ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Τα «πράσινα πιστόλια» στόχευσαν στον 1.624ο τίτλο!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021 17:01

Με «πράσινο» χρώμα βάφτηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα στο ομαδικό στο πιστόλι στάνταρντ, καθώς το τμήμα σκοποβολής του Παναθηναϊκού κατέκτησε την πρώτη θέση και χάρισε στο «τριφύλλι» τον υπ’ αριθμόν 1.624ο τίτλο του.

Παράλληλα, αυτός ήταν ο 163ος τίτλος που έφερε η σκοποβολή στον σύλλογο και αποτελεί μια σταθερή… δεξαμενή τίτλων για τον Παναθηναϊκό.

Η σκοποβολή είναι το 4ο τμήμα σε πλήθος επίσημων τίτλων στον Παναθηναϊκό μετά τον στίβο, την ποδηλασία και το ποδόσφαιρο, αποτελώντας πάντα μια ισχυρή σταθερά.

Οι «λεβέντες με καρδιά» που έφτασαν στην κατάκτηση του τίτλου ήταν οι Γιάννης Καμπούρης, Δημήτρης Κατσίρης και Άρης Σαλταγιάννης, ενώ ο Γιάννης Καμπούρης ήταν πρώτος και στο ομαδικό.

Ήταν η 4η φορά που ο Παναθηναϊκός κατέκτησε τον τίτλο στο ομαδικό στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα πιστολιού στάνταρ έπειτα από το 1982, το 1985 και το 2017.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρεμιέρα με το «δεξί» για τους άνδρες του πινγκ πονγκ (vid)

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021 15:51

Το τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού ξεκίνησε με το δεξί τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις στον όμιλο της Α1 που συμμετέχει, καθώς επικράτησε του Ρεθύμνου με 3-2.

Το «τριφύλλι» είχε την ουσία στο ΣΕΦ στον πρώτο του αγώνα και πήρε αυτό ακριβώς που ήθελε, τη νίκη, κόντρα στο αξιόμαχο φέτος Ρέθυμνο.

Οι «πράσινοι» παρατάχθηκαν με τους Κώστα Κωνσταντινόπουλο, Κράτσεφ και Κορδούτη και κατάφεραν να φέρουν εις πέρας τη δουλειά που έπρεπε να κάνουν απέναντι σε μια ομάδα που αναμένεται να βρίσκεται στην πρώτη τετράδα του ομίλου και εν συνεχεία στα πλέι οφ.

Ο Κωνσταντινόπουλος έκανε μια χρήσιμη νίκη, ο Κορδούτης τα κατάφερε στα δύσκολα και ο Κράτσεφ ήταν ψύχραιμος όταν κρίθηκε η νίκη.

Αναλυτικά οι αγώνες:

Κ.Κωνσταντινόπουλος-Αντωνιάδης 3-0  (11-9, 11-8, 11-6)

Κράτσεφ-Πρόβοστ 2-3 (5-11, 8-11, 11-7, 11-8, 4-11)

Κορδούτης-Ιβάνοφ 3-1 (11-8, 13-11, 7-11, 11-5)

Κ.Κωνσταντινόπουλος-Πρόβοστ 1-3 (15-17, 11-9, 7-11, 7-11)

Κράτσεφ-Αντωνιάδης 3-0 (11-8, 11-5, 11-5)

Δείτε τους αγώνες του Παναθηναϊκού μετά το 2:37:24 στο βίντεο

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κ15: Πλήρωσε τα λάθη του και ηττήθηκε το «τριφύλλι»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021 15:41

Εντός έδρας ήττα με σκορ 2-3 γνώρισε στο «Γ. Καλαφάτης» η ομάδα Κ15 του Παναθηναϊκού από τον ΠΑΟΚ, αφού το «τριφύλλι» πλήρωσε με… γκολ τα λάθη του σε τρεις περιπτώσεις, που έφεραν τα ισάριθμα τέρματα του «δικεφάλου».  

Ο Παναθηναϊκός δημιούργησε την πρώτη μεγάλη ευκαιρία στο ματς αλλά ο Σώκος στο 23′ νικήθηκε σε τετ α τετ απ’ τον τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ. Στο επόμενο λεπτό όμως ο Δικέφαλος άνοιξε το σκορ (0-1) με εκτέλεση πέναλτι του Ελευθεριάδη.

Οι παίκτες του «τριφυλλιού» έβγαλαν αντίδραση κι αφού είχαν δοκάρι στο 26′ έπειτα από θαυμάσια ενέργεια του Τρίκατζη και απόκρουση του τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ, βρήκαν το γκολ της ισοφάρισης. Στο 36′ ο Χατζάρας πάσαρε προς τον Τρίκατζη, ο οποίος με εξαιρετικό σουτ πέτυχε το 1-1.

Οι «πράσινοι» έκαναν μέσα σε λίγα λεπτά την ολική ανατροπή καθώς στο 42′ και πάλι ο Τρίκατζης με εκπληκτικό σουτ στο «Γ» έγραψε το 2-1.  Μάλιστα, ο Παναθηναϊκός αμέσως μετά (στο 44′) είχε κι άλλη μεγάλη ευκαιρία για να διευρύνει το προβάδισμά του αλλά το σουτ του Σώκου αρχικά απέκρουσε ο γκολκίπερ του ΠΑΟΚ, ενώ στη συνέχεια ο Τρίκατζης που πήρε το ριμπάουντ σούταρε άουτ από κοντινή απόσταση.

Στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου (49′) ο ΠΑΟΚ έφτασε στην ισοφάρισε (2-2) με σουτ του Καρακώστα από κοντινή απόσταση έπειτα από εκτέλεση κόρνερ. Ο Παναθηναϊκός είχε μια ακόμη μεγάλη ευκαιρία στο 62′ καθώς το πολύ ωραίο σουτ του Σώκου κατέληξε στο δοκάρι. Τελικά η ομάδα της Θεσσαλονίκης βρήκε το γκολ της νίκης (2-3) στο 65′ μετά από ενέργεια του Τσιτσίλα και τελείωμα του Ντούνγκα.

Παναθηναϊκός: Ζώγας, Μακρυπίδης, Κουτσουδάκης (41′ Τσίγκας), Καλοσκάμης (80′ Βενάκης), Μπούλμπασας, Λατιφάι, Τρίκατζης (57′ Ουζουνίδης), Θάνος (34′ Μπόκος), Σώκος, Ζέκα, Χατζάρας.

ΠΑΟΚ: Μπέλερης, Ντούνγκα, Σέλλας, Βυρσόκινος, Κοσίδης, Πάνος, Ελευθεριάδης, Παπανικολόπουλος, Τσιτσιλάς, Τσιφούτης, Καρακώστας.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μπρινιόλι: «Θα πρέπει να αρχίσουμε να νικάμε και εκτός έδρας»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021 15:15

Ο Αλμπέρτο Μπρινιόλι στο επίσημο match programme του Παναθηναϊκού για το ματς με τον Ιωνικό μίλησε για τις πρώτες του στιγμές στην Ελλάδα, για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, για τον κόσμο του «τριφυλλιού», ενώ κλήθηκε να απαντήσει και σε κάποια διλλήματα.

Αναλυτικά όσα είπε ο Μπρινιόλι στο match programme:

Ακούς το σφύριγμα της λήξης, το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό τελειώνει 0-0. Ο Παναθηναϊκός δεν έχει δεχτεί γκολ κι έχεις κάνει στο έπακρο το καθήκον σου ως γκολκίπερ. Πώς αισθάνεσαι εκείνη στιγμή, τι σκέφτεσαι;

Νιώθω πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα και για το γεγονός ότι δεν δεχτήκαμε κανένα γκολ. Δουλέψαμε καλά, όχι μόνο εγώ, αλλά και όλη η άμυνα, όλη η ομάδα συνολικά. Αυτό το αποτέλεσμα μας βοηθάει γιατί μας δίνει αυτοπεποίθηση για τους επόμενους αγώνες.

Γέμισε με μηνύματα από φίλους του Παναθηναϊκού ο λογαριασμός σου στα social media;

Έλαβα πάρα πολλά μηνύματα από τους φιλάθλους μας, τα οποία ήταν πραγματικά όμορφα και συγκινητικά. Αυτά τα μηνύματα μου δίνουν ακόμη μεγαλύτερη δύναμη κι ελπίζω να συνεχίσουμε το ίδιο καλά.

Πριν από τη σέντρα πώς προετοιμάστηκες; Πώς ένιωσες όταν συνειδητοποίησες ότι το ντεμπούτο σου με τον Παναθηναϊκό θα γίνει στο ματς για το οποίο άκουγες απ’ την πρώτη μέρα που ήρθες στην Ελλάδα;

Για μένα ήταν σημαντικό να κάνω μια καλή αρχή στον Παναθηναϊκό ως αθλητής και ως επαγγελματίας. Αυτού του είδους τα ντέρμπι σε κάνουν πιο δυνατό. Είναι πάντοτε πολύ όμορφο να παίρνεις μέρος σε τέτοιους αγώνες. Πρέπει να πω πάντως, ότι η προετοιμασία για τόσο σημαντικούς αγώνες είναι ευκολότερη γιατί ξέρεις καλά ότι πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος και αποφασισμένος στον μέγιστο βαθμό. Δεν μπορείς να χαλαρώσεις.

Τελικά τι εντύπωση αποκόμισες από το πρώτο σου ελληνικό ντέρμπι;

Η ατμόσφαιρα και όλη η εμπειρία ήταν πολύ δυνατή. Ήξερα ότι κάπως έτσι θα ήταν, αλλά όταν το ζεις, πραγματικά εντυπωσιάζεσαι.

Τι θα λες στους φίλους στην Ιταλία;

Θα τους λέω ότι ήταν ένα ντέρμπι που δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ...

Και που να δεις την ατμόσφαιρα στη Λεωφόρο απ’ τους οπαδούς του Παναθηναϊκού...

Είμαι σίγουρος πως αν παίζαμε στο σπίτι μας, στην έδρα μας, η ατμόσφαιρα θα ήταν μαγική. Ανυπομονώ για το επόμενο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στην έδρα μας και είμαι βέβαιος ότι θα είναι ακόμη καλύτερα.

Ήρθες στον Παναθηναϊκό στο φινάλε της μεταγραφικής περιόδου, όπως κι άλλοι συμπαίκτες σου. Εύλογα η ομάδα χρειάζεται χρόνο για να αποκτήσει χημεία, για να μάθει ο ένας παίκτης το παιχνίδι του άλλου, όπως επίσης και τη φιλοσοφία του προπονητή. Πώς κρίνεις την πορεία του Παναθηναϊκού μέχρι σήμερα;

Ο Παναθηναϊκός έχει κάνει μια μεγάλη προσπάθεια για να μεγαλώσει τον σύλλογο. Έχουν έρθει νέοι παίκτες και είμαι πολύ περήφανος που κι εγώ αποτελώ μέρος αυτής της ομάδας. Είμαστε ακόμη στην αρχή αλλά προσπαθούμε όλοι για το καλύτερο. Από την πλευρά μου ελπίζω να βοηθήσω ώστε να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα στο τέλος της χρονιάς.

Τι κλίμα έχεις βρει στα αποδυτήρια της ομάδας; Διότι η προσαρμογή σε μια καινούργια χώρα και σε νέο περιβάλλον δεν είναι πάντοτε εύκολη...

Κι όμως η προσαρμογή μου ήταν εύκολη. Και σ’ αυτό με βοήθησαν πολύ οι συμπαίκτες μου απ’ την πρώτη κιόλας μέρα, ιδιαίτερα ο Μακέντα και ο Ρούμπεν. Βρήκα πολύ καλό κλίμα. Η μόνη μου δυσκολία στην αρχή ήταν η γλώσσα διότι στα αποδυτήρια εναλλάσσονται όλες οι γλώσσες.

Σε αγωνιστικό επίπεδο οι δύο εκτός έδρας ήττες με 1-0 από τον ΠΑΣ Γιάννινα και τον Άρη πλήγωσαν την ομάδα στο ξεκίνημα της σεζόν. Θεωρείς ότι θα έρθουν οι νίκες και μακριά από τη Λεωφόρο;

Είναι απαραίτητο, για να πετύχουμε τους στόχους μας ως ομάδα, να αρχίσουμε να νικάμε και στα παιχνίδια μακριά από την έδρα μας. Ενδεχομένως εντός έδρας να είναι, ή να θεωρείται ότι είναι, πιο εύκολο το να νικήσουμε. Θα πρέπει όμως να κοιτάμε τις νίκες παντού γιατί οι νίκες είναι που μας οδηγούν στην κορυφή. Και αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε στα παιχνίδια που ακολουθούν. 

Στη Λεωφόρο πάντως η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική με επιβλητικές και μεγάλες νίκες με πολλά γκολ και ωραία παιχνίδια. Τι είναι αυτό που αλλάζει στο πρόσωπο της ομάδας όταν παίζει εντός έδρας;

Έχουμε δύο μεγάλες νίκες στην έδρα μας αλλά δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι στον χαρακτήρα  της ομάδας όταν παίζουμε μακριά από το σπίτι μας. Γιατί και στα εκτός έδρας ματς έχουμε  προσπαθήσει πάρα πολύ για να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Θεωρώ ότι τόσο ο ΠΑΣ Γιάννινα όσο και ο Άρης είναι δύο καλές και δύσκολες ομάδες, ενώ το γεγονός ότι έπαιζαν στην έδρα τους ανέβασε περισσότερο τον βαθμό δυσκολίας. Για εμάς όμως δεν αλλάζει κάτι, καθώς πάντοτε προσπαθούμε, όπου κι αν παίζουμε, να φέρουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, τη νίκη.

Οι πρώτες σου εντυπώσεις από τη Λεωφόρο και το κοινό του Παναθηναϊκού;

Είναι πολύ θετικές. Το γήπεδό μας είναι ακριβώς όπως μου αρέσει. Σε κοντινή απόσταση η εξέδρα με τον αγωνιστικό χώρο και ο κόσμος δίπλα στην ομάδα. Οι φίλαθλοί μας είναι εξαιρετικοί και βοηθούν πολύ την ομάδα με τη στήριξή τους.

Απ’ όσα έχεις παρακολουθήσει μέχρι σήμερα πώς κρίνεις το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Πώς θα το αξιολογούσες μιλώντας σε κάποιον που δεν βλέπει Super League;

Πιστεύω ότι το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι αρκετά καλό. Έχει βέβαια διαφορά σε επίπεδο τακτικής συγκριτικά με την Ιταλία και την Ισπανία, όπου επίσης έχω αγωνιστεί, αλλά είναι δυναμικό και γρήγορο. Θεωρώ ότι είναι ένα πρωτάθλημα το οποίο δεν είναι καθόλου εύκολο.

Έχοντας πάρει πλέον μια γεύση απ’ το ελληνικό πρωτάθλημα και ζώντας από μέσα τον Παναθηναϊκό. Πού θεωρείς ότι μπορεί να φτάσει η ομάδα; Έχει ταβάνι στους στόχους της;

Είναι νωρίς ακόμη για να πούμε πού μπορούμε να φτάσουμε. Έχουμε όμως μεγάλες δυνατότητες ως ομάδα και είμαι αισιόδοξος. Πιστεύω ότι ο Παναθηναϊκός μπορεί να κάνει μια πολύ καλή πορεία.

Η προσαρμογή σου πώς είναι στην Ελλάδα; Πώς περνάς τις πρώτες σου μέρες στην Αθήνα;

Η προσαρμογή μου ήταν εύκολη. Η Ελλάδα μοιάζει με την Ιταλία και νομίζω πως κι ο χαρακτήρας μου ως άνθρωπος, με βοηθάει. Έχω ήδη επισκεφτεί αρκετά μέρη στην Αθήνα και μου αρέσει πολύ αυτή η πόλη.

Λέμε πολλές φορές εδώ στην Ελλάδα “Una Faccia, Una Razza” για να δείξουμε πόσο ταιριάζουμε και πόσο μοιάζουμε οι Έλληνες με τους Ιταλούς. Το έχεις διαπιστώσει όσο διάστημα βρίσκεσαι στη χώρα μας;

Ναι, Έλληνες και Ιταλοί είμαστε ίδιοι. Νομίζω ότι η Ελλάδα μοιάζει πολύ με τη Σικελία και τη Νότια Ιταλία. Πράγματι οι δύο λαοί μας ταιριάζουν.

Τι σου αρέσει περισσότερο, τι απολαμβάνεις εδώ στην Ελλάδα;

Απολαμβάνω τους ρυθμούς. Μου αρέσει η ζωή και ο τρόπος που βλέπω ότι ζουν οι Έλληνες.

Υπάρχει κάτι που δεν σου έχει κάνει καλή εντύπωση ή που σου έχει προκαλέσει εντύπωση στη χώρα μας;

Ναι, η μεγάλη κίνηση στους δρόμους! Είναι κάτι που δεν μου αρέσει μεν, αλλά έχει την πλάκα του...

Τι θα ήθελες να κάνεις αν δεν έπαιζες ποδόσφαιρο;

Μάλλον θα ήθελα να ασχοληθώ με τον τουρισμό.

Έχεις κάποιο άλλο αγαπημένο σπορ πέραν του ποδοσφαίρου; Κάτι που παρακολουθείς ή που παίζεις...

Μου αρέσει πολύ το ποδήλατο, η ποδηλασία...

Εντός γηπέδου δείχνεις δυναμικός, μιλάς στην άμυνα, συμμετέχεις στο παιχνίδι. Πώς είναι ο Αλμπέρτο εκτός γηπέδου, στο σπίτι, με τους φίλους;

Ο Αλμπέρτο είναι ένας ήσυχος άνθρωπος. Κάνω ό,τι κάνουν όλοι οι νέοι της ηλικίας μου. Βγαίνω με την κοπέλα μου ή με φίλους, σε κάποιο εστιατόριο ή μια βόλτα. Έχω απλή και ήρεμη ζωή. Κυρίως κάνω όσα πρέπει για να είμαι έτοιμος και σε καλή κατάσταση για τις αγωνιστικές μου υποχρεώσεις.

Πώς είναι το 24ωρο του Αλμπέρτο; 

Το πρωί πηγαίνω στην προπόνηση, κάνω γυμναστική και άσκηση. Μετά συνεχίζω με φαγητό και ξεκούραση. Αργότερα, βγαίνω μια βόλτα κοντά στη θάλασσα γιατί είναι κάτι που μου αρέσει και με ηρεμεί. Το βράδυ θα γυρίσω σπίτι για φαγητό ή θα πάω σε κάποιο εστιατόριο με την κοπέλα μου ή με φίλους. Ίσως να πάμε σινεμά. Μου αρέσει να διαβάζω και βιβλία.

Μετά από μια καλή μέρα στη… δουλειά ή έπειτα από ένα δύσκολο παιχνίδι με αρνητικό αποτέλεσμα, ποιος είναι ο πρώτος άνθρωπος στον οποίο θέλεις να μιλήσεις και να μοιραστείς τα συναισθήματά σου;

Είναι η οικογένειά μου και η σύντροφός μου.

Από τα social media και τις αναρτήσεις που έχεις κάνει κατά καιρούς, φαίνεται ότι η μουσική έχει ξεχωριστή θέση στη ζωή σου… Έχεις παίξει και ως dj;

Πράγματι η μουσική είναι ένα βασικό στοιχείο της ζωής μου. Με βοηθάει πολύ να χαλαρώνω. Μου αρέσει να ανακαλύπτω τη μουσική κι έχω κάνει και τον dj σε παρέα με φίλους.

Έχεις μεγάλη αδυναμία και στα σκυλιά. Πώς προέκυψε αυτή η σχέση αγάπης;

Μου αρέσουν πάρα πολύ τα σκυλιά. Ουσιαστικά γεννήθηκα ανάμεσα σ’ αυτά. Στο σπίτι των γονιών μου έχουμε πολλά. Αυτή την εποχή τα σκυλιά μου βρίσκονται στην Ιταλία. Έχω ένα λαμπραντόρ κι ακόμη ένα μικρό σκυλάκι, το οποίο όταν ξαναέρθει η φίλη μου στην Αθήνα θα το φέρει μαζί για παρέα.

Η ενασχόληση με το ποδόσφαιρο πώς άρχισε; Έπαιζες απ’ την αρχή ως τερματοφύλακας; Διότι έχεις μεγάλη ικανότητα με την μπάλα στα πόδια. Πώς ανέπτυξες αυτό το στοιχείο;

Ξεκίνησα το ποδόσφαιρο από μικρή ηλικία, λίγο μετά από το ποδήλατο. Απ’ την αρχή όμως ήμουν τερματοφύλακας. Προσπαθούσα πάντοτε να εξελίσσομαι σε όλους τους τομείς και δούλευα αρκετά στις προπονήσεις. Ωστόσο, ένας απ’ τους προπονητές που είχα, ο Ρομπέρτο Ντε Τζέρμπι, με βοήθησε πολύ στο να βελτιώσω ακριβώς αυτό το στοιχείο στο παιχνίδι μου, χρησιμοποιώντας καλύτερα τα πόδια.

Πότε θεωρείς ότι άρχισες να αφήνεις το στίγμα σου στο ποδόσφαιρο;

Ακόμη δεν έχω αρχίσει να αφήνω στίγματα, διότι αν το κάνω θα σημαίνει ότι αυτό το ωραίο ταξίδι θα έχει αρχίσει να φτάνει προς το τέλος του...

Πώς ένιωσες όταν η Γιουβέντους, όχι μόνο ενδιαφέρθηκε για σένα, αλλά σε αγόρασε κιόλας;

Ήταν μια όμορφη στιγμή διότι ήταν το αποτέλεσμα και η επιβράβευση πολλών θυσιών και σκληρής δουλειάς. Παράλληλα όμως, αποτέλεσε κι ένα νέο σημείο εκκίνησης για μένα δεδομένου ότι με βοήθησε να αναπτυχθώ περισσότερο.

Αντί για απόκρουση πάντως το highlight της καριέρας σου, που θα σε ακολουθεί για πάντα, είναι το γκολ με την Μπενεβέντο απέναντι στη Μίλαν. Πώς νιώθει εκείνη τη στιγμή ο τερματοφύλακας που σκοράρει;

Ειλικρινά, δεν θα υπάρχουν λόγια για να το περιγράψεις. Ήταν μια απίστευτη στιγμή!

Αναδείχθηκες MVP σε ένα πρωτάθλημα, όπως είναι η Serie B, που λένε ότι είναι απ’ τα δυσκολότερα και πιο απαιτητικά που υπάρχουν στην Ευρώπη. Ήταν η περυσινή, η καλύτερή σου σεζόν στο ποδόσφαιρο;

Σίγουρα ήταν, λόγω των αποτελεσμάτων της ομάδας αλλά και σε προσωπικό επίπεδο. Πάντοτε όμως έκανα καλά πρωταθλήματα. Απλώς, όταν αυτά συνοδεύονται κι από τίτλους, αποτελεί μια σφραγίδα ότι κάνεις καλά πράγματα.

Θεωρείς ότι διανύεις την καλύτερη και πιο ώριμη περίοδο της καριέρας σου;

Νομίζω ότι έτσι είναι. Δουλεύω πολύ, τόσο στη φυσική όσο και στην πνευματική μου κατάσταση. Θεωρώ ότι αυτή η ισορροπία είναι ό,τι καλύτερο για έναν τερματοφύλακα.

Διλήμματα

Τζοφ ή Μπουφόν;

Μπουφόν

Σπαγγέτι ή πίτσα;

Πίτσα

Εθνική Ιταλίας του 2006 ή Εθνική Ιταλίας του 2021;

Του 2006

Βουνό ή θάλασσα;

Βουνό

Ρώμη ή Μιλάνο;

Μιλάνο…

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Για το 2/2 τα «φίνα κορίτσια»

ΒΟΛΕΥ Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021 11:05

Το απόλυτο των νικών θα επιδιώξει να πετύχει απόψε η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού, η οποία στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της νέας σεζόν φιλοξενεί τον Πανναξιακό στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών (20:00, Live Streaming).

Τα «φίνα κορίτσια» επικράτησαν εύκολα του Ηλυσιακού στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος και σήμερα θέλουν να συνεχίσουν στον ίδιο ρυθμό για να πάρουν μία «καθαρή» νίκη και τους τρεις βαθμούς αυτής, απέναντι σε μία σαφέστατα πιο ισχυρή αντίπαλο, όπως το σύνολο της Νάξου. Ο Απόστολος Οικονόμου έχει όλες τις παίκτριες στη διάθεσή του.  

Από τη μεριά της η νησιωτική ομάδα προέρχεται από ήττα στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, όμως βρίσκεται στην Αθήνα ενισχυμένη έχοντας στην αποστολή της την Βραζιλιάνα, Κλάρις Πεϊσότο που ήρθε στην Ελλάδα πριν μία εβδομάδα, αλλά παραμένει αμφίβολη για την αναμέτρηση.

Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Μουλά Λ και Χρηστίδης.

Δείτε τη βαθμολογία της Volley League Γυναικών κάνοντας κλικ εδώ

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Να επιστρέψει στα θετικά αποτελέσματα

ΠΟΛΟ Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021 10:40

Στη «μάχη» της 3ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α1 μπαίνει απόψε η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού, καθώς το «τριφύλλι» θα αντιμετωπίσει στο Βόλο τον ΟΥΚ (18:00).

Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους από τη 2η αγωνιστική όπου και επικράτησαν του ΝΟ Χίου, ωστόσο στο εξ’ αναβολής παιχνίδι της 1ης αγωνιστικής κόντρα στον Υδραϊκό που έγινε μεσοβδόμαδα γνώρισαν την ήττα.

Έτσι το σύνολο του Μιχάλη Λαζαρίδη στο σημερινό παιχνίδι στοχεύει σε μία καλή εμφάνιση που θα συνοδευτεί με νίκη και θα επαναφέρει το σύλλογο στο δρόμο των επιτυχιών.

Οι Μιχάλης Μπιράκης και Γρηγόρης Σπανούδης θα είναι οι δύο διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Υποχρέωση η νίκη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021 10:21

Στην αγωνιστική δράση, μετά τη διακοπή του πρωταθλήματος για τις Εθνικές ομάδες και στη Λεωφόρο, μετά το ντέρμπι στο Φάληρο, επιστρέφει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής της Super League 1 φιλοξενεί τον Ιωνικό (20:30, Cosmote Sport 2).

Οι «πράσινοι» από το σημερινό ματς και έπειτα θα μπουν σε μία διαδικασία περισσότερων παιχνιδιών, αφού θα ξεκινήσουν τις υποχρεώσεις τους και στο Κύπελλο. Έτσι από τη στιγμή που το «τριφύλλι» προέρχεται και από την ισοπαλία στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, καλείται να επιστρέψει στις νίκες για να βελτιώσει παράλληλα και την θέση του στη βαθμολογία.

Αγωνιστικά προβλήματα υπάρχουν στο «τριφύλλι». Οι Διούδης, Σένκεφελντ, Μακέντα και Κουρμπέλης είναι εκτός, ωστόσο την τελευταία εβδομάδα επέστρεψαν οι Βέλεθ, Κώτσιρας και Ιωαννίδης, οπότε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς έχει περισσότερες λύσεις σε σχέση με το ματς του Φαλήρου.

Σε ότι αφορά την πιθανή ενδεκάδα, παρά τις σημαντικές επιστροφές, αυτή αναμένεται να είναι η ίδια με εκείνη στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό.  

Ως εκ τούτου ο Μπρινιόλι θα είναι στην εστία, ο Σάντσες θα είναι ο δεξιός μπακ, ο Χουάνκαρ αριστερός και οι Σάρλια και Πούγγουρας θα βρίσκονται στο κέντρο της άμυνας. Οι Αλεξανδρόπουλος και Πέρεθ θα είναι τα δύο χαφ. Από κει και πέρα, ο Χατζηγιοβάνης θα είναι στη δεξιά πλευρά, ο Παλάσιος στην αριστερή και ο Βιτάλ πίσω από τον Καρλίτος που θα βρίσκεται στην κορυφή της επίθεσης.

Θέση διεκδικεί και ο Βέλεθ στην άμυνα, ενώ μένει να φανεί εάν οι «πράσινοι» θα αγωνιστούν με σύστημα 4-4-2 ή 4-2-3-1.

Διαιτητής θα είναι ο Βαγγέλης Μανούχος. Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει για βοηθούς τους Παπαδάκη και Σινιοράκη, 4ος θα είναι Αγγελάκης, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Γκορτσίλας και Μωυσιάδης.

Δείτε τη βαθμολογία της Super League 1

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παπαγιάννης: «Πρέπει να κρατήσουμε τη διάθεση και να διορθώσουμε τα λάθη μας»

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021 00:54

Ο Γιώργος Παπαγιάννης μιλώντας μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τη Ρεάλ, στάθηκε στην παρουσία του Έντι Ταβάρες, στην κακή πρώτη περίοδο, αλλά και στη συνέχεια που έχει μπροστά του το «τριφύλλι».

Αναλυτικά όσα είπε

Για τον Ταβάρες: «Ο Ταβάρες είναι πολύ σημαντικός για την Ρεάλ σε άμυνα και επίθεση. Τους βοηθάει στο spacing, ειδικά στην επίθεση. Είναι μια πρόκληση, όπως όλοι οι ψηλοί. Πόσο μάλλον ο Έντι».

Για τον αγώνα: «Πληγωθήκαμε από το πρώτο δεκάλεπτο, υπήρχε μεγάλη διαφορά. Στο δεύτερο ημίχρονο επιστρέψαμε και μειώσαμε στο σκορ. Εκεί που έπρεπε να κρατηθούμε όμως, η Ρεάλ ξέφυγε».

Για τη συνέχεια: «Πρέπει να διορθώσουμε τα λάθη μας και να κρατήσουμε την διάθεση. Υπήρξαν λάθη στην άμυνα που πρέπει να βελτιωθούν. Το ριμπάουντ είναι ένα σημαντικό θέμα για όλους μας. Να δείξουμε συγκέντρωση και να πάμε παρακάτω».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τα στιγμιότυπα του Ρεάλ Μαδρίτης - Παναθηναϊκός (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021 00:38

Ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε να φύγει νικητής από το WiZink Center της Μαδρίτης γνωρίζοντας βαριά ήττα από τη Ρεάλ με 88-65.

Δείτε τα στιγμιότυπα του αγώνα  

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρίφτης: «Κάναμε κακό πρώτο δεκάλεπτο»

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021 00:29

Ο Δημήτρης Πρίφτης στη συνέντευξη Τύπου της αναμέτρησης με τη Ρεάλ Μαδρίτης αναφέρθηκε στο κακό πρώτο δεκάλεπτο του Παναθηναϊκού και στην κακή απόδοση του «τριφύλλι» στο επιθετικό κομμάτι, ενώ απάντησε ενοχλημένος σε ερώτηση δημοσιογράφου για τις 13 συνεχόμενες νίκες που έχει η Ρεάλ εις βάρος των «πρασίνων».

Αναλυτικά όσα είπε

«Συγχαρητήρια στη Ρεάλ Μαδρίτης. Ήταν εξαιρετική στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα και είχε τον έλεγχο. Εμείς κάναμε ένα πολύ κακό 1ο δεκάλεπτο, που αποτέλεσε μια κακή βάση για τη συνέχεια. Κάναμε προσπάθεια στη 2η περίοδο με σκληρή άμυνα. Προσπαθήσαμε να επιστρέψουμε, αλλά η επίθεσή μας δεν ήταν καλή. Απέναντι σε τέτοιες ομάδες πρέπει να παίξουμε εξίσου καλά και στις δύο πλευρές του παρκέ».

Για το 13-0 σερί της Ρεάλ Μαδρίτης κόντρα στον Παναθηναϊκό: «Φίλε μου, είναι η πρώτη μου χρονιά εδώ. Αυτό που μου λες το ακούω για πρώτη φορά. Το μεγαλύτερο μέρος της ομάδας εδώ είναι νέο. Αν ήμασταν οι ίδιοι άνθρωποι σε αυτά τα 13 ματς, τότε το επιχείρημά σου ίσως είχε βάση. Αυτή τη στιγμή δεν έχει καμία ουσία. Είμαι δύο μήνες στον Παναθηναϊκό, δεν ήξερα καν γι' αυτό το σερί». 

Για τον Γιόγκι Φερέλ και τι περιμένει να δώσει στην ομάδα: «Πρώτα από όλα, θα μας υποστηρίξει στην περιφέρεια. Ας τον δούμε πρώτα στην Αθήνα. Δεν έχει εμπειρία από την Ευρώπη. Ας δούμε πώς θα προσαρμοστεί και μετά θα μπορώ να πω περισσότερα για εκείνον και για όσα θα δώσει. Τον αποκτήσαμε για να μας βοηθήσει και στην επίθεση και στην άμυνα». 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram