Εκτός του μεγάλου τελικού του 34ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κορασίδων, που συνεχίζεται στο κλειστό δημοτικό γυμναστήριο Ραφήνας, έμεινε ο Παναθηναϊκός, καθώς το «τριφύλλι» ηττήθηκε με 60-20 από τον Κρόνο Αγίου Δημητρίου.
Πλέον οι «πράσινες» την Πέμπτη (6/7, 13:30) θα διεκδικήσουν την τρίτη θέση κόντρα στις Εσπερίδες Καλλιθέας.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, μετά το αρχικό 6-4 υπέρ του Παναθηναϊκού, η ομάδα του Αγίου Δημητρίου έκανε σερί 17-1 και πήρε λίγο πριν το τέλος του πρώτου δεκαλέπτου, σημαντικότατο προβάδισμα με 21-7.
Ο Παναθηναϊκός δε σημείωσε πόντο στη δεύτερη περίοδο με αποτέλεσμα το 18-0 του Κρόνου να τελειώσει από το ημίχρονο το ζήτημα για το ποιος θα είναι ο τελικός νικητής. Η διαφορά διευρύνθηκε κι άλλο στην αρχή του τρίτου δεκαλέπτου (48-9) και παρέμεινε κοντά στους 40 πόντους μέχρι το τέλος του αγώνα.
Δεκάλεπτα: 9-23, 9-41, 13-53, 20-60
Παναθηναϊκός (Μαντζιώρης): Κατσούλη 3, Λιάχα 3, Μαντζιώρη 2, Ιωάννου, Μπαμπανίκα, Καμπάκα 6(12ρ.), Δεληστάθη, Κουκουζέλη 4, Ρήγα, Λασκαρίδη, Υφαντοπούλου 2, Τουλούπη.
Κρόνος Αγίου Δημητρίου (Ανδρεοπούλου): Κατσούλη Β. 5(1), Πολυχρονοπούλου 2, Ανδρέου 6, Προδρομίδη 5, Φουστέρη 5(1), Κατσούλη Ε. 5, Παπακώστα 8(2), Ζαφείρη 9(3), Γνεσούλη, Σταθοπούλου 12, Χατζόγλου 3(1), Λερούτσου.
Μιχάλης Μαντζιώρης (προπονητής Παναθηναϊκού): «Θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε την ψυχολογία των αθλητριών μας διότι δεν είναι στο καλύτερο επίπεδο αυτή τη στιγμή. Συνήθως σε αυτά τα παιδιά εκτός από την τακτική μετράει πάρα πολύ η καρδιά και τα ψυχικά αποθέματα που μπορεί να έχει μια ομάδα, αλλά και ατομικά. Θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε αυτό τον τομέα ώστε να σταθούμε αντάξια σε έναν μικρό τελικό».
Δήμητρα Κατσούλη (αθλήτρια Παναθηναϊκού): «Στην αρχή είχαμε ρυθμό αλλά στη συνέχεια κάπου χάσαμε το μυαλό μας και έτσι παρασυρθήκαμε από τον ρυθμό του αντιπάλου. Ήμασταν κουρασμένες. Θα προσπαθήσουμε να ξεκουραστούμε για τον τελευταίο αγώνα και να διεκδικήσουμε τη θέση στα μετάλλια. Θα είναι ένας δύσκολος αγώνας αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε».
Ο Παναθηναϊκός έχει ακόμα πολλές «τρύπες» να κλείσει στο ρόστερ του ενόψει της νέας σεζόν και οι «πράσινοι» δουλεύουν πυρετωδώς για να τα καταφέρουν και να ενισχυθούν με παίκτες που θα ανεβάσουν το αγωνιστικό επίπεδο. Εργκίν Αταμάν και Σάνι Μπετσίροβιτς σκανάρουν συνεχώς τις αγορές, τα δεδομένα των οποίων αλλάζουν συνεχώς, όχι όμως και οι ανάγκες του «τριφυλλιού», που είναι καταγεγραμμένες.
Σε ότι αφορά την ενίσχυση στις θέσεις των γκαρντ, μία από τις περιπτώσεις που έχει ξεχωρίσει ο Παναθηναϊκός είναι αυτή του Τζέριαν Γκραντ, την οποία αποκάλυψαν οι Σέρβοι. Ο 31χρονος γκαρντ θεωρείται μία αξιόπιστη λύση που θα έρχεται από τον πάγκο και θα διευρύνει το ροτέισιον και έτσι ο Εργκίν Αταμάν έχει ανάψει το «πράσινο» φως για να αποκτήσει ο άλλοτε παίκτης του Προμηθέα Πάτρας, κάτι που θεωρείται θέμα χρόνου να συμβεί.
Θυμίζουμε πως τη σεζόν που ολοκληρώθηκε ο Τζέριαν Γκραντ αγωνίστηκε στην Τουρκ Τέλεκομ, την οποία και οδήγησε έως το τελικό του EuroCup. Στη στατιστική του μέτρησε 14,9 πόντους, 3,2 ριμπάουντ, 6,1 ασίστ και 1,3 κοψίματα ανά παιχνίδι με 18,7 βαθμούς στο σύστημα αξιολόγησης. Ο Γκραντ αγωνίζεται κυρίως στη θέση «1», ωστόσο μπορεί να δώσει λύσεις και ως shooting guard.
Από κει και πέρα νέα δεδομένα έχουν προκύψει αναφορικά με τον Ντίνο Μήτογλου. Ο άλλοτε φόργουορντ του «τριφυλλιού» δικαιώθηκε στην προσφυγή που έχει κάνει στο CAS με αποτέλεσμα η τιμωρία που του είχε επιβληθεί λόγω ντόπινγκ να μειωθεί στους 16 μήνες. Αυτό έμπρακτα σημαίνει πως ο 27χρονος άσσος από τις 28/7 θα είναι και πάλι σε θέση να αγωνιστεί.
Όπως ήταν γνωστό, όλο αυτόν τον καιρό ο Παναθηναϊκός παρακολουθούσε την υπόθεση του Μήτογλου και τα δεδομένα φέρνουν και πάλι τη συγκεκριμένη υπόθεση στο «πράσινο» προσκήνιο. Στο «τριφύλλι» θα κινηθούν για την απόκτηση του Έλληνα πάουερ φόργουορντ και πλέον μένει να φανεί εάν θα καταφέρουν να αποσπάσουν την υπογραφή του, αφού υπάρχουν και άλλοι μνηστήρες όπως ο Ολυμπιακός!
Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό αποτελεί και επίσημα ο Ματέους Πονίτκα, τον οποίο το «τριφύλλι» αποχαιρέτησε και ευχαρίστησε μέσω ανάρτησης στα social media.
Έτσι ο Πολωνός άσσος έγινε ο πέμπτος ξένος που αποχωρεί από το «τριφύλλι» μετά τους Αρτούρας Γκουντάιτις, Ντέρικ Ουίλιαμς, Νέιτ Ουόλτερς και Πάρις Λι.
Ο Παναθηναϊκός αναμένεται να πραγματοποιήσει νέες μεταγραφικές προσθήκες για την ενίσχυση του ρόστερ του και ένα από τα ονόματα που βρίσκεται πολύ ψηλά στη λίστα του Εργκίν Αταμάν είναι αυτό του περσινού MVP του EuroCup, Τζέριαν Γκραντ.
Μάλιστα, σύμφωνα με όσα αναφέρει η σερβική ιστοσελίδα «telesport.rs» ο 31χρονος γκαρντ (ύψος 1,93 μ.) είναι κοντά στους «πράσινους». Ωστόσο αυτό που επιβεβαιώνεται από το ρεπορτάζ αυτή τη στιγμή είναι πως ο παίκτης πράγματι ενδιαφέρει αρκετά το «τριφύλλι». Αξίζει να σημειωθεί πως σε περίπτωση που ο Γκραντ αποκτηθεί από τον Παναθηναϊκό, τότε ο παίκτης θα λογίζεται ως η εναλλακτική λύση στα γκαρντ.
Τη σεζόν που ολοκληρώθηκε ο Τζέριαν Γκραντ αγωνίστηκε στην Τουρκ Τέλεκομ, την οποία και οδήγησε έως το τελικό του EuroCup. Στη στατιστική του μέτρησε 14,9 πόντους, 3,2 ριμπάουντ, 6,1 ασίστ και 1,3 κοψίματα ανά παιχνίδι με 18,7 βαθμούς στο σύστημα αξιολόγησης. Ο Γκραντ αγωνίζεται κυρίως στη θέση «1», ωστόσο μπορεί να δώσει λύσεις και ως shooting guard.
Ο παίκτης είναι γνωστός στην Ελλάδα από τη θητεία του στον Προμηθέα Πάτρας (2020-21), ενώ έχει προηγούμενη εμπειρία από την Ευρωλίγκα αγωνιζόμενος στην Αρμάνι Μιλάνο (2021-22).
Στον τρίτο αγώνα για την τρίτη μέρα του 34ου Πανελληνίου Κορασίδων ΟΠΑΠ που συνεχίζεται στο κλειστό δημοτικό γυμναστήριο Ραφήνας, ο Παναθηναϊκός επιβλήθηκε με 39-27 του Πελασγού Μεγαλόπολης και εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στον όμιλό του.
Σε ένα παιχνίδι με μεγάλα ποσοστά αστοχίας και για τις δύο ομάδες ο Πελασγός προηγήθηκε με 3-0 στα πρώτα λεπτά του αγώνα. Ο Παναθηναϊκός πέτυχε το πρώτο του καλάθι με την Υφαντοπούλου στο μέσο του πρώτου δεκαλέπτου. Η ομάδα της Μεγαλόπολης διατήρησε το προβάδισμα στο σκορ μέχρι το τέλος της περιόδου όταν οι «πράσινες» πήραν.. κεφάλι για πρώτη φορά με 6-5 (με την Υφαντοπούλου, 9΄35΄΄).
Οι δύο ομάδες εναλλασσόταν στην πρωτοπορία σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της δεύτερης και της τρίτης περιόδου. Η αντεπίθεση για τον Παναθηναϊκό ξεκίνησε στο 28ο λεπτό, όταν με σερί 9-0 μετέτρεψε το σε βάρος του 19-20, σε 28-20. Ο Πελασγός μείωσε σε 28-24, όμως οι «πράσινες» πήραν διαφορά δέκα πόντων 37-27 με καλάθι της Δεληστάθη (36΄53΄΄) και τελικά έφθασαν «καθαρά» στη νίκη-πρόκριση στα ημιτελικά.
Αύριο (5/7, 18.30) οι «πράσινες» θα αντιμετωπίσουν τον πρωτοπόρο του Β’ Ομίλου, Κρόνο Αγίου Δημητρίου για το εισιτήριο στον τελικό.
Δεκάλεπτα: 6-5, 13-13, 23-20, 39-27
Παναθηναϊκός (Μαντζιώρης): Κατσούλη 8, Λιάχα, Μαντζιώρη 2, Ιωάννου, Μπαμπανίκα 2, Καμπάκα 4(15ρ.), Δεληστάθη 7(1), Κουκουζέλη 2, Ρήγα, Λασκαρίδη, Υφαντοπούλου 14(2), Τουλούπη.
Πελασγός Μεγαλόπολης (Τσατσούλης): Μπουζιάνη, Παπαδοπούλου 11(1), Χάβαρη, Κυριακοπούλου 4, Μιχόλια 2, Μπουντούρη, Στράγκα, Βαρλοκώστα, Λιακοπούλου, Αθανασοπούλου, Φλώρου 6, Λίλη 4.
Γιάννης Τσεμπέρης (βοηθός προπονητή Παναθηναϊκού): «Μας έβαλε δύσκολα η ομάδα του Πελασγού, μια αξιόμαχη ομάδα. Εμείς θέλαμε να κάνουμε και λίγο συντήρηση ενόψει του αυριανού ημιτελικού. Θα πάμε να τα δώσουμε όλα και να διεκδικήσουμε ότι μας αναλογεί. Σίγουρα είναι μια δύσκολη διαδικασία, αλλά μέσα από αυτό τα κορίτσια παίρνουν εμπειρίες για να συνεχίσουν στις νεάνιδες και μετά στο γυναικείο».
Κατερίνα Υφαντοπούλου (αθλήτρια Παναθηναϊκού): «Βγήκαμε δεύτερες στον όμιλο όμως αυτό δεν μας επηρεάζει στην προσπάθειά μας να κατακτήσουμε τον τίτλο. Με τον Κρόνο που θα παίξουμε αύριο θα είναι ένα πολύ δύσκολο ματς αλλά θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε για να διεκδικήσουμε μια από τις δύο πρώτες θέσεις. Θα είναι δύσκολο αλλά θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να τα καταφέρουμε. Συγχαρητήρια και στον Πελασγό».
Ο Ματίας Λεσόρ ήρθε στην Ελλάδα και ξεκίνησε τις ατομικές προπονήσεις στο ΟΑΚΑ, ωστόσο ο Γάλλος σέντερ ξέκλεψε λίγη ώρα και έστειλε το πρώτο του μήνυμα στους φίλους του Παναθηναϊκού.
Χρησιμοποιώντας τα social media του «τριφυλλιού» ο Λεσόρ είπε: «Γεια σας φίλοι του Παναθηναϊκού, είμαι ο Ματίας. Βρίσκομαι εδώ, στο ΟΑΚΑ, το οποίο είναι άδεια τώρα, αλλά ανυπομονώ να το δω γεμάτο με εσάς. Τα λέμε...».
Στην Αθήνα βρίσκεται ο Ματίας Λεσόρ, ο οποίος δεν έχασε την ευκαιρία να επισκεφτεί το κλειστό του ΟΑΚΑ.
Ο Γάλλος σέντερ, θα βρίσκεται στη χώρα μας για λίγες ημέρες και έτσι δε θα αφήσει το χρόνο του να πάει χαμένος, καθώς θα ακολουθήσει ατομικό πρόγραμμα προπονήσεων. Μάλιστα επί τη ευκαιρία ο νέος ψηλός του «τριφυλλιού» φωτογραφήθηκε στο νέο του... σπίτι με τον Παναθηναϊκό να προχωράει στη συνέχεια στη σχετική ανάρτηση.
Αιχμές κατά του Παναθηναϊκού άφησε ο Ντέρικ Ουίλιαμς, λίγες ώρες αφότου ανακοινώθηκε το τέλος της συνεργασίας των δύο πλευρών!
Ο Αμερικανός φόργουορντ άνοιξε διάλογο με φίλο του Ολυμπιακού στο Twitter, ο οποίος του είπε πως έκανε λάθος που το περασμένο καλοκαίρι υπέγραψε στο «τριφύλλι» λόγω χρημάτων. Εκείνος απάντησε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, ωστόσο υπογράμμισε πως εντός της ομάδας υπάρχουν πολλά προβλήματα και αν ο Εργκίν Αταμάν καταφέρει να τα λύσει θα του... βγάλει το καπέλο.
«Δεν ήταν η μεγαλύτερη πρόταση που είχα στα χέρια μου, οπότε αυτό το κομμάτι δεν είναι σωστό. Θα πω πως υπάρχουν τόσα πολλά προβλήματα που νομίζω πως ούτε ο Αταμάν μπορεί να διορθώσει, παρά το γεγονός πως πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους τεχνικούς. Αν τα καταφέρει, θα του βγάλω το καπέλο», έγραψε ο Ουίλιαμς.

Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει να αναδιαμορφώνει το ρόστερ του για τη νέα σεζόν και μετά τις πρώτες προσθαφαιρέσεις στο έμψυχο δυναμικό, οι «πράσινοι» ετοιμάζονται για τις επόμενες κινήσεις τους.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Εργκίν Ατάμαν, ο οποίος επέστρεψε στην Αθήνα από τις διακοπές του στη Σαρδηνία, είχε συνάντηση με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
Στη συνάντηση οι δύο άνδρες συζήτησαν μεταξύ άλλων και για τα μεταγραφικά ζητήματα του «τριφυλλιού», δίνοντας έμφαση στους παίκτες που έχουν βάλει στο στόχαστρο για να ενισχυθούν περαιτέρω. Θυμίζουμε πως ο Παναθηναϊκός έχει αποκτήσει τους Βιλντόζα, Λεσόρ, Κώστα Αντετοκούνμπο και Μωραΐτη ενώ έχει αποχαιρετήσει τους Λι, Γκουντάιτις, Γουόλτερς και Ουίλιαμς.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι «πράσινοι» έχουν βάλει στο στόχαστρο παίκτες, τα ονόματα των οποίων δεν έχουν έλθει στο προσκήνιο και πλέον αναμένονται οι εξελίξεις τις επόμενες μέρες.
Οι Κορασίδες του Παναθηναϊκού γνώρισαν την πρώτη τους ήττα από τον Άρη με 53-45 στη δεύτερη μέρα του 34ου Πανελληνίου πρωταθλήματος στη Ραφήνα.
Οι «πράσινες» ξεκίνησαν καλύτερα και προηγήθηκαν 7-1 με σουτ της Κατσούλη (3΄22΄΄). Ο Άρης μείωσε στο καλάθι (11-9) με την Τόλιου (7΄35΄΄) και ισοφάρισε σε 13-13 με την Μπαλτζή, ύστερα από κλέψιμο της Μπαλτζή.
Στα μέσα της δεύτερης περιόδου ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε και πάλι με έξι πόντους (22-16), όμως ο Άρης με άμεσο σερί 8-0 πήρε για πρώτη φορά προβάδισμα με 24-22.
Οι δύο ομάδες εναλλασσόταν στην πρωτοπορία με την έναρξη της τρίτης περιόδου ενώ στην υπόλοιπη διάρκειά της ο Άρης είχε ένα μικρό προβάδισμα.
Στην αρχή του τελευταίου δεκαλέπτου, η ομάδα της Θεσσαλονίκης πέρασε με 39-33 ύστερα από βολή της Μπαλτζή, ενώ λίγο αργότερα έγινε το 43-35, από την ίδια παίκτρια. Ο Παναθηναϊκός μείωσε σε 44-40 με την Κατσούλη (36΄28΄΄), όμως η Τόλιου με γκολ-φάουλ και η Μπαλτζή με σουτ έκαναν σερί 5-0 που ήταν αρκετό για τη νίκη.
Δεκάλεπτα: 13-16, 24-24, 36-33, 53-45
Άρης (Τσαμπούρη): Μπαλτζή 21(11ρ.), Καραμανλή, Ασλανίδου 5(1), Κοτζαμπάση, Γιάνταη 8, Τριανταφύλλου 2, Νεράντζη 4, Τόλιου 13(11ρ.).
Παναθηναϊκός (Μαντζιώρης): Κατσούλη 22(1), Λιάχα, Μαντζιώρη 11, Ιωάννου, Μπαμπανίκα, Καμπάκα 2(13ρ.), Δεληστάθη 7(1), Κουκουζέλη 2, Υφαντοπούλου 1.
Μιχάλης Μαντζιώρης (προπονητής Παναθηναϊκού): «Νομίζω ήταν καθαρά θέμα συγκέντρωσης, ένα πολύ κλειστό παιχνίδι, που λειτούργησαν καθαρά οι άμυνες. Στα πολύ κρίσιμα σημεία έδειξε πολύ καλή αυτοσυγκέντρωση η ομάδα του Άρη. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα κάθε παιχνίδι είναι ένα μάθημα για να βελτιωνόμαστε πάνω στα λάθη που κάνουμε. Υγεία να έχουν όλα τα κορίτσια. Έκανα τις παρατηρήσεις μου χθες, δεν θέλω να γίνω γραφικός, αλλά δεν είναι συνθήκες αγώνα».
Δήμητρα Κατσούλη (αθλήτρια Παναθηναϊκού): «Ήταν ένα πολύ δυνατό παιχνίδι. Από ένα σημείο και μετά μας βγήκε η κούραση. Έχουμε μπροστά μας και άλλα παιχνίδια και πιστεύω ότι θα πάμε καλύτερα. Ενδεχομένως να συναντήσουμε ξανά τον Άρη στον τουρνουά. Είναι μια πολύ δυνατή εμπειρία που βρισκόμαστε εδώ και μας βοηθάει να γίνουμε καλύτερες».