Απόλυτα ικανοποιημένος εμφανίστηκε στη Media Day ο Κιθ Λάνγκφορντ, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε πως δεν έχει τίποτα να αποδείξει σχετικά με τις ικανότητές του.
Αρχικά, ο Αμερικανός γκαρντ, τόνισε ότι: «Δεν υπάρχει άγχος, είναι ωραία που είμαι από την άλλη πλευρά, γιατί τα τελευταία χρόνια στην Καζάν, όλοι σε αγνοούν και πάνε στον Παναθηναϊκό!», για να συμπληρώσει: «Δεν έχω κάτι να αποδείξω, πολλοί λένε πως δεν μπορώ να προσφέρω, ωστόσο δεν έχω να αποδείξω κάτι».
Από εκεί και πέρα, για την αγωνιστική του παρουσία, είπε: «Όταν κάνεις κάτι καλά, όπως να σκοράρεις, ο κόσμος δεν βλέπει άλλα πράγματα που κάνεις μέσα στο γήπεδο. Όταν μεγαλώνεις πρέπει να προσαρμόζεσαι, όλοι βλέπουν πως σκοράρεις μόνο, κάνω όμως κι άλλα πράγματα, όπως έκανα όταν αγωνιζόμουν στη Μακάμπι για παράδειγμα».
Όσο για το πως βλέπει το ρόλο του στον Παναθηναϊκό, είπε: «Η δουλειά μου είναι να είμαι ο καλύτερος βοηθός του Νικ! Μπορεί να μην μπορώ, πλέον, να τα βάλω με 2-3 παίκτες ταυτόχρονα, αλλά δεν χρειάζεται αυτό στον Παναθηναϊκό, θα παίζω ένας με έναν».
Την καλύτερη ομάδα θεωρεί πως έχει ο Τσάβι Πασκουάλ, ο οποίος σε δηλώσεις του στη Media Day για μια ακόμα φορά έθεσε ως στόχο την κατάκτηση του Final 4.
Αναλυτικά όσα είπε ο Πασκουάλ
Για την νέα χρονιά: «Είναι μια καινούργια σεζόν με πολλά πρόσωπα. Θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη και την οικογένεια Γιαννακόπουλου. Σε κάθε ξεκίνημα της σεζόν θεωρώ ότι έχω την καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη, το ίδιο ισχύει και φέτος. Ξεκινάμε την προετοιμασία με την ίδια νοοτροπία και ξέροντας ότι θα ακολουθήσει μια δύσκολη σεζόν».
Για τον Κιθ Λάνγκφορντ: «Είναι πολύ σημαντικό που είναι εδώ. Πολύ σημαντικός παίκτης, θέλαμε να τον έχουμε μαζί μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι που το καταφέραμε».
Για τον Ναβάρο: «Είναι ένας από τους καλύτερους, ίσως ο καλύτερος παίκτης που είχα ποτέ. Η Ευρωλίγκα είναι αυτό που είναι εξαιτίας παικτών σαν τον Ναβάρο. Είμαι στενοχωρημένος για το πώς τελείωσε την καριέρα του, πιστεύω ότι του άξιζε κάτι καλύτερο, αλλά ίσως είμαι μακριά από τη Βαρκελώνη και δεν έχω ενημερωθεί αναλυτικά».
Για το αν στόχος της ομάδας είναι το Final Four: «Ο Παναθηναϊκός είναι μια ομάδα που έχει πάντα στόχο το Final Four. Οι παίκτες, ο κόσμος και η διοίκηση το αξίζουν και θα κάνουμε τα πάντα για να το καταφέρουμε».
Για τον μεγάλο ανταγωνισμό στην Ευρωλίγκα: «Όλα στη ζωή έχουν να κάνουν με ποιον έχεις να συγκριθείς. Για να πας στο Final Four πρέπει να μείνουν σπουδαίες ομάδες εκτός. Τα τελευταία δυο χρόνια κάναμε φοβερή προσπάθεια, αλλά πέσαμε πάνω στις δυο καλύτερες ομάδες της Ευρώπης τη συγκεκριμένη σεζόν. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι την κρίσιμη στιγμή να κάνουμε ένα βήμα παραπέρα».
Ιδιαίτερα καυστικός ήταν ο Ιωάννης Παπαπέτρου σε δηλώσεις του στη Media Day όπου και κλήθηκε να σχολιάσει τα όσα δήλωσε για αυτόν ο Δημήτρης Αγραβάνης, τονίζοντας πως ο καθένας έχει το δικό του μορφωτικό επίπεδο.
Ο διεθνής φόργουορντ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «Νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε από τα media και να απαντάμε ο ένας στον άλλο. Δουλειά μου είναι να παίζω μπάσκετ. Δουλειά όλων είναι να παίζουμε μπάσκετ και να μην μιλάμε. Ο καθένας με βάση τι πιστεύει και το δικό του μορφωτικό επίπεδο λέει αυτά που θέλει να πει. Άποψη του, σεβαστή, από εκεί και πέρα δεν θα κάτσω να μπω σε αυτή τη διαδικασία. Έχω μεγαλώσει με διαφορετικές αρχές».
Για το πως νιώθει για την μετακίνηση του από τον Ολυμπιακό στον Παναθηναϊκό: «Για εμένα δεν είναι κάτι τόσο διαφορετικό. Κοιτάω μόνο μπροστά. Όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα ανήκουν στο παρελθόν. Ανήκω εδώ πέρα, είμαι χαρούμενος. Είναι μία απόφαση που πήρα μόνος μου και χαίρομαι για όσα έρχονται μπροστά».
Για το αν έχει ο Παναθηναϊκός όσα χρειάζονται για το Final 4: «Είναι νωρίς ακόμα για να μιλάμε για τέτοια πράγματα. Σίγουρα είναι στόχος μας και θέλουμε να διεκδικήσουμε τους 3 τίτλους αλλά είναι νωρίς. Υπάρχει δρόμος και δουλειά μέχρι τα πρώτα παιχνίδια. Πρέπει να δώσουμε το μάξιμουμ. Στα χαρτιά η ομάδα είναι πλήρης».
Για όλα αυτά που θέλει να αποδείξει ο ίδιος: «Είναι μία μεγάλη πρόκληση για εμένα αυτή η χρονιά. Σίγουρα η μεταπήδηση από τον ένα αιώνιο αντίπαλο στον άλλο είναι σημαντική. Νιώθω έτοιμος, έχω την εμπειρία και έχω δουλέψει σωστά όλο το καλοκαίρι και είμαι πανέτοιμος».
Για την φιλία του με τον Κώστα Παπανικολάου: «Εννοείται πως είμαστε φίλοι, αυτά δεν αλλάζουν! Ο κόσμος πρέπει να το καταλάβει αυτό. Όταν έχεις περάσει 3-4 χρόνια κάθε μέρα μαζί, δεν μπορείς να τον διαγράφεις επειδή παίζεις σε αντίπαλη ομάδα. Όταν μπαίνεις στο παρκέ, ο καθένας παίζει για την ομάδα σου, δεν υπάρχει καμία φιλία. Έξω από το γήπεδο, δηλαδή αν αύριο μεθαύριο ο Κώστας παντρευτεί δεν θα του πω συγχαρητήρια; Αν με καλέσει θα πάω και στον γάμο! (σ.σ. γέλια)».
Για το αποτέλεσμα που θα τον αφήσει ικανοποιημένο στο τέλος της σεζόν:«Διεκδικούμε 3 τίτλους και θέλουμε να τους κατακτήσουμε. Θέλουμε να δώσουμε το μάξιμουμ και νομίζω ότι κάθε σεζόν κρίνεται μέσα στη ροή της. Θέλεις και τύχη».
Εύκολη ήταν η απόφαση που είχε να πάρει ο Νικ Καλάθης για να παραμείνει στον Παναθηναϊκό, όπως ο ίδιος τόνισε με δηλώσεις του στη Media Day, ενώ παράλληλα δεν έδιωξε από πάνω του τον ρόλο του ηγέτη.
«Ήταν εύκολη απόφαση για μένα να παραμείνω στον Παναθηναϊκό. Είχαμε μία κουβέντα με τον πρόεδρο και πήραμε την απόφαση εύκολα. Από την πρώτη στιγμή ήθελα να μείνω εδώ και αυτό έγινε», δήλωσε αρχικά και συνέχισε.
Για το φετινό ρόστερ είπε: «Έχουμε ένα πολύ καλό ρόστερ και αρκετά υποτιμημένο. Έχουμε παίκτες που έχουν κάνει το βήμα μπροστά. Έχουμε παίκτες με εμπειρία οι οποίοι θα μας βοηθήσουν πάρα πολύ».
Για τον ρόλο του ηγέτη: «Είμαι ο στρατηγός του παρκέ, αλλά μου αρέσει να είμαι εδώ και να βοηθήσω όποιον παίκτη βρίσκεται στο παρκέ».
Για τον μεγάλο στόχο της σεζόν: «Είναι το Final Four. Αυτός είναι ο κύριος στόχος μας και πρέπει να είμαστε έτοιμοι την κατάλληλη ώρα».
Την επίσημη παρουσίαση των νέων της μεταγραφικών αποκτημάτων θα πραγματοποιήσει η ΠΑΕ Παναθηναϊκός την Παρασκευή 24/8.
Όπως έγινε γνωστό στις 15:00 το μεσημέρι στο προπονητικό κέντρο του «τριφυλλιού» στο Κορωπί θα γίνει η επίσημη παρουσίαση των έξι μεταγραφικών αποκτημάτων και συγκεκριμένα πρόκειται για τους Νίκο Βέργο, Αργύρη Καμπετσή, Νώντα Παντελάκη, Ηλία Χατζηθεοδωρίδη, Μαρκ Σιφναίο και Αχιλλέα Πούγγουρα, που έχουν αποκτηθεί μέχρι στιγμής.
Ο Παναθηναϊκός κάνει πρεμιέρα στο ελληνικό πρωτάθλημα εκτός έδρας κόντρα στην Ξάνθη και όπως έχει γίνει γνωστό οι «πράσινοι» δεν έχουν ζητήσει εισιτήρια από τη διοίκηση της θρακικής ομάδας. Έτσι ο μόνος τρόπος για να δουν οι φίλαθλοι του «τριφυλλιού» την ομάδα τους ήταν να βρεθούν μεμονωμένα στα «Πηγάδια».
Ωστόσο όπως σας ενημερώσαμε νωρίτερα και πλέον επιβεβαιώθηκε επίσημα μέσω ανακοίνωσης από την Ξάνθη, κανείς φίλαθλος, πέραν των κατόχων εισιτηρίων διαρκείας, δεν θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει από τις εξέδρες την πρεμιέρα των δύο συλλόγων στο νέο πρωτάθλημα και όλα αυτά λόγω του άσχημου κλίματος που υπάρχει μεταξύ των φιλάθλων και της Διοίκησης του Παναθηναϊκού!!
Έτσι την ερχόμενη Κυριακή στα «Πηγάδια» οι φίλαθλοι στις εξέδρες αναμένεται να είναι λιγοστοί, κάτι που προκαλεί μεγάλη εντύπωση καθώς οι επαρχιακές ομάδες περιμένουν πως και πως αντίστοιχα παιχνίδια με αυτό του Παναθηναϊκού προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδά τους από τα εισιτήρια.
Η ανακοίνωση της Ξάνθης
Μετά την με απόλυτο και κάθετο τρόπο δήλωση των εκπροσώπων της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 17/08/2018, ότι δεν επιθυμεί τη διάθεση εισιτηρίων στους οργανωμένους και μεμονωμένους φιλάθλους της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ λόγω του άσχημου κλίματος που υπάρχει μεταξύ των φιλάθλων και της Διοίκησης, ο Α.Ο. ΞΑΝΘΗ Π.Α.Ε. ανακοινώνει ότι δεν θα διατεθούν εισιτήρια σε καμία ΘΥΡΑ του γηπέδου.
Η είσοδος θα επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας.
Τέλος στις δικαστικές διαμάχες με τους Μίκαελ Εσιέν και Γιώργο Κουτρουμπή μπήκε και επίσημα για τον Παναθηναϊκό όπως ανακοίνωσε το Διαιτητικό Δικαστήριο.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Γκανέζος αμυντικός μέσος έχει πλέον εξοφληθεί από το «τριφύλλι», ενώ ο Έλληνας κεντρικός αμυντικός έχει έρθει σε συμφωνία με τη διοίκηση των «πρασίνων» για τον τρόπο καταβολής των χρωστούμενων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Διαιτητικού Δικαστηρίου:
«Το Διαιτητικό Δικαστήριο, κατά την τελευταία του συνεδρίαση, έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις.
Καταργεί τη δίκη που ανοίχθηκε με την υπ αριθμ 18825/2018 αίτηση του αιτούντος Michael Essien κατά της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, καθώς ο επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, νόμιμα εκπροσωπούμενος από την πληρεξούσια δικηγόρο του Ασπασία Σoυλούκου, δήλωσε παραίτηση επί της ασκηθείσας από 2-7-2018 αίτησής του με αριθμ.πρωτ.18825/2018.
Καταργεί τη δίκη που ανοίχθηκε με την από 3.7.2018 και με αριθμό πρωτ.ΕΠΟ. 18827/2018 αίτηση του επαγγελματία ποδοσφαιριστή Γεωργίου Κουτρουμπή, κατά της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, καθώς:
α) Ο επαγγελματίας ποδοσφαιριστής Γεώργιος Κουτρουμπής με το από 1.8.2018 και με αριθμό πρωτ. ΕΠΟ 21302/2018 έγγραφό του δήλωσε παραίτηση επί της ασκηθείσας με αριθμ.πρωτ.ΕΠΟ 18827/2018 αίτησής του.
β) Η αιτούσα ΠΑΕ εκπροσωπούμενη από τον πληρεξούσιο δικηγόρο της Αλκιβιάδη Παπαντωνίου δήλωσε παραίτηση επί της ασκηθείσας με αριθμ. πρωτ. ΕΠΟ 19514/2018 αίτησής της».
Συνάντηση μεταξύ του Γιάννη Αλαφούζου και του Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες ημέρες σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ραδιοφωνικός σταθμός ΣΠΟΡ FM.
Οι δύο άνδρες είχαν συνάντηση προκειμένου να προχωρήσουν ακόμα περισσότερα τις απαραίτητες διαδικασίες για την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος, με τον Ταϊλανδό να αναχωρεί σήμερα από τη χώρα μας για να επιστρέψει την άλλη εβδομάδα και συγκεκριμένα την Πέμπτη 30 Αυγούστου όπου και αναμένεται να υπάρξουν οι οριστικές εξελίξεις για την αλλαγή σελίδας στην πράσινη ΠΑΕ, καθώς ο εκπρόσωπο της Pan Asia θα πρέπει να δείξει τα χρήματα.
Το όλο θέμα με την αλλαγή σκυτάλης στη διοίκηση του Παναθηναϊκού φαίνεται να κορυφώνεται και πλέον όλοι πρέπει να περιμένουμε να δούμε την κατάληξη που θα έχει.
Στην πλευρά του Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ και της Pan Asia έχει πλέον περάσει το μπαλάκι σε ότι αφορά την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, προκειμένου ο σύλλογος να αλλάξει σελίδα.
Μετά την χθεσινή έκτακτη Γ.Σ. που μεταξύ άλλων αποφάσισε την τροποποίηση του άρθρου 10 του καταστατικού και την εναρμόνισή του με την ισχύουσα νομοθεσία που επιτρέπει σε οποιονδήποτε μη Ευρωπαίο επιθυμεί, να αποκτήσει ποσοστό άνω του 25% των μετοχών της ΠΑΕ, ο Ταϊλανδός είναι πλέον «ελεύθερος» να καλύψει ακόμα και από αύριο (έχοντας χρονικό ορίζοντα 1,5 μήνα) τη νέα ΑΜΚ που θα προκηρυχτεί την Παρασκευή (24/8) και να κάνει πράξη τις υποσχέσεις που έχει δώσει εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Μάλιστα από τη πλευρά των ανθρώπων της ΠΑΕ γινόταν λόγος πως εκείνοι ότι έπρεπε να κάνουν το έκαναν και πλέον η εμπλοκή του Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ και της Pan Asia στη διοίκηση του Παναθηναϊκού είναι στο δικό τους χέρι.
Πλέον μένει να δούμε πως θα «τρέξουν» οι εξελίξεις αρχής γενομένης από αύριο, όπου και θα φανεί αν το θέμα «Pan Asia» είναι όντως η επόμενη ημέρα του Παναθηναϊκού ή μία ακόμα ιστορία με φόντο τη διοικητική αστάθεια που επικρατεί στο σύλλογο τα τελευταία χρόνια.
Ο Παναθηναϊκός κάνει πρεμιέρα στο ελληνικό πρωτάθλημα εκτός έδρας κόντρα στην Ξάνθη και όπως έχει γίνει γνωστό οι «πράσινοι» δεν έχουν ζητήσει εισιτήρια από τη διοίκηση της θρακικής ομάδας. Έτσι ο μόνος τρόπος για να δουν οι φίλαθλοι του «τριφυλλιού» την ομάδα τους ήταν να βρεθούν μεμονωμένα στα «Πηγάδια».
Ωστόσο όπως φαίνεται ούτε και μεμονωμένα θα μπορέσουν να εισέλθουν στο γήπεδο καθώς η διοίκηση της ακριτικής ομάδας δεν προτίθεται να ανοίξει τη θύρα των φιλοξενούμενων πίσω από τη μία εστία, κάνοντας μάλιστα λόγο πως δεν θα υπάρξουν εισιτήρια για τη συγκεκριμένη αναμέτρηση, παρά μόνο κάρτες διαρκείας.