ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

«Πράσινες» διακρίσεις στο Ακρόπολις

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 19 Μαϊος 2019 16:23

Το τμήμα κολύμβησης του Παναθηναϊκού συνέχισε την καλή εμφάνιση στους χθεσινούς απογευματινούς αγώνες αλλά το ίδιο συνέβη και σήμερα το πρωί.

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο Ερασιτέχνης η Μαρίλεια Δρασίδου ήταν πρώτη στα 50μ. πρόσθιο με 32.20 ενώ ο Ρωμανός Αλυφαντής ήταν τρίτος στα 50μ. πρόσθιο με 28.91 και ο Σπύρος Γκικόπουλος ήταν έκτος στην ίδια κατηγορία.

Στα 100μ. πρόσθιο ο Σπύρος Γκικόπουλος ήταν 8ος, στα 100μ. ύπτιο η Αναστασία Μπίρμπα ήταν 16η, στα 100μ. ύπτιο ο Διονύσης Νικολαϊδης ήταν 21ος, στα 100μ. ελεύθερο η Καλλιόπη Ζαϊμη ήταν 20η και  η Ζωή Πράγια 21η, στα  100μ. ελεύθερο ο Κώστας Αποστολάκος ήταν 18ος, ο Στέργιος Καλαϊτζής 23ος και στα 50μ. πεταλούδα η Νεφέλη Καββαδά ήταν 24η και η Ζωή Πράγια 25η.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Καλάθης: «Να πετύχουμε καλύτερα πράγματα τη νέα σεζόν»

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 19 Μαϊος 2019 10:09

Όπως ήταν γνωστό ο Νικ Καλάθης αναδείχτηκε μέλος της καλύτερης πεντάδα για τη φετινή χρονιά στην Ευρωλίγκα, ωστόσο οι υποχρεώσεις του με τον Παναθηναϊκό δεν του επέτρεψαν να παρευρεθεί στη τελετή βράβευσης που έγινε το Σάββατο το βράδυ στο πλαίσιο του Final 4 της Βιτόρια.

Ωστόσο ο αρχηγός του «τριφυλλιού» έστειλε το δικό του μήνυμα, εκφράζοντας μεταξύ άλλων την ελπίδα του πως τη νέα σεζόν ο Παναθηναϊκός θα πετύχει ακόμα μεγαλύτερα πράγματα.

Αναλυτικά το μήνυμα του Έλληνα γκαρντ

«Συγγνώμη που δεν μπορούσα να βρίσκομαι εκεί. Μακάρι να ήμουν. Ευχαριστώ για την τιμή να είμαι μέλος της καλύτερης πεντάδας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες, τους προπονητές μου και την ομάδα, που βρίσκομαι σε αυτή τη θέση. Ελπίζουμε σαν ομάδα να πετύχουμε καλύτερα πράγματα την επόμενη σεζόν και εύχομαι τα καλύτερα για όλους στο Final 4».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αποχαιρέτησε ο Κάτσε

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 19 Μαϊος 2019 09:54

Παρελθόν αποτελεί και επίσημα από τον Παναθηναϊκό ο Έργκους Κάτσε, ο δανεισμός του οποίου ολοκληρώθηκε.

Έτσι ο παίκτης τις τελευταίες ημέρες δε βρέθηκε στο Κορωπί για να προπονηθεί, όπως πριν από λίγο διάστημα, μπαίνοντας ουσιαστικά τέλος στην πορεία του με τη «πράσινη» φανέλα.

Μάλιστα ο Αλβανός αμυντικός μέσος στην τελευταία του επίσκεψη στο «Γεώργιος Καλαφάτης», όπου αποχαιρέτησε τους «πράσινους», βγήκε φωτογραφία με τους φροντιστές, τους φυσιοθεραπευτές και το ιατρικό τιμ της ομάδας, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να πει το δικό του ευχαριστώ.

Ο 26χρονος σε μιάμιση σεζόν με το «τριφύλλι» είχε 32 συμμετοχές, 2 γκολ και 2 ασίστ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Συμφωνία ΠΑΕ-ΚΑΕ με Ερασιτέχνη για ενίσχυση μέσω των διάρκειας

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 19 Μαϊος 2019 09:38

Στην αποκάλυψη πως ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός έχει έρθει σε συμφωνία με την ΠΑΕ και την ΚΑΕ, προκειμένου να υπάρξει «υποχρεωτική» συνδρομή ύψους 50 ευρώ με την αγορά κάθε εισιτηρίου διαρκείας σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ, προχώρησε με δηλώσεις του ο Στέφανος Αυγουλέας.

Ο Αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Live Sport», γνωστοποίησε πως το συγκεκριμένο ποσό θα διατεθεί για την ενίσχυση της «μάνας του λόχου» και ο κάθε φίλαθλος θα αποκτά αυτόματα τη δική του κάρτα μέλους στον ΑΟ. Παράλληλα υπογράμμισε πως η συμφωνία είναι δεδομένη, όμως μένει να υπογραφεί για να γίνει και επίσημη.

Πλέον αυτό που απομένει είναι να φανεί ο τρόπος με τον οποίο θα αναπροσαρμοστούν οι τιμές στις κάρτες διαρκείας, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως σε περίπτωση που ένας φίλαθλος αγοράσει εισιτήριο διαρκείας τόσο σε ποδόσφαιρο όσο και σε μπάσκετ, θα επιβαρυνθεί μόνο μία φορά με τη συνδρομή των 50 ευρώ.

Το συγκεκριμένο απόσπασμα της συνέντευξης του Στέφανου Αυγουλέα  

«Έχουμε συμφωνήσει με την ΠΑΕ και την ΚΑΕ για συνεργασία σ' αυτόν τον τομέα. Η αγορά εισιτηρίου διαρκείας για μπάσκετ και ποδόσφαιρο θα προϋποθέτει την εγγραφή του φιλάθλου ως μέλος στον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό. Για την αγορά μεμονωμένων εισιτηρίων έχουμε σκεφτεί μία ελάχιστη συνδρομή, θα το ανακοινώσουμε εντός του Ιουνίου. Ακόμα δεν έχουν πέσει οι υπογραφές, αυτό πρέπει να το διευκρινίσουμε, αλλά είναι αληθές ότι έχουμε συμφωνήσει προφορικά με την ΠΑΕ και την ΚΑΕ».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Ο Παναθηναϊκός αναγεννιέται με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 19 Μαϊος 2019 09:12

Για τα όσα κατάφεραν να πετύχουν μέσα σε διάστημα μίας αγωνιστικής σεζόν από τη στιγμή που η διοίκηση με επικεφαλής τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο ανέλαβε την προεδρία του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Στέφανος Αυγουλέας.

Ο Αντιπρόεδρος του ΑΟ παραχωρώντας συνέντευξη στην εφημερίδα «Live Sport», σημείωσε πως το «τριφύλλι» αναγεννάτε μέσω του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, ενώ υπογράμμισε πως αν και υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης στο αγωνιστικό σκέλος τα ομαδικά τμήματα τα πήγαν αρκετά καλά.    

 Παράλληλα μίλησε για το οικονομικό γνωστοποιώντας για μία ακόμα φορά πως το χρέος των 3,5 εκατομμυρίων ευρώ έχει ρυθμιστεί και αποπληρωθεί κατά το ήμισυ, ενώ αναφέρθηκε και στον μικρό αριθμό μελλών τονίζοντας την πίστη του πως τη νέα χρονιά περισσότεροι φίλοι του Συλλόγου θα «αγκαλιάσουν» τον Ερασιτέχνη.   

Αναλυτικά, όσα δήλωσε:

Για τους στόχους που είχαν τεθεί: «Όταν ανέλαβε η διοίκηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλος είχαμε βάλει τέσσερις στόχους, όπως τους είχε ανακοινώσει στη γενική συνέλευση. Η αναγέννηση των τμημάτων, η οικονομική ανασυγκρότηση και η οργάνωση του Ερασιτέχνη σε επαγγελματικά πρότυπα, η ανάπτυξη των ακαδημιών σε κάθε άθλημα ώστε έπειτα από κάποιο χρονικό διάστημα να καταστεί αυτοδύναμος ο ΑΟ και η διάδοση του ερασιτεχνικού αθλητισμού σε όλη την Αττική με πυρήνα τον Παναθηναϊκό».

Για την κατάσταση του ΑΟ όταν ανέλαβαν: «Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν ημιθανής, στην εντατική. Και αναγεννιέται με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο. Έχει ζωντανέψει, δεν έχει ξεπεράσει όλα του τα προβλήματα ακόμη γιατί δεν έχει βοήθεια μεγάλη από αλλού, αλλά σταθεροποιούμαστε. Η βοήθεια από τους ανώνυμους και επώνυμους Παναθηναϊκούς θα βοηθήσει τον ΑΟ να καταστεί αυτοδύναμος. Αυτός είναι ο μεγάλος στόχος, αυτό είναι και το όραμα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου που είναι ο ηγέτης του ΑΟ αυτή τη στιγμή».

Για την αποτίμηση της σεζόν αγωνιστικά: «Νομίζω ότι στα ομαδικά αθλήματα τα καταφέραμε. Η ομάδα Ανδρών του βόλεϊ τερμάτισε στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος, η ομάδα βόλεϊ Γυναικών και η ομάδα μπάσκετ Γυναικών, που πήγε και στο φάιναλ φορ, ανέβηκαν στην Α1, το ίδιο θα συμβεί και με την ομάδα πόλο Ανδρών που είναι αήττητη, το ποδόσφαιρο σάλας έπαιξε στον τελικό του Κυπέλλου και παίζει στους τελικούς εναντίον της ΑΕΚ. Περιθώρια βελτίωσης έχουμε πολύ μεγάλα και στα ατομικά αγωνίσματα και στα ομαδικά αθλήματα, αλλά μην ξεχνάμε ότι όταν αναλάβαμε πέρυσι είχαμε πολύ μεγάλη πίεση χρόνου για τη συγκρότηση των ομάδων και τη συμμετοχή τους στα πρωταθλήματα».

Για το οικονομικό: «Το χρέος ήταν αρχικά 3.5 εκατομμύρια ευρώ, συνολικά του ΑΟ και του ΤΑΑ, δηλαδή του βόλεϊ. Στην πορεία αποδείχθηκε ότι ήταν μεγαλύτερο το ποσό, διότι ήρθαν πολλοί άνθρωποι και ζήτησαν τα οφειλόμενα που πίστευαν ότι δεν επρόκειτο να πάρουν ποτέ. Δόθηκε μεγάλος αγώνας το προηγούμενο καλοκαίρι στο βόλεϊ για να πάρουμε την άδεια από την ΕΕΑ με εγγυητικές και διακανονισμούς. Πάνω από το μισό χρέος έχει διακανονιστεί και εξοφληθεί. Ο στόχος, όπως είχε πει ο Γιαννακόπουλος στη γενική συνέλευση, είναι στη διετία, δηλαδή στο τέλος της επόμενης σεζόν, ο ΑΟ να είναι καθαρός από χρέη και όσο το δυνατόν περισσότερο αυτοδύναμος οικονομικά. Θα ανακοινωθούν αναλυτικά με λεπτομέρειες τα στοιχεία στην απολογιστική γενική συνέλευση, στο τέλος Ιουνίου».

Για τις ακαδημίες: «Οργανώθηκαν οι ακαδημίες στα πρότυπα των ακαδημιών του μπασκετικού Παναθηναϊκού που είναι απόλυτα επιτυχημένες. Και καταφέραμε να έχουμε και αποτελέσματα. Η ανδρική ομάδα βόλεϊ Εφήβων πήρε για πρώτη φορά το πρωτάθλημα μετά τη δεκαετία του '80, η ομάδα Νεανίδων μπάσκετ αναδείχθηκε δεύτερη στο πρωτάθλημα και πιθανότατα η ομάδα πόλο Εφήβων θα βγει πρωταθλήτρια. Το πιο σημαντικό είναι η αναδιοργάνωση των ακαδημιών».

Για το πού θα μπορούσαν να είχαν γίνει περισσότερα: «Σίγουρα στο μάρκετινγκ, στον τομέα της προσέλκυσης χορηγών και νέων εσόδων, αλλά και εγγραφής μελών. Αναλάβαμε αργά, λίγο πριν από την έναρξη των πρωταθλημάτων, είχαμε τρομερή πίεση χρόνου, έπρεπε να στήσουμε τις ομάδες. Αλλά προέκυψε και το θλιβερό γεγονός του θανάτου του Παύλου Γιαννακόπουλου μόλις δύο μέρες μετά την ανάδειξη της νέας διοίκησης. Σε αυτούς τους τομείς έχουμε πολύ μεγάλα περιθώρια βελτίωσης».

Για το γηπεδικό: «Το ιδανικό θα ήταν όλος ο Παναθηναϊκός να στεγάζεται στον ίδιο χώρο. Σε ένα παναθηναϊκό σπίτι. Και με την ομάδα ποδοσφαίρου μέσα. Σε ένα πρότζεκτ όπως το Athens Alive, σε ένα πρότζεκτ όπως του Βοτανικού, όπου πρέπει να επισημάνουμε ότι αυτή τη στιγμή δε συμπεριλαμβάνεται και γήπεδο μπάσκετ, ή σε μια άλλη λύση, όπου θα στεγαζόταν όλος ο σύλλογος».

Για τους στόχους της επόμενης σεζόν: «Το μεγαλύτερο κέρδος από την πρώτη χρονιά είναι ότι οι αθλητές και τα στελέχη του συλλόγου νιώθουν ότι ζουν σε μια οικογένεια και χαίρονται με αυτό που κάνουν. Αυτό θέλουμε να συνεχιστεί και να ριζώσει παντού στο σύλλογο. Αγωνιστικά, να έχουμε μια πολύ καλή παρουσία στην Α1 σε όλα τα ομαδικά αθλήματα. Να βρεθούμε στην τετράδα και θα δούμε... Θέλουμε να είναι χρονιά σταθεροποίησης και εδραίωσης. Πρέπει να συζητήσουμε τους προπονητές και με τους τιμ μάνατζερ εντός των επόμενων ημερών για το μπάτζετ και τον αγωνιστικό σχεδιασμό. Ένα είναι βέβαιο, ο Παναθηναϊκός δε θα ξαναπαίξει πλέι άουτ και δε θα κινδυνεύσει με υποβιβασμό, όπως συνέβη πέρυσι με την ομάδα βόλεϊ Ανδρών. Αυτό δεν αναιρεί ότι ο στόχος μας είναι ο Παναθηναϊκός να είναι πρωταθλητής σε όλα τα σπορ, σύμφωνα με τον ύμνο του συλλόγου. Θα βάζουμε σταδιακά τον πήχη όλο και πιο ψηλά».

Για το αν η εξυγίανση οικονομικά έρθει μόνο από την τσέπη του Δ. Γιαννακόπουλου: «Τώρα θίγετε μια πονεμένη ιστορία. Ο μοναδικός ιδιώτης χρηματοδότης είναι ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και ένα μικρό ποσό έδωσε ο Βλάσης Σταθοκωστόπουλος. Κανένας άλλος, παρότι αρχικά υπήρχαν πολλές υποσχέσεις. Παρότι κλήθηκαν να βοηθήσουν σε συγκεκριμένες στιγμές, ουδείς ανταποκρίθηκε. Παρ' όλα αυτά έγινε εξαιρετική προσπάθεια από το τμήμα μάρκετινγκ και το εμπορικό. Είχαμε χορηγίες. Όχι αυτό που μπορούσαμε, αλλά περισσότερες από προηγούμενες χρονιές. Θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε σε αυτό τον τομέα, υπάρχουν πλέον καλύτερες προϋποθέσεις. Έχουμε περισσότερο χρόνο, έχουμε την καλή σεζόν που τρέξαμε, έχουμε την εγγύηση του ονόματος Γιαννακόπουλος που μπορεί να προσελκύσει πολλούς υποστηρικτές».

Για τα μέλη του ΑΟ: «Τα ταμειακώς εντάξει μέλη είναι περίπου 850. Η καμπάνια που κάναμε πέρυσι δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, δεν είχε την επιτυχία που θέλαμε. Μιλάμε για ένα ποσό 50-60 ευρώ ετησίως για την κάρτα μέλους. Ο πραγματικός Παναθηναϊκός νομίζω ότι μπορεί να συνεισφέρει περίπου 5 ευρώ το μήνα για την αγαπημένη ομάδα του. Είναι ένα πακέτο τσιγάρα το μήνα».

Για το αν θα απευθυνθούν σε επιφανείς Παναθηναϊκούς: «Σαφώς θα το κάνουμε. Βλέποντας το έργο που έγινε φέτος, την εγγύηση του ονόματος Γιαννακόπουλος και έχοντας περισσότερο χρόνο, προσδοκούμε μεγαλύτερη στήριξη. Πρέπει να το καταλάβουμε όλοι, ο Παναθηναϊκός θα βοηθηθεί κι από τους επώνυμους και από τους ανώνυμους. Με την καθοδήγηση σήμερα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, μελλοντικά ενδεχομένως κάποιου άλλου».

Για άλλους στόχους που υπάρχουν: «Πρέπει να αυξήσουμε το κοινωνικό μας έργο. Φέτος κάναμε ένα πολύ μεγάλο βήμα με την ίδρυση τριών τμημάτων ΑμεΑ».

Για το πλάνο ίδρυσης ή λειτουργίας άλλων τμημάτων: «Υπάρχουν σκέψεις, υπάρχουν προτάσεις κι από άλλους συλλόγους για συνεργασία. Θα μπορούσαμε για τμήμα χάντμπολ, για τμήμα πόλο Γυναικών... Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί να γίνει αυτή την χρονιά, ίσως μελλοντικά».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρώτος και πάει για άνοδο στα πλέι οφ

ΠΟΛΟ Σάββατο, 18 Μαϊος 2019 21:40

Μία ακόμα πολύ εύκολη νίκη πέτυχε η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού αυτή τη φορά για την τελευταία αγωνιστική (14η)  της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος της Α2 Κατηγορίας του Νότιου Ομίλου.

Οι «πράσινοι» φιλοξένησαν τον ΝΟ Ρεθύμνου και επιβλήθηκαν εύκολα με 20-7 σε ένα αγώνα όπου η διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα στις δύο ομάδες ήταν εμφανής.

Τα οκτάλεπτα του αγώνα ήταν: 3-2, 5-1, 7-2,5-2.

Τα τέρματα του «τριφυλλιού» σημείωσαν οι: Χατζηστεφάνου 1, Παπαδημητρίου Δ. 2, Παπαδημητρίου Αλ. 1, Κουρλιάφτης 4, Κουλιεράκης 2, Πανταζόπουλος 4, Γαβαλάς 4, Κωσταβάρας 1 και  Ιωαννίδης 1.

Πλέον ο Παναθηναϊκός μπαίνει σε διαδικασία πλέι όφ ανόδου, μέσω των οποίων θα επιδιώξει να υλοποιήσει το στόχο της επιστροφής του στην κορυφαία κατηγορία.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Εύκολη νίκη κόντρα στην ΑΕΚ

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Σάββατο, 18 Μαϊος 2019 18:58

Ακόμα μία σπουδαία νίκη πέτυχε η ομάδα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού, η οποία επικράτησε εκτός έδρας της ΑΕΚ με 39-71 στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α2.

Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με το πόδι πατημένο στο γκάζι και παίρνοντας από νωρίς  διαφορά ασφαλείας έφτασαν πολύ εύκολα στη νίκη κάτι που φανερώνει και το τελικό σκορ.

Τα δεκάλεπτα: 6-17, 19-35, 31-55, 39-71    

ΑΕΚ (Κωνσταντινόπουλος): Γιαννούδης, Κωνσταντινόπουλος Αν. 17, Σελίμης 4, Κωνσυαντινόπουλος  Β. 6, Πανίδης 10 και Γκουτζουρέλας 2.

Παναθηναϊκός (Χρόνης): Βακλίνοφ 5, Φύτρος, Τσίκουρας, Χρονοπούλου 7, Κοντογιάννης 12 (2), Ιβανόφ 12, Μαρτσάκης 35 και Σπαθής. 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Επιλέγει να μην κατέβει και την... Α2 ο Ολυμπιακός

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 18 Μαϊος 2019 18:10

Προς την πλευρά της μη διεξαγωγής φαίνεται πως οδεύει το ντέρμπι της ερχόμενης Δευτέρα για τα πλέι οφ της Basket League μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ.

Όπως αναφέρουν τις τελευταίες ώρες τα ελληνικά Μέσα ενημέρωσης και οι συνάδελφοι δημοσιογράφοι που ασχολούνται με το «ερυθρόλευκο» ρεπορτάζ, οι ιδιοκτήτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Αδελφοί Αγγελόπουλοι με τη σύμφωνη γνώμη των οργανωμένων οπαδών των «ερυθρολεύκων» (Θύρα 7) πήραν την απόφαση να μην «κατέβουν» στο πρώτο παιχνίδι για τα πλέι όφ.

Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη ανακοίνωση από την ΚΑΕ Ολυμπιακός που να το επιβεβαιώνει, ωστόσο ούτε έχει προχωρήσει κανείς στη διάψευση του εν λόγω ρεπορτάζ.

Έτσι φαίνεται πως αγώνας το απόγευμα της Δευτέρας δε θα γίνει κάτι που αν τελικά συμβεί ο Ολυμπιακός θα αποχαιρετήσει οριστικά τα σαλόνια της Basket League για άγνωστο μέχρι στιγμής προορισμό.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Εκνευρισμένος με Ολυμπιακό και Λίγκα ο Κιλπάτρικ

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 18 Μαϊος 2019 17:40

Ο Ολυμπιακός αποφάσισε να μην αγωνιστεί στον αγώνα της προσεχούς Δευτέρας κόντρα στον Παναθηναϊκό για τα πλέι οφ της Basket League και ο Σον Κιλπάτρικ με ανάρτησή του αναφέρθηκε εμφανώς εκνευρισμένος κατά των «ερυθρολεύκων» και της διοργανώτριας αρχής του πρωταθλήματος.

Συγκεκριμένα ο Αμερικανός γκαρντ του «τριφυλλιού» έγραψε:

«Είχατε όλο το ελληνικό πρωτάθλημα να πηγαίνει μπρος και πίσω, πήγατε τα πλέι οφ πίσω μερικές εβδομάδες και στερήσατε χρόνο από τους προπονητές και τους παίκτες με τις οικογένειές τους και όλα αυτά για να αποφασίσετε να μην παίξετε τη Δευτέρα; Πάντως, δεν κατηγορώ εσάς. Η λίγκα το επέτρεψε και σας άφησε να γλιτώσετε. WOW».

Παπαδόπουλος: «Η κατάσταση αυτή δεν προήλθε από εμάς»

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 18 Μαϊος 2019 13:42

Ενωμένους χαρακτήρισε τους παράγοντες των ομάδων της Basket League ο Πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Μάνος Παπαδόπουλος σε δηλώσεις του μετά το τέλος της έκτακτης συνεδρίασης στα γραφεία του ΕΣΑΚΕ.

Ο κος. Παπαδόπουλος μεταξύ άλλων σημείωσε πως το «τριφύλλι» θα βοηθήσει το μπάσκετ να πάει προς τη σωστή κατεύθυνση, ενώ συμπλήρωσε πως «Είμαστε αιχμάλωτοι μίας κατάστασης που δεν προήλθε από εμάς».

Αναλυτικά οι δηλώσεις  

«Θέλω να πω ότι από όλη αυτή την ιστορία, ο κανένας έχει την άποψή και βγαίνει κάτι καλό. Το ελληνικό μπάσκετ είναι ενωμένο, όλοι οι άνθρωποι του είναι ενωμένοι. Ο Παναθηναϊκός θα είναι πρωτοπόρος και θα βοηθήσει στη σωστή κατεύθυνση. Για τα υπόλοιπα πρέπει να ρωτήσετε τους ανθρώπους του Ολυμπιακού, οι οποίοι επέμειναν στην απόφασή τους να μην κατέβουν αν δεν υπάρξουν ξένοι διαιτητές. Ρωτήστε και εκείνους μήπως κάνω κάποιο λάθος σε αυτό που κατάλαβα.

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα, το είπε και ο κ. Γιαννακόπουλος χθες, να παίξουν οι παίκτες. Είναι πολύ άδικο για ένα πρωτάθλημα που είναι πολύ ανταγωνιστικό, όλες οι ομάδες έπαιξαν πολύ καλά και ήταν ανταγωνιστικές. Είναι άδικο αυτό που γίνεται, για τους Έλληνες και τους ξένους παίκτες και προπονητές. Είμαστε αιχμάλωτοι μίας κατάστασης που δεν προήλθε από εμάς. Όλοι αναγνωρίζουν τις ευθύνες τους, αλλά αυτή η κατάσταση δεν προήλθε από εμάς». 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram