ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Δεν χάνει ούτε από τους... διαιτητές (vids)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 02 Δεκεμβρίου 2018 20:57

Τι και αν είχε να αντιμετωπίσει τον Άρη αλλά και τον διαιτητή Τζοβάρα, ο Παναθηναϊκός κατάφερε να φύγει από το «Κλεάνθης Βικελίδης» με ένα πολύ σημαντικό βαθμό, γράφοντας το τελικό 1-1 στο 92’.

Οι «πράσινοι» είδαν τον «άρχοντα» της αναμέτρησης να δίνει σε διάστημα 15 λεπτών δύο πέναλτι στον Άρη (το δεύτερο ανύπαρκτο) αλλά και να αποβάλει τον Μακέντα στο 89’. Ωστόσο έχοντας ψυχή, πάθος, μαγκιά αλλά και ένα καταπληκτικό κοουτσάρισμα από τον Γιώργο Δώνη, ο οποίος ανακάτεψε την τράπουλα πολλές φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα, κατάφεραν να φτάσουν στο τελικό 1-1. Το γκολ του Παναθηναϊκού πέτυχε στο 92' ο Χατζηγιοβάνης με εκτέλεση πέναλτι αλά Πανένκα. Αποχώρησε τραυματίας ο Γιόχανσον. Επιστροφή με απόκρουση σε πέναλτι ο Διούδης.       

Οι ενδεκάδες και στα συστήματα

Ο Γιώργος Δώνης εμπιστεύτηκε το σύστημα το οποίο δούλευε περισσότερο από κάθε άλλο καθ’ όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής προετοιμασίας και παρέταξε τον Παναθηναϊκό με 3-4-3. Ο Διούδης επέστρεψε κάτω από τα δοκάρια, ενώ την τριάδα της άμυνας αποτελούσαν οι Μαυρομμάτης, Κολοβέτσιος και Πούγγουρας από τα αριστερά προς τα δεξιά. Όλη την αριστερή πλευρά ανέλαβε ο Ινσούα και ο Γιόχανσον τη δεξιά. Στον άξονα πήραν θέση οι Κάτσε και Κουρμπέλης, ενώ την τριάδα της επίθεσης αποτέλεσαν οι Χατζηγιοβάνης αριστερά, Μπουζούκης δεξιά, με τους δύο νεαρούς άσσους να βρίσκονται λίγο πιο πίσω από τον Μακέντα που ήταν στην κορυφή της επίθεσης.

Από τη μεριά του ο Σάββας Παντελίδης επέλεξε να κατεβάσει τον Άρη σε σχηματισμό 4-2-3-1 και συγκεκριμένα τον Κουέστα ως τερματοφύλακα και τετράδα στην άμυνα τους Κωνσταντινίδη, Βέλεθ, Δεληζήση, Μενέντεζ από τα δεξιά προς τα αριστερά. Οι Σιώπης και Μπάσα ήταν τα δύο αμυντικά χαφ, ενώ πίσω από τον προωθημένο Γιουνές αγωνίστηκαν ο Γκαρσία αριστερά, ο Γκάμα δεξιά και ο Ντιγκινί να έρχεται από πίσω σε ρόλο κρυφού επιθετικού.

Πρωταγωνιστής Τζοβάρας και «κάλπικο» πέναλτι

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε καλύτερα από τον Άρη, όμως πριν συμπληρωθούν πέντε λεπτά αγώνα ο διαιτητής Τζοβάρας καταλόγισε πέναλτι σε ανατροπή του Γκάμα από τον Ινσούα. Ο Βραζιλιάνος ανέλαβε την εκτέλεση στο 6’ όμως ο Διούδης στην επανεμφάνισή του έπεσε σωστά στη αριστερή του γωνία και απέκρουσε, διατηρώντας έτσι ανέπαφη την εστία του και το 0-0.

Το ματς ήταν ισορροπημένο, όμως πριν προλάβουν να περάσουν δέκα λεπτά, ο διαιτητής Τζοβάρας έδειξε και δεύτερη φορά το σημείο του πέναλτι καταλογίζοντας λανθασμένα χέρι του Γιόχανσον. Το σφύριγμα του διαιτητή ήταν 100% άδικο καθώς η μπάλα είχε βρει στον μηρό του Σουηδού, με τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού να διαμαρτύρονται δικαίως, ωστόσο τίποτα δεν άλλαξε. Στο 16’ ο Γιούνες ανέλαβε την εκτέλεση, έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα του Διούδη και έκανε το 1-0.

Όπως είναι φυσικό ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκε το ματς έφερε εκνευρισμό στους «πράσινους», την ίδια ώρα που ο Άρης θέλησε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση ανεβάζοντας συνεχώς την πίεση του. Στο 33’ το ματς στράβωσε ακόμα περισσότερο για τον Παναθηναϊκό, καθώς ο Ματίας Γιόχανσον πέρασε τραυματίας εκτός αγωνιστικού χώρου, δίνοντας τη θέση του στον Χρήστο Δώνη. Η αλλαγή αυτή έφερε και την αλλαγή στο σχηματισμό με τον Παναθηναϊκό να παίζει πλέον με τετράδα στην άμυνα.

Στο 37’ ο Διούδης αντέδρασε εξαιρετικά σε κεφαλιά του Δεληζήση και παραχώρησε κόρνερ και στο 41’ έλαβε χώρα η μεγαλύτερη ευκαιρία του Παναθηναϊκού. Ο Ινσούα από αριστερά βρήκε τον Μακέντα μέσα στην περιοχή, που «πάτησε» την μπάλα στον Κάτσε, ο οποίος από το ύψος του πέναλτι σούταρε όμως η μπάλα βρήκε στο σώμα του Δεληζήση και έτσι οι «πράσινοι» δεν κατάφεραν να ισοφαρίσουν μένοντας το 1-0 που ήταν και το σκορ του ημιχρόνου.

Κυριαρχία Παναθηναϊκού και Χατζηγιοβάνης αλά Πανένκα

Στο δεύτερο ημίχρονο οι δύο ομάδες ξεκίνησαν χωρίς αλλαγές με τον Παναθηναϊκό να συνεχίζει να δέχεται την πίεση του Άρη μόλις πλησίαζε τη σέντρα, δυσκολεύοντας του «πράσινους» να προσεγγίσουν την περιοχή του Κουέστα. Στο 57’ ο Ντιγκινί έφυγε με προϋποθέσεις στην κόντρα, όμως το πλασέ που επεχείρησε δεν απείλησε τον Διούδη.

Ο Άρης ήταν φανερό πως επιθυμούσε να βρει το δεύτερο γκολ στη κόντρα, ενώ από τη μεριά του ο Παναθηναϊκός είχε την κατοχή της μπάλας και έψαχνε τον τρόπο να απειλήσει. Ο Κάτσε ήταν ο πρωταγωνιστής σε μία ακόμα ευκαιρία στο 62’ όμως το σουτ που εξαπέλυσε από πλάγια θέση μέσα από την περιοχή κατέληξε άουτ, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως από το 60ο λεπτό και μετά οι «πράσινοι» ανέβασαν την απόδοση τους έχοντας πάρει τα ηνία του ματς.

Στο 73’ο Γιώργος Δώνης πραγματοποίησε τις δύο αλλαγές που του είχαν απομείνει περνώντας στις θέσεις των Κάτσε και Μαυρομμάτη τους Καμπετσή και Χατζηθεοδωρίδη, αλλάζοντας και πάλι το σύστημα με τρεις κεντρικούς αμυντικούς (3-4-3), οι οποίοι ήταν οι Κουρμπέλης, Ινσούα και Κολοβέτσιος, με τον Χατζηγιοβάνη ναέχει όλη την αριστερή πλευρά και τον Πούγγουρα τη δεξιά.

Μετά τα νέα αλλαγή συστήματος η πίεση του Παναθηναϊκού προς την εστία του Άρη αυξάνονταν και η πίεση αυτή έφερε μία πολύ καλή ευκαιρία στο 83’ με τον Μακέντα να πιάνει την κεφαλιά από το ύψος του πέναλτι, αλλά ο Κούεστα με δυσκολία κατάφερε να αποκρούσει. Ένα λεπτό αργότερα ο Άρης είχε δοκάρι σε προβολή του Βέλεθ. Στο 89’ ο Φεντερίκο Μακέντα αντίκρισε τη δεύτερη κίτρινη κάρτα για μαρκάρισμα πάνω στον Σιώπη και αποβλήθηκε.

Στο 92’ ο Σιώπης ανέτρεψε τον Μπουζούκη και ο Τζοβάρας έδειξε το τρίτο πέναλτι στην αναμέτρηση. Ο Χατζηγιοβάνης το εκτέλεσε αλά Πανένκα νίκησε τον Κουέστα και έγραψε το τελικό 1-1.

Άρης (4-2-3-1): Κουέστα, Κωνσταντινίδης, Βέλεθ, Δεληζήσης, Μενέντες, Μπάσα, Σιώπης, Γκάμα, Ντιγκινί (73’ Ματίγια), Γκαρσία (79’ Μάβραϊ), Γιουνές. 

Παναθηναϊκός (3-4-3): Διούδης, Πούγγουρας, Κολοβέτσιος, Μαυρομμάτης (74’ Χατζηθεοδωρίδης), Γιόχανσον (33’ Δώνης), Κάτσε (74’ Καμπετσής), Κουρμπέλης, Ινσούα, Χατζηγιοβάνης, Μακέντα, Μπουζούκης. 

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Άνετη νίκη για τα «φίνα κορίτσια»

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 02 Δεκεμβρίου 2018 19:17

Σε μία ακόμα νίκη έφτασε η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού η οποία επιβλήθηκε εύκολα του ΖΑΟΝ εκτός έδρας με 3-1 για την 7η αγωνιστική του Πρωταθλήματος.

Οι «πράσινες» ξεκίνησαν πολύ δυνατά την αναμέτρηση θέλοντας να μην δώσουν κανένα δικαίωμα αμφισβήτησης στην ομάδα του ΖΑΟΝ. Το πρώτο σετ ήταν μονόλογος για το «τριφύλλι» και έφτασε εύκολα στην κατάκτηση του πρώτου σετ με 25-15.

Η συνέχεια όμως δεν ήταν ανάλογη. Στο δεύτερο σετ η ομάδα της Κηφισιάς ανέβασε στροφές και αφού πήρε ένα προβάδισμα με 7-2 ανάγκασε τον Κυριάκο Καμπερίδη να καλέσει τάιμ άουτ. Ο Παναθηναϊκός βελτιώθηκε και άρχισε σιγά σιγά να μαζεύει τη διαφορά φτάνοντας στο 21-21. Ωστόσο οι παίκτριες του ΖΑΟΝ διατήρησαν την ψυχραιμία τους και έφτασαν στην ισοφάριση κατακτώντας το σετ με 25-22.

Το τρίτο σετ θύμιζε κατά πολύ το πρώτο με τον Παναθηναϊκό να χτίζει αρχικά μία μικρή διαφορά την οποία στη συνέχεια εκτόξευσε φτάνοντας στο 25-17 και το 2-1. Οι «πράσινες» είχαν ζεσταθεί για τα καλά και στο τέταρτο σετ ήταν ιδιαιτέρως «καυτές» φτάνοντας εύκολα στο 25-11 και το 3-1.

Τα σετ: 1-3 (15-25, 25-22, 17-25, 11-25)

ΖΑΟΝ (Λιώσης): Αναγνώστου 2 (2/2 επ.), Γεωργιλά 4 (2/8 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 17% υπ.), Καπέλου 7 (4/10 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Ξαγοραράκη 9 (4/14 επ., 3 άσσοι, 2 μπλοκ), Ποδαρά 16 (11/35 επ., 5 μπλοκ), Φακοπουλίδου 8 (8/23 επ., 45% υπ.) / Αργυροπούλου (λ, 65% υπ.), Κούτσικου, Ρέλλου, Ματάλα.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Καμπερίδης): Κελεσίδη 10 (6/7 επ., 4 μπλοκ), Κοσμά 19 (14/34 επ., 3 άσσοι, 2 μπλοκ, 43% υπ.), Κουντουρά 8 (1/3 επ., 3 άσσοι, 4 μπλοκ), Λαμπρινίδου 9 (7/14 επ., 2 μπλοκ), Νούσια 14 (10/24 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ, 48% υπ.), Οικονομίδου 24 (23/37 επ., 1 άσσος) / Ρόγκα (λ, 77% υπ.), Λεωνίδου, Βογιατζόγλου Ι., Τσιάκουλα, Βογιατζόγλου Α.

Καντζιλιέρης: «Ίσως είναι καλύτερα που ήρθε τώρα μια τέτοια ήττα»

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Κυριακή, 02 Δεκεμβρίου 2018 18:40

Στο χρονικό σημείο στο οποίο ήρθε η πρώτη ήττα για τη γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού στάθηκε σε δηλώσεις του ο τεχνικό του "τριφυλλιού", Γιώργος Καντζιλιέρης, αναφέροντας πως ίσως να είναι καλύτερα που συνέβη τώρα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του  

«Καλύτερα ίσως που ήρθε τώρα μια τέτοια ήττα για να καταλάβουμε όλοι ότι η κατηγορία είναι σκληρή και θα πρέπει να έχουμε τεράστια προσοχή και συγκέντρωση για τη συνέχεια.

Είχαμε μεγάλη αστοχία και στο τρίτο δεκάλεπτο μείναμε πίσω με αποτέλεσμα να προσπαθούμε να κυνηγάμε τον αντίπαλο στο σκορ. Παρόλα αυτά εμείς συνεχίζουμε έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι που ακολουθεί στα Χανιά και πρέπει να κερδίσουμε».

Πελεκούδας: «Είμαστε μουρλοί»

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 02 Δεκεμβρίου 2018 17:45

Στον αέρα του ΣΠΟΡ FM φιλοξενήθηκε ο Παναγιώτης Πελεκούδας, ο οποίος μίλησε για πολλά και διάφορά σχετικά με την πρώτη του χρονιά στον Παναθηναϊκό.

Ο κεντρικός του «τριφυλλιού» τόνισε πως επέλεξε να έρθει στην ομάδα λόγω του Δημήτρη Ανδρεόπουλου, ενώ παράλληλα εξέφρασε την επιθυμία του να παραμείνει για πολλά χρόνια στους «πράσινους». Μάλιστα εξέφρασε τη θέληση του να κατακτήσει φέτος κάποιο τίτλο, ενώ χαρακτήρισε τον εαυτό του και τους συμπαίκτες του... μουρλούς    

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Παναγιώτη Πελεκούδα:

Για το πώς αποφάσισε να πάει στον Παναθηναϊκό: «Ο κ. Ανδρεόπουλος με έκανε να παίξω για πρώτη φορά στην Α1, όταν με πήρε από την Πάτρα στη Λαμία. Από τη στιγμή που με πήρε τηλέφωνο ήταν δεδομένο πως θα τα βρίσκαμε και στο οικονομικό. Ήμουν σίγουρος πως θα τα βρίσκαμε και μέσα στο γήπεδο». 

Για το πώς τα περνά στον Παναθηναϊκό: «Παίζουμε με την καρδιά μας περισσότερο κι όχι με τεχνικά στοιχεία. Το απολαμβάνουμε όλοι. Η ομάδα πέρσι πάλευε για την παραμονή της και φέτος διεκδικεί θέση στην τετράδα. Έχουμε μια νεανική ομάδα, με παίκτες που θέλουν να αποδείξουν πράγματα για τον εαυτό τους και θέλουν να πάνε τον Παναθηναϊκό ψηλά». 

Για τους στόχους με τον Παναθηναϊκό: «Θα παίξουμε ωραία και θα φέρουμε κόσμο στο γήπεδο, γιατί είμαστε μουρλοί. Γι’ αυτό είμαι σίγουρος. Θα ήθελα να πάρουμε έναν τίτλο, το τι θα καταφέρουμε θα το δούμε στην πράξη. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος όταν στηρίζεσαι σε τόσα νεαρά παιδιά. Όμως ακόμη κι αν δεν πάρουμε τίτλο, ο Παναθηναϊκός θα έχει κερδίσει νέους παίκτες». 

Για τον 18χρονο συμπαίκτη του, Αλέξανδρο Ράπτη: «Έχω αντίπαλο τον Ράπτη καθημερινά στην προπόνηση και πονάνε τα χέρια μου. Αυτό το παιδί μαζί με άλλα αυτής της νέας γενιάς μπορούν να σώσουν το ελληνικό βόλεϊ. Έχουν πολύ μεράκι, είναι σε μια ηλικία που δεν σκέφτονται τα χρήματα και δουλεύουν σκληρά». 

Για το μέλλον του στον Παναθηναϊκό: «Νομίζω πως ήρθε η ώρα να μείνω αρκετό καιρό σε μια ομάδα. Έχω υπογράψει για έναν χρόνο, θα ήθελα να μείνω παραπάνω, αλλά το θέμα είναι αν με θέλουν. Βλέπω πως στο σύλλογο υπάρχει υγεία και δημιουργείται κάτι καλό για τα επόμενα χρόνια». 

Για τα απωθημένα του: «Είχα όνειρο να κατακτήσω έναν τίτλο με ομάδα που δεν ήταν φαβορί και πέρσι πήραμε το Κύπελλο με τον ΠΑΟΚ. Μπορεί να ήταν πρωταθλητής, αλλά όλοι έλεγαν πως ο Ολυμπιακός ήταν ανώτερος. Ήθελα να πάρω και ένα πρωτάθλημα με τον Φοίνικα Σύρου, αλλά παρότι φτάσαμε κοντά δεν το πετύχαμε. Ήταν όμως μεγάλη επιτυχία η πορεία εκείνη». 

Για το λόγο που δεν έμεινε πολύ στον Ολυμπιακό: ««Στον Ολυμπιακό δεν ήμουν καλά εγώ και για προσωπικούς λόγους αποφάσισα να φύγω. Δεν ήθελα να ασχοληθώ άλλο με το βόλεϊ εκείνη την περίοδο και έφυγα το Δεκέμβριο». 

Για τη φυγή του από τον ΠΑΟΚ: «Είχα πρόταση να μείνω, θεώρησα πως δεν ήταν καλή σε σχέση με αυτά που προσέφερα. Θεωρώ πως δεν χρειαζόμουν σε μια τέτοια ομάδα, γιατί έχουν πολύ καλούς κεντρικούς για να χρειάζονται και μένα. Οπότε αποφάσισα να φύγω, αλλά ο κόσμος εκεί με εκτιμά». 

Για το ρόλο του στην προεδρία του ΠΑΣΑΠ: «Έχουμε καλό υλικό και είναι καλή η συγκυρία να είσαι πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Αμειβομένων Πετοσφαιριστών, αλλά χρειάζομαι λίγο χρόνο για να μάθω τη θέση και να δω τι πρέπει να κάνω. Έχουμε ένα πολύ καλό προϊόν με όλες τις μεγάλες ομάδες παρούσες και προβολή από τη δημόσια τηλεόραση». 

Για τις δέκα ομάδες που έχει αλλάξει: «Μου αρέσει να γνωρίζω νέες πόλεις ή νέες χώρες κι έτσι έχω συχνά αλλάζω ομάδες και έχω ζήσει σχεδόν σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας. Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσω να το κάνω». 

Για το φετινό πρωτάθλημα: «Το μόνο κακό είναι τα δύο ρεπό ανά αγωνιστική. Παρ’ όλα αυτά το πρωτάθλημα είναι δυνατό». 

Για την Εθνική: «Η πρόκριση στα τελικά ήταν μεγάλη υπόθεση. Απαξιώναμε την ομάδα επειδή δεν μας πλήρωνε, αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι μακροπρόθεσμα κι εμείς πληρωνόμαστε από την Εθνική. Μαζευτήκαμε όλοι και τα καταφέραμε. Πρέπει να δώσουμε όλοι μαζί κάτι πίσω στο ελληνικό βόλεϊ. Δεν πρέπει ποτέ ξανά να απαξιώσουμε την Εθνική. Αν αυτό συμβεί, δεν θα έχουμε πρόβλημα να είμαστε παρόντες στις μεγάλες διοργανώσεις, γιατί παίκτες παράγουμε».

«Έσπασε» το αήττητο στα Μελίσσια

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Κυριακή, 02 Δεκεμβρίου 2018 16:31

Την πρώτη της ήττα στο πρωτάθλημα γνώρισε η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, η οποία σε ένα ματς θρίλερ ηττήθηκε από τον ΚΑΟ Μελισσίων με 50-48.

Οι «πράσινες» αν και πραγματοποίησαν ένα καλό πρώτο ημίχρονο, πλήρωσαν την καταστροφική τρίτη περίοδο η οποία ήταν αυτή που τους στέρησε τη νίκη. Οι παίκτριες του Γιώργου Καντζιλιέρη προσπάθησαν στο τέταρτο δεκάλεπτο να ξαναμπούν στο παιχνίδι κάτι που κατάφεραν φέρνοντας το ματς στο πόντο, ωστόσο δεν μπόρεσαν να ανατρέψουν την κατάσταση γνωρίζοντας την ήττα.

Το παιχνίδι ήταν κλειστό με χαμηλό σκορ, ωστόσο οι «πράσινες» ολοκλήρωσαν το πρώτο ημίχρονο όντας μπροστά με 20-24. Όμως η τρίτη περίοδος ήταν αυτή που έμελλε να καθορίσει, όπως φάνηκε το παιχνίδι. Τα Μελίσσια πλήγωσαν την κάκιστη άμυνα του Παναθηναϊκού, ο οποίος ήταν κακός και επιθετικά και με ένα επί μέρους σκορ 26-10, έκλεισαν την περίοδο προηγούμενες με 46-34 που ήταν και η μεγαλύτερη διαφορά.       

Στο τέταρτο δεκάλεπτο οι «πράσινες» μπήκαν με σκοπό να διορθώσουν τα κακώς κείμενα και σιγά σιγά, κατάφεραν να ξαναμπούν στο ματς. Διανύοντας το τελευταίο λεπτό ο Παναθηναϊκός μείωσε σε 49-48, όμως στην τελευταία φάση τα Μελίσσια έκλεψαν την μπάλα από τη Σύνθια Εζέτζα και έτσι διαμορφώθηκε το τελικό 50-48.  

Τα δεκάλεπτα: 12-10, 20-24, 46-34, 50-48

ΚΑΟ Μελισσίων (Μάλαμα): Τσέτα, Ναβροζίδου  8 (1), Σταμούλη, Δούρου, Κοιλιαρίδη 12 (1), Βιντσιλαίου 3, Ζακυνθινού, Κωνσταντινίδου, Γιαννακοπούλου 4 (1), Χιώτη 6, Κανέλλου 11 , Πατέρα 6 (2)

Παναθηναϊκός  (Καντζιλιέρης): Ακρίβου, Μούλη 9, Κοίλια Π. 4, Κοίλια Ν. , Καλαμπάκου 6, Ευαγγελάτου, Αρβανίτη, Σλούκα 8, Μούτσα, Σιγάλα 2, Εζέτζα 19

«Πράσινη» πρόκριση στα τελικά του πρωταθλήματος

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 02 Δεκεμβρίου 2018 10:51

Καλή ήταν η παρουσία του τμήματος επιτραπέζιας αντισφαίρισης του Παναθηναϊκού στα προκριματικά του ατομικού του πανελληνίου πρωταθλήματος που έγινε στο ΣΕΦ.

Το «τριφύλλι» παρατάχθηκε με τρείς αθλήτριες και έναν αθλητή και πέτυχε μία συμμετοχή στα τελικά του Πανελληνίου Πρωταθλήματος που θα γίνουν στα Χανιά στις αρχές του Μαρτίου.

Συγκεκριμένα η Μαρία Αρτσέτου κατάφερε και πήρε την πρόκριση σε έναν δύσκολο όμιλο καθώς πέτυχε τρεις νίκες σε ισάριθμους αγώνες.

Σε ότι αφορά την Ηρώ Μαλλιαρού  πέτυχε μία νίκη παρά τη μακροχρόνια απουσία της στο αγωνιστικό επίπεδο, ενώ η νεαρή Βικτώρια Μπακάλη στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων της διοργάνωσης παρότι δεν πέτυχε νίκη.

Στους άνδρες ο Νίκος Ζέρβας  βρέθηκε σε έναν δύσκολο όμιλο, όμως το πάλεψε και  έδειξε για μία ακόμα φορά θετικά στοιχεία.

Γιόχανσον: «Είμαστε ομάδα και στα εύκολα και στα δύσκολα»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 02 Δεκεμβρίου 2018 10:40

Για το σημερινό (2/12) ματς κόντρα στον Άρη αλλά και για την ύπαρξή του στον Παναθηναϊκό, αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Ματίας Γιόχανσον.

Ο Σουηδός δεξιός οπισθοφύλακας ανέφερε πως είναι περήφανος που βρίσκεται στο «τριφύλλι», ενώ υποστήριξε πως αν οι «πράσινοι» παίξουν σύμφωνα με τις δυνατότητές τους κόντρα στον Άρη θα φύγουν από το «Κλεάνθης Βικέλιδης» με τους τρεις βαθμούς της νίκης.

Αναλυτικά όσα είπε ο Γιόχανσον στη «RealNews»:

«Κατ΄ αρχάς, να πω ότι είμαι περήφανος που είμαι στον Παναθηναϊκό και μετέχω σε αυτήν τη σπουδαία προσπάθεια. Το έχω πει ξανά και είναι η αλήθεια. Είμαστε ένα σύνολο με πολλά νέα παιδιά, αλλά και με πολύ ταλέντο και, κυρίως, με χαρακτήρα στα δύσκολα. Δεν το βάζουμε κάτω, δεν εγκαταλείπουμε ποτέ, όσες δυσκολίες κι αν αντιμετωπίζουμε την ώρα του αγώνα. Είμαστε ομάδα και στα εύκολα και στα δύσκολα και έτσι δουλεύουμε καθημερινά. Είτε αγωνιστεί κάποιος, είτε μείνει στον πάγκο, η σκέψη του είναι με τους υπόλοιπους. Προχωράμε μπροστά, βαδίζουμε σωστά και θα πάμε ακόμη καλύτερα, το πιστεύω 100%».

Για το ματς με τον Άρη: «Ένα απαιτητικό και δύσκολο παιχνίδι, μια αληθινή πρόκληση για όλους μας, όμως εκτιμώ ότι, αν αποδώσουμε σύμφωνα με τις δυνατότητές μας, θα φύγουμε με ψηλά το κεφάλι από το γήπεδο. Αν είμαστε πιο αποτελεσματικοί, θα νικήσουμε».

Για τα 4 γκολ που έχει σημειώσει: «Απλώς κάνω τη δουλειά μου και χαίρομαι να είμαι χρήσιμος»

Να διευρύνει το σερί

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 02 Δεκεμβρίου 2018 10:23

Να διευρύνει ακόμα περισσότερο το νικηφόρο σερί που «τρέχει» θέλει η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία για την 7η αγωνιστική της Pre League αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον ΖΑΟΝ (17:30).

Οι «πράσινες» μετά την ήττα της πρεμιέρας, μετρούν πέντε διαδοχικές νίκες και μάλιστα χωρίς να χάσουν σετ και αυτό θα επιδιώξουν να κάνουν και σήμερα για μία ακόμα φορά κόντρα στην ομάδα της Κηφισιάς, προκειμένου να παραμείνουν κοντά στις θέσεις που οδηγούν στην Α1.

Ο τεχνικός του «τριφυλλιού», Κυριάκος Καμπερίδης, είδε με ικανοποίηση τις παίκτριές του να ολοκληρώνουν την προετοιμασία τους για το συγκεκριμένο παιχνίδι χωρίς προβλήματα και έτσι έχει στη «φαρέτρα» του όλα του τα όπλα.    

Ο δρόμος για την Α1 περνάει από τα Μελίσσια

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Κυριακή, 02 Δεκεμβρίου 2018 10:05

Από τα Μελίσσια περνάει ο δρόμος της ομάδας μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού προς την Α1, καθώς οι «πράσινες» στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α2 αντιμετωπίζουν τον ΚΑΟ Μελισσίων (14:30).

Το «τριφύλλι» που μέχρι στιγμής μετρά μόνο νίκες (τέσσερις νίκες γιατί έχει ένα αγώνα λιγότερο), θέλει να συνεχίσει αήττητο και απτόητο την προσπάθεια του για την άνοδο στην Α1, σημειώνοντας μία ακόμα νίκη αυτή τη φορά απέναντι στην ομάδα των βορείων προαστίων.

Ο τεχνικός της ομάδας Γιώργος Καντζιλιέρης προετοίμασε κατάλληλα την ομάδα του καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας και χωρίς να αντιμετωπίζει προβλήματα ευελπιστεί οι παίκτριές του να ξεπεράσουν και αυτό το δύσκολο εμπόδιο.  

Διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι Τεφτίκης και Νικολοπούλου.  

Με φόρα στο «Βικελίδης»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 02 Δεκεμβρίου 2018 09:37

Στο «Κλεάνθης Βικελίδης» θα βρεθεί απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκα θα αντιμετωπίσει τον Άρη (19:00, ΕΡΤ1).

Η ομάδα της Θεσσαλονίκης επέστρεψε στην μεγάλη κατηγορία και έτσι το «τριφύλλι» με τη σειρά του επιστρέφει σε μία δύσκολη και ιστορική έδρα, με στόχο να φύγει με το «διπλό» και να συνεχίσει την πολύ καλή πορεία του στο πρωτάθλημα. Οι «πράσινοι» χωρίς τον κόσμο στο πλευρό τους, καθώς ο Παναθηναϊκός δεν πήρε εισιτήρια, είναι έτοιμοι να δώσουν συνέχεια στις νίκες, μία εβδομάδα μετά την πρώτη πεντάρα κόντρα στον Απόλλωνα και την επιστροφή του στα νικηφόρα αποτελέσματα.

Ο Γιώργος Δώνης είδε τους Δημήτρη Κουρμπέλη, Σωκράτη Διούδη και Φάνη Μαυρομμάτη να ξεπερνούν τα προβλήματα τραυματισμών και έτσι τους συμπεριέλαβε στην αποστολή, σε αντίθεση με τους Μουνιέ και Κουλιμπαλί που είναι εκτός.

Σε ότι αφορά το πλάνο του Έλληνα τεχνικού για την αρχική 11άδα, το πιθανότερο είναι να προτιμηθεί και πάλι το 4-3-3 (αν και ο Δώνης πολλές φορές επιφυλάσσει εκπλήξεις), και συγκεκριμένα Ο Διούδης στο τέρμα, ο Γιόχανσον δεξιά στην άμυνα και ο Ινσούα αριστερά. Κεντρικό αμυντικό δίδυμο θα είναι ο Κολοβέτσιος με παρτενέρ τον Μαυρομάτη ή τον Οικονόμου, με τον Κουρμπέλη να είναι το αμυντικό χαφ. Μπροστά από τον αρχηγό του Παναθηναϊκού θα βρίσκονται οι Κάτσε και Δώνης, ενώ στα άκρα της επίθεσης οι Χατζηγιοβάνης και Μπουζούκης, που θα πλαισιώνουν τον Μακέντα που θα πάρει θέση στην κορυφή της επίθεσης.

Από κει και πέρα να σημειώσουμε πως δεν αποκλείεται η συγκεκριμένη ενδεκάδα να παραταχθεί και με σχηματισμό 4-4-2, ενώ μέσα στο πλάνο υπάρχει και το 3-4-1-2 με τον Κάτσε να δίνει τη θέση του στον Πούγγουρα.

Διαιτητής του αγώνα θα είναι ο Γιώργος Τζοβάρας, ενώ θα έχει ως βοηθούς τους Πετρόπουλο και Νικολακάκη, με τέταρτο τον Σέζο.