Η αστυνομία προχώρησε σε οκτώ συλλήψεις κατά τη διάρκεια των χθεσινών επεισοδίων που έλαβαν χώρα στο ντέρμπι του ΟΑΚΑ και σήμερα ασκήθηκαν ποινικές διώξεις.
Συγκεκριμένα οι συλληφθέντες κατηγορούνται για εξύβριση, αντίσταση κατά της αρχής, διατάραξη κοινής ειρήνης και απόπειρα επικίνδυνης σωματικής βλάβης κατά αστυνομικών.
Μάλιστα οι συλληφθέντες παραπέμφθηκαν στο αυτόφωρο από τον αρμόδιο εισαγγελέα, ενώ όπως ορίζει ο νέος νόμος τους απαγορεύτηκε η είσοδος σε αγωνιστικούς χώρους, ενώ άνοιξαν οι φάκελοι για το σχηματισμό δικογραφίας.
Αρκετές διακρίσεις έλαβε το κολυμβητικό τμήμα του Παναθηναϊκού στο 1ο Ιωνία Cup που πραγματοποιήθηκε στο ΟΑΚΑ.
Αναλυτικά
Ρωμανός Αλυφαντής: 2ος 200μ. μικτή ατομική ανδρών, 2ος 100μ. πρόσθιο
Σπύρος Γκικόπουλος: 1ος 200μ. μικτή ατομική εφήβων
Ηρακλής Βειογλάνης: 3ος 200μ. μικτή ατομική παμπαίδων Β΄
Νεφέλη Καββαδά 2η, Αναστασία Μπίρμπα 3η 200μ.μικτή ατομική παγκορασίδων Α΄
Σπύρος Γκικόπουλος: 3ος 50μ. ύπτιο εφήβων
Κώστας Αποστολάκος: 1ος 50μ. ύπτιο παίδων
Γιάννης Πουπουνάκης: 3ος 50μ. ύπτιο Παμπαίδων Α΄
Άρης Σελήνης: 1ος 50μ. ύπτιο Παμπαίδων Β΄
Νόρα Δράκου: 1η 50μ. ύπτιο γυναικών, 1η 50μ. ελεύθερο
Γιάννης Ζελιναίος: 3οσ 100μ. πρόσθιο παμπαίδων Α΄
Κατερίνα Τσιβελεκίδη: 1η 100μ. πρόσθιο παγκορασίδων Α΄
Κατερίνα Θωμαδάκη: 1η 200μ. ελεύθερο γυναικών
Καλλιόπη Ζαϊμη: 2η 50μ. ελεύθερο παγκορασίδων Β΄
Στο Grand fondo Αιγέας του Θησέα (Μανδρα-Αλεποχωρι-Ελευσινα) συμμετείχαν οι ποδηλάτες του Παναθηναϊκού στα πλαίσια της προετοιμασίας τους για το διήμερο αγώνα «Θυσίας» στην Πάτρα.
Συγκριμένα ο Γκαζώνης τερμάτισε 2ος στους άνδρες, ο Κανελλόπουλος 2ος στους μάστερ, ο Παπαδομιχελάκης Γιάννης 8ος στους μάστερ, ο Μεσσήνιος 11ος μάστερ, ο Βλασσόπουλος 15ος μάστερ, ο Χαντζίνας 17ος μάστερ και Κουρής 22ος στους άνδρες.
Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τον άσχημο τραυματισμό του αθλητή μας Γιώργου Γιαννακόπουλου που θα χρειαστεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση.
Ο Τζιμπρίλ Σισέ βραβεύτηκε στο ημίχρονο του ντέρμπι από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, δια χειρός του Δημήτρη Σαραβάκου και ο Γάλλος πρώην επιθετικός λίγες ώρες μετά με ανάρτησή του στο Instagram είπε το δικό του ευχαριστώ στην πράσινη οικογένεια.
Συγκεκριμένα ο Σισέ έγραψε: «Πολλά ευχαριστώ για την αγάπη σας και για αυτή τη συγκινητική στιγμή. ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ, Παναθηναϊκέ και Θύρα 13».
Δείτε την ανάρτηση
Τη βράβευση παλαιμάχων παικτών οι οποίοι έχουν προσφέρει στο «τριφύλλι» θα συνεχίσει στον εντός έδρας αγώνα κόντρα στη Μπασκόνια η ΚΑΕ Παναθηναϊκός. Αυτή τη φορά μετά τον Απόστολο Κόντο, τον Τάκη Κορωναίο και τον Μιχάλη Κυρίτση, θα βραβευτεί μία ακόμη εμβληματική φυσιογνωμία του Παναθηναϊκού, ο Λιβέρης Ανδρίτσος.
Παράλληλα οι Κυπελλούχοι Ελλάδος ενημέρωσαν τους φιλάθλους τους πως η διάθεση των εισιτηρίων για τον αγώνα της Τετάρτης συνεχίζεται.
Αναλυτικά η «πράσινη» ανακοίνωση:
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ υπενθυμίζει στους φιλάθλους της πως συνεχίζεται η διάθεση των εισιτηρίων για την αναμέτρηση με την KIROLBET Baskonia Vitoria-Gasteiz (20/3, 21.00) αλλά και των μεμονωμένων εισιτηρίων για τους δύο τελευταίους εντός έδρας αγώνες της κανονικής περιόδου της Euroleague.
Να σημειώσουμε πως σε αυτό το παιχνίδι θα συνεχιστούν οι βραβεύσεις παλαίμαχων αθλητών του «τριφυλλιού» με αφορμή τη συμπλήρωση των 100 χρόνων από την ίδρυση του τμήματος μπάσκετ του συλλόγου.
Μετά τον Απόστολο Κόντο, τον Τάκη Κορωναίο και τον Μιχάλη Κυρίτση, θα βραβευτεί μία ακόμη εμβληματική φυσιογνωμία του Παναθηναϊκού, ο Λιβέρης Ανδρίτσος!
Ο Λιβέρης Ανδρίτσος γεννήθηκε στις 31 Δεκεμβρίου 1959 και ξεκίνησε να παίζει μπάσκετ στον Έσπερο. Εκεί παρέμεινε ως το 1982, όταν και μεταγράφηκε στον Παναθηναϊκό. Με την πράσινη φανέλα κατέκτησε το πρωτάθλημα του 1984 και το κύπελλο το 1983 και το 1986. Ολοκληρώνοντας την καριέρα του ο Λιβέρης Ανδρίτσος βρέθηκε στην πρώτη θέση των σκόρερ στην ιστορία του Παναθηναϊκού με 2088 πόντους, ενώ σήμερα κατατάσσεται πέμπτη θέση. Ο κ. Ανδρίτσος ήταν μέλος της Εθνικής Ελλάδος στο Ευρωμπάσκετ του 1987. Με δικές του βολές ο τελικός ενάντια στη Σοβιετική Ένωση οδηγήθηκε στην παράταση όπου η Ελλάδα κατέκτησε το τρόπαιο!
Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας από τα κάτωθι σημεία:
Για όσα συνέβησαν στο ντέρμπι μεταξύ του Παναθηναϊκού και του ολυμπιακό την Κυριακή το βράδυ στο ΟΑΚΑ, αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο διευθυντής επικοινωνίας της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Σταμάτης Γαρρής.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του διευθυντή επικοινωνίας της ΠΑΕ Παναθηναϊκός στον ΣΠΟΡ FM 94,6:
Για την επόμενη μέρα των γεγονότων στο ΟΑΚΑ: «Είναι μια πολύ δύσκολη μέρα, και για τον Παναθηναϊκό, αλλά και για το ελληνικό ποδόσφαιρο».
Για τα μέτρα πρόληψης από την πλευρά της ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Όπως γίνεται πάντα στα ντέρμπι, γίνονται διάφορες συσκέψεις πριν το ματς. Σε όλες αυτές ο Παναθηναϊκός περισσότερο ακόμη και από τον Ολυμπιακό είχε την αγωνία να τηρηθούν τα μέτρα ασφαλείας και να μη γίνει το παραμικρό. Υπήρχε σαφέστατη οδηγία προς την αστυνομία να υπάρξει φύλαξη στο χώρο από τη συγκεκριμένη θύρα, όπου δεν εκδόθηκαν εισιτήρια, καθώς είναι εύκολο από εκεί να εισέλθει κάποιος στον αγωνιστικό χώρο. Ζητήσαμε ιδιαίτερη προσοχή στο σημείο αυτό. Οι τρύπες στο ΟΑΚΑ είναι συγκεκριμένες και γνωστές. Είχε γίνει ιδιαίτερη αναφορά και στην πρώτη σύσκεψη και ανήμερα του αγώνα το πρωί. Η αστυνομία πάντα λέει το ίδιο πράγμα, ‘καταγράφουμε τις απόψεις σας και παίρνουμε τα μέτρα μας’. Η εικόνα που είδαμε όσοι ήμασταν στο γήπεδο μετά από αυτό το περιστατικό και μέχρι την οριστική διακοπή θα μπορούσε να είχε συμβεί από την αρχή για να μη συμβεί τίποτα. Επίσης υπήρχε ένας άνθρωπος στον πάγκο του Ολυμπιακού που δηλώνεται φροντιστής και η παρουσία του είχε επισημανθεί ότι θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα λόγω παρελθόντος στο οπαδικό κίνημα. Τώρα γιατί η αστυνομία δεν μερίμνησε σχετικά είναι κάτι που θα πρέπει να απαντήσει η αστυνομία».
Για την εισβολή οπαδών και τη στάση των σεκιούριτι: «Το γκρουπ των ανθρώπων που εισέβαλαν στο γήπεδο δεν ήθελαν το καλό του Παναθηναϊκού. Δημοσιογραφικές διαπιστεύσεις πάντως δεν είχαν και μπορώ να σας διαβεβαιώσω γι’ αυτό. Τα σεκιούριτι δεν μπορούν να φτάσουν στα σημεία που πάει η αστυνομία. Δεν έχουν ούτε τα όργανα ασφαλείας για να απωθήσουν τον κόσμο από το να φτάσει κάπου, απλώς δημιουργούν μια ασπίδα. Το έκαναν, αλλά δεν είναι πολύ εύκολο, όταν βλέπεις έναν όχλο να σπρώχνει για να φτάσει κάπου. Η εταιρεία σεκιούριτι της ΠΑΕ Παναθηναϊκός εφάρμοσε το σχέδιο εκκένωσης, όχι η αστυνομία. Η αστυνομία έκανε άλλα πράγματα».
Για την απόφαση του διαιτητή για διακοπή: «Στην πρώτη διακοπή υπήρχαν διαβεβαιώσεις πως θα απομακρυνθούν οι οπαδοί από το γήπεδο και ο διαιτητής περίμενε να συμβεί για να συνεχιστεί ο αγώνας. Ο διαιτητής δεν έδωσε ποτέ εντολή εκκένωσης του γηπέδου. Το λέω κατηγορηματικά αυτό. Βάσει κανονισμού έχει περιθώριο μάξιμουμ μιας ώρας για να δημιουργηθούν οι συνθήκες να επαναρχίσει η αναμέτρηση. Ο διαιτητής βγήκε στα 37 λεπτά, έκανε μια γύρα στον αγωνιστικό χώρο όπου δεν είχε την οσμή των δακρυγόνων, όπως φαίνεται και από τα τηλεοπτικά πλάνα. Του ζήτησαν να ξαναρχίσει το παιχνίδι, από τη Θύρα 11 νομίζω. Δεν νομίζω ότι αυτό μπορεί να θεωρηθεί απειλητικό. Μετά τη γύρα αυτή είπε πως το παιχνίδι τελείωσε, τον ρωτήσαμε για ποιον λόγο και δεν μας απάντησε, ενώ ο τέταρτος βγήκε μετά και μας είπε πως διέκοψε τον αγώνα πως υπήρχε κίνηση από οπαδούς που ανεβοκατέβαιναν τις κερκίδες και πως υπήρχε οσμή δακρυγόνων. Κάπως έτσι χωρίς να υπάρχει λόγος εκείνη τη στιγμή, στα 37 λεπτά, αποφάσισε να διακόψει οριστικά το ματς. Φανταστείτε πώς θα μπορούσαν να ήταν τα πράγματα στη μία ώρα μετά τον αγώνα».
Για τον ισχυρισμό της ΠΑΕ Ολυμπιακός πως ήθελαν να τελειώσει το ματς: «Μου μεταφέρθηκε, γιατί δεν ήμουν μπροστά, ότι στο ημίχρονο οι άνθρωποι του Ολυμπιακού έλεγαν ότι δεν θα βγουν στο δεύτερο μέρος επειδή φοβούνταν λόγω των συμβάντων του τέταρτου λεπτού. Στη δεύτερη διακοπή υπήρχαν παράγοντες του Ολυμπιακού που επικαλούνταν αναπνευστικά προβλήματα των παικτών και έλεγαν ότι γι’ αυτό δεν μπορούσαν να συνεχίσουν. Υπάρχουν πολλές μαρτυρίες γι’ αυτό. Δεν ειπώθηκε ποτέ από τον Ολυμπιακό πως θέλουν να συνεχιστεί το ματς. Μάλιστα υπήρχαν και άναρθρες κραυγές για να μην ξαναρχίσει το παιχνίδι».
Για το αν πιστεύει πως κάποιοι θέλουν να ωθήσουν τον Γιάννη Αλαφούζο στην έξοδο: «Οι πρώτες ώρες είναι κάπως σοκαριστικές και προσπαθείς να βάλεις τις σκέψεις σου σε τάξη. Δεν ξέρω τι σκέφτεται ο μεγαλομέτοχος, αλλά μπορώ να σας μεταφέρω τα λόγια των ανθρώπων της ομάδας, που είδαν ότι οι συστάσεις τους προς τους φιλάθλους δεν έπιασαν τόπο. Δεν γνωρίζω αν ο μεγαλομέτοχος έχει κάτι στο μυαλό του να κάνει, αλλά δεν πρόκειται να ανεχτεί βία ή την προσπάθεια κάποιων να πλήξουν την αγωνιστική προσπάθεια της ομάδας. Θα ήθελα να μην το αναπτύξουμε παραπάνω, δεν θα σας αφήσουμε στο σκοτάδι».
Για τις σκέψεις των μελών της ομάδας: «Όλοι ήλπιζαν στα αποδυτήρια μέχρι τελευταία στιγμή πως θα ξανάρχιζε το παιχνίδι και κρέμονταν από τα χείλη των ανθρώπων της διοίκησης. Η εικόνα που είδα στα πρόσωπά τους ήταν εικόνα απογοήτευσης και στενοχώριας, γιατί προσπαθούν πολύ, δουλεύουν καθημερινά για να φέρουν εις πέρας ένα δύσκολο έργο με τις συνθήκες που είχαν διαμορφωθεί μετά και τη μη αδειοδότησης της ομάδας. Δεν είναι απλό να σου αφαιρούν αυτό που έχεις κερδίσει στον αγωνιστικό χώρο ή να διεκδικήσεις το καλύτερο που μπορείς στο υπόλοιπο του αγώνα».
Για το αν υπάρχει δυνατότητα μη χορήγησης εισιτηρίων σε συγκεκριμένους ανθρώπους: «Αυτό προϋποθέσει ότι γνωρίζεις ποιος έκανε τα επεισόδια. Δεν είναι δυνατό να τα γνωρίζεις αυτά από πριν».
Ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Κώστας Καραπαπάς υποστήριξε πως οι «ερυθρόλευκοι» ήθελαν να συνεχιστεί το ματς και μετά τη διακοπή, ωστόσο από τη μεριά της η ΠΑΕ Παναθηναϊκός το διαψεύδει.
Αντ’ αυτού οι «πράσινοι» αναφέρουν πως οι φιλοξενούμενοι ήθελαν να μην ξεκινήσει το δεύτερο ημίχρονο, ενώ μετά τη διακοπή ανέφεραν πως οι παίκτες τους δεν μπορούσαν να αναπνεύσουν, άρα και να αγωνιστούν.
Από κει και πέρα να σημειώσουμε πως κατά τη διάρκεια που ο Γερμανός διαιτητής βγήκε για να ελέγξει τον αγωνιστικό χώρο, ο Καραπαπάς που τον συνόδευσε (!) είχε ιδιαίτερα προκλητική στάση κάνοντας διάφορες χειρονομίες και στέλνοντας φιλιά στους ελάχιστους οπαδούς που υπήρχαν στις εξέδρες.
Ανακοίνωση με την οποία τοποθετείται για τα επεισόδια που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια του ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό εξέδωσε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Μεταξύ άλλων η «πράσινη» ΠΑΕ αναφέρει πως καταδικάζει τα επεισόδια και καλεί την πολιτεία να δείξει έμπρακτα ότι στέκεται απέναντι σε αυτά τα γεγονότα και να βρει τη λύση για τη βία που υπάρχει στα γήπεδα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός καταδικάζει απερίφραστα κάθε πράξη βίας που έλαβε χώρα απόψε στο Ολυμπιακό Στάδιο και οδήγησε στην οριστική διακοπή του ντέρμπι. Μια μικρή μειονότητα από τους 25.000 φιλάθλους δεν σεβάστηκε τον κόπο των ποδοσφαιριστών και του προπονητικού τιμ, όσο και την προσπάθεια που γίνεται για την ανάκαμψη της ομάδας. Από την πλευρά της διοίκησης προέχει η απόλυτη καταδίκη κάθε μορφής αθλητικής βίας. Όμως, θα πρέπει επιτέλους η Πολιτεία να δείξει έμπρακτα ότι στέκεται απέναντι σε αυτά τα γεγονότα και να βρει αποτελεσματικό τρόπο για την οριστική πάταξη της βίας στα γήπεδα.
Ιδιαίτερα βαρύς θα είναι ο πέλεκυς που θα προσγειωθεί στο «κεφάλι» του Παναθηναϊκού για τα επεισόδια που πραγματοποίησαν κάποιοι λίγοι από τους 25.000 οπαδούς του, που έδωσαν το παρών στις εξέδρες του ΟΑΚΑ στο ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό.
Μετά τη οριστική διακοπή του ματς, εκτός από τους τρεις βαθμούς του συγκεκριμένου αγώνα που χάνει ο Παναθηναϊκός, οι «πράσινοι» κινδυνεύουν με ακόμα μεγαλύτερη ποινή με το -6 να είναι πιθανό. Αν επαληθευτεί κάτι τέτοιο και από τη συνολική συγκομιδή του «τριφυλλιού» αφαιρεθούν έξι βαθμοί, αυτόματα οι «πράσινοι» θα βρεθούν στα χαμηλά πατώματα της βαθμολογίας και αντί για την έξοδό τους στην Ευρώπη, ουσιαστικά θα κυνηγούν την παραμονή στην κατηγορία.
Βεβαίως η αφαίρεση βαθμών δεν θα είναι η μοναδική ποινή, καθώς τα κεκλεισμένων των θυρών παιχνίδια, αλλά και το βαρύ χρηματικό πρόστιμο είναι δεδομένα και θα πληγώσουν ακόμα περισσότερο αυτόν τον μνημονιακό Παναθηναϊκό.
Να θυμίσουμε πως ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε στο τρέχον πρωτάθλημα με -6 βαθμούς και απαγόρευση μεταγραφών αφού δεν κατάφερε να πάρει την άδεια.
Στο 70ο λεπτό διακόπηκε το ντέρμπι μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ, το οποίο δεν έμελε να ολοκληρωθεί ποτέ.
Τα επεισόδια που έλαβαν χώρα στον περιβάλλοντα χώρο του ΟΑΚΑ και τα δακρυγόνα που ήταν διάχυτα στην ατμόσφαιρα οδήγησαν τον Γερμανό διαιτητή Μάρκο Φρίτς να διακόψει, αρχικά προσωρινά και στη συνέχεια οριστικά το ντέρμπι, την στιγμή που Ολυμπιακός προηγούνταν με 0-1.
Πλέον, το γεγονός πως ο Παναθηναϊκός φαίνεται να απομακρύνεται ακόμα περισσότερο από την 5η θέση είναι το λιγότερο, καθώς οι «καμπάνες» που έρχονται για το «τριφύλλι» θα είναι μεγάλες.
Αν μπορέσουμε να μιλήσουμε καθόλου για παιχνίδι, διαβάστε τι έγινε μέχρι το 70ο λεπτό.
Με τριάδα στην άμυνα και σχηματισμό το 3-5-2 ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός στο ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό. Ο Γιώργος Δώνης για την αρχική ενδεκάδα επέλεξε τους, Διούδη κάτω από τα δοκάρια και τριάδα στην άμυνα από τα δεξιά στα αριστερά τους Κουλιμπαλί, Κολοβέτσιο και Οικονόμου. Ο Ινσούα θα αναλάβει όλη την αριστερή πλευρά και ο Γιόχανσον τη δεξιά. Ο Κουρμπέλης είχε ρόλο αμυντικού χαφ με τους Κάτσε και Δώνη να τον πλαισιώνουν στον άξονα. Τέλος το επιθετικό δίδυμο αποτέλεσαν οι Μπουζούκης και Μακέντα, με τον νεαρό άσσο να παίζει ελαφρώς πιο πίσω από τον Ιταλό.
Από τη μεριά του σε σχηματισμό 4-2-3-1 παρέταξε τον Ολυμπιακό ο Πέδρο Μαρτίνς. Ο Σα ήταν κάτω από τα δοκάρια και η τετράδα στην άμυνα αποτελούνταν από τους Κούτρη, Σισέ, Μεριά και Ελαμπντελαουί, από τα αριστερά στα δεξιά. Οι Μπουχαλάκης και Γκιγιέρμε ήταν τα δύο αμυντικά χαφ και οι Μασούρας, Φορτούνης και Ποντένσε ήταν τα στηρίγματα του προωθημένου Γκερέρο.
Πριν καλά καλά αρχίσει το ματς, διακόπηκε για 8 λεπτά καθώς στο 5’ κάποιοι λίγοι οπαδοί εισήλθαν στον στίβο και πλησίασαν τον πάγκο του Ολυμπιακού. Έπειτα από τη συνδρομή των ανθρώπων της ΠΑΕ αλλά και των αστυνομικών αρχών οι φίλαθλοι επέστρεψαν στις θέσεις τους και το ματς συνεχίστηκε.
Στα πρώτα λεπτά τα λάθη από τις δύο πλευρές είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στο ματς, με την κατοχή της μπάλας να είναι μοιρασμένη, χωρίς παράλληλα να υπάρχει κάποια αξιοσημείωτη ευκαιρία.
Μετά το 20λεπτό το παιχνίδι πήρε ρυθμό, με τους φιλοξενούμενους να κάνουν την πρώτη του τελική, όμως ο Διούδης μπλόκαρε το σουτ του Μασούρα στο 21’ και έτσι διατήρησε το 0-0.
Στο 24’ ο Παναθηναϊκός έφτασε πολύ κοντά στο 1-0. Ο Κάτσε εκτέλεσε το κόρνερ και ο Κουρμπέλης έπιασε ανενόχλητος την κεφαλιά από το πρώτο δοκάρι, όμως ο Σα με εντυπωσιακή απόκρουση στέρησε την ευκαιρία στους «πράσινους» να προηγηθούν στο σκορ. Οι παίκτες του Δώνη έβγαζαν ενέργεια και στο 28’ είχαν δεύτερη καλή στιγμή στο ματς όταν ο Γιόχανσον ανέβηκε από τα δεξιά έκανε τη σέντρα όμως ο Μακέντα δεν μπόρεσε να νικήσει με κεφαλιά τον Σα που μπλόκαρε.
Στο 30’ ο Ολυμπιακός απάντησε στις ευκαιρίες με τον Μπουχαλάκη να φεύγει στη κόντρα και να σουτάρει από τον άξονα, όμως ο Διούδης απομάκρυνε και στη συνέχεια ο Μασούρας με νέο σουτ από πλάγια θέση έστειλε τη μπάλα άουτ.
Μετά το 35’ οι δύο ομάδες έριξαν κάπως την ένταση τους, με τα λάθη ωστόσο να μη λείπουν και από τις δύο πλευρές. Ο Διούδης στο 40’ μπλόκαρε εύκολα το σουτ του Φορτούνη που έγραψε μία ακόμα τελική.
Ο τέταρτος διαιτητής έδωσε 13 λεπτά καθυστερήσεις και στο πρώτο από αυτά ο Ινσούα έπειτα από σέντρα έπιασε το μονοκόμματο αριστερό σουτ, όμως η μπάλα πέρασε λίγο πάνω από το οριζόντιο δοκάρι του Σα.
Στο 8ο λεπτό των καθυστερήσεων ο Γκερέρο σε γρήγορη κόντρα του Ολυμπιακού βγήκε τετ α τετ με τον Διούδη όμως ο Έλληνας τερματοφύλακας απέκρουσε σε κόρνερ και στην επόμενη επίθεση ο Σα μπλόκαρε το πολύ καλό σουτ του Κάτσε.
Η τελευταία φάση άνηκε στον Ολυμπιακό, όταν ο Φορτούνης που ξεκίνησε από θέση οφσάιντ βγήκε τετ α τετ με τον Διούδη τον πέρασε από το πλάι όμως έστειλε τη μπάλα άουτ.
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με τις δύο ομάδες να μην προχωρούν σε αλλαγές και τον Παναθηναϊκό να βρίσκεται πολύ γρήγορα πίσω στο σκορ. Ο Κούτρης στο 53’ έβγαλε τη σέντρα από τα αριστερά, ο Γκερέρο πρόλαβε την άμυνα του Παναθηναϊκού και με κεφαλιά νίκησε τον Διούδη κάνοντας το 0-1.
Στο 57’ ο Ινσούα έκανε την επέλαση από τα αριστερά όμως δεν μπόρεσε να κάνει καλό τελείωμα με τη μπάλα να περνά άουτ. Στο 59’ ο Γιώργος Δώνης έκανε την πρώτη του αλλαγή στο ματς περνώντας τον Τάσο Χατζηγιοβάνη στη θέση του Χρήστου Δώνη, ενώ στο 61’ ο Βαγγέλης Οικονόμου παραχώρησε τη θέση του στον Όμρι Άλτμαν. Με αυτές τις αλλαγές ο σχηματισμός των «πρασίνων» έγινε 4-2-3-1 προκειμένου να γίνουν πιο απειλητικοί.
Το γκολ των ερυθρολεύκων και οι αλλαγές του Παναθηναϊκού πάγωσαν τον ρυθμό του αγώνα, ο οποίος διακόπηκε στο 70’ λόγω των δακρυγόνων που υπήρχαν στην ατμόσφαιρα από επεισόδια που λάμβαναν χώρα στον περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου, τα οποία ανάγκασαν τους ανθρώπους από τις συγκεκριμένες θύρες να φύγουν από τις θέσεις τους και να βάλουν οριστικό τέλος στο ματς.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης