Η ομάδα του Παναθηναϊκού του 1971 που έφτασε μέχρι και τον τελικό του Γουέμπλεϊ ήταν η επίσημη καλεσμένη της εκπομπής «Τα χρόνια της Αθωότητας», που προβάλλεται από τη συχνότητα της ΕΡΤ.

Σε ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα για τη μοναδική ελληνική ομάδα που έχει καταφέρει να αγωνιστεί στον τελικό της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης, του Κυπέλλου Πρωταθλητριών που μετέπειτα ονομάστηκε σε Champions League, οι περισσότεροι από τους «πράσινους» εκείνης της ομάδας έδωσαν το παρών.

Η εκπομπή πήγε πίσω στο χρόνο και καταπιάστηκε για πολλά και διάφορα θέματα όπως για παράδειγμα τα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, το δίδυμο Δομάζου-Αντωνιάδη, τον μεγάλο Άγιαξ του Γιόχαν Κρόιφ, το ιστορικό γκολ του Αριστείδη Καμάρα με τον Ερυθρό Αστέρα, την ηχηρή αντίδραση του αξεπέραστου Φέρεντς Πούσκας προς την ΟΥΕΦΑ για την τιμωρία των Δομάζου-Ελευθεράκη, την «σφαγή» του Λίνεμαϊερ στο πρώτο παιχνίδι κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα και την χειρότερη εμφάνιση στην καριέρα του Τάκη Οικονομόπουλου και άλλα πολλά από την απίστευτη ευρωπαϊκή πορεία του Παναθηναϊκού εκείνη τη σεζόν.

Κορυφαίο όμως στιγμιότυπο αποτελεί εκείνο με τους πρωταγωνιστές να τραγουδούν 51 χρόνια μετά μέσα στην ιστορική έδρα του Παναθηναϊκού τον ύμνο της ομάδας.

Δείτε αποσπάσματα από την εκπομπή:

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram