Τη νέα εμφάνιση με την οποία θα αγωνίζεται τη σεζόν 2021-22 παρουσίασε ο Παναθηναϊκός πριν το τζάμπολ του αγώνα κόντρα στην Παρτιζάν στο πλαίσιο του 3ου τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Η νέα εμφάνιση των νταμπλούχων χαρακτηρίζεται από ένα μεγάλο τριφύλλι που εκτείνεται από το σημείο του στήθους έως και τη μέση και συνδυάζεται με πράσινο σορτσάκι. Από την άλλη οι «πράσινοι» σύστησαν στο κοινό και τη νέα μασκότ της ομάδας, τον Green Kong, ο οποίος έκανε την πρώτη του εμφάνιση μαγνητίζοντας τα βλέμματα.
Δείτε τον Green Kong
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Με την ενδεκάδα την οποία παρατάχθηκε στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης θα αγωνιστεί και τη 2η αγωνιστική ενάντια στον ΠΑΣ Γιάννινα εκτός έδρας, ο Παναθηναϊκός.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς δε θέλησε να προχωρήσει σε κάποια αλλαγή και εμπιστεύτηκε εκ νέου τους ίδιους έντεκα.
Ως εκ τούτου το «τριφύλλι» θα παραταχθεί σε σχηματισμό 4-2-3-1 και η ενδεκάδα θα αποτελείται από τον Διούδη στο τέρμα, δεξιά στην άμυνα τον Κώτσιρα, αριστερά τον Χουάνκαρ και στο κέντρο τους Βέλεθ και Σάρλια. Οι Μαουρίσιο και Πέρεθ θα είναι στον άξονα, ενώ την τριάδα πίσω από τον προωθημένο Καρλίτος θα αποτελέσουν οι Κανταλαπιέδρα στα δεξιά, Βιτάλ αριστερά και ο Λούντκβιστ στο κέντρο.
Με τον Νεμάνια Νέντοβιτς να βρίσκεται στη 12άδα,όπως και τον Ντάριλ Μέικον, θα παραταχθεί ο Παναθηναϊκός απέναντι στην Παρτιζάν στον δεύτερο αγώνα του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος». Από την άλλη εκτός έχει μείνει ο Λευτέρης Μαντζούκας, αλλά και ο νεαρός Αβδάλλας.
Η 12άδα του Παναθηναϊκού: Μείκον, Πέρι, Παπαγιάννης, Μποχωρίδης, Καββαδάς, Παπαπέτρου, Κασελάκης, Ουάιτ, Φλόιντ, Νέντοβιτς, Έβανς, Σαντ Ρος.
Η 12άδα της Παρτιζάν: Κούρουκς, Πάντερ, Λεντέι, Ζάγκορατς, Αβράμοβιτς, Κοπρίβιτσα, Ντάνγκουμπιτς, Στεφάνοβιτς, Μίλετιτς, Μουρ, Τριφούνοβιτς, Μαντάρ.
Δύσκολη αλλά σημαντική νίκη πήρε η ομάδα Κ19 του Παναθηναϊκού η οποία, καθώς οι «πράσινοι» πέρασαν νικηφόρα από την έδρα του Αρη με 2-3 στο Δημοτικό γήπεδο Πυλαίας «Α. Καραμπουρνιώτης» στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής.
Το «τριφύλλι» βρέθηκε πίσω στο σκορ καθώς οι «κίτρινοι» προηγήθηκαν με τον Τζίμα στο 31′, ενώ στο 20′ έχασαν πέναλτι με τον Τσιπούρα καθώς απέκρουσε ο Λίλο Κλίντμαν. Το ημίχρονο έκλεισε στο 0-1 αλλά στη συνέχεια η ομάδα του Βαγγέλη Σάμιου, ανασυντάχθηκε και γύρισε το ματς κάνοντας την ανατροπή.
Στο 60′ ο Μπιλάλ ισοφάρισε (1-1) με εκτέλεση πέναλτι, ενώ στο 62′ ο Προδρομίτης με κεφαλιά έδωσε το προβάδισμα στο «τριφύλλι» που μετέτρεψε το 1-0 σε 1-2. Ακολούθησαν πολλές ευκαιρίες κι ένα δοκάρι για τους Πράσινους που κυριάρχησαν στο γήπεδο και θα μπορούσαν να έχουν τελειώσει πιο εύκολα το παιχνίδι. Ωστόσο, κόντρα στη ροή του αγώνα ο Άρης ισοφάρισε στο 80′ με τον Μαρμαρίδη.
Και πάλι όμως οι Νέοι του Παναθηναϊκού έβγαλαν αντίδραση καθώς δεν είχαν πει την τελευταία λέξη τους. Πίεσαν για το νικητήριο γκολ το οποίο πέτυχαν στο 90′ με ωραίο συνδυασμό. Ο Κυριόπουλος έβγαλε εξαιρετική κάθετη προς τον Μπιλάλ, ο οποίος εκτέλεσε για το τελικό 2-3 εν μέσω έντονων πανηγυρισμών για μια σπουδαία επικράτηση απέναντι σε μια ομάδα που είχε αρχίσει το πρωτάθλημα με δύο σερί νίκες.
Άρης: Τρίγκατζης, Τσιάτσιος, Μαρμαρίδης, Καραμανλής, Βακουφτσής, Σαλιάρης, Πάγιος, Ρ. Σγουρός (60’ Γιαννακού), Τζίμας (73’ Χατζηϊωάννου), Τσιπούρας (73’ Βασιλείου), Παναγίδης (60’ Τσέρα, 85’ Η. Σγουρός).
Παναθηναϊκός: Κλίντμαν, Τσεβάς, Παυλάκης, Χαχούλης (46′ Καρνέσης), Προδρομίτης, Κωστόπουλος (60′ Πορφυρόπουλος), Συμεωνίδης, Κυριόπουλος (89′ Θ. Νταμπίζας), Βολάκης (46′ Φρόκου), Καλός (85′ Τόρρα), Μπιλάλ.
Την πρώτη εμφάνιση μπροστά στο κοινό του θα πραγματοποιήσει απόψε ο Παναθηναϊκός, που θα έρθει αντιμέτωπος με την Παρτιζάν του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στην πρώτη ημέρα διεξαγωγής του 3ου τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Το «τριφύλλι» που βρίσκεται σε περίοδο προετοιμασίας, όπως και οι υπόλοιπες ομάδες άλλωστε, μετά από περίπου 1,5 χρόνο θα υποδεχτεί και πάλι στο ΟΑΚΑ τους φιλάθλους του, οι οποίοι εξάντλησαν τα 8.000 εισιτήρια που δόθηκαν στην κυκλοφορία, λόγω των περιοριστικών μέτρων για την πανδημία!
Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Δημήτρης Πρίφτης θα έχει τη δυνατότητα και πάλι να δει την πρόοδο αλλά και τα προβλήματα που υπάρχουν στην ομάδα του, έχοντας για πρώτη φορά όλους τους παίκτες στη διάθεσή του. Ο Ντάριλ Μέικον ξεπέρασε το διάστρεμμα στον αστράγαλό του και θα είναι παρών, ενώ μένει να φανεί εάν θα δούμε στη δράση και τον Νεμάνια Νέντοβιτς που δεν έχει αγωνιστεί καθόλου έως τώρα στα φιλικά που έχουν δώσει οι νταμπλούχοι Ελλάδος.
Την αυλαία του 3ου τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» θα ανοίξει το παιχνίδι ανάμεσα στην Ουλμ, του Γιάκα Λάκοβιτς και την πρωταθλήτρια Ευρώπης, Εφές Αναντολού.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του 3ου τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος»:
Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου
17.00: Αναντολού Εφές – Ουλμ (ΕΡΤ 3)
20.00: Παναθηναϊκός – Παρτιζάν (ΕΡΤ 2)
Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου
17.00: Μικρός Τελικός (ΕΡΤ 3)
20.00: Τελικός (ΕΡΤ 2)
Στη «μάχη» της 2ης αγωνιστικής της Super League 1 μπαίνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον ΠΑΣ Γιάννινα (20:30, Novasports Prime) με στόχο να κάνει το 2/2 στο πρωτάθλημα.
Οι «πράσινοι» μετά τη θετική εικόνα που παρουσίασαν στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος ενάντια στον Απόλλωνα Σμύρνης, θέλουν να αποδείξουν πως αυτό δεν ήταν κάτι τυχαίο και να συνεχίσουν νικηφόρα, παραμένοντας παράλληλα στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.
Σε ότι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς έχει να αντιμετωπίσει τις γνωστές απουσίες. Οι Δημήτρης Κουρμπέλης, Μπαρτ Σένκεφελντ και Γιώργος Σιδεράς δεν είναι σε θέση να αγωνιστούν, ενώ εκτός αποστολής έμειναν και οι Γιάννης Μπουζούκης και Γενί Ενγκμπακοτό.
Σε ότι αφορά την αρχική ενδεκάδα, ο Σέρβoς τεχνικός προσανατολίζεται σε αλλαγές, κάνοντας σκέψεις να ξεκινήσει βασικούς τους Αχιλλέα Πούγγουρα και Τάσο Χατζηγιοβάνη.
Ως εκ τούτου η πιθανή ενδεκάδα του «τριφυλλιού» σε σχηματισμό 4-2-3-1 θα αποτελείται από τον Διούδη στο τέρμα, δεξιά στην άμυνα τον Κώτσιρα, αριστερά τον Χουάνκαρ και στο κέντρο τους Βέλεθ και Πούγγουρα. Οι Μαουρίσιο και Πέρεθ θα είναι στον άξονα, ενώ την τριάδα πίσω από τον προωθημένο Καρλίτος θα αποτελέσουν οι Χατζηγιοβάνης στα δεξιά, Βιτάλ αριστερά και ο Λούντκβιστ στο κέντρο.
Διαιτητής για το σημερινό παιχνίδι ορίστηκε ο Γιάννης Παπαδόπουλος. Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει για βοηθούς τους Μεϊντάνα και Χριστάκογλου, 4ος θα είναι ο Γρατσάνης, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Τζήλος και Καραντώνης.
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τη βαθμολογία της Super League 1
Τη νίκη με σκορ 3-0 κόντρα στον ΠΑΟΚ πήρε η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού στο δεύτερο χρονικά ημιτελικό του τουρνουά «Λεωνίδεια 2021».
Οι «πράσινες» είχαν αρκετά καλή και στα τρία σετ που παιχτήκαν με αποτέλεσμα να πάρουν την πρόκριση για τον τελικό εκεί όπου αύριο (18/9, 18:30) θα κοντραριστούν με το Μαρκόπουλο, που στον άλλον ημιτελικό επικράτησε της Λαμίας με 3-1 σετ.
Σε ότι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, στο πρώτο σετ, οι «πράσινες» μπήκαν δυνατά και προηγήθηκαν με 8-3 και στη συνέχεια 16-9. Οι «ασπρόμαυρες» προσπάθησαν να επιστρέψουν, ωστόσο ο Παναθηναϊκός με 25-17 έκανε το 1-0.
Ίδια ήταν η εικόνα και στην αρχή του δεύτερου σετ, εκεί όπου η ομάδα του Αποστόλη Οικονόμου προηγήθηκε και πάλι με 8-3. Ωστόσο στη συνέχεια ο ΠΑΟΚ πίεσε με τα σερβίς της Φιντόν, με αποτέλεσμα να «ψαλιδίσει» την διαφορά, στο 16-14. Ωστόσο οι καλές επιλογές σε εκείνο το σημείο επέστρεψαν για το «τριφύλλι» με αποτέλεσμα να πάει στο 21-17 και μετέπειτα στο 25-22, διαμορφώνοντας το 2-0.
Στο τρίτο σετ, οι «ασπρόμαυρες» μπήκαν με διάθεση να παραμείνουν στο παιχνίδι, παίρνοντας διαφορά μέχρι τα μέσα με 13-16. Ο Παναθηναϊκός όμως αντεπιτέθηκε και πήρε το σετ στις λεπτομέρειες με 25-23, γράφοντας το τελικό 3-0.
Η διακύμανση:
1ο σετ: 8-3, 16-9, 21-14, 25-17
2ο σετ: 8-3, 16-14, 21-17, 25-22
3ο σετ: 5-8, 13-16, 20-21, 25-23
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ (Απόστολος Οικονόμου): Χαντάβα, Γκρότες, Κωνσταντίνου, Μεταξά, Χατζηευστρατιάδου, Παπαφωτίου, Ρόγκα, Ξηντάρα, Καραγκούνη, Παπαστεργίου, Κωνσταντέλου,
ΠΑΟΚ (Τάκης Φλώρος): Ξανθοπούλου, Πολυνοπούλου, Παπαδοπούλου, Ηλιοπούλου, Καλαντάτζε, Μερτέκη, Κλέπκου, Κυπαρίσση2, Κογιάρ, Φιντόν, Τσιόγκα, Μεροδουλάκη.
Ο τεχνικός της Εφές Αναντολού, Εργκίν Αταμάν στην συνέντευξη Τύπου του 3ου τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στάθηκε στο πόσο κοντά ήταν ο Παύλος Γιαννακόπουλος στην ομάδα, εκφράζοντας στο σεβασμό του για τα όσα έκανε ο ιστορικός ηγέτης του «τριφυλλιού» για το μπάσκετ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Τούρκος τεχνικός της Εφές:
«Θέλω να ευχαριστήσω τον Παναθηναϊκό για την πρόσκληση σε αυτό το πολύ σημαντικό τουρνουά. Νιώθουμε τιμή που είμαστε εδώ. Προσωπικά θυμάμαι τον Παύλο Γιαννακόπουλο στις θρυλικές εποχές του Παναθηναϊκού.
Είναι ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο στην ιστορία αυτής της ομάδας, ήταν πάντα ενθουσιασμένος με την ομάδα του, είχε πάντα έντονα συναισθήματα και ήταν πάντα κοντά στον Παναθηναϊκό. Ο Παύλος ήταν πάντα μπροστά. Νιώθουμε ύψιστο σεβασμό για όσα έκανε αυτός ο άνθρωπος για το μπάσκετ.
Είμαι υπερήφανος για τους παίκτες μου και ό,τι πέτυχαν πέρσι. Έπαιξαν εξαιρετικό μπάσκετ, όχι μόνο πέρσι που κατέκτησαν την Ευρωλίγκα αλλά και την προηγούμενη που η χρονιά διεκόπη. Θα παίξουμε με τον ίδιο τρόπο.
Πέρυσι κερδίσαμε όμως μας έλειψαν τα γεμάτα γήπεδα. Φέτος θα παίξουμε σαν πρωταθλητές Ευρώπης, ελπίζω με κόσμο στα γήπεδα και θα είναι συναρπαστικό για εμάς γνωρίζοντας πως οι άλλες ομάδες θα μας κυνηγούν. Ο Ζέλικο το έκανε 9 φορές, θα προσπαθήσω να το κάνω δεύτερη».
Ο Γιάκα Λάκοβιτς βρέθηκε στην συνέντευξη Τύπου για το 3ο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», με τον νυν τεχνικό την Ουλμ και άλλοτε παίκτη του Παναθηναϊκού να δηλώνει μεταξύ άλλων τυχερός που αποτέλεσε μέλος του «τριφυλλιού», ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους «πράσινους» για την πρόσκληση στο τουρνουά.
Αναλυτικά όσα είπε
«Εκ μέρους της Ουλμ, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Παναθηναϊκό και τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο που είμαστε εδώ μαζί με τρεις ιστορικές ομάδες. Είναι τιμή για εμάς που συμμετέχουμε σε αυτό το τουρνουά. Το πιο σημαντικό είναι να τιμήσουμε τον κύριο Παύλο, τον θρυλικό πρόεδρο που έφερε μαζί με την οικογένειά του στην κορυφή του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Ήμουν τυχερός που ήμουν μέλος αυτής της ομάδας κι ένιωσα τη ζεστασιά και την αγάπη του κυρίου Παύλου. Ήταν ένας από τους λόγους που ο Παναθηναϊκός είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα κλαμπ στο παγκόσμιο μπάσκετ. Για αυτόν, ο Παναθηναϊκός δεν ήταν δουλειά αλλά οικογένεια. Ένιωθε πως όλοι ήμασταν οικογένειά του. Αυτό ήταν το πιο χαρακτηριστικό. Έδειχνε αγάπη για όλους, ήταν κοντά στους πάντες».
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στο ΟΑΚΑ, αυτή τη φορά ως προπονητής της Παρτιζάν, και μίλησε στην συνέντευξη Τύπου του 3ου τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», τόσο για τον Παύλο Γιαννακόπουλο, όσο και τον Ντούσαν Ίβκοβιτς, που έφυγε από τη ζωή.
Αναλυτικά όσα είπε ο Σέρβος τεχνικός της Παρτιζάν:
«Καλησπέρα. Θέλω να ευχαριστήσω τον Παναθηναϊκό που μας κάλεσε. Για τους νέους παίκτες της ομάδας μου θα είναι μία μεγάλη ευκαιρία να δώσουν δύο σημαντικά παιχνίδια απέναντι σε ομάδες που όχι μόνο έχουν ευρωπαϊκούς τίτλους, αλλά βρίσκονται και στο κορυφαίο επίπεδο. Προσωπικά είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Οι περισσότεροι γνωρίζετε την προσωπική σχέση που είχα με τον Παύλο Γιαννακόπουλο. Είναι ο άνθρωπος που δεν θα ξεχάσω ποτέ τα όσα έκανε για μένα και για την ομάδα. Όχι μόνο μπασκετικά, αλλά σε όλες τις πτυχές της ζωής μου. Θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη που μας προσκάλεσε για να τον τιμήσουμε».
Για το τι δεν θα ξεχάσει από τον Παύλο Γιαννακόπουλο: «Είναι κάτι το οποίο έχω πει πάρα πολλές φορές. Ήταν ένας άνθρωπος που πάντα προσπαθούσε να είναι δίπλα μας. Ήταν πολλά παραπάνω από πρόεδρος και τα 13 χρόνια που ήμουν εδώ αυτό ένιωθα. Δεν είχαμε σχέση προπονητή-προέδρου. Άκουγα ό,τι με συμβούλευε και προσπαθούσε να συμβουλεύει όποιον είχε κάποιο θέμα στον σύλλογο. Ήταν κοντά μας κάθε βράδυ, ήταν κοντά σε όλους τους εργαζομένους».
Για το αν μπορούν να αναπληρωθούν απώλειες όπως αυτές των Ντούσαν Ίβκοβιτς και Παύλου Γιαννακόπουλου: «Ναι σίγουρα. Αν χάνεις τέτοιους ανθρώπους πρέπει να βλέπεις την αντίδραση του κόσμου και το αντίκτυπο που έχουν αυτές οι απώλειες. Καταλαβαίνεις ότι όλοι μιλάνε εδώ στην Ελλάδα για τον χαμό του κουμπάρου μου Ντούντα και παλαιότερα για τον κ. Γιαννακόπουλο. Θα μου λείπουν για όλη μου τη ζωή».