Στην Αθήνα προκειμένου να ενσωματωθεί και αυτός στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού βρίσκεται ο Λούκα Βιλντόζα.
Ο Αργεντινός γκαρντ σήμερα (27/8) το απόγευμα έφτασε στη χώρα μας και αναμένεται και αυτός να είναι κανονικά διαθέσιμος στην πρώτη του «τριφυλλιού» για τη νέα σεζόν στο ΟΑΚΑ.
Πλέον, ο Παναθηναϊκός περιμένει σήμερα (27/8) και τον τραυματία Ντίνο Μήτογλου, αύριο (28/8) τον Κάιλ Γκάι και έπειτα τους διεθνείς όταν ολοκληρώσουν τις υποχρεώσεις του στο Μουντομπάσκετ που βρίσκεται σε εξέλιξη. Θυμίζουμε πως νωρίτερα στην Ελλάδα είχε έρθει και ο Τζέριαν Γκραντ.
Ο Τζέριαν Γκραντ έφτασε στην Αθήνα ενόψει της προετοιμασίας του Παναθηναϊκού και στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως είναι ευγνώμων και έτοιμος να αγωνιστεί στο ΟΑΚΑ.
«Είμαι ενθουσιασμένος. Είμαι έτοιμος να πιάσω δουλειά, είμαι έτοιμος να κερδίσω μερικά παιχνίδια κι είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος», είπε αρχικά.
Ενώ σε ερώτηση για τον προπονητή της ομάδας και τους νέους του συμπαίκτες, ο Αμερικανός γκαρντ απάντησε πως: «Βλέπω πολλούς νικητές… Ο προπονητής έχει κερδίσει τίτλους, έχουμε παίκτες με διακρίσεις. Είμαι ευγνώμων που θα είμαι ανάμεσά τους, θα μάθω πράγματα και όπως είπα να κερδίσουμε παιχνίδια!».
Στη συνέχεια, ο Γκραντ αναφέρθηκε στους στόχους για τη νέα σεζόν τόσο σε προσωπικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο: «Θέλουμε να κερδίζουμε, ο στόχος της ομάδας είναι να κερδίζει. Κάθε φορά που παρουσιαζόμαστε στο γήπεδο, θέλουμε να κερδίζουμε το παιχνίδι. Σε προσωπικό επίπεδο, στόχος μου είναι να γίνομαι καλύτερος εντός της σεζόν».
Αναφορικά με τον κόσμο του Παναθηναϊκού και το αν ανυπομονεί να αγωνιστεί σε γεμάτο ΟΑΚΑ, τόνισε: «Ναι! Όταν υπέγραψα ήταν το πρώτο πράγμα που μου είπαν όλοι οι φίλοι μου που έχουν παίξει στην ομάδα, που έχουν παίξει στην Euroleague. Μου περιέγραψαν πως ο κόσμος του Παναθηναϊκού είναι φοβερός, οπότε είμαι έτοιμος να μπω στο ΟΑΚΑ και να παίξω για εκείνους».
Τέλος, έστειλε το δικό του μήνυμα στους φίλους του Παναθηναϊκού: «Είμαστε έτοιμοι! Θα δώσουμε και την καρδιά μας, θα βοηθήσουμε να κερδίσουμε παιχνίδια και ανυπομονούμε να είμαστε μπροστά σας παιδιά!».
Στην Αθήνα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού βρίσκεται ο Τζέριαν Γκραντ, καθώς ο Αμερικανός γκαρντ έφτασε στην χώρα μας ενόψει της προετοιμασίας του «τριφυλλιού».
«Έχουμε ομάδα με προπονητή και παίκτες νικητές, θα δώσουμε την καρδιά μας», δήλωσε στο αεροδρόμιο ο Αμερικανός γκαρντ.
Πλέον, ο Παναθηναϊκός περιμένει σήμερα (27/8) τον Λούκα Βιλντόζα και τον τραυματία Ντίνο Μήτογλου, αύριο (28/8) τον Κάιλ Γκάι και έπειτα τους διεθνείς όταν ολοκληρώσουν τις υποχρεώσεις του στο Μουντομπάσκετ που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ο Αλεξάντερ Μπαλτσερόφσκι βρίσκεται στην Αθήνα ενόψει της έναρξης της προετοιμασίας του Παναθηναϊκού και στις πρώτες του δηλώσεις από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» ο Πολωνός σέντερ αναφέρθηκε στο νέο κεφάλαιο της καριέρας του, αλλά και στους στόχους του.
Πως νιώθεις που βρίσκεσαι εδώ; «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Λίγες εβδομάδες νωρίτερα ήρθα ξανά για τις ιατρικές εξετάσεις. Όλα πήγαν πολύ καλά, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος και έτοιμος να δουλέψω και να δούμε τις μας επιφυλάσσει η σεζόν».
Ποιες είναι οι σκέψεις σου για την νέα σου ομάδα; «Νομίζω ότι είμαστε μια πολύ καλή ομάδα αυτή την σεζόν. Μια εξαιρετική ομάδα με ένα σπουδαίο προπονητή για να τα οργανώσει όλα. Τώρα πρέπει να δουλέψουμε και να λειτουργήσουμε σαν σύνολο και σίγουρα ο κόουτς ξέρει πως να το κάνει».
Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι για αυτή την σεζόν; «Πιθανότατα να πάρουμε τον τίτλο στην Ελλάδα και να πάμε στο Final-4 και να κερδίσουμε την Ευρωλίγκα».
Ένα μήνυμα που θες να στείλεις στον κόσμο του Παναθηναϊκού; «Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι εδώ! Ελπίζω το ΟΑΚΑ να είναι... τρελό όπως πάντα».
Μετά τον Εργκίν Αταμάν, στην Αθήνα βρίσκεται και ο Αλεξάντερ Μπαλτσερόφσκι, ο οποίος έφτασε στην ελληνική πρωτεύουσα ενόψει της έναρξης της προετοιμασίας του «τριφυλλιού».
«Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι εδώ! Ελπίζω το ΟΑΚΑ να είναι... τρελό όπως πάντα», ανέφερε στην πρώτη του δήλωση ο Μπαλτσερόφσκι, μετά την άφιξή του στην Αθήνα
Μετά και την έλευση του Πολωνού σέντερ, ο Παναθηναϊκός αναμένει την Κυριακή (27/8) στην Αθήνα τους Λούκα Βιλντόζα και Τζέριαν Γκραντ, ενώ τη Δευτέρα (28/8) θα έρθει ο Κάιλ Γκάι.
Ο Εργκίν Αταμάν έφτασε στην Αθήνα ενόψει της προετοιμασίας του Παναθηναϊκού για τη νέα σεζόν.
Ο Τούρκος τεχνικός ήταν χαμογελαστός και στις πρώτες του δηλώσεις μεταξύ άλλων σημείωσε πως το ρόστερ φτιάχτηκε με τέτοιο τρόπο προκειμένου το «τριφύλλι» να μη φοβάται κανέναν, ενώ έθεσε ως πρώτο στόχο το Final 4 της Euroleague.
«Θα είναι σπουδαία! Είναι μια νέα πρόκληση για μένα. Μια νέα πρόκληση μετά από πολλά χρόνια για τον Παναθηναϊκό. Νομίζω ότι φτιάξαμε μια σπουδαία ομάδα. Όλοι μαζί θα παλέψουμε για τους μεγάλους στόχους. Ο πρώτος στόχος για τον Παναθηναϊκό και για εμένα είναι το Final Four. Να φτάσουμε στο Final Four της EuroLeague και έπειτα όλα είναι ανοιχτά. Σίγουρα υπάρχουν πολλές ομάδες με τον ίδιο στόχο, 10-11 ομάδες με τρομερά ρόστερ όμως φτιάξαμε κι εμείς το ρόστερ μας για να παλέψουμε κόντρα σε όλους. Δεν φοβόμαστε κανέναν στην EuroLeague. Όσον αφορά το ελληνικό πρωτάθλημα, θέλουμε να κερδίσουμε τον τίτλο. Αυτός είναι ο λόγος που ήλθα στην Αθήνα. Να αλλάξω την κατάσταση των τελευταίων δυο χρόνων, όταν ο Παναθηναϊκός έχανε τα πρωταθλήματα. Σίγουρα, με μεγάλο σεβασμό στον Ολυμπιακό, έχει πολύ καλή ομάδα όμως φέτος εμείς θα κερδίσουμε το πρωτάθλημα».
Αναφορικά με το στήσιμο του ρόστερ και τη «χημεία» που καλούνται να βρουν οι νέοι παίκτες της ομάδας ανέφερε ότι: «Δεν είναι μεγάλο πρόβλημα (σ.σ. ότι υπάρχουν πολλοί νέοι παίκτες). Επιλέξαμε καλούς παίκτες και η "χημεία" της ομάδας είναι καλή. Δεν πήραμε παίκτες μόνο για το "όνομά" τους. Επιλέξαμε παίκτες σε θέσεις ώστε να υπάρχει "χημεία". Είναι σημαντική η προετοιμασία. Σίγουρα στην αρχή θα έχουμε πρόβλημα αφού απουσιάζουν οι διεθνείς με τις Εθνικές ομάδες. Λείπουν πολλοί σημαντικοί παίκτες όμως μετά το Μουντομπάσκετ θα έχουμε 2-3 εβδομάδες για την εκκίνηση της EuroLeague. Πιστεύω ότι θα είμαστε έτοιμοι στο ξεκίνημα».
Σε ερώτηση για το αν έχουν ολοκληρωθεί οι μεταγραφές, απάντησε ότι: «Με τον πρόεδρο Γιαννακόπουλο, όλα είναι πιθανά (γέλια)! Σίγουρα θα δούμε το ρόστερ και το πώς θα εξελιχθεί η προετοιμασία. Αν υπάρξει ανάγκη, θα μιλήσω με τον Δημήτρη όμως τώρα είμαστε καλά, η ομάδα είναι τέλεια. Θα δούμε! Θέλω να δω τα φιλικά προετοιμασίας και τις προπονήσεις. Αν χρειαστεί παίκτης πριν αρχίσει η EuroLeague, θα βγούμε στην αγορά. Δεν είναι ώρα να σκεφτόμαστε μεταγραφές».
Όσο για το τι μπάσκετ θα παίξει ο Παναθηναϊκός που θα δημιουργήσει, είπε: «Θέλω να παίξουμε ωραίο μπάσκετ όπως παίξαμε για τέσσερα χρόνια στην Εφές, με εξαίρεση την περσινή χρονιά. Να γεμίσουμε συναισθήματα τους οπαδούς μας. Να δώσουμε χαρές, να παίξουμε ωραίο μπάσκετ για τον κόσμο που βλέπει την ομάδα. Και κυρίως να φέρουμε αποτελέσματα. Είμαι εδώ για να αρχίσουμε να κερδίζουμε. Δεν είναι ομάδα μόνο μιας χρονιάς αλλά για τα επόμενα δυο χρόνια. Θέλουμε να κερδίσουμε άμεσα»!
Σχετικά με τα προβλήματα τραυματισμών ορισμένων αθλητών του, σχολίασε: «Έχουμε κάποια προβλήματα, έμαθα για τον Μήτογλου και τον τραυματισμό του στο δάχτυλο. Αύριο θα πάω στην προπόνηση. Θα αρχίσουμε επίσημα την άλλη εβδομάδα. Θα συναντηθώ με τους ανθρώπους της ομάδας και θα δούμε... Για μένα, θα είναι σημαντικό να είμαστε έτοιμοι μετά τις 18 Σεπτεμβρίου, να είμαστε όλοι υγιείς και έτοιμοι στο τουρνουά για τον Παύλο Γιαννακόπουλο. Μετά θα έχουμε δυο εβδομάδες για την EuroLeague. Νομίζω πως θα είμαστε έτοιμοι».
Κλείνοντας, έστειλε το μήνυμά του στους οπαδούς του Παναθηναϊκού: «Είδα από την πρώτη μέρα που ήλθα πως υπάρχουν τεράστιες προσδοκίες. Είμαι εδώ, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, κάναμε μια μεγάλη ομάδα. Δεν ήλθα για να κάνω πλάκα! Είμαι εδώ για να κερδίσουμε όλοι μαζί. Ελπίζω να το απολαύσουμε όλοι».
Αναβολή πήρε τελικά η ανοιχτή προπόνηση του μπασκετικού Παναθηναϊκού, που ήταν προγραμματισμένη για την προσεχή Τρίτη (29/8), λίγες ώρες πριν τη σέντρα της ρεβάνς με την Μπράγκα για το Champions League.
Σύμφωνα με ενημέρωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, για λόγους ασφαλείας πάρθηκε η απόφαση να μην ανοίξουν οι πύλες του κλειστού του ΟΑΚΑ για το κοινό.
Έτσι η επίσημη πρώτη του μπασκετικού τμήματος θα πραγματοποιηθεί κεκλεισμένων των θυρών!
Στον Παναθηναϊκό θα συνεχίσει την καριέρα του ο Γιάννης Μπελτσίδης, αφού συμφώνησε και ανανέωσε τη συνεργασία του με το «τριφύλλι» αναφορικά με το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιάννη Μπελτσίδη για το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας την αγωνιστική σεζόν 2023-2024.
Σε μια ακόμα κομβική ανανέωση προχώρησε ο Παναθηναϊκός αφού διατήρησε στην ομάδα τον Γιάννη Μπελτσίδη, έναν παίκτη στον οποίο βασίστηκε την περσινή σεζόν.
Από το 2016 αγωνιζόταν με τους έφηβους της ΑΕΚ ενώ εν συνεχεία πήρε μεταγραφή για τον Υπερίωνα που ήταν και ανάμεσα στους πρώτους σκόρερ στους έφηβους.
Από το 2019 αγωνιζόταν με τη φανέλα της ομάδας της Αθήνας 90΄ και από εκεί αποκτήθηκε και από τον Παναθηναϊκό Α.Ο.
Σε δήλωση του ο Μπελτσίδης επισήμανε: «Είμαι ευτυχισμένος που συνεχίζω στον Παναθηναϊκό και τη φετινή σεζόν. Ξεκινήσαμε κάτι όμορφο πέρυσι και στόχος είναι να δώσουμε συνέχεια φέτος και να σταθεροποιηθούμε ψηλά. Στόχος μας είναι το καλύτερο δυνατό πλασάρισμα που θα είναι το εφαλτήριο ώστε να καθιερωθεί ο Παναθηναϊκός στη συνείδηση των φιλάθλων ως μια από τις μεγάλες ομάδες του ποδοσφαίρου σάλας στη χώρα».
Την εστία του Παναθηναϊκού θα υπερασπίζεται και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Παναγιώτης Μπελτσίδης, καθώς ο Έλληνας τερματοφύλακας συμφώνησε και ανανέωσε τη συνεργασία του με τους «πράσινους».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Παναγιώτη Μπελτσίδη για την αγωνιστική σεζόν 2023-2024 για το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας.
Πολύ δυνατή ανανέωση για τον Παναθηναϊκό αφού διατήρησε στο ρόστερ του τον τερματοφύλακα Παναγιώτη Μπελτσίδη.
Πιο συγκεκριμένα το «τριφύλλι» έδωσε τα χέρια και για φέτος με τον σπουδαίο γκολκίπερ που είναι ένας από τους καλύτερους στην Ελλάδα
Πρόκειται για έναν πορτιέρο που από το 2015 αγωνιζόταν στην ομάδα του Υπερίωνα ενώ την επόμενη χρονιά πήρε μεταγραφή για την ΑΕΚ. Την σεζόν 2019-2020 έπαιζε στον Ηνίοχο και αποκτήθηκε από το «τριφύλλι» από την ομάδα της Αθήνας 90' και κατόπιν την περσινή χρονιά ήρθε στον ΠΑΟ.
Σε δήλωση του ο Παναγιώτης Μπελτσίδης τόνισε: «Είναι χαρά και τιμή μου να υπερασπίζομαι και φέτος την εστία του Παναθηναϊκού και μάλιστα στη μεγάλη κατηγορία. Όταν αγωνίζεσαι σε έναν τόσο μεγάλο Σύλλογο αυτομάτως ο πήχης μπαίνει ψηλά και όλοι καλούμαστε να είμαστε πανέτοιμοι και να έχουμε διάρκεια εν όψει μιας δύσκολης χρονιάς. Ναι μεν ανεβήκαμε φέτος κατηγορία όμως αυτό δεν μας εφησυχάζει αντιθέτως θέλουμε να δείξουμε τι αξίζουμε και να φτάσουμε ψηλά».
Όπως ενημερωθήκατε νωρίτερα, ο Ντίνος Μήτογλου είναι ο μεγάλος άτυχος της Εθνικής ομάδας, καθώς ο φόργουορντ του Παναθηναϊκού τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια της προπόνησης, με αποτέλεσμα να χάσει το Μουντομπάσκετ.
Ο Έλληνας άσσος υπέστη ρωγμώδες κάταγμα βάσης μικρού δακτύλου στο αριστερό χέρι, κάτι που τον αναγκάζει να μπει στο αεροπλάνο της επιστροφής και να έρθει στην Αθήνα, αφού δεν μπορεί να ενισχύσει τη «γαλανόλευκη».
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις του ιατρικού επιτελείου του Παναθηναϊκού, που είδε τις εξετάσεις του αθλητή, θα παραμείνει εκτός δράσης για διάστημα τριών εβδομάδων. Ωστόσο, ο Μήτογλου αναμένεται στην Αθήνα την Κυριακή (27/8) προκειμένου να υποβληθεί σε όλες τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και να ξεκινήσει άμεσα πρόγραμμα αποθεραπείας.
Μετά από τις νέες εξετάσεις που θα υποβληθεί θα εξακριβωθεί το ακριβές διάστημα της απουσίας του.