Ερασιτέχνης

Υπέγραψε στον Παναθηναϊκό η Κατσίνη

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2022 12:20

Στην απόκτηση της Μαριτίνας Κατσίνη προχώρησε η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού, ενισχύοντας το ρόστερ με την 20χρονη επιθετικό.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Μαριτίνα Κατσίνη, για το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου την αγωνιστική σεζόν 2022-2023.

Μια ακόμα προσθήκη για τον Παναθηναϊκό στο γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου καθώς ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του την Μαριτίνα Κατσίνη.

Η 20χρονη επιθετικός αναμένεται να βοηθήσει στη γραμμή κρούσης της ομάδας και να αποτελέσει ένα ακόμα βέλος στη φαρέτρα του κόουτς Γιάννη Χαραλαμπίδη.

Σε ότι αφορά το βιογραφικό της ξεκίνησε την καριέρα της από τους Τράχωνες Αλίμου, στην συνέχεια αγωνίστηκε για ένα χρόνο στον Οδυσσέα Γλυφάδας και επέστρεψε εκ νέου στους Τράχωνες Αλίμου.

Σε δήλωση της στο www.pao1908.com η Κατσίνη ανέφερε: «Η ιστορία συνεχίζεται ! Είμαι παρά πολύ χαρούμενη που θα είμαι στην ομάδα του Παναθηναϊκού φέτος και ακολουθώ τα βήματα του πατέρα μου αλλά σε διαφορετικό άθλημα, αφού εκείνος έπαιζε στο μπάσκετ. Η ομάδα είναι πολύ καλή, χαίρομαι που είμαι εδώ και ελπίζω ότι μαζί θα πετύχουμε πολλά.

Σε ατομικό επίπεδο αγωνίζομαι ως επιθετικός, άρα στόχος μου είναι να σκοράρω και να απολαύσω το ποδόσφαιρο, να βοηθήσω την ομάδα να έχει μια καλή σεζόν και αυτούς που πιστεύουν σε μένα να τους βγάλω ασπροπρόσωπους».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Έφτασε στην Αθήνα για το «τριφύλλι» η Κάρτερ

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2022 11:25

Στην πρωτεύουσα βρίσκεται, μετά την Έμιλυ Πότερ, βρίσκεται και το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας μπάσκετ του «τριφυλλιού», Αρίκα Κάρτερ.

Όντας πανέτοιμη να ενταχθεί μαζί με την υπόλοιπη ομάδα, την Αμερικανίδα γκαρντ υποδέχτηκε η τιμ μάνατζερ του τμήματος, Λολίτα Λύμουρα, την οποία και καλωσόρισε στο σύλλογο.

Σε δήλωση της στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΟ η Κάρτερ ανέφερε: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένη για το νέο μου ξεκίνημα εδώ στην Ελλάδα με τα χρώματα του Παναθηναϊκού. Δεν βλέπω την ώρα να μπω στο γήπεδο και να αγωνιστώ μαζί με τις συμπαίκτριες μου και να ευχαριστήσουμε τους φιλάθλους μας».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Στην Αθήνα για τον Παναθηναϊκό η Πότερ

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2022 10:34

Στην Αθήνα για να ενσωματωθεί στην προετοιμασία της ομάδας μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού έφτασε η Έμιλυ Πότερ.

Η Καναδή σέντερ ύψους 1.96μ. προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με όνειρα και φιλοδοξίες να συμβάλλει τα μέγιστα ώστε να επιστρέψει ο Παναθηναϊκός στην κορυφή.

Στο αεροδρόμιο την υποδέχτηκε η τιμ μάνατζερ του «τριφυλλιού», Λολίτα Λύμουρα, όπου την καλωσόρισε και την έκανε να νιώσει αμέσως μέρος της μεγάλης «πράσινης» οικογένειας.

Σε δήλωση της Πότερ στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΟ επισήμανε: «Είμαι ευτυχισμένη που επέστρεψα στην Ελλάδα και φυσικά που θα αγωνιστώ για λογαριασμό του Παναθηναϊκού. Μας περιμένει πολύ δουλειά εμένα και τις συμπαίκτριες μου και ανυπομονώ να μπω και να αγωνιστώ στο γήπεδο μας. Η σεζόν είναι απαιτητική και από την πλευρά μου θα κάνω το καλύτερο δυνατό για να εκπληρωθούν οι στόχοι μας».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Πράσινο» βάθρο στην ποδηλασία

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 04 Σεπτεμβρίου 2022 23:55

Το ποδηλατικό τμήμα του Παναθηναϊκού συμμετείχε στον αγώνα ατομικής χρονομέτρησης ανάβασης Πάρνηθας από τους πρόποδες ως το καζίνο και είχε έναν αθλητή στα μετάλλια.

Πιο συγκεκριμένα ο «τριφυλλοφόρος» αθλητής που βρέθηκε στην δεύτερη θέση ήταν ο Γιώργος Μαρκεζίνης στην κατηγορία Μάστερς Α΄.

Σε ότι αφορά την κατηγορία Μάστερς Γ΄ ο ΠΑΟ είχε τρεις συμμετοχές και ο Παναγιώτης Καλλιμάνης πήρε την 5η θέση, ο Θανάσης Μεσσήνιος την 7η θέση και ο Κώστας Πιπίνης την 11η θέση. Ακόμα ο Κώστας Δρακόπουλος πήρε την 17η θέση στην κατηγορία Μάστερς. Β'.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Σε υψηλό επίπεδο οι νέοι άνδρες και οι νέες γυναίκες του Παναθηναϊκού

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 04 Σεπτεμβρίου 2022 23:06

Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν τα τμήματα νέων ανδρών και νέων γυναικών του Παναθηναϊκού στη σκοποβολή, καθώς δύο τμήματα βρέθηκαν στο βάθρο.

Πιο συγκεκριμένα οι  Νέες γυναίκες του Παναθηναϊκού πήραν τη δεύτερη θέση στο αεροβόλο πιστόλι με τις Μιχελάκη, Παπαγεωργίου και Λάππα, οι οποίες πάλεψαν ακόμα και για το χρυσό μετάλλιο κόντρα στον Ζευς και τελικά ηττήθηκαν με 16-12.

Παράλληλα στους Νέους Άνδρες στο αεροβόλο πιστόλι ο ΠΑΟ πήρε την τρίτη θέση με τους Μιχαλόπουλο, Τρέκλη και Κοτταρά, νικώστας στον μικρό τελικό τον Παγκρήτιο με 16-6.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δύο νίκες και μία ήττα στο τουρνουά της Άνδρου για το «τριφύλλι»

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Κυριακή, 04 Σεπτεμβρίου 2022 15:15

Η μικτή ομάδα μπάσκετ κορασίδων νεανίδων του Παναθηναϊκού ολοκλήρωσε την παρουσία της στο τουρνουά που έγινε στην Άνδρο με μια νίκη και μια ήττα.

Πιο συγκεκριμένα οι «τριφυλλοφόρες» κατάφεραν μετά τη νίκη τους επί του Προμηθέα Πατρών να επικρατήσουν και κόντρα στην ομάδα της Άνδρου. Ωστόσο, στο τελευταίο παιχνίδι γνώρισαν την ήττα από την ομάδα του Άρη.

Σε κάθε περίπτωση άπαντες βγήκαν… κερδισμένοι από τη συγκεκριμένη διοργάνωση, αποκομίζοντας εμπειρίες για τη συνέχεια.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Στην Αθήνα η Ριντ για να ενσωματωθεί στην προετοιμασία!

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Κυριακή, 04 Σεπτεμβρίου 2022 13:04

Στην Αθήνα προκειμένου να ενσωματωθεί στην προετοιμασία της ομάδας μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού βρίσκεται η Τσάστιτι Ριντ.

Την Αμερικανίδα φόργουορντ υποδέχτηκε στο αεροδρόμιο η τιμ μάνατζερ του τμήματος και πρώην συμπαίκτριά της, Λολίτα Λύμουρα.

Σε δήλωση της η Ριντ ανέφερε: «Χαίρομαι πολύ που επέστρεψα στην Ελλάδα. Έχουμε μπροστά μας μια δύσκολη χρονιά και στο τέλος της θέλουμε να πανηγυρίζουμε εμείς και οι οπαδοί μας και να γιορτάζει πάλι η Αθήνα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

1.670ος τίτλος από την σκοποβολή

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 04 Σεπτεμβρίου 2022 01:34

Ο Παναθηναϊκός αναδείχτηκε πρωταθλητής Ελλάδας στο αεροβόλο τουφέκι εφήβων και το τμήμα σκοποβολής του «τριφυλλιού» συνεχίζει να γεμίζει την τροπαιοθήκη του.

Το «τριφύλλι» κατέκτησε την κούπα με την τριάδα Λαζαράκος-Γιαννιτσάνος-Λεβάκος, που επιβλήθηκαν στον τελικό με σκορ 16-2 της Ομάδας της Ανδρομέδας!

Στην κατηγορία Νεανίδων του ίδιου αγωνίσματος, η πράσινη τριπλέτα Μιχελάκη-Μακράκη-Νικολοπούλου κατέκτησαν το Αργυρό Ομαδικό Μετάλλιο, φτάνοντας μια ανάσα από το πρωτάθλημα, που κρίθηκε στην τελευταία βολή με σκορ 16-14 υπέρ του Αρχελάου!

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram  

«Πρώτη» για το αναγεννημένο τμήμα Futsal του Παναθηναϊκού

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Σάββατο, 03 Σεπτεμβρίου 2022 12:15

Την πρώτη του προπόνηση πραγματοποίησε το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας (futsal) του Παναθηναϊκού, μετά την απόφαση που πάρθηκε πριν από περίπου ένα χρόνο για την αναγέννηση του τμήματος και τη λειτουργία του αποκλειστικά υπό την σκέπη του Παναθηναϊκού Α.Ο.

Μετά το τέλος της συμφωνίας που υπήρχε για συνεργασία με την ομάδα της «Αθήνας 90», φέτος το τμήμα επανήλθε ως Παναθηναϊκός Α.Ο. και αγωνιζόμενο στη χαμηλότερη κατηγορία τη Β΄ Εθνική θα ξεκινήσει και πάλι το «ταξίδι» του με σκοπό την άνοδο και στη συνέχεια την κατάκτηση τίτλων!

Χτες (2/9) το βράδυ στην πρώτη προπόνηση της ομάδας ποδοσφαίρου σάλας στο κλειστό του Μετς, το παρών έδωσε και ο Πρόεδρος του ΠΑΟ, Παναγιώτης Μαλακατές. Μάλιστα ο κος. Μαλακατές μίλησε στους παίκτες και το προπονητικό επιτελείο αναφέροντας:

«Είναι μεγάλη η χαρά μου που βρισκόμαστε όλοι εδώ για να ξεκινήσουμε και πάλι το τμήμα από την αρχή, έτσι όπως αρμόζει στις αρχές που έχει ο Σύλλογος από την ίδρυση του. Μακάρι να έχουμε μια χρονιά με υγεία  και στο τέλος της να εκπληρώσουμε τους στόχους μας».

Από κει και πέρα την ομάδα καλωσόρισαν ο προπονητής, Απόστολος Μπελτσίδης και ο τιμ μάνατζερ, Χρήστος Κολοκυθάς. Μοίρασαν το πρόγραμμα προετοιμασίας στους παίκτες της ομάδας και εντός των επομένων ημερών θα ανακοινωθεί και το πρόγραμμα φιλικών αγώνων.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρόκριση με τον «πράσινο» Ριστίσεβιτς για τη Σερβία

ΠΟΛΟ Παρασκευή, 02 Σεπτεμβρίου 2022 16:03

Η Εθνική ομάδα πόλο της Σερβίας επιβλήθηκε της Σλοβενίας με 17-6 έχοντας στη σύνθεση της τον τερματοφύλακα του Παναθηναϊκού, Ντιμίτριε Ριστίτσεβιτς!

Ο νέος γκολκίπερ του ΠΑΟ αγωνίστηκε και πάλι με την Εθνική ομάδα της χώρας του, έχοντας καλή εμφάνιση. Με αυτή τη νίκη οι «πλάβι» πλέον θα αγωνιστούν στην επόμενη φάση του Πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος.

Επόμενος αντίπαλος για τη Σερβία θα είναι μεθαύριο το απόγευμα (8.30μ.μ.) η Γαλλία, με τον νικητή να παίρνει την πρόκριση στα προημιτελικά.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram