Πρεμιέρα στο θεσμό του Κυπέλλου κάνει για τη φετινή χρονιά ο Παναθηναϊκός, ο οποίος αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον Παναιτωλικό (17:30, Cosmote TV) για την 1η αγωνιστική του 3ου ομίλου του Κυπέλλου Ελλάδας.
Οι «πράσινοι» έχοντας πολλές απουσίες στην αποστολή, θέλουν να πάρουν τη νίκη και να ξεκινήσουν με το δεξί και αυτή τη διοργάνωση ερχόμενοι με φορά από το 5Χ5 που μετρούν στο πρωτάθλημα.
Για το σημερινό παιχνίδι ο Γιώργος Δώνης δεν μπορεί να υπολογίζει στους Διούδη, Ινσούα, Κουλιμπαλί και Κουρμπέλη, οι οποίοι έμειναν εκτός αποστολής προκειμένου να πάρουν ανάσες, ενώ απόντες θα είναι και οι τραυματίες Κάτσε, Κολοβέτσιος, Μουνιέ, Μπουζούκης, Γιόχανσον και Άλτμαν ο οποίο μετράει αντίστροφα για την επιστροφή του στην ενεργό δράση.
Ένα αξιοσημείωτο γεγονός είναι πως ο Παναθηναϊκός πρόκειται να παραταχθεί με μία αμιγώς ελληνική ενδεκάδα, καθώς ο μοναδικός ξένος που βρίσκεται στην αποστολή είναι ο Φεντερίκο Μακέντα.
Τέλος σε ότι αφορά την αρχική ενδεκάδα το πιο πιθανό είναι να δούμε ένα σχήμα 3-4-3, με τον Κότσαρη κάτω από τα δοκάρια και τους Οικονόμου, Πούγγουρα, Θεοχάρη στα στόπερ. Δεξιά όλη την πλευρά θα επωμιστεί ο Αποστολάκης, αριστερά ο Χατζηθεοδωρίδης και στη μεσαία γραμμή θα είναι οι Στάικος και Τζανδάρης. Η επιθετική τριάδα είναι πιθανό να αποτελείται από τους Καμπετσή, Βέργο και Εμμανουηλίδη.
Ένα ακόμα πρόβλημα ήρθε να προστεθεί στα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Γιώργος Δώνης.
Ο Εμάνουελ Ινσούα ένιωσε σήμερα ενόχληση στη δεξιά γάμπα και υποβλήθηκε άμεσα σε υπερηχογράφημα, το οποίο έδειξε φλεγμονή στην περιτόνια του έσω γαστροκνήμιου με ήπιο μυϊκό οίδημα.
Έτσι ο Αργεντινός θα ακολουθήσει αγωγή με αντιφλεγμονώδη και φυσικοθεραπεία για 3-4 ημέρες και θα επαναξιολογηθεί τις επόμενες ημέρες αν μπορέσει οριακά να προλάβει τον αγώνα του Σαββάτου με τον Aστέρα Τρίπολης.
Δηλώσεις στο πλαίσιο της παρουσίασης του ΕΣΑΚΕ για την νέα σεζόν πραγματοποίησε ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Τσάβι Πασκουάλ αλλά και ο αρχηγός της ομάδας, Νικ Καλάθης.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το τι διαφορετικό θα παρουσιάσει φέτος ο Παναθηναϊκός για να μείνει στην κορυφή ο Καταλανός τεχνικός απάντησε: «Δεν ξέρω... Πραγματικά δεν ξέρω! Θα προσπαθήσουμε να παίξουμε σοβαρό μπάσκετ, τουλάχιστον. Ελπίζω να είμαστε ως το τέλος οι προπονητές εδώ. Να έχουμε μια καλή χρονιά με υγεία».
Από τη μεριά του ο αρχηγός του Πρωταθλητή Ελλάδας στάθηκε κυρίως στο αγωνιστικό κομμάτι αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τον τρόπο παιχνιδιού του «τριφυλλιού»: «Εγώ είμαι υπεύθυνος για το πώς παίζει η ομάδα, είμαι προπονητής μέσα στο γήπεδο. Ο στόχος μου είναι να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους τίτλους. Εύχομαι τύχη σε όλους, υγεία κι ένα καλό πρωτάθλημα με καλές ομάδες στο πρωτάθλημα», ήταν τα λόγια του Έλληνα γκαρντ.
Θετικά είναι τα νέα που έρχονται από τις υποθέσεις των οφειλών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, προς τους Γιακούμπα Σιλά και Νούνο Ρέις, όχι όμως από αυτή του Λαουτάρο Ρινάλντι.
Σήμερα ήταν η μέρα της εκδίκασης των τριών υποθέσεων, οι οποίες έχουν επανειλημμένως πάρει αναβολές κάτι που έγινε και σήμερα. Ωστόσο όπως όλα δείχνουν οι πιο εύκολες υποθέσεις, δηλαδή αυτές των Σιλά και Ρέις είναι σε πολύ καλό δρόμο. Συγκεκριμένα ο αμυντικός μέσος από το Μάλι αναμένεται να λάβει στα χέρια του ένα νέο διακανονισμό για τις οφειλές, ενώ ο Πορτογάλος είναι αρκετά κοντά στη συμφωνία κάτι που ειπώθηκε και από τον νομικό εκπρόσωπο του παίκτη που επιβεβαίωσε πως: «είμαστε ένα βήμα από το να τελειώσουμε. Μάλιστα, σήμερα έγινε και μία καταβολή».
Τέλος σε ότι αφορά τον Λαουτάρο Ρινάλντι η εκδίκαση της υπόθεσή του πήρε αναβολή για τις 15 Οκτώβρη με τον Παναθηναϊκό να μην τα έχει βρει ακόμα με τον παίκτη.
Ο Παναθηναϊκός πραγματοποίησε σήμερα τον Αγιασμό των τμημάτων του Ερασιτέχνη και της ΚΑΕ ενόψει της νέας χρονιάς με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να δίνει το παρόν.
Μάλιστα μετά το τέλος διαδικασίας ο ισχυρός άντρας του συλλόγου με δηλώσεις τοποθετήθηκε αλλά και απάντησε σε ερωτήσεις των εκπροσώπων του Τύπου λέγοντας: «Ο Παναθηναϊκός έχει εκατομμύρια φιλάθλους που τον στηρίζουνε και όλοι μαζί θα μπορέσουμε να τον επαναφέρουμε εκεί που πρέπει. Σίγουρα είναι δύσκολα αλλά αυτό τι σημαίνει, ότι θα αφήσουμε τον Παναθηναϊκό να κατρακυλάει; Τέσσερα στα έξι ομαδικά τμήματα να είναι στην Α2; Πρέπει όλοι μαζί να καταφέρουμε να την αναστρέψουμε αυτή την κατάσταση», είπε αρχικά ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και στη συνέχεια μίλησε
Για το αν περιμένει βοήθεια από άλλους επιχειρηματίες: «Όλοι ευπρόσδεκτοι είναι. Ο Παναθηναϊκός όπως είπα έχει εκατομμύρια κόσμο στο πλευρό του. Άλλοι έχουν τη δυνατότητα να βοηθήσουν και άλλοι όχι. Όποια βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη. Από εκεί και πέρα εμείς εδώ είμαστε και θα παλέψουμε».
Για το Athens Alive: «Το ιδανικό θα ήταν ο Παναθηναϊκός να έχει μια κοινή στέγη. Κανείς σύλλογος δεν μπορεί να είναι αυτόφωτος, αυτοχρηματοδοτούμενος χωρίς μια κοινή στέγη. Κανένα εμπόδιο δεν συναντάμε. Τα εμπόδια τα γράφουν διάφοροι που δεν ξέρουν πως προχωράει το όλο έργο. Όλα είναι στο σωστό τους χρόνο, όλα κινούνται σωστά. Ότι μας έχει πει η κυβέρνηση μέχρι τώρα είναι απολύτως εντάξει στα λεγόμενα της. Προχωράμε και πιστεύω ότι αρχές του νέου έτους θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε και να πούμε ότι αυτό το έργο θα υλοποιηθεί στο 100%»
Για τους στόχους του Ερασιτέχνη: «Ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε φέτος να οργανώσουμε σωστά τον Ερασιτέχνη όλες οι επιτυχίες είναι ευπρόσδεκτες αλλά η χρονιά 2019-2020 θα είναι αυτή στην οποία πραγματικά θα βάλουμε τους στόχους ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε τον Παναθηναϊκό Πρωταθλητή παντού»
Για την Ευρωλίγκα και την πορεία του Παναθηναϊκού: «Είναι νωρίς. Η Euroleague φέτος είναι πάρα πολύ ανταγωνιστική. Όλες οι ομάδες πάνω-κάτω είναι ίδιες σε ρότερ κλπ. και πιστεύω θα έχει ενδιαφέρον».
Για τις κόντρες που υπήρχαν με την Ευρωλίγκα: «Τα βάλαμε κάτω σε μια κόντρα κανείς δεν έχει 100% δίκιο, τα συζητήσαμε, θέλω να πιστεύω ότι και ο Τζόρντι Μπερτομέου κατάλαβε κάποια πράγματα, σίγουρα και οι δικές μου αντιδράσεις ήταν λίγο παραπάνω από το επιτρεπτό και πιστεύω ότι θα τα πάμε καλά»
Για την ομάδα του ποδοσφαίρου: «Πέντε στα πέντε όλοι πανηγυρίζουμε. Μην τους ματιάσουμε. Αφήστε τα παιδιά να παίξουνε…».
Σε δεύτερη ερώτηση για το Athens Alive: «Όλα πηγαίνουνε καλά, όλα είναι βάση χρονοδιαγράμματος. Δεν έχουμε φτάσει σε κάποιο σημείο, όταν υπάρχει κάτι να είστε βέβαιο ότι θα ενημερωθείτε»
Για τις διοικητικές εξελίξεις στο ποδόσφαιρο: «Είναι δυνατόν η ομάδα να έχει πέντε στα πέντε και να μιλάμε για τα διοικητικά; Ας τους αφήσουμε να παίξουνε, να χαρούμε τις επιτυχίες και στο τέλος θα δούμε τι θα γίνει».
Για την εκδήλωση που έγινε στη Λεωφόρο: «Σταμάτησε η βροχή μετά από τέσσερις ημέρες και βγήκε ήλιος αυτό είναι το καλύτερο δείγμα. Για το μπάσκετ τα πράγματα είναι πιο εύκολα γιατί πολλά χρόνια είμαστε στις σωστές ράγες. Από εκεί και πέρα για τον Ερασιτέχνη είναι ένα νέο εγχείρημα και είμαστε όλοι μαζί και ο καθένας από το μετερίζι του προσπαθεί να βοηθήσει όσο γίνεται καλύτερα. Χιλιάδες αθλητές είναι μαζεμένοι όλοι μαζί και να προσπαθούν ό,τι καλύτερο για το τριφύλλι. Από εκεί και πέρα, το τι θα γίνει του χρόνου στους αγωνιστικούς χώρους μένει να το δούμε».
Τον καθιερωμένο αγιασμό τέλεσαν σήμερα όλα τα τμήματα του Παναθηναϊκού (εκτός από αυτό του ποδοσφαίρου) ενόψει της έναρξης της νέας σεζόν σε όλα τα αθλήματα.
Ο Αγιασμός όπως είχε γίνει γνωστό τελέστηκε στο γήπεδο της Λεωφόρου και εκτός από τα τμήματα αλλά και κάποιους φιλάθλους το παρόν έδωσε ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός και Πρόεδρος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Ο ισχυρός άντρας του συλλόγου μετά το τέλος του Αγιασμού πήρε τον λόγω, στο βήμα που είχε στηθεί μέσα στον αγωνιστικό χώρο του «Απόστολος Νικολαΐδης» και μεταξύ άλλων ευχήθηκε αυτή η χρονιά να είναι επιτυχημένη με πολλά μετάλλια και πρωταθλήματα, ενώ για την ΚΑΕ τόνισε πως εύχεται να κάνει το triple crown.
Στη συνέχεια από το ηχεία της Λεωφόρου ακούστηκε ο ύμνος του Παναθηναϊκού με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να περνά και να χαιρετά ένα ένα τα τμήματα του «τριφυλλιού».
Αναλυτικά όσα είπε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος:
«Αγαπητά μέλη του ΔΣ του Ερασιτέχνη, αγαπητά μέλη της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, φίλοι και φίλες. Θα ήθελα να ευχηθώ να έχουμε μια σεζόν γεμάτη αγάπη και επιτυχίες, σε προσωπικό επίπεδο, στις οικογένειές σας και σε ομαδικό επίπεδο θα ήθελα να ευχηθώ στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός ένα triple crown, στο βόλεϊ ανδρών να μπορέσει να ξαναγυρίσει σε τελικούς πρωταθλήματος και κυπέλλου και τα υπόλοιπα τμήματα τα ομαδικά να επιστρέψουν στην Α1 κατηγορία όπου ανήκουν. Σε όλους τις πρωταθλήτριες και τους πρωταθλητές των ατομικών αθλημάτων θα ήθελα να ευχηθώ μετάλλια και πρωταθλήματα. Υγεία, αγάπη και τύχη όλη τη χρονιά. Σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ».
Το πρόγραμμα της 7ης 8ης 9ης και 10ης αγωνιστικής ανακοίνωσε επίσημα η Σούπερ Λίγκα με τις τρείς από τις τέσσερεις αγωνιστικές ο Παναθηναϊκός να δίνει τα συνεχόμενα ντέρμπι κόντρα σε ΠΑΟΚ (8η), ΑΕΚ (9η) και Ολυμπιακό (10η) αντίστοιχα.
Την 8η αγωνιστική λοιπόν ο ΠΑΟΚ φιλοξενεί τον Παναθηναϊκό στην Τούμπα, αναμέτρηση που ορίστηκε να διεξαχθεί την Κυριακή 28/10 και ώρα 19:30, Την 9η αγωνιστική ο Παναθηναϊκός υποδέχεται την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ το Σάββατο 3/11 και ώρα 19:00, ενώ τη 10η αγωνιστική αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον Ολυμπιακό ένα ματς που θα γίνει την Κυριακή 11/11 στις 19:30. Τέλος να θυμίσουμε πως την 7ην αγωνιστική το «τριφύλλι» φιλοξενεί στο ΟΑΚΑ τον Πανιώνιο.
Αναλυτικά το πρόγραμμα




Την Τετάρτη 3/10 θα δώσει τον πρώτο επίσημο αγώνα για τη νέα σεζόν ο Παναθηναϊκός, ο οποίος θα αντιμετωπίσει το Παγκράτι για το Κύπελλο Ελλάδας.
Όπως ανακοινώθηκε επίσημη ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 17:00 και θα διεξαχθεί στο κλειστό γήπεδο του Μετς.
Το πρόγραμμα της 1ης αγωνιστικής της Β’ Φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας Ανδρών, είναι:
Τρίτη 2 Οκτωβρίου
Βενετόκλειο 17.00 Κολοσσός Ρόδου-Λαύριο
Τετάρτη 3 Οκτωβρίου
Ρεθύμνου 17.00 Ρέθυμνο-Κύμη
Μετς 17.00 Παγκράτι-Παναθηναϊκός
Δ. Τόφαλος 18.00 Προμηθέας Π.-Άρης
Α. Παπανδρέου 17.00 Περιστέρι-Ήφαιστος Λήμνου
ΠΑΟΚ 17.00 ΠΑΟΚ-Πανιώνιος
Στ. Βενέτης 19.00 Διαγόρας Δρ.-ΑΕΚ
Πέμπτη 4 Οκτωβρίου
ΣΕΦ 18.00 Ολυμπιακός-Χολαργός
Ο Ντάβιντε Ντι Σάντε είναι ίσως ο πιο γνωστός οπαδός του Παναθηναϊκού από το εξωτερικό, καθώς η αγάπη του Ιταλού για το «τριφύλλι» και το τμήμα μπάσκετ του συλλόγου είναι γνωστή εδώ και αρκετό καιρό.
Μάλιστα ο Ντι Σάντε ενόψει της νέας σεζόν φρόντισε να προμηθευτεί το εισιτήριο διαρκείας των πρωταθλητών Ευρώπης, καθώς όπως ο ίδιος ανέφερε η απόσταση δεν παίζει κανένα ρόλο από τη στιγμή που υπάρχει αληθινή αγάπη.
Ο Ιταλός με το που παρέλαβε το διαρκείας αμέσως γνωστοποίησε το γεγονός μέσω του Facebook κάνοντας μία ανάρτηση στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων: «Οι αποστάσεις χωρίζουν μόνο τα σώματα, όχι τις ψυχές και την αγάπη. Θέλω να δώσω λίγη από την μικρή μου βοήθεια για να στηρίξω την οικογένειά μου. Πόσες φορές θα είμαι στην έδρα μας; Δεν με νοιάζει, κάθε φορά είναι δύσκολη αλλά η περηφάνια μέρα με την μέρα περισσότερη. Και τώρα ίσως είμαι επισήμως μέλος της».
Δείτε τις εικόνες




Ανακοίνωση με την οποία προσκαλεί όλους τους Παναθηναϊκούς να δώσουν το παρόν στον σημερινό Αγιασμό που θα πραγματοποιηθεί στο γήπεδο της Λεωφόρου ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, εξέδωσε ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος προσκαλεί όλους τους αθλητές, το διοικητικό προσωπικό και τους φιλάθλους του στον Αγιασμό εν όψει της αγωνιστικής περιόδου 2018-19, ο οποίος θα λάβει χώρα τη Δευτέρα 1η Οκτωβρίου στις 18:00, στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης».
Πρόκειται για μία ιστορικής σημασίας κίνηση στον «ιερό» χώρο του γηπέδου της Λεωφόρου, παρουσία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου και όλων των τμημάτων του Συλλόγου με τις Ακαδημίες τους.
Προσκεκλημένος στον Αγιασμό είναι και ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος , Κ.κ. Ιερώνυμος.
Μαζί μας θαβρίσκεται και σύσσωμη η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ο προπονητής, οι αθλητές, το τεχνικό επιτελείο, το διοικητικό προσωπικό και οι Ακαδημίες της.
Η είσοδος για το κοινό και τους γονείς θα γίνει από τις θύρες 2 και 5 ενώ θα είναι ανοιχτή και η ιστορική Θύρα 13.
Ο Παναθηναϊκός Α.Ο. ξεκινάει τη νέα χρονιά ενωμένος σαν «γροθιά», με στόχο την Αναγέννησή του, ώστε να γίνει ξανά: «Πρωταθλητής σ' όλα τα σπορ παντοτινός»!