Ερασιτέχνης

Ήττα στον πρώτο ιστορικό αγώνα στο Τσάμπιονς Λιγκ

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Πέμπτη, 08 Σεπτεμβρίου 2022 06:25

Ο Παναθηναϊκός άρχισε με ήττα τις υποχρεώσεις του στο στάδιο 1 του Τσάμπιονς Λιγκ πινγκ πονγκ γυναικών 2022-2023, όμως η βραδιά ήταν πραγματικά ξεχωριστή για το «τριφύλλι» και την ελληνική επιτραπέζια αντισφαίριση.

Με την πρεμιέρα του Παναθηναϊκού στο 3ο γκρουπ, στο Λινάρες της Ισπανίας, καταγράφηκε ο ιστορικός πρώτος αγώνας ελληνικής ομάδας στο κορυφαίο διασυλλογικό Κύπελλο του αθλήματος. Αντίπαλος ήταν η Μπουντάορσι από την Ουγγαρία με το «τριφύλλι» να γνωρίζει την ήττα με 3-0.

Η ομάδα επιδιώκει βασικά να πάρει ό,τι μπορεί παραπάνω, αυτό έκανε και το βράδυ της Τετάρτης απέναντι στην Μπουντάορσι, που ήταν φιναλίστ του τελικού του Europe Cup το 2021 και φέτος συμπληρώνει 20 συνεχόμενα χρόνια στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Η Παρίδη στο ντεμπούτο της με τη φανέλα του Παναθηναϊκού είχε τρία κλειστά σετ με μία από τις καλύτερες αθλήτριες της ηπείρου, την Ουγγαρέζα Τζορτζίνα Πότα. Η Τόλιου έχασε στις λεπτομέρειες τα δύο από τα τρία σετ με μία άλλη Ουγγαρέζα διεθνή, τη Μαρία Φαζέκας. Η λιγότερο δυνατή Αρτσέτου κρατά σίγουρα τα μοναδικά συναισθήματα της συμμετοχής στο Τσάμπιονς Λιγκ.

Αναλυτικά η εξέλιξη του αγώνα Παναθηναϊκός-Μπουντάορσι 0-3:

Κατερίνα Τόλιου-Μαρία Φαζέκας 0-3 (4-11, 8-11, 9-11)

Κωνσταντίνα Παρίδη-Τζορτζίνα Πότα 0-3 (9-11, 8-11, 10-12)

Μαρία Αρτσέτου-Άντελ Χέλγκα Ντάρι 0-3 (1-11, 5-11, 2-11)

Στη συνέχεια του 3ου γκρουπ οι «πράσινες» θα συναντήσουν την Πέμπτη 08/09 την οικοδέσποινα Λινάρες στις 11:00 και την Όσιασερς Μπόντενστορφ στις 20:00 με τα παιχνίδια να μεταδίδονται ζωντανά στο διαδίκτυο από το ETTU TV.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Πράσινοι» δεσμοί Παναθηναϊκού Α.Ο. με Παναθηναϊκό Χανίων

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 07 Σεπτεμβρίου 2022 18:27

Ακόμα μία συνεργασία ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, καθώς το «τριφύλλι» θα πορευτεί από δω και στο εξής με τον Παναθηναϊκό Χανίων. Σε πρώτη φάση  θα υπάρχει συνεργασία για τα τμήματα ποδοσφαίρου σάλας και ποδοσφαίρου γυναικών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την συμπόρευση του με τον Παναθηναϊκό Χανίων και την εκτενή συνεργασία σε διάφορους τομείς με σαφή στόχο την διάδοση και την ισχυροποίηση της Παναθηναϊκής ιδέας.

Ο Σύλλογος με την ενδοξότερη ιστορία στην Ελλάδα έχει παρελθόν, παρόν και μέλλον και το έρεισμα του είναι τεράστιο σε εκατομμύρια οπαδούς ανά τον κόσμο.

Η διοίκηση του «τριφυλλιού» εντάσσει επίσημα στις αγκάλες τις σωματεία που τιμούν ήδη τον Σύλλογο με το έμβλημα και τα χρώματα του δημιουργήματος του Γιώργου Καλαφάτη και όλοι μαζί θα υψώσουμε ακόμα ψηλότερα τη σημαία του Παναθηναϊκού σε όλα τα μήκη και τα πλάτη.

Ο Παναθηναϊκός Χανίων πλέον συνεργάζεται επίσημα και με τον Παναθηναϊκό Α.Ο. και σε πρώτη φάση  θα υπάρχει συνεργασία για τα τμήματα ποδοσφαίρου σάλας και ποδοσφαίρου γυναικών.

Σε δήλωση του ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο. κ. Παναγιώτης Μαλακατές ανέφερε: «Ο Παναθηναϊκός Χανίων είναι ένα από τα παιδιά μας ανά την Ελλάδα και τον κόσμο.

Βρισκόμαστε σε μια νέα περίοδο πιο στενής συνεργασίας με την ομάδα που ούτως η άλλως είχε και έχει επαφές με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Η συνεργασία μας θα είναι πολυεπίπεδη καθώς επιθυμούμε να υπάρχει μια ακόμα βαθύτερη σχέση και θα γίνουν σειρές ενεργειών με κοινό γνώμονα τον Παναθηναϊκό μας και το ποδόσφαιρο γυναικών αλλά και το ποδόσφαιρο σάλας.

Παρόμοια  ήταν και η δήλωση των υπευθύνων του Παναθηναϊκού Χανίων που επισήμαναν: «Είναι μεγάλη η χαρά μας που ξεκινάμε να είμαστε επαφή με και με τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό εκτός της ΠΑΕ. Σε πρώτη φάση θα είμαστε σε συνεργασία στα κομμάτια του ποδοσφαίρου γυναικών και του ποδοσφαίρου σάλας».

Για πληροφορίες σχετικά με την ομάδα του Παναθηναϊκού Χανίων

https://www.facebook.com/paosoccerschoolsikarosfc/

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Συνεργασία Παναθηναϊκού με τον Εχίνο Σπορ

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 07 Σεπτεμβρίου 2022 12:14

Τη συνεργασία του με τον Εχίνο Σπορ ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, με το «τριφύλλι» να συνεργάζεται σε πρώτη φάση με την ομάδα της Ξάνθης στο ποδόσφαιρο σάλας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την συμπόρευση του με την πράσινη ομάδα της Ξάνθης, Εχίνος Σπορ και την εκτενή συνεργασία σε διάφορους τομείς.

Ο Παναθηναϊκός Α.Ο. πλέον συνεργάζεται επίσημα με την ομάδα του Εχίνου Σπορ και σε πρώτη φάση θα υπάρχει συνεργασία στο ποδόσφαιρο σάλας.

Σε δήλωση του ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο. κ. Παναγιώτης Μαλακατές ανέφερε: «Βρισκόμαστε  σε μια νέα περίοδο πιο στενής συνεργασίας με την ομάδα του  Εχίνου Σπορ  μια ομάδα που είναι ομόχρωμη και τρέφουμε συναισθήματα συμπάθειας.

Η συνεργασία μας θα είναι πολυεπίπεδη καθώς επιθυμούμε να υπάρχει μια ακόμα βαθύτερη σχέση και θα γίνουν σειρές ενεργειών πάνω στο αγώνισμα  του ποδοσφαίρου σάλας».

Παρόμοια ήταν και η τοποθέτηση της διοίκησης του Εχίνου Σπορ μέσω του δημιουργού της Εκρέμ Καμπούρ υπογραμμίζοντας «Είναι μεγάλη η τιμή και χαρά μας που συνεργαζόμαστε με τον Παναθηναϊκό. Σε πρώτη φάση θα συνεργαστούμε στο κομμάτι του ποδοσφαίρου σάλας».

Για πληροφορίες σχετικά με την ομάδα του Εχίνος Σπορ: https://www.facebook.com/Exinosspor1999

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παρέμεινε «πράσινη» η Ανδρικοπούλου!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 07 Σεπτεμβρίου 2022 12:02

Με τα χρώματα του Παναθηναϊκού θα συνεχίσει να αγωνίζεται και τη νέα χρονιά η Ελένη Ανδρικοπούλου για το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου, καθώς η 28χρονη επιθετικός ανανέωσε τη συνεργασία της με το «τριφύλλι».

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την Ελένη Ανδρικοπούλου για το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου, την αγωνιστική σεζόν 2022-2023.

Σε μια ακόμα σημαντική ανανέωση προχώρησε το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου του «τριφυλλιού» εν όψει της νέας σεζόν.

Η 28χρονη σέντερ φορ θα βρίσκεται και φέτος στη γραμμή κρούσης της ομάδας και ενισχύσει το ρόστερ στην προσπάθεια που γίνεται τη φετινή χρονιά για άνοδο στα μεγάλα σαλόνια.

Η Ανδρικοπούλου που αγωνίστηκε και πέρυσι με τα πράσινα χρώματα, τα προηγούμενα χρόνια αγωνιζόταν στην Αγία Παρασκευή.

Σε δήλωση της στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΟ τόνισε: «Είμαι χαρούμενη και περήφανη που και τη νέα αγωνιστική σεζόν θα αγωνίζομαι με την ένδοξη φανέλα του Παναθηναϊκού. Υπόσχομαι καθημερινά να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό ώστε η ομάδα να βρίσκεται του χρόνου εκεί που πραγματικά αρμόζει στην ιστορία του Συλλόγου».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δύο τυχερά μέλη του Παναθηναϊκού σε γεύματα με τμήματα του «τριφυλλιού»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 06 Σεπτεμβρίου 2022 16:09

Τους δύο φιλάθλους οι οποίοι θα γευματίσουν μαζί με αθλητές των ομάδων του «τριφυλλιού», ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός Α.Ο..

Οι δύο τυχεροί είναι ο Νίκος Βασιλειάδης και η Χριστίνα Ντάγκα, με τον πρώτο να επιλέγει τις ομάδες βόλεϋ ανδρών και γυναικών και τη δεύτερη τις ομάδες μπάσκετ γυναικών και της επιτραπέζιας αντισφαίρισης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η διοίκηση του Συλλόγου, όπως είχε προαναγγείλει, πραγματοποίησε κλήρωση μεταξύ των μελών και σε δύο μέλη χαμογέλασε η τύχη καθώς θα γευματίσουν μαζί με αθλητές του «τριφυλλιού».

Οι δύο τυχεροί ήταν ο Νίκος Βασιλειάδης και η Χριστίνα Ντάγκα.

Ο Νίκος Βασιλειάδης επέλεξε να είναι επίσημος προσκεκλημένος της διοίκησης στο δείπνο των ομάδων βόλεϊ ανδρών και γυναικών στις 20 Σεπτεμβρίου και θα λάβει ως δώρο ένα green pass.

Η Χριστίνα Ντάγκα αντίστοιχα επέλεξε να είναι επίσημα προσκεκλημένη της διοίκησης στο δείπνο των ομάδων μπάσκετ γυναικών και της επιτραπέζιας αντισφαίρισης στις 21 Σεπτεμβρίου και θα λάβει ως δώρο ένα green pass.

Είναι από την πλευρά μας η ελάχιστη δυνατή ανταπόδοση στην στήριξη και βοήθεια που μας παρέχεται.

Κληρώσεις με σημαντικά δώρα αναμένεται να γίνουν και στο άμεσο μέλλον και πιο συγκεκριμένα με την συμπλήρωση του επετειακού αριθμού των 10.000 μελών, που θα αποτελεί και ρεκόρ στην ιστορία του Συλλόγου.

Σας ευχαριστούμε

Η δύναμη μας είστε εσείς

Σύλλογος μεγάλος δεν υπάρχει άλλος

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πέρασαν από ιατρικές εξετάσεις Κάρτερ και Πότερ

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Τρίτη, 06 Σεπτεμβρίου 2022 12:13

Τα δύο νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Παναθηναϊκού στο γυναικείο τμήμα μπάσκετ Έμιλυ Πότερ και Αρίκα Κάρτερ βρέθηκαν το πρωί στο Υγεία.

Η Αμερικανίδα γκαρντ και η Καναδή σέντερ πέρασαν από ιατρικές εξετάσεις και έδειξαν ότι βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και πανέτοιμες για τη νέα αγωνιστική σεζόν.

Οι δύο «πράσινες» αθλήτριες πέρασαν καρδιολογικό και αιματολογικό έλεγχο ενώ στην συνέχεια τις εξέτασε και ο γιατρός Θανάσης Κονίδης.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Πράσινες» παρουσίες στο Τατόι

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 06 Σεπτεμβρίου 2022 11:09

Το τμήμα τοξοβολίας του Παναθηναϊκού είχε έξι συμμετοχές στον αγώνα πρωταθλήματος ανδρών-γυναικών ολυμπιακού και σύνθετου τόξου και Barebow.

Πιο συγκεκριμένα στο ολυμπιακό τόξο recurve Α ο Παναγιώτης Θέμελης πήρε την ένατη θέση με 583, ο Αντώνης Ζαρμακούπης ήταν 30ος με 461 και ο Κοσμάς Νίνης ήταν 31ος με 457.

Στο ολυμπιακό τόξο recurve Α η Ευγενία Σκαρτσιάρη ήταν 9η με 516 και η Χριστιάνα Τσιάκα ήταν 11η με 472.

Τέλος, στο σύνθετο τόξο ανδρών ο Κώστας Οικονόμου ήταν 13ος με 644 και ο Γιώργος Φούτζουλας ήταν 19ος με 633.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Συμπόρευση Παναθηναϊκού με Ασπίδα Πολυστύλου

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2022 18:14

Την συμπόρευσή τους με την Ασπίδας Πολυστύλου στην Καβάλα ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός A.O. Όπως έγινε γνωστό σε πρώτη φάση θα υπάρχει συνεργασία στο γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου και στο ποδόσφαιρο σάλας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την συμπόρευση του με την «τριφυλλοφόρα» ομάδα της Ασπίδας Πολυστύλου στην Καβάλα και την εκτενή συνεργασία σε διάφορους τομείς.

Ο Παναθηναϊκός Α.Ο. πλέον συνεργάζεται επίσημα και με την Ασπίδα Πολυστύλου και σε πρώτη φάση θα υπάρχει συνεργασία στο γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου και στο ποδόσφαιρο σάλας.

Σε δήλωση του ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο., κ. Παναγιώτης Μαλακατές ανέφερε: «Βρισκόμαστε σε μια νέα περίοδο πιο στενής συνεργασίας με την Ασπίδα Πολυστύλου μια ομάδα που έχει τα χρώματα και το έμβλημα μας και αναμφίβολα μας ελκύει. Η συνεργασία μας θα είναι πολυεπίπεδη καθώς επιθυμούμε να υπάρχει μια ακόμα βαθύτερη σχέση και θα γίνουν σειρές ενεργειών με κοινό γνώμωνα τον Παναθηναϊκό και τα αγωνίσματα του ποδοσφαίρου γυναικών και του ποδοσφαίρου σάλας».

Παρόμοια ήταν και η τοποθέτηση της διοίκησης της Ασπίδας Πολυστύλου μέσω του προέδρου, Αναστάσιου Αποστολακάκη που ανέφερε: «Είναι μεγάλη η τιμή και χαρά μας που συνεργαζόμαστε με τον Παναθηναϊκό. Σε πρώτη φάση θα συνεργαστούμε στο κομμάτι του ποδοσφαίρου σάλας και του γυναικείου ποδοσφαίρου»

 Για πληροφορίες σχετικά με την ομάδα της Ασπίδας Πολυστύλου

https://www.facebook.com/profile.php?id=100057211248609

https://instagram.com/aspis_polystylou?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πλησιάζει τα 10.000 μέλη ο Παναθηναϊκός

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2022 15:46

Λίγο πριν φτάσει τον πρώτο στόχο των 10.000 μελών βρίσκεται ο Παναθηναϊκός Α.Ο., καθώς όπως έγινε γνωστό το «τριφύλλι» έφτασε αισίως τα 9.512 μέλη, την ώρα φυσικά που οι εγγραφές και οι ανανεώσεις συνεχίζονται.

Θυμίζουμε πως οι τρόποι εγγραφής/ανανέωσης μελών είναι οι εξής:

Ηλεκτρονικά στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.viva.gr/tickets/sports/eggrafi/ananeosi-melous-2022/2023/

Από το γραφείο μελών του Παναθηναϊκού Α.Ο. (γήπεδο Λ. Αλεξάνδρας, δίπλα από το κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος).Οι ώρες λειτουργίας είναι 09:30-17:30, Δευτέρα με Παρασκευή και το τηλέφωνο είναι 2114117600.

Παράλληλα, συνεχίζεται η διάθεση και των καρτών PAO FOR ALL.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανακοίνωσε την Κανελλοπούλου ο Παναθηναϊκός

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2022 13:24

Το χώρο του κέντρου ενίσχυσε η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία ήρθε σε συμφωνία και απέκτησε την 23χρονη χαφ, Μαρία Κανελλοπούλου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τη Μαρία Κανελλοπούλου για το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου την αγωνιστική σεζόν 2022-2023.

Μια ακόμα σημαντική προσθήκη για το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου του «τριφυλλιού» αφού ενέταξε στο ρόστερ του τη Μαρία Κανελλοπούλου.

Η 23χρονη χαφ που αποκτήθηκε από τις Νέες Δραπετσώνας και στο παρελθόν αγωνιζόταν και στον Φοίνικα Αγίας Σοφιάς θα προσδώσει ακόμα μεγαλύτερη ποιότητα στον χώρο της μεσαίας γραμμής.

Σε δήλωση της η Κανελλοπούλου επισήμανε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που έρχομαι στον Παναθηναϊκό και σίγουρα είναι μια μεγάλη πρόκληση για μένα. Εύχομαι να έχουμε μια σεζόν με υγεία και στο τέλος να πανηγυρίσουμε τους στόχους που έχουμε θέσει».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram