ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Πιθανότητες για βασικός κόντρα στον Ατρόμητο ο Κουρμπέλης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 03 Μαρτίου 2022 10:32

Ο Δημήτρης Κουρμπέλης έχει επιστρέψει πλέον σε αγωνιστικούς ρυθμούς μετά την επέμβαση που πραγματοποίησε στους κοιλιακούς προσαγωγούς, η οποία τον κράτησε για μεγάλο χρονικό διάστημα εκτός δράσης.

Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού στα τελευταία παιχνίδια παίρνει συνεχώς χρόνος συμμετοχής από τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς και όπως φαίνεται ήρθε η ώρα να πάρει και φανέλα βασικού.

Στο ματς της προσεχούς Κυριακής κόντρα στον Ατρόμητο, ο Ρούμπεν Πέρεθ θα μείνει εκτός «μάχης» λόγω καρτών, έτσι αυτόματα θα δημιουργηθεί κενό στη θέση του αμυντικού χαφ. Κατά πάσα πιθανότητα ο Έλληνας αμυντικός μέσος θα είναι αυτός που θα καλύψει το κενό, ξεκινώντας το ματς ως βασικός, έχοντας φυσικά δίπλα του τους Αλεξανδρόπουλο και Γκατσίνοβιτς.

Να θυμίσουμε πως διαθέσιμος για το παιχνίδι στο Περιστέρι θα είναι και ο Μαουρίσιο, που ξεπέρασε τον τραυματισμό του.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Γιάκομπσεν: «Κομβικό το ματς με τον ΠΑΟΚ»

ΒΟΛΕΥ Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2022 23:56

Ο Παναθηναϊκός ολοκλήρωσε την ευρωπαϊκή του πορεία στο Challenge Cup και οι «πράσινοι» καλούνται πλέον να εστιάσουν την προσοχή τους στις εγχώριες αγωνιστικές υποχρεώσεις και τους τρεις τίτλους που διεκδικούν.

Επόμενος αγώνας για τους «πράσινους» είναι το ντέρμπι για την Volley League με τον ΠΑΟΚ, την προσεχή Παρασκευή (4/3), ματς για το οποίο μίλησε ο πασαδόρος του «τριφυλλιού», Άξελ Γιάκομπσεν.

Αναλυτικά όσα είπε: «Μόλις ολοκληρώσαμε την επιτυχημένη ευρωπαϊκή μας πορεία κόντρα στην Χάλκμπανκ. Ήταν πολύ δύσκολο το παιχνίδι με την τουρκική ομάδα και παίξαμε σε πολύ υψηλό επίπεδο.

Πλέον καλούμαστε να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη. Είναι ένα κομβικό ματς σε αυτό το σημείο του πρωταθλήματος και θέλουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στη μάχη που δίνουμε για την κατάκτηση του πρωταθλήματος».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο οι συμβάσεις της Διπλής Ανάπλασης

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2022 21:00

Την έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας πήραν οι συμβάσεις αναφορικά με το πρότζεκτ της Διπλής Ανάπλασης. Το εν λόγω έργο ήταν το βασικό θέμα συζήτησης στο σημερινό δημοτικό συμβούλιο, στο οποίο όλες οι συμβάσεις εγκρίθηκαν κατά  πλειοψηφία, ενώ φυσικά δεν έλειψαν και οι φωνές που ήταν αντίθετες με το μεγάλο έργο.

Κατά την παρουσίαση της Διπλής Ανάπλασης ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, τόνισε: «Σήμερα είναι μια ιστορική συνεδρίαση και είναι ενδεικτική της σπουδαιότητας της απόφασης. Όπως ξέρετε την προηγουμένη Τετάρτη ενημερώσαμε αναλυτικά τις τέσσερις μεγάλες παρατάξεις. Το κάναμε γιατί θέλαμε να είναι ενήμεροι έγκαιρα. Προσπαθούμε να πετύχουμε την ευρύτερη συναίνεση. Έργα όπως αυτό της Δ.Α. είναι πάνω από χρώματα. Αν είναι η Δ.Α. έχει χρώμα ας είναι το πράσινο ( του Παναθηναϊκού, του πρασίνου, της ελπίδας). Από την αρχή της θητείας μας βάλαμε ψηλά την Δ.Α.. Η Διπλή Ανάπλαση γίνεται πραγματικότητα. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Μαλακατέ, στον κ. Αλαφούζο, στον κ. Γεωργίαδη, στον κ. Γεραπετρίτη και στον πρωθυπουργό για την αποφασιστικότητα. Επίσης θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα μας. Με την Δ.Α. μεγαλώνει η πόλη, μεγαλώνει και ο Παναθηναϊκός.

Είμαστε υποχρεωμένοι να μείνουμε πιστοί στην αρχή της απόλυτης διαφάνειας. Η Διπλή Ανάπλαση είναι μια μεγάλη χωροταξική και πολεοδομική παρέμβαση για τη δημιουργία δύο υπερτοπικών – μητροπολιτικών πόλων αναψυχής, αθλητισμού, πολιτιστικών και άλλων συμπληρωματικών λειτουργιών στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας και στον Βοτανικό του Δήμου Αθηναίων.

Η Διπλή Ανάπλαση είναι μια ιστορία που συζητιέται πολλά χρόνια και πλέον γίνεται πράξη. Έχουμε θωρακίσει όλη τη διαδικασία. Μέχρι το Νοέμβριο του 2020 όταν και υπογράψαμε το συμβόλαιο συνταντίληψης.

Αξίζει να τονιστεί ότι με το μετρό που θα δημιουργηθεί θα μπορεί να φτάσει σε 30 λεπτά από οποιαδήποτε σημείο της Αθήνας. Είναι ένα έργο που αξίζει στον Παναθηναϊκό, αλλά και στην Αθήνα μας. Νιώθω περηφάνια γι΄αυτό το έργο. Είναι μια ενηλικίωση της αυτοδιοίκησης. Ένα έργο… ναυαρχίδα. Θέλω να τονίσω ότι έχουμε πολλή δουλειά, αλλά είμαι πεπεισμένος ότι η ομάδα θα τα καταφέρει».

Από τη μεριά τους ο Νάσος Ηλιόπουλος από τον ΣΥΡΙΖΑ είπε: «Να ξεκινήσω από το χρονοδιάγραμμα. Εκεί υπάρχει ένας κίνδυνος να μετατραπεί σε μονή ανάπλαση. Νομίζω ότι αυτή συζήτηση πρέπει να έχει μεγάλο βάρος. Μιλάμε για την ιστορικότερη ομάδα της Αθήνας, αλλά επειδή είμαστε σε Δημοτικό Συμβούλιο πρέπει να σταθούμε και στην ανάπλαση στην Αλεξάνδρας. Φυσικά, και συμφωνώ στο να ξεκινήσουν τα έργα αφότου ολοκληρωθεί το γήπεδο στο Βοτανικό, καθώς έχουμε δει τι έχει τύχει σε άλλες ομάδες. Ωστόσο πρέπει να δούμε και το… πράσινο στην περιοχή εκεί. Ο Ερασιτέχνης νομίζω δεν παίρνει αυτά που του αξίζει. Δεν ξέρω αν τα 12 εκατ. ευρώ μπορεί να ικανοποιήσουν αυτά που θέλει ο Ερασιτέχνης. Πρέπει να δούμε σε σχέση με τα χρονοδιαγράμματα το πως προχωράει το έργο. Θα περιμένουμε να δούμε και συνολικά τον φάκελο με όλα τα οικονομικά στοιχεία, όταν κατατεθεί στην αρμόδια επιτροπή. Μας φαίνεται μάλιστα υψηλό το νούμερο των 115 εκατ. ευρώ. Η Δ.Α. πρέπει να προχωρήσει στην πόλη. Δεν είναι ζήτημα του Παναθηναϊκού, αλλά και της πόλης. Δεν πρέπει να συνεχίσει ο Βοτανικός να είναι μια μαύρη τρύπα. Αυτό είναι ένα και πάρα πολύ κρίσιμο. Ο σύλλογος έχει ταλαιπωρηθεί από ανθρώπους που βάζοντας μπροστά το προσωπικό τους συμφέρον ταλαιπώρησαν το σύλλογο».

Από την πλευρά του ο Παύλος Γερουλάνος της δημοτικής παράταξης «Αθήνα είσαι εσύ» είπε: «Θα στηρίξουμε το σχέδιο για την Δ. Α. Το κάναμε παλιότερα και θα το κάνουμε και τώρα. Επιτέλους ο Βοτανικός αποκτάει μια προοπτική. Θα αποκτήσει πολύ βασικά πράγματα. Την ίδια στιγμή αναβαθμίζονται και τα Κουντουριώτικα. Ο τρίτος λόγος είναι ο ίδιος ο Παναθηναϊκός, του οποίου η σημασία για την πόλη είναι μεγάλη. Δεν μπορεί να παίζει σε ένα τσαντίρι η ομάδα και είναι θαύμα που δεν έχουμε θρηνήσει θύματα σε αυτό το γήπεδο. Είναι σημαντικό να προχωρήσουν γρήγορα τα πράγματα. Είναι σημαντικό να εξασφαλίσουμε ότι ο χώρος θα έχει ζωή, πέρα από τις μέρες που θα έχει αγώνες. Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι ως ομάδα της πόλης, πρέπει να βοηθηθεί ο Παναθηναϊκός. Σωστά γίνεται αυτή η επένδυση όπως έχουμε κάνει για άλλες ομάδες. Το θέμα είναι ο Παναθηναϊκός θα επενδύσει στον Παναθηναϊκό; Θα δημιουργήσει φυτώρια στην ομάδα και άλλα; Αυτό είναι κάτι που πρέπει να μας απασχολήσει. Ο Δήμος από την άλλη πρέπει να θέσει ένα βέτο με την ονοματοδοσία. Επίσης τι ρήτρα θα πληρώσει ο Δήμος αν δεν κάνει τα πράγματα για τα οποία έχει δεσμευτεί; Αυτό πρέπει να μας το ξεκαθαρίσετε. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να κατανοήσει η Δημοτική Αρχή ότι το έργο δεν είναι μόνο του Δημάρχου, αλλά όλων. Θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρχει συνεχής ενημέρωση. Εμείς στηρίζουμε γιατί κατά βάση συμφωνούμε με το έργο αυτό».

Η «Λαϊκή Συσπείρωση Αθήνας» καταψήφισε τις συμβάσεις και η εκπρόσωπός της, η κα. Παναγή είπε πως κράτος και Δήμος θέλουν να ικανοποιήσουν τα θέλω των επιχειρηματιών. Μάλιστα εξέφρασε την άποψη ότι ο Παναθηναϊκός πρέπει να φτιάξει γήπεδο στη Λεωφόρο.

Ο κ. Βουλγαράκης μίλησε για καχυποψία, λόγω των όσων έχουν γίνει στο παρελθόν. Επίσης ανέφερε ότι είναι Παναθηναϊκός και πρέπει η πόλη να βοηθήσει τον σύλλογο. Κατέληξε λέγοντας ότι υπερψηφίζει το πρότζεκτ.

Ο «ΑΝΤΑΡΣΥΑ στις γειτονιές» μέσω του κ. Κωνσταντίνου τις καταψήφισε, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και ο κ. Κεφαλληνός από την «Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αθήνα» που χαρακτήρισε εγκληματική την επιλογή και τόνισε ότι δεν θα στηρίξει το πρότζεκτ.

Ο κ. Τοπούζης από τον τοπικό σύλλογο του Βοτανικού τόνισε ότι η σημερινή μέρα είναι πολύ καλή για τους κατοίκους της περιοχής του και τάχθηκε υπέρ της διπλής ανάπλασης.

Ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Αθηναίων και υπεύθυνος για το πρότζεκτ της Διπλής Ανάπλασης, Αλέξανδρος Τσιατσιάμης τόνισε: «Η διασφάλιση της χρηματοδότησης δεν αμφισβητείται. Όλοι έχουν εγκρίνει το έργο. Όλα αυτά είναι δεσμεύσεις που έχει αναλάβει το υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Ανάπτυξης. Το ποσό που αναφέρεται στις συμβάσεις για τις εμπορικές χρήσεις του γηπέδου είναι το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα που εισπράττει ο Δήμος ετησίως σε κάθε περίπτωση. Διασφαλίσαμε ένα ποσό σταθερό ανεξάρτητα με τις συνθήκες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο και ήθελα να πω ότι βάζουμε ένα γκολ. Βάζουμε ένα γκολ για τη στέγαση του Παναθηναϊκού σήμερα».

Τέλος ο Κώστας Μπακογιάννης δευτερολόγησε αναφέροντας: «Ξεκίνησα λέγοντας ότι είναι μια ιστορική συνεδρίαση, αλλά πλέον  μπορώ να την χαρακτηρίσω και όμορφη. Υπάρχει θετική διάθεση, συνεργασία και συναίνεση. Θα μου επιτραπεί να πω ότι εισέπραξα και μια απαισιοδοξία. Αμφισβητήθηκαν διάφορα, όπως τα δημοσιονομικά του ελληνικού κράτους τα επόμενα χρόνια. Αν δει κανείς τα σχέδια θα καταλάβει ότι όλο αυτό το έργο που σας παρουσιάσαμε έχει τις κατάλληλες βάσεις για να πραγματοποιηθεί . Έχουμε πάρει δεσμεύσεις από τους αρμόδιους φορείς και η αλήθεια είναι ότι η κυβέρνηση δεν μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω.

Ακόμα και ο Μαλακατές να ήταν πρωθυπουργούς. Αναφορικά με όσους αναρωτήθηκαν αν τα 12 εκατ. ευρώ φτάσουν για το κλειστό Ερασιτέχνη. Οφείλω να τονίσω ότι τα 12 εκατ. είναι με βάση ιδιωτικό υπολογισμό και το ποσό θα είναι επί 1,5 – 2. Υπάρχουν ολοκληρωμένες μελέτες για το πρότζεκτ αυτό πάνω στις οποίες στηριζόμαστε. Μιλάμε για ένα γήπεδο που θα αγγίζει τις 40.000 θέσεις. Μιλάμε για το μεγαλύτερο γήπεδο στην Ελλάδα. Θα υπάρχει η δυνατότητα από τις εξέδρες του γηπέδου αυτού να βλέπεις την Ακρόπολη. Θα είναι ένα μοναδικό θέαμα αυτό.

Επίσης, αρκετοί κατά την ομιλία τους χαρακτήρισαν την Δ.Α. ως μονή Ανάπλαση. Πρέπει να δούμε το Προεδρικό Διάταγμα. Είναι ρητό αυτό που λέγεται ότι για να ξεκινήσει το γκρέμισμα της Λεωφόρου, θα πρέπει να έχουν παραδοθεί στον Παναθηναϊκό όλες οι εγκαταστάσεις. Δεν θα πάμε να στήσουμε στη Λεωφόρο εργοτάξια, όταν θα τα στήσουμε και στο Βοτανικό. Αυτά δεν γίνονται ούτε στις ταινίες. Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα.

Όσον αφορά το πράσινο που θα έχει ο Ελαιώνας, θα είναι το περισσότερο που θα υπάρχει στην Αθήνα. Την ίδια στιγμή παίρνει ανάσα ένας χώρος μέσα στην Αθήνα. Αυτό το πρόγραμμα όπως έχει σχεδιαστεί, εγγυάται την βιωσιμότητα των εγκαταστάσεων για 99 χρόνια. Ο Δήμος Αθηναίων από την άλλη έχει ένα ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα στο διηνεκές. Κλείνοντας θα ήθελα να ενημερώσω ότι όλο το Δημοτικό Συμβούλιο θα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μέρος της προπόνησης ο Μποχωρίδης - Ατομικό ο Παπαπέτρου

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2022 20:01

Την προετοιμασία του για το ματς με την Αρμάνι Μιλάνο ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, μία ημέρα μετά την κακή εμφάνιση και την ήττα του «τριφυλλιού» από την Ζαλγκίρις Κάουνας για το εξ’ αναβολής ματς της 18ης αγωνιστικής.

Στη σημερινή προπόνηση ο Λευτέρης Μποχωρίδης συμμετείχε σε σένα μέρος του προγράμματος, δείχνοντας πως σιγά σιγά ξεπερνάει τον σπασμό στη μέση που τον ταλαιπωρεί. Τις επόμενες ημέρες θα φανεί εάν ο Έλληνα γκαρντ θα προλάβει να είναι έτοιμος για το παιχνίδι της Παρασκευής.

Από κει και πέρα ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Ουάιτ και Παπαπέτρου, ενώ εκτός έμεινε ο τραυματίας Γιοβιτς. Σε ότι αφορά τους δύο πρώτους το πιθανότερο σενάριο θέλει τον Οκάρο Ουάιτ να δίνει το παρών στο ματς με την Αρμάνι, ενώ ο Ιωάννης Παπαπέτρου πιθανότατα θα αγωνιστεί στον καθαροδευτεριάτικο (7/3) αγώνα για την Basket League, εκτός έδρας με τον Ιωνικό.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Γευμάτισαν μαζί οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2022 19:31

Παρέα γευμάτισαν μετά το πέρας της σημερινής προπόνησης οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού.

Οι «πράσινοι» αφού ολοκλήρωσαν το πρόγραμμά τους στο «Γ. Καλαφάτης» κανόνισαν και μετέβησαν σε εστιατόριο των Νοτίων προαστίων που ανήκει στον Βλάση Σταθοκωστόπουλο, όπου και έφαγαν όλοι μαζί, δείγμα των καλών σχέσεων που υπάρχει ανάμεσά τους.

Αξίζει να σημειωθεί πως μετά το φινάλε της κανονικής περιόδου το τραπέζι θα επαναληφθεί, αλλά εκείνη τη φορά θα βρίσκεται σύσσωμο το ποδοσφαιρικό τμήμα και όχι μόνο οι ποδοσφαιριστές.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ετοιμάζεται ο Μαουρίσιο - Ατομικό Βιγιαφάνιες και Λούντκβιστ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2022 18:39

Με μία προπόνηση, που πραγματοποιήθηκε στο «Γ. Καλαφάτης», συνεχίστηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για το εκτός έδρας παιχνίδι του «τριφυλλιού» στο Περιστέρι κόντρα στον Ατρόμητο με το οποίο θα ολοκληρωθεί η κανονική διάρκεια της Super League 1.

Το πρόγραμμα για τους ποδοσφαιριστές του Ιβάν Γιοβάνοβιτς που προπονήθηκαν χωρίς προβλήματα, ανάμεσα στους οποίου ήταν και ο Μαουρίσιο, περιελάμβανε προθέρμανση, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.

Από κει και πέρα, για μία ακόμα ημέρα ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Λούκας Βιγιαφάνιες όπως και ο Ραμόν Λούντκβιστ, ενώ θεραπεία έκαναν οι Φεντερίκο Μακέντα και Γιασίν Αγιούμπ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πέρασε από τη Θεσσαλονίκη ο Παναθηναϊκός

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2022 17:49

Σημαντική εκτός έδρας νίκη πήρε η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία επικράτησε εκτός έδρας του ΠΑΟΚ με 57-66 σε εξ' αναβολής παιχνίδι για την 8η αγωνιστικής της Α1 Μπάσκετ Γυναικών.

Οι «πράσινες» συνάντησαν σθεναρή αντίσταση από την ομάδα της Θεσσαλονίκης για 30 λεπτά, ωστόσο ανεβάζοντας στροφές στο 4ο δεκάλεπτο το «τριφύλλι» πήρε μία διαφορά 12 πόντων και εν τέλει έφτασε σε μία σημαντική εκτός έδρας νίκη. Διψήφιες για τον Παναθηναϊκό ήταν η Χολμς με 20 π., η Φιτζέραλντ με 14 π. και η Ριντ με 12π.

Με αυτή τη νίκη το «τριφύλλι» έμεινε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας και πλέον στρέφει την προσοχή του στον αγώνα της Κυριακής και πάλι εκτός έδρας, αυτή τη φορά ενάντια στη Δάφνη Αγίου Δημητρίου.

Ο αγώνας

Ο ΠΑΟΚ ήταν αυτός που μπήκε καλύτερα στο παιχνίδι, καταφέρνοντας να πάρει το προβάδισμα με 12-8, ωστόσο οι «πράσινες» έχοντας βρίσκοντας λύσεις στην επίθεση με τις Χολμς και Φιτζέραλντ κατάφεραν να προσπεράσουν με 14-15 και να προηγηθούν με 15-18 στο τέλος της πρώτης περιόδου.

Οι γηπεδούχες συνέχισαν να είναι ανταγωνιστικές και στο δεύτερο δεκάλεπτο. Χόλιβεϊ και Μάντεν ήταν εκπληκτικές, αποτελώντας την αιτία που ο «δικέφαλος» έμενε κοντά στο «τριφύλλι». Ο ΠΑΟΚ με τρίποντο της Μακιτάλο πέρασε ξανά μπροστά (31-30), αλλά οι παίκτριες της Ελένης Καπογιάννης έως το τέλος του ημιχρόνου μπόρεσαν και πήραν εκ νέου του προβάδισμα με τη μικρότερη δυνατή διαφορά (36-37), χάρη στις προσπάθειες των Φιτζέραλντ, Χολμς και Ριντ.

Ο Παναθηναϊκός από την τρίτη περίοδο άρχισε να ανεβάζει σταδιακά στροφές και να αποδίδει ολοένα και καλύτερο μπάσκετ, την ώρα που ο ΠΑΟΚ άρχισε να εμφανίζει σημάδια κόπωσης. Το «τριφύλλι» προηγήθηκε 39-46 στην αρχή του δεκαλέπτου, αλλά ο ΠΑΟΚ έκανε την αντεπίθεσή του και κατάφερε να μειώσει σε 50-51 στο 29’. Η τρίτη περίοδος ολοκληρώθηκε στο 50-53 με buzzer beater της τρομερής Χολμς.  

Στην τελευταία περίοδο, το «τριφύλλι» πάτησε τέρμα το «γκάζι» και κράτησε χωρίς σκορ τον ΠΑΟΚ για περίπου 7 λεπτά με αποτέλεσμα να τρέξει ένα σερί 0-9 και να «χτίσει» μια διαφορά ασφαλείας 12 πόντων (50-62) σε κομβικό σημείο. Οι γηπεδούχες είχαν αδειάσει από δυνάμεις και δεν είχαν την απάντηση αυτή τη φορά απέναντι στις «πράσινες». Έτσι ο Παναθηναϊκός έφτασε στο διπλό με 57-66.

Τα δεκάλεπτα: 15-18, 36-37, 50-53, 57-66

ΠΑΟΚ (Κεραμιδάς): Χολιβάι 17, Μάντεν 13, Χαιριστανίδου 2, Μακιτάλο 8(2), Κατσαμούρη 1, Τόλη Ε., Καρλαφτη 9(3), Κιλαζίδου 7.

Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ριντ 12, Φίνζγκεραλντ 14(1), Σταμάτη 5(1), Λύμουρα 3(1), Μπουντούρη 7(1), Γρηγοροπούλου, Χολμς 20(3), Χατζηνικολάου 5, Κάιζερ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αποχώρησε από την Εθνική ο Ανδρεόπουλος - Συνεχίζει αποκλειστικά στον Παναθηναϊκό

ΒΟΛΕΥ Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2022 13:49

Παρελθόν από τον πάγκο της Εθνικής ομάδας βόλεϋ της Ελλάδας αποτελεί επίσημα ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος.

Ο Έλληνας τεχνικός και προπονητής του Παναθηναϊκού, τα τελευταία τρία χρόνια είχε αναλάβει και τα ηνία του εθνικού αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος στο οποίο έβαλε γερές βάσεις, κατακτώντας μετάλλιο στους Μεσογειακούς αγώνες, ενώ πήρε και δύο προκρίσεις σε Ευρωπαϊκά με καλά αποτελέσματα.

Ωστόσο στις επαφές που είχε με την Ομοσπονδία ο 57χρονος προπονητής δεν μπόρεσε να συμφωνήσει. Αιτία ήταν το γεγονός πως η ΕΟΠΕ ζήτησε από τον Ανδρεόπουλο ουσιαστικά να απασχολείται συνεχώς με την «γαλανόλευκη» κάτι που σήμαινε πως έπρεπε να αφήσει το «τριφύλλι».

Η απάντηση του Ανδρεόπουλου ήταν αρνητική και έτσι ο έμπειρος τεχνικός θα συνεχίσει να βρίσκεται αποκλειστικά στον «πράσινο» πάγκο. Άλλωστε όπως ο ίδιος τόνισε αμέσως μετά την ήττα από την Χάλκμπανκ για το Challenge Cup, η φετινή ευρωπαϊκή παρουσία του «τριφυλλιού» ήταν μόνο η αρχή μίας πορείας όπου έχει ως τελικό προορισμό την κατάκτηση μίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης!

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του τριημέρου 4-6 Μαρτίου

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2022 13:23

Ο Παναθηναϊκός δίνει σημαντικούς αγώνες το τριήμερο (4-6/3) εντός και εκτός συνόρων σε ατομικά και ομαδικά αθλήματα, με το ντέρμπι της ανδρικής ομάδας βόλεϋ την προσεχή Παρασκευή κόντρα στον ΠΑΟΚ και αυτό της ομάδας βόλεϋ γυναικών κόντρα στον Ολυμπιακό, το Σάββατο, να ξεχωρίζουν.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του Παναθηναϊκού:

Παρασκευή 4 Μαρτίου

19:15 Πυλαία, ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός, Volleyleague ανδρών , 2η αγωνιστική Β Φάση, ΕΡΤ3

Σάββατο 5 Μαρτίου

10:00 Κωνσταντινούπολη. Βαλκανικό πρωτάθλημα στίβου με τη συμμετοχή των Μαρινάκου, Αναστασίου και Κυριακοπούλου.

10:00 ΟΑΚΑ, Παγκόσμιο Κύπελλο ξιφασκίας Ακρόπολις, με τη συμμετοχή της Δέσποινας Γεωργιάδου

14:30 Χανιά, ΝΟ Χανίων-Παναθηναϊκός, Α1 πόλο, Β Φάση

18:30 Αθηνά Μαγκουφάνας-Παναθηναϊκός ΑΟ 2, Αγόρια Κ17 ΕΣΠΑΑΑ

19:00 Ρόδος, Δωδεκάνησος-Παναθηναϊκός, μπάσκετ με αμαξίδιο

19:30 κλ. Ρέντη, Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός, Volleyleague γυναικών

21:00 κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Μαρκόπουλο, Αγόρια Κ17 ΕΣΠΑΑΑ

Κυριακή 6 Μαρτίου

10:00 ΟΑΚΑ, Παγκόσμιο Κύπελλο ξιφασκίας Ακρόπολις, με τη συμμετοχή της Δέσποινας Γεωργιάδου

10:00 Κωνσταντινούπολη. Βαλκανικό πρωτάθλημα στίβου με τη συμμετοχή των Μαρινάκου, Αναστασίου και Κυριακοπούλου.

12:00 Ηλιούπολη, Παναθηναϊκός-Βαλένθια, Φιλικός αγώνας Νεάνιδες μπάσκετ

16:45 Παλαιό Αγίου Δημητρίου, Δάφνη Αγίου Δημητρίου-Παναθηναϊκός, 15η αγωνιστική μπάσκετ γυναικών

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ντουντουνάκη: «Βήμα βήμα μέχρι τους Ολυμπιακούς στο Παρίσι»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2022 11:45

Η κολυμβήτρια του Παναθηναϊκού, Άννα Ντουντουνάκη σε δηλώσεις της μίλησε για τους χειμερινούς αγώνες στους οποίους και συμμετείχε εκπροσωπώντας το «τριφύλλι», ενώ αναφέρθηκε και στους επικείμενους αγώνες.

Η πρωταθλήτρια του Παναθηναϊκού λάμπρυνε με την παρουσία της τους Χειμερινούς Αγώνες ΟΠΕΝ που φιλοξενήθηκαν στο κλειστό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ: «Ήταν οι πρώτοι μου αγώνες για το 2022» επισημαίνει στην ιστοσελίδα της ΚΟΕ, και συνέχισε «Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Τόκιο, ακολούθησε ένα επίσης απαιτητικό πρόγραμμα αγώνων και βεβαίως προπονήσεων μέχρι τα Χριστούγεννα. Δεν είχα καθόλου το περιθώριο να ξεκουραστώ. Ήταν πολλοί αγώνες μαζεμένοι, το Ευρωπαϊκό, το Παγκόσμιο αργότερα, ανάμεσα και η ISL, μαζεμένα ταξίδια, πολύ απαιτητικό διάστημα. Για πολλούς μήνες συνολικά μέσα στο 2021. Από τα Χριστούγεννα είπα ότι θα ξεκουραστώ, θα αποφορτιστώ, και στην περίπτωση τη δική μας, σημαίνει καμία επαφή με νερό και πισίνα. Τώρα, σταδιακά επιστρέφω. Συμμετείχα στο ΟΠΕΝ, την άλλη εβδομάδα θα βρεθώ στην Αλεξανδρούπολη με το κλιμάκιο της Εθνικής για προετοιμασία. Τον Απρίλιο έχω προγραμματίσει να πάω στο εξωτερικό, σε υψόμετρο. Αγώνες δεν θα κάνω στο εξωτερικό. Θα αφοσιωθώ στην προπόνηση. Επόμενος αγώνας μου θα είναι στο «Ακρόπολις» τον Μάϊο πλέον».

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο της έχουν μείνει βαθιά χαραγμένοι στο μυαλό. Η Ντουντουνάκη, δεν κατάφερε να προκριθεί στον τελικό των 100 μέτρων πεταλούδας αν και στον ημιτελικό σημείωσε πανελλήνιο ρεκόρ. Μιλώντας για αυτό η Χανιώτισσα πρωταθλήτρια είπε: «Σίγουρα δεν μπορώ να είμαι αχάριστη, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Ξεκίνησε πέρυσι η ολυμπιακή προετοιμασία με δύο στόχους. Ένα μετάλλιο στο Πανευρωπαϊκό και μία οκτάδα στους Ολυμπιακούς. Πέτυχα τον έναν και λίγο παραπάνω, έχασα τον άλλον για λίγο. Έτσι είναι, αυτά έχει η ζωή. Χαίρομαι που τουλάχιστον και στα δύο έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου. Στη προετοιμασία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, πιέζεσαι και υποσυνείδητα. Είχα προπονηθεί πολύ καλά και ήθελα αυτό να το «βγάλω» στον αγώνα. Το άγχος βεβαίως είναι καθημερινό. Πιέζεις το εαυτό σου όσο παίρνει να τα δώσεις όλα...Μην ξεχνάμε, πως όλη η προσπάθεια γίνεται για ένα λεπτό κάθε τέσσερα χρόνια. Ο στόχος ήταν η οκτάδα, έφτασα πολύ κοντά. Τώρα, έχουμε το Παρίσι το 2024.  Θα πάω βήμα βήμα μέχρι εκεί. Όλες οι αθλήτριες είμαστε πολύ κοντά η μία με την άλλη. Τώρα, θα επιδιώξω να σημειώσω ατομικά ρεκόρ και κάθε χρόνο θέλω να βελτιώνομαι. Το σίγουρο είναι πως σε κάθε αγώνα, δίνω όλο τον εαυτό μου για το καλύτερο αποτέλεσμα».

Τέλος αναφορικά με την οργάνωση των Χειμερινών Αγώνων ΟΠΕΝ σημείωσε: «Φάνηκε πολύ μεγάλη διαφορά-επισημαίνει. Είδαμε και στην πατρίδα μας, κάποια πράγματα που τα βλέπαμε στο εξωτερικό μέχρι τώρα. Οι συνεντεύξεις των νικητών, που τις ακούνε οι θεατές, μετά το αγώνισμα, ο τρόπος εισόδου και η παρουσίαση των αθλητών, ήταν πολύ ωραίες καινοτομίες. Δίνουν πρόσθετο ενδιαφέρον και θέαμα στον κόσμο που έρχεται να μας δει. Είναι πολύ καλά όλα αυτά που κάνει η ΚΟΕ. Μακάρι και στο «Ακρόπολις» να έρθουν να αγωνιστούν αθλητές από το εξωτερικό που θα αποτελέσουν κίνητρο και για τους Έλληνες και θα διεξαχθούν αγώνες υψηλού επιπέδου».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram