Οριστική πρέπει να θεωρείται η συμφωνία του Παναθηναϊκού με τον Κώστα Κωνστάντο, ο οποίος θα αναλάβει το πόστο του Football Administrative Officer.
Ουσιαστικά ο Κωνστάντος θα είναι αυτός που μαζί με τον Νίκο Νταμπίζα θα τρέχουν τον Παναθηναϊκό για θέματα που αφορούν το ποδοσφαιρικό κομμάτι και την στελέχωση της ομάδας, ενώ σύμφωνα με το ρεπορτάζ αν ολοκληρωθεί η συμφωνία του Γιάννη Αλαφούζου με τον Παϊροζ Πιεμπονγκσάντ, τότε ο Κώστας Κωνστάντος θα είναι υφιστάμενος του Άβρααμ Γκραντ, που όπως όλα δείχνουν θα είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ της διοίκησης και της ομάδας.
Η συμφωνία είναι δεδομένη και πλέον αυτό που αναμένεται είναι να υπάρξουν οι επίσημες ανακοινώσεις, ώστε να υπάρξουν ακόμα περισσότερες πληροφορίες.
Ο Παναθηναϊκός την Πέμπτη (11/10, 21:00) κάνει πρεμιέρα στην Ευρωλίγκα καθώς υποδέχεται την Μακάμπι Τελ Αβίβ στο κλειστό του ΟΑΚΑ και σήμερα έγιναν γνωστοί οι διαιτητές που θα σφυρίξουν στο παιχνίδι της 1ης αγωνιστικής.
Αυτοί θα είναι οι Χουάν Κάρλος Γκαρθία, Σρέτεν Ράντοβιτς και Μιλιβόγιε Γιόβτσιτς.
Από τους Τσάβι Πασκουάλ, Τζέιμς Γκιστ και Κιθ Λάνγκφορντ εκπροσωπήθηκε ο Παναθηναϊκός στη συνέντευξη Τύπου εν όψει του αυριανού εντός έδρας αγώνα με την Μακάμπι Τελ Αβίβ (11/10, 21.00) για την πρώτη αγωνιστική της Ευρωλίγκα.
Πρώτος το λόγο πήρε ο Τσάβι Πασκουάλ, ο οποίος δήλωσε: «Πάντα θέλουμε να αρχίζουμε καλά στη διοργάνωση. Είναι μια ξεχωριστή ημέρα η αυριανή γιατί θέλουμε να μπούμε με το δεξί στη διοργάνωση. Η Μακάμπι είναι μια πολύ καλή ομάδα και έχει βελτιωθεί ως ρόστερ. Θα είναι μια δύσκολη βραδιά, αλλά θέλουμε να αρχίσουμε με νίκη και θέλουμε τον κόσμο στο πλευρό μας για να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε.
Θα είναι δύσκολο να ελέγξεις τα ριμπάουντ με αυτή την ομάδα. Ο Μπλακ, ο Τάιους, ο Ο’Μπράιαντ έχουν εκπληκτικά κορμιά. Πρέπει να προσέξουμε και να ελέγξουμε το αμυντικό ριμπάουντ και να είμαστε έτοιμοι με οργανωμένη την άμυνά μας».
Σε ερώτηση που ου έγινε για τα διαρκείας είπε: «Νιώθουμε περήφανοι που είμαστε κομμάτι αυτής της στιγμής. Το κλαμπ δουλεύει πολύ καλά και στη σωστή κατεύθυνση. Ο κόσμος είναι εκπληκτικός, για μένα από τους καλύτερους στην Ευρώπη. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να ανταποδώσουμε στο παρκέ».
Τέλος για την ατμόσφαιρα του ΟΑΚΑ σχολίασε: «Ελπίζω ότι θα είναι όπως πάντα. Να έχουμε μια εκπληκτική ατμόσφαιρα. Νιώθουμε με αυτόν τον κόσμο πιο έτοιμοι για νίκη».
