Μία ακόμα εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε η αθλήτρια του Παναθηναϊκού Τζένη Μπουλμέτη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα τριάθλου που ολοκληρώθηκε στη Χαβάη, διατηρώντας έτσι το όνομά της μέσα τις κορυφαίες αθλήτριες, ενώ παράλληλα κράτησε ψηλά τη σημαία του συλλόγου σε μία παγκόσμια διοργάνωση.
Η «σιδερένια» Τζένη, στον αγώνα «Ironman» έκανε χρόνο 9:56:48 και κατέλαβε την έκτη θέση μεταξύ 70 αθλητριών στην ηλιακή κατηγορία 30-34 που συμμετείχε.
Παράλληλα ήταν 50η στο σύνολο μεταξύ 662 γυναικών που διαγωνίστηκαν αποδεικνύοντας ότι πρόκειται για μία από τις κορυφαίες αθλήτριες.
Με δύο νίκες σε ισάριθμα φιλικά παιχνίδια κόντρα στον ΝΟ Λάρισας, αποχώρησε από τη θεσσαλική πόλη η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού που συνεχίζει την προετοιμασία της για η νέα χρονιά.
Το «τριφύλλι» επικράτησε στο πρώτο παιχνίδι με 17-12 ενώ στο δεύτερο ματς οι «πράσινοι» ήταν ακόμα καλύτεροι και επιβλήθηκαν με 17-7.
Ο τεχνικός της ομάδας Μιχάλης Λαζαρίδης έμεινε ικανοποιημένος από την ομάδα του επιθετικά, ωστόσο ζήτησε μεγαλύτερη συγκέντρωση από τους παίκτες του στο αμυντικό κομμάτι.
Σε ότι αφορά τους παίκτες που αγωνίστηκαν αξίζει να σημειωθεί ότι πήραν χρόνο συμμετοχής και οι αθλητές από την παιδική ομάδα Χρήστος Μπιτσάκος και Τάσος Βασιλόπουλος.
Ο Γενικός Γραμματέας της FIBA, Πατρίκ Μπάουμαν έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 51 ετών από ανακοπή καρδιάς και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξέφρασε τη θλίψη της για τον απροσδόκητο χαμό του.
Αναλυτικά το μήνυμα των «πράσινων»:
«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ εκφράζει τη βαθιά της θλίψη για τον πρόωρο και απροσδόκητο χαμό του Γενικού Γραμματέα της FIBA, Πατρίκ Μπάουμαν».
Μπορεί να δυσκολεύτηκε, ωστόσο το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού, το Σάββατο το βράδυ, επικράτησε με 3-0 του Ερμή Ζωγράφου και συνέχισε με νίκες τις υποχρεώσεις του για το πρωτάθλημα, στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής.
Αν και οι παίκτες του Απόστολου Μπελτσίδη δεν απέδωσαν στα υψηλά στάνταρ, ανεβάζοντας την απόδοσή τους στο δεύτερο ημίχρονο κατάφεραν να πάρουν τη νίκη, φτάνοντας πλέον τους δέκα βαθμούς στην κατηγορία.
Το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε χωρίς τέρματα, ωστόσο στο δεύτερο ημίχρονο το «τριφύλλι» βρήκε το δρόμο πως τα δίχτυα και με τους Ντάρλα, Γκρίτζαλη και Κάλκο να σκοράρουν έφτασαν στο τελικό 3-0.
Πλέον οι «πράσινοι» στρέφουν την προσοχή τους στον αγώνα της Τετάρτης (17/10), όπου θα λάβει χώρα εμβόλιμη αγωνιστική, με τον Παναθηναϊκό να αντιμετωπίζει τον Δούκα στο κλειστό της Κυψέλης (21:00), σε ένα ριμέικ της περσινής σειράς των τελικών του πρωταθλήματος.
Μπορεί ο Δημήτρης Κουρμπέλης να προλάβει οριακά να είναι έτοιμος για τον αγώνα του Σαββάτου κόντρα στον Πανιώνιο, ωστόσο είναι πιθανό ο αρχηγός του Παναθηναϊκού να μην αγωνιστεί στο παιχνίδι της 7ης αγωνιστικής.
Ο 25χρονος μέσος που στο τελευταίο παιχνίδι της Εθνικής κόντρα στην Ουγγαρία αποκόμισε ένα αιμάτωμα στη γάμπα θα μείνει εκτός προπονήσεων για 5-6 ημέρες, κάτι που σημαίνει πως οριακά μπορεί να είναι έτοιμος για τον αγώνα κόντρα στην ομάδα της Νέας Σμύρνης.
Ωστόσο παίρνοντας ως δεδομένο πως την 8η, 9η και 10η αγωνιστική ακολουθούν τρία ντέρμπι στη σειρά (ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Ολυμπιακός) τότε δεν αποκλείεται ο παίκτης να προστατευτεί από τον Γιώργο Δώνη και να μείνει εκτός προκειμένου να προσφέρει τα μέγιστα στην τριάδα των ντέρμπι που έπονται.
Στο χθεσινό φιλικό του Παναθηναϊκού κόντρα στον Αιγινιακό, ο Γιώργος Δώνης έδωσε την ευκαιρία στον Μοχάμεντ Κατάνα Νιάνζ να αγωνιστεί για 90 λεπτά, προκειμένου να βγει ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα για τις ικανότητες του νεαρού Κενυάτη, ο οποίος δοκιμάζεται από το «τριφύλλι» για περίπου ένα μήνα.
Ο 19χρονος μεσοεπιθετικός στον πρώτο του αγώνα έδειξε καλά δείγμα γραφής, έχοντας μάλιστα συμμετοχή και στο μοναδικό τέρμα της αναμέτρησης, κάνοντας την τελική πάσα, ενώ ήταν ιδιαίτερα δραστήριος καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Πλέον μένει να αποφασιστεί αν ο παίκτης έχει πείσει τους Δώνη-Νταμπίζα για να προχωρήσουν στην απόκτηση του, κάτι που θα γίνει τις επόμενες ημέρες μιας και η άδεια παραμονής του Νιάνζ στη χώρα μας ολοκληρώνεται στις 20 του μήνα.
Τέλος να σημειωθεί πως σε περίπτωση που αποκτηθεί ο 19χρονος Κενυάτης θα αποτελέσει μέρος της Ακαδημίας, διότι η πρώτη ομάδα δεν έχει το δικαίωμα να προχωρήσει στην απόκτηση ξένου παίκτη τη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου.
Το τρίτο «βήμα» θέλει να κάνει απόψε η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία ρίχνεται στη «μάχη» της 3ης αγωνιστικής της Α’ Φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας, κόντρα στην Ηλιούπολη (14:30).
Οι «πράσινες» οι οποίες μετρούν δύο νίκες και ισάριθμες προκρίσεις στο συγκεκριμένο θεσμό, θέλουν να δώσουν συνέχεια στο σερί των επιτυχημένων αποτελεσμάτων διατηρώντας παράλληλα απόρθητο το κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» που αποτελεί ένα από τα βασικά ατού του «τριφυλλιού».
Για ακόμα ένα παιχνίδι ο οπαδοί του Παναθηναϊκού αναμένεται να δώσουν δυναμικό παρόν στο γήπεδο, ενισχύοντας τις παίκτριες του Γιώργου Καντζιλιέρη, με τον Έλληνα τεχνικό να υπολογίζει σε όλα τα κορίτσια καθώς δεν υπάρχουν προβλήματα τραυματισμών.
Παράλληλα με το Κύπελλο οι «πράσινες» προετοιμάζονται για την έναρξη του πρωταθλήματος τη Α2, με στόχο να επαναφέρουν το «τριφύλλι» στη μεγάλη κατηγορία.
Διαιτητές της αναμέτρησης είναι οι Ορφανός και Κομιανός.
Στο γεγονός πως ο Παναθηναϊκός δεν τελείωσε το ματς όταν πήρε διαφορά 19 πόντων στάθηκε στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Άρη, ο Ίαν Βουγιούκα, ο οποίος παράλληλα αναφέρθηκε και στους λόγους που τον ενώνουν με τον Λευτέρη Μποχωρίδη.
«Κάναμε κάποια λάθη σε άμυνα και επίθεση και αντί να τελειώσουμε τον αγώνα όταν προηγηθήκαμε με 19 πόντους, δώσαμε το δικαίωμα στον Άρη όμως να επιστρέψει στο τέλος. Όμως στο τέλος κρατήσαμε την νίκη», είπε αρχικά ο Έλληνας σέντερ.
Για την επίμαχη φάση με την αποβολή των δύο προπονητών: «Ο κ. Αγγέλου διαμαρτύρονταν για την φάση με τον Νικ που έκανε φάουλ, ο δικός μας προπονητής διαμαρτυρήθηκε, δεν ξέρω ήταν για να γίνει» και συμπλήρωσε: «Όταν έχεις κόσμο στο γήπεδο, ο Άρης ήθελε να δείξει ότι είναι δυνατή ομάδα. Οι ξένοι ας πούμε παίζουν για την… μπασκετική ζωή τους, θέλανε να δείξουν ότι έχουν… τραγανό».
Για τον πρώην συμπαίκτη του Λευτέρη Μποχωρίδη τόνισε: «Ο Λευτέρης προοδεύει κάθε χρόνο, είναι ο ηγέτης του Άρη και σίγουρα έχει ακόμα πολλά περιθώρια. Το αστείο είναι ότι στον Δούκα είναι συμπαίκτες ο αδελφός μου με τον δικό του. Οπότε έχουμε και ένα ακόμα πράγμα που μας ενώνει, πέρα από το ήμασταν συμπαίκτες στον Παναθηναικό».
Καλή χαρακτήρισε τη νίκη του Παναθηναϊκού στο Αλεξάνδρειο ο Στεφάν Λάσμε, ο οποίος σε ερώτηση για τον Μποχωρίδη σχολίασε πως δεν του αρέσουν οι δήθεν σκληροί τύποι.
«Ήταν μία καλή νίκη για εμάς, δύσκολο παιχνίδι. Ο Άρης έχει έναν πολύ καλό προπονητή, τον κόουτς Αγγέλου, έχει ιστορία πάντα εντός έδρας να παλεύει τα παιχνίδια. Καταλαβαίνω ότι οι διαιτητές άφησαν το σκληρό παιχνίδι, μπορούσαν όλη μέρα να μην τους σφύριζαν φάουλ. Ήταν καλή προετοιμασία για εμάς», είπε αρχικά ο Γκαμπονέζος σέντερ.
Στη συνέχεια, σχολίασε σε ερώτηση για τον Μποχωρίδη: «Δεν ήταν στον Παναθηναϊκό όταν έπαιζα εγώ. Δεν μου αρέσουν οι δήθεν… σκληροί τύποι. Αυτοί που είναι σκληροί όταν τελειώσει ο αγώνας και δεν έχει καμία σημασία. Όταν λέω κάτι το στηρίζω, δεν μου αρέσουν οι δήθεν… σκληροί τύποι».
Για την απουσία του Πασκουάλ είπε: «Έχουμε σπουδαίο τεχνικό επιτελείο, όλοι βγήκαν μπροστά και ανέλαβαν να καλύψουν το κενό του προπονητή μας. Λειτουργούμε… αυτόματα στο παιχνίδι μας, ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε, που θα είναι ο συμπαίκτης μας. Κάναμε καλή προετοιμασία και απλά έπρεπε να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του προπονητή μας. Ήταν ένα καλό τεστ για εμάς, ειδικά όταν έχουμε μπροστά μας την Μπάγερ Μονάχου, που είναι μία σκληρή γερμανική ομάδα».
Ο Γιώργος Βόβορας εκπροσώπησε τον Παναθηναϊκό στη συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Άρη. Ο συνεργάτης του Τσάβι Πασκουάλ στις δηλώσεις του στάθηκε στο γεγονός πως οι παίκτες του «τριφυλλιού» έχασαν τη συγκέντρωσή του, ενώ ανέφερε πως οι παίκτες του πρέπει να προσαρμοστούν στους νέους κανονισμούς.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου:
«Γνωρίζαμε από την αρχή πως θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Πάντα είναι δύσκολο 48 ώρες μετά από ένα ματς, όπως ήταν αυτό με τη Μακάμπι για την πρεμιέρα της Ευρωλίγκας, να μπορέσουμε προετοιμαστούμε τόσο αγωνιστικά, όσο και σωματικά, ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες ενός τόσο δύσκολου ματς. Γνωρίζαμε πως ο Άρης, ιδιαίτερα στην έδρα του, παίζει μια πολύ επιθετική άμυνα. Θα έπρεπε να είχαμε απόλυτη συγκέντρωση, να είμαστε έτοιμοι πνευματικά και από εκεί και πέρα να ελέγξουμε τον αριθμό των λαθών μας. Τα 18 λάθη στα οποία υποπέσαμε είναι ένα στοιχείο που έδειξε πως χάσαμε τον έλεγχο σε ορισμένα σημεία του παιχνιδιού. Δεν είχαμε ηρεμία και αυτό έδωσε στον Άρη την ευκαιρία να ξαναμπεί κάποια στιγμή στο παιχνίδι. Καθοριστικός παράγοντας στο τέλος ήταν η εμπειρία μας. Στα τελευταία λεπτά που ο Άρης έκανε την προσπάθειά του να μπει στο παιχνίδι είχαμε αρκετούς παίκτες με εμπειρία από τέτοιου είδους ματς και με κάποια καθοριστικά καλάθια φτάσαμε δίκαια στη νίκη. Δεν έχουμε χρόνο να σκεφτούμε άλλο αυτό το ματς, καθώς την Τρίτη ακολουθεί ένα άλλο παιχνίδι. Είμαστε στο ξεκίνημα της σεζόν, θα πρέπει όλοι οι παίκτες να καταλάβουν ότι πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και συγκεντρωμένοι, ώστε παιχνίδι με το παιχνίδι να πετυχαίνουμε τον στόχο μας», σημείωσε αρχικά.
Για την αντιμετώπιση των διαιτητών:
«Θεωρώ ότι έγινε ένα παιχνίδι με πολλές επαφές. Οι διαιτητές προσπάθησαν να μοιράσουν 50-50 τις επαφές. Κάναμε καλή δουλειά. Είχαμε τρία αντιαθλητικά επειδή δεν έχουμε προσαρμοστεί σε νέους κανόνες και αυτές τις λεπτομέρειες πρέπει να τις διορθώσουμε. Θεωρώ ότι η διαιτησία προσπάθησε και έκανε καλή δουλειά».