Στη διάθεση του κοινού έθεσε από σήμερα η ΚΑΕ Παναθηναϊκός τα εισιτήρια διαρκείας της νέας σεζόν 2023-24.
Το «τριφύλλι» θα εκδώσει διαρκείας σε συγκεκριμένες ζώνες , ενώ τα εισιτήρια θα μπορούν να τα προμηθευτούν αποκλειστικά όσοι ήταν κάτοχοι διαρκείας την προηγούμενη τριετία, έστω και για μία σεζόν.
Ουσιαστικά, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός επιβραβεύει όλους εκείνους που στήριξαν την ομάδα την δύσκολη τελευταία τριετία με τα περιοριστικά μέτρα κατά του covid, δίνοντας αποκλειστικά σε αυτούς τη δυνατότητα να πάρουν διαρκείας το επόμενο δεκαπενθήμερο.
Από 300 ευρώ ξεκινούν οι τιμές, ενώ φτάνουν ακόμα και τις 9.000 ευρώ για όσους επιλέξουν να κάτσουν σε θέσεις που θα βρίσκονται δίπλα στον πάγκο, σε μία επιπλέον κίνηση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός για να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο την εμπειρία των θεατών στο ΟΑΚΑ!
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ενημερώνει τους φιλάθλους της πως από σήμερα, Πέμπτη 3/8/23, ξεκίνησε η περίοδος της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας για τη σεζόν 2023-2024, η οποία αφορά αποκλειστικά τους παλαιούς κατόχους της τελευταίας τριετίας.
Θέλοντας να επιβραβεύσουμε όλους όσοι στήριξαν έμπρακτα την ομάδα μας τα τρία τελευταία χρόνια και έστω για μία από τις σεζόν 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023 είχαν αγοράσει εισιτήριο διαρκείας, τους δίνουμε τη δυνατότητα να κλείσουν μόνιμη θέση στο δικό μας «σπίτι», σε συγκεκριμένες ζώνες εισιτηρίων.
Η αγορά των εισιτηρίων διαρκείας θα γίνεται ηλεκτρονικά μέσω των paobc.gr και more.com, καθώς και τηλεφωνικά στις γραμμές του Τμήματος Εισιτηρίων της ΚΑΕ: 2144022539, 2144022541, 2144022543 (Δευτέρα – Παρασκευή, 10:00-18:00) μέχρι την Παρασκευή 18/8.
Για την αγορά VIP και Courtseats εισιτηρίων διαρκείας μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά στο 6986704200 ή στις γραμμές του Τμήματος Εισιτηρίων της ΚΑΕ: 2144022539, 2144022541, 2144022543 (Δευτέρα – Παρασκευή, 10:00-18:00) μέχρι την Παρασκευή 18/8.
Το εισιτήριο διαρκείας απευθείας στο κινητό σας τηλέφωνο
Σημειώνεται πως η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, θέλοντας να παρέχει μια πιο εύκολη εμπειρία πώλησης των εισιτηρίων διαρκείας και ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά, χωρίς φυσική παρουσία και ταλαιπωρία, υιοθετεί από φέτος το ψηφιακό εισιτήριο διαρκείας.
Για λόγους εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και περιβαλλοντικής βιωσιμότητας, οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας, θα λαμβάνουν το εισιτήριό τους στο κινητό τους τηλέφωνο, σε μορφή apple ή google wallet, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής τους.
Όποιος επιθυμεί, για συλλεκτικούς λόγους και μόνο, να προμηθευτεί την κάρτα διαρκείας, θα μπορεί να την παραγγείλει με επιπλέον κόστος 5 ευρώ.
Διαδικασία Αγοράς Εισιτηρίου Διαρκείας
Για την ενεργοποίηση της δυνατότητας αγοράς εισιτηρίων διαρκείας, ο φίλαθλος που έχει δικαίωμα αγοράς, θα πρέπει να συμπληρώσει τον Α.Μ.Κ.Α ή τον αριθμό διαβατηρίου του στο πεδίο «Παρακαλώ εισάγετε τον ΑΜΚΑ σας για ενεργοποίηση της αγοράς του εισιτηρίου διαρκείας». Σε περίπτωση που κάποιος φίλαθλος επιθυμεί αναβάθμιση της θέσης του, θα πρέπει να επικοινωνήσει στα τηλέφωνα του τμήματος εισιτηρίων της ΚΑΕ Παναθηναϊκός (ισχύει με βάση τη διαθεσιμότητα και μέχρι εξαντλήσεως των θέσεων στις συγκεκριμένες ζώνες).
Διαδικασία αγοράς Εισιτηρίων VIP & Courtseats
Τηλεφωνικά στο 6986704200 ή στις γραμμές του Τμήματος Εισιτηρίων της ΚΑΕ: 2144022539, 2144022541, 2144022543 (Δευτέρα – Παρασκευή, 10:00-18:00)
Εκπτωτικές Κατηγορίες
Όλες οι εκπτωτικές κατηγορίες ισχύουν για περιορισμένο αριθμό θέσεων, αφορούν μόνο τη Ζώνη 2 (εξαιρουμένων θέσεων για Αμεα) και εξυπηρετούνται αποκλειστικά μέσω τηλεφώνου.
Τρόποι Αγοράς Εισιτηρίων Διαρκείας
Τρόποι Πληρωμής
ALPHA BANK: GR77 0140 3440 3440 0232 0000 159
PIREAUS BANK: GR67 0172 0130 0050 1302 9129 625
* Η πληρωμή σε τραπεζικό λογαριασμό γίνεται μόνο κατόπιν επικοινωνίας με το τηλεφωνικό κέντρο της ΚΑΕ. Στην αιτιολογία της κατάθεσης, θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του κατόχου διαρκείας.
Διαδικασία Παραλαβής Εισιτηρίου Διαρκείας
* Για την προσθήκη της ηλεκτρονικής κάρτας διαρκείας σας απαιτείται η εγκατάσταση της εφαρμογής Google Wallet μέσω του Play Store για τηλέφωνα με λειτουργικό Android ή η εγκατάσταση της εφαρμογής Apple Wallet μέσω του App Store για τηλέφωνα iPhone. Αφού έχει εγκατασταθεί το ηλεκτρονικό πορτοφόλι στο κινητό σας τηλέφωνο, ανοίγετε το email επιβεβαίωσης που έχετε λάβει στο email που δηλώσατε κατά την αγορά του εισιτηρίου διαρκείας σας από τη «more.com» και κατόπιν επιλέγετε «Add to Apple Wallet» ή «GPay|Save to Phone».
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ.
Την πρώτη του επίσκεψη στο ΟΑΚΑ είχε ο Χουάντσο Ερνανγκόμεθ, ο οποίος χθες έφτασε στην Αθήνα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού, πριν αναχωρήσει και πάλι για την Ισπανία προκειμένου να ενσωματωθεί στην Εθνική ομάδα της χώρας του.
Ο Ισπανός φόργουορντ μάλιστα φωτογραφήθηκε για πρώτη φορά με τη φανέλα του Παναθηναϊκού, γνωστοποιώντας πως θα αγωνίζεται με τον αριθμό «41», που είναι και ο αγαπημένος του.
Το «Ελευθέριος Βενιζέλος» σείστηκε από τους περίπου 350 φίλους του Παναθηναϊκού που αποθέωσαν τον Χουάντσο Ερνανγκόμεθ κατά την άφιξή του στην Αθήνα το απόγευμα της Τρίτης 1/8.
Σήμερα το «τριφύλλι» μέσω ενός βίντεο έδωσε στη δημοσιότητα πλάνα από τις πρώτες στιγμές του Ισπανού φόργουορντ στην Αθήνα αλλά και στιγμιότυπα από τις πρώτες δηλώσεις που έκανε.
Στην Αθήνα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού βρίσκεται ο Χουάντσο Ερνανγκόμεθ, ο οποίος λίγο μετά τις 19:30 αποβιβάστηκε από την πτήση που τον μετέφερε στο «Ελ. Βενιζέλος», προκειμένου να ολοκληρώσει και τυπικά τη μεταγραφή του στο «τριφύλλι».
Ο Ισπανός φόργουορντ αποβιβάστηκε στην Πύλη 7 της εξόδου Cargo, όπου τον περίμεναν περίπου 350 οπαδοί του Παναθηναϊκού, οι οποίοι έδωσαν ένα πρώτο δείγμα γραφής από τα όσα θα διαδραματιστούν στους εντός έδρας αγώνες στο ΟΑΚΑ.
Ο Ισπανός NBAer ήταν ιδιαιτέρως χαμογελαστός, ενώ είχε φροντίσει να φορέσει παπούτσια πράσινου και λευκού χρωματισμού, δείχνοντας πως έχει μπει στο κλίμα της νέας του ομάδας!
Για τα πρώτα του συναισθήματα: «Είμαι πολύ χαρούμενος, ενθουσιασμένος. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τα πάντα. Είμαι πολύ χαρούμενος. Ξέρω ότι με περιμένει ο κόσμος και θα είναι διασκεδαστικό».
Για αν ήταν στο πεπρωμένο του να αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό: «Δεν ξέρω για την τύχη και το πεπρωμένο. Είχα παίξει εδώ πέρυσι κόντρα στην Ελλάδα και αγάπησα την πόλη. Ανυπομονώ να παίξω για αυτή την ομάδα και να γνωρίσω τον κόσμο».
Για την επιλογή του αδελφού του, Ουίλι, να πάει στην Μπαρτσελόνα και τα παιχνίδια που θα παίξουν ως αντίπαλοι: «Ανυπομονώ για κάθε ματς. Φυσικά, είναι πολύ ωραίο να αντιμετωπίζω τον αδελφό μου. Αυτά τα πράγματα θα έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την οικογένειά μας. Εκείνος επέλεξε αυτό που ήταν καλύτερο για τον ίδιο. Θα δούμε πώς θα βγει...».
