ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Δώνης: «Όνειρο ένα μεγάλο ματς στο Τσάμπιονς Λιγκ»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018 14:26

Για το όνειρό του με τον Παναθηναϊκό, αλλά και για το επερχόμενο ντέρμπι της Τούμπας κόντρα στον ΠΑΟΚ μίλησε ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Γιώργος Δώνης, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως θα ήθελε ένα μεγάλο παιχνίδι στο Τσάμπιονς Λιγκ προπονώντας το «τριφύλλι».

Διαβάστε κάποια αποσπάσματα από τα όσα είπε ο τεχνικός του Παναθηναϊκού στη LiveSport.

Για τη φιλοδοξία του ως προπονητής του Παναθηναϊκού: «Η δική μου φιλοδοξία ολοκληρώθηκε. Να είμαι προπονητής στον Παναθηναϊκό. Αν ρωτήσετε τους συνεργάτες μου θα σας πουν πως ό,τι κι αν γινόταν τις πρώτες μέρες εδώ εγώ ήμουν με το χαμόγελο στο στόμα. Ναι, εγώ είμαι πολύ ευτυχισμένος. Θέλω να το ζήσω όσο πάει... Είχα την τρέλα μου με το εξωτερικό, αλλά πάντα, στο υποσυνείδητο, ο μεγάλος σταθμός ήταν ο Παναθηναϊκός».

Για το όνειρό του με τον Παναθηναϊκό: «Εγώ πάντα ονειρεύομαι και κάνω σκέψεις. Να φανταστείς ότι νιώθω πως δεν κοιμάμαι καλά τα βράδια γιατί πάντα κάνω σκέψεις ποδοσφαιρικές. Το έχω δει και στο όνειρό μου: θα ήθελα κάποια στιγμή, ως προπονητής, ένα μεγάλο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό στο Champions League».

Για τον Παϊρόζ και τις συναντήσεις που είχε μαζί του: «Έχω συναντηθεί τρεις φορές μαζί του. Μία προτού αναλάβω κι άλλες δύο μετά. Την τρίτη φορά ήταν με τον γιο του και τον Γκραντ. Επειδή έχουν δει πολλά τα μάτια μου κι αυτός και ο γιος του μου φάνηκαν πολλοί σοβαροί άνθρωποι γύρω από το αντικείμενο. Δεν άκουσα ούτε υπερβολές ούτε περίεργα πράγματα στη διαχείριση μιας ομάδας. Μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση».

Για την εικόνα που αποκόμισε από τον Ταϊλανδό: «Δεν μπορώ φυσικά να ξέρω τα οικονομικά τους. Εμένα μου φάνηκαν σοβαροί άνθρωποι και επαγγελματίες. Κι ότι αυτά που σκέφτονται για την ομάδα δεν είναι δύσκολο να γίνουν. Δεν ήρθαν να πουν για παράδειγμα ότι θα υπάρχει μπάτζετ 30 εκατ. ευρώ κι άλλα υπερβολικά πράγματα. Είπαν ότι θα υπάρχει σταθερότητα και αποπληρωμή όλων των χρεών. Και ότι η ομάδα θα μπορεί να κάνει από το επόμενο καλοκαίρι κάποιες πιο σημαντικές μεταγραφές».

Για το αν θα ήθελε τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο στη διοίκηση: «Τον κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλο δεν τον γνωρίζω. Είχα συναντηθεί μια ή δυο φορές με τον αείμνηστο Παύλο. Θυμάμαι ότι είχα συναντήσει έξω από ένα σούπερ μάρκετ στην Κηφισιά, όπου σταμάτησε με το αυτοκίνητό του για να μου μιλήσει. Μου έκανε καταπληκτική εντύπωση. Γι΄ αυτό που με ρωτήσατε: έχω άποψη ότι όσοι αγαπούν τον Παναθηναϊκό και έχουν τη δυνατότητα να είναι μέσα, θα έπρεπε να είναι μέσα».

Για τη συνάντησή του με τον Γιάννη Αλαφούζο: «Την πρώτη φορά μού εξήγησε το πλάνο και μου είπε ότι θα εγγυηθεί την οικονομική σταθερότητα που θέλαμε. Επίσης, ότι υπάρχει μια διαδικασία για αλλαγή διοίκησης κι ότι εκείνος είναι πρόθυμος να αναλάβει όλες τις υποχρεώσεις του. Έχουμε συναντηθεί άλλη μία φορά. Έχουμε, φυσικά, επικοινωνία».

Για το αν ο Αλαφούζος του στέλνει sms μετά τα παιχνίδια: «Πάντα. Είναι πολύ χαρούμενος γιατί βλέπει έντονο το ελληνικό στοιχείο και πολλούς νέους παίκτες. Ο ίδιος είναι σταθερός στο πλάνο του και περιμένει την εξέλιξη στα διοικητικά ώστε η ομάδα να πάει σιγά σιγά και σε άλλο επίπεδο οικονομικά».

Για τα ντέρμπι που ακολουθούν: «Τι έχουν να φοβηθούν οι παίκτες μου; Δεν έχουν κάτι να φοβηθούν. Θα παίξουν απέναντι στις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος... Θεωρώ ότι και οι τρεις ομάδες (ΠΑΟΚ, ΑΕΚ Ολυμπιακός) είναι φαβορί απέναντί μας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τις κερδίσουμε. Φυσικά στη δική μας ομάδα δεν θα επικρατήσει ποτέ η λογική "από αυτό το ματς δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα". Όταν χάνουμε, έχουμε να χάσουμε πολλά. Αυτή είναι η νοοτροπία μας».

Παναθηναϊκός: «Να γίνει πράξη η επιθυμία των ομάδων»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018 11:41

Ο Ολυμπιακός με ανακοίνωσή του απάντησε θετικά στο αίτημα του Παναθηναϊκού να διεξαχθεί ο αγώνας από το 13-11 στο πέμπτο σετ και πλέον με νέα ανακοίνωση το «τριφύλλι» αιτήθηκε προς τις ΕΣΑΠ και ΕΟΠΕ να γίνει πράξη η επιθυμία των δύο ομάδων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου:

Μετά και από τη σημερινή ανακοίνωση του Ολυμπιακού απευθυνόμαστε πλέον προς την ΕΣΑΠ και την ΕΟΠΕ:

Από την στιγμή που οι δυο μεγαλύτεροι σύλλογοι στην Ελλάδα συμφωνούν πως αυτό που συνέβη χθες στο κλειστό της Κυψέλης συνιστά αλλοίωση αποτελέσματος και προτείνουν να επαναληφθεί ο αγώνας από το 5ο σετ και με σκορ 13-11, περιμένουμε από τον Παντελή Ταρνατόρο και τον Γιώργο Καραμπέτσο να βρουν τον τρόπο να γίνει πράξη η επιθυμία των συλλόγων και να αποκαταστήσουν την προσβολή προς το άθλημα και τον Παναθηναϊκό. 

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση είναι υπόλογοι για τη δυσφήμιση του αθλήματος και για την ληστεία της Κυψέλης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού:

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανακοίνωσης μας και επειδή ο Ολυμπιακός τηρεί αυτά που λέει και δεν τα αλλάζει κάθε ώρα, όπως είπαμε θα συνδράμουμε, σε οτιδήποτε χρειαστεί ο Παναθηναϊκός, ούτως ώστε να διεξαχθεί εκ νέου ο αγώνας. Αφού επιθυμία του Παναθηναϊκού είναι να παιχτεί το παιχνίδι από το 13-11 και με τον ίδιο ακριβώς κόσμο στο γήπεδο, δεχόμαστε να γίνει έτσι ακριβώς όπως προτείνει.

ΥΓ. Η ομοσπονδία δανείζει τάραφλεξ εκεί που κάνει προπονήσεις η Εθνική ομάδα και στις ομάδες που παίζουν στην Ευρώπη.

Ερασιτέχνης: «Απαιτούμε επανάληψη από το 13-11 του πέμπτου σετ»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018 00:02

Ο Ολυμπιακός με ανακοίνωση που εξέδωσε ζήτησε υπό κάποιους όρους την επανάληψη του αγώνα, ωστόσο με δική του ανακοίνωση ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός απάντησε στους «ερυθρολεύκους» αναφέροντας πως απαιτεί να επαναληφθεί το ματς από το 13-11 του 5ου σετ.   

Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού:

Διαβάσαμε με ενδιαφέρον την ανακοίνωση του Ολυμπιακού. Δεν ξέραμε αν έπρεπε να την λάβουμε σοβαρά υπόψη ή αν αποτελεί ένα ακόμα μνημείο υποκρισίας τους.

Για τον Ολυμπιακό φανταζόμαστε είναι εύκολο να απευθυνθεί στο μέλος της διοίκησης του και πρόεδρο της ΕΣΑΠ Παντελή Ταρνατόρο, όπως και στον δηλωμένο Ολυμπιακό και κάτοικο Πειραιά πρόεδρο της ΕΟΠΕ Γιώργο Καραμπέτσο και να πάρει ό,τι ζητήσει.

Απαιτούμε λοιπόν να επαναληφθεί το παιχνίδι από το 5ο σετ στο 13-11 στο γήπεδο της Κυψέλης, με τα ίδια παιδάκια και τις γυναίκες στις κερκίδες και με τάραφλεξ που θα το αποκτήσουμε εμείς με δικά μας έξοδα και δεν θα μας το κάνει δωράκι η ΕΟΠΕ, όπως το έκανε στον Ολυμπιακό. Εμείς έχουμε μάθει να πληρώνουμε από την τσέπη μας…

Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού ανέφερε τα εξής

«Παρακολουθήσαμε την πρωτοφανή αντίδραση του νέου προέδρου του Παναθηναϊκού Α.Ο., η οποία συνοδεύτηκε με τις σχετικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Είδαμε και σε επανάληψη την επίμαχη φάση του διαιτητικού λάθος, η οποία είναι και η μοναδική σε όλο το παιχνίδι στην οποία ευνοήθηκε ο Ολυμπιακός, ξεκάθαρα λόγω της πολλαπλής διαγράμμισης του γηπέδου που οδήγησε σε διαιτητικό λάθος. 

Ο Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. δηλώνει επίσημα προς την Ε.Ο.Π.Ε., Ε.Σ.Α.Π. και κάθε αρμόδια αρχή ότι επιθυμεί να επαναληφθεί το παιχνίδι, για να αποκατασταθεί το αίσθημα της δικαιοσύνης. 

Ο Ολυμπιακός είναι ο αυτοκράτορας του ελληνικού βόλεϊ και δεν χρειάζεται καμία εύνοια ακόμη και μη θελυμένη, από καμία πλευρά. 

ΥΓ1. Ευχόμαστε ο νέος πρόεδρος του Παναθηναϊκού να δείξει βέβαια, την ίδια ευαισθησία σε όλα τα αθλήματα στα οποία διοικεί. 

ΥΓ2. Για αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης η επιθυμία μας είναι ξεκάθαρη και δεν αποτελεί ειρωνεία. Προς την κατεύθυνση αυτή θα συνδράμουμε, σε οτιδήποτε χρειαστεί ο Παναθηναϊκός, ούτως ώστε να διεξαχθεί εκ νέου ο αγώνας και μάλιστα με κόσμο. Βασική προϋπόθεση ωστόσο αποτελεί η τέλεση του αγώνα σε γήπεδο με τάραφλεξ, ακόμα και στην Κυψέλη, ώστε να μην μπορούν να επαναληφθούν τα ίδια λάθη».

Ανδρεόπουλος: «Μόνο οι διαιτητές και οι επόπτες αμφισβήτησαν τον άσσο»

ΒΟΛΕΥ Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018 22:16

Ιδιαίτερα καυστικός ήταν σε δηλώσεις του μετά το τέλος του ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό, ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Ανδρεόπουλος.

Ο Έλληνας προπονητής σε δηλώσεις του ανέφερε πως κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον άσσο του Ράπτη και ένω το σκορ ήταν 12-11 στο τάι μπρέικ, ενώ υπογράμμισε πως το «τριφύλλι» θα παλεύει σε κάθε ματς για τη νίκη.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στον Sport24 radio :

Για τον αγώνα: "Με τον Ολυμπιακό δεν ξεκινάμε από την ίδια αφετηρία και δεν έχουμε τους ίδιους στόχους. Αυτό που κάνει ο Παναθηναϊκός είναι να παλεύει σε κάθε παιχνίδι και να προσπαθεί για τη νίκη. Αυτό κάναμε και σήμερα. Στις λεπτομέρειες δεν πήραμε το αποτέλεσμα. Είμαι ικανοποιημένος από όλα τα παιχνίδια που έχουμε δώσει και από την προσπάθεια που καταβάλλουν οι αθλητές μου καθημερινά".

Για την φάση στο 12-11 του τάι μπρέικ: "Δεν μπορεί να υπάρχει άνθρωπος πέρα από τον επόπτη και τους διαιτητές που να μπορεί να αμφισβητήσει ότι αυτός ήταν ένας πεντακάθαρος άσος. Η μπάλα δεν ήταν ούτε στη γραμμή. Τι να κάνουμε… Έτσι είναι αυτά…".

Για τους στόχους του Παναθηναϊκού: "Μπορούμε να πούμε πολλά πράγματα, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι ο Παναθηναϊκός οργανώνεται. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την προσπάθεια που γίνεται και πιστεύω πολύ σε αυτή. Ο Παναθηναϊκός είχε πολλές ανοιχτές πληγές από το παρελθόν, οι οποίες βέβαια δεν έχουν κλείσει. Είναι όμως καλύτερα τα πράγματα και θέλουμε βήμα βήμα να επαναφέρουμε τον Παναθηναϊκό στην κορυφή".

Ερασιτέχνης: «Αυτά που ξέρατε θα τα ξεχάσετε»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018 21:00

Λίγη ώρα μετά την κλοπή που υπέστη η ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό ήρθε και η επίσημη ανακοίνωση από τον Ερασιτέχνη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Δυστυχώς, το πρωτάθλημα ξεκίνησε με μία καταφανέστατη κλοπή εις βάρους του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου στην αναμέτρηση με τον ΟΣΦΠ στην Κυψέλη.

Κάναμε τα πάντα για να τηρήσουμε τα συμφωνηθέντα και να σεβαστούμε τους θεσμούς και το άθλημα.

Ενημερώνουμε την ΕΣΑΠ , την ΕΟΠΕ και την ΚΕΔ πως αυτή ήταν η πρώτη και η τελευταία κλοπή σε βάρος των αθλητών και του Συλλόγου μας. Αυτά που ξέρατε θα τα ξεχάσετε.

Τον Παναθηναϊκό Α.Ο. θα τον σέβεστε.

*Παρακολουθήστε στον ακόλουθο σύνδεσμο  την ξεκάθαρη φάση :https://www.youtube.com/watch?v=oTQLXxgG-jI

Το βίντεο της κλοπής (vid)

ΒΟΛΕΥ Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018 20:35

Ο Παναθηναϊκός αν και έφτασε πολύ κοντά στη νίκη στο ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό δεν τα κατάφερε καθώς ένα τραγικό λάθος του διαιτητή Γεροθόδωρου και του επόπτη γραμμής «βάφτισε» άουτ τον άσσο του Ράπτη, με τη μπάλα να είναι ένα μέτρο μέσα και αντί να γίνει το 13-11 με το ματς να βρίσκεται στο τάι μπρεικ έγινε το 12-12.

Όπως είναι φυσικό οι διοικούντες του «τριφυλλιού» έκαναν δικαίως λόγο για κλοπή της νίκης, καταθέτοντας ένσταση.

Δείτε το βίντεο με τον καθαρό άσσο του Αλέξανδρου Ράπτη

«Βράζουν» στο Παναθηναϊκό, κατέθεσαν ένσταση

ΒΟΛΕΥ Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018 20:30

Τα δικαιολογημένα παράπονα που έχει από τη διαιτησία του ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό το οποίο κρίθηκε από διαιτητικό λάθος εξέφρασε και επίσημα ο Παναθηναϊκός, ο οποίος κατέθεσε ένσταση για τη λάθος απόφαση στο σερβίς του Ράπτη με το σκορ 12-11.

Μάλιστα οι άνθρωποι του «τριφυλλιού» είναι οργισμένοι αναφέροντας πως: «Η λέξη «ντροπή» δεν αρκεί να περιγράψει την κλοπή της Κυψέλης. Είστε παραδείγματα προς αποφυγή. Την ώρα που ο Παναθηναϊκός Α.Ο. σεβάστηκε στο απόλυτο τους θεσμούς και το άθλημα κάποιοι απέδειξαν πως το λερώνουν με την παρουσία τους. Αυτή ήταν η πρώτη και η τελευταία κλοπή της χρονιάς».

Ανδρεόπουλος: «Μπορούμε να παίξουμε ίσο προς ίσο κάθε αντίπαλο»

ΒΟΛΕΥ Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018 20:12

Ο Χαράλαμπος Ανδρεόπουλος ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές του Παναθηναϊκού, στην ήττα της ομάδας βόλεύ του «τριφυλλιού» από τον Ολυμπιακό, ωστόσο ο νεαρός ακραίος στις δηλώσεις του δε θέλησε να σταθεί στο λάθος του διαιτητή και του επόπτη που έκρινε την αναμέτρηση.   

Αναλυτικά όσα είπε στην ΕΡΤ:

«Πιστεύω ότι δεν πρέπει να δώσουμε σημασία στον πόντο που ίσως ήταν άσος του Ράπτη, άλλα να σταθούμε στην εμφάνιση μας. Είμαστε μία καλά χτισμένη ομάδα. Δουλεύουμε κάθε μέρα στην προπόνηση. Χαιρόμαστε όλοι που είμαστε μέλη του Παναθηναϊκού. Το σημαντικό είναι ότι μπορούμε να παίξουμε ίσο προς ίσο κάθε αντίπαλο στο πρωτάθλημα».

Εν ψυχρώ κλοπή

ΒΟΛΕΥ Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018 19:56

Σε ένα πολύ όμορφο παιχνίδι το οποίο δυστυχώς κρίθηκε από διαιτητικό λάθος, ο Παναθηναϊκός γνώρισε την ήττα στις λεπτομέρειες από τον Ολυμπιακό με 3-2 στο ματς της 2ης αγωνιστικής της VolleyLeague.

Οι «πράσινοι» αν και έφτασαν πολύ κοντά στη νίκη δεν τα κατάφεραν καθώς ένα τραγικό λάθος του διαιτητή Γεροθόδωρου  «βάφτισε» άουτ τον άσσο του Ράπτη, με τη μπάλα να είναι ένα μέτρο μέσα και αντί να γίνει το 13-11 έγινε το 12-12. Το λάθος αυτό επηρέασε τη συγκέντρωση των πράσινων κάτι που εκμεταλλεύτηκαν οι «ερυθρόλευκοι» και έφτασαν στη νίκη του τάι μπρέικ με 13-15, κερδίζοντας και τον αγώνα με 2-3.

Σπουδαία εμφάνιση από ολόκληρη την ομάδα του Παναθηναϊκού με τον Γιάκομπσεν να μοιράζει με μαεστρία την μπάλα, ωστόσο τα βλέμματα τράβηξαν οι μικροί Χαράλαμπος Ανδρεόπουλος και Αλέξανδρος Ράπτης δείχνοντας πως το μέλλον τους ανήκει.

Ο αγώνας       

Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν καλά στο πρώτο σετ και πήραν το προβάδισμα με 6-4, ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη και αφού οι φιλοξενούμενοι ισοφάρισαν αρχικά σε 9-9, πήραν το προβάδισμα με 11-15 ύστερα από χαμένο σερβίς του Ράπτη. Το «τριφύλλι» απάντησε στο καλό διάστημα του Ολυμπιακού και με άσο του Ανδρεόπουλου έκανε το 17-17, ενώ στη συνέχεια με τον Ράπτη να πιέζει από τη θέση του σερβίς το «τριφύλλι» πήρε το προβάδισμα με 23-21. Με το σκορ στο 24-23, ο Γιορντάνοφ δεν μπόρεσε να τελειώσει το σετ καθώς δέχτηκε το μπλοκ από τον Ράουβερντινκ και έγινε το 24-24, και στη συνέχεια οι «πράσινοι» έχασαν το πρώτο σετ με 25-27 μετά το νέο μπλοκ των φιλοξενούμενων (Μπέμε) πάνω στον Γιορντάνοφ.

Το δεύτερο σετ ξεκίνησε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που είδαμε και στο πρώτο με τον Γιορντάνοφ να πιέζει από τη θέση του σερβίς και με άσσο έδωσε στον Παναθηναϊκό το προβάδισμα με 6-3, ενώ στη συνέχεια η διαφορά αυξήθηκε σε 9-5. Οι παίκτες τους Δημήτρη Ανδρεόπουλου συνέχισαν να αποδίδουν καλύτερο βόλεϋ και έχοντας «καθαρό» μυαλό στις επιθέσεις τους ανέβασαν τη διαφορά στο +8 (14-6) μετά από μπλοκ άουτ του Γιορντάνοφ, αναγκάζοντας τον τεχνικό των «ερυθρολεύκων» να καλέσει τάιμ άουτ. Ο Ολυμπιακός μείωσε τη διαφορά στους έξι πόντους, ωστόσο οι «πράσινοι» ήταν αποφασισμένοι και με πλασέ του Πελεκούδα έκαναν το 18-11. Ο Γιάκομπσεν είχε και αυτός πολύ καλή απόδοση μοιράζοντας το παιχνίδι υποδειγματικά και έτσι ο Παναθηναϊκός έφτασε εύκολα στην κατάκτηση του δεύτερου σετ με 25-18 και ισοφάρισε σε 1-1.

Στην αρχή του τρίτου σετ οι δύο ομάδες πήγαιναν χέρι-χερι στο σκορ (6-6), ωστόσο τα λάθη από πλευράς γηπεδούχων δεν έλειψαν έχοντας ως αποτέλεσμα οι «ερυθρόλευκοι» να περάσουν μπροστά με 6-9 και 8-12 με τον Σμίτ να έχει βρει ρυθμό. Οι «πράσινοι» μετά από λάθος του Ανδρεάδη μείωσαν σε 12-14, ωστόσο ένα σερί των φιλοξενούμενων με τον «ζεστό» Σμίτ διαμόρφωσε το 12-17 και ανάγκασε τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ.  Η κούραση και οι λιγότερες επιλογές σε έμψυχο δυναμικό που είχε ο Παναθηναϊκός έδειξαν σε εκείνο το σημείο να γέρνουν την «πλάστιγγα» υπέρ των φιλοξενούμενων που έφτασαν στην κατάκτηση του σετ με  18-25.

Το τέταρτο σετ ξεκίνησε με τις δύο ομάδες να έχουν πολλά χαμένα σερβίς, δίνοντας η μία στην άλλη εύκολους πόντους. Ύστερα από ένα πετυχημένο πρώτο χρόνο του Γιάκομπσεν με τον Πανταλέοντα το σκορ διαμορφώθηκε στο 7-7, ενώ ένα σερί 3-0 των «πρασίνων» έβαλε μπροστά το «τριφύλλι» με 10-7. Οι παίκτες του Παναθηναϊκού ήταν αποφασισμένοι να τα δώσουν όλα και αυτός έκαναν συνεχίζοντας να είναι μπροστά στο σκορ με 14-10 ύστερα από πολύ δυνατό χτύπημα του Ράπτη. Η πίεση είχε περάσει από την πλευρά του Ολυμπιακού και με συνεχόμενα λάθη των φιλοξενούμενων το «τριφύλλι» κατάφερε να ξεφύγει με 17-11, όμως οι φιλοξενούμενοι βγάζοντας ενέργεια μείωσαν σε 18-14. Οι παίκτες του Παναθηναϊκού παρόλο την αντεπίθεση έμειναν ψύχραιμοι και διατήρησαν τη διαφορά των τεσσάρων πόντων, με τον Ανδρεόπουλο να παίρνει τον 21ο πόντο(21-17). Μετά τον ένα πιτσιρικά του Παναθηναϊκού (Ανδρεόπουλο) ανέλαβε δράση ο άλλος, με τον Ράπτη να γράφει το 23-19 και το 24-20, και αμέσως μετά το λάθος του Ζουπάνι το «τριφύλλι» έκανε το 2-2 (25-21) στέλνοντας το ματς στο τάι μπρέικ.

Στο σετ της μίας ανάσας ο Ολυμπιακός μπήκε πιο δυνατά και πήρε το προβάδισμα με 1-4 και έτσι ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος κάλεσε αμέσως τάιμ άουτ. Ο Παναθηναϊκός με άσσο του Ράπτη και το σκορ στο 3-5 μείωσε σε 4-5 και αμφότερες οι ομάδες άλλαξαν πλευρές στο παρκέ με τους «πράσινους» να βρίσκονται πίσω στο σκορ με 6-8. Οι γηπεδούχοι με νέο άσσο του Πελεκούδα αυτή τη φορά, ισοφάρισαν σε 9-9 και όλα έδειχναν πως το φινάλε δεν ήταν κατάλληλο για καρδιακούς. Η «πράσινη» ψυχή μίλησε και πάλι και ο Γιορντάνοφ έδωσε για πρώτη φορά το προβάδισμα στον Παναθηναϊκό με 12-11. Σε εκείνο το σημείο ένα τραγικό λάθος του διαιτητή Γεροθόδωρου  «βάφτισε» άουτ τον άσσο του Ράπτη με τη μπάλα να είναι μισό μέτρο μέσα και αντί να γίνει το 13-11 έγινε το 12-12. Το λάθος αυτό επηρέασε τη συγκέντρωση των πράσινων κάτι που εκμεταλλεύτηκαν οι «ερυθρόλευκοι» και έφτασαν στη νίκη με 13-15, κερδίζοντας και τον αγώνα με 2-3.

Τα σετ: 25-27, 25-18, 18-25, 25-21, 13-15

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Ανδρεόπουλος): Γιάκομπσεν 3 (2/2 επ., 1 μπλοκ), Γιορντάνοφ 18 (14/41 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ), Ανδρεόπουλος 9 (7/20 επ., 2 άσσοι, 67% υπ. - 30% άριστες), Πανταλέων 9 (7/11 επ., 2 μπλοκ), Ράπτης 22 (18/31 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ, 64% υπ. - 12% άριστες), Πελεκούδας 11 (8/12 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ) / Ζήσης (λ, 47% υπ. - 23% άριστες), Πεντίδης.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Μουνιόθ): Πετρέας 12 (6/8 επ., 2 άσσοι, 4 μπλοκ), Μπέμε 4 (1/6 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Φράγκος 6 (6/11 επ., 58% υπ. - 50% άριστες), Σμιτ 22 (20/34 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Στιβαχτής, Ραούβερντινκ 4 (1/11 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ, 44% υπ. - 25% άριστες) / Στεφάνου (λ, 62% υπ. - 41% άριστες), Δαρίδης (λ), Ζουπάνι 2 (2/3 επ.), Ανδρεάδης 7 (6/8 επ., 1 μπλοκ), Τερβαπόρτι 3 (1/1 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Κουμεντάκης 12 (7/19 επ., 2 άσσοι, 3 μπλοκ, 58% υπ. - 32% άριστες).

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης 

Αυγουλέας: «Ο Παναθηναϊκός έχει αδικηθεί»

ΒΟΛΕΥ Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018 18:35

Μιλώντας κατά τη διάρκεια του αγώνα βόλεϋ μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, ο αντιπρόεδρος του Παναθηναϊκού ΑΟ, Στέφανος Αυγουλέας τόνισε αν και ο σύλλογος έχει αδικηθεί τηρεί την απόφαση που πάρθηκε. 

Αναλυτικά τα όσα είπε στην κάμερα της ΕΡΤ:

«Ο Παναθηναϊκός θεωρεί ότι ένα τέτοιο ματς θα έπρεπε να γίνει με ανοικτές τις εξέδρες, θεωρεί ότι έχει αδικηθεί από την απόφαση γιατί η άλλη ομάδα δικαιώθηκε. Παρόλα αυτά τηρεί την απόφαση δίνοντας το παράδειγμα από τώρα και στο εξής ότι αν ξαναυπάρχει τιμωρία για οποιαδήποτε ομάδα θα πρέπει να σέβεται την απόφαση. Έχουν υποχρεώσεις τα παιδιά και δεν θα μπορούσαν να βρεθούν».