Για την Αιδηψό αναχώρησαν οι Νεάνιδες του Παναθηναϊκού προκειμένου να συμμετάσχουν στο 33ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα μπάσκετ.
Οι περσινές πρωταθλήτριες θα διεκδικήσουν και φέτος τον τίτλο τους, στο ανακαινισμένο κλειστό γυμναστήριο της Ιστιαίας, ξεκινώντας τις υποχρεώσεις τους αύριο με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ στις 16:00.
Αναλυτικά το «πράσινο» ρόστερ
|
4. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΟΙΛΙΑ | 2001 | 1.75 | 1-2 |
|
5. ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΛΩΤΑ | 2002 | 1.69 | 1-2 |
|
6. ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ ΜΟΥΡΙΚΗ | 2001 | 1.72 | 1-2 |
|
7. ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΟΙΛΙΑ | 2001 | 1.72 | 2-3 |
|
8. ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΠΡΙΦΤΗ | 2003 | 1.83 | 3-4 |
|
10. ΑΡΤΕΜΙΣ ΚΟΥΚΗ | 2003 | 1.80 | 1-2 |
|
11. ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ | 2002 | 1.85 | 4-5 |
|
13. ΟΡΝΕΛΑ ΜΟΥΤΣΑ | 2002 | 1.76 | 1-2 |
|
14. ΣΥΝΘΙΑ ΕΖΕΤΖΑ | 2001 | 1.89 | 5 |
|
15. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΖΑΝΙΚΑ | 2002 | 1.80 | 4-5 |
|
18. ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΖΑΡΡΗ | 2001 | 1.80 | 2-3 |
|
23. ΕΒΕΛΙΝΑ ΔΑΥΛΑΚΟΥ | 2004 | 1.68 | 1-2 |
|
31. ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΑΥΡΑΚΗ | 2003 | 1.78 | 1-2 |
Αναλυτικά το πρόγραμμα:
ΤΕΤΑΡΤΗ 01/05/2019
16.00 ΑΣ ΠΑΟΚ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ
18.00 ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ – ΑΕΟ ΠΡΩΤΕΑΣ ΒΟΥΛΑΣ
19.30 ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ
20.00 ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ – ΣΚ ΣΥΛΛΑΣ ΑΙΔΗΨΟΥ
ΠΕΜΠΤΗ 02/05/2019
16.00 ΣΚ ΣΥΛΛΑΣ ΑΙΔΗΨΟΥ – ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ
18.00 ΑΕΟ ΠΡΩΤΕΑΣ ΒΟΥΛΑΣ – ΑΣ ΠΑΟΚ
20.00 ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ – ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 03/05/2019
15.00 ΑΣ ΠΑΟΚ – ΣΚ ΣΥΛΛΑΣ ΑΙΔΗΨΟΥ
17.00 ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ – ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ
19.00 ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ – ΑΕΟ ΠΡΩΤΕΑΣ Β.
ΣΑΒΒΑΤΟ 04/05/2019
14.00 ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ
16.00 ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ – ΑΣ ΠΑΟΚ
18.00 ΣΚ ΣΥΛΛΑΣ ΑΙΔ. – ΑΕΟ ΠΡΩΤΕΑΣ ΒΟΥΛΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ 05/05/2019
10.00 ΑΣ ΠΑΟΚ – ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ
12.00 ΑΕΟ ΠΡΩΤΕΑΣ Β. – ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ
14.00 ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ – ΣΚ ΣΥΛΛΑΣ ΑΙΔΗΨΟΥ
15.30 ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ
Η Ζωή Παπαδοπούλου και ο Νίκος Κουρλιούρος θα εκπροσωπήσουν τον Παναθηναϊκό στο 4ο Tunisian Open Masters που θα διεξαχθεί από 1-3 Μαΐου στην Τυνησία.
Συγκεκριμένα, η Παπαδοπούλου θα λάβει μέρος στα 50, 100, 200 ελεύθερο, 50, 100 πρόσθιο και ο Κουρλιούρος στα 400 ελεύθερο, 50, 100, 200 πρόσθιο, 200 μικτή ατομική.
Στο podcast της Ευρωλίγκα και του Τζο Αρλάουκας μίλησε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς και όπως ήταν φυσικό ο Σέρβος τεχνικός ρωτήθηκε και απάντησε για θέματα που αφορούν τη θητεία του στον Παναθηναϊκό αλλά και για τους Παύλο και Θανάση Γιαννακόπουλου.
«Ο Παναθηναϊκός είναι ένα ιδιαίτερο κλαμπ, με ιδιαίτερους ανθρώπους εκεί. Δυστυχώς ο κύριος Παύλος έφυγε από την ζωή, όπως και οι Θανάσης και Κώστας Γιαννακόπουλος. Μου συμπεριφέρθηκαν σαν να είμαι γιος τους. Είναι δύσκολο να καταλάβεις πως άνθρωποι σε τέτοια ηλικία έρχονται 3-4 φορές κάθε εβδομάδα την νύχτα σε μία προπόνηση και ρωτούν: "Κόουτς, είναι όλα εντάξει;" Έδειχναν αγάπη σε όλους, λάτρευαν τον Παναθηναϊκό με τρέλα.
Αν καταλάβεις την ενέργεια που είχαν ως άνθρωποι ηλικίας 80 ετών. Φυσικά, επίσης και η ενέργεια του κόσμου σε ένα απίστευτο μέρος. Για μένα η Αθήνα είναι σαν την γενέτειρά μου το Τσάτσακ, το μέρος που δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο», είπε αρχικά ο Ζοτς για να μιλήσει στη συνέχεια για τους παίκτες που πέρασαν από τα χέρια του ως τεχνικός του «τριφυλλιού»
«Ήταν μία διαφορετική γενιά παικτών με τον Αλβέρτη, τον Κουτλουάι και όλους όσους ήρθαν μετά. Πρώτα από όλους ο Διαμαντίδης και οι υπόλοιποι Έλληνες παίκτες με τον Φώτση, τον Τσαρτσαρή, τον Χατζηβρέττα και για μία περίοδο τον Σπανούλη. Ήταν πραγματικά ιδιαίτερο για μένα. Δεν σημαίνει ότι δεν έχω σεβασμό για τον Σπανούλη. Και αυτός και εγώ ξέρουμε την ιστορία. Δεν είναι απαραίτητο να το συζητάμε».
Τέλος για την απόφαση του να αποχωρήσει από τους «πράσινους» είπε: «Η απόφαση να φύγω ήταν πολύ δύσκολη. Πάντα λέω ότι τα εύκολα πράγματα μπορείς να τα καταλάβεις. Τα δύσκολα πρέπει να μένουν στην οικογένεια. Αυτό ήταν το βασικό πράγμα. Όλοι εκεί ξέρουν γιατί έφυγα. Νομίζω ότι ήταν καλή απόφαση που έφυγα. Εύχομαι πάντα τα καλύτερα στον Παναθηναϊκό, σε όλη την ζωή μου. Το επαναλαμβάνω αλλά ο κόσμος δεν καταλαβαίνει πόσο δύσκολο είναι για μένα να παίζω ενάντιά του. Κανείς δεν το καταλαβαίνει όταν πηγαίνω στο ΟΑΚΑ τι συμβαίνει σε μένα. Είμαι προπονητής της Φενέρ όμως. Την πρώτη χρονιά δεν ήταν απλά δύσκολο αλλά κάτι άλλο. Με τα χρόνια είναι λίγο διαφορετικό. Αν με ρωτήσεις όμως, δεν μου αρέσει να παίζω ενάντια στον Παναθηναϊκό σε κρίσιμο αγώνα, στα πλέι οφ και το Final Four. Τους εύχομαι τα καλύτερα, αλλά για μένα είναι δύσκολο».
Στις 28 Απριλίου, δηλαδή ανήμερα της Κυριακής του Πάσχα ολοκληρώθηκε το χρονικό περιθώριο της τελευταίας Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ύψους έως 6 εκατομμυρίων ευρώ.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η εφημερίδα «Η Πράσινη» σε αυτή έβαλε χρήματα μόνο ο Γιάννης Αλαφούζος, ο οποίος κάλυψε περίπου τα 4 με 4,5 εκατομμύρια ευρώ.
Μάλιστα το δημοσίευμα σημειώνει πως το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων χρησιμοποιήθηκαν για να καλυφθούν κάποιες από τις υποχρεώσεις της ΠΑΕ, προκειμένου να κατατεθεί πλήρης ο φάκελος στην ΕΠΟ σχετικά με την αδειοδότηση της ΠΑΕ ενόψει του νέου πρωταθλήματος.
Οι υποχρεώσεις του Παναθηναϊκού για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο ολοκληρώνονται σε λίγες ημέρες και έτσι οι Γιώργος Δώνης και Νίκος Νταμπίζας συνεχίζουν να καταστρώνουν τα πλάνα τους για τη νέα σεζόν.
Το σχέδιο των δύο ανδρών έχει καταρτιστεί με την απόκτηση έως επτά μεταγραφών, όχι όμως λιγότερων από τέσσερις, οι οποίες θα πρόσκεινται για παίκτες που θα λογίζονται ως βασικοί και θα αφορούν και τις τρεις γραμμές.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Η Πράσινη» η προτεραιότητα του Έλληνα τεχνικού του «τριφυλλιού» έχει να κάνει με την μεσοεπιθετική γραμμή, καθώς η δημιουργία είναι ένα από τους τομείς που το «τριφύλλι» έχει αδυναμία. Μάλιστα ο Γιώργος Δώνης κοιτά περισσότερο περιπτώσεις παικτών που μπορούν να αγωνιστούν στα άκρα της επίθεσης.
Τέλος θα πρέπει να σημειώσουμε πως ταυτόχρονα με τις προσθήκες θα υπάρχουν αποδεσμεύσεις αλλά και παραχωρήσεις ποδοσφαιριστών, κυρίως για να εξοικονομηθούν χρήματα αλλά και να ελαφρύνει το ρόστερ.
Η αγάπη του κόσμου του Παναθηναϊκού για την ομάδα μπάσκετ είναι κάτι δεδομένο και έχει επαληθευτεί ουκ ολίγες φορές.
Οι «πράσινοι» οπαδοί που το περασμένο φθινόπωρο κατάφεραν να ξεπεράσουν τον αριθμό των 10.000 διαρκείας, το έδειξαν και μέσα στη διάρκεια της σεζόν, όταν γέμιζαν το κλειστό του ΟΑΚΑ, ενώ ταυτόχρονα ακολουθούσαν κατά εκατοντάδες το «τριφύλλι» από τις πιο κοντινές μέχρι τις πιο μακρινές εκτός έδρας αναμετρήσεις για την Ευρωλίγκα.
Η αγάπη του κόσμου για τους Κυπελλούχους Ελλάδας αποτυπώνεται ξεκάθαρα και στον μέσο όρο των εισιτηρίων που συνοδεύει τον Παναθηναϊκό στην Ευρωλίγκα.
Το «τριφύλλι» σύμφωνα με όσα αναφέρει η εφημερίδα «Η Πράσινη», μετά το πέρας των υποχρεώσεών του βρίσκεται στη δεύτερη με το μεγαλύτερο μέσο όρο εισιτηρίων, μένοντας πίσω μόνο από την Ζαλγκίρις Κάουνας του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους.
Αναλυτικά οι μέσοι όροι και το σύνολο εισιτηρίων σε regular season και πλέι οφ:
Πολλά και ενδιαφέροντα είπε σε συνέντευξη του ο Διευθυντής της Ακαδημίας του Παναθηναϊκού, Τάκης Φύσσας.
Ο παλαίμαχος άσσος του «τριφυλλιού» μιλώντας στην εφημερίδα «Live Sport» εξήγησε τον σκοπό που έχει η Ακαδημία και το τι προσπαθεί εκείνος να πετύχει μέσα από αυτή, ενώ σημείωσε πως παρόλο που η οικονομική λιτότητα είναι ένα βασικό εμπόδιο η λειτουργία της «πράσινης» Ακαδημίας έχει διατηρηθεί σε υψηλά στάνταρ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Τάκη Φύσσα
Για το αν θέλει να περάσει το πάθος και τη μαχητικότητά του στα παιδιά: «Είναι κάπως διαφορετικό. Εγώ ήμουν έτοιμος παίκτης τότε και είχα έντονη συναισθηματική φόρτιση. Δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε. Η προτεραιότητα της ακαδημίας είναι να εκπαιδεύουμε σωστά τους παίκτες, να έχουν τη σχολική αγωγή τους και να πάρουν ποδοσφαιρικές βάσεις. Επίσης, όταν μιλάμε για ακαδημία, έχουμε τμήματα από Κ10 έως Κ20. Δεν μπορούμε να λειτουργούμε σε κάθε ηλικία το ίδιο. Υπάρχει κοινή συνισταμένη, όπως να απολαμβάνουν τα παιδιά το ποδόσφαιρο, να βελτιώνονται και να αποκτήσουν της αξίες που πρεσβεύει ο Παναθηναϊκός. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για την ακαδημία του Παναθηναϊκού. Σίγουρα μέχρι την ηλικία των 15 τα παιδιά ασχολούνται με το παιχνίδι και έχουν ίση μεταχείριση όσον αφορά τον χρόνο τους. Όσο μεγαλώνουν, αρχίζουν να διαχωρίζονται. Αυτούς που δείχνουν περισσότερα, τους ετοιμάζουμε για την πρώτη ομάδα, γιατί ο στόχος της ακαδημίας είναι να στελεχώσει με όσους περισσότερους παίκτες μπορεί την πρώτη ομάδα».
Για τις αλλαγές που έχει κάνει: «Θα μιλήσω για όσα έκανα και θα κρίνετε εσείς. Γιατί και οι προκάτοχοί μου έβαλαν ένα λιθαράκι τους στο οικοδόμημα της ακαδημίας. Το πρώτο που ένιωσα ότι έπρεπε να κάνω ήταν να εξηγήσω σε όλα τα παιδιά την ιστορία του συλλόγου. Η νοοτροπία μου είναι ότι πρέπει να ξέρουμε πού βρισκόμαστε, χωρίς να πιέζουμε κάποιον με το ζόρι ή να γίνει οπαδός. Δεν έχουμε στόχο να φτιάξουμε οπαδούς, έχουμε παιδιά που ερχόμενα εδώ υποστηρίζουν άλλες ομάδες. Αλλά θέλουν να μάθουν τις αξίες που πρεσβεύει ο σύλλογος. Το δεύτερο ήταν να υιοθετήσουμε ευρωπαϊκά πρότυπα. Όλα τα παιδιά να μπαίνουν στο γυμναστήριο, να δουλεύουν το σώμα τους, να έχουν τον κατάλληλο τρόπο ζωής. Πρέπει να αποκτήσουν την νοοτροπία του σύγχρονου ποδοσφαιριστή, να το κάνουν με μεράκι. Ακόμα μία αλλαγή ήταν ότι αύξησα τους παίκτες των ανταγωνιστικών τμημάτων, γιατί ήταν μικρός και δεν έβγαινε η σεζόν. Ο στόχος μας είναι να φτιάξουμε παίκτες για τον Παναθηναϊκό, αλλά επειδή δε γίνεται να τα καταφέρνουν όλοι, ελπίζουμε όσοι πάνε αλλού, να έχουν πάρει γερές βάσεις».
Για το αν χρειάστηκε ποτέ να παρέμβει επειδή κάποιο παιδί ξεχνά πού βρίσκεται ή εκφράζεται υπέρ άλλης ομάδας: «Είναι μια ωραία ερώτηση. Εμείς εξηγούμε στα παιδιά σε ποιον σύλλογο βρίσκονται, τι έχουν πετύχει άνθρωποι όπως οι Σαραβάκος, Δώνης, Παπαβασιλείου, Φραντζέσκος, τους οποίους βλέπουν καθημερινά τα παιδιά, και θέλουμε να αντιλαμβάνονται το περιβάλλον που ζουν. Σίγουρα, σήμερα με τα social media υπάρχει δύσκολη κατάσταση και συμβουλεύουμε τους παίκτες να αποφεύγουν τις υπερβολές και τις ακρότητες. Τους λέμε να προσέχουν, γιατί θα το βρουν μπροστά τους. Ευτυχώς, δεν έχει χρειαστεί να επέμβω με κάτι ακραίο».
Για το τι θα ήθελε να περάσει και δεν το έχει κάνει: «Είναι πολλά, αλλά δεν είναι εύκολο από οικονομικής άποψης. Έχουμε περάσει δύσκολα στην ακαδημία, αλλά κρατήσαμε ψηλά τη λειτουργία της. Προσπαθούμε να μη δείχνουμε στα παιδιά το πρόβλημα και το έχουμε πετύχει. Θα ήθελα να πηγαίνουμε στο εξωτερικό πιο συχνά ή να ενισχύσουμε το ανθρώπινο δυναμικό. Όμως, προσαρμοζόμαστε σε αυτά που έχουμε. Έχουμε μικρό μπάτζετ, αλλά οι ομάδες μας πρωταγωνιστούν. Πάνε στα Final 4, διεκδικούν τον τίτλο και αυτό πρέπει να ψάχνει ο Παναθηναϊκός, για να δημιουργεί κίνητρα. Για να σε προλάβω, άλλο ο στόχος, άλλο η νίκη. Τα τμήματα πρέπει να ψάχνουν τη διάκριση, αλλά να μην έχουν αυτοσκοπό την νίκη με κάθε κόστος. Αυτό δεν εκφράζει τον Παναθηναϊκό, ο οποίος δεν νικά με άλλους τρόπους. Θα ήθελα να διευκρινίσω κάτι. Επειδή ακούγεται συχνά ότι τα τμήματα του Φύσσα κερδίζουν, εγώ θέλω να πω ότι είναι συνολική προσπάθεια. Όλοι μαζί πετυχαίνουμε. Ο στόχος μας είναι να δώσουμε εμπειρίες στα παιδιά και να μάθουν να νικούν με το σωστό τρόπο. Είναι χαρά μας που για δεύτερη σερί χρονιά συμμετείχαμε στο Final 4 U17. Πέρυσι πήραμε και πρωτάθλημα, αλλά στόχος μας δεν είναι τα τρόπαια. Αυτό που επιζητούμε, είναι να πάρουν εμπειρίες τα παιδιά από τέτοιου είδους διοργανώσεις που έχουν επιπλέον κίνητρο, να αποκτούν μέταλλο και να χτίζουν ποδοσφαιρική προσωπικότητα μέσα από τη συμμετοχή και τον υψηλό ανταγωνισμό. Με τον Νταμπίζα έχουμε καλή σχέση, έχουμε διακριτές αρμοδιότητες, ήμασταν συμπαίκτες στην Εθνική και παίζουμε μαζί σε φιλανθρωπικά παιχνίδια. Δε βλέπουμε ανταγωνιστικά ο ένας τον άλλο, αλλά δουλεύουμε μαζί για να βοηθήσουμε τον Παναθηναϊκό. Ό, τι χρειάζεται η ακαδημία, προσπαθεί να το υλοποιήσει στο πλαίσιο του εφικτού και θέλω να πω ότι δεν έχουμε κανένα παράπονο. Ο Νταμπίζας τρέχει ένα πλάνο για την πρώτη ομάδα που το συμφώνησε με τον ιδιοκτήτη το περασμένο καλοκαίρι. Εγώ ως διευθυντής της ακαδημίας ενημερώθηκα και κάνω αυτό που μου αναλογεί. Δεν έχω λόγο ούτε θα προτείνω παίκτη από μόνος μου. Εγώ αξιολογώ την Κ19, καταθέτω τις εκθέσεις μου και η πρώτη ομάδα αποφασίζει ανάλογα με τις ανάγκες της. Πρώτη ομάδα και ακαδημία έχουν συνεργασία. Η πρώτη ομάδα χρειάζεται να γνωρίζει τα χαρακτηριστικά των παικτών που θα πάρει από εμάς, όπως έγινε με τον Εμμανουηλίδη, ο οποίος πλέον παίζει μόνο στο ανδρικό. Ο σκοπός μας είναι να δουλέψουμε για την πρώτη ομάδα και πάνω σε αυτή τη βάση συνεργαζόμαστε με τον Νίκο Νταμπίζα».
Για το πόσους παίκτες από την Κ19 θα έπρεπε ιδανικά να παίρνει η πρώτη ομάδα: «Φέτος έτυχε να ανέβουν πολλά παιδιά λόγω των συνθηκών που υπήρχαν, αλλά αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει συνέχεια. Ο στόχος είναι η ακαδημία να στέλνει παίκτες στην πρώτη ομάδα, γιατί αν δεν τον έχει, δε λειτουργεί σωστά. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση, γιατί εξαρτάται από την φουρνιά. Άλλες γενιές θα βγάλουν 4-5 παίκτες και άλλες έναν. Η ακαδημία δεν πρέπει να σταματάει και πρέπει να αναζητά παίκτες και εξωτερικά. Έχουμε βελτιώσει το σκάουτινγκ και έχει εντοπίσει περιπτώσεις που θέλουμε να φέρουμε στην ακαδημία».
Για το πώς μπορεί να πείσει ένα παιδί να πάει στον Παναθηναϊκό με μικρότερο μπάτζετ: «Ήταν το πιο σοβαρό πρόβλημα που συνάντησα, ερχόμενος εδώ. Συμφώνησα όταν άρχισε η λιτότητα και ύστερα από λίγο βρέθηκα αντιμέτωπος με πρόταση για συρρίκνωση τμημάτων, αλλά την απέρριψα αμέσως. Αλλιώς, δε θα ήμουν εδώ και ευτυχώς δεν υλοποιήθηκε. Αντίθετα, κάναμε ένα επιπλέον τμήμα. Σίγουρα ήταν δύσκολο να πείσω κυρίως τους γονείς να μας εμπιστευτούν με όσα άκουγα. Έπρεπε να τους πείσουμε ότι δε θα καταστραφούμε και δε θα διαλυθούμε. Όμως, ήρθαν πάρα πολλά παιδιά τα τελευταία 2.5 χρόνια και κερδίσαμε τη μάχη».
Για το αν ήταν επιπλέον επιχείρημα η προώθηση πολλών νέων παικτών στην πρώτη ομάδα το περασμένο καλοκαίρι: «Παρά τις δυσκολίες, έχουμε κρατήσει ανταγωνιστικά τα τμήματα και επαναφέραμε μέρος της αίγλης του Παναθηναϊκού. Οι ομάδες μας είχαν πέντε χρόνια να παίξουν στην τελική φάση και αυτό μας κόστιζε. Την ίδια στιγμή πήγαιναν ομάδες με μικρότερο ειδικό βάρος. Προσπαθήσαμε και το αλλάζουμε. Πλέον, με όλο αυτό που γίνεται, τα παιδιά και οι γονείς βλέπουν ότι ο Παναθηναϊκός στρέφεται στην ακαδημία και θέλουν να έρθουν. Η δουλειά όλων μας διευκολύνεται σημαντικά. Μπορούμε να τους πείσουμε πιο εύκολα, μας αντιμετωπίζουν πιο θετικά. Ασφαλώς, έγκειται και στην νοοτροπία κάθε οικογένειας. Άλλοι γονείς βάζουν μπροστά τα χρήματα ή άλλα κίνητρα. Άλλοι, όπως οι γονείς του Αθανασακόπουλου, μας εμπιστεύτηκαν χωρίς να τους δώσουμε το παραμικρό αντάλλαγμα. Παρά μόνο ότι θα είμαστε δίπλα στο γιο τους».
Για το τι μήνυμα έχει να περάσει στους γονείς: «Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι το παιδί τους θα παίξει στον Παναθηναϊκό ή οπουδήποτε αλλού. Το παιδί θα λάβει την καλύτερη εκπαίδευση, θα πάρει αξίες, θα βελτιωθεί, αλλά δε θα το βάλουμε σε γυάλα, γιατί δυστυχώς δεν είναι έτσι η ζωή. Για να βρίσκεται εδώ ένα παιδί έχει ταλέντο, αλλά υπάρχει ανταγωνισμός και θα χρειαστεί να κάνει θυσίες. Στον Άγια κάθε έξι μήνες υπάρχει αξιολόγηση και όσοι δεν την περνάνε, φεύγουν. Ναι, υπάρχει ο αθλητισμός, αλλά πρέπει να βγάλουμε παίκτες».
Για το αν η ταυτόχρονη λειτουργία της ακαδημίας στο Κορωπί και στην Παιανία δημιουργεί δυσκολίες: «Καθόλου. Η Παιανία είναι παράδεισος, γιατί το Κορωπί έχει μόνο τρία γήπεδα. Έχουμε περισσότερα γήπεδα, με φυσικό και με πλαστικό χόρτο».
Για το ότι δεν έχει ακόμη πετάξει από μέσα του τον αθλητικό διευθυντή: «Ακόμα όχι. Πλέον μπορώ να τα βάλω κάτω και να δω πού έσφαλα. Γενικά νιώθω ότι έχω υποχρέωση στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Θέλω να ανταποδώσω όσα πήρα, είναι ο χαρακτήρας μου. Επίσης, νιώθω την υποχρέωση στον Παναθηναϊκό να τον βοηθήσω με τη δουλειά μου στην ακαδημία. Αναγνωρίζω ότι η προηγούμενη ενασχόλησή μου με τον Παναθηναϊκό δεν ήταν επιτυχημένη. Αλλά, ακόμη και να μην είχα κάνει λάθη, πάλι θα ένιωθα υποχρέωση στον Παναθηναϊκό».
Για το αν θεωρεί ότι το τωρινό του πόστο του ταιριάζει περισσότερο ή θα ήθελε να επανέλθει στην πρώτη ομάδα ως επικεφαλής στο μέλλον ή και στο εξωτερικό: «Μου αρέσει που δουλεύω με τα παιδιά. Είναι αυτό που με γεμίζει. Δεν ξέρω τι θα κάνω στο μέλλον, ίσως να επιστρέψω σε ανάλογο πόσο, αλλά δε θα είναι στον Παναθηναϊκό».
Για το αν σκέφτηκε ποτέ να τα παρατήσει εξαιτίας των δυσκολιών: «Ποτέ. Πέρυσι που είχαμε τις δυσκολίες δε μου πέρασε από το μυαλό. Φέτος έχει μπει το νερό στο αυλάκι και υπάρχει το πρότζεκτ για τη σύνδεση της ακαδημίας με την πρώτη ομάδα. Ήταν αναγκαίο, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Φεύγω από κάπου μόνο όταν νιώθω ότι δεν είμαι αρεστός».
Για το αν θα απέφευγε ένα λάθος που έχει κάνει γυρίζοντας τον χρόνο πίσω: «Ο Παναθηναϊκός περνάει πολύ δύσκολα. Αν σκεφτούμε ποια λάθη μπορούσαμε να αποφύγουμε στις δουλειές μας μπορώ να σου πω πολλά. Καθημερινά βλέπεις ότι έπρεπε να χειριστείς καλύτερα κάποια πράγματα. Το θέμα είναι να μαθαίνεις από τα λάθη σου και να τα βελτιώνεις. Εγώ προσπαθώ να το κάνω».
Για το αν είναι ικανοποιημένος με τη δουλειά στην ακαδημία: «Θεωρώ ότι έχουμε κάνει βήματα προόδου μέσα από τις αντιξοότητες που πέρασε ο σύλλογος. Ξαναδίνουμε στον Παναθηναϊκό την χαμένη του αίγλη, τα τμήματά του πρωταγωνιστούν. Δείχνουμε στα παιδιά ότι είμαστε εδώ και μπορούν να έρθουν, χωρίς να τους τάξουμε λαγούς με πετραχήλια».
Για το αν μιλά με τον Γιάννη Αλαφούζο: «Από τη στιγμή που άρχισε αυτό το πρότζεκτ δεν έχω επαφή με τον Αλαφούζο. Ο τεχνικός διευθυντής ορίζει το πλάνο και δίνει κατευθύνσεις. Τις ανάγκες που έχουμε, τις μεταφέρουμε στον Νταμπίζα κι αυτός επικοινωνεί με τον κύριο Αλαφούζο».
Ο Λουτσιάνο Νέβες έχει αποχωρήσει εδώ και αρκετό καιρό από τον Παναθηναϊκό, ωστόσο ακόμα και σήμερα το καθεστώς με το οποίο αγωνίζεται ως δανεικός στη Φλουμινένσε δεν έχει ξεκαθαρίσει.
Μάλιστα ο Βραζιλιάνος δημοσιογράφος, Μπρούνο Αντράντε με ανάρτησή του έδωσε μία νέα εκδοχή στο ζήτημα, αναφέροντας πως ο πρώην άσσος του «τριφυλλιού» αγωνίζεται με τη μορφή δανεικού στη βραζιλιάνικη ομάδα προερχόμενος από την Λεγανιές και όχι τον Παναθηναϊκό.
«Ο Λουτσιάνο είναι δανεικός από την Λεγανιές, όχι από τον Παναθηναϊκό. Έφυγε από την Ελλάδα λόγω καθυστερήσεων στις πληρωμές και υπέγραψε στους Ισπανούς, γνωρίζοντας ότι θα πάει μετά στην Βραζιλία», έγραψε στο twitter o Αντράντε.
Ο αγώνας του Παναθηναϊκού κόντρα στον Παναιτωλικό για την 30η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκα (5/5, 16:00) θα είναι ο τελευταίος του «τριφυλλιού» για τη φετινή σεζόν, ωστόσο όπως όλα δείχνουν θα είναι ο πρώτος στην Ελλάδα όπου θα χρησιμοποιηθεί το VAR.
Οι διοργανωτές του τελικού Κυπέλλου μεταξύ της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ θέλουν να προσθέσουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία στη διάθεση του διαιτητή και προτού γίνει αυτό το σύστημα Video Assistant Referee (VAR) θα χρησιμοποιηθεί δοκιμαστικά στο ματς του ΟΑΚΑ την τελευταία αγωνιστική της Σούπερ Λίγκα.
Υπεύθυνοι για αυτό θα είναι ξένοι διαιτητές κι αν στο τέλος όλα έχουν πάει καλά, τότε το σύστημα θα βρίσκεται στον τελικό Κυπέλλου.
Η ξιφομάχος του Παναθηναϊκού Δέσποινα Γεωργιάδου συμμετείχε στο παγκόσμιο κύπελλο σπάθης που έγινε στη Σεούλ.
Η «πράσινη» αθλήτρια συμμετείχε μαζί με άλλες 154 στη διοργάνωση καταλαμβάνοντας τελικά την 91η θέση.