Σαν σήμερα πριν από 48 χρόνια ένας από τους μεγαλύτερους αθλητές στην ιστορία του Παναθηναϊκού, ο Χρήστος Παπανικολάου έκανε παγκόσμιο ρεκόρ στο άλμα επί κοντό τιμώντας έτσι την Ελλάδα αλλά και τον σύλλογο.
Ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός δεν θα μπορούσε να ξεχάσει μία τέτοια ημέρα ενημερώνοντας τους φιλάθλους μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του.
Αναλυτικά η ενημέρωση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού
Στην κορυφή του κόσμου βρέθηκε ένας από τους μεγαλύτερους αθλητές στην ιστορία του Παναθηναϊκού, ο Χρήστος Παπανικολάου, ο οποίος σαν σήμερα του 1970 σημείωνε παγκόσμιο ρεκόρ στο άλμα επί κοντώ και ο Σύλλογος δεν ξεχνά ποτέ αυτή τη στιγμή!
Ο τρικαλινός πολυπρωταθλητής, είχε χάσει στις λεπτομέρειες το χάλκινο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς αγώνες του Μεξικό δύο χρόνια νωρίτερα, με επίδοση 5,40.
Η …απάντηση του ωστόσο ήρθε σαν σήμερα, όταν με επίδοση 5,49 κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ στο αγώνισμα, γράφοντας το όνομα του με χρυσά γράμματα στην ιστορία του συλλόγου, αλλά και του παγκόσμιου αθλητισμού.
Ο Ολυμπιονίκης του Παναθηναϊκού, είναι από τότε, ο μοναδικός Έλληνας κάτοχος παγκοσμίου ρεκόρ.
Συνολικά, ο Παπανικολάου, κυριάρχησε στο άθλημά του για πολλά χρόνια όχι μόνο στην Ελλάδα όπου ήταν 13 φορές Πανελληνιονίκης με τον Παναθηναϊκό (από το 1961 έως το 1977 με κάποια διαλείμματα) αλλά και στο εξωτερικό με οκτώ βαλκανικούς τίτλους, δύο χρυσά σε Μεσογειακούς αγώνες και ένα αργυρό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα το 1966.
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για να κατατεθούν τα πρώτα χρήματα στον λογαριασμό της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, από την πλευρά του Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ΣΠΟΡ FM 94,6, κάτι τέτοιο αναμένεται να συμβεί εντός των αμέσως επόμενων ωρών, καθώς ο Γιάννης Αλαφούζος έχει στα χέρια του τραπεζική ειδοποίηση πως εντός των επόμενων 24 ωρών, θα έχει κατατεθεί ένα ποσό από την πλευρά του Ταϋλανδού.
Όπως αναφέρθηκε το ποσό αυτό θα φτάνει περίπου το ένα εκατομμύριο ευρώ που είχε δεσμευθεί πως θα βάλει ο Πιεμπονγκσάντ. Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως
Σημειώνεται πως ο Πιεμπονγκσάντ δεν έχει πάρει ακόμα την έγκριση από την ΕΕΑ, έτσι τα λεφτά θα κατατεθούν σε λογαριασμό του Γιάννη Αλαφούζου και από εκεί θα μπουν στην ΠΑΕ ως μέρος της τρέχουσας ΑΜΚ.
Τη συνεργασία τους συνεχίζουν για μία ακόμα χρονιά ο Παναθηναϊκός και η SUPERFOODS, όπως ανακοινώθηκε επίσημα.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ και η SUPERFOODS συνεχίζουν την άκρως επιτυχημένη κοινή τους πορεία για ακόμα μία σεζόν. Η SUPERFOODS, στηρίζοντας το όραμα, τις αξίες και τη φιλοσοφία της ομάδας, παραμένει στο πλευρό της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ.
Ο Εμπορικός Διευθυντής της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, Αριστείδης Χριστόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Η SUPERFOODS είναι μια μεγάλη ελληνική εταιρεία, η οποία στέκεται στο πλευρό μας τα τελευταία χρόνια, γεγονός που μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Είμαι βέβαιος πως η συνεργασία μας θα συνεχιστεί με επιτυχία ανάλογη των προηγούμενων ετών».
Από την πλευρά του ο Marketing Manager της SUPERFOODS, Γιάννης Κοκοσιούλης, τόνισε: «Με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ μας συνδέουν κοινοί στόχοι, αξίες και ιδανικά. Η SUPERFOODS συνεχίζει με μεγάλη χαρά και τιμή να στηρίζει την μεγαλύτερη ελληνική ομάδα με ήθος, σεβασμό και συνέπεια. Ευχόμαστε ολόψυχα καλή σεζόν με τίτλους και νέες επιτυχίες που θα γεμίσουν τον κάθε υγιή Έλληνα φίλαθλο με υπερηφάνεια και χαρά».
Η SUPERFOODS αποτελεί την πρώτη εταιρεία που εισήγαγε και ανέδειξε στο χώρο του Ελληνικού φαρμακείου τις υπερτροφές μέσω μιας ολοκληρωμένης σειράς από καινοτόμα, φυσικά συμπληρώματα διατροφής. Όραμά της είναι να ενισχύσει την υγεία, την ποιότητα ζωής και τα μοναδικά οφέλη που μόνο η φύση μπορεί να προσφέρει στον σύγχρονο άνθρωπο».
Διπλή προπόνηση έχει προγραμματιστεί σήμερα για τους παίκτες του Παναθηναϊκού, με το πρωινό πρόγραμμα να ολοκληρώνεται χωρίς πρόβλημα για τους «πράσινους».
Το πρωί, όλοι οι παίκτες προπονήθηκαν κανονικά, με εξαίρεση τον Άντονι Μουνιέ που ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα. Ωστόσο ο Γάλλος μεσοεπιθετικός αναμένεται να επιστρέψει σε φουλ ρυθμός στην απογευματινή προπόνηση, όμως πολύ δύσκολα θα συμπεριληφθεί στην αποστολή των «πρασίνων» για το ματς της Δευτέρας κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Τέλος αξίζει να αναφερθεί πως από εργομετρικά πέρασαν οι Κολοβέτσιος, Μαυρομμάτης, Χατζηγιοβάνης, Άλτμαν, Γιόχανσον, Στάικος, Κότσαρης, Κάτσε και Σέχου.
Επιστολή με προτάσεις που έχουν ως στόχο τη βελτίωση του βόλεϋ, απέστειλε στον Πρόεδρος της ΕΣΑΠ, Παντελή Ταρνατόρο ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός. Μέσα σε αυτά που προτείνει το «τριφύλλι» είναι και το δικαίωμα των διαιτητών να βλέπουν το replay.
Αναλυτικά η επιστολή του Παναθηναϊκού στον πρόεδρο του ΕΣΑΠ:
Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε την πρόταση μας για βελτίωση της προκήρυξης του Πρωταθλήματος σχετικά με την ευελιξία που μπορεί να δίνεται στους διαιτητές κατά την διάρκεια τηλεοπτικών αγώνων.
Ειδικότερα στο άρθρο 10.5 προβλέπεται η χρήση της Ηλεκτρονικής Επιδιαιτησίας (Video Referee) μόνο για τους τελικούς αγώνες για τις θέσεις 1-2. Η πρόταση μας για έκδοση συμπληρωματικής προκήρυξης, και παράλληλο αίτημα προς όλους τους αρμόδιους φορείς (Ε.Ο.ΠΕ., Κ.Ε.Δ./ΕΟΠΕ, F.I.V.B κλπ}, είναι να επεκταθεί το άρθρο και να ισχύει σε όλους τους αγώνες που έχουν τηλεοπτική κάλυψη, ταυτόχρονα δίνοντας την δυνατότητα στους διαιτητές να συμβουλεύονται το τηλεοπτικό replay αντί του Video Referee.
Η ΕΣΑΠ οφείλει να καρπωθείτης ευκαιρίας, και να δράσουμε όλοι μαζί ευέλικτα προς όφελος του αθλήματος και του προϊόντος που αγαπάμε και υποστηρίζουμε. Η από κοινού επιθυμία τόσο του Συλλόγου μας όσο και του Ολυμπιακού ΣΦΠ για συνέχιση του αγώνα από το σημείο του ξεκάθαρου διαιτητικού σφάλματος και μετά θεωρούμε ότι δικαιώνει το αίτημα μας αυτό, εκφράζοντας παράλληλα την σύμπνοια που μπορεί να υπάρξει όταν πρόκειται για τέτοιου είδους εξόφθαλμες περιπτώσεις.
Εάν οι διαιτητές του αγώνα είχαν το δικαίωμα εκ της προκηρύξεως να συμβουλευτούν το τηλεοπτικό replay, θα είχαμε αποφύγει τα όσο ακολούθησαν και το περί δικαίου αίσθημα θα είχε ικανοποιηθεί.
Έχουμε αρχικά δικαίωμα, συμφέρον αλλά πάνω απ όλα υποχρέωση να προστατέψουμε το άθλημα και το προϊόν που όλοι μας δαπανούμε χρόνο, χρήμα και ενέργεια και να βελτιώνουμε συνεχώς τους κανονισμούς προς όφελος του.
Με την πεποίθηση ότι θα βρούμε μόνο συμπαραστάτες στο αίτημα μας αυτό, αναμένουμε την απάντηση σας.
Υ.Γ. Παρακαλούμε όπως η παρούσα σταλεί σε όλα τα μέλη της ΕΣΑΠ, καθώς και να τεθεί ως θέμα της ημερησίας διάταξης του επόμενου Δ.Σ.
Ευχάριστα είναι τα νέα που επεφύλασσε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού στο Γιώργο Δώνη.
Συγκεκριμένα, ο Έλληνας τεχνικός είδε τον Πασχάλη Στάικο να ξεπερνάει το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετώπιζε και παίρνει μέρος στο κανονικό πρόγραμμα, το οποίο και ολοκλήρωσε χωρίς προβλήματα και έτσι μπήκε και αυτός στη λίστα με τους ετοιμοπόλεμους παίκτες ενόψει του αγώνα της Δευτέρας κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Από κει και πέρα εκτός παραμένει ο Αντονί Μουνιέ που έκανε ατομικό πρόγραμμα και αναμένεται να μπει σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης αύριο, ενώ οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές των «πρασίνων» έδωσαν βάση στην αμυντική και την επιθετική τακτική.
Η αυριανή προπόνηση θα είναι διπλή.
Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης διαβολοβδομάδας για την Ευρωλίγκα και τις ταυτόχρονες υποχρεώσεις για το ελληνικό πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός επικεντρώνει πλέον την προσοχή του στον αγώνα της Παρασκευής για την 4η αγωνιστικής της Ευρωλίγκα κόντρα στη Ζαλγκίρις Κάουνας.
Μάλιστα σήμερα (23/10) οι «πράσινοι» ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για τον αγώνα κόντρα στην ομάδα του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους, με μοναδική απουσία αυτή του Ματ Λοτζέσκι, ο οποίος ακολούθησε για μία ακόμα μέρα θεραπευτική αγωγή.
Παράλληλα η ΚΑΕ εξέδωσε μία ακόμα ενημέρωση για το εισιτήρια του αγώνα αναφέροντας:
«Η διάθεση των εισιτηρίων για την αναμέτρηση με τη Ζαλγκίρις Κάουνας, καθώς και των μεμονωμένων εισιτηρίων για όλους τους εντός έδρας αγώνες της κανονικής περιόδου της Euroleague γίνεται από τα κάτωθι σημεία:
Τα εκδοτήρια του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης», Λ. Αλεξάνδρας, Θύρα 10 (Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα με Παρασκευή 10.00-18.00), Τηλ. Επικοινωνίας: 2106440010.
Με Ηλεκτρονική αγορά μέσω του viva.gr.
Τηλεφωνικά στο 11876 (Χρέωση από σταθερό: 0,96€ / λεπτό και από κινητό: 1,09€ / λεπτό).
Αναφορικά με τις κάρτες διαρκείας και τα μεμονωμένα εισιτήρια ΑΜΕΑ παρακαλείστε όπως επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2144022541 Δευτέρα με Παρασκευή 10.00 με 17.00.
Την Παρασκευή 26/10 θα λειτουργούν από τις 18.00 μέχρι τις 21.00 τα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ. Τα σημεία των εκδοτηρίων είναι στο σταθμό ΗΣΑΠ «Ειρήνη» και στο Parking 5.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει πως τα εισιτήρια είναι αυστηρώς προσωπικά και ότι -βάσει νόμου- απαγορεύεται η μεταπώληση ή η ανταλλαγή τους. Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας αποκλειστικά με τους παραπάνω νόμιμους τρόπους.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ σας υπενθυμίζει πως για την αγορά εισιτηρίου είναι απαραίτητη η αναφορά του ΑΜΚΑ (Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης)!».
Την απόφαση να εξοφλήσει ο Παναθηναϊκός το ποσό που οφείλει προς τον Μλάντεν Πέτριτς σε έξι ισόποσες δόσεις αποφάσισε το Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ, κάνοντας έτσι δεκτή την πρόταση της ΠΑΕ. Έτσι οι «πράσινοι» καλούνται να καταβάλουν συνολικά τις 169.000 ευρώ που χρωστούν στον Κροάτη σε έξι δόσεις, που αντιστοιχούν σε περίπου 28.000 ευρώ ανά δόση.
Η απόφαση αυτή αποτελεί μία θετική εξέλιξη για το «τριφύλλι», ειδικά από τη στιγμή που δεν υπήρχε συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών και ο παίκτης είχε ζητήσει την επιβολή ποινών.
Η απόφαση
Κατά την τελευταία του συνεδρίαση, το Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ έλαβε τις εξής αποφάσεις.
Αίτηση Mladen Petric κατά της ΠΑΕ Παναθηναϊκός (υπ’ αριθ. 27872/14.09.2018) και αίτηση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός κατά του Mladen Petric (υπ’ αριθ. 31004/02.10.2018):
Συνεκδικάζει α) την από 12.09.2018 και υπ’ αριθμό πρωτοκόλλου Ε.Π.Ο. 27872/14.09.2018 αίτηση και β) την από 01.10.2018 και υπ’ αριθμό πρωτοκόλλου Ε.Π.Ο. 31004/02.10.2018 αίτηση (ανταίτηση). Απορρίπτει την από 12.09.2018 και υπ’ αριθμό πρωτοκόλλου Ε.Π.Ο. 27872/14.09.2018 αίτηση. Δέχεται την από 01.10.2018 και υπ’ αριθμό πρωτοκόλλου Ε.Π.Ο. 31004/02.10.2018 αίτηση (ανταίτηση). Ορίζει όπως, η επιδικασθείσα στον επαγγελματία ποδοσφαιριστή Mladen (Μλάντεν) PETRIC (ΠΕΤΡΙΤΣ) του Petar (Πέταρ) δυνάμει της υπ’ αριθμ. 204/2018 αποφάσεως της Π.Ε.Ε.Ο.Δ./Ε.Π.Ο. χρηματική απαίτηση, ποσού εκατόν εξήντα εννέα χιλιάδων σαράντα οκτώ ευρώ και σαράντα έξι λεπτών (169.048,46 €) πλέον των νομίμων τόκων από τότε που κάθε επί μέρους κονδύλιο κατέστη απαιτητό κατά τους ορισμούς της προαναφερθείσας αποφάσεως, καταβληθεί/εξοφληθεί από την υπόχρεη (ανταιτούσα) ποδοσφαιρική ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ – Ποδοσφαιρική Ανώνυμη Εταιρία», μετά παρακράτηση και απόδοση στην Ε.Π.Ο. της υπέρ αυτής αντιστοιχούσας ποσοστιαίας αναλογίας δυνάμει της υπ’ αριθμό πρωτοκόλλου 39710/18.11.2013 αποφάσεως του Διοικητικού της Συμβουλίου, σε έξι (6) ισόποσες μηνιαίες δόσεις, της πρώτης τούτων καταβλητέας εντός δέκα (10) ημερών από της εκδόσεως και γνωστοποιήσεως σ’ αυτήν της παρούσας αποφάσεως, κάθε μιας δε εκ των επομένων πέντε μέχρι την αντίστοιχη ημέρα εκάστου επόμενου μήνα. Σε περίπτωση μη καταβολής οποιασδήποτε εκ των έξι (6) δόσεων, θα καθίσταται και πάλι δυνατή η επιβολή των κατ’ άρθρο 24 Κ.Ι.Μ.Π. ποινών μετά τήρηση της προς τούτο προβλεπόμενης διαδικασίας.
O πρόεδρος της Κεντρικής επιτροπής διαιτησίας της ΕΟΠΕ, Βασίλης Αντωνούλης, έκανε δηλώσεις σχετικά με το ενδεχόμενο επανάληψης του αγώνα βόλεϋ μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού από το 13-11 στου τάι μπρέικ, αναφέροντας πως δεν κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται/
Αναλυτικά όσα είπε στο volleynews.gr
«Ήταν μία κακή στιγμή της ελληνικής διαιτησίας. Αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς. Δε μπορεί όμως να χαλάσει η εικόνα της ελληνικής διαιτησίας από μία άτυχη στιγμή. Η ελληνική διαιτησία είναι σε υψηλό επίπεδο. Δε μπορεί να αμαυρωθεί η εικόνα της και φυσικά δε μπορεί να συγκριθεί με τα πρωταθλήματα άλλων αθλημάτων. Στεναχωριέμαι πιο πολύ που βλέπω ότι επιχειρούνται συγκρίσεις. Ότι έγινε, έγινε από κακή στιγμή. Ορίσαμε τους καλύτερους διαιτητές μας στον συγκεκριμένο αγώνα».
Τι πρέπει θα κάνει η ΚΕΔ / ΕΟΠΕ στο κοινό αίτημα Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού για επανάληψη του αγώνα;
«Πράγματι δεν έχω ξαναζήσει κάτι παρόμοιο όσα χρόνια είμαι στην διαιτησία και στον αθλητισμό γενικότερα. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός. Σεβόμαστε απόλυτα τη θέληση των διοικήσεων των δύο μεγάλων συλλόγων. Ωστόσο τα πρωταθλήματα και όλες οι διοργανώσεις γίνονται με τους κανονισμούς που έχουν συνυπογράψει όλα τα σωματεία και όχι η ΚΕΔ. Η ΚΕΔ βαδίζει και προασπίζεται τους κανονισμούς του αθλήματος. Αλίμονο εάν κάνουμε δικές μας ερμηνείες για να ικανοποιήσουμε το περί δικαίου αίσθημα. Θα χάσουμε και τον έλεγχο και την αξιοπιστία μας και θα οδηγήσουμε το άθλημα σε αδιέξοδο».
Ο Παναθηναϊκός έκανε ένσταση;
«Ο Παναθηναϊκός ζήτησε να κάνει ένσταση μετά το τέλος του αγώνα που αυτό δεν είναι ορθό. Όλοι στον Παναθηναϊκό γνωρίζουν πως οι ενστάσεις στο φύλλο αγώνος υποβάλλονται την στιγμή που υπάρχει η αμφισβήτηση, δηλαδή, στη προκειμένη περίπτωση στο 12-11 του 5ου σετ. Αυτό όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει μικρή σημασία. Ακόμα και να έκανε ένσταση ο Παναθηναϊκός στο 12-11 δεν θα άλλαζε κάτι. Δεν έγινε παράβαση κανονισμού. Έγινε διαιτητικό λάθος. Μόνο παράβαση κανονισμών θα είχε τύχη στα αρμόδια πειθαρχικά όργανα, όπως έγινε και στον αγώνα γυναικών Ολυμπιακού – ΑΕΚ πριν από 4 χρόνια».
Σε εκείνο το ματς που είχε επαναληφθεί τι είχε συμβεί;
«Εκεί είχαμε καθαρή αλλοίωση κανονισμών επειδή μπερδεύτηκαν οι διαιτητές και δεν έκλεισαν την αλλαγή δύο παικτριών. Άλλαξε όλη η ροή του αγώνα και μαζί και το σκορ. Ο αγώνας επαναλήφθηκε. Επαναλαμβάνω πως είναι δύο διαφορετικά πράγματα η παράβαση κανονισμών και το διαιτητικό λάθος σε “μέσω – έξω”».
Το VAR πρέπει να μπει στο βόλεϊ;
«Το VAR εμφανίστηκε πρώτα στο βόλεϊ και στο τένις και μετά στο ποδόσφαιρο. Δεν χρειάζεται να μιλάμε για τα αυτονόητα. Εχουμε πρωτοστατήσει για να υπάρχει VAR αλλά πολλά θέματα δεν είναι στην αρμοδιότητα μας. Υπάρχουν μεγάλη κόστη και τεχνικές δυσκολίες που όμως για το καλό του αθλήματος πρέπει να ξεπεραστούν».
Υπήρχε κάτι άλλο που θα μπορούσαν να κάνουν οι διαιτητές στο ντέρμπι και δεν το έκαναν;
«Δεν θέλω να κρίνω δημόσια τους διαιτητές. Όλα θα γίνουν αρμοδίως. Θέλω πάντως να επαινέσω την συμπεριφορά του έφηβου Χαράλαμπου Ανδρεόπουλου που με τις δηλώσεις που έκανε μετά τον αγώνα μας δείχνει το δρόμο για το που πρέπει να κινηθούμε».
Τη μνήμη του ιστορικού ηγέτη του Παναθηναϊκού, Παύλου Γιαννακόπουλου, τίμησαν οι παλαίμαχοι καλαθοσφαιριστές του «τριφυλλιού» και της ΑΕΚ, παρουσία εκπροσώπων του Δήμου Ηρακλείου αλλά και ανθρώπων από το χώρο του αθλητισμού.
Αναλυτικά το δελτίο τύπου αναφέρει:
«Το Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018, οι Εθελοντές πραγματοποίησαν με μεγάλη επιτυχία τη διοργάνωση του αγώνα μπάσκετ μεταξύ παλαιμάχων καλαθοσφαιριστών ΑΕΚ – ΠΑΟ στο κλειστό Γυμναστήριο της πόλης μας «ΧΑΡΑ ΚΑΡΥΑΜΗ» που αποσκοπούσε στη συγκέντρωση τροφίμων για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Ηρακλείου.
Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός και σε κάθε φάση προκαλούσε τον ενθουσιασμό του κόσμου που χειροκροτούσε και ενθάρρυνε τους παίκτες οι οποίοι με τη σειρά τους έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, αποδεικνύοντας τη μεγάλη κλάση τους.
Τους Εθελοντές στήριξαν με την παρουσία τους και τη συμμετοχή τους:
Ο Δήμαρχος κος Ν. Μπάμπαλος, Αντιδήμαρχοι και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, ο ειδικός Διαβητολόγος και πρώην παίκτης της ΑΕΚ κος Χρήστος Ζούπας, ο βετεράνος καλαθοσφαιριστής κος Απόστολος Κόντος, ο πρώην περιφερειάρχης Αττικής κος Ι.Σγουρός και ο πρώην Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού κος Ν. Εξαρχος.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ εκπροσωπήθηκε από τον Γενικό της Διευθυντή, Θεμιστοκλή Καρβουντζή, ο οποίος παρέλαβε το τιμητικό βραβείο των διοργανωτών εις μνήμην του αείμνηστου, Παύλου Γιαννακόπουλου. Το «παρών» στο ματς έδωσε και ο επικεφαλής προπονητών της PAO BC Academy, Γιώργος Καλαϊτζής.
Ο Α.Σ. ΙΩΝΕΣ με την ομάδα του παρουσίασαν ένα εξαιρετικό πρόγραμμα στο ημίχρονο του αγώνα.
Σημαντική ήταν επίσης η παρουσία στην εκδήλωσή μας του Ιδρύματος : Πρωτοβουλία Πολιτών για μια Ελλάδα Χωρίς Ναρκωτικά.
Με τους Εθελοντές συνεργάστηκαν οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου και δημοτικοί υπάλληλοι στηρίζοντας για άλλη μια φορά τη συλλογική μας προσπάθεια ώστε να πετυχαίνουμε τους στόχους μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους Δημότες που ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμά μας και απέδειξαν ότι υπάρχει ακόμη η αλληλεγγύη και η αγάπη προς όλους όσοι έχουν ανάγκη».

