Ο Καρλίτος ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής της νίκης του Παναθηναϊκού ενάντια στον Ιωνικό, σημειώνοντας χατ-τρικ και αμέσως μετά ο Ισπανός φορ αναφέρθηκε στη σκληρή δουλειά που κάνουν οι «πράσινοι» η οποία αντικατοπτρίζεται στον αγωνιστικό χώρο.
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Καρλίτος στην κάμερα της Cosmote:
«Αισθάνομαι πολύ ευτυχισμένος και πολύ χαρούμενος για τον αποψινό αγώνα και για όλα αυτά τα συναισθήματα που μου έδωσε η αναμέτρηση. Όπως είπα είμαι πολύ χαρούμενος, δουλεύουμε πολύ και δουλεύουμε σκληρά και αυτό αντικατοπτρίζεται στον αγωνιστικό χώρο και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά».
Για την θέση στην οποία αγωνίζεται: «Για εμένα είναι το ίδιο σε όποια θέσει και παίζω.
Για τον προπονητή φυσικής κατάστασης: «Έχουμε ένα πολύ καλό επιτελείο και οι δουλειά που κάνουν αυτοί και εγώ αντικατοπτρίζεται επίσης στον αγωνιστικό χώρο και με κάνουν να νιώθω πολύ όμορφα».
Για το γεγονός πως έδωσε το πέναλτι στον Παλάσιος: «Είχα ήδη σκοράρει 3 γκολ, ίσως με ένα 4ο να σημείωνα κάποιο ρεκόρ, αλλά εγώ ήθελα να βοηθήσω έναν συμπαίκτη που έχει έρθει από τη Λατινική Αμερική να εξοικειωθεί».
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στην συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε της νίκης του Παναθηναϊκού επί του Ιωνικού με 4-1 σημείωσε πως το «τριφύλλι» χρειάζεται ακόμα χρόνο για να αποκτήσει τη δική του σφραγίδα, έπλεξε το εγκώμιο των παικτών του, ενώ υπογράμμισε πως οι «πράσινοι» θα πρέπει να φέρουν καλά αποτελέσματα και στα εκτός έδρας ματς.
«Σίγουρα ήταν ένα σημαντικό παιχνίδι για μας. Το πρώτο από τα επόμενα τέσσερα κρίσιμα. Νομίζω ότι είχαμε μεγάλη σοβαρότητα σήμερα. Ξέραμε πόσο σημαντικό ήταν να κερδίσουμε στην έδρα μας. Ο Ιωνικός έχει δείξει ένα πολύ καλό πρόσωπο στις πρώτες αγωνιστικές. Είμαι ικανοποιημένος από την ομάδα. Ο κόσμος μας βοήθησε να έχουμε αυτή την εικόνα στον αγωνιστικό χώρο. Ήταν δίκαιη νίκη. Παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο και μπορούσαμε να πετύχουμε κι άλλα γκολ».
Για την γενικότερη εμφάνιση : «Θα έλεγα ότι ήταν μια καλή εμφάνιση. Ήμασταν γρήγοροι στην ανάπτυξη. Δεν χάναμε χρόνο. Έπρεπε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο απλοί. Χρειαζόταν αρκετή κίνηση και αρκετό τρέξιμο από τους επιθετικούς. Σε κάποια διαστήματα δεν είχαμε συνεχή ροή. Αλλά νομίζω ότι με την ταχύτητα που παίζαμε ο Ιωνικός μπορούσε να μας απειλήσει . Είναι μια θέση που δεν έχει παίξει πολλές φορές στο παρελθόν ο Παλάσιος. Ένας τέτοιος παίκτης μπορεί να παίξει παντού μπροστά. Είναι ένας παίκτης που δεν μπορείς να τον αντιμετωπίσει εύκολα. Στο μέλλον θα περιμένουμε περισσότερα πράγματα, καθώς προσαρμόζεται γρήγορα»
Για την ηρεμία που έβγαλε ο Παναθηναϊκός μετά το 1-1: «Κανένας δεν θέλει να δέχεται γκολ. Το τέρμα που δεχτήκαμε ήταν κόντρα στη ροή. Δεν παρασυρθήκαμε από το γκολ, καθώς η ατμόσφαιρα ήταν πολύ ζεστή. Αυτό βοήθησε τους ποδοσφαιριστές. Όταν δέχεσαι γκολ κόντρα στη ροή. Η ατμόσφαιρα βοήθησε να ξεπεραστεί.
Για το αν η ομάδα έχει τη σφραγίδα του: «Το να έχει μία ομάδα τη σφραγίδα ενός προπονητή χρειάζεται χρόνος. Σίγουρα δεν είμαστε στο επίπεδο που θέλουμε. Έχουμε καλή ποιότητα παικτών και σοβαρά παιδιά. Πιστεύω ότι στο μέλλον θα κάνουμε περισσότερα πράγματα. Με ικανοποιεί η προσπάθεια που κάνουν οι ποδοσφαιριστές. Είμαστε χαρούμενοι μετά τις νίκες στην έδρα μας, αλλά ένα πρωτάθλημα δεν παίζεται μόνο στην έδρα μας. Για να έχει μια ομάδα καλή πορεία θα πρέπει να είναι αποδοτική και εκτός έδρας. Δεν ξεχωρίζω τα παιχνίδια, καθώς μια ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να έχει την ίδια φιλοσοφία σε όλα τα ματς. Μας πλήγωσαν τα εκτός έδρας παιχνίδια. Θα προσπαθήσουμε να το βελτιώσουμε. Η πρώτη εθνική είναι πολύ δύσκολη και ο δικός μας στόχος είναι να έχουμε την ίδια απόδοση και εντός και εκτός. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσο καλύτεροι γίνεται και εκτός».
Για το τι έκανε προκειμένου να αλλάξει ο Καρλίτος: «Δεν ήμουν πέρυσι εδώ. Από την πρώτη μέρα που ήρθα ο Καρλίτος και οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές δουλεύουν πολύ σοβαρά. Νομίζω ότι όλα εξαρτώνται από τους ίδιους. Δεν ξέρω αν ο τρόπος παιχνιδιού ή οι θέσεις βοηθούν κάποιους. Ο Καρλίτος είναι σοβαρός από την πρώτη μέρα σε όποια θέση έχει παίξει. Είναι έξυπνος, έχει εκτελεστικές ικανότητες και είναι γενικότερα πολυ καλός. Έχει μεγάλη βοήθεια και από τους υπόλοιπους. Δουλεύουν όλοι για να τον βοηθήσουν. Είναι ένα ταπεινό παιδί που δεν αλλάζει τίποτα στη συμπεριφορά του. Κάνει μεγάλη προσπάθεια και επιβραβεύεται».
Ο Απόστολος Οικονόμου παρά τη νίκη της ομάδας βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού κόντρα στον Πανναξιακό διέκρινε πως η ομάδα του δεν ήταν έτοιμη πνευματικά για το συγκεκριμένο ματς, ωστόσο έμεινε ικανοποιημένος για τη νίκη.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Έλληνας προπονητής:
«Συγχαρητήρια στην ομάδα του Πανναξιακού, έπαιξε πολύ καλά, έπαιξε στα όριά της. Εμείς δεν ήμασταν πνευματικά προετοιμασμένοι για αυτό το ματς και όταν όλη η ομάδα δεν είναι πνευματικά προετοιμασμένη την ευθύνη τη φέρω εγώ. Για να κυριαρχήσεις απέναντι σε τέτοιους αντιπάλους πρέπει να έχεις το σετ, το μπλοκ και την άμυνα. Αν εξαιρέσεις το πρώτο σετ μετά ήμασταν εκτός παιχνιδιού.
Το μόνο θετικό στοιχείο είναι ότι κερδίσαμε, από κει και πέρα πρέπει να βελτιωθούμε πάρα πολύ. Δεν ανησυχώ γιατί είναι μια σεζόν μεγάλη σε διάρκεια και δεν παίρνεις πρωτάθλημα από τον Οκτώβριο αλλά σίγουρα θα πρέπει να βελτιωθούμε και να φανούμε πιο ανταγωνιστικοί αρχής γενομένης την Τετάρτη με τη Θέτιδα».
Ευχαριστημένος έμεινε από τη νίκη και την εμφάνιση του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ιωνικό ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς, αναφερόμενος και στο γεγονός πως χρησιμοποίησε σε θέση φορ τον Παλάσιος.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στην κάμερα της COSMOTE TV για:
Τη νίκη και την εμφάνιση: Ναι είμαι σίγουρα ευχαριστημένος. Στη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου είχε ενδιαφέρον το παιχνίδι. Μου άρεσε η εικόνα μας. Είχαμε ζωντάνια στο παιχνίδι μας. Είχαμε και σημεία που χάναμε τον έλεγχο. Ο Ιωνικός έδειξε πως είναι καλός αντίπαλος και καλή ομάδα. Γενικώς είμαι ικανοποιημένος.
Το ότι έπαιξε και φορ ο Παλάσιος: Νομίζω ότι στο στιλ του Παλάσιος ταιριάζει να παίζει σε όλες τις θέσεις μπροστά. Με τις συνθήκες μίας ομάδας που προσπαθεί να δημιουργεί νομίζω ότι μπορεί να ανταποκριθεί και σε αυτή. Είχαμε και τα θέματα με τους επιθετικούς και με αφήνει ικανοποιημένο η προσπάθεια του Παλάσιος σε μία θέση που δεν είναι εξοικειωμένος.
Σε παράσταση για ένα ρόλο μετέτρεψε τον αγώνα κόντρα στον Ιωνικό ο Παναθηναϊκός, που επέστρεψε στις νίκες επικρατώντας με 4-1 στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής της Super League 1.
Οι «πράσινοι» που είχαν σε καταπληκτική μέρα τον Καρλίτος (7’, 38’ 53’) που πέτυχε χατ-τρικ διατήρησαν την παράδοση που τους θέλει φέτος να φιλοδωρούν με αρκετά τέρματα τους αντιπάλους τους στη Λεωφόρο και έφτασαν εύκολα στη νίκη. Ο Παλάσιος πέτυχε το 4ο γκολ του «τριφυλλιού» με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι (55’) ανοίγοντας λογαριασμό με την πράσινη φανέλα. Με δέκα παίκτες ολοκλήρωσαν το ματς οι φιλοξενούμενοι λόγω αποβολής του Σάντσες στο 79ο λεπτό.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην ενδεκάδα που ξεκίνησε στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, παρατάσσοντας τον Παναθηναϊκό με 4-4-1-1. Ο Μπρινιόλι πήρε θέση κάτω από την εστία, ο Σάντσες ήταν ο δεξιός μπακ, ο Χουάνκαρ ο αριστερός, ενώ οι Σάρλια και Πούγγουρας αποτέλεσαν το κεντρικό αμυντικό δίδυμο. Οι Αλεξανδρόπουλος και Πέρεθ ήταν τα δύο αμυντικά χαφ. Από κει και πέρα, ο Χατζηγιοβάνης αγωνίστηκε στη δεξιά πλευρά, ο Βιτάλ στην αριστερή, ενώ Παλάσιος εναλλάσονταν με τον Καρλίτος στην κορυφή της επίθεσης.
Από τη μεριά του ο Δημήτρης Σπανός επέλεξε για τον Ιωνικό σχηματισμό 4-2-3-1. Ο Χουτεσιώτης ήταν στην εστία, ενώ η τετράδα της άμυνας από τα δεξιά στα αριστερά αποτελούνταν από τους Κωνσταντινίδη, Βαφέα, Σάντσες και Βαλεριάνο. Ρομαό και Κάνιας ήταν τα δύο αμυντικά χαφ, ενώ οι Καμπράλ, Άοσμαν και Ματσούκας αποτέλεσαν την υποστηρικτική τριάδα πίσω από τον Τουράμ που αγωνίστηκε στην κορυφή της επίθεσης.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε το ματς με σκοπό να βρει το γρήγορο γκολ και μόλις στο 4’ απείλησε με ωραία κάθετη του Καρλίτος για τον Παλάσιος, αλλά ο Χουτεσιώτης βγήκε έγκαιρα και έδιωξε με τα πόδια.
Το γκολ όμως δεν άργησε να έρθει για το «τριφύλλι» αφού ο Καρλίτος άνοιξε το σκορ τρία λεπτά αργότερα. Ο Ισπανός επιθετικός βρέθηκε μέσα στην μεγάλη περιοχή του Ιωνικού από αριστερά και με ωραίους ελιγμούς και πλασέ στην αριστερή γωνία του Χουτεσιώτη έστειλε την μπάλα στα δίχτυα κάνοντας το 1-0 στο 7’.
Η χαρά όμως για το «τριφύλλι» δεν κράτησε για πολύ αφού στην πρώτη του επίσκεψη στα καρέ του Μπρινιόλι ο Ιωνικός βρήκε το γκολ της ισοφάρισης. Με σέντρα από τα αριστερά του Άοσμαν, ο Σάντσες (του Ιωνικού) βρέθηκε μόνος του στο δεύτερο δοκάρι της εστίας του Μπρινιόλι και με ψηλοκρεμαστή κεφαλιά νίκησε την πράσινη άμυνα ισοφαρίζοντας σε 1-1 στο 12’.
Ο Παναθηναϊκός δεν έχασε την ψυχραιμία του, πήρε την μπάλα και προσπάθησε να επιτεθεί την στιγμή που ο Ιωνικός με αντεπιθέσεις προσπαθούσε να φανεί απειλητικός. Στο 16’ το «τριφύλλι» είχε μεγάλη ευκαιρία με πολύ καλή εκτέλεση φάουλ του Χατζηγιοβάνη όμως σε δύο χρόνους ο Χουτεσιώτης απέκρουσε. Στο 21’ από φοβερή πάσα του Βιτάλ ο Χατζηγιοβάνης έφυγε στην κόντρα και πλάσαρε στην κλειστή γωνία του Χουτεσιώτη, αλλά η μπάλα πέρασε άουτ.
Οι γηπεδούχοι κυνηγούσαν το γκολ, δημιουργώντας νέα καλή στιγμή στο 25’, όταν ο Αλεξανδρόπουλος πέρασε τρεις παίκτες του Ιωνικού και γύρισε για τον Βιτάλ, αλλά το εντυπωσιακό εναέριου του Βραζιλιάνου από το ύψος του πέναλτι έστειλε την μπάλα άουτ.
Οι κόποι του Παναθηναϊκού δικαιώθηκαν στο 38ο λεπτό, όταν το «τριφύλλι» προηγήθηκε και πάλι με 2-1. Από κάθετη του Αλεξανδρόπουλου, ο Καρλίτος βγήκε απέναντι από τον Χουτεσιώτη και με πλασέ στη δεξιά του γωνία αυτή τη φορά δεν έκανε λάθος διαμορφώνοντας το 2-1 που ήταν και το σκορ του ημιχρόνου.
Οι δύο ομάδες ξεκίνησαν το δεύτερο ημίχρονο χωρίς αλλαγές. Οι «πράσινοι» στα πρώτα λεπτά δεν έδειχναν το ίδιο φουριόζοι, όμως έμεναν ψηλά στο γήπεδο πιέζοντας τον Ιωνικό.
Μετά τα πρώτα οκτώ λεπτά της επανάληψης ο Παναθηναϊκός ευτύχησε να βρει και τρίτο γκολ και πάλι με τον καταπληκτικό Καρλίτος (53’). Ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε ένα λάθος γύρισμα του Βαφέα, βγήκε απέναντι από τον Χουτεσιώτη και με πλασέ έγραψε το 3-1 πετυχαίνοντας παράλληλα χατ-τρικ.
Δύο λεπτά αργότερα (55’) το ασταμάτητο «τριφύλλι» έφτασε και σε τέταρτο γκολ, αφού ο Παλάσιος με ένα σλάλομ ανατράπηκε εντός της μεγάλης περιοχής του Ιωνικού. Ο Μανούχος καταλόγισε πέναλτι, ο Αργεντινός ευστόχησε στο 56’ διαμορφώνοντας το 4-1, με το πρώτο του γκολ στο πρωτάθλημα.
Ο Παναθηναϊκός συνέχισε να είναι εξαιρετικός, στη στιγμή που η ομάδα της Νίκαιας έδειχνε πως είχε συμφιλιωθεί με την ήττα. Από το 6ο0 λεπτό και μετά ο ρυθμός έπεσε, ωστόσο όποτε το «τριφύλλι» επιτίθονταν με αξιώσεις οι φάσεις του «μύριζαν» γκολ. Στο 70’ ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς πραγματοποίησε διπλή αλλαγή αποσύροντας τους Καρλίτος και Παλάσιος, στις θέσεις των οποίων πέρασαν οι Ιωαννίδης και Βιγιαφάνιες.
Ο Χατζηγιοβάνης στο 71’ έφτασε κοντά στο γκολ, αλλά ο Χουτεσιώτης απέκρουσε στην κλειστή του γωνιά το σουτ του Έλληνα εξτρέμ. Στο 79' ο Σάντσες (του Ιωνικού) αντίκρισε τη δεύτερη κίτρινη κάρτα και πήρε την άγουσα για τα αποδυτήρια, αφήνοντας την ομάδα του με δέκα παίκτες για τα τελευταία λεπτά του αγώνα, ωστόσο όλα είχαν κριθεί.
Στο 81’ ο Μπουζούκης πέρασε στο ματς αντί του Χατζηγιοβανη, στο 82’ ο Αϊτόρ αντί του Βιτάλ, στο 86’ ο Μαουρίσιο αντί του Αλεξναδρόπουλου και κάπως έτσι το παιχνίδι οδηγήθηκε στο τέλος του με τον Παναθηναϊκό να επικρατεί με 4-1.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Το 2 στα 2 και μάλιστα χωρίς να χάσουν βαθμούς έκαναν τα κορίτσια του Παναθηναϊκού στο βόλεϋ, επικρατώντας του Πανναξιακού με 3-1 σετ στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της Volley League.
Σε έναν αγώνα ντέρμπι που κράτησε το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος οι «πράσινες» του Αποστόλη Οικονόμου στα κρίσιμα σημεία του αγώνα είχαν καθαρό μυαλό και παίζοντας με ψυχή πήραν τη νίκη συνεχίζοντας έτσι αήττητες την πορείας τους στο πρωτάθλημα.
Καμία από τις δύο ομάδες δεν μπορούσε να ξεφύγει στο σκορ στο πρώτο σετ, μέχρι που πήγε στο σερβίς η Παπαστεργίου. Η πασαδόρος του «τριφυλλιού» έβαλε δύσκολα στην υποδοχή του Πανναξιακού διαμορφώνοντας το 8-8 σε 13-8. Από εκείνο το σημείο και έπειτα οι «πράσινες» διαχειρίστηκαν το προβάδισμα και αφού έφτασαν στο 19-12 κατέκτησαν το πρώτο σετ με 25-21, παρά τις προσπάθειες που κατέβαλαν οι φιλοξενούμενες για να ξαναμπούν στη διεκδίκηση του σετ.
Στο δεύτερο σετ τα κορίτσια του Παναθηναϊκού προηγήθηκαν με 10-7, αλλά πολύ γρήγορα η εικόνα του αγώνα άλλαξε. Οι φιλοξενούμενες ανέβασαν την απόδοση τους και σε συνδυασμό με κάποιες λάθος αποφάσεις των κοριτσιών του Παναθηναϊκού προσπέρασαν με 15-18. Ο Παναθηναϊκός δεν τα παράτησε και με αντεπίθεση διαρκείας μείωσε σε 22-23, αλλά δεν μπόρεσε να κάνει την ανατροπή και έτσι η νησιωτική ομάδα ισοφάρισε σε 1-1 κατακτώντας το δεύτερο σετ με 22-25.
Αμφίρροπο σε εξέλιξη ήταν και το τρίτο σετ αφού Παναθηναϊκός και Πανναξιακός πήγαιναν χέρι-χέρι στο σκορ 10-10. Έχοντας την Κωνσταντίνου στο σερβίς και με άμυνες αυτοθυσίας το «τριφύλλι» προσπέρασε με 16-13 που ήταν και η μεγαλύτερη διαφορά στο τρίτο σετ έως εκείνο το σημείο. Οι «πράσινες» δεν άφησαν να πάει χαμένη η προσπάθεια τους και έχοντας σωστές επιλογές στην επίθεση αλλά και ισχυρό μπλοκ ανέβασαν τη διαφορά στο 22-17 και πήρε το τρίτο σερ με 25-19.
Ανταγωνιστικό ήταν και το τέταρτο σετ με τις δύο ομάδες να συμβαδίζουν στο σκορ 10-10. Με ένα σερί 4-0 το «τριφύλλι» προσπέρασε με 14-10, αλλά η ομάδα της Νάξου απάντησε με σερί 6-0 και προσπέρασε με 14-16. Το ντέρμπι συνεχίστηκε αφού οι «πράσινες» ξύπνησαν και δυναμώνοντας το μπλοκ τους έκανα την ανατροπή και προηγήθηκαν με 21-20. Το σετ πήγε στην παράταση (24-24), όμως οι «πράσινες» εμφανίστηκαν ψύχραιμες, έφτασαν στο 26-24 και πήραν τη νίκη με 3-1 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 3 άσσους, 55 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 28 λάθη αντιπάλων και του Πανναξιακού προήλθαν από 5 άσσους, 52 επιθέσεις, 3 μπλοκ και 29 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-1 (25-21, 22-25, 25-19, 26-24)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Απόστολος Οικονόμου): Χατζηευστρατιάδου 4 (3/11 επ., 1 μπλοκ), Κρος 9 (8/14 επ., 1 άσσος), Στεπανένκο 19 (12/42 επ., 1 άσσος, 6 μπλοκ), Γκρόθες 18 (14/32 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ, 80% υπ. - 40% άριστες), Παπαστεργίου, Χαντάβα 5 (5/13 επ., 46% υπ. - 46% άριστες) / Ρόγκα (λ, 55% υπ. - 45% άριστες), Ξηντάρα (λ, 78% υπ. - 56% άριστες), Κωνσταντίνου 11 (10/25 επ., 1 μπλοκ, 59% υπ. - 41% άριστες), Παπαφωτίου, Τσιτσιγιάννη, Μεταξά 4 (3/3 επ., 1 μπλοκ), Καραγκούνη.
ΠΑΝΝΑΞΙΑΚΟΣ Α.Ο.Ν. (Γιώργος Δερμάτης): Νικολογιάννη 21 (18/49 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ, 50% υπ. - 32% άριστες), Πεϊσότο 11 (11/36 επ., 50% υπ. - 44% άριστες), Βλάσιτς 5 (2/7 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Μητακίδου 3 (3/6 επ.), Καραφουλίδου 3 (2/5 επ., 1 άσσος), Λιάγκη 17 (16/47 επ., 1 άσσος) / Αντωνακάκη (λ, 41% υπ. - 22% άριστες), Βαλληνδρά, Χαιρετάκη
Στις νίκες επέστρεψε η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού, καθώς το «τριφύλλι» επιβλήθηκε του ΟΥΚ Βόλου με 12-17 στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής της Α1.
Οι «πράσινοι» έχοντας τη συμπαράσταση 80 οπαδών τους, επέστρεψαν στις νίκες δείχνοντας πως άφησαν πίσω τους την ήττα από τον Υδραϊκό την περασμένη αγωνιστική. Ο ΠΑΟ ήταν πολύ ουσιαστικός στην επίθεση και σκόραρε με μεγάλη ευχέρεια με αποτέλεσμα να φτάσει στην πολύτιμη νίκη.
Αναλυτικά τα οκτάλεπτα του αγώνα: 2-3, 4-4, 1-6, 5-4.
ΟΥΚ Βόλου: Σιουλίδης, Νικηφορίδης 3, Γκανάτσιος 3, Στεργίου, Ιωαννίδης 1, Χ. Μαρινάκης, Πετρόπουλος, Βλιώρας 3, Κάρλος 2, Γ.Μαρινάκης, Κουφιδάκης, Νάσιος, Μπόμπος και Βασιλούδης.
Παναθηναϊκός (Λαζαρίδης): Γαβαλάς, Δανούρδης, Παπαδημητρίου 2, Ξενάκης 3, Κουρλιάφτης 4, Καρακάσης 2, Π.Σιαμάς 1, Πανταζόπουλος 2, Ρομπόπουλος 1, Χατζηστεφάνου, Βέκκος 1, Παπαβασιλείου 1, Τρίχας, Δευτεραίος και Εγνατιάδης.
Ακόμα ένα αγώνισμα δημιουργεί ο Παναθηναϊκός ΑμεΑ καθώς το «τριφύλλι» μπαίνει στο παρακανόε.
Προπονητής της ομάδας είναι ο Βαγγέλης Μήτσουρας από την Ιθάκη και οι πρώτοι αθλητές που πλαισιώνουν την ομάδα είναι οι Σπύρος Σπαθής, Χρήστος Μαρτσάκης και Τάσος Μπούτης.
Οι προπονήσεις γίνονται στα Νότια προάστια και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 2106450211-2106444401 ή στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο λογαριασμό του Παναθηναϊκού ΑμεΑ στο facebook.
Με την ίδια ενδεκάδα την οποία ξεκίνησε στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό θα παραταχθεί και κόντρα στον Ιωνικό ο Παναθηναϊκός, αφού ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς αποφάσισε να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στους 11 που ξεκίνησαν στο ματς με τους «ερυθρόλευκους».
Ως εκ τούτου ο Μπρινιόλι θα είναι στην εστία, ο Σάντσες θα είναι ο δεξιός μπακ, ο Χουάνκαρ αριστερός και οι Σάρλια και Πούγγουρας θα βρίσκονται στο κέντρο της άμυνας. Οι Αλεξανδρόπουλος και Πέρεθ θα είναι τα δύο χαφ. Από κει και πέρα, ο Χατζηγιοβάνης θα είναι στη δεξιά πλευρά, ο Παλάσιος στην αριστερή και ο Βιτάλ πίσω από τον Καρλίτος που θα βρίσκεται στην κορυφή της επίθεσης.
Αξίζει να σημειωθεί πως εκτός αποστολής έμεινε ο Ραμόν Λούντκβιστ, ο οποίος σήμερα το πρωί ανέβασε πυρετό.