Την καλύτερη του εμφάνιση στην Ευρωλίγκα πραγματοποίησε την πιο κατάλληλη στιγμή ο Παναθηναϊκός, ο οποίος στον «τελικό των τελικών» επικράτησε της Αρμάνι στο Μιλάνο με 83-95 και αύξησε κατακόρυφα τις πιθανότητές του για πρόκριση στην 8άδα.
Οι «πράσινοι» είχαν κορυφαίο τον «μυθικό» Νικ Καλάθη ο οποίος με 27 πόντους, 14 ασίστ και 8 ριμπάουντ άγγιξε το τριπλ νταμπλ αγωνιζόμενος για 39 λεπτά και 21 δευτερόλεπτα. Πολύ καλοί οι Λάνγκφορντ (17 πόντους) και Τόμας (15 πόντους), βοήθησαν σημαντικά οι Κιλπάτρικ και Γκιστ με 11 και 12 πόντους αντίστοιχα.
Μοναδικό αρνητικό η νίκη της Μπασκόνια επί της Ρεάλ, την οποία υποδέχονται στο ΟΑΚΑ την επόμενη αγωνιστική. Μεγάλη στήριξη από περίπου 350 φιλάθλους που βρέθηκαν στο Παλαντέζιο.
Ο Ρικ Πιτίνο ξεκίνησε τον αγώνα στο Παλαντέζιο με τους Καλάθη, Κιλπάτρικ, Παπαπέτρου, Τόμας και Παπαγιάννη, ενώ από τη μεριά του ο Σιμόνε Πιανιτζιάνι παρέταξε τους Τζέιμς, Μίτσοφ, Νάναλι, Μπρουκς και Ταρζέβσκι.
Οι «πράσινοι» δεν ξεκίνησαν καλά στο παιχνίδι με την Αρμάνι να παίρνει προβάδισμα πέντε πόντων (5-0) στα πρώτα δύο λεπτά. Οι Ιταλοί ήταν αυτοί που συνέχισαν να είναι μπροστά στο σκορ, όμως ο Νικ Καλάθης που είχε ξεκινήσει πολύ «ζεστός», με τρίποντο έγραψε το 9-9 και ο Γκιστ στην επόμενη επίθεση έδωσε το πρώτο προβάδισμα για τον Παναθηναϊκό με 9-11 στο 5’. Ο Πιτίνο ξεκίνησε το ροτέισιον, το ματς παρέμεινε στο ισόπαλο 13-13, όμως τα επιθετικά ριμπάουντ έδιναν δεύτερες ευκαιρίες στους «πράσινους» που με τους Γκιστ και Τόμας έφτασαν στο 13-17 και ανάγκασε τον Ιταλό τεχνικό της Αρμάνι να καλέσει τάιμ άουτ 2:40 πριν το τέλος της πρώτης περιόδου. Το δεκάλεπτο ολοκληρώθηκε με τους φιλοξενούμενους να είναι μπροστά στο σκορ 20-23.
Ο Καλάθης ήταν ο μόνος παίκτης από αυτούς που ξεκίνησαν που δεν είχε κάτσει στον πάγκο και αυτό δεν άλλαξε ούτε στην αρχή της δεύτερης περιόδου. Οι «πράσινοι» όπως και στο πρώτο δεκάλεπτο δεν ξεκίνησαν με ρυθμό στην επίθεση, ωστόσο διατηρούσαν το προβάδισμα με τον Λάνγφορντ να σκοράρει για τρεις και να κάνει το 24-28 στο 13’. Μπαίνοντας στο τελευταίο 5λεπτο του πρώτου ημιχρόνου ο Παναθηναϊκός ήταν στο +3 (29-32), όμως όσες φορές πήγαινε να ανεβάσει περισσότερο τη διαφορά η Αρμάνι έβρισε τις λύσεις και μείωνε με τους Κουζμίνσκας και Τζέιμς να έχουν αναλάβει το σκοράρισμα για την ιταλική ομάδα. Απομένοντας 2:11 για το ημίχρονο η Αρμάνι πέρασε μπροστά με 40-39 και οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια με τους «πράσινους» να υπολείπονται τριών πόντων (47-44).
Η τρίτη περίοδος ξεκίνησε με ένα σερί 0-7 από τον Κιλπάτρικ και τον Παναθηναϊκό, ο οποίος πέρασε μπροστά στο 47-51. Η αντίδραση της Αρμάνι ήταν άμεση και ο Νάναλι ευστοχώντας για τρεις έβαλε και πάλι μπροστά του Ιταλούς με 52-51. Το παιχνίδι συνέχισε να είναι ντέρμπι με την Αρμάνι να είναι μπροστά στο σκορ στα μισά της περιόδου με 60-56. Το ματς έσπαγε καρδιές και ο Λάνγκφορντ με τρελό τρίποντο στο 28’ έστειλε τον Παναθηναϊκό στο +4 (64-68) τη στιγμή που οι «πράσινοι» διατηρούσαν υψηλό ρυθμό στην επίθεση και έψαχναν την αμυντική βελτίωση για να ανεβάσουν κάπως τη διαφορά. Έτσι και έγινε, στον εναπομείναντα χρόνο οι «πράσινοι» έβγαλαν ενέργεια στην άμυνα και με κορυφαίο τον ηγέτη τους Νικ Καλάθη έκλεισαν το δεκάλεπτο προηγούμενοι με 8 πόντους (64-72), κάνοντας ένα επιμέρους 17-28 στην τρίτη περίοδο.
Το τέταρτο δεκάλεπτο θα ήταν και το καθοριστικό. Ο Παναθηναϊκός για πρώτη φορά στον αγώνα πήγε στο +10 (64-74) στο 31’. Η αυτοπεποίθηση των παικτών του Παναθηναϊκού ήταν πολύ μεγάλη και ο Τόμας με τρίποντο έγραψε το 69-81 δείχνοντας ότι είναι παρών στα κρίσιμα σημεία. Μπαίνοντας στο τελευταίο 5λεπτο οι παίκτες του Πιτίνο παρόλο την κόπωση έδειξαν ότι διατηρούσαν το πνεύμα τους ισχυρό και «χτυπώντας» στα μις ματς, όπως αυτό του Καλάθι κόντρα στον Τζέιμς διατηρούσαν τη διαφορά στους 10 πόντους (75-85) στο 36’. Ο Τόμας με νέο τρίποντο έκανε το +13 (75-88) και ουσιαστικά έδειξε ότι δεν πρόκειται να χάσει το ματς το οποίο εν τέλει κέρδισε με 83-95.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Αξιόλογη ήταν η προσπάθεια της ομάδας μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού στον ημιτελικό Κυπέλλου κόντρα στον Ολυμπιακό, ωστόσο οι «πράσινες» δεν κατάφεραν να πάρουν την πρόκριση για τον τελικό της Κυριακής, γνωρίζοντας την ήττα με 78-37.
Παρόλο που η διαφορά δυναμικότητας μεταξύ των δύο ομάδων είναι μεγάλη και στο «τριφύλλι» δεν επιτράπηκε να αποκτήσει ξένες παίκτριες, οι «πράσινες αμαζόνες» έδωσαν ότι είχαν στο παρκέ του δημοτικού σταδίου των Χανίων, φάνηκαν ανταγωνιστικές για ένα διάστημα και κέρδισαν το χειροκρότημα.
Πλέον ο Παναθηναϊκός θα αγωνιστεί στον μικρό τελικό την Κυριακής (24/5, 12:00) όπου τον περιμένει η Δάφνη Αγίου Δημητρίου. Ενός λεπτού σιγή κρατήθηκε πριν την έναρξη του αγώνα στη μνήμη του Θανάση Γιαννακόπουλου.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε την αναμέτρησης με τις Εζέτζα, Μούλη, Σλούκα Καλαμπάκου και Κάσδαγλη, ενώ από τη μεριά του ο Ολυμπιακός παρατάχθηκε με τις Παυλοπούλου, Σωτηρίου, Τίκβιτς, Σπυριδοπούλο και Τόμας.
Οι «πράσινες» ξεκίνησαν πολύ καλά στην άμυνα, όχι όμως και στην επίθεση με αποτέλεσμα ύστερα από πέντε λεπτά αγώνα να έχουν μείνει πίσω στο σκορ με 9-4. Οι παίκτριες του Καντζιλιέρη ανέβασαν στροφές και με τη Μούλη «αιχμή του δόρατος» κατάφεραν να μειώσουν σε 9-8, 3:30 πριν το τέλος της πρώτης περιόδου. Δεχόμενο ένα σερί 6-0 το «τριφύλλι» έμεινε πίσω στο σκορ με 15-8, με την πρώτη περίοδο να ολοκληρώνεται με το σκορ στο 19-8.
Στα πρώτα δύο λεπτά της δεύτερης περιόδου ο Παναθηναϊκός κατέβασε τη διαφορά στο 21-13, ενώ στη συνέχεια βελτιώνοντας την άμυνα του και με την Καλαμπάκου να παίρνει μπρος μείωσαν ακόμα περισσότερο και συγκεκριμένα σε 22-18 στο 15’. Οι «ερυθρόλευκες» απάντησαν και με ένα σερί 7-0 διαμόρφωσαν το 29-18, αναγκάζοντας τον Γιώργο Καντζιλιέρη να καλέσει τάιμ άουτ τέσσερα λεπτά πριν το ημίχρονο. Το τέλος του πρώτου ημιχρόνου βρήκε τον Παναθηναϊκό να υπολείπεται 19 πόντων (39-20), δεχόμενος ένα σερί 10-2 που μεγάλωσε τη διαφορά.
Στην τρίτη περίοδο ο ρυθμός του αγώνα έπεσε, με τις «ερυθρόλευκες» να διατηρούν τη διαφορά του πρώτου ημιχρόνου και τις «πράσινες» από την πλευρά τους να καταβάλουν φιλότιμη προσπάθεια προκειμένου να φανούν ακόμα πιο ανταγωνιστικές. Το σκοράρισαμ πέρασε σε δεύτερη μοίρα και για τις δύο ομάδες και έτσι η συμπλήρωση 30 λεπτών αγώνα βρήκε το «τριφύλλι» να είναι πίσω στο σκορ με 49-28.Η τέταρτη περίοδος είχε διαδικαστικό χαρακτήρα με το τελικό σκορ να διαμορφώνεται στο 78-37.
Τα δεκάλεπτα: 19-8, 39-20, 49-28, 78-37
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Όπως ενημερωθήκατε νωρίτερα ο Παναθηναϊκός στο φιλικό κόντρα στην U21 του Μαυροβουνίου, έδωσε την ευκαιρία στον άγνωστο Σαμπού Ιντρίσα να αγωνιστεί για περίπου 30’ λεπτά, καθώς ο παίκτης δοκιμάζεται από το «τριφύλλι».
Ο 21χρονος (γεννημένος στις 27 Μαρτίου 1998) αγωνίζεται κυρίως στο δεξί άκρο της επίθεσης και έχει κάνει τα πρώτα του βήματα στα τμήματα υποδομής της Σπόρτινγκ Λισαβόνας πριν πάει στην Πόρτο και συνέχεια στη βρεθεί Σπαρτάκ Μόσχας, όπου προπονήθηκε και δοκιμάστηκε με τη δεύτερη ομάδα των Ρώσων.
Τον Ιούλιο του 2018 παραχωρήθηκε με τη μορφή του δανεισμού στη Μουσκρόν μετρώντας 7 συμμετοχές και 1 γκολ στο πρωτάθλημα του Βελγίου.
Ο νεαρός άσσος κατάγεται από την Γουϊνέα-Μπισάου, όμως έχει στη διάθεσή του πορτογαλικό διαβατήριο.
Για τις επόμενες 15 ημέρες θα παραμείνει στο Κορωπί και στη συνέχεια ο Γιώργος Δώνης θα αποφασίσει αν ο Παναθηναϊκός την καλοκαιρινή μεταγραφική περίοδο θα αποκτηθεί, καθώς μένει ελεύθερος από την Σπαρτάκ Μόσχας.
Δείτε το βίντεο
Με το ευρύ 4-1 επικράτησε ο Παναθηναϊκός επί της εθνικής U21 του Μαυροβουνίου, στο φιλικό προπονητικού χαρακτήρα που πραγματοποιήθηκε στο «Γεώργιος Καλαφάτης».
Μπορεί οι «πράσινοι» να επικράτησε εύκολα, αλλά το κυριότερο είναι ότι πήραν χρόνο συμμετοχής παίκτες που το τελευταίο διάστημα δεν είχαν την ευκαιρία να παίξουν αρκετά σε αγώνες πρωταθλήματος. Επιπλέον ο Γιώργος Δώνης είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τον μεσοεπιθετικό Σαμπού Ιντρίσα, αλλά και να δει την κατάσταση που βρίσκεται ο Αρμενάκας.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, το σκορ άνοιξε στο 34' ο Χατζηγιοβάνης με εύστοχο χτύπημα πέναλτι, το οποίο κέρδισε ο Αθανασακόπουλος. Στο 52' ήρθε το 2-0 με αλλαγή ρόλων, αφού ο Χατζηγιοβάνης σέντρα από δεξιά και ο Αθανασακόπουλος με κοντινή προβολή σκόραρε. Στο 81' ο Παναθηναϊκός πέτυχε το πιο όμορφο γκολ του αφού μετά από ωραία εναλλαγή της μπάλας, ο Ζαγαρίτης σέντραρε και ο Βαγιανίδης με κεφαλιά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα. Το Μαυροβούνιο μείωσε 3-1 στο 84' με κοντινή προβολή και το τελικό 4-1 σημειώθηκε στις καθυστερήσεις από εκτέλεση φάουλ του Αθανασακόπουλου και προβολή του Πούγγουρα.
Παναθηναϊκός: Κότσαρης (46' Χριστογεώργος), Πούγγουρας, Θεοχάρης, Παντελάκης, Χατζηθεοδωρίδης (63' Σκεντεράι), Χατζηγιοβάνης (63' Μαυρουδής), Στάικος (63' Βαγιανίδης), Τζανδάρης (63' Ηλιάδης), Αρμενάκας (63' Σερπέζης), Βέργος (63' Ζαγαρίτης), Ιντρίσα (30' Αθανασακόπουλος).
Όσοι δεν αγωνίστηκαν στο φιλικό έκαναν προπόνηση. Μοναδικής εξαίρεση ο Φάνης Μαυρομμάτης που ακολούθησε θεραπεία για να ξεπεράσει τους πόνους στη μέση του.
Την τιμωρία που επιβλήθηκε από το από την Πειθαρχική Επιτροπή της Super League αναφορικά με τα όσα έγιναν στο ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό, είναι αποφασισμένοι να δεχθούν οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού.
Στο «τριφύλλι» δεν σκοπεύουν να κάνουν έφεση για την τιμωρία, της αφαίρεσης τριών βαθμών, του προστίμου και των δύο αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών, κάτι που σημαίνει πως ο Παναθηναϊκός θα πέσει στους 29 βαθμούς.
Έτσι ο Παναθηναϊκός αν και μαθηματικά θα έχει ελπίδες, ουσιαστικά μένει εκτός διεκδίκησης της 5ης θέσης, έχοντας ως αποτέλεσμα να μη ξεφορτωθεί από πάνω του την τιμωρία του αποκλεισμού από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Ο Παναθηναϊκός κατάφερε να κερδίσει τη συνέχιση του ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό, ωστόσο τιμωρήθηκε με -3 βαθμούς, χρηματικό πρόστιμο και δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών για τα επεισόδια που έλαβαν χώρα στο ΟΑΚΑ.
Έτσι οι «πράσινοι» αναμένεται να αγωνιστούν χωρίς τους φιλάθλους του στα παιχνίδια κόντρα στον Άρη και τον ΟΦΗ. Αυτό σημαίνει πως μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος σε μόνο ένα ματς θα ανοίξουν οι θύρες του ΟΑΚΑ για το κοινό και αυτό θα συμβεί στο ματς της τελευταίας αγωνιστικής κόντρα στον Παναιτωλικό.
Με αφαίρεση τριών βαθμών, χρηματικό πρόστιμο 94.500 ευρώ και ποινή δύο αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών, επέβαλε η Πειθαρχική Επιτροπή της Super League στον Παναθηναϊκό για όλα όσα έλαβαν χώρα στο ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό.
Ωστόσο η επιτροπή δικαίωσε τους «πράσινους» που έκαναν λόγω για αντικανονική διακοπή του αγώνα από τπν Γερμανό διαιτητή Φριτς και διέταξε την επανέναρξη του ντέρμπι από το 70ο λεπτό όπου και είχε διακοπεί.
Αναλυτικά η απόφαση:
Το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο πήρε την παρακάτω απόφαση στο πλαίσιο των συναντήσεων της 25ης αγωνιστικής.
Αναλυτικά:
ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 17/3/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 17/3/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της:
ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Με βάση την από 19-03-2019 ένστασή σας κατά του κύρους του Φύλλου Αγώνα μεταξύ των ομάδων ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ – ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ της 17.03.2019 και της σε αυτό περιεχόμενης απόφασης του Διαιτητή περί οριστικής διακοπής του αγώνα αυτού για την 25η αγωνιστική ημέρα του πρωταθλήματος SUPER LEAGUE ΕΛΛΑΔΑ της αγωνιστικής περιόδου 2018-2019, καλείσθε την Πέμπτη, 21-03-2019, και ώρα 12.00, συντέμνοντας την προθεσμία κλητεύσεως, κατ’ άρθρα 8 και 33 του Δικονομικού Κανονισμού Λειτουργίας Πειθαρχικών Επιτροπών.»: Επιβάλει στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός ποινή διεξαγωγής δύο (2) αγωνιστικών χωρίς θεατές, καθώς και ποινή αφαίρεσης τριών (3) βαθμών από το βαθμολογικό πίνακα της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.
-ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ συνολική χρηματική ποινή ποσού (50.000 + 25.000 + 15.000 + 4.500=) ενενήντα τεσσάρων χιλιάδων πεντακοσίων (94.500) ευρώ.
-ΔΕΧΕΤΑΙ την από 19-3-2019 υπ’ αρ. πρωτ. 2457/19-3-2017 ένσταση της Π.Α.Ε. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ.
-ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ την από 20-3-2019 υπ’ αρ. πρωτ. 136/20-3-2019 κύρια παρέμβαση της Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.
-ΔΙΑΤΑΣΣΕΙ να επανοριστεί ο αγώνας που διεξήχθη στην Αθήνα, στο γήπεδο «Ο.Α.Κ.Α.» στις 17-3-2019 και ώρα 19.00 στο πλαίσιο της 25ης αγωνιστικής ημέρας του Πρωταθλήματος SUPER LEAGUE Ελλάδα της αγωνιστικής περιόδου 2018-2019 μεταξύ των ομάδων Π.Α.Ε. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, με γηπεδούχο την ομάδα της πρώτης από τις δύο διαγωνιζόμενες Π.Α.Ε. και να συνεχιστεί από το σημείο που είχε διακοπεί.
-ΔΙΑΤΑΣΣΕΙ την επιστροφή του παραβόλου, που κατέβαλε η ενιστάμενη Π.Α.Ε. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ.
Την πρόκρισή της στον τελικό του Κυπέλλου θα διεκδικήσει απόψε η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, η οποία στον δεύτερο χρονικά ημιτελικό θα κοντραριστεί με τον Ολυμπιακό (19:00, ERT Sports) στο Final 4 του θεσμού που διοργανώνεται στα Χανιά.
Το «τριφύλλι» που είναι η μοναδική ομάδα η οποία αγωνίζεται στην Α2, θέλει να κάνει την έκπληξη και να βρεθεί στον τελικό της διοργάνωσης. Ωστόσο το έργο του δεν θα είναι εύκολο, ιδιαίτερα από τη στιγμή που δεν έγινε δεκτό το αίτημα των «πρασίνων» για να προσθέσουν στο ρόστερ τους τρεις ξένες παίκτριες, δικαίωμα το οποίο έχουν βάσει καταστατικού οι ομάδες της Α1.
Αν και ο Παναθηναϊκός έχει τον τίτλο του αουτσάιντερ απέναντι στον πιο πλήρη Ολυμπιακό, οι παίκτριες του Γιώργου Καντζιλιέρη είναι αποφασισμένες να τα δώσουν όλα και να καταφέρουν να βρεθούν στον τελικό της Κυριακής. Προβλήματα τραυματισμών για τον Έλληνα τεχνικό δεν υπάρχουν.
Να θυμίσουμε πως το άλλο ζευγάρι της ημιτελικής φάσης είναι αυτό της ΑΣ Νίκη Λευκάδας κόντρα στον ΑΟ Δάφνη Αγίου Δημητρίου, με την αναμέτρηση να ξεκινά στις 16:00 και να έχει τηλεοπτική κάλυψη από την ERT Sports.
Ως ο «τελικός των τελικών» μπορεί να χαρακτηριστεί το σημερινό παιχνίδι του Παναθηναϊκού, ο οποίος στο πλαίσιο της 28ης αγωνιστικής της Ευρωλίγκα αντιμετωπίζει εκτός έδρας την Αρμάνι Μιλάνο (21:45, Novasports 1).
Οι «πράσινοι» μετά την τελευταία τους νίκη επί της Μπασκόνια έχουν φτάσει πλέον τις πέντε συνεχόμενες και αν θέλουν να κάνουν το μεγαλύτερο βήμα για την πρόκρισή τους στα πλέιν όφ, πρέπει απόψε να τις κάνουν έξι. Μάλιστα οι «πράσινοι» αν πάρουν τη νίκη και καταφέρουν να τη συνδυάσουν με τέσσερις ή και περισσότερους πόντους διαφορά, τότε θα είναι με το ένα πόδι στην 8άδα.
Φυσικά το έργο τους απέναντι στην ομάδα του «σεληνιασμένου» Μάικ Τζέιμς δεν θα είναι εύκολο, ωστόσο το «τριφύλλι» που διανεύει περίοδο φόρμας ελπίζει πως θα καταφέρει να φύγει με το διπλό από την Ιταλία. Ο Ρικ Πιτίνο πλην του τραυματία Νίκου Παππά, έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του.
Τέλος να σημειωθεί πως λίγο νωρίτερα (21:30) ξεκινά το παιχνίδι της Μπασκόνια κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης, με τους «πράσινους» να επιθυμούν νίκη των «μαδριλένων», αφού οι Βάσκοι είναι μια από τις ομάδες που έχουν τον ίδιο στόχο με τον Παναθηναϊκό.
Τον αγώνα της Αρμάνι κόντρα στο «τριφύλλι» θα σφυρίξουν οι Χουάν Κάρλος Γκαρσία (Ισπανία), Μιλιβόγιε Γιόβτσιτς (Σερβία) και Ερσάν Καρτάλ (Τουρκία).
Με τον Ματίας Γιόχανσον να παίρνει μέρος σε όλο το πρόγραμμα, πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού.
Ο Γιώργος Δώνης είδε με ικανοποίηση τον Σουηδό αμυντικό να προπονείται κανονικά, όχι όμως και τον Φάνη Μαυρομμάτη που ακολούθησε θεραπεία για τις ενοχλήσεις που έχει έδω και δύο περίπου εβδομάδες στη μέση του.
Σε ότι αφορά το πρόγραμμα οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με παιχνίδι σε μικρούς χώρους με περιορισμούς και κατέληξαν με διπλό στο μισό γήπεδο.
Απόντες ήταν οι διεθνείς, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το φιλικό της Παρασκευής (22/3) στο Κορωπί κόντρα στην εθνική U21 του Μαυροβουνίου θα διεξαχθεί στις 16:00. Τέλος, μία ώρα νωρίτερα θα προπονηθούν όσοι δεν θα συμμετάσχουν στο ματς.