Έπειτα τον λόγο πήρε ο Τζέιμς Γκιστ που τόνισε: «Θέλουμε να ξεκινήσουμε με νίκη και φέτος. Η Μακάμπι είναι ένας μεγάλος αντίπαλος, αλλά πρέπει να αποδείξουμε ότι έχουμε την καλύτερη άμυνα στη Euroleague. Είναι μία ομάδα που έχει βελτιωθεί με τις προσθήκες που έκανε και πάντα αυτά τα παιχνίδια είναι εντυπωσιακά.
Το στυλ της Μακάμπι είναι το κλασικό, θέλουν να τρέχουν, έχουν γκαρντ που μπορούν να πάνε στον αιφνιδιασμό, αλλά και εμείς μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Σημαντικό στοιχείο θα είναι η άμυνα και τα ριμπάουντ, ειδικά τα επιθετικά. Ο Πάργκο και ο Ουίλμπεκιν έχουν τον τρόπο να σκοράρουν, οπότε εμείς πρέπει να τους σταματήσουμε».
Τελευταίος στους εκπροσώπους του Τύπου μίλησε ο Κιθ Λάνγκφορντ, με τον Αμερικανό να δηλώνει: «Είμαι ενθουσιασμένος για πολλούς λόγους. Θα είναι το πρώτο παιχνίδι στη Euroleague μετά από ένα χρόνο απουσίας, ενώ επίσης θα έχω την ευκαιρία να δω το ΟΑΚΑ από τη σωστή πλευρά. Περιμένω πως και πως.
Πιστεύω πως όλες οι ομάδες είναι ενθουσιασμένες γιατί είναι η αρχή. Κανείς δεν περιμένει να είναι έτοιμες οι ομάδες, όμως τα ρόστερ είναι ολοκληρωμένα και θα έχουμε ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι, ελπίζοντας πως στο τέλος θα είμαστε οι νικητές».
Κλείνοντας, σε ερώτηση για το ποιο είναι το «κλειδί» του ματς, ο μπόμπερ του Παναθηναϊκού είπε: «Να ελέγξουμε τα επιθετικά ριμπάουντ και να σταματήσουμε τα γκαρντ τους. Θα είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι».
Έναν πολύ εντυπωσιακό τρόπο για να παρουσιάσει τα εντός έδρας παιχνίδια για τη φετινή Ευρωλίγκα η οποία ξεκινά αύριο, βρήκε ο Παναθηναϊκός.
Η «πράσινη» ΚΑΕ δημοσίευσε ένα βίντεο όπου παρουσιάσει έναν χαρακτήρα από παλιό ηλεκτρονικό παιχνίδι, ο οποίος φοράει την εμφάνιση του «τριφυλλιού» και εξολοθρεύει με τη σειρά, όλες τις ομάδες που θα βρουν μπροστά τους οι «πράσινοι» για να πάρουν το εισιτήριο για τα playoff.
Δείτε το βίντεο
Χωρίς τον Νικ Καλάθη πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, μία μόλις ημέρας πριν την πρεμιέρα των «πρασίνων» στη νέα Ευρωλίγκα κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ.
Ο αρχηγός του «τριφυλλιού» δεν έλαβε μέρος στη σημερινή πρωινή προπόνηση, καθώς ταλαιπωρείται από στομαχικές διαταραχές και έτσι προτιμήθηκε να μείνει εκτός, προκειμένου αύριο να βρίσκεται κανονικά στη 12άδα για το ματς κόντρα στην «ομάδα του λαού».
Κατά τα άλλα ο Τσάβι Πασκουάλ είδε όλους τους παίκτες του να συμμετέχουν κανονικά στην προπόνηση και έτσι μπορεί να υπολογίζει σε όλους.
Οι καλές σχέσεις που διατηρεί με τον Γιώργο Δώνη και τον Νίκο Νταμπίζα, ο Κώστας Κωνστάντος, είναι αυτές που όπως όλα δείχνουν θα δώσουν πόστο εντός του ποδοσφαιρικού τμήματος του Παναθηναϊκού, το οποίο ωστόσο δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα.
Οι τρεις άντρες γνωρίζονται μεταξύ τους από την κοινή θητεία τους στην ΑΕΛ, επί προεδρίας Πηλαδάκη, με τον Κωνστάντο να έχει τότε ένα σύνθετο ρόλο μεταξύ του ποδοσφαιρικού τμήματος και της διοίκησης, αποτελώντας έναν εκ’ των στενών συνεργατών του Κώστα Πηλαδάκη, ενώ πολλές ήταν οι φορές που είχε εκπροσωπήσει την ΑΕΛ σε διάφορες εκδηλώσεις, αλλά και ευρωπαϊκές κληρώσεις.
Πλέον αυτό που αναμένεται είναι, αφενός να επισημοποιηθεί η συνεργασία μεταξύ του Παναθηναϊκού και του ο Κώστα Κωνστάντου και στη συνέχεια να γίνει γνωστός ο ρόλος και οι αρμοδιότητες που θα έχει στο «τριφύλλι».
Στην εκπομπή «Pick 'n roll» του συνδρομητικού καναλιού Cosmote TV φιλοξενήθηκε ο προπονητής της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού, Τσάβι Πασκουάλ, ο οποίος απάντησε σε πολλές και ενδιαφέρουσες ερωτήσεις.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Καταλανός τεχνικός:
Για το αν η Ελλάδα είναι... τρελάδικο και για αυτά που του αρέσουν: «Όχι, είναι απλά διασκεδαστική. Κάθε μέρα έχεις έναν λόγο να γελάσεις. Είναι μια ευρωπαϊκή χώρα, ζούμε σε μια πόλη μεσογειακή. Ο τρόπος ζωής είναι διαφορετικός από εκείνον της Βαρκελώνης. Ο κόσμος είναι πιο παθιασμένος. Αλλά, είναι φιλόξενη η πόλη. Νιώθω άνετα από την πρώτη στιγμή».
Για το «Més que un club» της Μπαρτσελόνα: «Η Μπαρτσελόνα είναι μια ομάδα, που εκπροσωπείται σε πολλά σπορ. Έχει πολλά τμήματα. Σε μεγάλο βαθμό αντανακλά το σύμβολο της Καταλονίας».
Για την ανεξαρτησία της Καταλονίας: «Είναι ένα θέμα που μας προβληματίζει όλους. Δύσκολο θέμα, με δύσκολη λύση. Περιπλέκονται τα πράγματα με τα συναισθήματα. Από την πλευρά μου θα ήθελα να υπάρχει μεγαλύτερη ηρεμία. Υπάρχουν άτομα που υποφέρουν».
Για το αν η Μπαρτσελόνα της σεζόν 2009-2010, που πήρε την Euroleague, είναι το «αριστούργημά» του: «Πιστεύω για πολύ κόσμο είναι μεταξύ δύο - τριών ομάδων, που έχουν παίξει το καλύτερο μπάσκετ στην Euroleague. Μας βγήκαν πολύ καλά τα πράγματα».
Για το αν σκέφτηκε ποτέ την καριέρα στις ΗΠΑ: «Η αλήθεια είναι πως όχι. Ποτέ δεν έχω σκεφτεί κάτι τέτοιο. Βλέποντας τους Τζαζ είδα δύο παλιούς μου παίκτες, τον Ρούμπιο και τον Ίνγκλις. Θα μου άρεσε να μείνω μερικά χρόνια ακόμα στην Ευρώπη κάνοντας κάτι σπουδαίο».
Για το αν τον σημαδεύουν περισσότερο οι μεγάλες νίκες ή οι μεγάλες ήττες: «Χωρίς αμφιβολία σε σημαδεύουν περισσότερο οι ήττες. Αλλά όσο περνάει ο χρόνος, μαθαίνεις να εκτιμάς και τις νίκες. Μία νίκη την ξεχνάς γρήγορα. Η ήττα μένει μέσα σου, την κουβαλάς για καιρό».
Για το αν φανταζόταν πως θα βρεθεί στην Ελλάδα: «Όταν ήμουν στην Μπαρτσελόνα ήξερα ότι κάποια στιγμή αυτό θα τελείωνε και θα μπορούσα να πάω οπουδήποτε. Αλλά, αισθανόμουν πως κάποια στιγμή θα ερχόμουν στην Ελλάδα. Υπάρχει ένας άνθρωπος, που του είπα κάποια στιγμή πως αυτή η ομάδα θα ήταν ο Παναθηναϊκός. Πάντα υπήρξαν δυο - τρεις ομάδες στην Ευρώπη, που μου έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση».
Για το... κλικ, που του έκανε ο Παναθηναϊκός παλαιότερα: «Πάντα ένιωθα κάτι το ιδιαίτερο όταν έμπαινα στο ΟΑΚΑ και έβλεπα αυτό το κοινό, που λάτρευε τους παίκτες του. Από την άλλη, είναι μια ομάδα με νίκες. Ερχόμουν από τέτοια ομάδα. Είναι θέμα dna. Πάντα σου αρέσει να βρίσκεσαι σε τέτοιες ομάδες. Υπάρχουν προπονητές που αγωνίζονται για να κερδίσουν ή να μην κατεβούν επίπεδο ή να μην έχουν μεγάλες απαιτήσεις. Εγώ δεν αντιλαμβάνομαι το επάγγελμά μου χωρίς αυτή την υψηλή πίεση για τη νίκη. Γι' αυτό και πιστεύω ότι πάντα ο Παναθηναϊκός ήταν πάντα από αυτές τις ομάδες».
Για τα κοινά σημεία Μπαρτσελόνα - Παναθηναϊκού: «Υπάρχει υποχρέωση για τη νίκη και η ήττα εκμεταλλεύεται ως κάτι πολύ σκληρό. Αυτό κάνει τις δύο ομάδες να έχουν ομοιότητες. Παρά το γεγονός πως οι δρόμοι της κάθε ομάδας και το dna της κάθε μίας είναι πολύ διαφορετικό, ο στόχος του να κερδίζεις όλα τα παιχνίδια είναι ο ίδιος».
Για το ερώτημα που ακούει από τον κόσμο σχετικά με το αν θα πάει ο Παναθηναϊκός στο Final Four: «Δεν έχει περάσει ούτε μια μέρα από τη ζωή μου στην Αθήνα, που κάποιος να μην με έχει ρωτήσει αυτό το πράγμα. Αυτό ακούω, όπου και να βρεθώ. Είμαι συνηθισμένος στο να απαντώ. Έχω αναπτύξει διάφορες τεχνικές για να απαντώ σε αυτή την ερώτηση. Δεν έχω νέα τεχνική να σας δείξω τώρα, πάντα μπορώ να απαντήσω σε πολλά. "Δεν είμαι μέντιουμ". "Θα προσπαθήσουμε". Αυτές είναι οι πιθανές απαντήσεις. Αν σηκωθώ με κέφι το πρωί, λέω: "Ελπίζω να σε δω στη Βιτόρια"».
Για τον φετινό Παναθηναϊκό: «Συνολικά θέλουμε να βρίσκουμε τον δρόμο να νικάμε, να προσπαθούμε να αξιοποιούμε στο μέγιστο όλους τους παίκτες. Πρέπει να ελέγξουμε το τρανζίσιον, τόσο το αμυντικό όσο και το επιθετικό. Θέλουμε να είμαστε καλύτεροι στο επιθετικό ριμπάουντ, σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια».
Για τη βελτίωση στις βολές: «Οι βολές είναι κάτι δύσκολο. Υπάρχουν σεζόν που ξεκινάς, πας πολύ καλά και αυτό πάει μέχρι τέλους και άλλες που πάνε αντίθετα».
Για την ενίσχυση της ομάδας σε αθλητικότητα και αμυντική ικανότητα: «Μπορούμε ίσως να πούμε ότι φέτος έχουμε μεγαλύτερη αθλητικότητα. Από την άλλη, η άμυνα εξαρτάται από πολλά πράγματα, όπως η ψυχολογία, η τακτική, το dna της ομάδας, η χημεία των παικτών, το πνεύμα αυτοθυσίας. Γι' αυτό πέραν των σωμαντικών προσόντων, υπάρχουν κι άλλα σημαντικά πράγματα. Πιστεύω θα κάνουμε διαφορετικά πράγματα, αλλά δεν μου αρέσει να συγκρίνω με το παρελθόν. Όταν αρχίζει μια σεζόν ό,τι έχει συμβεί, συνέβη. Ξεκινάμε από το μηδέν. Αναφέρομαι στη σύγκριση με πέρυσι. Αυτό είναι τυπικό, το κάνει ο κόσμος. Κάθε παίκτης έχει τα δικά του χαρακτηριστικά».
Για τον Ιωάννη Παπαπέτρου: «Αρχικά είναι ένας παίκτης που έχει προπονηθεί καλά στο παρελθόν και έχει δουλέψει πολύ για να βελτιωθεί και σε ατομικό επίπεδο. Έρχεται σε εμένα πολύ νέος, αλλά ώριμος. Έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης. Είναι άμεσα αξιοποιήσιμος. Νιώθει άνετα με εμάς και μπορεί να μας βοηθήσει πολύ αυτή τη σεζόν».
Για το αν υπάρχει κανένας να του λέει ακόμα στον δρόμο: "μη βάζεις τον Καλάθη", επειδή στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί... προπονητές: «Θυμάμαι την πρώτη σεζόν υπήρχε ένα διάστημα, που ο κόσμος τον κριτίκαρε πολύ. Πάντα έτσι είναι με τα δημόσια πρόσωπα. Πρέπει να ζούμε με αυτό όλοι μας, παίκτες και προπονητές. Το σημαντικό είναι να ξέρεις τον δρόμο, που πρέπει να ακολουθήσεις και να συνεχίζεις. Δεν μπορείς, βέβαια, να είσαι στραμμένος με την πλάτη στον κόσμο. Ο προπονητής πρέπει να ξέρει τι λέει ο κόσμος, αλλά να είναι αποφασισμένος για τον δρόμο που θα ακολουθήσει».
Για το ότι λένε πως είναι πάρα πολύ καλός στη διαχείριση προσωπικοτήτων: «Πιστεύω ότι είμαι ένας άνθρωπος ευθύς. Ποτέ δεν δείχνω κάτι που δεν είναι πραγματικότητα και δεν λέω κάτι παραπάνω από αυτό που πρέπει στους παίκτες. Αυτό που πρέπει να πω, θα το πω. Προσπαθώ να είμαι δίκαιος, στο πλαίσιο της αδικίας που συνεπάγεται σε ένα τέτοιο άθλημα. Έχεις δώδεκα παίκτες και παίζουν οι πέντε. Προσπαθώ να είμαι δίκαιος, αλλά δεν ξεχνάω τον στόχο μου. Ο Παναθηναϊκός με πληρώνει για να κερδίζω. Όχι για να κερδίζω με έναν ή άλλον παίκτη συγκεκριμένα».
Για το πώς διαχειρίζεται την πίεση και το «πρέπει»: «Τα πάντα στη ζωή μπορούμε να τα δούμε από πολλές διαφορετικές οπτικές. Μπορεί να θεωρήσει κανείς επιτυχία το πώς τελείωσε η regular season και ότι χάσαμε απέναντι στην μελλοντική νικήτρια του θεσμού ή να το δει ως αποτυχία ότι δεν πήγαμε στο Final Four. Αλλά, επιτυχία είναι να προσφέρουμε στο κοινό ένα ελκυστικό προϊόν. Είναι δουλειά μας να κάνουμε τον κόσμο να περνάει καλά. Στην τελική, μία ομάδα νικάει. Υπάρχουν πολλές ομάδες. Θέλουμε να πάρουμε τίτλους, έχουμε μεγάλο κίνητρο. Αλλά, την πίεση προσπαθώ να την... κοουτσάρω. Βάζω τον πήχη πιο ψηλά. Διδάσκω στους παίκτες ότι για να νιώθεις λιγότερο την πίεση θα πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος σε κάτι συγκεκριμένο. Αυτό είναι κάτι που αν δεν το βιώνεις καθημερινά, όταν θα έρθει η στιγμή δεν θα είσαι προετοιμασμένος».
Στις προπονήσεις επέστρεψαν οι παίκτες του Παναθηναϊκού μετά το διήμερο ρεπό που τους είχε παραχωρήσει ο Γιώργος Δώνης.
Ωστόσο λόγω των υποχρεώσεων των Εθνικών ομάδων το πρόγραμμα διεξήχθη με 12 απουσίες, και συγκεκριμένα με τους Κουρμπέλη, Κολοβέτσιο που βρίσκονται στην Εθνική Ανδρών, τους Κότσαρη, Χατζηθεοδωρίδη, Χατζηγιοβάνη, Μπουζούκη, Μαυρομμάτη, Βέργο, και Καμπετσή που κλήθηκαν στην Ελπίδων, όπου είχε κληθεί και ο Στάικος, αλλά λόγω τραυματισμού στον αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης δεν θα αγωνιστεί και ξεκίνησε θεραπεία. Τέλος στη Νέων κλήθηκαν οι Εμμανουηλίδης, Σέχου και Χριστογεώργος, που απουσίασαν και αυτοί από το Κορωπί.
Σε ότι αφορά το πρόγραμμα η σημερινή προπόνηση περιελάμβανε προθέρμανση, ασκήσεις ενδυνάμωσης και τακτικής, ενώ έκλεισε με οικογενειακό διπλό στο οποίο συμμετείχαν και 8 ποδοσφαιριστές από την Κ19 και συγκεκριμένα οι Σκεντεράϊ, Αθανασακόπουλος, Ηλιάδης, Ζερβόπουλος, Ζαγαρίτης, Σερπέζης, Τζαβίδας, Καλομοίρης.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως εκτός από τους διεθνείς παίκτες εκτός προπόνησης έμειναν οι Γιόχανσον, Κάτσε και Μουνιέ που συνέχισαν τη θεραπεία τους και ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα.
Χωρίς προβλήματα συνεχίζεται η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον αγώνα της πρεμιέρας στην Ευρωλίγκα κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ.
Το «τριφύλλι» την Τρίτη (9/10) συνέχισε την προετοιμασία του με μία ακόμα προπόνηση στο κλειστό του ΟΑΚΑ, η οποία ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα και έτσι όλοι οι παίκτες βρίσκονται στη διάθεση του Τσάβι Πασκουάλ.
Πλέον αύριο οι «πράσινοι» θα κάνουν την τελευταία τους προπόνηση καθώς την Πέμπτη θα λάβει χώρα ο αγώνας κόντρα στην «ομάδα του λαού» που είναι προγραμματισμένος στις 21:00.
Ανακοίνωση για τις διοικητικές εξελίξεις γύρω από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός και τη συμφωνία μεταξύ του Γιάννη Αλαφούζου και του Παϊροζ Πιεμπονγκσάντ, εξέδωσε η Παναθηναϊκή Συμμαχία, η οποία προέτρεψε τους φιλάθλους του τριφυλλιού να μην πανηγυρίζουν, ενώ έθεσε και τέσσερα ερωτήματα προς απάντηση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της «Παναθηναϊκής Συμμαχίας»:
Η εξέλιξη αυτή δεν προσφέρεται για πρόωρους πανηγυρισμούς αλλά δημιουργεί την ανάγκη να απαντηθούν πολύ κρίσιμα ερωτήματα, τα οποία μεταξύ άλλων είναι:
1) Στο 50% των μετοχών του Γιάννη Αλαφούζου που ανακοινώθηκε ότι θα μεταβιβαστούν, περιλαμβάνονται και οι μετοχές της offshore εταιρίας Sortivo; Ίσως να θεωρείται αυτονόητη η θετική απάντηση αλλά τίποτα δεν είναι αυτονόητο στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός, οπότε θα έπρεπε να έχει διευκρινιστεί ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία.
2) Δεν συμφωνήθηκε να μεταβιβαστεί στην PAN ASIA το 50% των μετοχών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός αλλά το 50% από το ποσοστό των μετοχών της ΠΑΕ που κατέχει ο Γιάννης Αλαφούζος. Αυτό σημαίνει ότι το υπόλοιπο 50%, δηλαδή ένα ποσοστό λίγο πάνω από το 40% του συνολικού μετοχικού ποσοστού της ΠΑΕ, προς το παρόν τουλάχιστον, θα παραμείνει στην κυριότητά του, κάτι το οποίο με τη σειρά του δείχνει ότι υπάρχει περίπτωση μιας επ’ αόριστον συνδιοίκησης της ΠΑΕ Παναθηναϊκός εκ μέρους της PAN ASIA και του Γιάννη Αλαφούζου. Αυτό δεν ικανοποιεί τον κόσμο του Παναθηναϊκού, ο οποίος επιθυμεί την εξαφάνιση του Γιάννη Αλαφούζου από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός και από τη ζωή μας.
3) Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Γιάννη Αλαφούζου, αυτή είναι «η πρώτη φάση της πρόθεσής του να εισέλθουν νέοι επιχειρηματίες στην ΠΑΕ». Με τη φράση αυτή αφενός δεν γίνεται λόγος για πλήρη αποχώρηση του Γιάννη Αλαφούζου και αφετέρου δεν διευκρινίζεται πότε θα ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί «η δεύτερη φάση» ώστε να πάψει το ιδιότυπο καθεστώς συνύπαρξης/συνδιοίκησης στο οποίο φαίνεται ότι μπαίνουμε.
4) Δεν δόθηκε η παραμικρή πληροφορία για το τίμημα της μεταβίβασης, για τα χρήματα που θα μπουν στην ΠΑΕ από την PAN ASIA, για το πότε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός θα είναι καθαρή από χρέη.
Οφείλουμε να συστήσουμε στον κόσμο του Παναθηναϊκού να κρατάει μικρό καλάθι μέχρι να απαντηθούν τα παραπάνω ερωτήματα, καθώς και μέχρι α) να ολοκληρωθεί πλήρως με όλες τις νομικές διαδικασίες και τύπους η μεταβίβαση των μετοχών, β) να μάθουμε με πλήρη διαφάνεια τη νέα μετοχική σύνθεση και ποια πρόσωπα θα βρίσκονται πίσω από την εταιρία PAN ASIA, η οποία προορίζεται να αποκτήσει το 50% του μετοχικού ποσοστού του Γιάννη Αλαφούζου, γ) να δούμε ποια νέα πρόσωπα θα εισέλθουν στο διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και δ) να αναλύσουν οι νέοι ιδιοκτήτες στον κόσμο του Παναθηναϊκού με απλά και καθαρά λόγια ποιο είναι το πλάνο τους για το μέλλον της ποδοσφαιρικής ομάδας. Μόνο τότε μπορεί, υπό προϋποθέσεις να επέλθει η «νέα εποχή» στα διοικητικά της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Αν αυτά δεν συμβούν, τότε ο κόσμος δικαιούται να υποθέσει ότι κινδυνεύουμε να εμπλακούμε σε μια ακόμα πιο αδιαφανή και τυχοδιωκτική κατάσταση από τη σημερινή.
Κατανοούμε τη λαχτάρα του κόσμου του Παναθηναϊκού να δει την ομάδα με κάθε τρόπο εκεί που της αξίζει. Κατανοούμε την ελπίδα που γεννιέται από το γεγονός ότι φαίνεται να υπάρχει, λόγω του ταλέντου των νεαρών ποδοσφαιριστών και της καλής δουλειάς του Γιώργου Δώνη, η μαγιά για το χτίσιμο μιας «φρέσκιας», πολύ καλής ομάδας. Ωστόσο κανείς δεν συγχωρείται όταν αφήνει να τον κοροϊδεύουν επανειλημμένα – είμαστε λοιπόν υποχρεωμένοι να υπενθυμίσουμε ότι μόνο επί της εποχής Γιάννη Αλαφούζου αυτό έχει συμβεί με τον πιο αναίσχυντο τρόπο τρεις τουλάχιστον φορές ως τώρα: με τις ομάδες του Αναστασίου, του Ουζουνίδη και (με διαφορετικό τρόπο) του Στραματσόνι. Κάθε Παναθηναϊκός λοιπόν με αγάπη για την ομάδα και κοινή λογική πρέπει να είναι σε ετοιμότητα για να μη συμβεί αυτό για άλλη μια φορά.
Θέλουμε επίσης να επισημάνουμε ότι από κανέναν επιφανή Παναθηναϊκό δεν θέλουμε άλλη δημιουργία προσδοκιών και ελπίδων, οι οποίες μετά διαψεύδονται. Σοβαρά υπ’ όψη μπορούν πλέον να ληφθούν όχι τα λόγια αλλά μόνο οι πράξεις και όσοι είναι διατεθειμένοι να τις κάνουν».