Μικρά βήματα προόδου προσπαθεί να κάνει ο Παναθηναϊκός, σύμφωνα με όσα ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου ο Ρικ Πιτίνο μετά τον αγώνα κόντρα στον Ήφαιστο Λήμνου.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
«Προσπαθούμε να κάνουμε κάθε μέρα μικρά βήματα προόδου. Είναι κάτι που καταφέρνουμε σε μεγάλο βαθμό. Σήμερα είχαμε δώσει έμφαση στο να καταφέρουμε να κάνουμε δώδεκα κλεψίματα. Καταφέραμε να κάνουμε έντεκα, πράγμα που είναι καλό. Η δουλειά μας βρίσκεται σε εξέλιξη. Όταν έχεις διαρκώς αγώνες και σου λείπουν οι ώρες προπόνησης, περιμένεις τα αποτελέσματα που θες να έρχονται σε μικρές δόσεις».
Για τον κόσμο της Λήμνου και τη φιλοξενία: «Όπου κι αν πάω, εντυπωσιάζομαι από τον κόσμο που συναντώ. Γιατί δείχνουν με πολύ ωραίο τρόπο τη φιλοξενία τους και την αγάπη για την ομάδα. Καταλαβαίνω ότι ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός είναι κάτι διαφορετικό, αλλά η φιλοξενία είναι εξαιρετική. Ο προπονητής του Ηφαίστου είναι πολύ ταλαντούχος. Η Λήμνος είναι ένα πανέμορφο νησί, απόλαυσα τον περίπατο που έκανα σήμερα. Γι αυτό πιστεύω πως είναι ωραίο μέρος να φέρεις τον αθλητισμό εδώ γιατί προσθέτει κι άλλα πράγματα που μπορούν να προσελκύσουν τον κόσμο στο νησί».
Την αήττητη πορεία του στο πρωτάθλημα συνέχισε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος πέρασε με άνεση και από την έδρα του Ήφαιστου στη Λήμνο επικρατώντας με 62-85.
Οι «πράσινοι» χωρίς να φορτσάρουν, αγωνίστηκαν όσο έπρεπε προκειμένου να κάμψουν χωρίς πρόβλημα την αντίσταση της νησιωτικής ομάδας και πλέον επικεντρώνουν την προσοχή τους στον αγώνα της Πέμπτης κόντρα στη Μακάμπι Τελ Αβίβ για την Ευρωλίγκα, όπου η νίκη είναι μονόδρομος.
Μοίρασε το χρόνο σε όλους τους παίκτες ο Πιτίνο. Πολύ όμορφη ατμόσφαιρα στο κλειστό της Λήμνου. Πανό με μηνύματα για Παύλο και Θανάση Γιαννακόπουλο από τους οπαδούς των πρωταθλητών.
Ο Ρικ Πιτίνο για την αρχική πεντάδα επέλεξε τους Καλάθη, Κιλπάτρικ, Παπαπέτρου, Μήτογλου και Γκιστ ενώ από τη μεριά του ο Σωτήρης Μανωλόπουλος παρέταξε τους Γκότσερ, Έβανς, Σμιθ, Φρεϊμάνις και Ουίγκινς.
Με τη συμπλήρωση δύο λεπτών αγώνα στην πρώτη περίοδο ο Παναθηναϊκός είχε πάρει το προβάδισμα με 5-0, ενώ με τον Πιτίνο να έχει ξεκινήσει και πάλι από νωρίς το ροτέισιον, το σκορ είχε διαμορφωθεί στο 6-10 στα μισά της πρώτης περιόδου. Σε εκείνο το σημείο οι «πράσινοι» ανέβασαν την ένταση της άμυνάς τους, ωστόσο η ομάδα της Λήμνου παρέμεινε κοντά στο σκορ 8-12 απομένοντας τρία λεπτά για το τέλος του πρώτου δεκαλέπτου. Στο τελευταίο τρίλεπτο το «τριφύλλι» δέχτηκε μόλις δύο πόντους από τους γηπεδούχους και τρέχοντας ένα σερί 2-8, έκλεισε την πρώτη περίοδο προηγούμενοι με διψήφια διαφορά πόντων (+10, 10-20).
Στη δεύτερη περίοδο ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με το πόδι στο γκάζι και πήγε τη διαφορά στο +14 (10-24), την οποία και διατήρησε με τον πίνακα του σκορ να δείχνει 17-31 στο 15’. Οι παίκτες του Πιτίνο συνέχισαν να δίνουν έμφαση στην άμυνα με αποτέλεσμα να βρουν ρυθμό και στην επίθεση. Ο Νίκος Παππάς με τρίποντο πήγε τη διαφορά για πρώτη φορά στο +17 (19-36) τρία λεπτά πριν το ημίχρονο, όμως οι «πράσινοι» χαλάρωσαν με αποτέλεσμα να χρειαστούν ένα καλάθι του Κιλπάτρικ με τη λήξη του ημιχρόνου, για να πάνε προηγούμενοι στα αποδυτήρια με +14 (27-41).
Η καλή άμυνα των φιλοξενούμενων εμφανίστηκε και στην αρχή του τρίτου δεκαλέπτου με τον Παναθηναϊκό να φτάνει για πρώτη φορά στο ματς στο +20 (27-47) στο 22’, αναγκάζοντας τον Σωτήρη Μανωλόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ. Με τους «πράσινους» να έχουν πλουραλισμό στο σκοράρισμα το φράγμα των 20 πόντων «έσπασε» (30-52), όμως, δύο συνεχόμενα λάθη του Παναθηναϊκού και ένα μικρό σερί 4-0 του Ηφαίστου ανάγκασε τον Πιτίνο να καλέσει τάιμ άουτ 5:30 πριν το τέλος της περιόδου. Οι γηπεδούχοι σκόραραν κυρίως με τους Σμιθ και Έβανς, ο Παναθηναϊκός διατηρούσε με άνεση μία διαφορά ασφαλείας και κάπως έτσι ολοκληρώθηκε η τρίτη περίοδος με το σκορ στο 45-65.
Η τέταρτη και τελευταία περίοδος είχε διαδικαστικό χαρακτήρα. Ο Πιτίνο βρήκε την ευκαιρία να ξεκουράσει τους παίκτες που έχουν πολλά λεπτά συμμετοχής στην πλάτη τους ο Ήφαιστος προσπάθησε αλλά δεν τα κατάφερε να επιστρέψει στο ματς και κάπως έτσι το «τριφύλλι» έφτασε εύκολα στη νίκη με 62-85.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο Παναθηναϊκός βρίσκεται στη Λήμνο προκειμένου να αντιμετωπίσει τον τοπικό Ήφαιστο και ο αρχηγός του «τριφυλλιού», Νικ Καλάθης βρήκε την ευκαιρία να βρεθεί για λίγο στο χωριό του παππού του.
Συγκεκριμένα ο παππούς του Έλληνα γκαρντ γεννήθηκε στο χωρίο Λύχνα και λίγα χρόνια αργότερα έφυγε για την Αμερική. Έτσι ο Καλάθης επισκέφτηκε το χωρίο και ανεβάζοντας μια φωτογραφία τη συνόδευσε με το μήνυμα «Εδώ που όλα ξεκίνησαν».

Στο πλαίσιο των 111 χρόνων από την ίδρυση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου, ο Σύλλογος έφτιαξε ένα Top111 αθλητών-τριών του με βάση τις επιτυχίες τους.
Σε αυτή τη λίστα υπάρχουν αθλητές από ατομικά σπορ και η κατάταξη τους είναι με κριτήριο τις μεγάλες στιγμές τους, ενώ ήταν στο δυναμικό του «τριφυλλιού».
Στην 64η θέση της «πράσινης» λίστας βρίσκεται ο σπουδαίος μποξέρ Άγγελος Θεοτοκάτος ο οποίος γεννήθηκε στις 10 Οκτωβρίου 1941 στο Ρίφι της Κεφαλονιάς.
Ο «πράσινος» πυγμάχος με ύψος 1,60μ. αγωνίστηκε στα 51κ. έως τα 57κ. από το 1958 εως το 1972 γράφοντας χρυσή ιστορία στον Σύλλογο αλλά και στο άθλημα γενικότερα.
Είχε δύο συμμετοχές σε ολυμπιακούς αγώνες το 1968 και το 1972 ενώ είχε κατακτήσει δύο αργυρά και τέσσερα χάλκινα μετάλλια σε Βαλκανικούς αγώνες.
Μία μεγάλη του στιγμή πάντως ήταν η κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου στους Μεσογειακούς αγώνες του 1967 στην κατηγορία των 57 κιλών.
Σε δήλωση του στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη ο Θεοτοκάτος ανέφερε « Ήρθα στον Παναθηναϊκό το 1958 αφού μου άρεσε πολύ η πυγμαχία και προπονητής μου τότε ήταν ο κύριος Βαρθολομαίος.
Επίσης στα πρώτα μου βήματα με βοήθησε πολύ και ο πυγμάχος του ΠΑΟ, Δημήτρης Μιχαήλ. Από κει και πέρα έζησε μεγάλες στιγμές στον Σύλλογο και σίγουρα το χάλκινο μετάλλιο στους Μεσογειακούς ήταν το επιστέγασμα της προσπάθειας μου».
Οι υπόλοιποι
65) Γιώργος Μαρμαρίδης-σκοποβολή
66)Νίκος Τσιάρας -δισκοβολία
67) Μαριάννα Λυμπερτά-κολύμβηση
68)Μιχάλης Καραγιάννης-τριπλούν
69)Θοδωρής Κοτάκος-πυγμαχία
70)Δέσποινα Γεωργιάδου-ξιφασκία
71)Ζαμπία Μελαχροινού-κολύμβηση
72)Μάρθα Μπερή-κολύμβηση
73)Μαριλεία Δρασίδου-κολύμβηση
74)Αργυρώ Λαλαϊτού –πινγκ πονγκ
75)Γιάννης Σκιαδάς – 110μ. εμπ.-400μ. εμπόδια
76) Αθανάσιος Αραβοσιτάς-σκοποβολή
77) Παναγιώτης Στρουμπάκος-800μ.-1500μ.
78)Ηλίας Κελεσίδης-ποδηλασία
79) Χρύσανθος Τσουκαλάς -1500μ. και 5.000μ.
80)Δημήτρης Κυττέας-επί κοντώ
81) Γιάννης Παλαμιώτης-τριπλούν
82) Παναγιώτης Λέκας –ποδηλασία
83) Κώστας Πετρίδης- μήκος, τριπλούν, 4Χ200μ.
84) Σταύρος Βελκόπουλος- 1500μ.-3.000μ. στιπλ
85) Σταμάτης Mάγος-110μ. εμπ.-60μ. εμπ.
86) Γαβρίηλ Αρνέλλος-100μ. ,200μ., 4Χ100μ.
87)Ανδρέας Λιναρδάτος-400μ.
88) Μανώλης Μπακρυσιώρης-πυγμαχία
89)Γιώργος Καραγιώργος400μ.-800μ.
90)Πόπη Γαβαλάκη- Βάδην
91)Χρήστος Σάρρας-Μαραθώνιος
92)Μαρία Δακουτρού-κολύμβηση
93)Βαγγέλης Καρίμαλης- ανώμαλος δρόμος
94)Αργύρης Καραγιάννης-άλμα επί κοντώ
95-96)Νίκος και Αντώνης Βούζης 5.000μ. , 1500μ. –ανώμαλος δρόμος
97)Γιώργος Μικελίδης- 4Χ100
98) Ειρήνη Κοκκιναρίου -3.000μ. στιπλ
99) Ντάντα Δαλιάνη-κολύμβηση
100) Κώστας Αρβανίτης- 5.000μ.-10.000μ.
101) Σωτήρης Βυρίνης -4Χ100
102) Ανέστης Πουλιόγλου- 4Χ100
103) Σταύρος Μουταφτσίδης-σφυροβολία
104) Μάριος Ευαγγέλου –άλμα επί κοντώ
105)Ιωάννης Κατσής-4Χ100 -400μ.
106) Παναγιώτης Λάσκαρης –άλμα επί κοντώ
107) Γιώργος Ιωαννίδης-πυγμαχία
108) Μιχάλης Λουκά -σφαιροβολία
109) Γιάννης Μπαρλής -σφυροβολία
110) Ελβίρα Ευσταθίου-κολύμβηση
111)Ιγνάτιος Ψυλλάκης-σκοποβολή
Συνέχεια στις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για το πρωτάθλημα δίνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στον αγώνα που ολοκληρώνει τη 14η αγωνιστική της Basket League αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον Ήφαιστο Λήμνου (15:30, ΕΡΤ2).
Οι «πράσινοι» μετά την ήττα από τη Ζαλγκίρις στο Κάουνας για την Ευρωλίγκα, θέλουν να επιστρέψουν στις νίκες και να παραμείνουν αήττητοι στο πρωτάθλημα, προκειμένου να πάνε με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία σε μία ακόμα εκτός έδρας μάχη για την Ευρωλίγκα, αυτή τη φορά κόντρα στη Μακάμπι Τελ Αβίβ την ερχόμενη Πέμπτη.
Στον σημερινό αγώνα ο Ρικ Πιτίνο δεν θα έχει στη διάθεσή του τους Στεφάν Λάσμε, Ματ Λοτζέσκι, Άντριαν Πέιν και Κιθ Λάνγκφορντ, με όλους τους υπόλοιπους να υπολογίζονται κανονικά.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως δυναμικό παρόν αναμένεται να δώσουν σε ένα ακόμα εκτός έδρας ματς οι «πράσινοι» οπαδοί γεμίζοντας το κλειστό της Λήμνου.
Ένα λόγο παραπάνω από κάθε άλλη φορά για να φύγει με το διπλό από το Ρέντη, έχει απόψε η ομάδα βολεϋ του Παναθηναϊκού, η οποία στο ματς που κλείνει την αυλαία της 13ης αγωνιστικής της VolleyLeague αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον Ολυμπιακό (17:30, ΕΡΤ2).
Οι «πράσινοι» που στο ματς του πρώτου γύρου είχαν γνωρίσει ετσιθελικά την ήττα από τους «ερυθρόλευκους» με 3-2 σκορ, ύστερα από το τραγικό διαιτητικό λάθος που κατοχύρωσε ως άουτ τον πεντακάθαρο άσσο του Ράπτη, πάνε στη έδρα του αιώνιου αντίπαλου με στόχο να επιστρέψουν στις νίκες.
Το τριφύλλι» που βρίσκεται στη 4η θέση του βαθμολογικού πίνακα, τηρουμένων των αναλογιών πραγματοποιεί μέχρι στιγμής μία πολύ καλή πορεία στο φετινό πρωτάθλημα, με μία ενδεχόμενη νίκη στο σημερινό ματς να αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα. Την προηγούμενη αγωνιστική σε ένα ακόμα ντέρμπι, κόντρα στον ΠΑΟΚ, η ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου δεν κατάφερε να πάρει κάτι, ελπίζοντας πως το σημερινό ματς θα έχει αντίθετη κατάληξη.
Αγωνιστικά προβλήματα για τον Παναθηναϊκό δεν υπάρχουν, με όλους τους παίκτες να είναι ετοιμοπόλεμοι.
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι οι Παπαδογούλας και Βουδούρης.
Την πρώτη από τις δύο συνεχόμενες αναμετρήσεις που έχει να δώσει κόντρα στη Λαμία θα πραγματοποιήσει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκα θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας την ομάδα της Φθιώτιδας (19:00, ΕΡΤ1).
Οι «πράσινοι» που έχουν ως στόχο να κατακτήσουν μία από τις πρώτες πέντε θέσεις του βαθμολογικού πίνακα, μετά την εντός έδρας ισοπαλία κόντρα στην Ξάνθη, θέλουν να επιστρέψουν στα θετικά αποτελέσματα και τις νίκες, προκειμένου να μείνουν μόνοι στην 5η θέση. Εκτός αυτού με νίκη το «τριφύλλι» θα αποκτήσει καλύτερη ψυχολογία ενόψει της δεύτερης αναμέτρησης που ακολουθεί σε λίγες ημέρες για το Κύπελλο, ενώ θα πλησιάσει ακόμα περισσότερο και τις πιο πάνω θέσεις, αφού θα απέχει μόλις τέσσερις πόντους από την 3η ΑΕΚ.
Σε ότι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, ο Παναθηναϊκός θα παραταχθεί στο ΔΑΚ χωρίς τον τραυματία Δημήτρη Κουρμπέλη, τον ανέτοιμο Ουσμάν Κουλιμπαλί, αλλά και τον τιμωρημένο Εμάνουελ Ινσούα, ενώ εκτός είναι και ο Κώστας Κότσαρης. Στον αντίποδα στην αποστολή βρίσκεται ο Όμρι Άλτμαν και μένει να δούμε εάν ο Ισραηλινός στο σημερινό ματς θα πάρει κάποια λεπτά συμμετοχής προκειμένου να επιστρέψει στην ενεργό δράση.
Τέλος να θυμίσουμε πως την ερχόμενη Πέμπτη (24/1) οι δύο ομάδες θα αναμετρηθούν εκ’ νέου αυτή τη φορά στο ΟΑΚΑ, όπου θα λάβει χώρα ο επαναληπτικός αγώνας για τη φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδας. Στο πρώτο ματς η Λαμία είχε επικρατήσει με 1-0.
Με τέσσερις απουσίες θα αγωνιστεί κόντρα στον Ήφαιστο Λήμνου ο Παναθηναϊκός στον αγώνα που ολοκληρώνει τη 14η αγωνιστική της Basket League.
Οι «πράσινοι» μετά την ήττα από την Ζαλγκίρις για την Ευρωλίγκα θέλουν να επιστρέψουν στις νίκες και να διατηρήσουν το αήττητο του ελληνικού πρωταθλήματος και στη συνέχεια να επικεντρωθούν στον αγώνα της Πέμπτης κόντρα στη Μακάμπι Τελ Αβίβ.
Στον αγώνα της Δευτέρας ο Ρικ Πιτίνο δεν θα έχει στη διάθεσή του τους Στεφάν Λάσμε, Ματ Λοτζέσκι, Άντριαν Πέιν και Κιθ Λάνγκφορντ, με όλους τους υπόλοιπους να υπολογίζονται κανονικά.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως κατά την άφιξή τους στη Λήμνο, οι «πράσινοι» έτυχαν αποθεωτικής υποδοχής με τους οπαδούς των πρωταθλητών να ανάβουν καπνογόνα και να φωνάζουν συνθήματα ζεσταίνοντας έτσι την ατμόσφαιρα στο νησί του βόρειου Αιγαίου.
Την καθιερωμένη επικοινωνία του με τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού είχε ο Γιώργος Παπαγιάννης, μέσω του blog που διατηρεί στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ. Ο Έλληνας ψηλός μεταξύ άλλων είπε πως το «τριφύλλι» είναι υποχρεωμένο να αντιδράσει μετά και την ήττα στο Κάουνας, ενώ δεν ξέχασε το αυριανό ματς κόντρα στον Ήφαιστο.
Αναλυτικά το blog του Γιώργου Παπαγιάννη στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ:
«Σε ακόμη ένα εκτός έδρας παιχνίδι για τη Euroleague δεν καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη. Και αυτό παρά το γεγονός ότι σε αντίθεση με τα περισσότερα από τα προηγούμενα ματς επιδείξαμε μια εξαιρετική εικόνα στο πρώτο ημίχρονο, ήμασταν μπροστά στο σκορ και διατηρούσαμε τον έλεγχο του αγώνα.
Στην τρίτη περίοδο η εικόνα μας ήταν σαφώς χειρότερη, ωστόσο καταφέραμε να είμαστε στον πόντο. Στο τελευταίο δεκάλεπτο, όμως, μπήκαμε πολύ άσχημα, χάσαμε πλήρως τον ρυθμό μας και δώσαμε τη δυνατότητα στη Zalgiris να ξεφύγει στο σκορ και να πάρει τη νίκη.
Γνωρίζουμε πως πλέον είμαστε σε πολύ δύσκολη θέση σχετικά με την πρόκριση στην επόμενη φάση, όμως είμαστε υποχρεωμένοι και αποφασισμένοι να αντιδράσουμε. Υποχρεωμένοι απέναντι στους εαυτούς μας, απέναντι στους προπονητές μας, απέναντι στη διοίκηση αλλά κυρίως απέναντι σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο που είναι πάντα δίπλα μας.
Αυτό που συνέβη στο Κάουνας ήταν συγκλονιστικό, καθώς περισσότεροι από 200 φίλαθλοί μας ξόδεψαν χρόνο και χρήμα προκειμένου να βρεθούν κοντά μας και να μας υποστηρίξουν με κάθε τρόπο. Γι’ αυτούς οφείλουμε να αντιδράσουμε και να παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για να ανατρέψουμε την εις βάρος μας κατάσταση.
Πλέον, έχουμε μπροστά μας το δύσκολο εκτός έδρας ματς πρωταθλήματος απέναντι στον Ήφαιστο. Μια ομάδα που παλεύει όλα τα παιχνίδια και στο γήπεδό της είναι πανίσχυρη. Διαθέτει μεγάλη ποιότητα και από μέρους μας απαιτείται να ακολουθήσουμε το πλάνο μας από την αρχή ως το τέλος και να πάρουμε τη νίκη.
Τα ξαναλέμε την επόμενη εβδομάδα
Γιώργος».
Την ήττα με 3-2 γνώρισε η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία στο ντέρμπι της 12ης αγωνιστικής κόντρα στον ΠΑΟΚ δεν κατάφερε να φύγει με τη νίκη από το γήπεδο της Μίκρας.
Σε ένα αγώνα θρίλερ από την αρχή μέχρι το τέλος, οι «πράσινες» βρέθηκαν να χάνουν με 2-0 σετ, ωστόσο όχι μόνο δεν το έβαλαν κάτω αλλά αφού ισοφάρισαν σε 2-2 σετ, έφτασαν στο τάι μπρέικ να προηγούνται με 12-14. Όμως σε εκείνο το σημείο από τα δικά τους λάθη δεν κατάφεραν να πάρουν τον ένα πόντο που χρειάζονταν για να φύγουν με τη νίκη από τη Θεσσαλονίκη.
Αυτοκτόνησαν στο πρώτο και στο πέμπτο σετ οι «πράσινες», ωστόσο τα «φίνα κορίτσια» έδειξαν ότι διαθέτουν την στόφα μεγάλης ομάδας, καταθέτοντας την ψυχή τους για πάνω από δύο ώρες που διήρκησε το ματς. Στους 33 βαθμούς ο ΠΑΟΚ, στους 31 ο Παναθηναϊκός, τρίτη η ΑΕΚ με 30.
Το πρώτο σετ ξεκίνησε ιδανικά για τις «πράσινες» οι οποίες πήραν το προβάδισμα με 7-11. Ωστόσο στη συνέχεια οι παίκτριες του ΠΑΟΚ αντέδρασαν και έφτασαν στην ισοφάριση κάνοντας το σκορ 12-12. Στην εξέλιξη του πρώτου σετ οι δύο ομάδες πήγαιναν πόντο-πόντο, όμως με το σκορ στο 19-20 το «τριφύλλι» έτρεξε ένα σερί και έφτασε στο 20-24. Σε εκείνο το σημείο οι παίκτριες του Καμπερίδη έχασαν την αυτοσυγκέντρωσή τους και επιτρέποντας στον ΠΑΟΚ να πάρει έξι συνεχόμενους πόντους, απώλεσαν τη νίκη και την κατάκτηση του σετ, το οποίο πήγε στους γηπεδούχους με 26-24.
Η άσχημη εξέλιξη που είχε το πρώτο σετ όπως ήταν φυσικό επηρέασε τα «φίνα κορίτσια», τα οποία έμειναν πίσω στο σκορ στο δεύτερο σετ με 17-11. Κάπου εκεί οι παίκτριες του «τριφυλλιού» ανέβασαν στροφές και μείωσαν σε 20-18, ωστόσο αυτό δεν ήταν αρκετό για να ανατρέψει την κατάσταση, χάνοντας και το δεύτερο σετ με 25-20.
Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός δεν είχε περιθώριο ήττας, όμως ο ΠΑΟΚ ήταν αυτός που πήρε προβάδισμα με 11-7. Το ένστικτο της επιβίωσης από μεριάς «πρασίνων» λειτούργησε και έτσι το «τριφύλλι» κατάφερε να μαζέψει τη διαφορά φτάνοντας στ 17-17. Με το σκορ στο 20-20, η Οικονομίδου έβαλε μπροστά τον Παναθηναϊκό, ο οποίος με άσσο της Κοσμά έφτασε στο 20-24. Το λάθος του πρώτο σετ δεν επαναλήφθηκε και τα κορίτσια του Παναθηναϊκού πήραν το σετ με 21-25 και μείωσαν σε 2-1.
Στο τέταρτο σετ και πάλι ο Παναθηναϊκός ήταν η ομάδα που έπρεπε να υποπέσει στα λιγότερα λάθη αν ήθελε να παραμείνει στο ματς. Τα ψυχικά αποθέματα των «πρασίνων» θα έπαιζαν μεγάλο ρόλο και όπως φάνηκε οι «πράσινες» είχαν αρκετά. Ξεκινώντας παθιασμένα πήραν από νωρίς μία διαφορά 3-7, την οποία και διατήρησαν στη συνέχεια του σετ φτάνοντας στο 11-17. Ο ΠΑΟΚ βλέποντας το σετ να ξεφεύγει αντέδρασε και μείωσε σε 15-18 και λίγο αργότερα ισοφάρισε σε 21-21 αναγκάζοντας τον Καμπερίδη να καλέσει τάιμ άουτ. Το τέταρτο σετ ήταν θρίλερ η μία ομάδα ακολουθούσε την άλλη στο σκορ, όμως η Οικονομίδου και η Κοσμά πήραν το «τριφύλλι» στις πλάτες του έκαναν το 25-27 και έφεραν τα σετ στα ίσια 2-2, οδηγώντας τον αγώνα στο τάι μπρέικ.
Στο τάι μπρέικ η εικόνα του αγώνα δεν άλλαξε. Η διαφορά στο σκορ κυμαίνονταν το πολύ στον ένα πόντο διαφορά. Οι δύο ομάδες άλλαξαν πλευρές με τον ΠΑΟΚ να προηγείται με 8-7 και για πρώτη φορά η διαφορά πήγες στους δύο πόντους με το σκορ στο 11-9, με τον Κυριάκο Καμπερίδη να καλεί τάιμ άουτ. Οι οδηγίες του Έλληνα τεχνικού έπιασαν τόπο, οι «πράσινες» ισοφάρισαν σε 11-11 και ανάγκασαν τον τεχνικό του ΠΑΟΚ να καλέσει νέο τάιμ άουτ. Με διπλό μπλοκ ο Παναθηναϊκός έκανε το 11-12 και έφτασε μάλιστα στο 12-14. Όμως οι «πράσινες» δεν κατάφερε να μετουσιώσουν σε νίκη τα δύο σετ μπολ ματς μπολ με τον ΠΑΟΚ να ισοφαρίζει αρχικά σε 14-14 και να παίρνει τη νίκη με 16-14 και 3-2 σετ.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης