ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Έκτος ο Μπούτης στην Ελλάδα

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2021 14:22

Μετά την τέταρτη θέση στο τουφέκι R4 ο σκοπευτής του Παναθηναϊκού, Τάσος Μπούτης πέρασε στον τελικό του μεικτού τουφεκιού πρηνηδόν καταλαμβάνοντας την έκτη θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ΑμεΑ που ολοκληρώθηκε στην Ελευσίνα.

Ο Μπούτης έκανε δυναμική εμφάνιση και σήμερα αποδεικνύοντας ότι βρίσκεται ανάμεσα  στους κορυφαίους σκοπευτές ΑμεΑ στην Ελλάδα.

Κατέλαβε την τιμητική έκτη θέση σε έναν απαιτητικό τελικό και  έφτασε μέχρι και 621 το σκορ του. Από κει και πέρα το μεγάλο διάστημα αγωνιστικής απραξίας από τον Covid φάνηκε ότι έπαιξε τον ρόλο του ωστόσο παρόλα αυτά ο αθλητής του Παναθηναϊκού είχε γενικά καλά πλασαρίσματα και δείχνει ανοδική πορεία.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανακοίνωσε Φέρελ ο Παναθηναϊκός

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2021 14:13

Παίκτης του Παναθηναϊκού είναι και επίσημα ο Γιόγκι Φερέλ, καθώς η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την απόκτηση του Αμερικανού γκαρντ μέχρι το τέλος της σεζόν 2021-2022.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει την απόκτηση του Γιόγκι Φερέλ μέχρι το τέλος της σεζόν 2021-2022.

O Φερέλ γεννήθηκε στις 9 Μάϊου του 1993 στην Indiana των ΗΠΑ, έχει ύψος 1.83μ. και αγωνίζεται στη θέση «1».

Φοίτησε στο Park Tudor High School και στην τελευταία του σεζόν εκεί είχε 18.5 πόντους, 3.1 ριμπάουντ και 6.6 ασίστ ανά αγώνα. Στα κολεγιακά του χρόνια έπαιξε με την ομάδα του Indiana University και στη σεζόν της αποφοίτησής του είχε 17.3 πόντους, 5.6 ασίστ και 3.8 ριμπάουντ ανά ματς.

Από το 2016, όταν και ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα μέχρι και τη σεζόν 2020-2021, αγωνίστηκε στο NBA. Σε 259 ματς στο κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη με τις φανέλες των Brooklyn Nets, Dallas Mavericks, Sacramento Kings, Cleveland Cavaliers και Los Angeles Clippers, είχε κατά μέσο όρο 7.7 πόντους, 2.3 ασίστ και 2.1 ριμπάουντ, σουτάροντας με 42% εντός παιδιάς και με 37% στα τρίποντα.

Επίσης, είχε παρουσία και στο πρωτάθλημα της D-League με τους Long Island Nets και Salt Lake City Stars.

Η πιο παραγωγική του χρονιά στο ΝΒΑ ήταν η πρώτη του με τους Dallas Mavericks (2016-2017) όπου μέτρησε 11.3 πόντους, 4.3 ασίστ και 2.8 ριμπάουντ κατά μέσο όρο σε 36 ματς. Την επόμενη σεζόν αγωνίστηκε σε 82 ματς, εκ των οποίων στα 21 ήταν βασικός και είχε 10.2 πόντους, 3 ριμπάουντ και 2.5 ασίστ.

Το ρεκόρ του στο NBA είναι οι 32 πόντοι με 9/11 τρίποντα, που είχε στις 3/2/2017 ως παίκτης των Dallas Mavericks κόντρα στους Portland Trail Blazers!

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Νίκη για Κορασίδες, το πάλεψαν οι Παίδες

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2021 12:44

Οι παίδες του Παναθηναϊκού (γεν.2006-07) έδωσαν τη μάχη τους κόντρα στον Άρη Πετρούπολης για την Γ΄ Κατηγορία ΕΣΚΑ, γνωρίζοντας την ήττα, ενώ με νίκη ξεκίνησαν οι Κορασίδες.

Ο Παναθηναϊκός  αναμετρήθηκε στα πλαίσια της 3ης αγωνιστικής του 15ου ομίλου με την ομάδα από τη Δυτική Αττική και τελικά λύγισε με 42-67. Αναλυτικά τα δεκάλεπτα του αγώνα: 4-17,16-45,32-59,42-67.

Στον αντίποδα οι Κορασίδες του «τριφυλλιού» νίκησαν στον πρώτο τους αγώνα την ΑΕ Ιλίου άνετα με 26-77.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Άνετη νίκη με ΑΕΚ και μήνυμα για τις γυναικοκτονίες

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2021 12:33

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε τους αγώνες της η γυναικεία ομάδα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού στη Φλώρινα. Το «τριφύλλι» επιβλήθηκε 3-0 της ΑΕΚ στο πρώτο του παιχνίδι και ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις του.

Αξιοσημείωτη πάντως ήταν και η ενέργεια των «πρασίνων» όπου ανήρτησαν πανό που έγραφε: «Καμιά γυναίκα μόνη, καμιά γυναίκα λιγότερη» με σαφή αναφορά φυσικά στις γυναικοκτονίες που έχουν σημειωθεί το τελευταίο διάστημα.

Προς τιμή της, μάλιστα έσπευσε να φωτογραφηθεί μαζί με τις «πράσινες» και το συγκεκριμένο πανό και η ομάδα, Σάρισες Φλώρινας.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του «τριφυλλιού» κόντρα στην ΑΕΚ

Σουρζάν-Τσαπτσινού 3-0 (11-7,11-8,11-3)

Τόλιου-Γερασιμάτου 3-0 (11-5, 12-10, 11-9)

Τέρπου-Κοβσεπιάν 3-1 (11-8, 11-8, 8-11, 11-4)

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Υπέγραψε στον Παναθηναϊκό ο Φερέλ

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2021 12:20

Παίκτης του Παναθηναϊκού είναι ο Γιόγκι Φερέλ ο οποίος υπέγραψε το συμβόλαιό του με το «τριφύλλι» και πλέον αναμένεται να ανακοινωθεί από τους «πράσινους».

Οι «πράσινοι» οι οποίοι ενδιαφέρονταν εδώ και αρκετό καιρό για τον παίκτη, δεν παράτησαν την υπόθεσή του παρά τις μεγάλες οικονομικές απαιτήσεις που είχε για τα δεδομένα του «τριφυλλιού» ο Φερέλ. Ωστόσο εκείνος εν τέλει έκανε πίσω, έριξε πολύ τις απαιτήσεις του και πλέον οι δύο πλευρές έδωσαν οριστικά τα χέρια με τον Αμερικανό γκαρντ να βάζει την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο.

Ο 28χρονος πλέι μέικερ έχει αγωνιστεί μεταξύ άλλων στους Μπρούκλιν Νετς, τους Ντάλας Μάβερικς, τους Σακραμέντο Κινγκς, τους Κλίβελαντ Καβαλίερς και τους Λος Άντζελες Κλίπερς έχοντας μεγάλη εμπειρία από το ΝΒΑ. Στην κορυφαία σεζόν της καριέρας του με τους Ντάλας είχε  11,3 πόντους και 4,3 ασίστ ανά ματς.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Οικονόμου: «Δεν μου άρεσε η εικόνα μας στο τρίτο σετ»

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2021 09:46

Ο προπονητής της γυναικείας ομάδας βόλεϋ του Παναθηναϊκού μίλησε για τη νίκη της πρεμιέρας κόντρα στον Ηλυσιακό, τονίζοντας την ικανοποίηση του για την απόδοσή του «τριφυλλιού» στα δύο πρώτα σετ, όχι όμως και στο τρίτο.

Αναλυτικά όσα είπε ο Απόστολος Οικονόμου:

«Καταρχάς, επειδή είναι και έναρξη του πρωταθλήματος να ευχηθούμε καλή σεζόν σε όλες τις ομάδες που συμμετέχουμε σε ένα εντυπωσιακό πρωτάθλημα. Μακάρι να δούμε πολύ όμορφα ματς και στο τέλος η καλύτερη ομάδα να πάρει τον τίτλο. Μια από τις ομάδες που θα το διεκδικήσουν θέλω να πιστεύω ότι θα είμαστε κι εμείς.

Δεν μπορώ να βγάλω βάσιμα συμπεράσματα γιατί ο Ηλυσιακός έχει άλλους στόχους από εμάς. Μου άρεσε η εικόνα μας στα δύο πρώτα σετ. Στο τρίτο σετ χρησιμοποίησα κι άλλες αθλήτριες. Δεν είμαι ικανοποιημένος από την εικόνα αυτού του σετ ωστόσο είμαστε εδώ για να βελτιώσουμε την εικόνα μας».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Λαζαρίδης: «Η ομάδα έδωσε το 100% - Θέλουμε μαζί μας τους φιλάθλους μας»

ΠΟΛΟ Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2021 09:22

Ικανοποιημένος από τη νίκη επί του ΝΟ Χίου και την προσπάθεια που κατέβαλαν οι παίκτες του έμεινε ο Μιχάλης Λαζαρίδης, με τον Έλληνα τεχνικό της ομάδας πόλο του Παναθηναϊκού σε δηλώσεις του να αναφέρεται και στην επιστροφή του κόσμου στις εξέδρες.  

Ο προπονητής του «τριφυλλιού» μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη είπε:

«Η πρεμιέρα έχει άγχος, έχει πίεση. Η ομάδα έδωσε το 100%, τα παιδιά πάλεψαν πάρα πολύ. Το παιχνίδι με τον Υδραϊκό αναβλήθηκε οπότε ήταν το πρώτο ματς πρωταθλήματος για μας. Είναι καλό για την ψυχολογία μας, να πιστέψουμε περισσότερο στους εαυτούς μας, στην ομάδα. Το πρωτάθλημα όμως έχει πολύ δρόμο και πολλές αγωνιστικές. Θέλω να ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε συγκεντρωμένοι, σοβαροί και θα πετύχουμε το στόχο μας.

Χαίρομαι που είχε κόσμο το κολυμβητήριο. Ήρθαν οι φίλαθλοι και έφτιαξαν μια ωραία ατμόσφαιρα. Τους χρειαζόμαστε και τους θέλουμε σε κάθε ματς μαζί μας. Αλλά και η διοίκηση ήταν εδώ, ο Πρόεδρος, ο Αντιπρόεδρος, όλοι ήταν εδώ και στήριξαν το τμήμα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Επιτυχημένο τεστ με ΟΦΗ για τους «πράσινους»

ΒΟΛΕΥ Σάββατο, 09 Οκτωβρίου 2021 22:49

Ένα ακόμα τεστ πέρασε επιτυχημένα η ομάδα βόλεϋ ανδρών του Παναθηναϊκού που επιβλήθηκε του ΟΦΗ με 3-0 σετ σε φιλικό παιχνίδι στο πλαίσιο του φιλανθρωπικού τουρνουά που διοργανώνει η ομάδα της Κρήτης για να στηρίξει το Δημοτικό Σχολείο Θραψανού, το οποίο επλήγη από τον καταστροφικό σεισμό.

Οι «πράσινοι» σε ένα ακόμα παιχνίδι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν διάφορα σχήματα και να μοιράσουν το χρόνο συμμετοχής σε όλους τους παίκτες.

Πέραν από το πρώτο σετ, όπου η ομάδα της Κρήτης εμφανίστηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστική και έστειλε το σετ στην παράταση για να επικρατήσει ο Παναθηναϊκός με 25-27, στα άλλα δύο σετ το «τριφύλλι» είχε τα λύσεις κατακτώντας αμφότερα με 19-25.

Το «τριφύλλι» θα αντιμετωπίσει αύριο (10/10) στις 16:00 τον Φοίνικα Σύρου στην τελευταία μέρα του τουρνουά.  

Τα σετ: 0-3 (25-27, 19-25, 19-25)

Παναθηναϊκός (Ανδρεόπουλος): Σερεμέτης, Γκαράς, Συναδινός, Ρουσόπουλος, Πρωτοψάλτης, Γιάκομπσεν, Μπάσης, Μάρκου, Ρανγκέλ, Ανδρεόπουλος, Ράπτης, Βαν Ντεν Ντρις, Στάλεκαρ, Αραμπόπουλος.

ΟΦΗ (Δεληκώστας): Στεφανίδης, Γιαννόπουλος, Deweesy, Αρπάγιου, Δαρίδης, Βαιόπουλος , Τσέλιος , Βάργκας , Τζουγκαράκης , Σαλταφερίδης .

Δείτε ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ εδώ

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρόκριση στο… χαλαρό

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Σάββατο, 09 Οκτωβρίου 2021 22:34

Την πρόκριση για την επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ πήρε η γυναικεία ομάδα του Παναθηναϊκού, η οποία επιβλήθηκε άνετα του Αμύντα με 43-75.

Η διαφορά της μίας κατηγορίας που χώριζε τις δύο ομάδες έχριζε απόλυτο φαβορί για τη νίκη το «τριφύλλι» και αυτό επιβεβαιώθηκε πλήρως στο παρκέ. Σε ένα αγώνα που δεν σηκώνει αναλύσεις οι «πράσινες» μπήκαν από νωρίς δυνατά στο ματς πήραν πολύ γρήγορα μία διαφορά 20 πόντων και μετέτρεψαν τον αγώνα σε υγιεινό περίπατο.

Η Τσάτιστι Ριντ πέτυχε 23 πόντους και μάζεψε 7 ριμπάουντ. Στους 12 πόντους η Έμα Στακ, ενώ 8 είχε η Χολμς. Μοίρασε το χρόνο σε όλες τις παίκτριες που είχε στη διάθεσή της η Ελένη Καπογιάννη. Βραβεύτηκαν από τον Αμύντα πριν την έναρξη του αγώνα οι Λύμουρα και Χατζηνικολάου, με την πρώτη να αγωνίζεται για λίγα λεπτά και τη δεύτερη καθόλου.  

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Λύμουρα, Σταχ, Χολμς, Ριντ και Γρηγοροπούλου Οι «πράσινες» από τα πρώτα λεπτά της πρώτης περιόδου «χτύπησαν» κάτω από το καλάθι με τις Γρηγοροπούλου και Ριντ και με όμορφες συνεργασίες έφτασαν στο 4-13 μετά από τέσσερα λεπτά αγώνα. Το «τριφύλλι» ήταν άστοχο από την περιφέρεια, αλλά από τη μία η καλή άμυνα και από την άλλη η διαφορά ποιότητας με τον Αμύντα δεν το δυσκόλεψε να φτάσει στο 4-21 και να ολοκληρώσει την πρώτη περίοδο στο +20 (4-24).

Ο Παναθηναϊκός συνέχιζε χωρίς κόπο να διατηρεί μία μεγάλη διαφορά (6-30 στο 13’) τη στιγμή που η Ελένη Καπογιάννη είχε ξεκινήσει το ροτέισιον, «κοιτώντας» βαθιά στον πάγκο της. Το 10-44 ενώ απέμεναν 3:30 για το ημίχρονο έδειχνε ξεκάθαρα την εικόνα του αγώνα. Από εκείνο το σημείο και έπειτα το «τριφύλλι» χαλάρωσε με αποτέλεσμα ο Αμύντας να βρει κάποιους εύκολους πόντους και να μειώσει τη διαφορά μέχρι την ανάπαυλα διαμορφώνοντας το 19-44.

Στην τρίτη περίοδο το «τριφύλλι» διατήρησε τη διαφορά στους 30 πόντους (22-52 στο 24’), ενώ ο ρυθμός του αγώνα ήταν μειωμένος σε σχέση με αυτό που ξεκίνησαν οι «πράσινες» στον αγώνα. Το ροτέισιον από πλευράς Παναθηναϊκού συνεχίστηκε. Ο Αμύντας από την πλευρά του δεν μπορούσε να κάνει κάτι περισσότερο από αυτό που έκανε και κάπως έτσι το τρίτο δεκάλεπτο έκλεισε με τα φιλοξενούμενες να προηγούνται με 34-65 και ουσιαστικά να έχουν καθαρίσει τη νίκη και την πρόκριση.

Η τέταρτη περίοδος είχε διαδικαστικό χαρακτήρα. Ο Αμύντας εφάρμοσε μία άμυνα ζώνης για να κλείσει τη ρακέτα στις «πράσινες» και να τις οδηγήσει στο μακρινό σουτ, κίνηση η οποία απέδωσε, βοηθώντας τις γηπεδούχες να μειώσουν σε 41-68, ενώ απέμεναν 3:29 για το τέλος του αγώνα. Αυτό βεβαίως λίγο ενόχλησε τον Παναθηναϊκό που εν τέλει έφτασε στη νίκη με σκορ 43-75.

Τα δεκάλεπτα: 4-24, 19-44, 34-65, 43-75

Αμύντας (Δρακάκη): Αθανασούλια 2, Βαρβιτσιώνη, Καραδήμου, Κλείτσα 10, Μαζαράκη, Μαργώνη 7, Ντάνου Α. 4, Ντάνου Γ. 16, Πολιτοπούλου 4, Σιδηροπούλου, Τσαχιρίδη, Πατσιώτη.

Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Λύμουρα, Ριντ 23(1), Χόλμς 8 (2), Γρηγοροπούλου 9, Μπουντούρη 8, Μυλωνάκη, Σταμάτη 5 (1), Ζιάκα 4, Παλάσκα 2, Βιντσιλαίου 2, Κωτούλα 2, Σταχ 12 (3).

Δείτε ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ εδώ

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ο αγώνας: Αμύντας - Παναθηναϊκός (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Σάββατο, 09 Οκτωβρίου 2021 20:44

Η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού πήρε εύκολα την πρόκρισή στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας, επικρατώντας εκτός έδρας του Αμύντα με 43-75.

Δείτε ολόκληρο τον αγώνα

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram