ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Από τα «πάθη» στην «πράσινη ανάσταση»

ΑΡΘΡΑ-ΑΠΟΨΕΙΣ Κυριακή, 28 Απριλίου 2019 20:21

Ο Βασίλης Κασιμάτης γράφει για την «πρώτη ανάσταση» του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, που προηγήθηκε αυτή του Χριστού και τη βοήθεια του κόσμου που είναι απαραίτητη.

Η ανάσταση του Χριστού έγινε, με εκατομμύρια Έλληνες για μία ακόμα χρονιά να γιορτάζουν τη νίκη του θεανθρώπου επί του θανάτου. Ωστόσο για όσους ασχολούνται με τα κοινά του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου, τη φετινή χρονιά η εν λόγω ανάσταση δεν είναι η πρώτη που γιορτάζεται, καθώς νωρίτερα είχε συμβεί αυτή του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού.

Ενός Ερασιτέχνη, ο οποίος τα προηγούμενα χρόνια ακολουθώντας (δυστυχώς) παρόμοια πορεία με αυτή του ποδοσφαιρικού τμήματος, έφτασε στο σημείο να βλέπει πολλά τμήματα να υποβιβάζονται στις δεύτερες κατηγορίες, άλλα να μην μπορούν να κατεβάσουν ομάδα στο πρωτάθλημα και άλλα να σώζονται στο παρά ένα απ’ τον υποβιβασμό.   

Το καλοκαίρι, όταν ξεκινούσε την προσπάθεια της η νέα (τότε) διοίκηση με επικεφαλής τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο Πρόεδρος της «μάνας του λόχου» και ιδιοκτήτης της ΚΑΕ, είχε θέσει τους αρχικούς στόχους και έχει πει για επιστροφή των τμημάτων στις κορυφαίες κατηγορίες, αλλά και για μείωση του χρέους που ήταν κοντά στα 3,5 εκατομμύρια ευρώ.

Με απλά λόγια είχε μιλήσει για επιστροφή του Παναθηναϊκού Α.Ο στην κανονικότητα, αν θέλετε μία πρώτη ανάσταση των «νεκρών» τμημάτων του Ερασιτέχνη, που από πρωταγωνιστές και τις περισσότερες φορές πρωταθλητές, είχαν φτάσει στο σημείο να έχουν συμπληρωματικό ρόλο.

Επιστρέφοντας στο σήμερα βλέπουμε πως το μεγαλύτερο μέρος όλων όσων είχαν προγραμματιστεί έχουν υλοποιηθεί. Ενδεικτικά να αναφέρω πως η ομάδα μπάσκετ γυναικών έκανε «παρέλαση» στην Α2 και γνωρίζοντας μόλις μία ήττα σε 22 παιχνίδια πήρε την άνοδο για την Α1, ενώ ήταν η μόνη ομάδα της κατηγορίας της που βρέθηκε στο Final 4 Κυπέλλου μαζί με τρεις ομάδες της Α1 και μάλιστα χωρίς ξένες παίκτριες στο ρόστερ. Η ομάδα βόλεϋ γυναικών στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος της Pre Laegue τερμάτισε στην πρώτη θέση, όμως λόγω ισοβαθμίας με τον ΠΑΟΚ χρειάστηκε να νικήσει την ΑΕΚ στα playoff για να ανέβει πανάξια στη Volley League. Το ανδρικό τμήμα βόλεϋ από τα playout της προηγούμενης χρονιάς, κατάφερε να διεκδικεί την είσοδο του στην τετράδα των playoff και μάλιστα έχοντας κενές στο ρόστερ του δύο θέσεις ξένων παικτών, που αν υπήρχαν θα έδιναν μεγαλύτερο βάθος και περισσότερες λύσεις στον Δημήτρη Ανδρεόπουλο. Παράλληλα έβλεπε δύο από τα βασικά γρανάζια της, τον Χαράλαμπο Ανδρεόπουλο και τον Αλέξανδρο Ράπτη, να είναι πρωταγωνιστές (και) με την ομάδα των Εφήβων, η οποία στέφθηκε πρωταθλήτρια, δείχνοντας ξεκάθαρα πως το μέλλον στο ελληνικό ανδρικό βόλεϋ έχει «πράσινο» χρώμα. Μέσα σε όλα είμαστε σε αναμονή για την έκβαση που θα έχει η προσπάθεια της ομάδας πόλο των ανδρών, με τους παίκτες του Μιχάλη Λαζαρίδη να οδεύουν και αυτοί με τη σειρά τους προς την Α1, ωστόσο ας περιμένουμε να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα.

Από κει και πέρα δεν θα πρέπει να αφήσουμε απ’ έξω την ίδρυση των ομάδων μπάσκετ και ξιφασκίας με αμαξίδιο, οι οποίες ανεξάρτητα από τις επιδόσεις που θα έχουν είναι ξεκάθαρο πως έχουν μεγαλύτερη αξία από οποιοδήποτε πρωτάθλημα.

Παράλληλα με τις αγωνιστικές επιτυχίες, υπήρξε και η ζωτικής σημασίας μείωση του χρέους, το οποίο είναι πλέον μικρότερο κατά περίπου 70%. Όλα αυτά μέσα σε μία μεταβατική χρονιά ή όπως προανέφερα μία πρώτη «ανάσταση» του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, μέχρι να έρθει η κανονική «ανάσταση», αυτή που θα συνδυαστεί με τίτλους στις κορυφαίες κατηγορίες και θα επαναφέρει το… «πρωταθλητή σε όλα τα σπορ».

Στην όλη αυτή πορεία υπάρχει μόνο ένα αρνητικό αλλά σημαντικό. Ο αριθμός των περίπου 500 ατόμων που έχουν γραφτεί ως μέλη, είναι κάτι παράταιρο με την όλη εικόνα που βγάζει πλέον ο Π.Α.Ο, κάτι που είναι 100% στο χέρι όλων των Παναθηναϊκών για να αλλάξει και να δώσει ακόμα περισσότερα εχέγγυα στο «τριφύλλι» για να ανθίσει ξανά.

ΥΓ. Δυστυχώς, τη φετινή σεζόν για πολλοστή φορά δεν είδαμε την ανάσταση του ποδοσφαιρικού τμήματος, που όλοι περιμένουμε. Μείναμε στο «ίδιο έργο θεατές» και είδαμε την ιστορία των πλάνων, των μειωμένων μπάτζετ, των ντου των «φιλάθλων», της αφαίρεσης βαθμών, της ήττας στα χαρτιά, της μη εξόδου στην Ευρώπη (έστω και για να εξαλειφθεί η τιμωρία), των διακανονισμών, των επενδυτών «φαντασμάτων» κ.α. Τουλάχιστον αποφύγαμε τις απεργίες των ποδοσφαιριστών…

ΥΓ1. Το ΥΓ. δεν αφορά επ’ ουδενί το τεχνικό επιτελείο και τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού.

ΥΓ2. Ας ελπίσουμε πως η ανάσταση του ποδοσφαιρικού Παναθηναϊκού δε θα αργήσει.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Κοτσόλης: «Τρομοκρατία στη Ριζούπολη, χάσαμε τίτλους από εξωγενείς παράγοντες»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 27 Απριλίου 2019 09:26

Ο Στέφανος Κοτσόλης πριν από λίγο καιρό ανακοίνωσε το τέλος της ποδοσφαιρικής του καριέρας και σήμερα μιλώντας στην εφημερίδα «Live Sport» είπε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα για τον εαυτό του αλλά και τον Παναθηναϊκό, τον οποίο υπηρέτησε από τη θέση του τερματοφύλακα.

Μεταξύ άλλων ο πρώην «πράσινος» γκολκίπερ αναφέρθηκε στον Παναθηναϊκό επί προεδρίας Βαρδινογιάννη, πολυμετοχικότητας και Γιάννη Αλαφούζου, μίλησε για τα λάθη της καριέρα του, τους εξωγενείς παράγοντες που στέρησαν από το «τριφύλλι» κάποιους τίτλους, τη Ριζούπολη, ενώ ανέφερε και την καλύτερη ενδεκάδα του Παναθηναϊκού.

Αναλυτικά όσα δήλωσε  

Για το αν το πρόσημο της καριέρας του είναι θετικό ή αρνητικό: «Στο παρελθόν έχω πει κι εγώ το κοινότοπο "δε μετανιώνω για τίποτα". Όσο περνά ο καιρός, όμως, συνειδητοποιώ ότι θα ήθελα να αλλάξω πολλά. Να παίξω ή να ζήσω κάποια παιχνίδια ξανά, να πάρω διαφορετικές αποφάσεις που αφορούσαν την καριέρα μου, να εμπιστευτώ κάποιους ανθρώπους περισσότερο και κάποιους άλλους λιγότερο».

Για τα ματς που θα ήθελε να ζήσει: «Σίγουρα θα ήθελε να ξαναπαίξουμε τους δύο ευρωπαϊκούς προημιτελικούς με Μπαρτσελόνα και Πόρτο. Στην ίδια κατηγορία εντάσσω και το ματς της Ριζούπολης. Μπορεί να σου προκαλεί εντύπωση ότι επιλέγω αυτά τα ματς γιατί ήμουν στον πάγκο, αλλά έχω αποδείξει σε όλη την πορεία μου ότι για μένα πρώτο μέλημα ήταν το καλό της ομάδας και μετά η προσωπική φιλοδοξία. Θα ήθελα να ξαναπαίξω εκείνο το μπαράζ του 2000 με την Εθνική Ελπίδων εναντίον της Τσεχίας των Ροζίτσκι, Μπάρος, Τσεχ για να πάρουμε το Euro. Είχαμε ηττηθεί εκτός έδρας 3-0 με δύο γκολ στα τελευταία λεπτά και ενώ παίζαμε με 9 παίκτες. Στη ρεβάνς νικήσαμε 1-0 και στο τέλος κλαίγαμε όλοι μαζί για τον αποκλεισμό. Είχαμε τρομερή ομάδα (Καραγκούνης, Χούτος, Αλεξόπουλος) και αν προκρινόμασταν στα τελικά θα διεκδικούσαμε τη συμμετοχή μας στους Ολυμπιακούς Αγώνες».

Για τα άτομα που έπρεπε να εμπιστευτεί λιγότερο: «Δε θέλω να πω ονόματα. Υπήρξαν σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου άνθρωποι τους οποίους εμπιστεύτηκα απόλυτα και τους συμπεριφέρθηκα άψογα, έχοντας την ψευδαίσθηση ότι θα πράξουν το ίδιο. Εκείνοι όμως ενήργησαν εγωιστικά και με γνώμονα αποκλειστικά το προσωπικό συμφέρον τους. Παράγοντες και μάνατζερ».

Για το γιατί θα δήλωνε περήφανος για την καριέρα του και το τι θα ήθελε να είναι διαφορετικό: «Άποψή μου είναι ότι το πιο σημαντικό στο τέλος δεν είναι ούτε τα χρήματα που έχεις κερδίσει ούτε οι τίτλοι που έχεις κατακτήσει. Το πιο σημαντικό είναι η υστεροφημία σου ως αθλητή και προσωπικότητας. Φυσικά θα ήθελα να είχα κερδίσει περισσότερα χρήματα και τίτλους, αλλά είμαι υπερήφανος γιατί η αγάπη, η αναγνώριση και η εκτίμηση που εισπράττω από τον κόσμο και την αθλητική κοινωνία είναι δυσανάλογα μεγαλύτερη με όσα έχω πετύχει στο γήπεδο».

Για τα σφάλματά του: «Και στον Παναθηναϊκό και στη Λάρισα θα έπρεπε να είχα πιέσει περισσότερο για το εξωτερικό. Αυτό το έχω στο μυαλό μου ως το βασικό σφάλμα μου. Θα ήταν διαφορετική η εξέλιξη της καριέρας μου».

Για την Άρσεναλ: «Το πρώτο και πιο βασικό είναι με την Άρσεναλ, την περίοδο 2002-2003. Στην χειμερινή μεταγραφική περίοδο. Είχε τραυματιστεί ο Σίμαν, είχε κάποιο πρόβλημα τραυματισμού και ο αναπληρωματικός τερματοφύλακας. Είχαν αρνηθεί τότε ο κ. Φιλιππίδης και ο κ. Μαρκαριάν. Δεν ήταν θέμα χρημάτων φυσικά. Πήγαινε πάρα πολύ καλή η ομάδα και ο προπονητής δεν ήθελε να χαλάσει την χημεία που είχαμε με τον Αντώνη (σ.σ. Νικοπολίδης). Θα μπορούσα να είχα πιέσει περισσότερο και ο Παναθηναϊκός να έπαιρνε έναν άλλο αναπληρωματικό τερματοφύλακα».

Για άλλες περιπτώσεις: «Μια που θυμάμαι έντονα ήταν η Σπόρτινγκ Λισαβώνας. Με ήθελε ο Φερνάντο Σάντος το 2003, αφού είχε φύγει από τον Παναθηναϊκό, με τον Γιάσμινκο Βέλιτς. Ένας προπονητής τον οποίο έχω σε μεγάλη εκτίμηση. Να είμαι δεύτερος - τρίτος τερματοφύλακας, αφού είχαν αγοράσει τον Ρικάρντο ως βασικό. Ο Σάντος με ήθελε και το 2004 στην ΑΕΚ, αλλά τότε ανανέωσα με τον Παναθηναϊκό. Τον Ιανουάριο του 2008 σχεδόν είχα κλείσει στην Μπρίστολ Σίτι, στην Premiership. Είχα κάνει και προπόνηση στην Αγγλία, τα είχαμε βρει, τελικά δε με έδωσε η ΑΕΛ. Τότε ίσως να είχα πάει στο Euro 2008, για μεγάλο χρονικό διάστημα ήμουν τρίτος τερματοφύλακας στην Εθνική, μαζί με Νικοπολίδη και Χαλκιά. Έπρεπε να είχα πιέσει περισσότερο για να φύγω. Επίσης ίσως να μην έπρεπε να είχα πάει στην Κύπρο για την Ομόνοια, αλλά στη Β' Ισπανίας, σε ομάδα από την οποία είχα πρόταση».

Για τα μεγαλύτερα ματς της καριέρας του: «Από τον πάγκο, το 3-1 στο "Καμπ Νου" από την Μπαρτσελόνα και το 3-1 επί της Γιουβέντους στο ΟΑΚΑ. Από αυτά που συμμετείχα, οι δύο τελικοί. Το ΑΕΛ-Παναθηναϊκός 2-1 και το Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ 4-1. Και τα τελευταία δύο ματς πρωταθλήματος το 2004, με την Προοδευτική στον Κορυδαλλό και τον Πανηλειακό στον Πύργο».

Για τον Παναθηναϊκό επί Βαρδινογιάννη: «Εκείνα τα χρόνια, όταν ταξιδεύαμε για ευρωπαϊκά ματς, η ομάδα εξέπεμπε κύρος και εισέπραττε σεβασμό ακόμα κι από ευρωπαϊκά μεγαθήρια. Οι εγκαταστάσεις ήταν πρότυπες στην Ελλάδα και ευρωπαϊκού επιπέδου. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι στη διακοπή του ολλανδικού πρωταθλήματος τον χειμώνα, είχε έρθει ο Άγιαξ για προετοιμασία λίγων ημερών στην Παιανία. Ο Άγιαξ του Λιτμάνεν, του Κλάιφερτ, του Ντε Μπουρ... Ήταν μια-δυο χρονιές προτού τους αντιμετωπίσουμε στον ημιτελικό. Είχα καθίσει να παρακολουθήσω την προπόνηση των τερματοφυλάκων και μου είχε κάνει εντύπωση ότι ένα ψηλόλιγνο παιδί έκανε προπόνηση μόνο με την μπάλα στα πόδια και κοντινές ή μακρινές μεταβιβάσεις. Ήταν ο Φαν Ντερ Σαρ. Είχαν προβλέψει την εξέλιξη της θέσης του τερματοφύλακα και προετοίμαζαν τον πρώτο τερματοφύλακα με αυτά τα χαρακτηριστικά σε όλη την Ευρώπη. Χάσαμε τουλάχιστον δύο πρωταθλήματα από εξωγενείς παράγοντες, ήταν άλλο το πρεστίζ του συλλόγου. Θεωρώ ότι πάντα το πρόβλημα διοικητικά στον Παναθηναϊκό, ανεξάρτητα από την κεφαλή, ήταν η "αυλή". Στην οποία "αυλή" πάντα υπήρχαν κάποιοι άνθρωποι που δεν είχαν στόχο την πρόοδο της ομάδας, αλλά το ατομικό όφελος. Είτε οικονομικό είτε φιλοδοξία. Πολλές φορές, για να το υπηρετήσουν, διαστρέβλωναν την πραγματικότητα μεταφέροντας λανθασμένη εικόνα για τον ιδιοκτήτη. Τουλάχιστον αυτό έζησα εγώ επί Βαρδινογιάννη και επί Αλαφούζου».

Για την πολυμετοχικότητα: «Έχω διαβάσει και ακούσει πολλά, αλλά δεν ήμουν στην ομάδα. Η επάνοδός μου το 2011 συνδυάστηκε με δυσθεώρητες οικονομικές υποχρεώσεις και ασταθή διοίκηση. Κυριαρχούσε η αβεβαιότητα για το μέλλον. Θεωρώ ότι το 2011, σε μια σεζόν στην κόψη του ξυραφιού, ο Παναθηναϊκός στερήθηκε τη δυνατότητα να διεκδικήσει το πρωτάθλημα από εξωγενείς παράγοντες».

Για τον Γιάννη Αλαφούζο: «Εμφανίστηκε στο προσκήνιο έχοντας την ιδέα της Παναθηναϊκής Συμμαχίας, που αποδείχθηκε δυστυχώς ουτοπική. Όταν είδε, ότι η αρχική ιδέα του δεν υλοποιείται, αποφάσισε να βάλει ακόμη περισσότερα δικά του χρήματα, αλλά δυστυχώς, λόγω των λανθασμένων επιλογών δικών του και άστοχων επιλογώ στα στελέχη του, ενώ έχει βάλει δεκάδες εκατομμύρια, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός στον κόσμο».

Για τη διαταγή πληρωμής που είχε κάνει: «Είχα προσπαθήσει να επικοινωνήσω για τα οφειλόμενα αμέτρητες φορές με στελέχη της ΠΑΕ και με αγνοούσαν επιδεικτικά. Για αυτό αναγκάστηκα να φτάσω στο άκρο. Εν συνεχεία ο Παναθηναϊκός ήταν συνεπής στις καταβολές των δόσεων και τώρα περιμένω από κάποιους κυρίους, που ήταν παρόντες στη συμφωνία που είχαμε κάνει, να τηρήσουν τη δέσμευσή τους, για το υπολοιπόμενο ποσό».

Για την καλύτερη ενδεκάδα του Παναθηναϊκού: «Βάντσικ - Γιούρκας, Χένρικσεν, Κυργιάκος, Μινχ - Μπασινάς, Ζιλμπέρτο, Λέτο, Καραγκούνης - Βαζέχα, Σισέ».

Για το αν φοβήθηκε ποτέ: «Μπορώ εύκολα να θυμηθώ το ματς στη Ριζούπολη. Αγωνιστικά, εκείνη η ομάδα ήταν ίσως ο πιο πλήρης Παναθηναϊκός όλων των εποχών. Υπό κανονικές συνθήκες δεν υπήρχε περίπτωση να χάναμε το πρωτάθλημα. Ήταν οργανωμένο σχέδιο τρομοκρατίας, αλλοιώθηκαν οι συνθήκες του αγώνα. Το χειρότερο ήταν ότι οι παίκτες έγιναν δύο φορές θύματα, γιατί μια-δυο μέρες μετά έγινε η εισβολή στην Παιανία από οπαδούς του Παναθηναϊκού. Σταδιακά διαλύθηκε μέσα σε δυο χρόνια μια ομάδα που, παρότι πήρε νταμπλ την επόμενη σεζόν, αν είχε κρατηθεί και ενισχυθεί θα έκανε και σπουδαίες ευρωπαϊκές πορείες».

Για το αν έχει νιώσει ντροπή για συμπεριφορές οπαδών του Παναθηναϊκού: «Αρκετές φορές. Θα ήμουν ψεύτης αν απαντούσα κάτι διαφορετικό. Συμπεριφορά και σε ματς εναντίον άλλων ομάδων και εναντίον των παικτών μας. "Βιαιόμετρο" δεν έχω, αλλά νομίζω ότι στη Ριζούπολη ήταν κάτι οργανωμένο και πολύ ακραίο. Θυμήσου τι είχε γίνει, τι είχαμε βιώσει οι παίκτες και σκέψου ότι τώρα διακόπτεται ματς για μια φωτοβολίδα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πληρωμές πριν το Πάσχα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019 21:48

Πληρωμένοι θα κάνουν Πάσχα οι παίκτες, το προπονητικό τιμ, αλλά και οι υπάλληλοι της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Αν και οι καταβολή των μισθών αλλά και των δόσεων των συμβολαίων είχε ουσιαστικά ξεκινήσει από την προηγούμενη εβδομάδα, παρόλα αυτά υπήρχαν περιπτώσεις ανθρώπων που δεν είχαν δει χρήματα στους λογαριασμούς τους ή δεν είχαν εισπράξει το ποσό που θα έπρεπε.

Ωστόσο μέχρι και χθες (Μεγάλη Πέμπτη), είχε καταβληθεί ολόκληρη η δόση του Φεβρουαρίου στους παίκτες και του τεχνικού τιμ, ενώ παράλληλα οι υπάλληλοι της ΠΑΕ εισέπραξαν το δώρο του Πάσχα, αλλά και κάποιοι από αυτούς τον μισθό τους.

Τέλος να θυμίσουμε πως οι «πράσινοι» έχουν ρεπό και θα επιστρέψουν στις προπονήσεις την Τρίτη (30/4).

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Αμοιβαίο ενδιαφέρον Ζαλγκίρις-Λεκαβίτσιους» (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019 17:57

Το συμβόλαιο του Λούκας Λεκαβίστιους ολοκληρώνεται στο τέλος της σεζόν και το μέλλον του Λιθουανού στο «τριφύλλι» είναι αβέβαιο.

Μάλιστα όπως αναφέρουν μέσα από την πατρίδα του μικρόσωμου γκαρντ, η Ζαλγκίρις κάνει ήδη σκέψεις για να εντάξει στο δυναμικό της τον διεθνή άσσο, ο οποίος πριν από δύο χρόνια άφησε το Κάουνας για να μετακομίσει στην Αθήνα και τον Παναθηναϊκό.

Συγκεκριμένα ο δημοσιογράφος Ντονάτας Ουρμπόνας σε ανάρτησή του στο twitter αναφέρει πως τόσο από τη πλευρά της Ζαλγκίρις, όσο και από αυτή του παίκτη υπάρχει ενδιαφέρον, ωστόσο υπογραμμίζει πως μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει υπάρξει συμφωνία. Επιπλέον υποστηρίζει πως η ομάδα του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους κοιτά ζεστά και την περίπτωση επαναπατρισμού του Μιντάουγκας Κουζμίνσκας.     

Δείτε το tweet του Λιθουανού δημοσιογράφου

Η ανάρτηση της ΚΑΕ για τις 1.000 ασίστ του Καλάθη (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019 16:32

Ο Νικ Καλάθης ολοκληρώνοντας μία ακόμα σεζόν στην Ευρωλίγκα μπήκε σε μία μικρή λίστα με παίκτες, οι οποίοι έχουν καταφέρει να δώσουν πάνω από 1.000 ασίστ στο θεσμό.

Όπως είναι φυσικό η ΚΑΕ Παναθηναϊκός έκανε ιδιαίτερη μνεία στην συγκεκριμένη επίδοση του αρχηγού της ομάδας και μέσω ενός βίντεο έδειξε μερικές από αυτές, συγχαίροντας παράλληλα τον ηγέτη του «τριφυλλιού».

Δείτε το βίντεο

Απάντηση Παναθηναϊκού στα σενάρια για Δώνη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019 16:03

Την εμφάνισή του έκανε δημοσίευμα στα ελληνικά ΜΜΕ, το οποίο ανέφερε πως η θέση του Γιώργου Δώνη στην τεχνική ηγεσία του Παναθηναϊκού είναι επισφαλής.

Ωστόσο η απάντηση από την πλευρά του «τριφυλλιού» ήρθε και μάλιστα είναι περά για πέρα αντίθετη με αυτά που ισχυρίζεται το δημοσίευμα.

Συγκεκριμένα οι άνθρωποι του «τριφυλλιού» αναφέρουν πως ότι ακούγεται για τον Έλληνα τεχνικό μπορεί να χαρακτηριστεί ως σενάριο επιστημονικής φαντασίας, ενώ σημειώνουν πως το «δίδυμο» Δώνη-Νταμπίζα έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας ένα τριετές πλάνο.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως οι ιθύνοντες του συλλόγου εκφράζουν την απορία τους για αυτό το δημοσίευμα αναρωτώμενοι τη σκοπιμότητα που έχει.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δεν ξεχνάει τον Μάζουρεκ ο Παναθηναϊκός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019 11:37

Στη λίστα του Παναθηναϊκού παραμένει ο Φράνκο Μάζουρεκ, ο οποίος μένει ελεύθερος από τον Παναιτωλικό και κάνει αρκετές ομάδες να ερίζουν για την απόκτησή του.

Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός, εκτός από το «τριφύλλι» απασχολεί μεταγραφικά τόσο τον Ατρόμητο, όσο και τη Λαμία, ωστόσο φαίνεται πως το «τριφύλλι» από τη στιγμή που θα κάνει επίσημο το ενδιαφέρον του με τη κατάθεση πρότασης θα έχει και το πλεονέκτημα.

Μάλιστα όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Live Sport», ο Νίκος Νταμπίζας έχει κάνει μία πρώτη κρούση στην πλευρά του 26χρονου άσσου, γνωστοποιώντας πως το συμβόλαιο που θα προσφέρει στον παίκτη το «τριφύλλι» θα ανέρχεται περίπου στις 180.000 ευρώ ετησίως, τη στιγμή που στον Παναιτωλικό η αμοιβή του είναι περίπου στις 120.000 ευρώ.

Τέλος υπογραμμίζει πως η «πράσινη» πρόταση θα κατατεθεί μετά την οριστικοποίηση του μπάτζετ της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ζητά 40 εκ. δολάρια αποζημίωση ο Πιτίνο

ΜΠΑΣΚΕΤ Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019 11:17

Το σκάνδαλο «pay for play» που έχει αμαυρώσει τη φήμη του Ρικ Πιτίνο στην Αμερική συνεχίζει να απασχολεί τις δικαστικές αρχές των ΗΠΑ, ωστόσο μετά τα νέα στοιχεία που έχουν προκύψει και αθωώνουν τον τεχνικό του Παναθηναϊκού, εκείνος είναι έτοιμος να περάσει στην αντεπίθεση.

Ο Αμερικανός τεχνικός του «τριφυλλιού» που επανειλημμένα έχει δηλώσει πως είναι αθώος, φέρεται έτοιμος να διεκδικήσει αποζημίωση ύψους 40 εκατομμυρίων δολαρίων από το κολέγιο του Λούιβιλ μετά την άδική, όπως τη χαρακτηρίζει, απόλυσή του.

Να θυμίσουμε πως τις τελευταίες ώρες έχει κατατεθεί στο δικαστήριο των ΗΠΑ ένα βίντεο το οποίο παρουσιάζει το στέλεχος εταιρείας αθλητικών ειδών Κρίστιαν Ντόκινς να αναφέρει: «Ο Ρικ Πιτίνο ίσως να ήταν το μόνο άτομο που δεν ήξερε τι συνέβαινε. Ο Ρικ δεν είχε ιδέα για το τι γινόταν στο σχολείο του. Οι περισσότεροι από τους μεγαλύτερους ξέρουν».

Τι είναι το σκάνδαλο «pay for play»

Το σκάνδαλο «pay for play» τάραξε τα νερά του κολεγιακού μπάσκετ των ΗΠΑ τον Σεπτέμβριου του 2017, όταν αντίθετα με όσα λέει ο νόμος, εταιρία αθλητικών ειδών κατηγορήθηκε πως χρηματοδοτεί οικογένειες νεαρών αθλητών, έτσι ώστε να φοιτούν σε συγκεκριμένα κολέγια και κατ’ επέκταση να αγωνίζονται στις ομάδες τους.

Σε αντάλλαγμα, όταν εκείνοι γίνονταν επαγγελματίες, θα υπέγραφαν συμβόλαια ένδυσης με την εν λόγω εταιρεία. Ένα από τα κολέγια που κατηγορήθηκε ήταν και αυτό του Λούιβιλ στο οποίο ο Πιτίνο ήταν προπονητής από το 2001. Το κολέγιο στη συνέχεια αφού έθεσε σε υποχρεωτική άδεια τον νυν τεχνικό του Παναθηναϊκού, στη συνέχεια τον απέλυσε.  

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μπουρούσης: «Αν ο Πιτίνο ήταν από την αρχή της σεζόν…»

ΜΠΑΣΚΕΤ Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019 10:39

Πεπεισμένος πως αν ο Ρικ Πιτίνο ήταν στην τεχνική ηγεσία του Παναθηναϊκού από την αρχή της σεζόν, το «τριφύλλι» θα βρισκόταν στο Final 4 της Βιτόρια, εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Γιάννης Μπουρούσης.

Ο πρώην «πράσινος» σέντερ μιλώντας στην εκπομπή «Super Euroleague» της NOVA, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Αμερικανό τεχνικό του Παναθηναϊκού, ενώ χαρακτήρισε «λίγο άδικο» το 3-0 με το οποίο η Ρεάλ Μαδρίτης πέρασε στη τελική φάση της Ευρωλίγκα εις βάρος των Κυπελλούχων Ελλάδος. 

Αναλυτικά, όσα δήλωσε:

«Αν ο Πιτίνο ήταν από την αρχή της σεζόν στον πάγκο του, ο Παναθηναϊκός θα ήταν στο Final 4. Το έδειξε στους τέσσερις μήνες που ήταν στην ομάδα. Φαίνεται σκληρός, είναι έξυπνος, είναι και καλός διαχειριστής. Δεν τον έχω γνωρίσει, δεν έχω μιλήσει με κανέναν, τι βλέπω σας λέω».

Για τη σειρά με τη Ρεάλ: «Είναι λίγο άδικο το 3-0. Θα μπορούσε να είχε κερδίσει το Game 1 και θα βλέπαμε διαφορετική σειρά. Στο τρίτο ματς που έχασε ήταν πάλι κοντά στο σκορ... Δυο πικ-εν-ρολ, μια άμυνα... Δυστυχώς, όταν πάει το παιχνίδι εκεί, κοντά στο σκορ, θα κερδίσει ο πιο τυχερός και ο πιο συγκεντρωμένος... Η Ρεάλ θα αγχωνόταν αν ο Παναθηναϊκός κέρδιζε το πρώτο ματς. Επίσης ο Παναθηναϊκός θα έπαιζε με διαφορετικό αέρα, δεν θα είχε άγχος στο δεύτερο παιχνίδι και μπορεί να του έβγαινε θετικά. Έτσι θα ήταν εντελώς διαφορετικό στο ΟΑΚΑ... Έκανε τρομερό comeback ο Παναθηναϊκός, δείχνει ότι μπορεί αλλά λείπει η λεπτομέρεια».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μία εντεκάδα αποχωρήσεις

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019 10:15

Μία ολόκληρη εντεκάδα αναμένεται να αποχωρήσει από τον Παναθηναϊκό μετά το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Τα Νέα».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα μετά το ματς με τον Παναιτωλικό για την 30η και τελευταία αγωνιστική ο Έργκους Κάτσε, του οποίου ο δανεισμό ολοκληρώνεται θα αποτελέσει παρελθόν, όπως και οι Ουσμάν Κουλιμπαλί, Φάνης Τζανδάρης και Βαγγέλης Οικονόμου.

Τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσουν και οι Νίκος Βέργος και Νώντας Παντελάκης, οι οποίοι αν και έχουν συμβόλαιο θα παραχωρηθούν δανεικοί, ενώ πιθανότατα το ίδιο θα συμβεί και με τον Μαρκ Σιφναίο, ο οποίος με κάποιο τρόπο (ίσως και μένοντας ελεύθερος) θα αποτελέσει παρελθόν.

Με τη μορφή δανεισμού θα αποχωρήσει και ο Κώστας Κότσαρης, καθώς ο Μάριος Σιαμπάνης ο οποίος λέγεται πως θα αποκτηθεί από το «τριφύλλι» θα πάρει τη θέση του δεύτερο γκολκίπερ στο ρόστερ.

Τέλος την πόρτα της εξόδου εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα δει και ο Αντονί Μουνιέ. Ο Γάλλος έχει το μεγαλύτερο συμβόλαιο στον σύλλογο, το οποίο έχει διάρκεια για ένα ακόμα χρόνο για αυτό και πριν αποχωρήσει θα πρέπει οι δύο πλευρές να βρουν τη «χρυσή τομή» για να λύσουν τη συνεργασίας τους.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram