα ήθελα να είμαι επιχειρηματίας».
Πέραν του ποδοσφαίρου σου αρέσουν άλλα σπορ;
«Μ’ αρέσει πολύ το τένις, το μπάσκετ και παρακολουθώ και αμερικάνικο ποδόσφαιρο».
Πώς είναι ο Ματέους εκτός γηπέδου;
«Περνάω χαρούμενες στιγμές με την οικογένειά μου. Είμαι οικογενειακός τύπος. Πηγαίνουμε βόλτες, για ψώνια ή σε κάποιο εστιατόριο».
Φεύγοντας απ’ τη Βραζιλία για πρώτη φορά, ήρθαν στο αεροδρόμιο πολλοί απ’ την οικογένειά σου για να σε αποχαιρετήσουν. Παίζει σημαντικό ρόλο η οικογένεια στη ζωή σου;
«Πράγματι, ήρθαν πολλοί! Η οικογένεια παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για μένα».
Είπες ότι είσαι οικογενειακός τύπος. Τι σημαίνουν για σένα η σύζυγός σου Στέφανι και η κόρη σου Αντονέλα;
«Βρίσκονται συνέχεια δίπλα μου, στα καλά και στα άσχημα. Είναι όλη μου η ζωή»!
Μετά από μια καλή μέρα στη… δουλειά ή έπειτα από ένα δύσκολο παιχνίδι με αρνητικό αποτέλεσμα, ποιος είναι ο πρώτος άνθρωπος στον οποίο θέλεις να μιλήσεις και να μοιραστείς τα συναισθήματά σου;
«Η σύζυγός μου είναι ο άνθρωπός μου. Της εκμυστηρεύομαι τα πάντα».
Παίκτης είδωλο;
«Ο Μέσι και ο Κουτίνιο».
Τι συμβολίζει για σένα το τατουάζ που έχεις «χτυπήσει» με τον ψαλμό 91-4 του Δαυίδ που αναφέρει: «Με τα φτερά Του θα σε σκεπάζει, και κάτω από τις φτερούγες Του θα είσαι ασφαλής. Η αλήθεια Του είναι πανοπλία και ασπίδα».
«Είναι ένα βιβλικό απόσπασμα που κουβαλώ πάντοτε μαζί μου. Με προστατεύει και μου δίνει δύναμη…».
Πρόβλημα με τον Γιώργο Παπαγιάννη προέκυψε στον Παναθηναϊκό λίγες μάλιστα ημέρες πριν τον αγώνα με την Εφές Αναντολού για τη συνέχεια της Euroleague.
Ο Έλληνας ψηλός μετά από εξετάσεις που υποβλήθηκε, έδειξαν πως έχει υποστεί θλάση πρώτου βαθμού στον δεξιό τετρακέφαλο. Ως εκ τούτου ξεκίνησε θεραπευτική αγωγή και η κατάσταση του θα επανεκτιμάται μέρα με τη μέρα.
Σε κάθε περίπτωση ο 24χρονος σέντερ δεν θα είναι διαθέσιμος για τον αγώνα στην Κωνσταντινούπολη με την Εφές, προσθέτοντας ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα στον Δημήτρη Πρίφτη.
Σε ένα παιχνίδι το οποίο θα μπορούσε να είναι ο τελικός της διοργάνωσης, η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού κοντράρεται απόψε εκτός έδρας με τον Ολυμπιακό για τη φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας (19:00, ERT Sports).
Οι «πράσινες» μετά τη νίκη τους με 3-1 σετ στο πρωτάθλημα, κοντράρονται εκ νέου με τις «ερυθρόλευκες», αυτή τη φορά στο «Μελίνα Μερκούρη» του Ρέντη, με στόχο να πάρουν τη νίκη που ισοδυναμεί και με πρόκριση στα προημιτελικά, μίας και το παιχνίδι είναι νοκ-άουτ.
Τα «φίνα κορίτσια» με τη νίκη τους στο πρωτάθλημα έδειξαν πως διαθέτουν όλα τα εφόδια για να πάρουν την πρόκριση, παρά το ντεσαβαντάζ της έδρας αρκεί φυσικά να έχουν την κατάλληλη απόδοση, προβάλλοντας την ποιότητα και τον πνεύμα νικητή που έχουν δείξει έως και σήμερα.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Γεροθόδωρος και Ονόπας.
Να πάρει σκορ πρόκρισης για τα ημιτελικά του θεσμού θα επιδιώξει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος φιλοξενεί στη Λεωφόρο την Αναγέννηση Καρδίτσας στο πρώτο από τα δύο παιχνίδια για της φάση των «8» του Κυπέλλου Ελλάδας (17:00, Cosmote Sport 3).
Οι «πράσινοι» είναι το φαβορί τους ζευγαριού για να πάρουν την πρόκριση στους «4» του Κυπέλλου, ωστόσο θα πρέπει να το δείξουν και μέσα στο γήπεδο απέναντι σε μία αξιόλογη ομάδα που βρίσκεται στην 4η θέση του Α’ Ομίλου της Super League 2, με 19 βαθμούς σε 9 παιχνίδια.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στο σημερινό παιχνίδι δεν θα έχει στη διάθεση του τον Τάσο Χατζηγιοβάνη που έμεινε εκτός αποστολής, όπως και τον τραυματία, Δημήτρη Κουρμπέλη. Ο Σέρβος τεχνικός σε ότι αφορά την αρχική ενδεκάδα, αναμένεται να προχωρήσει σε αλλαγές, διατηρώντας ωστόσο τον σχηματισμό 4-3-3.
Η πιθανή αρχική ενδεκάδα του Παναθηναϊκού θα αποτελείται από τον Διούδη στο τέρμα και τετράδα στην άμυνα από τα αριστερά στα δεξιά τους Χουάνκαρ, Σένκεφελντ, Σάρλια και Σάντσες. Η τριάδα στα χαφ θα αποτελείται από τους Πέρεθ, Αλεξανδρόπουλο και Λούντκβιστ. Τέλος στα δύο «φτερά» θα αγωνιστούν ο Βιτάλ και ο Παλάσιος, ενώ στην επίθεση πιθανότατα να δούμε τον Ιωαννίδη.
Ο Τάσος Παπαπέτρου θα είναι ο διαιτητής της αναμέτρησης. Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει για βοηθούς τους Πολυχρόνη Κωσταρά και Λάζαρο Δημητριάδη, 4ος θα είναι ο Δημήτρης Καραντώνης, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Τάσος Σιδηρόπουλος και Πέτρος Πάτρας.
Στο δέσιμο που υπάρχει μεταξύ των στελεχών της ομάδας στάθηκε στις δηλώσεις του μετά την πρόκριση του Παναθηναϊκού στους «8» του Challenge Cup ο Θανάσης Πρωτοψάλτης, αναφέροντας πως χάρη σε αυτό οι «πράσινοι» έχουν προβάδισμα έναντι των αντιπάλων τους.
«Οι φιλοδοξίες που έχουμε παραμένουν ίδιες. Εμείς θέλουμε να κερδίσουμε, να παίζουμε καλά σε όλα τα παιχνίδια είτε είναι για το πρωτάθλημα, είτε για την Ευρώπη, το Λιγκ καπ και το κύπελλο. Μέχρι στιγμής το καταφέρνουμε και είμαστε χαρούμενοι γι' αυτό. Έχουμε προβάδισμα έναντι των αντιπάλων μας λόγω της σύνδεσης και του δεσίματος που υπάρχει μεταξύ μας. Γι' αυτό και καταφέραμε να πάρουμε την πρόκριση κόντρα σε αυτή την ομάδα. Στόχος είναι να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Αυτό δεν έχει να κάνει με τη νίκη ή με την ήττα».
Την πίστη του πως ο Παναθηναϊκός μπορεί να πρωταγωνιστήσει και στην Ευρώπη εξέφρασε μετά τη νίκη και την πρόκριση επί της Ποντολιάνι Όροντοκ ο τεχνικός του «τριφυλλιού» Δημήτρης Ανδρεόπουλος.
«Δύσκολο παιχνίδι. Μπήκαμε με τέτοια ενέργεια που νιώθαμε ότι δε θα μας σταματήσει τίποτε. Με καταπληκτικό σερβίς από όλους τους παίκτες πήραμε το πρώτο σετ. Αυτή η ενέργεια συνεχίστηκε και στο δεύτερο σετ. Έγινε μία μεγάλη κόντρα. Στο τέλος με ανατροπή και τακτικές ενέργειες πήραμε τη νίκη. Το είχαμε ονειρευτεί τα προηγούμενα χρόνια και να που το ζούμε».
Για την αλλαγή του Ράπτη στο δεύτερο σετ: «Ήταν μία στιγμή που ουσιαστικά γυρίσαμε το σετ. Ήταν ένας σχεδιασμός τακτικής όχι μόνο για το σερβίς αλλά και για την επίθεση από την πάιπ. Μας βγήκε και είμαστε διπλά χαρούμενοι».
Για τις φιλοδοξίες της ομάδας: «Έχουμε φιλοδοξία να φτάσουμε μακριά, Κάποτε είπαμε ότι θα κρατήσουμε τον Παναθηναϊκό ζωντανό και το καταφέραμε, ότι δε θα αφήσουμε τον Παναθηναϊκό να πέσει κατηγορία και το καταφέραμε. Είπαμε ότι θα κάνουμε και πάλι τον Παναθηναϊκό πρωταθλητή, το καταφέραμε, είχαμε πει ότι θα βγάλουμε τον Παναθηναϊκό στην Ευρώπη. Μέχρι τώρα το κάνουμε. Έχουμε δρόμο μπροστά μας, έχουμε και πίστη έχουμε και όραμα. Γνωρίζετε ότι το όνειρό μου είναι να δω τον Παναθηναϊκό πρωταγωνιστή και στην Ευρώπη. Πιστεύω ότι μπορεί να τα καταφέρει».
Στο μικροσκόπιο του Παναθηναϊκού φέρεται να βρίσκεται ο Άλντο Πάρα, σύμφωνα με όσα αναφέρουν δημοσιεύματα από την Παραγουάη.
Όπως υποστηρίζει η ιστοσελίδα «ACB», το «τριφύλλι» είναι μία από τις ομάδες που έχουν δείξει ενδιαφέρον για τον 19χρονο αριστεροπόδαρο ακραίο επιθετικό, ο οποίος αγωνίζεται στη Σπορτίβο Λουκένιο.
Συγκεκριμένα το δημοσιεύματα από την λατινοαμερικάνικη χώρα κάνει λόγο πως ο ποδοσφαιριστής θα επιλέξει ανάμεσα, τον Παναθηναϊκό, την ρωσική Ζενίτ ή την Ρίγα της Λετονίας, ενώ υπάρχουν ακόμα δύο ομάδες που ενδιαφέρονται για εκείνον
Ο νεαρός άσσος έχει 21 συμμετοχές φέτος σε Κλαουσούρα και Απερτούρα της Παραγουάης, με 1 γκολ και 1 ασίστ. Αξίζει να σημειωθεί πως μπορεί να αγωνιστεί σε όλες τις θέσεις πίσω από τον σέντερ φορ.
Την πρόκρισή της στην προημιτελική φάση του Challenge Cup πανηγυρίζει η ομάδα βόλεϋ ανδρών του Παναθηναϊκού, η οποία επιβλήθηκε με 3-2 σετ της Ποντολιάνι Όροντοκ και σε συνδυασμό με τη νίκη της στο πρώτο παιχνίδι στην Ουκρανία με 3-1 πήρε το εισιτήριο για τους «8» της διοργάνωσης!
Οι «πράσινοι» δεν άφησαν κανένα σε αγωνία αφού πήραν τα δύο πρώτα σετ, τα οποία και χρειάζονταν για να κατοχυρώσουν την πρόκριση και έτσι από εκείνο το σημείο και μετά το παιχνίδι απέκτησε διαδικαστικό χαρακτήρα.
Πλέον ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να περιμένει τον επαναληπτικό ανάμεσα στην Σπαρτάκ Μιγιάβα με την Τέρουελ για να μάθει τον αντίπαλό του στην επόμενη φάση. Οι Σλοβάκοι είχαν επικρατήσει με 3-1 σετ στο πρώτο ματς και έχουν προβάδισμα πρόκρισης. Ο επαναληπτικός είναι προγραμματισμένο για την Τετάρτη 19 Ιανουαρίου.
Ο Παναθηναϊκός μπήκε φουριόζος στο πρώτο σετ και πιέζοντας από θέση σερβίς προηγήθηκε με 8-4. Το «τριφύλλι» συνέχισε να έχει καλές επιλογές, βάζοντας και ψυχολογική πίεση στην ουκρανική ομάδα που έπαιζε με την πλάτη στον τοίχο έπειτα από την ήττα στο πρώτο ματς. Έτσι με δύο άσσους του Πρωτοψάλτη το σκορ διαμορφώθηκε στο 15-7, δίνοντας σημαντικό προβάδισμα στους «πράσινους». Οι γηπεδούχοι παίζοντας με τρομερή αυτοπεποίθηση έφτασαν πολύ εύκολα στο 20-12 με μπλοκ σε επίθεση της Όροντοκ και με συνοπτικές διαδικασίες πήραν το πρώτο σετ με 25-17.
Η επίθεση της Όροντοκ λειτούργησε καλύτερα στο δεύτερο σετ, αλλά η μαχητική ψυχή των παικτών του Δημήτρη Ανδρεόπουλου διατηρούσε σε θέση οδηγού τον Παναθηναϊκό (7-5). Οι Ουκρανοί είχαν μεγαλύτερη επιθετική συνέπεια σε σχέση με το πρώτο σετ και αυτό τους έδινε την ευκαιρία να μένουν πολύ κοντά στο σκορ, ισοφαρίζοντας μάλιστα σε 13-13. Οι φιλοξενούμενοι αναθάρρησαν και προσπέρασαν με 15-17, αλλά από περιπετειώδη άσσο του Πρωτοψάλτη ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε σε 19-19, συνεχίζοντας να προσφέρει πολύτιμες λύσεις από θέση σερβίς. Ο Ράπτης πέρασε αντί του Ρανγκέλ για το σερβίς όταν οι «πράσινοι» έμειναν ξανά πίσω στο σκορ με 19-21 και συνέβαλε τα μέγιστα για να ανατραπεί η κατάσταση και να φτάσουμε στο 23-21 με τρομερή πάσα από τον Γιάκομπσεν και πάιπ του Ράπτη. Ο άσσος του Βαν Ντεν Ντρις ήταν το κερασάκι στην τούρτα, το σκορ έγινε 25-22 ο Παναθηναϊκός έκανε το 2-0 και ουσιαστικά «σφράγισε» την πρόκριση στους «8» του Challenge Cup.
Έχοντας ουσιαστικά τα πάντα κριθεί, στο τρίτο σετ οι ομάδες παρουσιάστηκαν πιο χαλαρές αλλά σοβαρές, ακολουθώντας η μία την άλλη στο σκορ (9-9). Οι φιλοξενούμενοι, εκμεταλλευόμενοι και κάποια χαλάρωση των «πράσινων», προσπέρασαν με 14-19. Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος πέρασε στο παιχνίδι τον νεαρό Μάρκου, δίνοντας ανάσες στον Βαν Ντεν Ντρις, ο Ράπτης ανέλαβε να εκτελέσει επιτυχώς όλες σχεδόν τις επιθέσεις που του έδωσε ο Γιάκομπσεν και οι «πράσινοι» επέστρεψαν (22-23) σε ένα σετ που έμοιαζε χαμένο. Ο Όροντοκ αν και έδειξε σημάδια άγχους κατάφερε να φτάσει στο 23-25 και να μειώσει σε 2-1.
Βαν Ντεν Ντρις και Πρωτοψάλτης παρέμειναν στον πάγκο και στο τέταρτο σετ, αφού ο Παναθηναϊκός αγωνίζονταν με ακραίους του Χ. Ανδρεόπουλο και Ράπτη και διαγώνιο τον Μάρκου. Η Όροντοκ προηγήθηκε και πάλι με 8-10 και στη συνέχεια με 11-15, αναγκάζοντας έτσι τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει τάιμ αουτ. Όπως στο τρίτο σετ, έτσι και στο τέταρτο η Όροντοκ μπήκε στην τελική ευθεία προηγούμενη με 15-20 και δεν δυσκολεύτηκε να φτάσει στην κατάκτηση του σετ με 19-25, την ώρα που οι Συναδινός και Ρουσόπουλος είχαν περάσει στο ματς για να πάρουν και αυτοί χρόνο συμμετοχής.
Το παιχνίδι οδηγήθηκε στο τάι μπρέικ εκεί όπου ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε με 3-0 και διατήρησε το προβάδισμα μέχρι και την αλλαγή πλευρών (8-7). Με καρφί του Μάρκου το σκορ διαμορφώθηκε στο 12-9, οι Ουκρανοί ισοφάρισαν σε 12-12 και εν τελεί οι λεπτομέρειες έγειραν την πλάστιγγα προς την πλευρά του Παναθηναϊκού που με 17-15 πήρε το σετ, τη νίκη με 3-2 και την πρόκριση!
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 10 άσσους, 60 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 32 λάθη αντιπάλων και της Όροντοκ προήλθαν από 3 άσσους, 55 επιθέσεις, 10 μπλοκ και 36 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-2 (25-17, 25-22, 23-25, 19-25, 17-15)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Πρωτοψάλτης 12 (6/11 επ., 5 άσσοι, 1 μπλοκ, 86% υπ. - 14% άριστες), Γιάκομπσεν 4 (1/4 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Ρανγκέλ 8 (8/14 επ.), Ανδρεόπουλος 15 (13/28 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 45% υπ. - 29% άριστες), Βαν Ντε Ντις 8 (7/17 επ., 1 άσσος), Στάλεκαρ 10 (8/11 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ) / Γκαράς (λ, 48% υπ. - 22% άριστες), Ρουσόπουλος, Μάρκου 7 (6/11 επ., 1 μπλοκ), Ράπτης 13 (11/28 επ., 2 μπλοκ, 44% υπ. - 22% άριστες).
ΟΡΟΝΤΟΚ (Μάριους Σορντίλ): Ντροζντ 2 (1/2 επ., 1 μπλοκ), Κίσιλιουκ 12 (9/17 επ., 3 μπλοκ, 50% υπ. - 21% άριστες), Σέμενιουκ 14 (10/12 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ), Ντιντένκο 5 (2/3 επ., 3 μπλοκ), Βιέτσκι 1 (1/3 επ.), Σζαλπούκ 16 (16/26 επ., 58% υπ. - 29% άριστες) / Φομίν (λ, 38% υπ. - 25% άριστες), Ντίντοβιτς 2 (2/10 επ., 38% υπ. - 13% άριστες), Γεβστράτοφ, Τόμιν 11 (10/27 επ., 1 άσσος), Ροχοζίν 5 (4/5 επ., 1 μπλοκ).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Η ομάδα βόλεϋ ανδρών του Παναθηναϊκού επικράτησε με 3-2 σετ επί της ουκρανικής Ποντολιάνι Όροντοκ και στο δεύτερο παιχνίδι της φάσης των «16» του Challenge Cup πανηγυρίζοντας έτσι την πρόκριση στους «8» του θεσμού.