ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Κοινοποιήθηκε στην ΚΑΕ η επιστολή του Ολυμπιακού προς την Αστυνομία

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 20 Μαϊος 2019 15:50

Επίσημη ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει τους φιλάθλους της πως έλαβε γνώση της επιστολής της ΚΑΕ Ολυμπιακός προς την αστυνομία, όπου αναφέρεται πως οι «ερυθρόλευκοι» δε θα συμμετάσχουν στη σημερινή αναμέτρηση για τα πλέι οφ, εξέδωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός.  

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει τους φιλάθλους της πως έλαβε γνώση της επιστολής της ΚΑΕ Ολυμπιακός προς την Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής, μέσω της οποίας γνωστοποιεί πως δεν θα συμμετάσχει στη σημερινή αναμέτρηση της πρώτης φάσης των Playoffs του πρωταθλήματος της Basket League (20/5, 19.00).

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Συγχαρητήρια Πιτίνο σε ΤΣΣΚΑ και Ιτούδη

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 20 Μαϊος 2019 15:17

Η ΤΣΣΚΑ Μόσχας σε ένα αμφίρροπο τελικό επικράτησε της Εφές Αναντολού και κατέκτησε την Ευρωλίγκα και έτσι ο Ρικ Πιτίνο δεν παρέλειψε να πει συγχαρητήρια στον τεχνικό των Ρώσων, Δημήτρη Ιτούδη.

Με ανάρτησή του ο Αμερικανός τεχνικός του «τριφυλλιού» έγραψε: «Συγχαρητήρια στην ΤΣΣΚΑ που κατέκτησε την Euroleague. Εξαιρετικό κουτσάρισμα από τον Έλληνα Δημήτρη Ιτούδη. Ταπεινός και χαρούμενος στη νίκη. Μπράβο!»

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Σαριέγκι: «Στα δύσκολα... τριφυλλάρα»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 20 Μαϊος 2019 14:59

Για τα χρόνια που ήταν μέλος του Παναθηναϊκού, αλλά και για την σημερινή κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο σύλλογος μίλησε σε συνέντευξη του ο Γιόσου Σαριέγκι. Ο Βάσκος, πρώην κεντρικός αμυντικός του «τριφυλλιού» ανέφερε πως του λείπει η Αθήνα και τα υπέροχα χρόνια που πέρασε στον Παναθηναϊκό, ενώ έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας  «Είμαστε Παναθηναϊκός και στα δύσκολα Τριφυλλάρα»

Αναλυτικά όσα δήλωσε στην κάμερα της NOVA:

 «Μένω σε ένα μικρό χωριό 500 κατοίκων και είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Μένω εδώ, αγαπώ τη χώρα μου, το χωριό μου, το πράσινο και την κουλτούρα μου. Αν δεν είχα τους φίλους μου και την οικογένειά μου δεν θα ήμουν χαρούμενος».

Ήταν έκπληξη το ότι τελείωσες την καριέρα σου τόσο νωρίς;

«Ο καθένας πρέπει να ξέρει πότε είναι η ώρα να σταματήσει. Πολλοί παίκτες συνεχίζουν μέχρι τ 40 γιατί αισθάνονται καλά. Εγώ ήμουν 33, ήρθα εδώ γιατί δεν ήθελα να μετακομίσω ξανά. Οι ευκαιρίες μου δεν ήταν πολλές και σταμάτησα».

Λείπει ο Κριστιάνο από τη Λα Λίγκα;

«Είναι ένας φανταστικός παίκτης και όπου και αν είναι, είναι ο καλύτερος. Δεν ξέρω, Μέσι ή Ρονάλντο, ίσως ο Μέσι είναι καλύτερος αλλά βλέπετε και τώρα στην Ιταλία».

Tι σου λείπει από τις ημέρες σου στην Ελλάδα;

«Μου λείπει η Αθήνα, είχα 5 υπέροχα χρόνια εκεί. Οι δύο μου κόρες γεννήθηκαν εκεί. Κατά τα άλλα δεν μου λείπει κάτι».

Το γκολ με την Ίντερ ήταν το highlight της καριέρας σου;

«Ναι, ξέρω τι σημαίνει το γκολ για τους οπαδούς του Παναθηναϊκού. Την τελευταία φορά που πήγα στην Αθήνα ο κόσμος με θυμόταν και μου έλεγε ευχαριστώ για αυτό το γκολ. Κάναμε μία φανταστική πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Κάτι ιδιαίτερο από τα χρόνια σου με τον Παναθηναϊκό;

«Το ότι παίξαμε στο Τσάμπιονς Λιγκ και ότι ήμουν σε μια υπέροχη χώρα».

Για το μέλλον του Παναθηναϊκού;

«Τώρα ξέρω πως ο Παναθηναϊκός είναι σε μία δύσκολη περίοδο, είναι πραγματικά κρίμα. Ελπίζω όμως ο Παναθηναϊκός να ξαναφτάσει στην κορυφή. Η κρίση είναι για όλους, χτύπησε και το ποδόσφαιρο, αλλά με οπαδούς και με καρδιά τα πράγματα θα αλλάξουν. Ο Παναθηναϊκός θα επιστρέψει στην κορυφή και το πιστεύουμε αυτό εδώ στη χώρα των Βάσκων. Οι Ακαδημίες έχουν μεγάλη σημασία, χρειάζονται καλούς προπονητές, καλά γήπεδα. Όσο για τους φιλάθλους, οι καλύτεροι είναι αυτοί που στηρίζουν την ομάδα στα δύσκολα. Ξέρω πως πολλά πράγματα δεν τους αρέσουν αυτή τη στιγμή στον Παναθηναϊκό αλλά αυτή είναι η ώρα να στηρίξουν 200%. Είμαστε Παναθηναϊκός και στα δύσκολα Τριφυλλάρα».

Για το πρωτάθλημα Ισπανίας: «Ξέρω ότι οι φίλοι του Παναθηναϊκού στηρίζουν τη Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά εγώ υποστηρίζω την Μπαρτσελόνα. Γνωρίζω τον Βαλβέρδε και χάρηκα πολύ που κατέκτησε το πρωτάθλημα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

ΟΡΙΣΤΙΚΟ: Δεν κατεβαίνει ο Ολυμπιακός στο ΟΑΚΑ

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 20 Μαϊος 2019 14:43

Οριστική και αμετάκλητη είναι η απόφαση της ΚΑΕ Ολυμπιακός να μην παραστεί στο σημερινό αγώνα για πλέι οφ της Basket League κόντρα στον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ. Οι «ερυθρόλευκοι» ενημέρωσαν επίσημα τις αστυνομικές αρχές ότι δεν πρόκειται να πάνε στο κλειστό γήπεδο το απόγευμα και έτσι δεν χρειάζεται να τηρηθούν τα μέτρα ασφαλείας.

Έτσι οι «ερυθρόλευκοι» θα δεχτούν την τιμωρία που προβλέπουν οι κανονισμοί και δεν είναι άλλη από τον υποβιβασμό στην Α2 κατηγορία και ο Παναθηναϊκός θα περάσει στην επόμενη φάση των πλέι οφ άνευ αγώνα.  

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Γιαννακόπουλος: «Σεβαστείτε και ελάτε να παίξουμε»

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 20 Μαϊος 2019 13:29

Δήλωση-τοποθέτηση λίγες ώρες πριν το προγραμματισμένο τζάμπολ του ντέρμπι για τα πλέι οφ κόντρα στον Ολυμπιακό, έκανε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός σε αυτή εκφράζει την ελπίδα του πως έστω και την ύστατη στιγμή οι «ερυθρόλευκοι» θα κατέβουν να αγωνιστούν στο ντέρμπι, ενώ παραθέτει και μία σειρά από λόγους για να το πράξουν.   

Αναλυτικά η δήλωση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου:

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι έστω και την ύστατη στιγμή οι διοικούντες την ΚΑΕ ΟΣΦΠ θα πάψουν να φέρονται σαν δυο κακομαθημένα μικρά παιδιά που επειδή τους τελείωσαν τα κέρματα τραβάνε την πρίζα από το ηλεκτρονικό παιχνίδι, για να μην παίξουν οι υπόλοιποι.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι έστω και την ύστατη στιγμή θα βάλουν πάνω από τον προσωπικό τους εγωισμό, την ιστορία της ομάδος τους.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι έστω και την ύστατη στιγμή θα σεβαστούν τους φίλαθλους του αθλήματος που τόσες φορές μας έχει κάνει Εθνικά υπερήφανους, τους αθλητές που αγωνίζονται, τους υπόλοιπους παράγοντες που επενδύουμε αλλά και τους δημοσιογράφους και όσους άλλους «ζουν» από το άθλημα γενικότερα.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι έστω και την ύστατη στιγμή θα σεβαστούν τα λάβαρα τα οποία κοσμούν την οροφή του ΣΕΦ που με τόσους κόπους κατακτήθηκαν.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι έστω και την ύστατη στιγμή θα σεβαστούν την ιστορία του αθλήματος.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι έστω και την ύστατη στιγμή θα σεβαστούν τους Ματθαίου, Καστρινάκη, Γιατζόγλου, Κορωναίο, Κολοκυθά, Κόντο, Αμερικάνο, Γκάλη, Γιαννάκη, Φασούλα, Αλβέρτη, Διαμαντίδη, Σπανούλη, Πολίτη, Βεζυρτζή, Παύλο και Θανάση Γιαννακόπουλο, Κόκκαλη και τόσους άλλους που με κόπο, ιδρώτα και χρήματα έφεραν το άθλημα που αγαπάμε, το μπάσκετ, να είναι έτη φωτός μπροστά από οποιοδήποτε άλλο άθλημα.

Και τέλος θέλουμε να πιστεύουμε ότι έστω και την ύστατη στιγμή θα αναθεωρήσουν την εσφαλμένη τους απόφαση να αποχωρήσουν από το πρωτάθλημα, θα πρυτανεύσει η λογική και εν τέλει θα έρθουν απόψε να αγωνιστούν στο ΟΑΚΑ, ώστε να δουν τι σημαίνει γιορτή αλλά και για πολλοστή φορά να δουν πώς κερδίζονται εντός των αγωνιστικών γραμμών οι αγώνες.

Με εκτίμηση

Δ. Γιαννακοπουλος

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τζάμπολ ή όχι;

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 20 Μαϊος 2019 06:12

Στη «μάχη» των πλέι οφ μπαίνει από σήμερα ο Παναθηναϊκός, ο οποίος βάσει προγράμματος καλείται να αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό στον πρώτο αγώνα της προημιτελικής φάσης της Basket League (19:00 Novasports).

Αν και οι «ερυθρόλευκοι» μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχουν γνωστοποιήσει επίσημα εάν πρόκειται να κατέβουν στο σημερινό παιχνίδι ή όχι, από τη μεριά τους οι «πράσινοι» δηλώνουν πανέτοιμοι για να υπερασπιστούν την έδρα τους, να πάρουν τη νίκη και να κάνουν το πρώτο βήμα για τα ημιτελικά.

Μοναδική απουσία για τον Ρικ Πιτίνο είναι αυτή του τραυματία Νίκου Παππά, με όλους τους υπόλοιπους παίκτες να βρίσκονται κανονικά στη διάθεση του Αμερικανού τεχνικού. Παράλληλα βροντερό θα είναι το παρών που θα δώσουν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού στο κλειστό του ΟΑΚΑ.

Βεβαίως όλα τα παραπάνω θα μας απασχολήσουν μόνο σε περίπτωση που ο Ολυμπιακός αποφασίσει να αγωνιστεί και να μην κάνει πράξει όλα όσα έχουν πει το τελευταίο διάστημα οι διοικούντες της ομάδας του Πειραιά.

Σε αντίθετη περίπτωση ματς δεν θα γίνει, ο Παναθηναϊκός θα προκριθεί στην επόμενη φάση των πλέι οφ και ο Ολυμπιακός θα αποχαιρετήσει την Α1.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παπαγιάννης: «Έτοιμοι για να παίξουμε»

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 19 Μαϊος 2019 21:23

Για τον αυριανό (20/5) αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό και την έναρξη των πλέι οφ αναφέρθηκε μέσω ανάρτησής του στο blog που διατηρεί στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ ο Γιώργος Παπαγιάννης.

Ο σέντερ του Παναθηναϊκού σημείωσε πως τόσο εκείνος όσο και οι συμπαίκτες του είναι έτοιμοι να αγωνιστούν κόντρα στον Ολυμπιακό, ενώ σημείωσε το πρώτο ματς είναι καθοριστικό.

Αναλυτικά το blog του στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ:

«Καλησπέρα σας,

Έστω και με καθυστέρηση, η ώρα των πλέι οφ του πρωταθλήματος, εκεί όπου θα κριθεί ο τίτλος, έφτασε. Η ομάδα μας έχει προετοιμαστεί κατάλληλα προκειμένου να αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό στο πρώτο παιχνίδι της μεταξύ μας σειράς.

Το γεγονός ότι έχουμε αρκετό καιρό να δώσουμε επίσημο ματς δεν είναι καλό, ωστόσο κάναμε πολύ δυνατές προπονήσεις, ενώ παίξαμε και ένα δυνατό φιλικό απέναντι στην ΑΕΚ. Εμείς είμαστε απόλυτα έτοιμοι να παίξουμε.

Γνωρίζουμε πολύ καλά τη σημασία αλλά και τη δυσκολία της σειράς με τον Ολυμπιακό. Δεδομένου πως κρίνεται στις δύο νίκες και όχι στις τρεις, όπως συμβαίνει στους τελικούς και στους ημιτελικούς, το πρώτο ματς είναι καθοριστικό.

Είμαστε αποφασισμένοι να παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις και ακολουθώντας το πλάνο του προπονητή μας να μπούμε δυνατά από την αρχή του αγώνα ώστε να πάρουμε τη νίκη.

Τα ξαναλέμε σύντομα

Γιώργος».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Έτοιμος για το ντέρμπι

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 19 Μαϊος 2019 19:43

Την προετοιμασία του για το αυριανό εντός έδρας παιχνίδι για τα πλέι οφ της Basket League κόντρα στον Ολυμπιακό ολοκλήρωσε με μία προπόνηση  ο Παναθηναϊκός.

Οι «πράσινοι» το απόγευμα της Κυριακής (19/5), υπό τις οδηγίες του Ρικ Πιτίνο προπονήθηκαν για τελευταία φορά στο κλειστό του ΟΑΚΑ. Ο Αμερικανός τεχνικός είδε όλους τους αθλητές του, εξαιρουμένου του τραυματία  Νίκου Παππά, να προπονούνται σε κανονικούς ρυθμούς.

Έτσι αν τελικά το παιχνίδι πραγματοποιηθεί, το «τριφύλλι» θα παραταχθεί πλήρες στοχεύοντας να κάνει το 1-0 στη σειρά.   

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αντίο με… «ευχαριστώ» από τον Κάτσε

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 19 Μαϊος 2019 16:42

Μετά από 1,5 χρόνο όπου αγωνίστηκε με τη «πράσινη» φανέλα ο Έργκους Κάτσε αποχώρησε από τον Παναθηναϊκό, καθώς ολοκληρώθηκε ο δανεισμός του.

Μάλιστα ο πρώην πλέον αμυντικός μέσος του «τριφυλλιού» μέσω ανάρτησής αποχαιρέτησε τους συμπαίκτες του, αλλά και όλους με τους οποίους συνεργάστηκε στον Παναθηναϊκό.

Αναλυτικά έγραψε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου αλλά και τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα όλους αυτούς τους μήνες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον κόσμο που με αγκάλιασε και με στήριξε από την πρώτη μου ημέρα στην ομάδα. Εύχομαι κάθε επιτυχία στον σύλλογο για το μέλλον και να μπορέσει να επιστρέψει εκεί που ανήκει».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πέμπτος ο Γκελαούζος

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 19 Μαϊος 2019 16:32

Σε ένα ακόμα ημιμαραθώνιο έλαβε μέρος ο δρομέας του Παναθηναϊκού, Κώστας Γκελαούζος, δείχνοντας παράλληλα πως βρίσκεται σε αρκετά καλή κατάσταση.

Συγκεκριμένα ο αθλητής του «τριφυλλιού» αγωνίστηκε στον ημιμαραθώνιο που έγινε στο Κάρλοβι Βάρι της Τσεχίας και ολοκληρώνοντας τη διαδρομή σε 1.06.57, πήρε την 5η θέση σημειώνοντας νέο ατομικό ρεκόρ, καταρρίπτοντας το 1.08.01 που είχε κάνει το 2016 στο Ναύπλιο.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram