ΜΠΑΣΚΕΤ

Συνεχίστηκαν σήμερα (24/8) οι εργομετρικές εξετάσεις στον Παναθηναϊκό, με τρεις «πράσινους» να περνούν από τα καθιερωμένα τεστ. Συγκεκριμένα, οι Ντέρικ Ουίλιαμς, Άντριου Άντριους και Λευτέρης…