ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Πιτίνο: «Να επιστρέψει δυνατός ο Παππάς, το καλύτερο μπάσκετ η Μακάμπι»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2019 15:42

Για τον τραυματισμό του Νίκου Παππά αλλά και το πρόβλημα που παρουσιάζει ο Παναθηναϊκός στο τρίποντο, αναφέρθηκε στις δηλώσεις του ο Ρικ Πιτίνο κατά την αναχώρηση του «τριφυλλιού» για το Τέλ Αβίβ, εκεί όπου αύριο οι «πράσινοι» θα αντιμετωπίσουν τη Μακάμπι.

«Ο Παππάς ήταν ένα από τους παίκτες που σούταραν καλά τελευταία. Τουλάχιστον είμαστε τυχεροί που έχουμε τον Κιλπάτρικ τώρα. Οι τραυματισμοί είναι μέρος του παιχνιδιού. Είναι κρίμα που τον χάνουμε. Ο Νίκος έπαιζε καλά, του ευχόμαστε να επιστρέψει δυνατός», είπε αρχικά ο 66χρονος τεχνικός. 

Για τη Μακάμπι είπε: «Η Μακάμπι παίζει αυτή τη στιγμή το καλύτερό της μπάσκετ φέτος. Ίσως και το καλύτερο στην Ευρωλίγκα. Κέρδισαν εύκολα την Μπαρτσελόνα και την ΤΣΣΚΑ στη Μόσχα. Εμείς βελτιωνόμαστε στην άμυνα, αλλά ένα πρόβλημα είναι ότι δεν σουτάρουμε καλά και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει αν δεν αλλάξουν οι παίκτες». 

Για την αντιμετώπιση του Σκότι Γουίλμπεκιν και το πρόβλημα στα τρίποντα είπε: «Είναι κλειδιά κάποιοι παίκτες σε όλες τις ομάδες. Η άμυνά μας βελτιώνεται, αναμφίβολα, αλλά το θέμα είναι πως έχουμε ελεύθερα σουτ που δεν εκμεταλλευόμαστε. Ο Στεφ Κάρι δεν πρόκειται να έρθει, άρα θα πρέπει να είμαστε κοντά στο σκορ και να προσπαθούμε να κερδίσουμε».

Το μήνυμα του Καλάθη για Παππά (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2019 15:33

Ο Νίκος Παππάς υπέστη για δεύτερη φορά στην καριέρα του ρήξη χιαστού και θα χάσει το υπόλοιπο της σεζόν και από την πλευρά του ο Νικ Καλάθης ήταν ο πρώτος που έσπευσε να στείλει μήνυμα συμπαράστασης στον άτυχο γκαρντ.

Ο αρχηγός του «τριφυλλιού» με ανάρτησή του στο Instagram έγραψε: «Θα γυρίσεις πιο δυνατός από ποτέ. Γίνε σύντομα καλά αδερφέ μου».

Δείτε την ανάρτηση

Γκιστ: «Τα έξι αστέρια δείχνουν τι θέλει η ομάδα» (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2019 14:56

Η Ευρωλίγκα έκανε Focus On στον Τζειμς Γκιστ με τον Αμερικανό άσσου του Παναθηναϊκούς να δηλώνει μεταξύ άλλων πως θέλει να κατακτήσει το τρόπαιο της Ευρωλίγκα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γκιστ για τον, οποίος μίλησαν και οι Νικ Καλάθης, Ιωάννης Παπαπέτρου και Κιθ Λάνγκφορντ.

«Τα έξι αστέρια δείχνουν τι θέλει η ομάδα. Το να πας στο Final Four δεν είναι αρκετό. Θέλω να κερδίσω την Euroleague και να κρατήσω αυτό το τρόπαιο. Ήταν πολύ δύσκολη η περσινή σειρά με τη Ρεάλ. Και εκείνοι ήθελαν να κατακτήσουν το τρόπαιο, αλλά στο τέλος της ημέρας πιστεύω ότι εμείς ήμασταν καλύτερη ομάδα».

Σε ότι αφορά τη συνεργασία τους με τον Νικ Καλάθη ανέφερε: «Είναι πολύ εύκολο για μας. Δεν φοβάται να κάνει λάθος όταν πετάει τη μπάλα. Είναι κάτι που έχουμε μεταξύ μας και το οποίο δεν το έχουμε πολλοί παίκτες μεταξύ τους στην Ευρώπη. Όλοι ξέρουν ότι πρέπει να σταματήσουν το Pick N Roll του Γκιστ με τον Καλάθη».

Οι διαιτητές του αγώνα με τη Μακάμπι (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2019 14:40

Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στην εκτός έδρας αναμέτρηση του Παναθηναϊκού κόντρα στη Μακάμπι Τελ Αβίβ, όρισε η διοργανώτρια αρχή.

Συγκεκριμένα οι Ρόμπερτ Λοτερμόζερ, Όλεγκς Λάτισεβς και Γιακούμπ Ζαμοίσκι ορίστηκαν για το ματς της 20ης αγωνιστικής της κανονικής περιόδου. 

ΣΟΚ με Παππά: Υπέστη ρήξη χιαστού

ΜΠΑΣΚΕΤ Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2019 14:05

Με τον χειρότερο δυνατό τρόπο ολοκληρώθηκε η σημερινή πρωινή προπόνηση του Παναθηναϊκού ενόψει του αυριανού αγώνα κόντρα στη Μακάμπι Τελ Αβίβ για την Ευρωλίγκα, καθώς ο Νίκος Παππάς υπέστη ρήξη χιαστού στο αριστερό γόνατο.

Για μία ακόμα φορά στην καριέρα του ο Έλληνας γκαρντ στάθηκε άτυχος και όπως γίνεται εύκολα κατανοητό χάνει το υπόλοιπο της χρονιάς, λαβώνοντας το «τριφύλλι» στη θέση των γκαρντ, όπου υπάρχει πλέον μεγάλο κενό στο «πράσινο» ρόστερ.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Παππάς είχε υποστεί ρήξη χιαστού και μηνίσκου και στο δεξί του πόδι, το 2015.

Πλέον αναμένεται το επίσημο ανακοινωθέν από τους πρωταθλητές.

Διαμαντίδης: «Έπαθα ανοσία από τις βρισιές στο ΣΕΦ»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019 22:21

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης φιλοξενήθηκε σε ιδιωτικό ΙΕΚ και απάντησε σε πολλές ερωτήσεις σπουδαστών.

Ο κορυφαίος ευρωπαίος παίκτης και πρώην αρχηγός του Παναθηναϊκού ρωτήθηκε και απάντησε για πολλά θέματα μεταξύ των οποίων, το «τριφύλλι», ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, η απόσυρσή του από τα γήπεδα, ο Παύλος και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος κ.α  

Αναλυτικά όσα είπε ο «3D» στους σπουδαστές του ΙΕΚ:

Για τα πρώτα χρόνια: «Τα πράγματα στην επαρχία είναι δύσκολα για ένα παιδί. Με πίστεψε ένας άνθρωπος ο Κώστας Πιλαφίδης, αλλά ήταν δύσκολη η προσαρμογή στη Θεσσαλονίκη πηγαίνοντας από την Καστοριά στον Ηρακλή. Ήθελα μια μικρή αφορμή να δείξω το ταλέντο μου και το κατάφερα αυτό βήμα-βήμα. Δεν υπάρχουν μυστικά, πρέπει να δουλεύεις ακόμα και όταν δεν έχεις προπόνηση».

Για την υπογραφή του στον Παναθηναϊκό: «Ήρθε η πρόταση του Παναθηναϊκού το 2004. Είχα ενδοιασμούς αν θα τα πάω καλά, ωστόσο τα πάντα έγιναν ξεκάθαρα στο μυαλό μου όταν μίλησα με τον Ομπράντοβιτς. Τον είχα δει στην τηλεόραση για τον τρόπο με τον οποίο κοουτσάριζε και φοβήθηκα λίγο. Μου ζήτησε να μπω κατευθείαν στα βαθιά, ενώ με βοήθησε ο Χατζηβρέττας για να εγκλιματιστώ στην Αθήνα. Έμενε από πάνω μου. Εγώ στον 2ο όροφο και εκείνος στον 3ο».

Για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς: «Είναι το νούμερο 1. Έχει όλο το πακέτο και γνωρίζει καλά πώς να προετοιμάζει την ομάδα και τι να κάνει όταν δεν πάει καλά. Είναι ωραίος άνθρωπος, του αρέσουν τα απλά πράγματα, η Ελλάδα, τα μπουζούκια, το καλό φαγητό και το κρασί. Κάποια στιγμή και ως αρχηγός της ομάδας που ήμουν, είχε γυρίσει και μου είχε πει: 'Θέλω να μου πεις τι ώρα θα γυρίσετε'. Του απαντάω 'στις 3' και λέει 'εντάξει'. Απλούστατα, ο Ομπράντοβιτς ήθελε να ξέρει που είσαι και τι ώρα θα γυρίσεις».

Για τα νέα παιδιά: «Θα πρέπει τα νέα παιδιά να παίζουν σε μικρές ομάδες για να έχουν παραστάσεις πρώτα και μετά να πάνε σε μεγάλη ομάδα Είναι δικαιολογία ότι δεν παίζουν τα ταλέντα. Πρέπει να δουλέψουν και στη συνέχεια να πάρουν χρόνο και ευκαιρίες.. Το οικονομικό κομμάτι ίσως και οι ατζέντηδες έχουν αλλάξει το τοπίο στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Και αυτό παίζει ρόλο στο γεγονός ότι δεν βλέπουμε νέα παιδιά. Αν δεν αντέχουν την δουλειά και την πίεση τότε δεν θα μπορούν να παίξουν το υψηλότερο επίπεδο. Εγώ δεν είχα κινητό όταν ξεκίνησα, ενώ τώρα η κόρη μου το παίζει τα δάχτυλα. Άλλες οι εποχές όταν ξεκίνησα εγώ. Τα νέα παιδιά θα πρέπει να είναι ταπεινά, αποφασισμένα και προσηλωμένα».

Για τα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Δεν μου έχουν λείψει τα ντέρμπι. Τα έζησα. Μακάρι να υπήρχαν οπαδοί και από τις δύο ομάδες στο γήπεδο αλλά είναι δύσκολο. Ελπίζω να το ζήσουν τα παιδιά μας και αυτό είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δουλέψουμε κ εμείς. Έπαθα ανοσία από κάποια στιγμή και δεν μου έκανε εντύπωση όταν με έβριζαν στο ΣΕΦ. Δεν ένιωθα κάτι. Πρέπει να μάθουμε τα μικρά παιδιά στο σωστό τρόπο συμπεριφοράς.»

Για τη μετάβαση από τα παρκέ στη... σύνταξη: «Θέλει τον χρόνο του! Το βίωσα λίγο δύσκολα, αλλά πλέον είμαι πιο κοντά στην οικογένεια μου. Στην πορεία έβαλα και άλλα πράγματα στην ζωή μου, όπως για παράδειγμα το ότι συνεργάζομαι με τον Παπαλουκά. Δεν είναι εύκολο να περάσεις στο επόμενο στάδιο».

Για Παύλο και Θανάση Γιαννακόπουλο: «Είναι η μόνη οικογένεια που βρέθηκε δίπλα σε έναν σύλλογο τόσα χρόνια. Πραγματικά μεγάλη η προσφορά τους και όχι μόνο στο μπάσκετ».

Για τον λόγο που δεν πήγε ποτέ στο ΝΒΑ: «Έκανα αυτό που ήθελα και γι' αυτό δεν υπήρχε σκέψη για το ΝΒΑ».

Για το αν παίζει τώρα μπάσκετ: «Αυτή τη στιγμή προτιμώ να παίζω Μπιτς Βόλεϊ παρά μπάσκετ».

Για Σπανούλη και Παπαλουκά: «Και οι 3 ξεκινήσαμε από ομάδες που μας έδωσαν χρόνο συμμετοχής. Ο Βασίλης λατρεύει το μπάσκετ, δουλεύει πάρα πολύ και είναι πρότυπο! Μας έκανε εντύπωση πόσο πολύ αγαπάει αυτό που κάνει και θέλει να είναι νικητής. Ο Παπαλουκάς όταν πήγε στην ΤΣΣΚΑ δεν ήταν στην καλύτερη φάση του, αλλά στη συνέχεια έκανε το 'μπαμ'. Είχαμε μια φουρνιά παικτών με καλούς χαρακτήρες, οι οποίοι αποδέχτηκαν τους ρόλους τους στην Εθνική ομάδα».

Για το πρόωρο «αντίο» του από την Εθνική ομάδα το 2010: «Δεν μετάνιωσα που έφυγα από την Εθνική ομάδα. Σκέφτηκα αρκετά πράγματα, αλλά ο λόγος ήταν απλός. Στα 31 μου και ύστερα από κάποια στιγμή ήθελα να παίξω καλό μπάσκετ με την ομάδα μου».

Για το ποιο παιχνίδι ήθελε να παίξει ξανά: «Θα ήθελα να ξαναπαίξω τον τελικό του Μουντομπάσκετ 2006 απέναντι στην Ισπανία. Ήταν ο τρόπος που χάσαμε το ματς. Δεν διαχειριστήκαμε τη νίκη επί των ΗΠΑ. Είχαμε αδειάσει...»

Για τον Άρη της δεκαετίας του '80: «Μέχρι και η θεία μου ήξερε τον Σούμποτιτς».

Για το ποια ομάδα ήταν η πιο πλήρης: «Ο Παναθηναϊκός του 2009».

Για τους Γκαρμπαχόσα-Κιριλένκο που είναι πρόεδροι στις ομοσπονδίες των χωρών του και αν θα έκανε και εκείνος κάτι αντίστοιχο: «Το θέμα είναι αυτός που θα αναλάβει να πλαισιώνεται από ανθρώπους που ξέρουν… Τα πράγματα είναι επαγγελματικά αλλά χρειάζονται και οι τεχνοκράτες. Εύχομαι να γίνει ότι καλύτερο για το ελληνικό μπάσκετ. Ας σκεφτούν τι πρέπει να γίνει αυτοί που ξέρουν. Εγώ δεν το γνωρίζω το συγκεκριμένο κομμάτι… Είχα μια συζήτηση πριν χρόνια αλλά δεν κατέληξε πουθενά».

Για το τι θα έκανε αν δεν ήταν το μπάσκετ στην ζωή του: «Δεν προσπάθησα να σπουδάσω. Αν ήθελα θα το είχα κάνει. Όμως είχα στρέψει την προσοχή μου στον μπάσκετ. Δόξα τω Θεώ».

Μέσα ο Πέιν, έξω ο Λάνγκφορντ για Μακάμπι

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019 19:03

Με τον Άντριαν Πέιν θα ταξιδέψει στο Τελ Αβίβ ο Παναθηναϊκός, καθώς ο Αμερικανός σέντερ υπολογίζεται πλέον από τον Ρικ Πιτίνο, μιας και η «ελευθέρας» του από την Κίνα ήρθε.

Οι «πράσινοι» μετά την υποχρέωση τους για τη 14η αγωνιστική του πρωταθλήματος κόντρα στον Ήφαιστο, στρέφουν εξ’ ολοκλήρου την προσοχή τους στον τελικό κόντρα στην Μακάμπι, όπου η νίκη ενάντια στην «ομάδα του λαού» είναι μονόδρομος.

Ο μοναδικός παίκτης που δεν υπολογίζεται για το συγκεκριμένο ματς είναι ο Κιθ Λάνγκφορντ, που δεν έχει ξεπεράσει το πρόβλημα στους προσαγωγούς, με όλους τους υπόλοιπους να δηλώνουν παρών.

Επέστρεψε στις προπονήσεις ο Κουρμπέλης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019 18:48

Με τον Δημήτρη Κουρμπέλη να επιστρέφει σε κανονικούς ρυθμούς προπονήσεων πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού.

Ο αρχηγός του «τριφυλλιού» έπειτα από ένα διάστημα που ακολουθούσε ατομικό πρόγραμμα, τελικά κατάφερε να ξεπεράσει τις ενοχλήσεις στο γόνατο και τέθηκε στη διάθεση του Γιώργου Δώνης για τον επαναληπτικό Κυπέλλου κόντρα στη Λαμία.

Από κει και πέρα στην απογευματινή προπόνηση όσοι αγωνίστηκαν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα πρωταθλήματος με τη Λαμία έκαναν αποθεραπεία και αποφόρτιση και οι υπόλοιποι μετά την προθέρμανση έπαιξαν παιχνίδι στο μισό γήπεδο. Θεραπεία, γυμναστήριο και γήπεδο έκαναν οι Πούγγουρας και Κότσαρης που απουσίασαν, ενώ σε υπερηχογράφημα υποβλήθηκε ο Χρήστος Δώνης το οποίο έδειξε οίδημα στο γαστροκνήμιο και στην αυριανή προπόνηση θα αποφασιστεί αν θα αγωνιστεί στη ρεβάνς του Κυπέλλου.

Η προετοιμασία για τον αγώνα κυπέλλου της Πέμπτης ολοκληρώνεται την Τετάρτη (23/1) με απογευματινή προπόνηση.

Διαθέσιμα τα εισιτήρια για Άρη

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019 16:29

Στη διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού βρίσκονται τα εισιτήρια για την αναμέτρηση του πρωταθλήματος της Basket League με τον Άρη, ο οποίος είναι προγραμματισμένος για τη Δευτέρα στις 28/1.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση: 

«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ υπενθυμίζει στους φιλάθλους της πως συνεχίζεται η  διάθεση των εισιτηρίων για την αναμέτρηση του πρωταθλήματος της Basket League με τον Άρη (28/1, 19.00) καθώς και των μεμονωμένων εισιτηρίων για όλους τους εντός έδρας αγώνες της κανονικής περιόδου της Euroleague από τα κάτωθι σημεία: 

  •      Τα εκδοτήρια του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης», Λ. Αλεξάνδρας, Θύρα 10 (Ωράριο Λειτουργίας: Πέμπτη 27/12 και Παρασκευή 28/12 10.00-18.00), Τηλ. Επικοινωνίας: 2106440010. 
  •      Με Ηλεκτρονική αγορά μέσω του viva.gr.
  •      Τηλεφωνικά στο 11876 (Χρέωση από σταθερό: 0,96€ / λεπτό και από κινητό: 1,09€ / λεπτό). 
  •      Αναφορικά με τα εισιτήρια ΑΜΕΑ παρακαλείστε όπως επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2144022541 Δευτέρα με Παρασκευή 10.00 με 17.00.
  •      Την Δευτέρα 28/1 θα λειτουργούν από τις 16.30 μέχρι τις 19.00 τα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ. Τα σημεία των εκδοτηρίων είναι στο σταθμό ΗΣΑΠ «Ειρήνη» και στο Parking 5.
  •      Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει πως τα εισιτήρια είναι αυστηρώς προσωπικά και ότι -βάσει νόμου- απαγορεύεται η μεταπώληση ή η ανταλλαγή τους. Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας αποκλειστικά με τους παραπάνω νόμιμους τρόπους.
  •      Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ σας υπενθυμίζει πως για την αγορά εισιτηρίου είναι απαραίτητη  η  αναφορά του ΑΜΚΑ (Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης)!».

Σε απολογία ο Παναθηναϊκός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019 15:57

Tο Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κάλεσε για μία ακόμα φορά σε απολογία την ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Οι λόγοι σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε είναι για υβριστικά συνθήματα αλλά και τη συμπεριφορά των φιλάθλων του στον εκτός έδρας αγώνα κόντρα στη Λαμία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

Tο Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κάλεσε σε απολογία (για την Πέμπτη 24-1-19 και ώρα 13:00) τις παρακάτω ΠΑΕ στο πλαίσιο των συναντήσεων για την 17η αγωνιστική. 

Α) ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης, Π. Μονεμβασιώτης (πρόεδρος): «Βάσει των αναφερομένων στο από 19/1/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 19/1/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για τη συμπεριφορά του κ. Π. Μονεμβασιώτη στον αγώνα ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης-ΠΑΕ Λεβαδειακός.

* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 2 περ. ε, 5 παρ. 2 περ. δ,  10 παρ. 1 περ. δ’ Ι. σε συνδυασμό με το 11 παρ. 1, 2 και 3, 12 περ. α’, 14 παρ. 1, 2, 3 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Β) ΠΑΕ ΑΕΚ: «Βάσει των αναφερομένων στο από 20/1/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 20/1/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 2247/19/143960 από 21/1/2019 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΑΕΚ-ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης.

* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 2 περ. α΄, β’, γ’ και ε’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Γ) ΠΑΕ Ξάνθη: «Βάσει των αναφερομένων στο από 20/1/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 20/1/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Ξάνθη-ΠΑΕ Ατρόμητος Αθηνών.

* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. γ’, 3 περ. α΄ του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Δ) ΠΑΕ ΟΦΗ, Ν. Παπαδόπουλο (προπονητή): «Βάσει των αναφερομένων στο από 20/1/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 20/1/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα καθώς και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 1003/2/46/1/9-ιθ από 21/1/2019 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά του κ. Ν. Παπαδόπουλου στον αγώνα ΠΑΕ ΟΦΗ-ΠΑΕ Παναιτωλικός.

* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 παρ. 2 περ. δ, 10 παρ. 1 περ. γ’ και στ’ σε συνδυασμό με το άρθρο 11 παρ. 1, 2, 3, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. γ΄, 2 περ. α’, β’, δ΄ και ε’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Ε) ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 21/1/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 21/1/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Λαμία-ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. β΄ και γ’, 15 παρ. 1 περ. γ’, 2 περ. α΄, β΄, δ’ και ε’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.

ΣΤ) ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα: «Βάσει των αναφερομένων στο από 19/1/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 19/1/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα-ΠΑΕ Ολυμπιακός.

*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. γ΄ του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Ζ) ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα: «Με την παρούσα μας, σας διαβιβάζουμε την υπ’ αριθμ. πρωτ. 3139/18-1-2019 Πειθαρχική Δίωξη του Υπευθύνου Ασκήσεως Διώξεως Ποδοσφαιρικών Αδικημάτων, καλώντας σας συνάμα, όπως παραστείτε ενώπιόν μας, κατά την εκδίκασή της, η οποία προσδιορίσθηκε, κατά την ημερομηνία της 24ης-1-2019, ημέρα Πέμπτη, και ώρα 13:00.»

Η κάτωθι κλήση αφορά το Πρωτάθλημα Super League K17

ΑΕΛ Κ17: «Με την υπ’ αρ. πρωτ. 12/18-1-2019 Πράξη μας, που σας απεστάλη αυθημερόν με φαξ, σάς γνωστοποιήθηκαν τα εξής: «Βάσει των αναφερομένων στο από 12/1/2019 Φύλλο Αγώνος του διαιτητή της ποδοσφαιρικής αναμετρήσεως μεταξύ των ομάδων Α.Ε.Λ. Κ-17 και ΑΡΗΣ Κ-17, που διεξήχθη στη ΛΑΡΙΣΑ, στο γήπεδο «ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ», την 12η/1/2019, στο πλαίσιο της 16ης Αγωνιστικής του Πρωταθλήματος Υποδομής Super League - K17  και κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 1, 2 και 3 του άρθρου 8 του Πειθαρχικού Κώδικα της Ε.Π.Ο., σας γνωστοποιούμε, με την παρούσα, ότι, κατόπιν αποβολής από τον αγωνιστικό χώρο του αξιωματούχου της ομάδας Α.Ε.Λ. Κ-17 και δη του δηλωθέντος ως προπονητή αυτής, κου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ, με βάση σχετική εντολή του διαιτητή του ανωτέρω αγώνα, έχει επέλθει αυτόματα ο αποκλεισμός του από τον επόμενο ποδοσφαιρικό αγώνα πρωταθλήματος ή κυπέλλου της ως άνω ομάδας».

Ωστόσο, παρ’ ότι λάβατε εγκαίρως γνώση της ως άνω Πράξης μας, ο ανωτέρω τιμωρηθείς Κ. Ταξιάρχης συμμετείχε ως προπονητής της ΠΑΕ Α.Ε.Λ. στον αγώνα του πρωταθλήματος Κ-17 που έλαβε χώρα στην Ξάνθη στις 19-1-2019 και ώρα 14.00 μεταξύ των ομάδων ΠΑΕ Α.Ο. ΞΑΝΘΗ – ΠΑΕ Α.Ε.Λ., ως τούτο προκύπτει από το από 19-1-2019 φύλλο αγώνα, το οποίο σας επισυνάπτουμε.

Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 3 περ. β’ του Π.Κ. της ΕΠΟ «Η τυχόν αντικανονική συμμετοχή του (τιμωρηθέντος) στον επόμενο αγώνα ή στους επόμενους αγώνες δεν συνεπάγεται έκτιση της ποινής».

Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 19 παρ. 5 του Κ.Α.Π. «Απαγορεύεται η είσοδος στον αγωνιστικό χώρο κάθε τιμωρηθέντος προσώπου (εφόρου, προπονητή, φυσικοθεραπευτή κ.λπ.). Στην περίπτωση εισόδου, η υπαίτια ομάδα τιμωρείται με χρηματική ποινή 5.000,00 έως 20.000,00 Ευρώ αν είναι ΠΑΕ και 300,00 έως 1.000,00 Ευρώ εάν είναι σωματείο. Απαγορεύεται επίσης η είσοδος στον αγωνιστικό χώρο και η συμμετοχή στον αγώνα ως ποδοσφαιριστή, φυσικού προσώπου που έχει τιμωρηθεί με οποιαδήποτε ιδιότητα (εφόρου, προπονητή, φυσικοθεραπευτή κ.λπ.).».

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

Καλείσθε ενώπιόν μας, την Πέμπτη 24-1-2019 και ώρα 13:00, συντέμνοντας την προθεσμία κλητεύσεώς σας κατ’ άρθρα 8 και 33 του Δικονομικού Κανονισμού Λειτουργίας Δικαστικών Οργάνων της Ε.Π.Ο., προς απολογία για την ως άνω πειθαρχική παράβαση, που προβλέπεται και τιμωρείται από τα άρθρα 1, 2, 3 παρ. 3 περ. γ’, 8 παρ. 3 περ. β’ ΠΚ και 19 παρ. 5 Κ.Α.Π.»