Για τον Παναθηναϊκό: «Νιώθω χαρούμενος και περήφανος που είμαι εδώ, που εκπροσωπώ τη χώρα μου εδώ. Είμαι χαρούμενος, μιλάμε για μια ιστορική ομάδα, πιθανότατα την καλύτερη ομάδα της τελευταίας 20ετίας. Είμαι εδώ για να δουλέψω».
Για τα μηνύματα αγάπης που έλαβε: «Για να είμαι ειλικρινής, είχα πολλά μηνύματα για τον Παναθηναϊκό, μου έστειλαν πολλοί Έλληνες οπαδοί. Νιώθω την αγάπη. Πρέπει να δουλέψουμε και να νικήσουμε ματς. Αυτό είναι το πιο σημαντικό».
Για τους νέους συμπαίκτες του: «Όλοι οι συμπαίκτες μου έχουν μεγάλα ονόματα. Ο Σλούκας είναι "θρύλος", ο Λεσόρ πέρυσι ήταν ένα "τέρας", ξέρω καλά τον Βιλντόσα. Πρέπει να βρούμε τη χημεία και να κερδίσουμε».
Ο Ντίνος Μήτογλου έμεινε εκτός για δύο χρόνια από το μπάσκετ, όμως πλέον νιώθει δυνατός κι έτοιμος να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό, αφού νωρίτερα προσφέρει τις υπηρεσίες του στην Εθνική Ελλάδας, στο προσεχές Παγκόσμιο Κύπελλο.
Στο περιθώριο της media day της Εθνικής Ελλάδας, ο Έλληνας φόργουορντ μίλησε στο greencorner όντας εμφανώς χαρούμενος, που το ΟΑΚΑ θα γίνει το σπίτι του ξανά μέχρι το 2026, ενώ μίλησε και για τις μεταγραφές του «τριφυλλιού», όπως και την απουσία του Γιώργου Παπαγιάννη.
Ντίνο πες μου τα συναισθήματα σου, σχετικά με την επιστροφή στην ενεργό δράση;
Δεν περιγράφεται η χαρά μου και να σου πω την αλήθεια, αυτή η περιπέτεια μου δίδαξε πολλά. Δεν θέλω να πω πολλά, θέλω μόνο να παίξω μπάσκετ να βοηθήσω την Ελλάδα, αλλά και τον Παναθηναϊκό.
Νιώθεις οικεία επιστρέφοντας στο ΟΑΚΑ και τον Παναθηναϊκό έτσι δεν είναι;
«Σίγουρα στο ΟΑΚΑ έχω περάσει πολύ όμορφες στιγμές, ανδρώθηκα στον Παναθηναϊκό, μεγάλωσα σαν άνθρωπος και σαν αθλητής και νομίζω έκανα την πιο σωστή επιλογή Οι άνθρωποι του συλλόγου με αγαπάνε, τους αγαπώ κι εγώ κι ελπίζω να έχουμε μία αξέχαστη σεζόν».
Θα σου λείψει το φιλαράκι σου ο Γιώργος Παπαγιάννης, τώρα που αποχώρησε από τον σύλλογο;
«Σίγουρα με τον Γιώργο γνωριζόμαστε από μικρά παιδιά και με λυπεί, που δεν θα τον έχω συμπαίκτη, αλλά αντίπαλο. Ο καθένας μας είναι ενήλικας και κάνει τις επιλογές του. Θα συνεχίσουμε να μιλάμε να είμαστε φίλοι κι ίσως οι δρόμοι μας ξανασυναντηθούν. Όπως και να έχει ανυπομονώ παίξω μαζί του στο Παγκόσμιο Κύπελλο».
Τι λέει για εσένα αυτή η αλλαγή σκηνικού στον Παναθηναϊκό;
«Για εμένα λέει πολλά, όμως από μόνες τους οι μεταγραφές, δεν λένε τίποτα αν δεν βγούμε στο παρκέ να παλέψουμε. Σίγουρα έχουμε παίκτες με εμπειρία από το ΝΒΑ και το υψηλό επίπεδο της Euroleague και κάποιους αθλητές, που θα είναι ρούκι. Ο Παναθηναϊκός θα τα δώσει όλα του χρόνου για να πετύχει τους στόχους του και να κάνει ξανά χαρούμενος τον κόσμο του».
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος μίλησε για όλους και για όλα όντας φιλοξενούμενος στην ιστοσελίδα sdna.
Μεταξύ άλλων ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανάφερε πως θέλει να μεταμορφώσει το ΟΑΚΑ σε μία Παναθηναϊκή παραμυθούπολη, γνωστοποίησε γιατί επέστρεψε στο «τριφύλλι» επενδύοντας πολλά χρήματα, υπογράμμισε πως πλέον η ΚΑΕ δεν πωλείται, ωστόσο θέλει κάποια στιγμή να αποχωρήσει, ενώ μίλησε και για πολλά και διαφορετικά πρόσωπα της «πράσινης» και όχι μόνο επικαιρότητας.
Για το πόσο χρόνο έχει στη διάθεσή του: «Έχω να φάω ένα κατσικάρι σε μια ταβέρνα. Άρα ό,τι θέλετε μέχρι τότε...».
Για τις μεταγραφές του Παναθηναϊκού και για το γιατί αποφάσισε να ρίξει τόσα χρήματα φέτος: «Έχω συμπαίκτη, ναι, τον κυρ. Στέφανο. Εντάξει, ο καθένας λέει ό,τι θέλει ή φαντάζεται. Τσάμπα είναι η άποψη. Κανένας δεν μπαίνει στη θέση του άλλου. Τσουβάλια χρήματα μπαίνουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια. 1-2 χρόνια δεν μπήκαν τόσα. Δεν μπορώ να καταλάβω από που προκύπτει το ερώτημα. Και πέρυσι μπήκαν χρήματα και πρόπερσι. Μάλλον έχετε μπερδέψει το δεν μπορώ με το δεν θέλω, μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ».
Για τους λόγους της «αποχής» του: «Ήμουν ξεκάθαρος, τα είχα πει όλα το 2020. Τι έχει αλλάξει από τότε; Όλα, όλες οι συνθήκες. Ήμουν εγκλωβισμένος σε μια λίγκα. Ό,τι και αν έκανα ως ΠΑΟ δεν μπορούσα να βρω ανταπόκριση. Η Ευρωλίγκα και ο Μπερτομέου ήταν απέναντί μας. Κάποτε με 30-40 εκατ. πηδούσαμε όλα τα εμπόδια. Όταν σταματήσαμε, έγειρε υπέρ του. Δοκίμασα με κάθε πιθανό τρόπο αλλά ήταν αδύνατο. Ήταν τα πάντα απέναντί μας. Η διαιτησία, οι επιτροπές, ο Μπερτομέου. Τα έχουμε ζήσει όλοι. Αυτό άλλαξε. Πρέπει να καταλάβετε κάτι... Αυτό ήταν η ρίζα πολλών προβλημάτων. Ξέρεις τι είναι να προσπαθείς να κρατήσεις τον Παναθηναϊκό μέσα σε μια χώρα που τα πάντα διαλυόντουσαν, υπήρχε φτώχεια, δυστυχία και κρίση; Είχαμε βιώσει και την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, ίσως τη χειρότερη όλων των εποχών, ειδικά στο επιχειρείν. Αυτά που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ στον χώρο τον δικό μου ήταν απίστευτα. Δεν υπήρχε η διάθεση να μπαίνουν 30-40 εκατ. τον χρόνο. Δεν είχαμε επιτυχίες έτσι. Είχαμε καλή ομάδα κάποιες χρονιές, όπως με Πασκουάλ και Πιτίνο. Θα μπορούσαμε να πάμε στο F4 και να γραφτεί αλλιώς η ιστορία. Ο κόσμος αναρωτήθηκε για τα F4, γιατί δεν είχαμε επιτυχίες. Ήταν μια χιονοστιβάδα. Κανείς δεν έχει κάτσει να σκεφτεί γιατί έγιναν αυτά. Έβλεπα πως ό,τι και να έκανα θα έπρεπε να βάλω 40 εκατ. Δεν είχα την ίδια αντιμετώπιση που είχαν άλλες ομάδες. Εγκλωβισμένος σε μια λίγκα... Ευτυχώς όλες οι ομάδες κατάλαβαν. Καθίσαμε, μιλήσαμε και αλλάξαμε τον γκάνγκστερ. Έχω πλήρη επίγνωση του τι λέω. Αυτός ο άνθρωπος δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για την ανάπτυξη του μπάσκετ, ήθελε να είναι πρώτος στο χωριό. Ο Παναθηναϊκός ήταν πάντα απέναντι γιατί αγαπάει το μπάσκετ. Ως οικογένεια έχουμε επενδύσει. Πιστεύω πως με τις αλλαγές στην Ευρωλίγκα θα έρθει η ανάπτυξη. Ακούω για Ντουμπάι, βλέπω τον Μοτεγιούνας και τον Μποντιρόγκα. Τι ανάγκη έχει ο Μποντιρόγκα; Αυτό έχει αποδειχθεί από τις ενέργειές του. Άρα, ό,τι και αν έκανα δεν θα έβλεπα αλλιώς φως. Θα πετούσα χρήματα. Επίσης, το 2018 με το 2020, αυτή η τριετία ήταν πολύ πιεστική για εμένα σε όλους τους τομείς. Εξαναγκάστηκα να μην μπορώ να έχω τον Παναθηναϊκό ως προτεραιότητα. Έπρεπε να μπουν άλλα πράγματα σε μια σειρά».
Για το αν πονούσε με την εικόνα του Παναθηναϊκού τα προηγούμενα χρόνια: «Επιτρέψτε μου... Όταν το 2020 τα είδα όλα αυτά που σας ανέφερα, βγήκα και είπα πως πουλάω, θέλω να φύγω. Δεν βρέθηκε κανένας αυτή την πρώτη διετία. Όποιες προσεγγίσεις έγιναν δεν ήταν σοβαρές. Για παράδειγμα, η πιο σοβαρή περίπτωση ήταν ιδιοκτήτης άλλης ομάδας στην Ευρωλίγκα για να αγοράσει τον Παναθηναϊκό και μετά να τον κλείσει. Κάποια στιγμή βλέποντας πως όλα τα υπόλοιπα μπήκαν σε μια σειρά, βλέποντας τον ΠΑΟ 17ο και τη στεναχώρια στον κόσμο, είπα ως εδώ. Έβαλα ξανά χρήματα το '21, περισσότερα το '22. Πέρυσι είχαμε πάνω - κάτω το μπάτζετ του Ολυμπιακού. Πάνω - κάτω. Και βγήκαμε 17οι. Ο οργανισμός ήταν άρρωστος, ήθελε αλλαγή σε όλα τα επίπεδα, μια επέμβαση. Ξεκίνησε να γίνεται αυτό και θα συνεχίσει να γίνεται. Ο Παναθηναϊκός επενδύει και εντός των τεσσάρων γραμμών, αλλά και αλλού. Έχω πάει με τα δικά μου κριτήρια. Θεωρώ πως έχουμε φέρει στον ΠΑΟ τον Καμπάτσο, τον Βιλντόζα, τον Σλούκα, τον Ταβάρες και τον Βεζένκοφ σε επίπεδο στελεχών. Θέλουμε να τρέξουμε την ομάδα σε απόλυτα επαγγελματικά επίπεδα και να πάει μπροστά το μπάσκετ».
Για την κόντρα με τον Μπερτομέου: «Τα είχε βάλει με την οικογένεια Γιαννακόπουλου γιατί... Σε αντίθεση με άλλους συλλόγους εμείς επενδύουμε και ξοδεύουμε και μετά δουλεύουμε ατελείωτες ώρες. Δεν μας τα χαρίζει καμία κυβέρνηση, ούτε μας γράφουν δάνεια οι τράπεζες και μετά τα γράφουν στο χιόνι. Ούτε έχουμε ποδοσφαιρικούς συλλόγους από πίσω. Μοχθούμε, μας ενδιέφερε να δούμε πού πάνε τα χρήματά μας. Πώς είναι δυνατόν να παίρνουμε τόσα από τα τηλεοπτικά και να μην ξέρουμε τι υπογράψαμε; Δεν μας έδιναν το συμβόλαιό μας, ένα μαύρο κουτί. Το 2002 ήμασταν έτοιμοι να μην παίξουμε στον τελικό στην Μπολόνια. Ο Παναθηναϊκός ήταν απέναντι γιατί δεν ξέραμε που πάνε τα χρήματα των κόπων μας. Εγώ θέλω ο ΠΑΟ και το μπάσκετ να γίνουν κερδοφόρα. Πρέπει να κάτσουμε να δούμε πώς θα κάνουμε κερδοφόρο το προϊόν. Δεν έχουμε αυτόν τον γκάνγκστερ απέναντί μας, που τον ένοιαζε μόνο η θέση του. Ποτέ δεν σκύψαμε το κεφάλι, δεν υποταχθήκαμε ποτέ. Και είπαμε ότι τον Μπερτομέου θα τον πάμε μέχρι τέλους και τον πήγαμε».
Για το «μέχρι τέλους» και τους οργανωμένους: «Είναι καζούρα, είναι πλάκα. Δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα που δεν είναι έτοιμο το κοινό. Έχω κάνει και εγώ πολλά λάθη σε αυτό το κομμάτι. Δεν είναι έτοιμοι για την καζούρα, την κάνουν βία και επεισόδια. Ωραία θα ήταν να μπορούμε να κρατάμε την αντιπαλότητα στο πλαίσιο της καζούρας, όπως κάποτε. Να είναι ο κόσμος και των δύο ομάδων στο γήπεδο, να κερδίζει ο καλύτερος και στο τέλος της ημέρας να κάνουμε την πλάκα μας και ο χαμένος να πληρώνει τα παϊδάκια. Κανενός δεν του αρέσουν τα υβριστικά συνθήματα στο γήπεδο. Μικρότερος έχω βρίσει και εγώ πολύ και το έχω μετανιώσει. Δυστυχώς το έζησα από την ανάποδη και κατάλαβα το λάθος, με ενόχλησαν αυτά τα συνθήματα. Κατάλαβα πως και εγώ δεν πρέπει να το ξανακάνω ποτέ και θέλω και ο κόσμος να το αποφεύγει. Ο Παναθηναϊκός είναι απέναντι σε κάθε μορφή βίας. Εγώ δεν είμαι υπέρ της λογικής των οργανωμένων. Όμως, η ΘΥΡΑ 13 στο ΟΑΚΑ είναι πολύ μεγάλο κεφάλαιο. Βοηθάει να πετύχουμε τους στόχους μας, να υπάρχει ένα ωραίο περιβάλλον... Θα σας πω κάι κάτι άλλο. Πριν από λίγο καιρό ζήτησα να κάτσω σε ένα τραπέζι με όλους τους συνδέσμους. Κάναμε μια πολύ καλή συζήτηση. Θέλουμε να τους φτιάξουμε έναν πάρα πολύ όμορφο χώρο στο γήπεδο, για να παρακολουθούν τους αγώνες και να τους τον παραχωρήσουμε κι όλας. Να είναι το σπίτι της 13 εντός του "Παύλος Γιαννακόπουλος". Θέλω να τους φτιάξω ένα μουσείο, να βάλουν φωτογραφίες από ανθρώπους που έχουν φύγει, οθόνες με τα συνθήματά τους, χώρο στο ΟΑΚΑ για τα πανό τους. Τους θέλουμε εκεί, στο γήπεδο, κάθε φορά. Αλλά σε επιτρεπτά όρια. Κατάλαβαν και εκείνοι πως δεν μπορούμε να ζούμε στιγμές του παρελθόντος που να μην μπορείς να πάρεις το παιδί σου και να πας στο γήπεδο και να φοβάσαι μην σου πάρουν το εισιτήριο. Βρήκαμε τρόπους με τη ΘΥΡΑ 13 όλα αυτά να μην ξαναγίνουν. Εγώ έκανα ό,τι χρειαζόταν. Πρέπει να επενδύω, να προστατεύω την ομάδα, να παρέχω ένα οικογενειακό περιβάλλον για να μεγαλώνουν οι Παναθηναϊκοί. Έχουν και εκείνοι υποχρεώσεις. Έχουμε συμφωνήσει να μην ανάψει ποτέ καπνογόνο, να μην σημαδεύει κανείς με λέιζερ, να μην μπαίνει κανένα πρόστιμο σε εμάς. Δεν μπορώ εγώ να βάλω 20 εκατ. στο αγωνιστικό και 35 συνολικά και να μπαίνει ένα πρόστιμο και να μου κλείνει το γήπεδο. Θέλω 20.000 κόσμο που θα έρχεται να βλέπει τον αγώνα. Πάμε να κάνουμε μια γιορτή».
Για το ΟΑΚΑ: «Θέλω μια γιορτή. Όταν τους μάζεψα όλους στην εταιρεία, τους είπα ότι θέλω το καλύτερο experience παγκοσμίως. Ούτε στο Λας Βέγκας, ούτε στο ΝΒΑ δεν θέλω να υπάρχει καλύτερη εμπειρία. Ο Παναθηναϊκός είμαστε, δεν υπάρχει ΝΒΑ μπροστά μας. Έχουμε τις γνώσεις, τις συνθήκες χρειαζόμαστε. Τότε σε κάθε μάζωξη για μάρκετινγκ στην Ευρωλίγκα από τις δύο ώρες, η 1,5 ήταν αφιερωμένη στον ΠΑΟ Βραβείο δεν πήραμε, ο Μπερτομέου δεν ήθελε να το δώσει. Θέλω το ΟΑΚΑ σε βάθος τριετίας να είναι μια παναθηναϊκή παραμυθούπολη, που τα πάντα θα λειτουργούν ηλεκτρονικά, κάθε διάδρομος θα είναι πράσινος. Να επιμορφώνονται τα παιδάκια πάνω στην παναθηναϊκή ιστορία, να παίζουν σε λούνα παρκ απ' έξω. Να υπάρχουν σινεμά και εστιατόρια με θέμα τον Παναθηναϊκό. Να έχουμε το ωραιότερο οπτικοακουστικό σόου. Για ολογράμματα μιλάω. Στο μπάτζετ το φετινό του ΠΑΟ υπάρχει 1,5 εκατ. μόνο για το experience στο γήπεδο. Παραλάβαμε ένα ερείπιο. Διαχρονικά η Πολιτεία δεν είχε διατηρήσει το ΟΑΚΑ σε ένα καλό επίπεδο. Χαλασμένοι σωλήνες, χαλασμένες τουαλέτες, λάθος θέρμανση. Εκεί θα γίνουν οι μεγάλες παρεμβάσεις φέτος. Στο αισθητικό κομμάτι θα γίνουν ελάχιστα πράγματα τώρα. Συνολικά θέλουμε να επενδύσουμε γύρω στα 100 εκατ. στην ΚΑΕ και στο ΟΑΚΑ την επόμενη τριετία. Το φετινό μπάτζετ είναι 35 εκατ. για αγωνιστικό, ΟΑΚΑ και αναβάθμιση. Θέλω όλος ο κόσμος να σεβαστεί αυτή την επένδυση. Ο σεβασμός δεν γίνεται να είναι μονόπλευρος».
Για τις εργασίες στο ΟΑΚΑ: «Σε τρεις μήνες να φτιάξεις μια κουζίνα, όχι μόνο στο ΟΑΚΑ. Φέτος υπάρχει το Ακρόπολις. Τους είπα εννοείται πως μπορούν να έχουν το γήπεδο. Με τις μεγαλύτερες εταιρείες του εξωτερικού φτιάχνουμε ένα πλάνο για να έχουμε τα μεγαλύτερα έσοδα. Πιστεύω μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχει ολοκληρωθεί για να δούμε τι μπορεί να γίνει και πότε. Με το πρωτάθλημα να τελειώνει μέσα Ιουνίου μένει ένα τρίμηνο. Θα δούμε. Υπάρχουν κατασκευαστικές εταιρείες που δουλεύουν όλη μέρα. Θα δούμε και θα το φτιάξουμε. Για να έχουμε σουίτες ή ό,τι άλλο έχει το ΝΒΑ θα το δούμε στην πράξη».
Για την παρακαταθήκη που αφήνει με την απόκτηση του ΟΑΚΑ και την αντιπαλότητα με τον Ολυμπιακό: «Δεν κρίνω τον εαυτό μου, δεν μπορώ να το κάνω. Ο κόσμος το κρίνει. Είναι μια αδικία που διορθώνεται. Είμαι χαρούμενος που η κυβέρνηση Μητσοτάκη έδωσε στον ΠΑΟ το ΟΑΚΑ και στον ΟΣΦΠ το ΣΕΦ. Και εμείς και ο Ολυμπιακός θα εκμεταλλευτούμε τα γήπεδά μας. Μακάρι και στον ΟΣΦΠ να έχουν τις ίδιες απόψεις και να θέλουν ένα ΣΕΦ με ωραίους αγώνες. Να μην ζούμε όσα ζούμε τα τελευταία χρόνια, που πας στο ΣΕΦ και δεν ξέρεις αν θα φύγεις ζωντανός ή αν τελειώσει το ματς. Βέβαια, μετά από αυτά που έγιναν στον 4ο τελικό πέρυσι στο ΟΑΚΑ, θα έχουν να το λένε και αυτοί. Έχουμε κάτσει με τους οργανωμένους, έχουμε μιλήσει. Θα το φτιάξουμε όπως πρέπει το γήπεδο. Ελπίζω και ο Ολυμπιακός να αλλάξει ρότα. Εκείνοι διαχρονικά έχουν ένα διαφορετικό δρόμο, θυμόμαστε τους εναγκαλισμούς στις εξέδρες με τη Θύρα 7 όταν αποφάσισαν να αποχωρήσουν από το πρωτάθλημα. Ίσως ξέρει ο Πρίντεζης καλύτερα γιατί έφυγαν από το πρωτάθλημα. Αυτά είναι στο παρελθόν. Δεν θέλω να συνεχιστεί αυτή η κόντρα. Θα μπορούσα να βγω με την μπλούζα του Σλούκα ή με τα δημοσιεύματα του Χουάντσο με τα κόκκινα. Θέλω χαμηλούς τόνους, η Ελλάδα δεν σηκώνει καζούρα. Θέλω ο Παναθηναϊκός να γίνει κερδοφόρος. Υπάρχει η διάθεση και το καθαρό μυαλό. Έχοντας βάλει όλα τα προσωπικά σε πορεία πρωταθληματισμού... Υπάρχει γνώση, διάθεση και χρόνος να κάνω τον Παναθηναϊκό κερδοφόρο. Όπως είχα πει ότι τον Ερασιτέχνη θα τον κάνω αυτόφωτο. Έτσι θέλω και με την ΚΑΕ. Θέλω και τον κόσμο να σέβεται την προσπάθεια. Ευχής έργο θα είναι να έχουν και οι κ. Αγγελόπουλοι την ίδια διάθεση».
Για την επόμενη μέρα στο αγωνιστικό σχέδιο και τα μελλοντικά σχέδια σε περίπτωση φετινής αποτυχίας: «Το πλάνο μου δεν είναι αγωνιστικό, αλλά οικονομικό, όπως και οι στόχοι μου. Στόχος μου είναι να μπορέσουμε ως σύλλογος να παρέχουμε το καλύτερο θέαμα εντός και εκτός παρκέ, μέρες αγώνων και μη. Το αγωνιστικό είναι πολύ σημαντικό. Κάναμε μεγάλη επένδυση και έχουμε προσδοκίες. Υπάρχουν και άλλες ομάδες. Ο Ολυμπιακός έχει χημεία, έπαιξε εκπληκτικό μπάσκετ με πολύ χαμηλό μπάτζετ, είναι αξιοζήλευτο αυτό το μοντέλο. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε τον Ολυμπιακό στην Ελλάδα και έχει δείξει πως ουδείς αναντικατάστατος. Έχει ένα φανταστικό μοντέλο, μια προπονητάρα και είναι το φαβορί και του χρόνου. Στην Ευρώπη άλλες ομάδες έκαναν επενδύσεις, άλλες έχουν χημεία ετών. Μακάρι να παίξουμε όμορφο μπάσκετ. Είπαμε με τον κ. Αταμάν πως ο κόσμος θέλει να φύγει έχοντας βιώσει πολλά συναισθήματα. Όχι με σκορ 63-62, αλλά 120-119. Θέλουμε να προσφέρουμε θέαμα και μακάρι να φέρουμε και επιτυχίες. Όταν έχεις επιμονή και υπομονή κάποια στιγμή θα χαρείς και τους κόπους σου».
Για τον Εργκίν Αταμάν και το κατά πόσο ο Λάσο ήταν πρώτος στόχος: «Δεν ξέρω τι πιστεύει ο κόσμος. Εγώ διαχρονικά είχα εμπιστοσύνη στον Αταμάν, με κερδίζει και ως πρόσωπο και ως προπονητής. Ο Ομπράντοβιτς είναι μια λίγκα μόνος του και θεωρώ πως ο Αταμάν είναι ο κορυφαίος στην Ευρώπη και ο πιο πετυχημένος την τελευταία πενταετία. Μοιράζεται την ίδια φιλοσοφία μαζί μου και πιστεύω πως θα φτιάξουμε κάτι ωραίο. Με τον Λάσο υπήρχε μια επικοινωνία, δεν μας απέρριψε. Η επιλογή μας ήταν ο Αταμάν».
Για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς και το κατά πόσο θα μπορούσε να επιστρέψει στον πάγκο του Παναθηναϊκού κάποια στιγμή: «Ο Ζέλικο είναι ένας άνθρωπος που διαχρονικά εκτιμώ πάρα πολύ. Έχουμε ζήσει αμέτρητες στιγμές χαράς και στεναχώριας και σε προσωπικό επίπεδο. Το 2012 πήρε μια απόφαση, που με στεναχώρησε. Όμως, υπάρχει σεβασμός. Αν δεν υπήρχαν κακόβουλοι άνθρωποι να προσπαθούν με κάθε ευκαιρία με ψέματα να διαταράξουν αυτή τη σχέση ενδεχομένως δεν θα υπήρξε και κανένα σκαμπανέβασμα. Σε κάθε τουρνουά "Παύλος Γιαννακόπουλος" πάντα θέλω την ομάδα του Ομπράντοβιτς. Πάντα λέει "Δημήτρη θα είμαι εκεί". Υπάρχει τεράστιος σεβασμός. Θα τολμήσω να πω ότι ο ΠΑΟ είναι πάνω από πρόσωπα και θέλει πάντα το καλύτερο. Νομίζω αυτό απαντάει την ερώτηση».
Για τις μεταγραφές και την προσθήκη του Κώστα Σλούκα: «Αυτό το καλοκαίρι έγινα πολλές προσπάθειες. Προσπαθήσαμε να φέρουμε και τον Καμπάτσο και τον Ταβάρες, και τον Σλούκα και τον Βιλντόζα. Ήταν μια δύσκολη περίπτωση. Αισθάνθηκα άσχημα στην αρχή της περιόδου με την αντιμετώπιση κάποιων αθλητών και των ατζέντηδων. Ο ΠΑΟ δεν είχε την καλύτερη εικόνα τα τελευταία χρόνια. Υπήρχε ένας σκεπτικισμός για το αν έχουμε το πλάνο να πάμε στην κορυφή. Άλλοι είπαν ναι άλλοι όχι, ήταν μια δύσκολη περίοδος. Ένιωσα σαν να μπαίνω σε ένα μαγαζί που δεν έκλεινα ποτέ τραπέζι και να μου λένε: "Ο κύριος; Παρακαλώ;". Φάγαμε πολλά "Χ" αλλά δεν το βάλαμε κάτω. Η εξυπνάδα του Αταμάν έκανε το Plan Z ή όποιο γράμμα θέλετε να δείχνει ότι κουμπώνει σωστά και φτιάχνει μια ομάδα που θα κάνει τον κόσμο ευτυχισμένο. Για τις μεταγραφές τα ξέρει ο προπονητής. Φέτος είπαμε πως δεν υπάρχει μπάτζετ, πάρε ό,τι θέλεις. Εγώ διαχρονικά ακούω τον προπονητή. Αυτή τη στιγμή έχουμε την ομάδα που έχουμε. Ενδεχομένως την έχουμε πληρώσει λίγο παραπάνω. Αλλά θέλω να πιστεύω πως θα έρθουν ξανά οι στιγμές πως οι παίκτες θα έρθουν στον ΠΑΟ χωρίς να τους νοιάζει το οικονομικό. Έχει γίνει και αυτό τώρα τελευταία... Ο ένας παίκτης έφερε τον άλλο, είναι ένα ντόμινο. Ο Σλούκας έχει πάει σε 10 F4, έχει αυτό ήθος. Βοηθάει να προσεγγίσεις άλλους. Παλαιότερα ήταν ο Ζέλικο, τώρα είναι κάποιοι άλλοι. Ο στόχος είναι να είναι ο Παναθηναϊκός 1η επιλογή. Τα προηγούμενα χρόνια μπορεί να ήταν ή Ρεάλ ή ο ΟΣΦΠ. Θέλουμε οι παίκτες να θέλουν να έρχονται στον Παναθηναϊκό».
Για την προσθήκη του Χουάντσο Ερνανγκόμεθ και το πώς πείστηκε να έρθει στην Ελλάδα: «Νομίζω πως έχει να κάνει με το πρότζεκτ και τους στόχους μας. Του είπαμε πως θέλουμε να πάμε στην κορυφή της Ευρώπης, να έχουμε την καλύτερη ατμόσφαιρα σε ένα sold out γήπεδο χωρίς βία. Όταν έχεις τέτοια οράματα άλλοι θα βάλουν πιο πάνω το πού θα ζήσουν, όπως ο Καμπάτσο που αρνήθηκε τη δική μας υπερδιπλάσια πρόταση σε σχέση με της Ρεάλ ή να πιστεύψουν στο όραμα που τους δίνουμε. Πάντως, από όλα τα "Χ" που φάγαμε φέτος, αγωνιστικά με πόνεσε περισσότερο αυτό του Ουίλι Ερνανγκόμεθ».
Για την αποχώρηση του Παπαγιάννη: «Με πόνεσε προσωπικά. Όσα χρόνια ζω τέτοια προδοσία δεν έχω ξαναβιώσει ποτέ στη ζωή μου. Ποτέ, ποτέ, ποτέ. Μόνο προδοσία ταιριάζει σε αυτή την υπόθεση. Συνεχίζω να τον αγαπάω και θα τον αγαπάω για πάντα. Δεν θα αλλάξω γνώμη επειδή δεν είχε το σθένος να υποστηρίξει την απόφασή του. Υποσχέθηκα στον πατέρα του όταν μου τον έφεραν σπίτι μου 15 ετών ότι θα τον προσέξω και θα το κάνω για πάντα. Αν δεν υπήρχαν ο Ιτούδης και ο Σπανός μπορεί να ήταν εδώ ο Γιώργος. Ο Παπαγιάννης για εμένα είναι παικταράς. Το θέμα του είναι ότι επηρεάζει πολύ. Αφήνει το γύρω - γύρω να του πειράζει το μυαλό του. Είναι εξαιρετικό παιδί, έχει καρδιά μικρού παιδιού, εξαιρετικός αθλητής. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Πιτίνο τον έκανε να πετάει. Μακάρι μια μέρα να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό, χωρίς αυτόν που αυτοαποκαλείται ατζέντης δίπλα του. Ο ΠΑΟ θέλει τους καλύτερους, ο Γιώργος είναι από τους καλύτερους. Στο μυαλό μου πάντα θα είναι στόχος μας. Τις αποφάσεις τις παίρνει ο προπονητής. Ο προπονητής τον ήθελε, τον είχε πρώτο στόχο. Είχα πει το πλάνο μου στον Γιώργο και είχα πάει σε εκείνον πρώτα. Πήγαμε στο "Συρτάκι" στο Σούνιο, του είπα πως είναι προτεραιότητα. Μου είπε πως ήθελε μόνο Παναθηναϊκό ή ΝΒΑ και να μην ακούω για Φενέρμπαχτσε και τα λοιπά. Anyway... Μίλησα και με τον ίδιο όταν έφυγε, μου έστειλε ένα μήνυμα για να μου εξηγήσει τους λόγους που ήθελε να φύγει. Στην ηλικία που είμαι καταλαβαίνω πότε κάποιος λέει αλήθεια και πότε όχι. Καλή επιτυχία να έχει ο Γιώργος. Δυστυχώς με τον ατζέντη που έχει, τον προπονητή που πήγε και το περιβάλλον του θεωρώ πως θα έχει δυσκολίες μπροστά του. Αλλά, του εύχομαι το καλύτερο».
Για τη σχέση του με τον Δημήτρη Ιτούδη: «Έχω εκφραστεί από το 2012. Δείτε τι είχα πει. Έντεκα χρόνια μετά οι μάσκες πέφτουν. Οι μάσκες πάντα πέφτουν, αρκεί να έχεις την υπομονή και να βλέπεις διαχρονικά ποιοι επιβεβαιώνονται. Τα πάντα βγαίνουν στην επιφάνεια. Το θέμα είναι να βλέπεις ποιοι επιβεβαιώνονται και ποιοι είναι παρτάκιδες. Οι μάσκες πέφτουν για όλους. Ο χρόνος δεν αφήνει κανέναν».
Για τον Κάιλ Γκάι: «Πάντα μου άρεσαν οι αθλητές που σουτάρουν. Αν με ρωτήσεις σήμερα δεν ξέρω τι είναι το pick 'n roll. Μου άρεσε ο Αλβέρτης, ο Κόμαζετς, το τρίποντο».
Για τον Τόμας Ουόκαπ: «Είναι από τους αθλητές που έχει ο Ολυμπιακός και θα τον ήθελα. Όταν το είχα πει, πριν δυο χρόνια, ήταν φανταστικός και στο τρίποντο. Δεν θυμάμαι τα στατιστικά του. Μετά ίσως ελληνοποιήθηκε και δεν τα έβαζε».
Για την ελληνοποίηση του Ουόκαπ και γιατί ο Παναθηναϊκός δεν αντέδρασε, αλλά και τους αδελφούς Αγγελόπουλους: «Ως Έλληνα με ενοχλεί πάρα πολύ. Ως Παναθηναϊκός θα πω το εξής. Θα πρέπει να αρχίσετε να συνηθίζετε τις πιο light αντιδράσεις. Θέλουμε την ανάπτυξη του μπάσκετ. Δεν μπορούμε να παίζουμε σε ένα πρωτάθλημα που οι περισσότερες ομάδες δεν βγαίνουν. Δεν γίνεται στην Ευρωλίγκα το άθλημα να φέρνει ζημιά. Δεν θέλω καμία αντιπαλότητα. Μακάρι να καταλάβουν οι κ. Αγγελόπουλοι τι κρατάμε εγώ και εκείνοι στα χέρια μας. Ό,τι γίνεται λάθος ευθυνόμαστε εκείνοι και εγώ. Κρατάμε όλο το ελληνικό μπάσκετ, δεν γίνεται να βρωμάει και να μην έχουμε ευθύνη. Τους κάνω κάλεσμα να κάτσουμε κάτω να δούμε πώς θα φτιάξουμε το προϊόν. Είμαι βέβαιος πως τους ενοχλούν πράγματα. Έκατσαν να αλλάξουμε τον Μπερτομέου. Δεν είχαν κάποιο παράπονο, αλλά τους ενδιαφέρει το μπάσκετ. Ας κάτσουμε και ας βρούμε τον τρόπο. Θα θίξω τις θέσεις, όχι κάποιον σε προσωπικό επίπεδο. Οι πρόεδροι ΕΣΑΚΕ και ΕΟΚ δεν είναι τίποτα μπροστά μας. Εκείνοι και εγώ επενδύουμε. Στόχος μου είναι να κάνω κερδοφόρο τον Παναθηναϊκό. Όπως είμαι παντού πρωταθλητής, έτσι θέλω και εδώ. Δεν είναι πρωταθλητής όποιος βάζει 15-20 εκατ. από την τσέπη του αλλά μαλ@κας. Να φτιάξουμε το μπάσκετ, να μην κρυβόμαστε πίσω από τους οργανωμένους ή τους διαιτητές. Ξέρω πως όλοι οι μεγάλοι διαιτητές εξαφανίζονται και υπάρχει κενό μέχρι τους επόμενους, που δεν έχουν ποτιστεί από το δηλητήριο της ΚΕΔ. Θέλουμε να είναι στην άκρη, δεν μας νοιάζουν τα ονόματά τους. Μόνο με 50-50 διαιτησία θα φτιάξει το προϊόν. Λάθη θα γίνουν, το θέμα είναι στο τέλος είναι να μην υπάρχει ανισορροπία. Ας κάτσουμε και με τον ΕΣΑΚΕ και με την ΕΟΚ να δούμε πώς θα φτιάξουμε το προϊόν. Στην Ευρώπη, ΠΑΟ - ΟΣΦΠ - Μακάμπι φέρνουμε τα περισσότερα έσοδα. Πολλά θέματα δεν έχουμε στην Ελλάδα να τσακωνόμαστε ήδη; Ας προσπαθήσουμε μέσω του αθλητισμού να το αλλάξουμε αυτό. Ας χρησιμοποιήσουμε τον αθλητισμό και το γήπεδο για να αλλάξουμε αυτή την κατάσταση».
Για το αν έχει κάνει αυτοκριτική τα τελευταία χρόνια: «Σίγουρα. Τα περισσότερα λάθη τα κάνουν όσοι κάνουν πολλά πράγματα. Ασχολούμαι με ατελείωτα πράγματα καθημερινά. Μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω κριτική και αυτοκριτική, να κάνω 10 βήματα πίσω και να δω πώς θα αλλάξουν τα πράγματα. Υπάρχει διάθεση από την μία πλευρά. Θα κάθεται να πολεμάει και να τσακώνεται μόνη της η άλλη πλευρά; Εμένα δεν θα με βρουν απέναντί τους».
Για τις ζημιές στις ομάδες και στον Τύπο: «Δεν το αποδέχομαι αυτό. Είμαι πρωταθλητής σε ό,τι ακουμπάω. Μου είπατε και για τα media. Ο οργανισμός που έχω δεν είναι ζημιογόνος. Θες διάθεση και όρεξη. Ό,τι στόχο βάζεις, γίνεται. Τα πάντα γίνονται, έχω πετύχει ό,τι στόχο έχω βάλει. Έχω κλείσει και ονοματοδοσία και χορηγό φανέλας και είμαι έτοιμος να υπογράψω και για το όνομα του γηπέδου».
Για τα χρήματά της οικογένειάς του στο μπάσκετ: «Προσπαθώ πλέον να τα ξεχάσω, μην μου τα λέτε (σ.σ. γέλια). Δεν ξέρω πόσα είναι. Θα παίξουμε κάνα τζόκερ; Τι θα γίνει;».
Για τον Μίχαλιουκ: «Να κάνω άλλη μια προσπάθεια, να μάθω τι γίνεται από το πρωί. Έχω πάρει τόσες φορές τον γάτο μου και δεν μου το σηκώνει, δεν μου απαντάει. Δεν ξέρω, θα δούμε. Θα δούμε...».
Για την κατάσταση του Μίχαλιουκ στην αγορά: «Όπως έχετε δει, οτιδήποτε έχει γραφτεί ουτε το διαψεύδουμε ούτε το επιβεβαιώνουμε. Προσπαθούμε για το καλύτερο. Ο Μίχαλιουκ με τα λίγα που ξέρω ως αθλητής και με τα πολλά που ξέρω για το πώς είναι ως άνθρωπος, είναι ένα σημαντικό εργαλείο και κομμάτι. Να πάρει και ο προπονητής τις τελικές του αποφάσεις. Αν μου πει να πατήσω το κουμπί, αναγκαστικά θα πατηθεί το κουμπί».
Για τον Τάιλερ Ντόρσεϊ: «Είναι καθαρά θέμα της Φενέρ και του Ιτούδη. Ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί, ειδικά οι Έλληνες που δεν είναι και πολλοί σε αυτό το επίπεδο, μας ενδιαφέρει πολύ. Τι να κάνουμε; Τα λάθη πρέπει να τα φτιάχνουμε. Αυτό το μοντέλο μας έφερε στην κορυφή της Ευρώπης και αυτό θα ακολουθήσουμε».
Για τους Αλβέρτη - Διαμαντίδη, που είναι εκτός Παναθηναϊκού και το αν υπάρχει περίπτωση να γύρισουν στην ΚΑΕ: «Ένα από τα πράγματα που έχουμε σκοπό του χρόνου είναι οι αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος να είναι αφιερωμένες σε βετεράνους αθλητές μας. Μακάρι να τους είχαμε και να τους έχουμε όλους τους παλαίμαχους κοντά μας. Θα μου επιτρέψετε να ξεχωρίσω λίγο τον Αλβέρτη. Μας δένει μια προσωπική σχέση, ήταν πάντα ο αγαπημένος μου αθλητής. Από την 1η μέρα που σταμάτησε το μπάσκετ ήταν δίπλα μας, όπου χρειαζόταν ήταν εκεί. Αποφάσισε να αποχωρήσει πέρυσι. Κρατάμε την επικοινωνία. Η θέση για εκείνον στον ΠΑΟ είναι πάντα, πάντα, πάντα εκεί. Πάντα θα πρέπει να κουμπώνει και η ανάγκη του συλλόγου με το τι έχει να προσφέρει ο καθένας. Δεν είναι σκοπός έναν τεράστιο αθλητή να τον έχεις μόνο ως φιγούρα, αλλά να υπάρχει και κέρδος από όλες τις απόψεις».
Για το τι δεν λειτούργησε καλά στη διετία Διαμαντίδη - Αλβέρτη: «Απομακρύνθηκαν πολλοί άνθρωποι. Αυτή η διετία - τριετία δεν ήταν ό,τι καλύτερο. Αποστασιοποιημένος, έχοντας βάλει ανθρώπους που πίστευα πως είναι της απόλυτης εμπιστοσύνης μου, διαψεύστηκα. Ακόμα και τη χρονιά με τα έσοδα - έξοδα είχα βάλει χρήματα εν αγνοία μου. Το πρόσημο δεν ήταν θετικό. Ο Παναθηναϊκός ήθελε μια πλήρη αλλαγή γιατί ήταν πολύ άρρωστος μέχρι πριν από λίγους μήνες».
Για το αν παραμένει προς πώληση η ΚΑΕ Παναθηναϊκός: «Δεν ψάχνουμε αγοραστή, ξεκινάω από εκεί. Το πωλητήριο το έχω κατεβάσει. Όμως, έχω μάθει ότι δεν πρέπει να λες ποτέ. Ποτέ δεν ξέρεις. Πάμε να κάνουμε μια τεράστια επένδυση σε έναν χώρο που θεωρώ ότι θα μεγαλώσει. Η ενασχόλησή μου με τον αθλητισμό και το μπάσκετ δεν είναι μέσα στις σκέψεις μου. Θα ήθελα να φύγει αυτό από πάνω μου. Αλλά ο ΠΑΟ δεν είναι προς πώληση και δεν ψάχνω αγοραστή. Αν έρθει κάποιος να μου δείξει ότι είναι διατεθειμένος να συνεχίσει αυτό που αρχίσαμε φέτος, με αυτή την επένδυση, εκεί μπορεί και να καθίσω να συζητήσω. Ναι, θα ήθελα να φύγω από τον Παναθηναϊκό και να μην έχω την ενασχόληση. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ψάχνω αγοραστή. Τον Παναθηναϊκό θα τον κρατήσω στο υψηλότερο επίπεδο. Απεδείχθη το λάθος. Σας εξήγησα γιατί είχα πάρει την απόφασή μου τότε και τι άλλαξε. Δεν θέλω να είμαι σε αυτόν τον χώρο. Όμως, ο μόνος τρόπος είναι είτε εγώ να έχω κάνει τον ΠΑΟ αυτάρκη και αυτοδύναμο είτε να έρθει ένας συνομιλητής που θα μου πει ότι βάζω αυτά για την αγορά και αυτά για την ανάπτυξη. Έτσι θα κάτσω να μιλήσω σοβαρά. Αλλιώς χτυπήστε μια άλλη πόρτα».
Για το αν υπάρχει σκέψη ή πρόθεση να επενδύσει και στην ΠΑΕ, ειδικά με τον Βοτανικό: «Μόλις σας ανέφερα πως θέλω να φύγω από το μπάσκετ και να μην έχω ενασχόληση με τον αθλητισμό. Άρα νομίζω το απάντησα ήδη. Είχα ασχοληθεί γιατί μπορούσε να φτιαχτεί μια Παναθηναϊκή Πολιτεία, μια σπίθα για να γίνει ο ΠΑΟ αυτοδύναμος, αυτάρκης. Το πρότζεκτ του Βοτανικού δεν το έχω παρακολουθήσει. Ήμουν στις αρχικές συζητήσεις, έκατσα στο τραπέζι στην αρχή. Δεν ξέρω αν ήταν καλή η συμφωνία στο τέλος, δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες».
Για τον Ερασιτέχνη: «Ξέρω πως οι κ. Μαλακατές είναι πολλά χρόνια και ο κ. Βρανόπουλος αγαπάει και βοηθάει την ομάδα. Μια χαρά είναι η σχέση μου».
Για τη φιλοξενία του Ερασιτέχνη στο ΟΑΚΑ: «Απ' όσο γνωρίζω έχουν γίνει ήδη οι συζητήσεις. Υπάρχει θετική ανταπόκριση για τις προπονήσεις. Υπάρχει και αίτημα για τους αγώνες. Φέτος που δεν έχουν γίνει ακόμα πράγματα στο ΟΑΚΑ θέλω να εξυπηρετηθεί ο Ερασιτέχνης. Όμως, όχι εις βάρος των επενδύσεων που γίνονται. Δεν ξέρω προχωρώντας μπροστά, με αυτά που θα γίνουν στο ΟΑΚΑ, πώς θα συμφέρει την ΚΑΕ και το ΟΑΚΑ να γίνονται οι αγώνες του Ερασιτέχνη εκεί. Χρηματοοικονομικά δεν ξέρω πώς θα βγει αυτό. Το ΟΑΚΑ πρέπει να φέρνει καλύτερο εισόδημα με τις δραστηριότητές του ανά ώρα σε σχέση με τον Ερασιτέχνη και έναν αγώνα βόλεϊ. Διάθεση υπάρχει μέχρι εκεί που ακουμπιέται το όποιο πλάνο της ΚΑΕ».
Για τα εισιτήρια διαρκείας: «Η απόφαση που έχει παρθεί, αν θυμάμαι καλά, είναι να βγουν 4.000 διαρκείας. Οι λόγοι είναι οι εξής... Προσωπικά δεν ήθελα κανένα διαρκείας, επιχειρηματικά δεν είναι προς το συφμέρον της ομάδας. Από εκεί και πέρα, όμως, υπάρχουν άνθρωποι που είτε τη χρονιά του κορωνοϊού είτε τις επόμενες, που ο ΠΑΟ δεν ήταν η ομάδα που θέλουμε, ήταν εκεί και στήριξαν. Αυτούς τους ανθρώπους θα στηρίξουμε και εμείς. Τα διαρκείας θα βγουν τις επόμενες μέρες και προτεραιότητα θα έχουν όσοι αυτή την τριετία αγόρασαν έστω και μια χρονιά εισιτήριο. Θα βγουν ελάχιστα διαρκείας. Θα φέρουμε καρέκλες από το ΝΒΑ, θα γίνουν αλλαγές. Αισθητικές, αλλά μικρές. Φέτος είναι η χρονιά των εργασιών σε επίπεδο υποδομών. Λίγα διαρκείας θα βγουν και προχωρώντας μπροστά δεν νομίζω πως το μοντέλο των διαρκείας πρέπει να ακολουθηθεί τα επόμενα χρόνια».
Για τα εισιτήρια: «Εδώ και χρόνια από τον Οκτώβριο μπορείς να πάρεις εισιτήριο για τον Μάρτιο. Όσο πιο νωρίς κλείνεις το εισιτήριο είναι πιο οικονομικό, αυτή είναι η λογική. Θα βγουν τέσσερις κατηγορίες εισιτηρίων, ώστε να μπορεί να πάρει ο καθένας ένα εισιτήριο. Επίσης, με τη δίψα και την αγάπη και τις προσδοκίες που έχει δημιουργηθεί, δεν θα ήθελα να πουληθούν 12-13χιλ. διαρκείας και ένα παιδί πχ από την Καβάλα να μην βρει μια θέση στο γήπεδο. Λείπει το ωραίο θέαμα από το ΟΑΚΑ τα τελευταία χρόνια και πρέπει όλοι να μπορούν να την παρακολουθήσουν. Αυτός που θα φύγει από τις Σέρρες ή τη Ρόδο και θα έρθει στην Αθήνα, να μπορεί να δει μια φορά την ομάδα».
Για το οικονομικό ρίσκο με τα διαρκείας: «Καταλαβαίνω πώς το λέτε. Ο Παναθηναϊκός δεν έχει ανάγκη από cash flow. Έχω εμπιστοσύνηση στον προπονητή, τους παίκτες και το πλάνο μας, όπως και στον κόσμο για την αγάπη του για το καμάρι του, το μπάσκετ του Παναθηναϊκού. Γνωρίζω τις υπηρεσίες που θα παρέχουμε στο γήπεδο και είμαι βέβαιος πως ο κόσμος θα αγκαλιάσει την προσπάθεια και δεν θα κρίνεται από το τελικό αποτέλεσμα. Ο παναθηναϊκός κόσμος σέβεται. Δεν είναι ότι πάμε καλά και γεμίζουμε το γήπεδο, δεν πάμε καλά και είναι τρεις και ο κούκος, όπως άλλες ομάδες. Είμαι βέβαιος πως όλος ο κόσμος θα είναι συμπαραστάτης. Δεν υπάρχει κανένα ρίσκο».
Για τον Νίκο Παππά και αν είναι σε κάποιο πλάνο της ΚΑΕ: «Δεν είναι σε κανένα πλάνο ο Νίκος».
Για το αν ήταν μεγαλυτερη η «προδοσία» του Παπαγιάννη ή του Σπανούλη: «Του Παπαγιάννη ή του Σπανούλη, ε; Ξέρετε ποια είναι η διαφορά; Ο Σπανούλης πήρε μια απόφαση, τουλάχιστον όπως ξέρω, δεν ήταν οικονομική. Ήθελε να πάει να είναι ο ηγέτης κάπου. Και εκεί ήταν όντως ο ηγέτης. Ήταν ο ηγέτης του Ολυμπιακού και τον ανέβασε στα υψηλότερα σκαλοπάτια της Ευρώπης. Ο Γιώργος δεν πήρε έτσι την απόφασή του και το εξηγήσαμε».
Για τον προπονητή Σπανούλη: «Δίνω βάση στην ποιότητα του χαρακτήρα κάποιου, στο τι φωτιά έχει μέσα του, στο τι κουβαλάει στο παντελόνι του και όχι στις καθαρά επαγγελματικές γνώσεις. Ο Σπανούλης ό,τι κάνει στη ζωή του θα είναι νικητής. Είναι γεννημένος νικητής».
Για το αν ο Σπανούλης θα μπορούσε να κάτσει στον πάγκο του Παναθηναϊκού: «Αν φτάσει στο επίπεδο, που είμαι βέβαιος ότι θα το φτάσει, και είναι στους καλύτερους της Ευρώπης... Ο Παναθηναϊκός θα χτυπάει πάντα τους καλύτερους».
Για τον Γιώργο Μπαρτζώκα: «Είχαμε μιλήσει, δεν θυμάμαι ποια χρονιά, ήθελα να τον φέρω στον Παναθηναϊκό. Σε προπονητικό επίπεδο του τρέφω τεράστια εκτίμηση. Δυστυχώς έχει θέματα δικά του. Συμπλέγματα; Ανασφάλειες; Μιλάει αλαζονικά. Από την μία είναι εξαίρετος προπονητής και από την άλλη ένας μικρός άνθρωπος. Ένας άνθρωπος 1,90μ. που είναι μικρός με αυτά που λέει και κάνει. Γιατί να δημιουργεί έχθρες; Παλαιότερα η ομάδα του με 30-40 εκατ. δεν πέτυχε τίποτα επί Τσίλντρες. Τώρα με 12-15 εκατ. έχει φτάσει την ομάδα του εκεί που την έχει φτάσει. Δεν θα έπρεπε να μας βλέπει ή να λέει το αν είμαστε ανταγωνιστικοί. Στο πώς συμπεριφέρεσαι φαίνεται ο χαρακτήρας σου. Σας ξαναλέω θα μπορούσα να είμαι με τις μπλούζες του Σλούκα σήμερα και να σας δείξω τι έγραφε ο καθένας. Δεν με νοιάζουν αυτά. Όταν με βλέπω στον καθρέφτη με βλέπω μεγαλύτερο από ό,τι είμαι, άλλοι βλέπουν τους εαυτούς τους μικρότερους. Ο Μπαρτζώκας ξεκίνησε ως βοηθός και έγινε κορυφαίος προπονητής, είναι κρίμα αυτό που έκανε. Αν ήταν ελεύθερος, θα ήταν μια επιλογή για εμένα. Μια μέρα ο πατέρας του Παπαγιάννη είχε γράψει ποτέ μην λες ποτέ με κόκκινο φόντο. Μου έστειλε ο Γιώργος ότι δεν θα πήγαινε ποτέ στον Ολυμπιακό. Μα δεν με ενδιαφέρει, εγώ κοιτάω τη δουλειά μου. Μπορεί να είναι πάνω από όλους ο Παναθηναϊκός και να κερδίζει τους πάντες; Δεν με νοιάζει τίποτα άλλο. Ο κόσμος έχει κρίση».
Για τον Σάσα Βεζένκοφ: «Είναι παικταράς. Προσπάθησα να τον πάρω. Ο τότε ατζέντης του μου είχε πει πως δεν ήθελε στην ίδια ομάδα και τον Βεζένκοφ και τον Μήτογλου. Είναι απίστευτος, δεν υπάρχει το τι αθλητής είναι. Ευτυχώς που δεν έχουν βάλει όρο όταν γυρίσει να πάει στον Ολυμπιακό. Λέω απλά πόσο θα ήθελα να δω τον Βεζένκοφ με πράσινα. Τα είπαμε τώρα, δεν θέλουμε αντιπαλότητες, άσε μην έχουμε τίποτα εγκεφαλικά».
Για τον Γιάννη Σφαιρόπουλο: «Πριν από 2-3 χρόνια είχαμε έρθει σε επαφή. Είχε πει ότι δεν ήθελε να μπει σε αυτή την κόντρα Παναθηναϊκού - Ολυμπιακού και να είναι σε ένα πιο ήσυχο περιβάλλον εκτός Ελλάδας».
Για τον Νίκολα Μίροτιτς: «Τι να σας πω σε αυτό... Να ξέρω το πού θα πάει ο Μίροτιτς; Κάποια στιγμή μίλησα μαζί του, είχαμε ωραία συνομιλία. Μιλήσαμε στο τηλέφωνο ένα βράδυ. Μου έδωσε να καταλάβω πόσο αγαπάει την Ελλάδα. Δεν κρύβω ότι όταν κλείσαμε το τηλέφωνο είχα πει πως δεν μπορώ να δω πώς δεν θα έρθει ο Μίροτιτς στον Παναθηναϊκό. Μετά κατάλαβα πως τα ίδια είχαν εισπράξει κι άλλες ομάδες. Περνάει και εκείνος μια δυσκολία με την Μπαρτσελόνα, είναι δύσκολο θέμα. Ο χρόνος θα δείξει πόσο ωραία θα χορέψουμε εντός παρκέ. Αν με ρωτάτε μου αρέσει πολύ η ομάδα που φτιάχτηκε. Μας αγαπάει ο Θεός. Κάθε εμπόδιο βγήκε στο καλό στα χαρτιά. Στην πράξη θα το δούμε».
Για τον Ντουέιν Μπέικον: «Πριν τον πάρουμε τον Γιαννακόπουλο είχα πει πως αυτό είναι λάθος. Όμως, εκείνη τη στιγμή με την εικόνα της ομάδας και τον κόσμο να ζητάει, ήταν μια κίνηση που έπρεπε να γίνει».
Για τον Μάριο Χεζόνια: «Παικταράς, απίστευτος. Μακάρι να ήταν στην ομάδα φέτος. Τον αγαπάει και ο κόσμος πολύ. Πάντα δίνει το 150% στον Παναθηναϊκό και εκείνος. Του χρόνου τελειώνει το συμβόλαιό του και θα αποφασίσει ο προπονητής αν θα πρέπει να προστεθεί στο ρόστερ μας ή όχι».
Για τα λάθη του: «Υπήρχαν φορές τις οποίες είχα συμβολή στο να υπάρξει βία. Δηλάδη... Φορές που ξεπερνούσαν τα όρια τις καζούρας. Ενέργειες σε ανθρώπους που σέβομαι, αλλά εντός γηπέδου ξέφυγα από τις γραμμές. Και οτιδήποτε δεν κουμπώνει με την ανάπτυξη του προϊόντος και το να υπάρχει μια εικόνα που θα φέρει κοντά μας χορηγούς, φιλάθλους, πελάτες. Οτιδήποτε είναι ανάποδο από την ανάπτυξη».
Για τον Λευτέρη Μαντζούκα: «Θεωρώ ότι είναι ένας αθλητής που μπορεί να στοχεύει ψηλά και να φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο. Συγκροτημένος, δουλευταράς. Έχει όλα τα στοιχεία για να πετύχει στη ζώη του».
Για τον Ηλία Κασιδιάρη και αν είναι fan του: «Fan είμαι του Ιμπραίμοβιτς. Από εκεί και πέρα ότι πιστεύω στο Πατρίδα - Θρησκεία - Οικογένεια και είμαι Εθνικιστής και όχι γκλομπαλιστής. Έχω καταφερθεί κατά της Νέας Τάξης Πραγματών. Θεωρώ πως η αριστερά είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να υπάρξει. Αν με αυτές τις απόψεις θεωρούν πως είμαι fan κάποιοι δεν θα το σχολιάσω. Δεν ξέρω γιατί χρησιμοποιείται το όνομα του Κασιδιάρη και όχι οποιουδήποτε άλλου από αυτό το κομμάτι της κοινωνίας που έχει τις ίδιες απόψεις. Αν θυμάμαι καλά το 20% της κοινωνίας ψήφισε τέτοια κόμματα. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος πρέπει να ταυτίζεται με πρόσωπα αν έχει κάποια πιστεύω».
Για τον Σάνι Μπετσίροβιτς: «Έχει δείξει το έργο του και το τι μπορεί να πετύχει. Ήταν ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας του φετινού καλοκαιριού. Δούλευε όλη μέρα, μιλούσε με ατζέντηδες, έκανε διαπραγματεύσεις. Θέλω να πιστεύω πως και τον χειμώνα, στον ρόλο του ανθρώπου που θα "ελέγχει" τα αποδυτήρια, θα είναι εκεί να τους βοηθήσει όλους. Ξέρει το περιβάλλον μας, έχει υψηλή ποιότητα χαρακτήρα. Η συνεργασία μέχρι τώρα κρίνεται αεροπλανική, απόλυτα πετυχημένη».
Για τον Δημήτρη Κοντό: «Για εμένα έχει γεννηθεί παράγοντας. Έχει όλα τα συστατικά. Θα το πω όπως το νιώθω. Θεωρώ ότι μια μέρα μπορεί να τρέχει τον σύλλογο. Έχει χαρακτήρα, εργατικότητα, εξυπνάδα. Η εμπειρία του λείπει. Δίπλα στον Σάνι έχει πάρα πολλά να μάθει».
Για τον Βαγγέλη Λιόλιο: «Ένας άνθρωπος που αγαπάει το μπάσκετ, έχει κάνει τεράστια επένδυση στην Πάτρα. Θα ήθελα να είναι πιο διαλλακτικός και πιο προσιτός. Του χρεώθηκαν πράγματα που μπορεί να μην έπρεπε. Θα σας πάω στο κομμάτι της διαιτησίας. Πολλοί διαιτητές εκδικούνται το παλιό καθεστώς χρεώνοντάς τον στον Παναθηναϊκό πολλές φορές εν αγνοία του. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ευθύνες. Για εμένα θα έπρεπε να μην έχει χρωματιστά γυαλιά. Να καθίσει με όλους για τα θέματα στο μπάσκετ και να τα λύσουμε. Κανένας δεν περισσεύει. Όλοι πρέπει να βοηθήσουμε για το καλό του μπάσκετ. Παλαιότερα ως Προμηθέας είχε κάνει βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Έχει πάρει και καλό προπονητή στον Προμηθέα τώρα. Ο καθένας μας κρίνεται καθημερινά. Έχω την καλύτερη διάθεση για να κάτσουμε στο τραπέζι και να λύσουμε τα προβλήματα. Τα θέματα του Παναθηναϊκού εγώ θα τα λύσω με όποιον τρόπο. Έχω τις καλύτερες διαθέσεις. Αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να αδικούμαι».
Για τη διαιτησία στην Ευρωλίγκα: «Άλλαξαν τα πάντα. Ανησυχία βέβαια πάντα έχω. Είμαι χαρούμενος που ανέλαβε το κομμάτι της διαιτησίας ο Ιερεθουέλο. Και θα το πω αυτό αν και τις περισσότερες φορές όταν μας σφύριζε δεν ήμασταν ικανοποιημένοι. Με τη σωστή κατεύθυνση και παρακολούθηση θα ανεβάσει το επίπεδο διαιτησίας στην Ευρωλίγκα, που θεωρώ πως επηρεαζόταν από την γκανγκστερική κατάσταση με τον Μπερτομέου».
Για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο: «Παικταράς».
Για τον Νίκο Γκάλη: «Η μισή ιστορία του ελληνικού μπάσκετ. Θυμάμαι όταν τον είχαμε υπογράψει, τα θυμάμαι όλα. Είχαμε κάνει πολλές μεταγραφές εκείνο το καλοκαίρι θυμάμαι».
Για τον Παναγιώτη Γιαννάκη: «Έχει αφιερώσει τη ζωή του στο μπάσκετ και στην Εθνική. Έχει κερδίσει πράγματα το μπάσκετ από τον Παναγιώτη».
Για τον Φάνη Χριστοδούλου: «Απίστευτος άνθρωπος, τεράστιος παίκτης. Δεν έχω κάτι πιο προσωπικό σε επαφή μαζί του».
Για τον Βαγγέλη Μαρινάκη: «Αγαπάει υπερβολικά την ομάδα του. Μπροστά στο καλό του Ολυμπιακού δεν υπολογίζει τίποτα και κανέναν. Πληθωρικός και δυναμικός που προσπαθεί με κάθε τρόπο να κερδίζει. Το με κάθε τρόπο το λέω ότι είναι διατεθειμένος να κάνει τα πάντα για το καλό του Ολυμπιακού».
Για τον Σωκράτη Κόκκαλη: «Μετά τον Παύλο Γιαννακόπουλο είναι ίσως ο μεγαλύτερος Έλληνας παράγοντας».
Για τον Γιάννη Αλαφούζο: «Ανάλογα με την εποχή που θα με ρωτήσετε θα σας δώσω άλλη απάντηση. Είναι και η πορεία του διαφορετική. Έχουν υπάρξει χρονιές που έδωσε ό,τι μπορούσε ή χρονιές που κάποιος θα πει ότι τράβηξε την πρίζα. Δεν έχω άποψη ξεκάθαρη».
Για τον Γιώργο Βαρδινογιάννη: «Τεράστιος, τεράστιος».
Για τον Δημήτρη Μελισσανίδη: «Ο πιο μάγκας από όλους. Από όλους όμως ο πιο μάγκας».
Για τον Ιβάν Σαββίδη: «Μου είναι υπερβολικά συμπαθής. Όσες φορές έχουμε μιλήσει έχω δει ότι σε πολλούς τομείς σκεπτόμαστε αρκετά παρόμοια. Από εκεί και πέρα και εκείνος κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για την ομάδα του. Θα τον έβαζα στην ίδια κατηγορία με τον κ. Μαρινάκη, προσπαθούν για το καλύτερο της ομάδας τους με κάθε τρόπο».
Για τις τέσσερις ομάδες που θα πάνε στο Final Four της Euroleague: «Θα ήθελα Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό, Παρτιζάν και η Μονακό. Αυτές θα ήθελα. Πρόβλεψη τώρα... Παναθηναϊκός, Μπαρτσελόνα, Μονακό και Παρτιζάν. Θα ήθελα να παίρνει μέρος και η ΤΣΣΚΑ στην Ευρωλίγκα και να έπαιζε στο Final Four».
Το απόγευμα της Τρίτης (1/8) είναι προγραμματισμένη η άφιξη του Χουάντσο Ερνανγκόμεθ για λογαριασμό του Παναθηναϊκού, με τις τελευταίες λεπτομέρειες για την υποδοχή του Ισπανού να είναι πλέον ρυθμισμένες.
Όπως έχουμε γνωστοποιήσει από χθες, ο Ερνανγκόμεθ θα φτάσει στην Αθήνα στις 19:40. Ωστόσο ο Ισπανος φόργουορντ θα βγει από την έξοδο των εμπορευμάτων (cargo) και όχι από την κλασική έξοδο των αφίξεων.
Αυτό θα συμβεί για δύο λόγους αφενός λόγω της μεγάλης τουριστικής κίνησης στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» και αφετέρου της παρουσίας των φιλάθλων του Παναθηναϊκού για την υποδοχή του. Άλλωστε οι φίλοι του «τριφυλλιού» έχουν ήδη κινητοποιηθεί ετοιμάζοντας μία υποδοχή που θα μείνει αξέχαστη στη μνήμη του Ισπανού.
O Χουάντσο Ερνανγκόμεθ αναμένεται να έρθει στη χώρα μας την Τρίτη (1/8) προκειμένου να ολοκληρώσει και τυπικά τη μεταγραφή του στο Παναθηναϊκό, περνώντας από τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις.
Η άφιξη του Ισπανού φόργουορντ έχει προγραμματιστεί για τις 19:30, ώρα που τυγχάνει να είναι πολύ κοντά με τη σέντρα του αγώνα ρεβάνς της ποδοσφαιρικής ομάδας κόντρα στην Ντνίπρο, όπου ήδη έχει ανακοινωθεί Sold Out.
Παρόλο το κρίσιμο ματς της ομάδας του Ιβάν Γιοβάνοβιτς, η Θύρα 13 απηύθυνε κάλεσμα σε όλους τους φίλους του Παναθηναϊκού να βρεθούν στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για να αποθεώσουν τον Ισπανό άσσο.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Χωρίς τον Ματίας Λεσόρ θα αγωνιστεί η Εθνική ομάδα της Γαλλίας στα δύο φιλικά παιχνίδια κόντρα σε Τυνησία (31/7) και Μαυροβούνιο (2/8) στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για το προσεχές Παγκόσμιο Κύπελλο.
Όπως σας έχουμε αναφέρει από χθες, ένα πρόβλημα τραυματισμού στον αστράγαλο έχει θέσει τον Γάλλο σέντερ εκτός προπονήσεων.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ιατρικού επιτελείου των «τρικολόρ», ο Λεσόρ θα είναι έτοιμος να προπονηθεί εκ νέου σε φουλ ρυθμούς στις 6 Αυγούστου και θα βρίσκεται κανονικά στο προσεχές Παγκόσμιο Κύπελλο.
Την Τρίτη (1/8) στις 19:40 αναμένεται στην Αθήνα ο Χουάντσο Ερνανγκόμεθ, ο οποίος θα έρθει στη χώρα μας για να ολοκληρώσει τα τυπικά της μεταγραφής του στο «τριφύλλι».
Συγκεκριμένα ο Ισπανός φόργουορντ, θα υποβληθεί στις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις και την Τέταρτη (2/8) θα επιστρέψει στην Ισπανία λόγω των υποχρεώσεών του με την Εθνική ομάδα της χώρας του ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου.