Την προετοιμασία του για το κυριακάτικο εκτός έδρας ντέρμπι με την ΑΕΚ ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, με την μεσημεριανή προπόνηση που έλαβε χώρα στο «Γ. Καλαφάτης» σήμερα (11/1) το απόγευμα.

Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό έκαναν πρόγραμμα στο γυμναστήριο, ενώ οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με εξάσκηση στα τελειώματα.

Θεραπεία ακολούθησαν οι τραυματίες Φίλιπ Τζούριτσιτς, Σεμπάστιαν Παλάσιος, Χόρντουρ Μάγκνουσον και Έρικ Πάλμερ – Μπράουν.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram