ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Κοντά στον Φερέλ ο Παναθηναϊκός (vids)

ΜΠΑΣΚΕΤ Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 20:30

Σε προχωρημένες συζητήσεις για να κάνει δικό του τον Γιόγκι Φερέλ είναι ο Παναθηναϊκός, ο οποίος όπως όλα δείχνουν βρήκε τον πλέι μέικερ που έψαχνε στο πρόσωπο του Αμερικανού γκαρντ.

Οι «πράσινοι» οι οποίοι ενδιαφέρονταν εδώ και αρκετό καιρό για τον παίκτη, δεν παράτησαν την υπόθεσή του παρά τις μεγάλες οικονομικές απαιτήσεις που είχε για τα δεδομένα του «τριφυλλιού» ο Φερέλ. Ωστόσο εκείνος εν τέλει έκανε πίσω, έριξε πολύ τις απαιτήσεις του και πλέον οι δύο πλευρές είναι κοντά σε συμφωνία.

Ο 28χρονος πλέι μέικερ έχει αγωνιστεί μεταξύ άλλων στους Μπρούκλιν Νετς, τους Ντάλας Μάβερικς, τους Σακραμέντο Κινγκς, τους Κλίβελαντ Καβαλίερς και τους Λος Άντζελες Κλίπερς έχοντας μεγάλη εμπειρία από το ΝΒΑ. Στην κορυφαία σεζόν της καριέρας του με τους Ντάλας είχε  11,3 πόντους και 4,3 ασίστ ανά ματς.

Οριστική συμφωνία αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει, ωστόσο μέσα στις επόμενες ώρες δεν αποκλείεται να υπάρξουν εξελίξεις.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κύπελλο: Μαθαίνει τον αντίπαλό του στις 14/10 ο Παναθηναϊκός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 18:58

Τον πρώτο του αντίπαλό για τον θεσμό του Κυπέλλου θα μάθει την προσεχή Πέμπτη (14/10) ο Παναθηναϊκός, καθώς οι ομάδες της Super League 1 θα μπουν στην κλήρωση. Όπως επίσημα ανακοίνωσε η ομοσπονδία η κλήρωση θα γίνει στις 11:30.  

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η κλήρωση της 5ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος 2021-22 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14/10/21 στις 11:30 στα γραφεία της Ε.Π.Ο. χωρίς παρουσία κοινού και εκπροσώπων ΜΜΕ, για την προστασία όλων από τη διασπορά του Covid-19. Η κλήρωση θα μεταδοθεί μέσω live streaming από το επίσημο site της Ομοσπονδίας».

Μετά από κλήρωση δημιουργούνται δώδεκα (12) ζευγάρια. Οι αγώνες είναι μονοί. Γηπεδούχος ομάδα είναι η ομάδα που κληρώνεται πρώτη. Σε περίπτωση που κληρωθεί ως γηπεδούχος ομάδα ανώτερης κατηγορίας τότε ο αγώνας θα διεξαχθεί στην έδρα της ομάδας που ανήκει στην κατώτερη κατηγορία.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Στα «πράσινα» η Γκριμπόφσκα

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 17:50

Τις τέσσερις έφτασαν οι μεταγραφές της γυναικείας ομάδας πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού, αφού το «τριφύλλι» μετά τις  Σάντρα Πέργκελ, Σαμπίνα Σουρζάν και ΆναΤοφάντ, ανακοίνωσε και την απόκτηση της 32χρονης Πολωνής, Καταρζίνα Γκριμπόφσκα. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Καταρζίνα Γκριμπόφσκα για το γυναικείο τμήμα επιτραπέζιας αντισφαίρισης, για την αγωνιστική σεζόν 2021-2022.

Σε μια κίνηση που δυναμώνει κατά πολύ το ρόστερ της γυναικείας ομάδας πινγκ πονγκ προχώρησε η διοίκηση του «τριφυλλιού».

Ο Παναθηναϊκός συμφώνησε με την 32χρονη Πολωνή, Καταρζίνα Γκριμπόφσκα και ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο για τη νέα χρονιά.

Πρόκειται για μια αξιόλογη αθλήτρια που συμμετείχε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 και του 2016 με την Εθνική ομάδα της χώρας της.

Σημαντικότερες στιγμές της ήταν το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2014 όταν κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο ομαδικό καθώς  και το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2018 που πήρε το χάλκινο μετάλλιο στο ατομικό.

Σε δήλωση της η Γκριμπόφσκα τόνισε: «Στη χώρα μου γνωρίζουμε πολύ καλά τον Παναθηναϊκό και σίγουρα όταν μου γνωστοποιήθηκε το ενδιαφέρον του Συλλόγου ήμουν εξαρχής θετική. Εύχομαι να έχουμε μια χρονιά με υγεία και  γεμάτη αγώνες».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Στο «τριφύλλι» η Τοφάντ!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 17:38

Τριπλό μεταγραφικό «χτύπημα» πραγματοποίησε ο Παναθηναϊκός, αναφορικά με την ομάδα πινγκ πονγκ των γυναικών, καθώς μετά την Σάντρα Πέργκελ και την Σαμπίνα Σουρζάν, προχώρησε στην απόκτηση και της Σλοβένας, Άνα Τοφάντ.   

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Άνα Τοφάντ για το γυναικείο τμήμα επιτραπέζιας αντισφαίρισης, για την αγωνιστική σεζόν 2021-2022.

Αξιόλογη  μεταγραφική κίνηση για τον Παναθηναϊκό καθώς έντυσε στα «πράσινα» την Σλοβένα Άνα Τοφάντ.

Το «τριφύλλι» δυναμώνει ακόμα περισσότερο με την ένταξη της 22χρονης αθλήτριας η οποία βρίσκεται στο νούμερο 245 στον κόσμο. Καλύτερη της θέση ήταν τον Νοέμβριο του 2019 που βρέθηκε στο νούμερο 237.

Έχει συμμετοχές σε σημαντικές διοργανώσεις και χαρακτηριστικό είναι ότι είναι στέλεχος της Εθνικής ομάδας της χώρας της με παρουσίες στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα.

Σε δήλωση της στο www.pao1908.com η Τοφάντ επισήμανε: «Αναμφίβολα είναι μεγάλη η τιμή να αγωνίζεσαι στην ομάδα του Παναθηναϊκού. Ανυπομονώ να παίξω με τα πράσινα χρώματα και σίγουρα είναι μεγάλη πρόκληση για όλα τα κορίτσια που θα αγωνιστούμε στον Σύλλογο τη φετινή χρονιά».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ζιλμπέρτο Σίλβα: «Μου φέρθηκαν καλά στον Παναθηναϊκό»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 17:16

Ο Ζιλμπέρτο Σίλβα παραχώρησε μία μεγάλη συνέντευξη στην ιστοσελίδα «Goal.com» μιλώντας κυρίως για την πορεία του στην Άρσεναλ.

Ωστόσο ο άλλοτε αρχηγός της Εθνικής Βραζιλίας δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα τρία χρόνια όπου αποτέλεσε παίκτης του Παναθηναϊκού. Μάλιστα ο παλαίμαχος αμυντικός μέσος μίλησε με κολακευτικά λόγια για τους «πράσινους».

«Όταν έφυγα από την Άρσεναλ, είχα έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο. Ίσως θα έπρεπε να είχα μείνει γιατί μετά από αυτό ο Φλαμινί έφυγε ελεύθερος και είδα ότι η Άρσεναλ πάσχιζε να βρει άλλον παίκτη σε αυτή τη θέση. Είχα όμως τους λόγους μου να φύγω και ήμουν τόσο χαρούμενος όταν μετακόμισα στην Ελλάδα, οπότε ήμουν εντάξει με την αλλαγή που έκανα. Έμεινα τρία χρόνια στον Παναθηναϊκό, ήμουν πολύ χαρούμενος εκεί και οι οπαδοί μου φέρθηκαν καλά. Πέρασα καλά, στο ποδόσφαιρο, με την οικογένεια και τον τρόπο ζωής», είπε ο Βραζιλιάνος σταρ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Στον Παναθηναϊκό η Σουρζάν

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 16:59

Η γυναικεία ομάδα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού έχει βάλει πλώρη για μεγάλα πράγματα και στο πλαίσιο αυτό το «τριφύλλι» προχώρησε στην απόκτηση της 21χρονης Σέρβας, Σαμπίνα Σουρζάν για την αγωνιστική σεζόν 2021-2022.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Σαμπίνα Σουρζάν για το γυναικείο τμήμα επιτραπέζιας αντισφαίρισης, για την αγωνιστική σεζόν 2021-2022.

Σε μια ακόμα σημαντική προσθήκη προχώρησε η γυναικεία ομάδα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού καθώς έντυσε στα πράσινα και την 21χρονη Σέρβα, Σαμπίνα Σουρζάν.

Πρόκειται για μια αξιόλογη αθλήτρια με το μέλλον να διαγράφεται λαμπρό μπροστά της ενώ αυτή τη στιγμή  βρίσκεται στο Νο134 στον κόσμο ενώ τον Αύγουστο του 2019 είχε φτάσει στο νούμερο 117.

Παρά το νεαρό της ηλικίας της έχει συμμετοχές σε σημαντικές διοργανώσεις όπως το Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα και το Τσάμπιονς Λιγκ.

Σε δήλωση της στο www.pao1908.com η Σουρζάν επισήμανε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που θα αγωνιστώ σε μια τόσο γνωστή ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός. Ελπίζω τόσο εγώ όσο και οι συμπαίκτριες μου να κάνουμε το καλύτερο δυνατό ώστε να ανέβει ακόμα περισσότερο η ομάδα και στο συγκεκριμένο σπορ».

Ανακοίνωσε Πέργκελ ο Παναθηναϊκός

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 16:22

Την απόκτηση της Σάντρα Πέργκελ ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, με την παίκτρια από την Ουγγαρία να ενισχύσει την γυναικεία ομάδα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού για την αγωνιστική σεζόν 2021-2022.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Σάντρα Πέργκελ για το γυναικείο τμήμα επιτραπέζιας αντισφαίρισης την αγωνιστική σεζόν 2021-2022.

Μια ακόμα πολύ σημαντική προσθήκη για τη γυναικεία ομάδα πινγκ πονγκ του «τριφυλλιού» καθώς ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό της την Ουγγαρέζα Σάντρα Πέργκελ, χάρη στη συνδρομή της καμπάνιας «Σύλλογος πιο Μεγάλος».

Η 33χρονη αθλήτρια έχει πλούσιο βιογραφικό και αναμένεται να βοηθήσει τον ΠΑΟ να εκπληρώσει τους στόχους του. Συμμετείχε στους πρόσφατους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Τόκιο καταλαμβάνοντας την 9η θέση στο ατομικό αλλά και στο ομαδικό.

Έχει μεγάλες επιτυχίες στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα καθώς το έχει κατακτήσει το 2007 με την Εθνική Ουγγαρίας. Παράλληλα πήρε το χάλκινο μετάλλιο στην ίδια διοργάνωση το 2011 και το 2019 ενώ παράλληλα είχε πάρει το χάλκινο μετάλλιο στο διπλό στο Πανευρωπαϊκό του 2019.

Σε δήλωση της στο www.pao1908.com η Πέργκελ τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που εντάσσομαι στην οικογένεια του Παναθηναϊκού, μια ομάδα που είναι γνωστή σε όλη την Ευρώπη σε διαφορετικά αθλήματα. Ελπίζω να έχουμε μια χρονιά με υγεία και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τον Σύλλογο».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Το «πράσινο» αγωνιστικό πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 12:49

Τα τμήματα του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού κινούνται και πάλι σε φουλ αγωνιστικούς ρυθμούς με το πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου να είναι ιδιαιτέρως πλούσιο.

Ουσιαστικά η αγωνιστική δράση για τον σύλλογο ξεκινάει από σήμερα, καθώς η ανδρική ομάδα βόλεϋ αγωνίζεται στο τουρνουά του ΟΦΗ στο Ηράκλειο και στις 5μ.μ. στο Βαρδινογιάννειο, όπου θα αντιμετωπίσει τον Μίλωνα.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου:

Σάββατο 9 Οκτωβρίου

11:00 3ο Γυμνάσιο Υμηττού, Αμύντας-Παναθηναϊκός, φιλικό μπάσκετ γεν. 2009 (Α)

13:00 Ελευσίνα. Πανελλήνιο πρωτάθλημα σκοποβολής ΑμεΑ και από πλευράς ΠΑΟ συμμετέχουν οι Μπούτης, Αθανασόπουλος, Τσαουσίδης, Βλαστάρας, Κοντογιάννης, Κανέλλος και Σπαθής.

14:00 Μύκονος, ΑΟ Μυκόνου-Παναθηναϊκός, φιλικός αγώνας ποδοσφαίρου γυναικών

15:45 Κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Ιωνικός, μπάσκετ φιλικό γεν. 2007 (Α)

16:00 Γουδή, Παναθηναϊκός-ΝΟ Χίου, 2η αγωνιστική πόλο

17:30 κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Άρης Πετρούπολης, Παίδες 2006-07 Γ΄ ΕΣΚΑ

19:00 Volley League Γυναικών: ΑΟ Ηλυσιακός - Παναθηναϊκός ΑΟ, 1η αγωνιστική

19:00 Κλ. Γήπεδο Ιλίου, Ένωση Ιλίου-Παναθηναϊκός, Κορασίδες ΕΣΚΑ

19:00 Πάτρα, Παμπελοποννησιακό Στάδιο, Ελλάδα-Αυστρία, προκριματικά Πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος με τη συμμετοχή της Νταρζάνου από πλευράς ΠΑΟ

19:30 Βαρδινογιάννειο,Ηράκλειο, ΟΦΗ-Παναθηναϊκός, Τουρνουά βόλεϊ ανδρών

21:00 Υμηττός, Αμύντας-Παναθηναϊκός. Β Φάση Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ γυναικών

Κυριακή 10 Οκτωβρίου

09:00 Φλώρινα. ΑΕΚ-Παναθηναϊκός Πανελλήνιο πρωτάθλημα πινγκ πονγκ γυναικών 2η αγωνιστική

09:30 Ελευσίνα. Πανελλήνιο πρωτάθλημα σκοποβολής ΑμεΑ και από πλευράς ΠΑΟ συμμετέχει ο Τάσος Μπούτης.

11:30 Φλώρινα. Σάρισες Φλώρινας-Παναθηναϊκός Πανελλήνιο πρωτάθλημα πινγκ πονγκ γυναικών 3η αγωνιστική

15:00 5ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Ίωνες-Παναθηναϊκός, Κορίτσια Κ18 (3) ΕΣΠΑΑΑ

16:00 Βαρδινογιάννειο-Ηράκλειο, Παναθηναϊκός-Φοίνικας Σύρου, τουρνουά βόλεϊ ανδρών

17:00 γήπεδο Μυρακτής, Νέοι Βύρωνος-Παναθηναϊκός, Αγόρια Κ18 ΕΣΠΑΑΑ

19:00 κλ.«Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Απόλλων Αγίου Δημητρίου , Κορίτσια Κ20 ΕΣΠΑΑΑ

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Η πρώτη ελληνική σημαία της ελευθερίας υψώθηκε στη Λεωφόρο

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 11:56

Συνυφασμένη με τη δράση του Παναθηναϊκού στα χρόνια της γερμανικής κατοχής στην Ελλάδα είναι η 8η Οκτωβρίου, καθώς σαν σήμερα το 1944 στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας υψώθηκε για πρώτη φορά η ελληνική σημαία από τον τότε διευθυντή του ιστορικού γηπέδου, Αντώνη Βρεττό.  

Αναλυτικά όσα αναφέρει ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός

Μια σπουδαία ημερομηνία είναι καταγεγραμμένη σαν σήμερα στο πράσινο ημερολόγιο το 1944, καθώς αποδεικνύει την ενεργή δράση του Παναθηναϊκού Α.Ο. στα χρόνια της κατοχής αλλά και η μετέπειτα ιστορία του Συλλόγου είναι συνυφασμένη σε δράσεις κατά του ναζισμού.

Αναλυτικότερα στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας υψώθηκε για πρώτη φορά η ελληνική σημαία σφραγίζοντας με τον  καλύτερο τρόπο το γεγονός, ότι η έδρα του «τριφυλλιού» αποτελούσε έναν ζωντανό πυρήνα αντίστασης σε όλη τη διάρκειας της κατοχής.

Ο διευθυντής του γηπέδου της Λεωφόρου Αντώνης Βρεττός ύψωσε στον πιο ψηλό ιστό του γηπέδου τη «γαλανόλευκη»  και αμέσως οι φυλακισμένοι στα κολαστήρια του Αβέρωφ ξέσπασαν σε φωνές ενθουσιασμούς, ενώ οι Γερμανοί βρίσκονταν ακόμα στην Αθήνα. Για την ακρίβεια ο Βρεττός έδωσε τη σημαία στους ποδοσφαιριστές Διονύση Δεστούνη και Νίκο Σίμο και υπό τους ήχους σαλπιγγών προχώρησαν στην ανέγερση σημαίας.

Μάλιστα η τελετή επαναλήφθηκε και το απόγευμα ενώ χιλιάδες Αθηναίοι δάκρυζαν από συγκίνηση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αντώνης Βρεττός έστειλε επιστολή στον Δήμαρχο Αθηναίων Άγγελο Γεωργαντά στην οποία ανέφερε «Κύριε δήμαρχε , λαμβάνω τη τιμή να σας γνωστοποιήσω ότι υπό την ιδιότητα μου ως διευθυντού του Γυμναστηρίου του Παναθηναϊκού Α.Ο. ύψωσα εν αυτώ σήμερον 8 Οκτωβρίου  1944 και ώραν 7ην π.μ. την ελληνικήν σημαίαν με βαθύτατη συγκίνηση. Σας αναφέρω τα ανωτέρω , με συγκίνησιν την οποίαν επαυξάνει το γεγονός ότι δια πρώτη φοράν υψούται η ελληνική σημαία εις τη περιοχήν της κυρίως πρωτευούσης».

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα αποδυτήρια του γηπέδου βρήκαν απάγκιο και απανέμι τα παιδιά του Εμπιρείκιου ασύλου και του αναμορφωτικού ιδρύματος Σύρου. Μάλιστα τα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού  χρησιμοποιήθηκαν και για την Παρασκευή παιδικών συσσιτίων.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μέικον: «Πρέπει να μείνουμε ταπεινοί»

ΜΠΑΣΚΕΤ Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 00:16

Μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Φενέρμπαχτσε, ο Ντάριλ Μέικον στάθηκε στην αυτοπεποίθηση που κέρδισαν οι «πράσινοι» και αναφέρθηκε στην ατμόσφαιρα του ΟΑΚΑ.

Αναλυτικά όσα είπε ο Αμερικανός γκαρντ:

«Αισθάνομαι καταπληκτικά. Δεν νομίζω ότι έχω ζήσει μια τέτοια ατμόσφαιρα. Αυτή είναι η πρώτη φορά σε όλη μου τη ζωή. Νομίζω ότι το χρειαζόμασταν, ενισχύουμε την αυτοπεποίθησή μας και μαζευόμαστε περισσότερο. Πρέπει να μείνουμε ταπεινοί, να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να βασιστούμε σε αυτό. Μακάρι να μπορούσα να είχα ονειρευτεί αυτήν την ατμόσφαιρα, ήταν τρελό. Αυτοί είναι οι καλύτεροι οπαδοί που έχω δει ποτέ ήταν τρελό, ήταν εξωπραγματικό απόψε».

«Η ενέργεια έπαιξε σημαντικό ρόλο και μας βοήθησε ο κόσμος σ’ αυτό. Παίξαμε επιθετικά στην άμυνα και μαζί με την επίθεση ήταν τα σημεία κλειδιά του παιχνιδιού. Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και με βοηθούν οι συμπαίκτες μου σ’ αυτό, μου λένε να συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω. Έβλεπα βίντεο για το πως ήταν γεμάτο το ΟΑΚΑ. Ο κόσμος είναι εξαιρετικός και μας έδωσε ενέργεια». 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram