«Ζεστό» καλωσόρισμα επεφύλασσαν οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού στην ομάδα βόλεϋ γυναικών, μετά τη νίκη του «τριφυλλιού» στου Ρέντη επί του Ολυμπιακού και την πρόκριση των «φίνων κοριτσιών» στους «8» του Κυπέλλου Ελλάδας.
Περίπου 100 οπαδοί του Παναθηναϊκού περίμεναν την αποστολή της ομάδας στη Λεωφόρο και μόλις το πούλμαν έκανε την εμφάνισή του ξεκίνησαν οι πανηγυρισμοί. Τα καπνογόνα, τα πανό και τα συνθήματα είχαν την τιμητική τους, με τα κορίτσια να αποβιβάζονται από το πούλμαν και να τραγουδούν μαζί με τους φιλάθλους τον ύμνο του «τριφυλλιού».
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Η Εύα Χαντάβα αμέσως μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού στου Ρέντη, έστειλε μήνυμα στήριξης προς τις γυναίκες με αφορμή τα περιστατικά βιασμών που ολοένα και πληθαίνουν, ενώ υπογράμμισε πως οι «πράσινες» κατέθεσαν ψυχή στο γήπεδο.
«Αρχικά θέλω να πω ένα μπράβο σε όλες τις γυναίκες που πλέον μιλάνε. Όταν κληρωθήκαμε με τον Ολυμπιακό ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολο ματς. Μέτρησε η ψυχή και αυτός που το ήθελε παραπάνω. Καταθέσαμε την ψυχή μας στον αγωνιστικό χώρο. Δε θέλω να κάνω μεγάλες δηλώσεις αλλά πάμε για την πρώτη θέση πλέον. Τα ντέρμπι είναι ξεχωριστά ματς. Από εκεί και πέρα είμαστε πολύ δεμένη ως ομάδα».
Ο Απόστολος Οικονόμου μετά τη νίκη-πρόκριση του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού στο Ρέντη, αναφέρθηκε στο γεγονός ότι οι «πράσινες» κατάφεραν να ανατρέψουν το σκορ, ενώ σημείωσε πως το στάτους του Παναθηναϊκού έχει πλέον αλλάξει.
«Όπως λέω πάντα πρωταγωνίστριες είναι οι παίκτριες. Εκείνες αξίζουν συγχαρητήρια γιατί το πίστεψαν και γύρισαν το ματς. Κάναμε την ανατροπή παρά το γεγονός ότι είχαμε νεκρά διαστήματα, που είναι γνώρισμα μεγάλης ομάδας. Το στάτους του Παναθηναϊκού άλλαξε. Είχαμε να νικήσουμε τον Ολυμπιακό στο κύπελλο από το Ρέθυμνο το 2008 αν δεν κάνω λάθος και το κάναμε ξανά εδώ σήμερα.
Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό που έπαιξε καλά αλλά εμείς παίξαμε καλύτερα. Ο Παναθηναϊκός επέστρεψε για να κάνει πρωταθλητισμό. Πρέπει να συνεχίσουμε σεμνά και ταπεινά για την κορυφή. Στο πρώτο σετ δεν ήμασταν σε καλό επίπεδο στο μπλοκ άμυνα. Αλλά αυτά τα παιχνίδια δεν τα παίζεις, τα κερδίζεις».
Την πρόκριση στους «8» του Κυπέλλου Ελλάδας πήρε η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού, που επικράτησε εκτός έδρας του Ολυμπιακού με 2-3 σετ σε νοκ-άουτ παιχνίδι!
Παρά το γεγονός πως τα κορίτσια του «τριφυλλιού» έμειναν δύο φορές πίσω στο σκορ, έδειξαν μεγάλα ψυχικά αποθέματα και με όπλο τους το μπλοκ κατάφεραν να ισοφαρίσουν ισάριθμες φορές και στο τάι μπρέικ να στήσουν ένα «πράσινο» πάρτυ, παίρνοντας τη νίκη και την πρόκριση, μέσα στο «σπίτι» του... αιώνιου αντιπάλου!
Κορυφαίες για τον Παναθηναϊκό οι Χαντάβα και Κρος που είχαν τις λύσεις όταν τις χρειάστηκαν τα «φίνα κορίτσια».
Στο πρώτο σετ οι δύο ομάδες πορεύονταν μαζί έως το 11-11, ωστόσο από εκείνο το σημείο και έπειτα ο Ολυμπιακός είχε καλύτερες επιλογές στην επίθεση με αποτέλεσμα να «χτίσει» μία μικρή διαφορά 15-13. Οι «πράσινες» κατάφεραν να φέρουν το ματς στα ίσια (22-22) με επίθεση της Κρος, ωστόσο ένα μπλοκ της Χριστοδούλου ήταν αυτό που ουσιαστικά έκρινε το πρώτο σετ, το οποίο κατέληξε στον Ολυμπιακό με 25-22.
Στο δεύτερο σετ ο Παναθηναϊκός ανέβασε ρυθμό και αφού προηγήθηκε αρχικά με 4-7, στη συνέχεια οι «πράσινες» διαμόρφωσαν το 5-10. Το «τριφύλλι» συνέχισε να κυριαρχεί τόσο σε επίθεση όσο και σε άμυνα. Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού εκμεταλλεύτηκαν με τον καλύτερο τρόπο τα προβλήματα που έδειξε ο Ολυμπιακός στην υποδοχή και αφού άνοιξε τη διαφορά στο 11-18, δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και πήρε το δεύτερο σετ με 17-25 ισοφαρίζοντας σε 1-1 τα σετ.
Το ξεκίνημα του Παναθηναϊκού στο τρίτο σετ ήταν καλό (0-3), αλλά οι «πράσινες» έχασαν γρήγορα το προβάδισμα, επιτρέποντας στον Ολυμπιακό να πάρει ψυχολογία, να τρέξει ένα σερί και να προηγηθεί με 7-4. Το «τριφύλλι» έκανε πολλά λάθη στην υποδοχή και το πλήρωσε μένοντας πίσω στο σκορ με 12-7. Οι γηπεδούχες πολλές φορές εκτελούσαν τις επιθέσεις τους με πλάσε, τακτική που είχε αποδώσει τα μέγιστα αφού η «πράσινη» άμυνα έδειχνε να μην μπορεί να τα αντιμετωπίσει με ντουμπλάρισμα στο μπλοκ. Έτσι οι «ερυθρόλευκες» προηγήθηκαν με 16-10. Η Χαντάβα σήμανε την αντεπίθεση. Η αρχηγός του Παναθηναϊκού τόσο με το καλό σερβίς της όσο και με τις καταπληκτικές άμυνες που έβγαλε συνέβαλε τα μέγιστα για να μειωθεί το σκορ σε 16-14. Η Γκρότες δεν μπόρεσε να τελειώσει τις μπάλες που πήρε και έδωσε εκ νέου τη δυνατότητα στον Ολυμπιακό να ξεφύγει με 20-16 και να πάρει το δεύτερο σετ με 25-20.
Ο Παναθηναϊκός έμεινε πίσω στο σκορ και στο τέταρτο σετ (7-4), αφού τα «φίνα κορίτσια» παρουσίασαν δυσκολίες στο να τελειώσουν τις επιθέσεις τους. Τα πολλά λάθη και τα χαμένα ράλλυ που κόστισαν τόσο σε πόντους όσο και σε ψυχολογία στις «πράσινες» που είδαν τον Ολυμπιακό να διατηρεί το προβάδισμα (9-5). Παρόλα αυτά η μαχητική ψυχή των κοριτσιών έφερε σερί 8-0 για το «τριφύλλι» που προσπέρασε με 9-13 παίρνοντας πολύτιμες λύσεις από τις Κρος και Χαντάβα που ήταν και οι κορυφαίες. Το μπλοκ ήταν παρών για τον Παναθηναϊκό που συνέχισε να προηγείται (12-16), μέχρι να τρέξει σερί 4-0 ο Ολυμπιακός και να ισοφαρίσει σε 16-16, αφού οι «πράσινες» έχασαν την αποτελεσματικότητά τους στην επίθεση. Το «τριφύλλι» πήρε και πάλι μία μικρή ανάσα (17-20) και χάρη στο εκπληκτικό μπλοκ πήρε και το σετ με 20-25 ισοφαρίζοντας σε 2-2.
Στο τάι μπρέικ και πάλι μέσω του μπλοκ ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε με 2-8 εκμεταλλευόμενος και τα καλά σερβίς της Χατζηευστρατιάδου. Η διαφορά αυτή έφερε κατήφεια στις «ερυθρόλευκες» που ότι και να έκαναν δεν μπορούσαν να περάσουν το «πράσινο» μπλοκ. Το σκορ διαμορφώθηκε στο 2-11 και λίγο αργότερα τα «φίνα κορίτσια» έφτασαν στο 6-15 πήραν τη νίκη με 2-3 σετ και την πρόκριση στους «8» του Κυπέλλου.
Οι πόντοι του Ολυμπιακού προήλθαν από 4 άσσους, 52 επιθέσεις, 13 μπλοκ και 24 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 3 άσσους, 64 επιθέσεις, 21 μπλοκ και 19 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 2-3 (25-22, 17-25, 25-20, 20-25, 6-15)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΦΠ (Κάρλο Παρίζι): Γιώτα 8 (4/9 επ., 4 μπλοκ), Εμμανουηλίδου 11 (5/15 επ., 1 άσσος, 5 μπλοκ), Σάλας 14 (13/34 επ., 1 άσσος, 40% υπ. - 20% άριστες), Μαριάνα Κόστα 8 (7/39 επ., 1 μπλοκ, 50% υπ. - 38% άριστες), Χριστοδούλου 2 (1/5 επ., 1 μπλοκ), Χίπε 21 (18/56 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ) / Κονόμι (λ, 36% υπ. - 24% άριστες), Ζιώγα, Γενιτσαρίδη 3 (3/7 επ., 89% υπ. - 44% άριστες), Κελεσίδη 2 (1/2 επ., 1 μπλοκ), Ξανθοπούλου.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ (Απόστολος Οικονόμου): Χατζηευστρατιάδου 8 (5/13 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Κωνσταντίνου 3 (3/7 επ., 45% υπ. - 45% άριστες), Κρος 26 (16/29 επ., 10 μπλοκ), Στεπανένκο 12 (9/37 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Γκρόθες 10 (10/29 επ., 29% υπ. - 18% άριστες), Παπαφωτίου 3 (1 άσσος, 2 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 41% υπ. - 26% άριστες), Κωνσταντέλλου, Τσιτσιγιάννη 5 (2/7 επ., 3 μπλοκ), Χαντάβα 21 (19/45 επ., 2 μπλοκ, 38% υπ. - 31% άριστες).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Παίζοντας με την απαιτούμενη σοβαρότητα ο Παναθηναϊκός επικράτησε εύκολα της Αναγέννησης Καρδίτσας με 4-0 στη Λεωφόρο και ουσιαστικά τελείωσε την υπόθεση πρόκριση στους «4» του Κυπέλλου μία εβδομάδα πριν το δεύτερο παιχνίδι.
Στη σοβαρότητα που έδειξε ο Παναθηναϊκός κόντρα στην Αναγέννηση Καρδίτσας στάθηκε στις δηλώσεις του μετά το ευρύ 4-0 του πρώτου αγώνα ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
«Είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίσαμε το παιχνίδι. Ξέρετε πως τέτοια ματς κρύβουν… ιστορίες, αν δεν είναι σοβαρός. Και εμείς ήμασταν σοβαροί και στη διαχείριση του παιχνιδιού».
Για τον Βιτάλ: «Είχε ένα χτύπημα, για αυτό βγήκε έξω στο ημίχρονο. Δουλεύει πολύ σκληρά όλο αυτό το διάστημα, κανένας από εμάς δεν αμφιβάλλει για την ποιότητα και αγωνιστικότητά του. Είναι ένα εξαιρετικό παιδί».
Για τον Κώτσιρα: «Ο Γιάννης δουλεύει πάντα σοβαρά και περιμένουμε πολλά αυτόν».
Τέλος, υπογράμμισε: «Η Καρδίτσα ήταν μία ομάδα που ήρθε στη Λεωφόρο και προσπάθησε να παίξει. Εμείς εκμεταλλευτήκαμε κάποιες φάσεις λόγω της ποιότητας. Αντιμετωπίσαμε μία ομάδα που ήρθε εδώ και έπαιξε».
Απολαυστικός ήταν ο Παναθηναϊκός στο πρώτο παιχνίδι για τη φάση των «8» του Κυπέλλου Ελλάδας, με τους «πράσινους» να επικρατούν εύκολα με 4-0 της Αναγέννησης Καρδίτσας στη Λεωφόρο και ουσιαστικά να μετατρέπουν σε τυπική διαδικασία τη ρεβάνς της επόμενης εβδομάδας.
Το «τριφύλλι» παρά την μία κατηγορία που χωρίζει τις δύο ομάδες, παρουσιάστηκε σοβαρό στον αγωνιστικό χώρο, άνοιξε από νωρίς το σκορ με τον ορεξάτο Βιτάλ, και από κει και μετά δεν δυσκολεύτηκε να φτάσει σε μία άνετη νίκη, προσφέροντας ουσία και θέαμα.
Βιτάλ (6’ και 20’), Κανταλαπιέδρα (32’) και Καρλίτος (42’) οι σκόρερς του Παναθηναϊκού.
Ο Παναθηναϊκός παρατάχθηκε ξανά με σχηματισμό 4-3-3 από τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς. Ο Διούδης ήταν στο τέρμα. Ο Χουάνκαρ εκτέλεσε χρέη αριστερού μπακ, ο Κώτσιρας ήταν στη δεξιά πλευρά της άμυνα, ενώ οι Σένκεφελντ και Σάρλια συνέθεσαν το δίδυμο στο κέντρο της άμυνας. Ο Πέρεθ ήταν το αμυντικό χαφ, με τους Μαουρίσιο και Βιγιαφάνιες να βρίσκονται δίπλα του ως εσωτερικοί μέσοι. Στο αριστερό «φτερό» πήρε θέση ο Βιτάλ, στο δεξί ο Κανταλαπιέδρα, ενώ ο Καρλίτος ήταν στην κορυφή της επίθεσης.
Από τη μεριά του ο Περικλής Αμανατίδης επέλεξε σχηματισμό 4-1-4-1. Ο Γκέκας ήταν στην εστία, ο Κουτρομάνος πήρε θέση στο δεξί άκρο της άμυνας, ο Σταμόπουλος στο αριστερό και οι Γκόλιας και Κοτσώνης σχημάτισαν το κεντρικό αμυντικό δίδυμο. Ο Πλέγας ήταν το αμυντικό χαφ, έχοντας μπροστά του τους Βιδάλ και Μπενγκόα. Στη δεξιά πλευρά τοποθετήθηκε ο Γκίνη, στην αριστερή ο Μπραμπίγια, ενώ ο Μανιός αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος στην επίθεση για την ομάδα της Καρδίτσας.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε ιδανικά το παιχνίδι και κατάφερε να προηγηθεί στην πρώτη του καλή στιγμή στον αγώνα. Μόλις στο 6ο λεπτό από πολύ ωραία συνεργασία των «πράσινων», με κάθετη πάσα του Βιγιαφάνιες, συρτή σέντρα του Κανταλαπιέδρα από δεξιά και εύκολο τελείωμα από τον Ματέους Βιτάλ από κοντά, το «τριφύλλι» έκανε το 1-0 και μπήκε σε θέση οδηγού.
Στο 13’ οι φιλοξενούμενοι προσπάθησαν να απειλήσουν από στημένη φάση, με τον Κοτσώνη στο δεύτερο δοκάρι να βρίσκει την μπάλα με το γόνατο και να στέλνει την μπάλα λίγο άουτ, σε φάση την οποία έλεγχε ο Διούδης! Πέντε λεπτά αργότερα (18’) ο Παναθηναϊκός απάντησε στην ευκαιρία της Αναγέννησης με τον Κανταλαπιέδρα να απειλεί με δυνατό σουτ από πλάγια θέση, αλλά τον Γκέκα να αποκρούει σε κόρνερ.
Το δεύτερο γκολ δεν άργησε να έρθει για τον Παναθηναϊκό. Στο 20ο λεπτό και πάλι οι «πράσινοι» αναπτύχθηκαν από τα δεξιά, ο Κανταλαπιέδρα σέντραρε χαμηλά στο πρώτο δοκάρι, όπου ο Βιτάλ, που είχε κλείσει από τα αριστερά πλάσαρε με τη μία, έστειλε την μπάλα στα δίχτυα και έκανε το 2-0.
Ο Παναθηναϊκός έδειχνε να χαλαρώνει μετά το 2ο γκολ και έτσι η Καρδίτσα άδραξε την ευκαιρία να πάρει μέτρα στο γήπεδο, ωστόσο οι «πράσινοι» με την πρώτη ευκαιρία την τιμώρησαν. Στο 32’ από κάθετη του Καρλίτος, ο Κανταλαπιέδρα βγήκε απέναντι από τον Γκέκα, πλάσαρε εύστοχα με το αριστερό και ανέβασε τον δείκτη του σκορ στο 3-0.
Οι «πράσινοι» ανά δεκάλεπτο έβαζαν γκολ κάτι που επανέλαβαν στο 42ο λεπτό με «ζωγραφιά» του Καρλίτος. Ο Ισπανός υποδέχτηκε την βαθιά μπαλιά του Πέρεθ από τη γραμμή της σέντρας και με εξαιρετική λόμπα από το ύψος της μεγάλης περιοχής νίκησε για τέταρτη φορά τον Γκέκα «γράφοντας» το 4-0 που ήταν και το σκορ του ημιχρόνου.
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με δύο αλλαγές για τον Παναθηναϊκό αφού οι Παλάσιος και Αλεξανδρόπουλος πήραν τις θέσεις των Βιτάλ και Μαουρίσιο. Αλλαγές έκανε και η Αναγέννηση αφού οι Καρανίκας και Λαρέας και Μπάλας, πέρασαν στο ματς αντί των Μπραμπίγια, Μανιού και Βιδάλ.
Στο 50’ ο Καρλίτος έφτασε φάτσα με το δεύτερο προσωπικό του γκολ και πέμπτο για τον Παναθηναϊκό, αλλά ο Ισπανός αστόχησε με πλασέ από το ύψος του πέναλτι, στέλνοντας την μπάλα ψηλά άουτ. Ίδια κατάληξη είχε και το σουτ του Καρανίκα στο 59’ στη δεύτερη τελική προσπάθεια της Καρδίτσας στο ματς.
Ό ρυθμός στο δεύτερο ημίχρονο είχε μειωθεί αφού οι «πράσινοι» έκαναν ως επί των πλείστων διαχείριση δυνάμεων. Στο 62’ ο Λούντκβιστ πέρασε στον αγώνα αντί του Βιγιαφάνιες. Στο 64’ ο Καρλίτος σκόραρε ακόμα μία φορά, ωστόσο το γκολ του Ισπανού μετά από έλεγχο στο VAR ακυρώθηκε ως οφσάιντ σε μία πολύ οριακή φάση.
Στο 67’ ο Ιωαννίδης αντικατέστησε τον Καρλίτος, ενώ στο 71΄ακόμα ένα σουτ για τους γηπεδούχους, αυτή τη φορά από τον Χουάνκαρ βρήκε σε ετοιμότητα τον Γκέκα που μπλόκαρε. Ο Σάντσες πέρασε στη θέση του Κανταλαπιέδρα στο 76’, παίρνοντας θέση το δεξί άκρο της άμυνας, μετατοπίζοντας έτσι τον Κώτσιρα σε ρόλο δεξιού εξτρέμ για το υπόλοιπο του αγώνα!
Στο 80’ ο Ιωαννίδης νικήθηκε σε τετ α τετ από τον Γκέκα, στο 85’ ο Παλάσιος σκόραρε αλλά και πάλι το γκολ ακυρώθηκε αφού ο Κώτσιρας που έκανε την ασίστ υποδείχτηκε σωστά σε θέση οφσάιντ. Στα υπόλοιπα λεπτά δεν άλλαξε κάτι και έτσι το «τριφύλλι» έφτασε στη νίκη με τελικό σκορ 4-0.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Στην Αθήνα για λογαριασμό της γυναικείας ομάδας βόλεϋ του Παναθηναϊκού βρίσκεται η Μαριάνα Μπραμπίγια, με το νέο μεταγραφικό απόκτημα του «τριφυλλιού» να δηλώνει ενθουσιασμένη για τη μεταγραφή της στο «τριφύλλι».
«Είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Ανυπομονώ να γνωρίσω την ομάδα μου και να ξεκινήσω τις προπονήσεις. Θέλω να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Έχω πολλά να μάθω και είμαι σίγουρη ότι θα είναι μια φανταστική εμπειρία. Έχω δει βίντεο με τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού και είναι φανταστικοί. Φαίνεται ότι αγαπούν και υποστηρίζουν την ομάδα και ανυπομονώ να παίξω μπροστά τους κι εγώ».
Με τέσσερις αλλαγές στην ενδεκάδα του σε σχέση με το ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό θα παραταχθεί ο Παναθηναϊκός απέναντι από την Αναγέννηση Καρδίτσας, αφού ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς αποφάσισε να προχωρήσει σε ήπιο φρεσκάρισμα της αρχικής ενδεκάδας, δίνοντας φανέλα βασικού στους Διούδη, Σάρλια, Βιτάλ και Καρλίτος.
Ο σχηματισμός των «πρασίνων» θα διατηρηθεί στο 4-3-3. Ο Διούδης θα είναι στο τέρμα και η τετράδα στην άμυνα από τα αριστερά στα δεξιά θα αποτελείται από τους Χουάνκαρ, Σένκεφελντ, Σάρλια και Κώτσιρα. Η τριάδα στα χαφ θα αποτελείται από τους Πέρεθ, Μαουρίσιο και Βιγιαφάνιες. Τέλος στα δύο «φτερά» θα αγωνιστούν ο Βιτάλ και ο Κανταλαπιέδρα, ενώ στην επίθεση επιστρέφει ο Καρλίτος.
Ένα ευχάριστο νέο επεφύλασσε η σημερινή (19/1) προπόνηση του Παναθηναϊκού στον Δημήτρη Πρίφτη, καθώς οι «πράσινοι» συνέχισαν την προετοιμασίας τους για τον εκτός έδρας αγώνα της προσεχούς Παρασκευής ενάντια στην Εφές Αναντολού.
Ο Ντάριλ Μέικον ακολούθησε, μετά από μέρες απουσίας, το κανονικό πρόγραμμα προπόνησης και θα ακολουθήσει την αποστολή της ομάδας για την Κωνσταντινούπολη, προσφέροντας μία ακόμα λύση στη γραμμή των γκαρντ.
Στον αντίποδα εκτός προπόνησης έμειναν οι Γιώργος Παπαγιάννης και Λευτέρης Μαντζούκας, οι οποίοι δεν υπολογίζονται για το παιχνίδι.