Εκτός από τους παίκτες που προστίθενται στο ρόστερ του Παναθηναϊκού, ο Νίκος Νταμπίζας εργάζεται πάνω και στο θέμα της αποχώρησης παικτών, καθώς μετά τις προσθήκες των Καμπετσή και Βέργου οι ποδοσφαιριστές που βρίσκονται στο «πράσινο» ρόστερ φτάνουν τους 37.
Όπως είναι φυσικό ο αριθμός αυτός θα μειωθεί και μάλιστα άμεσα θα υπάρξουν οι πρώτες αποχωρήσεις. Για αυτό ακριβώς το λόγο ο τεχνικός διευθυντής των «πρασίνων» ξεκίνησε τις πρώτες επαφές με τους παίκτες που είναι προς αποχώρηση ή προς δανεισμό και όπως όλα δείχνουν ο πρώτος που θα αποχωρήσει θα είναι ο Στέφανος Ρεγκάκος.
Ο Έλληνας επιθετικός που δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο με το «τριφύλλι» δεν έπεισε τον Γιώργο Δώνη, ωστόσο οι «πράσινοι» του πρότειναν να υπογράψει συμβόλαιο και αμέσως να δοθεί δανεικός κάτι το οποίο δεν δέχτηκε και έτσι θα αποτελέσει παρελθόν. Από κει και πέρα πολύ πιθανό είναι να συμβεί ή ίδια πρόταση και στους Χαντζάρα και Κέζο, οι οποίοι όπως και να έχει (δανεικοί ή ελεύθεροι) θα αποχωρήσουν, ενώ δανεικοί θα παραχωρηθούν και οι Σωτήρης Πίσπας και Μαρκ Σιφναίος, προκειμένου να πάρουν παιχνίδια στα πόδια τους και του χρόνου να είναι ακόμα πιο έτοιμοι, επιστρέφοντας με περισσότερες εμπειρίες.
Μετά το παιχνίδι της πρεμιέρας για το νέο πρωτάθλημα κόντρα στην Ξάνθη θα βγουν σε κυκλοφορία τα εισιτήρια διαρκείας του Παναθηναϊκού.
Όπως είναι γνωστό οι φίλαθλοι του «τριφυλλιού» δεν μπορούν ακόμα να αγοράσουν τα νέα εισιτήρια διαρκείας, ωστόσο αυτό αναμένεται να αλλάξει από τη προσεχή Δευτέρα ή Τρίτη, όπου οι άνθρωποι των «πρασίνων» θα σώσουν στην κυκλοφορία τις νέες κάρτες, μόλις λίγες ημέρες πριν το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι κόντρα στη Λαμία (1/9, ΟΑΚΑ).
Οι τιμές των νέων εισιτηρίων λέγεται πως θα είναι μειωμένες κατά 30% σε σχέση με πέρυσι, με τους ιθύνοντες του συλλόγου να ελπίζουν πως το ενδιαφέρον του κόσμου θα μεγαλώσει και έστω και αργά τα εισιτήρια θα πάνε στα χέρια των φιλάθλων που θα θελήσουν να κλείσουν μία θέση στο ΟΑΚΑ.
Στο φουλ δουλεύουν οι μηχανές του Παναθηναϊκού, με τον Τσάβι Πασκουάλ να "βγάζει το λάδι" στους παίκτες του.
Συγκεκριμένα με διπλή προπόνηση (πρωί-απόγευμα) στο ΟΑΚΑ συνεχίστηκε σήμερα (22/8) το πρόγραμμα προετοιμασίας του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, ενώ διπλή προπόνηση έχει προγραμματιστεί και για αύριο (23/8).
Από και κει πέρα αξίζει να σημειωθεί πως στις προπονήσεις λαμβάνουν μέρος και δύο αθλητές από την εφηβική ομάδα του «τριφυλλιού», οι Μάνος Κοντούδης και Κλόντιαν Μούτσα καθώς και ο Νώντας Παπαντωνίου.
Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει να αναζητά τον ξένο επιθετικό που θα αποτελέσει τη μοναδική μεταγραφή που μπορεί να πραγματοποιήσει χωρίς περιορισμούς, με δημοσίευμα από την Ιταλία να κάνει λόγο πως το «τριφύλλι» εξετάζει την περίπτωση του27χρονου Φεντερίκο Μακέντα, που έμεινε πρόσφατα ελεύθερος από την ιταλική Νοβάρα.
Ο Ιταλός επιθετικός, ο οποίος κατά το παρελθόν αποτέλεσε ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και αγωνίστηκε με τα χρώματα των Κάρντιφ, Νότιγχαμ Φόρεστ, Μπέρμιγχαμ και Ντονκάστερ.
Από το 2016 έπαιξε στην πατρίδα του και τη Νοβάρα, όπου σε μια διετία είχε 51 ματς και 10 γκολ. Ο Μακέντα είναι ένας υψηλόσωμος φορ (1.88), κάτι που ζητούσε ο Δώνης, αλλά παρόλα αυτά έχει πολύ καλή τεχνική κατάρτισ και πλέον αναζητά τον επόμενο σταθμό στη καριέρα του.
Μέχρις στιγμής το θέμα δεν έχει επιβεβαιωθεί αλλά ούτε και διαψευσθεί από τον Παναθηναϊκό.
Παίκτες του Παναθηναϊκού είναι και επίσημα ο Αργύρης Καμπετσής και ο Νίκος Βέργος, όπως ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα η ΠΑΕ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση για τον Καμπετσή:
«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την απόκτηση του Έλληνα επιθετικού, Αργύρη Καμπετσή. Ο 19χρονος ποδοσφαιριστής υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μας.
Ο Καμπετσής γεννήθηκε στις 6 Μαΐου 1999 στην Αθήνα. Ξεκίνησε από την ακαδημία της ΑΕΚ αλλά γρήγορα μεταπήδησε στην ακαδημία του Ολυμπιακού. Διεθνής στις μικρές εθνικές, ο νεαρός επιθετικός τράβηξε την προσοχή αρκετών ομάδων του εξωτερικού αλλά τελικά η Μπορούσια Ντόρτμουντ ήταν αυτή που τον κέρδισε. Τελικώς το καλοκαίρι του 2018 έμεινε ελεύθερος και αποκτήθηκε από τον Παναθηναϊκό.
«Νιώθω πολύ χαρούμενος για την επιστροφή μου στην Ελλάδα. Θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο Νταμπίζα και τον κύριο Δώνη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Ο Παναθηναϊκός είναι μια ιστορική και μεγάλη ομάδα. Υπόσχομαι ότι θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και μέσα από τις προπονήσεις θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της», δήλωσε ο Καμπετσής αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του.
Ο Καμπετσής επέλεξε τον αριθμό 99 για τη φανέλα του.
Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στον Αργύρη!».
Η ανακοίνωση για τον Βέργο αναφέρει:
«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την απόκτηση του Έλληνα επιθετικού, Νίκου Βέργου. Ο 22χρονος ποδοσφαιριστής υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μας.
Ο Βέργος γεννήθηκε στις 13 Ιανουαρίου 1996 στο Κιλκίς. Ξεκίνησε την καριέρα του σε ομάδες του Κιλκίς και σε ηλικία 13 ετών εντάχθηκε στην ακαδημία του Ολυμπιακού. Το 2015 δόθηκε δανεικός στην ισπανική Έλτσε, ένα χρόνο αργότερο έπαιξε στη δεύτερη ομάδα της Ρεάλ Μαδρίτης ενώ πέρυσι ξεκίνησε ως δανεικός στην ουγγρική Βάσας προτού τον Ιανουάριο επιστρέψει στον Ολυμπιακό. Έμεινε ελεύθερος και υπέγραψε στον Παναθηναϊκό.
«Είναι μια νέα πρόκληση στην καριέρα μου και θα προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό. Ο Παναθηναϊκός είναι μια μεγάλη ομάδα και θέλω να τη βοηθήσω», είπε ο Βέργος μετά την υπογραφή του συμβολαίου του.
O Βέργος επέλεξε τον αριθμό 20 για τη φανέλα του.
Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στον Νίκο!».
Μετά τον Νίκο Βέργο ο οποίος χθες πραγματοποίησε την πρώτη του προπόνηση με τα «πράσινα», το ίδιο ακριβώς έκανε σήμερα και ο Αργύρης Καμπετσής.
Αμφότεροι δεν έχουν παρουσιαστεί επισήμως από τον Παναθηναϊκό, καθώς μένει να διευθετηθούν κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες, ωστόσο αυτό δεν τους εμποδίζει από το να δίνουν το παρόν καθημερινά στο «Γεώργιος Καλαφάτης».
Τόσο ο Βέργος όσο και ο Καμπετσής δεν συμπεριλήφθησαν στο κανονικό πρόγραμμα και ακολούθησαν ασκήσεις στο γυμναστήριο, ενώ για τους υπόλοιπους παίκτες το πρόγραμμα περιελάμβανε βίντεο αλλά και δείπνο.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως για αύριο έχει προγραμματιστεί απογευματινή προπόνηση με τους «πράσινους» να μπαίνουν σιγά σιγά στην τελική ευθεία της προετοιμασίας τους για την πρεμιέρα στο πρωτάθλημα κόντρα στην Ξάνθη.
Αντίστροφα μετράει η Ευρωλίγκα για την έναρξη της νέας σεζόν καθώς απομένουν 50 ημέρες για το πρώτο τζάμπολ και η διοργανώτρια αρχή με μία ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θέλησε να προετοιμάσει τους φιλάθλους των 16 ομάδων που θα λάβουν μέρος, μέσα στις οποίες βρίσκεται και ο Παναθηναϊκός.
Έτσι η Ευρωλίγκα πόσταρε μία φωτογραφία με 16 παίκτες (έναν από κάθε ομάδα) να έχουν στραμμένο το βλέμμα τους προς το τρόπαιο, μέσα στους οποίους βρίσκεται και ο Νικ Καλάθης.
Δείτε την ανάρτηση
Με φιλικό παιχνίδι και μάλιστα για καλό σκοπό θα αξιοποιήσει το κενό που θα υπάρξει στο πρωτάθλημα λόγω των αγωνιστικών υποχρεώσεων της Εθνικής ομάδας στο Nations League, ο Παναθηναϊκός.
Το «τριφύλλι» όπως έγινε γνωστό στις 8 Σεπτεμβρίου θα αντιμετωπίσει σε φιλικό αγώνα στο Περιστέρι τον Ατρόμητο με τα έσοδα να πηγαίνουν στους πληγέντες από τις πυρκαγιές της Ανατολικής Αττικής.
Έτσι ο Γιώργος Δώνης και οι παίκτες του θα έχουν τη δυνατότητα να δουλέψουν και στο κενό αυτό, προκειμένου να αυξήσουν την ομοιογένεια της ομάδας και να παρουσιαστούν ακόμα καλύτεροι στο πρωτάθλημα.
Στην πλευρά του Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ περνάει πλέον το μπαλάκι της αλλαγής ιδιοκτησίας της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, καθώς όπως είχε προγραμματιστεί το μεσημέρι της Τετάρτης (22/8) η έκτακτη Γενική Συνέλευση τροποποίησε το άρθρο 10 του καταστατικού και πλέον επιτρέπει σε οποιονδήποτε μη Ευρωπαίο επιθυμεί, να αποκτήσει ποσοστό άνω του 25% των μετοχών της ΠΑΕ, κάτι που μπορεί να πράξει η Pan Asia από την προσεχή Παρασκευή (24/8)!
Συγκεκριμένα η έκτακτη Γ.Σ. αποφάσισε την αντικατάσταση των όρων του ομολογιακού δανείου (23 Σεπτεμβρίου του 2015) με την Τράπεζα Πειραιώς, προκειμένου οι κοινές ομολογίες να μετατραπούν σε μετοχές (μετοχοποίηση του δανείου) και την τροποποίηση του άρθρου 10 του καταστατικού και την εναρμόνισή του με την ισχύουσα νομοθεσία που επιτρέπει σε οποιονδήποτε μη Ευρωπαίο επιθυμεί, να αποκτήσει ποσοστό άνω του 25% των μετοχών της ΠΑΕ.
Από εκεί και πέρα οι μέτοχοι ειδοποιήθηκαν για δύο συνεχόμενες συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου την προσεχή Παρασκευή 24 Αυγούστου, μόλις μία ημέρα μετά το τέλος του χρονικού περιθωρίου που υπάρχει (23 Αυγούστου) για την της Αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου για ποσό έως των 20 εκατ. ευρώ.
Το πρώτο Δ.Σ. θα διεξαχθεί στις 11:30 π.μ. όπου θα συζητηθεί η πρώτη Αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της ΠΑΕ και το αποτέλεσμά της, ενώ η δεύτερη συνεδρίαση που θα γίνει την ίδια ημέρα στις 12:00 μ.μ. αφορά τη νέα αύξηση.
Μέσω της νέας Αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου ο Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ καλείται είτε άμεσα, είτε έμμεσα να δείξει ότι διαθέτει το απαιτούμενο χρηματικό ποσό και να αναλάβει το πλειοψηφικό πακέτο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και κατ’ επέκταση τη διοίκησή του συλλόγου. Μάλιστα λέγεται πως για να το πράξει αυτό έχει στη διάθεσή του διάστημα 1,5 μήνα καθώς τόσο διήρκησε η προηγούμενη ΑΜΚ.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το νέο Δ.Σ θα εκλεγεί από τη Γενική Συνέλευση που θα γίνει μετά τις 25 Σεπτέμβρη, καθώς θα πρέπει αν απέχει υποχρεωτικά μίνιμουμ 22 εργάσιμες ημέρες από τη συνεδρίαση της 24 Αυγούστου.
Την προετοιμασία της για τη νέα χρονιά ξεκίνησε η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, όπου στόχος βεβαίως είναι η άνοδος στην μεγάλη κατηγορία.
Ο προπονητής του «τριφυλλιού» Κυριάκος Καμπερίδης έχει όλες τις αθλήτριες στη διάθεση του , πλην της Μαρίας Οικονομίδου που έχει υποχρεώσεις με την Εθνική ομάδα γυναικών.
Οι «πράσινες» έκαναν τις αιματολογικές εξετάσεις και πέρασαν εργομετρικά στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» υπό την επίβλεψη του εργοφυσιολόγου-γυμναστή Γιώργου Βαβέτση.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως οι προπονήσεις θα συνεχιστούν για λίγες ημέρες στο κλειστό του Παναθηναϊκού.
