Μαζί δείπνησε το βράδυ του Σαββάτου (30/12) το ποδοσφαιρικό τμήμα του Παναθηναϊκού, μία κίνηση που υλοποιήθηκε μετά από πρωτοβουλία του Φατίχ Τερίμ.
Ο νέος προπονητής του «τριφυλλιού» σε μία κίνηση με σκοπό να γνωριστεί καλύτερα με τους νέους του παίκτες, αλλά και αυτοί να κάνουν το ίδιο με το προπονητικό επιτελείο, δείπνησαν όλοι μαζί, συνοδευόμενοι μάλιστα και από τις οικογένειές τους.
Το κλίμα ήταν «ζεστό», ενώ η ΠΑΕ Παναθηναϊκός δημοσίευσε στα social media και ένα πολύ σύντομο βίντεο, όπου οι Ιωαννίδης, Σπόραρ, Βέρμπιτς και Τσέριν, ποζάρουν μαζί με τον 70χρονο τεχνικό σε ένα photobooth για μία αναμνηστική φωτογραφία.
Με πρωινή προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» συνεχίστηκε σήμερα (30/12) η προετοιμασία για τον αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα (3/1, 21:00).
Το πρόγραμμα είχε διάρκεια 1,5 ώρας ξεκίνησε με προθέρμανση, συνεχίστηκε με rondo, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Μετά από αρκετές ημέρες απουσίας οι Άνταμ Τσέριν και Φίλιπ Τζούριτσιτς ακολούθησαν ένα μέρος του προγράμματος, ενώ ο Μπαρτ Σένκεφελντ έκανε πιο ήπιο πρόγραμμα λόγω της ίωσης που τον ταλαιπώρησε. Από κει και πέρα θεραπεία ακολούθησαν οι Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν.
Θυμίζουμε πως την προπόνηση παρακολούθησε και ο Γιάννης Αλαφούζος, ενώ το βραδύ οι παίκτες, το προπονητικό επιτελείο, η διοίκηση και οι οικογένειές τους θα δειπνήσουν όλοι μαζί.
Θέμα συζήτησης έχει γίνει στα γερμανικά ΜΜΕ, η μεταγραφή του Δημήτρη Λημνιού στον Παναθηναϊκό, τα οποία έμειναν έκπληκτά από αυτή την εξέλιξη.
Ο λόγος είναι μία τιμωρία που επιβλήθηκε στην Κολωνία πριν από λίγες ημέρες από το ανώτατο αθλητικό δικαστήριο (CAS), το οποίο απαγόρευσε τις μεταγραφές στους «Τράγους» για τις επόμενες δύο μεταγραφικές περιόδους.
Αιτία για αυτή την ποινή αποτέλεσε μία μεταγραφή ενός νεαρού και ανήλικου παίκτη της Ολίμπια Λουμπλιάνας, με την οποία υπήρξε δικαστική διαμάχη.
Έτσι σε πολλά Μέσα της Γερμανίας εγείρεται το ερώτημα πως η διοίκηση της Κολωνίας επέτρεψε τη μεταγραφή αυτή από τη στιγμή που έως τον Γενάρη του 2025 δε θα μπορεί να προχωρήσει σε μεταγραφές. Την ίδια ώρα η πρώην ομάδα του Δημήτρη Λημνιού βρίσκεται στη ζώνη του υποβιβασμού στην Μπουντεσλίγκα.
Ο Δημήτρης Λημνιός είναι πλέον ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού, υπογράφοντας συμβόλαιο έως το καλοκαίρι του 2027 με το «τριφύλλι», ερχόμενος από τη Γερμανία και την Κολωνία, στην οποία δεν κατάφερε να στεριώσει.
Ο Έλληνας εξτρέμ λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας του με τον Παναθηναϊκό, αποχαιρέτησε την πρώην πλέον ομάδα του, δηλώνοντας μεταξύ άλλων πως ανυπομονεί να αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό αλλά και να ενισχύσει την Εθνική ομάδα.
«Είναι πολύ σημαντικό για εμένα να μπορώ να παίξω στην ομάδα μου και να διεκδικήσω μια θέση στην Εθνική ομάδα. Η Ελλάδα έχει ακόμα ευκαιρία να παίξει στο Euro και θέλω να τη βοηθήσω να τα καταφέρει. Ανυπομονώ να παίξω ξανά στην πατρίδα μου. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου, όλους τους εμπλεκομένους και τους φιλάθλους για την υποστήριξή τους. Ελπίζω να τα πάει καλά η Κολωνία στο δεύτερο μισό της σεζόν ώστε να παραμείνει στην Bundesliga».
Παίκτης του Παναθηναϊκού είναι ο Δημήτρης Λημνιός, καθώς ο Έλληνας διεθνής συμφώνησε με τους «πράσινους» για συμβόλαιο διάρκειας 3,5 ετών.
Ο 25χρονος εξτρέμ, είναι η πρώτη μεταγραφή των «πρασίνων» για την χειμερινή μεταγραφική περίοδο, κάτι που αρχικά είχε προαναγγείλει το γερμανικό Kicker, ενώ στη συνέχεια η μεταγραφή επιβεβαιώθηκε και από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με την Κολωνία για τη μεταγραφή του Δημήτρη Λημνιού. Ο 25χρονος Έλληνας διεθνής εξτρέμ θα ενταχθεί στην ομάδα μας απ’ την 1η Ιανουαρίου 2024 και το συμβόλαιό του θα έχει διάρκεια 3,5 ετών. Έρχεται στον Παναθηναϊκό για να ενισχύσει ενεργά το ελληνικό στοιχείο της ομάδας αλλά και για να δυναμώσει ποιοτικά το ρόστερ του Τριφυλλιού.
Ο Δημήτρης Λημνιός γεννήθηκε στον Βόλο στις 27 Μαΐου 1998 και άρχισε την ποδοσφαιρική του πορεία από τις ακαδημίες της Νίκης Βόλου. Το αστέρι του δεν άργησε να λάμψει και το 2012, σε ηλικία μόλις 14 ετών, οι εντυπωσιακές εμφανίσεις του τον οδήγησαν στον Ατρόμητο.
Αρχικά εντάχθηκε στις ακαδημίες της ομάδας του Περιστερίου, αλλά έναν χρόνο αργότερα έγινε μέλος της πρώτης ομάδας. Γρήγορα ήρθε και το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία. Στις 25 Οκτωβρίου 2014, στα 16 του χρόνια, αγωνίστηκε για πρώτη φορά στη Super League σε ένα παιχνίδι με τον Εργοτέλη. Στο ξεκίνημα της επόμενης σεζόν πραγματοποίησε και την πρώτη ευρωπαϊκή του εμφάνιση απέναντι στην ΑΙΚ Στοκχόλμης σε αναμέτρηση για τα προκριματικά του Europa League.
Τη σεζόν 2016-17 υπήρξε βασικό στέλεχος του Ατρομήτου καταγράφοντας 32 συμμετοχές. Στις 6 Απριλίου 2017 σκόραρε για πρώτη φορά στη Super League σε ένα παιχνίδι με την ΑΕΛ. Η παρουσία του στο γήπεδο καθόλη τη διάρκεια της σεζόν ήταν εντυπωσιακή προσελκύοντας το ενδιαφέρον αρκετών ομάδων εντός και εκτός συνόρων.
Τελικά, το καλοκαίρι του 2017 πήρε μεταγραφή στον ΠΑΟΚ, όπου αγωνίστηκε με επιτυχία για μια τριετία. Υπήρξε σημαντικό στέλεχος του Δικεφάλου του Βορρά στην κατάκτηση του νταμπλ το 2019 και στο Κύπελλο του 2018 μετρώντας συνολικά 112 συμμετοχές, 10 γκολ και 14 ασίστ.
Πολλοί σύλλογοι απ’ το εξωτερικό ενδιαφέρθηκαν για να τον εντάξουν στο δυναμικό τους και τελικά τον κέρδισε η Κολωνία αντί 3,3 εκατ. ευρώ το καλοκαίρι του 2020. Κατά την πρώτη του σεζόν στην Bundesliga πραγματοποίησε 12 συμμετοχές, ενώ το καλοκαίρι του 2021 παραχωρήθηκε με δανεισμό στην ολλανδική Τβέντε, όπου διέπρεψε.
Με 33 συμμετοχές, οχτώ γκολ και δύο ασίστ ήταν ένας απ’ τους πολυτιμότερους της ομάδας του, ενώ βρέθηκε μεταξύ και των κορυφαίων του ολλανδικού πρωταθλήματος. Ωστόσο, σε μια απ’ τις καλύτερες και πιο παραγωγικές περιόδους της καριέρας του, στάθηκε ιδιαίτερα άτυχος. Στις 9 Ιουνίου 2022, στο τελευταίο λεπτό της αναμέτρησης για το Nations League μεταξύ της Εθνικής Ελλάδας και της Κύπρου (όπου μάλιστα είχε σκοράρει), τραυματίστηκε σοβαρά στο γόνατο.
Δούλεψε σκληρά, αποθεραπεύτηκε πλήρως και επανήλθε ξανά σε αγωνιστική δράση τον Φεβρουάριο του 2023. Αρχικά πήρε αγώνες με τη δεύτερη ομάδα της Κολωνίας, ενώ αγωνίστηκε δύο φορές μέχρι το τέλος της σεζόν και στην Bundesliga με την πρώτη ομάδα. Παράλληλα, επανεμφανίστηκε και στην Εθνική Ελλάδας καθώς φόρεσε το εθνόσημο τον Μάρτιο του 2023 σε φιλική αναμέτρηση με τη Λιθουανία.
Ο Λημνιός, όντας ένα απ’ τα μεγαλύτερα ταλέντα που έχει βγάλει το ελληνικό ποδόσφαιρο την τελευταία δεκαετία, πέρασε με επιτυχία απ’ όλες τις βαθμίδες των εθνικών ομάδων, φτάνοντας μέχρι και την εθνική ανδρών, με την οποία έχει καταγράψει 25 συμμετοχές και τρία γκολ.
Καλωσορίζουμε τον Δημήτρη στην οικογένεια του Παναθηναϊκού!
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 16ης αγωνιστικής της Super League ανακοίνωσε απόψε η ΚΕΔ.
Αναφορικά με το παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα στη Λεωφόρο, ορίστηκε ο Παναγιώτης – Ραφαήλ Τσιάρας. Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει βοηθούς τους Κωσταρά και Σπυρόπουλο, 4ος θα είναι ο Μαλούτας, ενώ στο VAR θα καθίσουν οι Παπαδόπουλος και Στάικος.
Αναλυτικά οι διαιτητές της 16ης αγωνιστικής:
Τετάρτη (3/1)
16:00 Αστέρας Τρίπολης-Αρης: Ευαγγέλου (Τζιουβάρας, Κομισοπούλου, 4ος Τσαγκαράκης - VAR: Πολυχρόνης, Ψαρρής)
17:00 Λαμία-Ολυμπιακός: Διαμαντόπουλος (Πετρόπουλος, Τριανταφύλλου, 4ος Τσακαλίδης - VAR: Γκάμαρης, Νικολακάκης)
19:00 ΑΕΚ-Βόλος: Περράκης (Καραγκιζόπουλος, Χριστάκογλου, 4ος Ματσούκας, VAR: Μανούχος, Μπουξμπάουμ)
20:00 ΠΑΟΚ-ΟΦΗ: Τσέτσιλας (Μεϊντανάς, Μωυσιάδης, 4ος Τσιμεντερίδης - VAR: Τζήλος, Σαμοΐλης)
21:00 Παναθηναϊκός-ΠΑΣ Γιάννινα: Τσιάρας (Κωσταράς, Σπυρόπουλος, 4ος Μαλούτας - VAR: Παπαδόπουλος, Στάικος)
Πέμπτη (4/1)
17:00 Παναιτωλικός-Πανσερραϊκός: Κατοίκος (Απτόσογλου, Νιδριώτης, 4ος Ζαμπαλάς - VAR: Κουμπαράκης, Παπαδάκης)
19:00 Ατρόμητος - Κηφισιά: Ανδριανός (Φωτόπουλος, Οικονόμου, 4ος Πουλικίδης - VAR: Βεργέτης, Κωνσταντίνου)
Ο Φατίχ Τερίμ παρουσιάστηκε επίσημα ως ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού. Μιλώντας στην συνέντευξη Τύπου ενώπιον του ελληνικού κοινού, σημείωσε πως στόχος είναι το πρωτάθλημα και εκείνος γνωρίζει πώς να τα καταφέρει, ενώ εξέφρασε τη θέλησή του να ακουστεί ο ύμνος του Champions League στην έδρα του «τριφυλλιού».
Αρχικά το λόγο πήρε ο τεχνικός διευθυντής του Παναθηναϊκού, Γιάννης Παπαδημητρίου αναφέροντας: «Καλησπέρα και από μένα. Χρόνια πολλά. Ευχαριστώ τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς που ήταν 2.5 χρόνια στην ομάδα και καλωσορίζω τον Φατίχ Τερίμ. Δεν χρειάζονται συστάσεις. Καλή επιτυχία του εύχομαι».
Έπειτα ξεκίνησε την αρχική του τοποθέτηση ο Φατίχ Τερίμ μιλώντας στα ιταλικά: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Ξέρω ότι ήρθα σε μεγάλη ομάδα. Όλα εξελίχθηκαν πολύ γρήγορα, είμαι ευχαριστημένος που είμαι στην Αθήνα. Κάναμε μια συνάντηση με τον κύριο Αλαφούζο στην Κωνσταντινούπολη, πολύ σύντομη για να πάμε καλύτερα την ομάδα ως μια μεγάλη οικογένεια. Για να γράψουμε μια καινούργια ιστορία και να προχωρήσουμε τον στόχο μας. Καλή σας μέρα».
-Για το ποιες πινελιές θέλει να βάλει ο ίδιος στον Παναθηναϊκό:
«Ευχαριστώ τον κύριο Ιβάν μου άφησε μια πολύ καλή ομάδα. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, καμιά φορά πρέπει να χωρίζουν οι δρόμοι. Τον ευχαριστώ επίσης για τα καλά του λόγια, του εύχομαι τα καλύτερα. Θέλουμε να συνεχίσουμε, να πάρουμε το πρωτάθλημα και θα δώσουμε τα πάντα γι' αυτό. Θέλω πολύ να ακούσω τη μουσική του Champions League στο γήπεδό μας. Ο καθένας έχει τη δική του φιλοσοφία, δεν είναι και το πιο εύκολο να αλλάξουμε τον τρόπο που παίζουμε. Θα δούμε τι θα καταφέρουμε. Πολύ σύντομα έχουμε αγώνα. Έχω μια φιλοσοφία. Όταν είσαι σε μεγάλη ομάδα, έχεις ως στόχο κάθε Κύπελλο. Μπορεί να κερδίσουμε ή να χάσουμε, αλλά στόχος μας είναι όλα τα Κύπελλα. Το συντομότερο θα περάσω τη δική μου φιλοσοφία στην ομάδα. Με πιο γρήγορο ρυθμό, πίεση και μεγαλύτερη κατοχή. Αυτή είναι η φιλοσοφία μου και θα προσπαθήσω να τη διδάξω».
-Τι χρειάζεται για να κατακτήσει το στόχο του πρωταθλήματος:
«Εχω εμπειρία στον πρωταθλητισμό. Δεν θα είναι εύκολο. Ήρθα εδώ για μεγάλες προκλήσεις, για να γράψω ιστορία. Έχουμε πολύ καλή ομάδα στη διοίκηση, έχουμε το ίδιο σκεπτικό, όπως και ο πρόεδρος. Αν θες να είσαι νικητής, πρέπει να σκέφτεσαι σαν νικητής. Θέλω πάρα πολύ να πάρω το πρωτάθλημα. Αύριο το βράδυ θα κάνουμε ένα μίτινγκ να συναντηθούμε μαζί. Η ομάδα είναι μεγάλη οικογένεια. Για να το πάρουμε τη χρειαζόμαστε τη μεγάλη οικογένεια. Γνωρίζω τι λείπει από τους οπαδούς μας. Θα δουλέψουμε σκληρά, θα δούμε τι χρειάζεται για να το φτιάξουμε γρήγορα. Μέσα στον καιρό θα τη δείτε αυτή την αλλαγή. Σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα είδα ότι οι παίκτες θέλουν να πάρουν το πρωτάθλημα. Στην Τουρκία σχεδόν δεν υπάρχει χρονιά που δεν έχω πάρει πρωτάθλημα. Όσες φορές και να το πάρει κανείς, πάντα έχει δίψα για να το κάνει ξανά. Ξέρω τι θέλουν οι οπαδοί μας, έχω την ίδια θέληση. Ο πρόεδρος μας το εξήγησε πολύ καλά… ».
-Για τα απανωτά ντέρμπι και την εικόνα που έχει για το ελληνικό πρωτάθλημα:
«Ξέρω πολύ καλά το ελληνικό πρωτάθλημα. Το γνωρίζω αρκετό καιρό, το ακολουθώ, όπως και τις άλλες ομάδες. Σέβομαι τους αντίπαλους. Τέσσερις ομάδες το διεκδικούν. Το μεγαλύτερο που έχει καταφέρει μια ομάδα στην Ευρώπη είμαστε εμείς και θέλουμε να γυρίσουμε εκεί. Το σύστημα των playoffs είναι ανάμεσα σε έξι ομάδες, αλλά κυρίως παίζεται ανάμεσα σε τέσσερις. Είναι πολύ σημαντικό. Έχει συμβεί να έχουμε πλεονέκτημα και να το χάσουμε. Σεβόμαστε τους αντιπάλους. Γνωρίζω και σέβομαι τους προπονητές. Ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και θα το αποδείξει στους αγώνες. Δε φοβόμαστε καμία ομάδα και προτεραιότητα θα είναι να παίζουμε καλά. Άσχετως των αποτελεσμάτων θα προσπαθούμε να παίζουμε καλά. Θα γίνουμε μια ομάδα που δεν τα παρατάει».
-Για την αγάπη του κόσμου στον Γιοβάνοβιτς και το αν είναι πρόκληση να ακούσει κι αυτός το όνομά του:
«Είναι σημαντική η αγάπη των οπαδών. Δε θα περίμενα κάτι διαφορετικό από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, για έναν προπονητή που τους έδωσε τόσα, να τον σέβονται και να τον αγαπούν τόσο. Το σέβομαι πολύ και αυτό έπρεπε να γίνει. Έχω έρθει πολλές φορές στην Ελλάδα με την εθνική Τουρκίας και με τη Γαλατασαράι. Αγαπώ πολύ αυτή τη χώρα. Έρχομαι αρκετά το καλοκαίρι. Είναι μια πρόκληση για μένα ναι. Είναι πολύ σημαντικό να πούμε την ιστορία όπως έχει γίνει. Έχουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα 14 χρόνια. Το ίδιο είχε γίνει με τη Γαλατά όταν είχα πάει. Τώρα τους περάσαμε όλους. Είναι μεγάλο διάστημα τα 14 χρόνια. Πρώτα απ' όλα ευχαριστώ την αγάπη και τον σεβασμό που έχετε δείξει σε εμένα. Το σημαντικό είναι να κοιτάμε το αποτέλεσμα, τι έχουμε καταφέρει. Εγώ βέβαια είμαι εδώ για να πάρω το πρωτάθλημα, αλλά αυτό που έδειξαν οι οπαδοί για τον κύριο Ιβάν είναι πολύ ωραίο. Μου άρεσε το κλίμα που υπήρχε, θα πηγαίνω και συχνά».
-Για το κομμάτι της ψυχολογίας, όπου θεωρείται μετρ:
«Ωραία ερώτηση ευχαριστώ. Ο χρόνος είναι αντίπαλός μας. Συμβαίνουν αυτά στο ποδόσφαιρο. Πάντα μιλάω με τους παίκτες, βλέπω τους παλιούς αγώνες και από την άλλη ασχολούμαστε με τους τραυματίες, ενώ συνεχίζονται και οι προπονήσεις. Φεύγω πάντα πολύ αργά για το ξενοδοχείο και έρχομαι νωρίς στο προπονητικό κέντρο. Έχουμε ένα ωραίο κλίμα. Στις 3 έχουμε αγώνα, τέσσερις μέρες μετά πάλι αγώνα. Γνωριζόμαστε, μαθαίνουμε τα ονόματα όλων. Με κάποιους από αυτούς μιλάμε προσωπικά. Την Τετάρτη θα έχουμε μια πιο καθαρή εικόνα. Περιμένω μια τεράστια αλλαγή, αλλά και πως θα είναι η ομάδα την Τετάρτη. Σε τέτοιες αλλαγές αντιδρούν πιο γρήγορα οι ποδοσφαιριστές. Είναι επαγγελματίες, πρέπει να δουλέψουν και να κερδίσουν. Από αύριο και μετά θα δείχνουμε πιο αναλυτικά στους παίκτες πως θέλουμε να παίξουμε. Από πριν θα κοιτάμε ποια θέλουμε να βλέπουμε και ποια δεν θέλουμε. Δεν έχουμε λεπτό για χάσιμο. Ήρθε και η οικογένειά μου και εγώ τρέχω με την ομάδα. Πιστεύω οι παίκτες με γνωρίζουν κάθε μέρα και καλύτερα. Είναι δύσκολη δουλειά. Δεν έχω σκεφτεί κάτι άσχημο για κανέναν ποδοσφαιριστή. Αν δεν θέλω να συνεργαστώ μαζί τους τους το λέω κατευθείαν μπροστά τους».
-Για την απόφασή του να μην πηγαίνουν οι παίκτες στο ξενοδοχείο πριν τα ματς:
«Έχω υπάρξει παίκτης και ξέρω. Προτιμάω να παίζουν με τα παιδιά τους, να είναι στην οικογένειά τους και να κοιμούνται στο δικό τους κρεβάτι, τους εμπιστεύομαι. Αν δω κάτι διαφορετικό θα κάνω αυτό που πρέπει. Τη μέρα του αγώνα είμαστε μαζί από το μεσημέρι και μετά. Περίπου 6-7 χρόνια το κάνω αυτό και είδα πιο θετικά αποτελέσματα».
-Για το ποδοσφαιρικό στιλ που θέλει να έχει ο Παναθηναϊκός:
«Δε θέλω να αφήσω καμία ομάδα να επιβάλει τον τρόπο της. Είμαστε ο Παναθηναϊκός, εμείς πρέπει να ελέγχουμε τα παιχνίδια. Αυτό δεν είναι το στιλ μου. Θα χρειαστούμε χρόνο. Θα πρέπει να παίξουμε πιο κοντά οι γραμμές, να μην τους αφήνουμε χώρο. Μπορώ να το εξηγήσω εύκολα στους παίκτες. Δε θεωρώ σωστό το να χάσουμε την μπάλα και να γυρνάμε γρήγορα πίσω. Δεν το θεωρώ σωστό. Θεωρώ ότι όταν χάνουμε την μπάλα, πρέπει να πιέσουμε άμεσα. Αυτή τη φιλοσοφία την είχα παντού. Και στη Γαλατά και στη Μίλαν, σε κάθε ομάδα. Το μοναδικό πρόβλημα εδώ μπορεί να είναι το κενό διάστημα που θα υπάρξει τις ημέρες που δε θα έχουμε αγώνα μεσοβδόμαδα, να μπορούμε να κάνουμε προπονήσεις. Θέλω να τους δω όλους τους παίκτες και τους νέους που έχουμε».
-Για το πόσο εύκολο είναι να επιβάλει τη φιλοσοφία του:
«Εχετε δίκαιο είναι δύσκολο. Οι περισσότεροι με γνωρίζετε. Δεν είμαι κάποιος που κάνει παράπονα, τα λέει κατευθείαν για να βρει λύση. Θέλω να πω ξανά ένα ευχαριστώ στον πρόεδρο και όλους στην ομάδα που με δέχθηκαν. Το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να μιλάω με τους γιατρούς. Πάω το πρωί και καλώ όλους τους προπονητές, συζητάω και λέω ξεκάθαρα αυτά που λέω και εγώ. Αυτό το πολύ δύσκολο διάστημα αν το ξεπεράσουμε, θα έχουν όλοι εικόνα τι θέλουμε να καταφέρουμε. Ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα. Είναι δύσκολο, αλλά από τη στιγμή που ήρθα και είδα ότι είναι μεγάλη ομάδα και μέσα από εσάς θέλω να πω ένα ευχαριστώ στον πρόεδρό μας».
-Για τη συνύπαρξή του με τον Αταμάν στην Αθήνα:
«Ο κ. Αταμάν είναι ένας άνθρωπος που συμπαθώ πολύ. Μιλήσαμε μαζί, μόλις άκουσε ότι θα έρθω εδώ. Όταν ήμασταν Ιταλία ήμασταν μαζί. Στη Γαλατά κερδίσαμε πρωτάθλημα μαζί. Ελπίζω να καταφέρουμε ωραία πράγματα. Με κάλεσε στον αγώνα. Μου άρεσε που κερδίσαμε. Όπως όλοι έχουν γνώμη στο μπάσκετ, έτσι και στο ποδόσφαιρο έχουμε γνώμη. Καθόμουν με τη γυναίκα του μαζί. Όπως όλοι που σχολιάζουν, είπα στα πρώτα πέντε λεπτά ότι ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει με 15. Μετά τον αγώνα που ήρθε να με χαιρετίσει, του το είπα. Η ζωή είναι περίεργη συναντηθήκαμε και εκεί και εδώ. Και στη Γαλατά πήραμε μαζί το πρωτάθλημα».
-Για το αν υπάρχει κάποια κίνηση για στόπερ αλλά και τον σχηματισμό που προτιμά: «Σκεφτόμαστε μια μεταγραφή στο κέντρο της άμυνας γιατί ο τραυματισμός του Μάγκνουσον θα κρατήσει πολύ καιρό. Πριν λίγο πάνω κάτω περιέγραψα το σύστημά μου, άμα μπορώ να δω τις δυνατότητες της ομάδας θα το προσαρμόσω. Η φιλοσοφία μου είναι ότι ο καλός παίκτης παίζει παντού. Υπάρχουν παίκτες που τους άλλαξα θέση και έπαιξαν καλύτερα, όπως ο Αλμπέρτο Ριέρα, που από μπροστά τον έκανα αριστερό μπακ. Αν δεν μπορούμε να βρούμε λύση μέσα από την ομάδα θα κοιτάξουμε τις επιλογές μας, γιατί θα παίξουμε πολύ σημαντικούς αγώνες τις επόμενες 20-25 μέρες και δεν θέλουμε να απομακρυνθούμε. Πάντα προσπαθούμε να πάμε μπροστά και δουλεύουμε συνεχώς».
-Για το αν έχει κλείσει το τιμ των συνεργατών του κι αν υπάρχει σκέψη για Έλληνα συνεργάτη: «Ο κόουτς για την φυσική κατάσταση θα έρθει αυτές τις μέρες. Υπάρχουν στην ομάδα ήδη άτομα που συνεργαζόμαστε. Θα συνεργαστούμε μαζί και πιστεύω ότι θα τους βοηθήσω κι εγώ σε κάποια πράγματα για να εξελιχθούν και να πάνε πιο μπροστά. Στην ομάδα υπάρχουν φυσικά και από εδώ προπονητές».
Δείτε ξανά ολόκληρη την παρουσίαση κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Χωρίς τον Μπαρτ Σένκεφελντ πραγματοποιήθηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον αγώνα κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα, στη Λεωφόρο.
Ο Ολλανδός αμυντικός αντιμετωπίζει πρόβλημα με ίωση, το οποίο δεν του επέτρεψε να προπονηθεί, σε αντίθεση με τον Λάζλο Κλεϊνχέισλερ, ο οποίος συμμετείχε κανονικά στο πρόγραμμα. Από κει και πέρα για μία ακόμα φορά ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν ο Άνταμ Τσέριν και ο Φίλιπ Τζούριτσιτς, ενώ συνέχισαν τη θεραπεία τους ο Έρικ Πάλμερ – Μπράουν και ο Χόρντουρ Μάγκνουσον.
Το προπονητικό πρόγραμμα της Παρασκευής περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Στην αποκάλυψη πως ήταν ο μεσολαβητής για τη συνάντηση του Γιάννη Αλαφούζου με τον Φατίχ Τερίμ προχώρησε ο Ατζούν Ιλιτζαλί με δηλώσεις του σε Μέσο της Τουρκίας.
Ο Τούρκος επιχειρηματίας μίλησε στην ιστοσελίδα bosslardunyasi.com και γνωστοποίησε μάλιστα πως το ραντεβού του Γιάννη Αλαφούζου με τον 70χρονο προπονητή έγινε στο σπίτι του στην Κωνσταντινούπολη.
«Ο Γιάννης Αλαφούζος και ο Φατίχ Τερίμ είναι πολύ στενοί φίλοι. Με τον Γιάννη Αλαφούζο έχουμε συνεργαστεί στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ για το πρόγραμμα Survivor, εδώ και έξι χρόνια. Αλλά δεν έχουμε άλλη συνεργασία εκτός από αυτό», είπε αρχικά ο Ατζούν και συνέχισε: «Το όνομα του Τερίμ το ανέφερα σε μία συνάντηση που είχα με τον Αλαφούζο. Ναι, ήμουν ο ενδιάμεσος στη συμφωνία τους. Η συζήτηση τους πραγματοποιήθηκε στο σπίτι μου στην Κωνσταντινούπολη. Με το αποτέλεσμα να έχουμε γίνει και οι τρεις συνεργάτες», επισήμανε και πρόσθεσε: «Είμαι χαρούμενος εάν είχα μερίδιο στη συμφωνία ενός τόσο επιτυχημένο προπονητή, όπως ο Φατίχ Τερίμ».
Έπειτα ο Ατζούν αναφέρθηκε και στον Ιβάν Γιοβάνοβιτς υπογραμμίζοντας πως τη φετινή σεζόν ο Σέρβος τεχνικός δεν έχει κερδίσει κανένα ντέρμπι: «Πέρυσι, ο Παναθηναϊκός δεν στέφθηκε πρωταθλητής χάνοντας διαφορά μεγαλύτερη των δέκα βαθμών. Φέτος, όντως είναι δεύτερος στη βαθμολογία, αλλά δεν έχει νικήσει ούτε σε ένα ντέρμπι. Ο Παναθηναϊκός έχει να κατακτήσει το πρωτάθλημα για 14 χρόνια. Δεν μπόρεσε να προκριθεί στους ομίλους του Champions League και τερμάτισε τέταρτος στον όμιλο του Europa League. Έχασε από τη Μακάμπι Χάιφα, που δεν λειτουργεί ομαλά εξαιτίας του πολέμου στο Ισραήλ. Ο Παναθηναϊκός είναι ένας σύλλογος που διψάει για επιτυχία. Επειδή αυτό είναι το ζητούμενο, δεν είναι παράξενο που ο Αλαφούζος στράφηκε στον Φετίχ Τερίμ, ο οποίος έχει πετύχει στην καριέρα του και έχει αποδείξει ποιος είναι».