Τα όσα κατέγραψε η παρακάμερα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο παιχνίδι του «τριφυλλιού» κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα δημοσίευσε το «τριφύλλι», μέσω του επίσημου καναλιού του στο YouTube.
Δείτε το βίντεο
Το πρώτο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» κατέληξε στα χέρια του Παναθηναϊκού, μέσα σε ένα διήμερο το οποίο έκρυβε πολλές συγκινήσεις αλλά και πολύ όμορφους αγώνες μπάσκετ, για όσους βρέθηκαν στο κλειστό του ΟΑΚΑ.
Μάλιστα η «πράσινη» ΚΑΕ δημοσίευσε ένα βίντεο το οποίο παρουσιάζει τα καλύτερα στιγμιότυπα από ολόκληρο το διήμερο.
Με μοναδικό ξένο στην αποστολή του τον Φεντερίκο Μακέντα θα ταξιδέψει στο Αγρίνιο ο Παναθηναϊκός ενόψει του αγώνα Κυπέλου της Τρίτης κόντρα στον Παναιτωλικό.
Οι παίκτες του «τριφυλλιού» το μεσημέρι της Δευτέρας ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους για τη συγκεκριμένη αναμέτρηση με τον Γιώργο Δώνη να αφήνει εκτός αποστολής για λόγους ξεκούρασης τους Διούδη, Ινσούα, Κουλιμπαλί και Κουρμπέλη, ενώ απόντες είναι και οι τραυματίες Κάτσε, Κολοβέτσιος, Μουνιέ, Μπουζούκης και Γιόχανσον.
Έτσι την αποστολή των «πρασίνων» αποτελούν οι Κότσαρης, Ξενόπουλος, Οικονόμου, Πούγγουρας, Παντελάκης, Θεοχάρης, Χατζηθεοδωρίδης, Τζανδάρης, Στάικος, Δώνης, Χατζηγιοβάνης, Εμμανουηλίδης, Κουντουριώτης, Βέργος, Σέχου, Αποστολάκης, Καμπετσής και Μακέντα.
Σε ένα παιχνίδι το οποίο κρίθηκε στις λεπτομέρειες η ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού επικράτησε της Κηφισιάς με 3-1 σετ ( 23-25,25-20, 31-29, 26-24 ) και κατέκτησε το τουρνουά «Δ.Καλαϊτζής».
Τα σετ ήταν όλα αμφίρροπα όμως οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου στα κρίσιμα σημεία είχαν το καθαρό μυαλό και με πρωταγωνιστές του Γιορντάνοφ και Ράπτη κατάφεραν να πάρουν τη νίκη.
Παναθηναϊκός (Ανδρεόπουλος): Γιάκομπσεν 4, Πελεκούδας 12, Πεντίδης 6, Γιορντάνοφ 25, Ανδρεόπουλος 6, Ράπτης 21, Ζήσης (λ) / Φύτρος
Κηφισιά (Αρσενιάδης): Ρουμελιωτάκης 11, Ρεκ 10, Τέιλορ 19, Παπαδόπουλος 5, Ρούσης 6, Μελς 16, Κάπελας (λ) / Νικολάκης, Κρασνιέφσκι, Μπέλος
Μετά το τέλος του αγώνα ο τεχνικός του «τριφυλλιού» Δημήτρης Ανδρεόπουλος σε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη είπε: «Δείχνουμε ένα καλό πρόσωπο στα φιλικά ματς ως τώρα . Υπάρχουν καλά στοιχεία στην ομάδα που λειτουργούν και μας φέρνουν αποτελέσματα ωστόσο υπάρχουν και κάποια άλλα στοιχεία ακόμα που θέλουμε δουλειά και βελτίωση».
Ο Παναθηναϊκός αγωνίστηκε χωρίς τον Σωτήρη Πανταλέων ο οποίος ταλαιπωρείται από ίωση, ενώ τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι δεν πραγματοποιήθηκε ο μικρός τελικός του τουρνουά μεταξύ Απόλλωνα Αθηνών και Ηρακλή Χαλκίδας , γιατί η ομάδα της Εύβοιας δεν μπορούσε να μετακινηθεί λόγω καιρικών συνθηκών.
Στις προπονήσεις επέστρεψαν σήμερα (30/9) το απόγευμα οι παίκτες του Παναθηναϊκού έπειτα από το χθεσινό ρεπό που τους παραχώρησε ο Τσάβι Πασκουάλ.
Ο Ισπανός τεχνικός είδε άπαντες να προπονούνται σε κανονικούς ρυθμούς και όλα να κυλάνε ομαλά στο πλαίσιο της προετοιμασίας τους για την έναρξη των επισήμων υποχρεώσεών τους και τον αγώνα Κυπέλλου με το Παγκράτι.
Οι «πράσινοι» θα προπονηθούν ξανά αύριο (1/10) το μεσημέρι, ενώ λίγο αργότερα (18:00) θα δώσουν το παρόν στον Αγιασμό του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού που θα γίνει στη Λεωφόρο παρουσία του Μακαριώτατου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος , Κ.κ. Ιερώνυμου.
Ένα ακόμα μετάλλιο προστέθηκε σήμερα στην τροπαιοθήκη του τμήματος ξιφασκίας του Παναθηναϊκού στο κύπελλο «Κ.Παπαναστασίου» που έγινε στο ΟΑΚΑ, καθώς ο Νίκος Ισμαγίλοφ κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στη σπάθη στην κατηγορία U20.
Ο αθλητής του «τριφυλλιού» έκανε μια εξαιρετική εμφάνιση και μάλιστα έχασε το χρυσό μετάλλιο στις λεπτομέρειες αφού έχασε από τον Νίκο Φραγκοζίδη με 15-14 στον τελικό.
Στην κατάκτηση της νίκης στάθηκε σε δηλώσεις της μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Φάρο Κερατσινίου η Αναστασία Σλούκα.
Η παίκτρια του Παναθηναϊκού είπε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη: «Ήταν το πρώτο επίσημο μας παιχνίδι και καταφέραμε και πήραμε αυτό που θέλαμε σε επίπεδο αποτελέσματος καθώς οι αγώνες κυπέλλου είναι μονοί και αυτό που μετράει στο τέλος είναι η νίκη.
Είχαμε κάποια σκαμπανεβάσματα στην απόδοση μας ωστόσο δουλεύουμε για να φτάσουμε άμεσα στο σημείο που θέλουμε. Η βοήθεια του κόσμου ήταν πολύτιμη και θέλουμε να τους κάνουμε χαρούμενους».
Στο γεγονός πως ο Παναθηναϊκός δεν είναι ακόμα έτοιμος στάθηκε σε δηλώσεις του ο προπονητής της ομάδας μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, Γιώργος Καντζιλιέρης μετά τη νίκη-πρόκριση του «τριφυλλιού» στην 3η αγωνιστικής του Κυπέλλου Ελλάδας.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Έλληνα τεχνικού στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη:
«Καταρχήν θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο που ήρθε σήμερα και μας στήριξε και ήταν πολύτιμη η βοήθεια του. Η ομάδα δεν είναι 100% έτοιμη ακόμα. Στο πρώτο ημίχρονο βγάλαμε ενέργεια, στο δεύτερο όμως δεν είχαμε την απαραίτητη συγκέντρωση ενώ μας βγήκε και κούραση. Αυτό φάνηκε και από το γεγονός ότι χάσαμε αρκετά εύκολα σουτ».
Χωρίς τον Δημήτρη Κολοβέτσιο και τον Γιάννη Μπουζούκη θα αγωνιστεί στο Αγρίνιο κόντρα στον Παναιτωλικό ο Παναθηναϊκός, καθώς οι δύο παίκτες πρόσθεσαν τα ονόματά τους στη λίστα με τους τραυματίες.
Συγκεκριμένα ο Έλληνας αμυντικός ένιωσε σήμερα το πρωί ενόχληση στον αριστερό προσαγωγό και του έγινε υπερηχογράφημα, το οποίο έδειξε ήπιο οίδημα στο μυ και φλεγμονή στην περιτόνια. Έτσι ο ποδοσφαιριστής θα ακολουθήσει ατομικό πρόγραμμα αποφόρτισης για τις επόμενες 2-3 ημέρες προκειμένου να είναι έτοιμος για το ματς της Κυριακής κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης.
Επιπλέον ο Γιάννης Μπουζούκης τραυματίστηκε στο δεξί γόνατο κατά τη διάρκεια του αγώνα κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα από σύγκρουση με αντίπαλο(γόνατο με γόνατο). Το υπερηχογράφημα που έκανε σήμερα στο ΥΓΕΙΑ έδειξε ενδομυικό αιμάτωμα στην έξω μοίρα του τετρακέφαλου και θα μείνει εκτός προπονήσεων για 3-4 ημέρες, κάνοντας αγώνα δρόμος για να προλάβει το ματς κόντρα στου «Αρκάδες».
Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε της υποχρεώσεις της για τη νέα σεζόν η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, η οποία επικράτησε του Φάρου Κερατσινίου με 65-57 για το Κύπελλο Ελλάδας και προκρίθηκε στην επόμενη φάση.
Οι «πράσινες» του Γιώργου Καντζιλιέρη έχοντας τη συμπαράσταση 500 οπαδών, που ξεσήκωσαν το κλειστό «Π. Γιαννακόπουλος» πήραν ώθηση από τον κόσμο και έτσι μετά από μία δύσκολη χρονιά που μέτρησαν μόνο ήττες επέστρεψαν στις νίκες και στην κανονικότητα.
Το παιχνίδι εξ’ αρχής ήταν δύσκολο για το «τριφύλλι», το οποίο στο τέλος της πρώτης περιόδου είχε πάρει ένα μικρό προβάδισμα τριών πόντων (17-14). Στο δεύτερο δεκάλεπτο με την «τετράδα» των Σλούκα, Εζέτζα, Καλαμπάκου και Μούλη να ανεβάζει την απόδοσή της οι «πράσινες» πήραν μια διαφορά δώδεκα πόντων στο ημίχρονο (37-25), η οποία στο τέλος της τρίτης περιόδου έφτασε ακόμα και τους 19 πόντους (56-37). Στο τέταρτο και τελευταίο δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός διαφύλαξε τη διαφορά και πήρε τελικά τη νίκη-πρόκριση για τον επόμενο γύρο με σκορ 65-57.
Τα δεκάλεπτα: 17-14, 37,25, 56-37, 65-57
Παναθηναϊκός (Καντζιλιέρης): Εζέτζα 12, Καλαμπάκου 14 (1 τρ.) , Μούλη 10, Μούτσα, Βασιλάκη, Ακρίβου 5 (1 τρ.), Αρβανίτη, Ευαγγελάτου 5 (1 τρ.), Κασδαγλή 3,Κοιλιά Ν., Σιγάλα 2, Σλούκα 14 (2τρ.)
Φάρος Κερατσινίου (Πρασσά): Κοτζαϊτση, Ταντουρόφσκα 17 (4 τρ.), Καρακασίδου 17 (1τρ.), Ισκιόγλου 16 (2 τρ.), Κουτσοδήμου, Παπαϊωάννου, Κοντραφούρη 4, Κούρπα 3 (1 τρ.).